Laidiens: 04.09.2017., Nr. 175

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/175.AKK1

Valsts tiesu ekspertīžu birojs izsludina atklātu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - Tehnisko ekspertīžu departamenta direktors

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze vadošā amatā

- tiesu eksperta kvalifikācija departamenta kompetencei atbilstošā specialitātē vai pieredze kriminālistikas jomā

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes, augsta atbildības izjūta un precizitāte

- prasme formulēt viedokli, labas analītiskās spējas operatīvi un patstāvīgi pieņemt lēmumus

- teicamas latviešu un labas divu svešvalodu zināšanas

- spēja saglabāt emocionālu līdzsvaru stresa situācijās

Gaidām motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās pieredzes aprakstu, izglītību un tiesu eksperta tiesības attiecīgajā specialitātē apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Fakss 67517749, e-pasta adrese: vteb@vteb.gov.lv.


OP 2017/175.AKK2

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas policijas pārvaldes Izlūkošanas daļas Otrās izlūkošanas nodaļas vecākā muitas eksperta ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Muitas policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā muitas lietu jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai atjaunotu un nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība tiesībās, sociālajās zinātnēs vai komerczinībās

- darba pieredze sevišķā veidā veicamo operatīvo pasākumu veikšanā

- zināšanas normatīvajos aktos, kas reglamentē muitas un izmeklēšanas darbību

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija un uz Tevi nav attiecināmi likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta trešajā daļā noteiktie ierobežojumi

Ja esi gatavs/-a:

- veikt operatīvās darbības pasākumus (t. sk. īpaši sarežģītās lietās), lai atklātu un novērstu noziedzīgu nodarījumu, to izdarījušo personu un pierādījumu avotu noskaidrošanai

- veikt noziedzīgu nodarījumu un citu likumpārkāpumu profilakses pasākumus

- sadarboties un veikt kopīgus pasākumus ar citām VID struktūrvienībām, Latvijas un ārvalstu muitas un tiesībsargājošajām iestādēm Nodaļas kompetences ietvaros

- veikt riska informācijas par likumpārkāpumiem muitas jomā iegūšanu, sistematizēšanu, analizēšanu un uzskaiti

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- darba pieredzi noziedzīgu nodarījumu un administratīvo pārkāpumu novēršanā un atklāšanā

- B kategorijas autovadītāja apliecību

- pamatzināšanām angļu un krievu valodās

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam ir noteikta 28.2. saime "Operatīvā darbība", III B līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 838 līdz 1270 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz MPP_ID_2IN_VME amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/175.AKK3

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu policijas pārvaldes Atbalsta daļas Tehniskā atbalsta nodaļas galvenā speciālista ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Finanšu policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un novēršanas un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku apsardzes jomās.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesībās vai elektrozinībās, radiotehnikā, elektronikā un automātikā

- darba pieredze telekomunikāciju, elektrozinību vai operatīvās darbības jomā ne mazāk kā trīs gadus

- zināšanas sakaru, video, audio un citas elektroniskās aparatūras izgatavošanā, remontā un ekspluatācijā

- B kategorijas vadītāja apliecība, prasme transportlīdzekļa vadīšanā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija un uz tevi nav attiecināmi "Par valsts noslēpumu" 9. panta trešajā daļā noteiktie ierobežojumi

Ja esi gatavs/-a:

- veikt operatīvās darbības atsevišķu īpaši sarežģītu operatīvās darbības pasākumu izpildei, kur nepieciešamas padziļinātas tehniskās zināšanas vai zināšanas informācijas tehnoloģijās

- veikt operatīvas darbības un izmeklēšanas pasākumus ar tehniskajiem līdzekļiem vispārīgā vai sevišķā veidā noziedzīgu nodarījumu atklāšanā vai novēršanā

- veikt operatīvās darbības un izmeklēšanas pasākumu īstenošanai nepieciešamās speciālās tehnikas iegādi, izsniegšanu, profilaktiskās apkopes un remontus

- veikt operatīvās darbības un izmeklēšanas pasākumu īstenošanai nepieciešamās speciālās tehnikas izgatavošanu, pielāgošanu un sagatavošanu darbam

- veikt operatīvās un izmeklēšanas darbības rezultātā ar speciālo tehniku iegūto datu apstrādi, izgatavot jaunus valsts noslēpuma un ierobežotas pieejamības objektus

- sniegt atbalstu izmeklēšanā noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam ir noteikta 28.2. saime "Operatīvā darbība", III B līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 838 līdz 1270 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FPP_AD_TAN_GS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/175.AKK4

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu policija pārvaldes Trešās izmeklēšanas daļas izmeklētāja ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Finanšu policijas pārvaldes (turpmāk - Pārvalde) kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un novēršanas un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku apsardzes jomās.

Ja tev ir:

˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai atjaunotu un nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID

˗ pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā, komerczinībās vai administrēšanā (finansēs, banku lietas un apdrošināšana, grāmatvedība un nodokļi), vai tiesību zinātnē

˗ spēja strādāt ar liela apjomu un daudzveidīgu informāciju, prasme to analizēt

˗ nevainojama reputācija

Ja esi gatavs/-a:

˗ izskatīt iesniegtās ziņas, kuras norāda uz iespējami noziedzīga nodarījumu izdarīšanu, un uzsākt kriminālprocesu, tiklīdz konstatēts likumā noteiktais iemesls un pamats, vai atteikties uzsākt kriminālprocesu

˗ pirmstiesas kriminālprocesā izmeklēt noziedzīgus nodarījumus valsts ieņēmumu jomā

˗ nodrošināt tiesas, prokurora un citu kompetento iestāžu un amatpersonu procesuālo uzdevumu un norādījumu izpildi saistībā ar noziedzīgiem nodarījumiem valsts ieņēmumu jomā

˗ veikt citus Kriminālprocesa likumā noteiktos izmeklēšanas iestādes uzdevumus saistībā ar noziedzīgiem nodarījumiem valsts ieņēmumu jomā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

˗ sociālās garantijas

˗ veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

˗ pieredzi noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomas tiesību aktu pārzināšanā

Ierēdņa amatam noteikta 28.1. apakšsaime "Izmeklēšana", I līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 626 līdz 945 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Ierēdņa dienesta vieta: Lielajā ielā 13, Liepājā.

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FPP_3ID_ I_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/175.AKK5

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Izglītības infrastruktūras attīstības projektu nodaļas vadītāja amatu

MĒS PIEDĀVĀJAM:

- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu projektu ieviešanas procesā

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- amatu uz noteiktu laiku uz 5 gadiem

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 1429 euro līdz 1880 euro)

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

TAVOS PIENĀKUMOS BŪS:

- struktūrvienības un cilvēkresursu vadība

- Eiropas Reģionālās attīstības fonda infrastruktūras attīstības projektu īstenošanas uzraudzības un kontroles nodrošināšana

- metodiska atbalsta nodrošināšana reģionālajām nodaļām par nodaļas kompetencē esošu specifisko atbalsta mērķu īstenošanas uzraudzību

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze vadītāja amatā vismaz 2 gadi

- pieredze un zināšanas ES fondu ieviešanā, administrēšanā, uzraudzībā vai kontrolē

- pieredze darbā, kas saistīta ar infrastruktūras attīstības projektiem uzskatīsim par priekšrocību

- izpratne par ES fondu vadības sistēmu Latvijā

- prasme plānot un nodrošināt struktūrvienības darbu plānoto mērķu un rezultātu sasniegšanai

- efektīva komunikācijas prasme

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Izglītības infrastruktūras attīstības projektu nodaļas vadītājs".

Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.

Pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2017/175.AKK6

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Infrastruktūras attīstības departamenta projekta vadītāja amatu

MĒS PIEDĀVĀJAM:

- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu projektu ieviešanas procesā

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- amatu uz noteiktu laiku uz 5 gadiem

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 912 euro līdz 1240 euro)

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

TAVOS PIENĀKUMOS BŪS:

- Eiropas Savienības fondu infrastruktūras projektu uzraudzība un kontrole, t. sk. projektu izdevumu pamatojošo dokumentu un projektā veikto iepirkumu izvērtēšana

- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR:

- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā, administrēšanā, uzraudzībā vai kontrolē

- izpratne par iepirkumu procedūru veikšanu

- izpratne par grāmatvedības un finanšu vadības pamatprincipiem

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā

- izpratne par būvniecības jomu

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Infrastruktūras attīstības departamenta projektu vadītājs".

Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.

Pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2017/175.AKK7

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Satiksmes infrastruktūras projektu nodaļas vadītāja vietnieka amatu

MĒS PIEDĀVĀJAM:

- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu projektu ieviešanas procesā

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- amatu uz noteiktu laiku uz 5 gadiem

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 1103 euro līdz 1450 euro)

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

TAVOS PIENĀKUMOS BŪS:

- nodaļas kompetencē esošo Eiropas Reģionālās attīstības fonda projektu satiksmes jomā īstenošanas uzraudzības un kontroles nodrošināšana

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- darba pieredze vai zināšanas Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanā, administrēšanā, uzraudzībā vai kontrolē

- pieredze vadītāja amatā tiks uzskatīta par priekšrocību

- pieredze darbā, kas saistīta ar būvniecības projektiem tiks uzskatīta par priekšrocību

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Satiksmes infrastruktūras projektu nodaļas vadītāja vietnieks".

Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.

Pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2017/175.AKK8

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats - Sociālās statistikas departamenta Tautas skaitīšanas daļas vecākais referents (uz noteiktu laiku -līdz 2023. gada 30. decembrim)

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 820-950 euro, atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- profesionālo izaugsmi

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- padziļināti apgūt un lietot praksē uz administratīvajiem datu avotiem balstītas tautas skaitīšanas metodoloģiju

- piedalīties kārtējās tautas skaitīšanas sagatavošanas darbos, t. sk. līdzdarboties administratīvo datu avotu izpētē un datu kvalitātes novērtēšanā

- piedalīties tautas skaitīšanas datubāzes, datu un meta datu daudzdimensiju tabulu un tekstuālo meta datu sagatavošanā

- piedalīties nepieciešamo aprēķinu veikšanā un kvalitātes ziņojuma sagatavošanā

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai sociālajās zinātnēs, vai akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība citā jomā, kas papildināta ar nozarei atbilstošām studijām

- prasme profesionālā līmenī strādāt ar datoru (MS Excel, MS Word, MS Access)

- IBM SPSS Statistics vai līdzīgas programmas pārzināšana tiks uzskatīta par priekšrocību

- zināšanas un pieredze analītiskajā darbā

- pieredze darbā ar statistikas datiem un administratīvo datubāzēm

- labas angļu valodas zināšanas

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi"), iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai nosūtīt pa pastu (LV-1301) vai uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366792.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.


OP 2017/175.AKK9

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats - Sociālās statistikas departamenta Tautas skaitīšanas daļas vecākais referents (uz noteiktu laiku)

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 820-950 euro, atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- profesionālo izaugsmi

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- piedalīties uz administratīvo datu avotu datiem balstītas tautas skaitīšanas metodoloģijas un administratīvo datu avotu datu kvalitātes analīzes metožu izstrādāšanā, sekojot jaunākajām tendencēm un teorētiskajām nostādnēm līdzīgu metožu pielietošanā

- piedalīties kārtējās tautas skaitīšanas sagatavošanas darbos, t. sk. līdzdarboties administratīvo datu avotu izpētē un datu kvalitātes novērtēšanā

- piedalīties tautas skaitīšanas datubāzes, datu un meta datu daudzdimensiju tabulu un tekstuālo meta datu sagatavošanā

- piedalīties nepieciešamo aprēķinu veikšanā un kvalitātes ziņojuma sagatavošanā

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai informātikā, vai akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība citā jomā, kas papildināta ar nozarei atbilstošām studijām

- prasme profesionālā līmenī strādāt ar datoru (MS Excel, MS Word, MS Access)

- IBM SPSS Statistics vai līdzīgas programmas pārzināšana tiks uzskatīta par priekšrocību

- zināšanas un pieredze analītiskajā darbā

- pieredze darbā ar statistikas datiem un administratīvo datubāzēm

- labas angļu valodas zināšanas

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi"), iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai nosūtīt pa pastu (LV-1301) vai uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366792.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.


OP 2017/175.AKK10

Vidzemes Augstskola izsludina konkursu uz vakantajiem amatiem Sociālo, ekonomisko un humanitāro pētījumu institūtā:

- vadošais pētnieks - 3 vietas (ekonomika)

- vadošais pētnieks - 1 vieta (tautsaimniecības vēsture)

- vadošais pētnieks - 1 vieta (komunikācija)

- vadošais pētnieks - 1 vieta (sociālā politika)

- pētnieks - 1 vieta (ekonomika)

- pētnieks - 1 vieta (māksla)

- zinātniskais asistents - 2 vietas (sociālā politika)

- zinātniskais asistents - 1 vieta (ekonomiskā ģeogrāfija)

- zinātniskais asistents - 1 vieta (inženierzinātne)

- zinātniskais asistents - 1 vieta (kultūra un komunikācija)

Prasības pretendentiem amatos: vadošais pētnieks: doktora grāds nozarē, darba pieredze zinātniskā institūcijā, pētniecības projektu vadības pieredze, pētnieku grupas vadība un veidošana; pētnieks: doktora grāds nozarē, atbilstība pēcdoktoranta statusam; zinātniskais asistents: iepriekšēja pieredze atbilstošās nozares pētījumos, angļu valodas zināšanas.

Pretendentiem uz vakantajiem amatiem viena mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas datuma izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz pieteikums, norādot tajā motivāciju strādāt ViA Sociālo, ekonomisko un humanitāro pētījumu institūtā, CV ar iekļautu publikāciju sarakstu, zinātnisko kvalifikāciju apliecinoša dokumenta kopija. Dokumenti iesniedzami elektroniski (e-pasta adrese: hespi@va.lv) ar norādi "Konkurss uz zinātnisko amatu".


OP 2017/175.AKK11

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Informācijas tehnoloģiju departamenta direktors (uz nenoteiktu laiku)

Labklājības ministrija piedāvā:

- atbildīgu un interesantu darbu profesionālā un draudzīgā kolektīvā IKT jomā

- iespēju dot savu ieguldījumu IKT jomas attīstīšanai labklājības nozarē

- stabilitāti un savas profesionalitātes attīstīšanu

- atalgojumu no 1983 EUR līdz 2264 EUR atbilstoši noteiktajai kategorijai un profesionālajai pieredzei

Būtiskākie amata pienākumi:

- plānot un vadīt informācijas tehnoloģiju (turpmāk - IT) departamenta darbu

- plānot nozares IT attīstību, nodrošināt IT koordinētu uzraudzību

- vadīt attīstības plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādi atbilstoši IT departamenta kompetencei

- nodrošināt Labklājības ministrijas (turpmāk - LM) īstenoto, tajā skaitā centralizēto IT funkciju ietvaros īstenoto projektu uzraudzību, to atbilstību kvalitātes prasībām un projektu mērķiem

- nodrošināt LM un nozares centralizēto IT funkciju izpildei nepieciešamā budžeta izstrādi, budžeta izpildes uzraudzību un nodrošināt kontroli pār IT līgumu izpildi un kvalitāti

- analizēt un pārzināt esošo IT sistēmu darbību un sagatavot priekšlikumus jauniem tehnoloģiskajiem risinājumiem nozarē

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā

- darba pieredze IT jomā vismaz pēdējo 5 gadu laikā

- padziļinātas zināšanas par IT sistēmām un biroja tehniku

- darba pieredze vadošā amatā vismaz pēdējo 5 gadu laikā

- darba pieredze IT projektu vadībā vismaz pēdējo 3 gadu laikā

- labas angļu valodas zināšanas darbam nepieciešamās sarakstes, informācijas un komunikācijas nodrošināšanai

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību, analītiskas prasmes, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju

- labas komunikācijas un saskarsmes prasmes, spēja veidot plašu profesionālo kontaktu tīklu un izmantot to profesionālo mērķu sasniegšanai

- amata pienākumu veikšanai nepieciešams saņemt speciālo pielaidi darbam ar valsts noslēpumu saturošu informāciju

Motivēta pieteikuma vēstule un CV, izglītību apliecinošo dokumentu kopijas (ja izglītība iegūta ārzemēs - jāiesniedz Akadēmiskās informācijas centra izziņa), jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālrunis uzziņām 67021645, e-pasta adrese: pdpd@lm.gov.lv.


OP 2017/175.AKK12

Nacionālais veselības dienests (reģ. Nr. 90009649337; www.vmnvd.gov.lv) izsludina konkursu uz vecākā eksperta amatu Stacionāro pakalpojumu nodaļā (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- analizēt stacionārās veselības aprūpes sniegtos pakalpojumus un skaidrot iegūtos rezultātus

- informēt veselības aprūpes pakalpojumu sniedzējus par datu neatbilstību nosacījumiem

- veikt datu apkopošanu un analīzi par stacionāro gadījumu apmaksā iekļauto pakalpojumu līgumu izpildi

- analizēt stacionārās veselības aprūpes statistisko un ekonomisko rādītāju attīstības tendences

- izvērtēt ārstniecības iestāžu priekšlikumus attiecībā uz stacionārās veselības aprūpes sistēmas apmaksas izmaiņām

- veikt aprēķinus stacionārās veselības aprūpes sistēmas apmaksas izmaiņām

- pakalpojumu apmaksai un galējo vērtību identificēšanai un izmaksu aprēķināšanai

- sagatavot atbildes uz juridisku un fizisku personu iesniegumiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība finansēs vai ekonomikā

- darba pieredze veselības aprūpes jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- zināšanas par veselības aprūpes organizēšanas un finansēšanas kārtību

- ļoti labas datorprasmes (MS Word, Excel, vēlams Access)

- pārzināt normatīvos aktus veselības aprūpes jomā

- teicamas latviešu, labas krievu un angļu valodas zināšanas (svešvalodu zināšanas B1 līmenī atbilstoši Eiropas kopējām pamatnostādnēm valodu apguvē tiks uzskatītas par priekšrocību)

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Piedāvājam:

- interesantu un dinamisku darbu atsaucīgu un pieredzējušu kolēģu komandā

- profesionālās attīstības un jaunas pieredzes iespējas

- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās Rīgas centrā un labus darba apstākļus

- bruto algu pārbaudes laikā no 845 EUR, pēc pārbaudes laika līdz 1070 EUR

Pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai (ar norādi "Vecākais eksperts Stacionāro pakalpojumu nodaļā") uz e-pasta adresi Daina.Gaile@vmnvd.gov.lv vai Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3, LV-1012, līdz 2017. gada 17. septembrim. Informācija pa tālruni 67043742.


OP 2017/175.AKK13

AS "RB Rail", reģistrācijas Nr. 40103845025, izsludina konkursu uz PUBLISKO IEPIRKUMU SPECIĀLISTA amatu

Par uzņēmumu:

Rail Baltica ir Baltijas valstu lielākais transporta infrastruktūras projekts, kas veidos ziemeļ-un austrumeiropas ekonomisko koridoru. Tā būs elektrificēta, ātrgaitas dzelzceļa līnija ar modernu infrastruktūru pasažieru un kravu apkalpošanai, piedāvājot videi draudzīgu un ātru transporta iespēju no Tallinas līdz Lietuvas-Polijas robežai. Rail Baltica savienos Baltijas valstis ar Centrālo un Rietumeiropu. Projektu līdzfinansē Eiropas Savienība, tam ir jābūt labi pārvaldītam, ar skaidru finanšu plūsmu un iepirkumu sistēmu. Trīs Baltijas valstu kopuzņēmums "RB Rail AS" tika dibināts 2014. gada oktobrī un ir reģistrēts Latvijā. Tā vienlīdzīgi akcionāri ir SIA "Eiropas Dzelzceļa līnijas" no Latvijas, UAB "Rail Baltica Statyba" no Lietuvas un OU "Rail Baltic Estonia" no Igaunijas. Uzņēmuma galvenās darbības jomas ir dzelzceļa līnijas projektēšana, būvniecība un mārketinga aktivitātes. "RB Rail AS" ir Rail Baltica projekta centrālais koordinators.

Darba apraksts: publisko iepirkumu speciālists - iepirkumu procedūru veikšana un dokumentu sagatavošana atbilstoši normatīvo aktu prasībām. Pozīcija kvalificējas valsts amatpersonas statusam.

Prasības:

- augstākā izglītība ekonomikā, tiesību, vadības vai inženierzinātnēs

- obligāta pieredze iepirkumu veikšanā valsts sektorā

- laba izpratne un zināšanas par publisko iepirkumu politiku un to procedūrām, kā arī standarta dokumentu tiesību aktiem, kas attiecas uz iepirkumiem un saistītajiem procesiem

- zināšanas un pieredze liela mēroga iepirkumu dokumentu sagatavošanā

- zināšanas par Eiropas Savienības un Latvijas normatīvajiem aktiem; zināšanas par Igaunijas un Lietuvas normatīvajiem aktiem tiks uzskatītas par priekšrocību

- spēja komunicēt uz sagatavot dokumentus teicamā latviešu un angļu valodā

- organizētība, precizitāte, analītiskā domāšana, spēja noteikt prioritātes, spēja strādāt komandā

- teicamas MS Office lietošanas prasmes

Pienākumi:

- iepirkumu procedūru veikšana un dokumentu sagatavošana atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- dalība publisko iepirkumu komisijās (pozīcija kvalificējas valsts amatpersonas statusam)

- Latvijas un Eiropas Savienības iepirkumu tiesību aktu un regulu izmaiņu apsekošana un to izpildes nodrošināšana

- iepirkumu procesa nodrošināšanu, ieskaitot dokumentācijas sagatavošanu

- veikt darba uzdevumu izstrādi un tehnisko specifikāciju noformēšanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- komunikācijas un informācijas apmaiņas nodrošināšana starp iepirkumu departamentu un citām iesaistītajām pusēm

- regulāra sadarbība ar konsultantiem, ekspertiem u. c., kā arī regulāra tirgus izpēte

Vairāk par vakanci: http://www.workingday.lv/lv/vakances/biz/rail-baltica/publisko-iepirkumu-specialists-e/19851&NoButtons=true&popup=1

Lai pieteiktos, lūdzam sūtīt CV un motivācijas vēstuli Ilzei Černovai.

E-pasta adrese: ilze.cernova@workingday.lv

Tālrunis: +371 29207591

WorkingDay Latvia

Tērbatas iela 53-10, Rīga, LV-1011

Reģistrācijas numurs 40003793545

Licence Nr. 18/2009

Izdota: NVA, 02.09.2009.


OP 2017/175.AKK14

Akciju sabiedrība "Pasažieru vilciens" izsludina konkursu uz VALDES PRIEKŠSĒDĒTĀJA amatu

Darbavieta: Rīgā

Akciju sabiedrības "Pasažieru vilciens" valdes priekšsēdētāja amata pretendentam/-ei izvirzāmās prasības:

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- vismaz trīs gadu profesionālā darba pieredze vadošā amatā (pieredze valsts, pašvaldību vai privātajā kapitālsabiedrībā, valsts pārvaldes vai pašvaldības iestādē ar darbinieku skaitu ne mazāk kā 50)

- vēlama darba pieredze vadošā amatā transporta un sakaru jomā

- izpratne par AS "Pasažieru vilciens" darbības jomām

- starptautiskās sadarbības pieredze (pārrunu vešana, projektu vadība, starptautiska līguma noslēgšanas sarunu vešana)

- izpratne par valsts kapitālsabiedrību darbību un to pārvaldi, biznesa ētikas pārzināšana

- stratēģiskās plānošanas prasme, spēja veidot pozitīvas attiecības un uzņemties vadītāja lomu, lai nodrošinātu kapitālsabiedrības mērķu sasniegšanu, spēja noteikt mērķus un plānot savas darbības, formulēt viedokli, pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību

- valsts valodas zināšanas C līmeņa 1. pakāpē

- ļoti labas svešvalodu zināšanas (angļu un krievu valoda)

- nevainojama reputācija

Ja vēlaties piedalīties konkursā, lūdzam līdz 2017. gada 18. septembrim (ieskaitot) iesniegt AS "Pasažieru vilciens" (Turgeņeva ielā 14, Rīgā, LV-1050) ar norādi "AS "Pasažieru vilciens" nominācijas komisijai" vai nosūtīt elektroniski uz e-pasta adresi nominacijas.komisija@pv.lv šādus dokumentus:

- motivētu pieteikumu (iekļaujot informāciju, kas apliecina sludinājumā norādītās pieredzes un prasmju esamību, kā arī atbilstību valdes priekšsēdētāja amatam)

- valsts valodas prasmes apliecību par valsts valodas prasmi augstākajā līmenī (iesniedz kandidāti, kuriem latviešu valoda nav dzimtā valoda)

- Curriculum Vitae (CV), kurā iekļauts arī pašvērtējums par valodu zināšanām un norādīts vadītā kolektīva darbinieku skaits

- augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

- profesionālo kvalifikāciju un citas prasmes apliecinošu dokumentu (sertifikātu) kopijas

- apliecinājumu par atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31. panta ceturtās daļas prasībām

- kandidāts, kurš augstāko izglītību ir ieguvis ārvalstīs, pievieno dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā

Kandidātiem, kas tiks virzīti otrajai vērtēšanas kārtai, nominācijas komisija lūgs septiņu kalendāro dienu laikā iesniegt redzējumu (prezentācijas formā, līdz 10 minūtēm) par akciju sabiedrības "Pasažieru vilciens" vai pasažieru pārvadājumu segmenta attīstību.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2017/175.AKR1

Valsts augu aizsardzības dienests paziņo, ka konkurss uz Augu aizsardzības departamenta Augu aizsardzības līdzekļu novērtēšanas daļas referenta vakanci ir beidzies bez rezultāta.


OP 2017/175.AKR2

Nacionālais veselības dienests paziņo, ka konkurss uz direktora vietnieka veselības aprūpes administrēšanas jautājumos ir beidzies bez rezultāta.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)