Laidiens: 04.09.2017., Nr. 175
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/175.AKK1
Valsts tiesu ekspertīžu birojs izsludina atklātu konkursu uz valsts
civildienesta ierēdņa amatu - Tehnisko ekspertīžu departamenta direktors
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība
- pieredze vadošā amatā
- tiesu eksperta kvalifikācija departamenta kompetencei atbilstošā
specialitātē vai pieredze kriminālistikas jomā
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes, augsta atbildības izjūta un
precizitāte
- prasme formulēt viedokli, labas analītiskās spējas operatīvi un patstāvīgi
pieņemt lēmumus
- teicamas latviešu un labas divu svešvalodu zināšanas
- spēja saglabāt emocionālu līdzsvaru stresa situācijās
Gaidām motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās pieredzes aprakstu,
izglītību un tiesu eksperta tiesības attiecīgajā specialitātē apliecinošu
dokumentu kopijas 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Fakss
67517749, e-pasta adrese: vteb@vteb.gov.lv.
OP 2017/175.AKK2
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.
Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Muitas policijas pārvaldes Izlūkošanas daļas Otrās izlūkošanas nodaļas vecākā
muitas eksperta ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Muitas policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanā
un novēršanā muitas lietu jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
(ar pamatojumu, lai atjaunotu un nodrošinātu sabiedrības uzticību
civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība tiesībās,
sociālajās zinātnēs vai komerczinībās
- darba pieredze sevišķā veidā veicamo operatīvo pasākumu veikšanā
- zināšanas normatīvajos aktos, kas reglamentē muitas un izmeklēšanas
darbību
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija un uz Tevi nav attiecināmi likuma "Par valsts
noslēpumu" 9. panta trešajā daļā noteiktie ierobežojumi
Ja esi gatavs/-a:
- veikt operatīvās darbības pasākumus (t. sk. īpaši sarežģītās lietās),
lai atklātu un novērstu noziedzīgu nodarījumu, to izdarījušo personu un
pierādījumu avotu noskaidrošanai
- veikt noziedzīgu nodarījumu un citu likumpārkāpumu profilakses pasākumus
- sadarboties un veikt kopīgus pasākumus ar citām VID struktūrvienībām,
Latvijas un ārvalstu muitas un tiesībsargājošajām iestādēm Nodaļas kompetences
ietvaros
- veikt riska informācijas par likumpārkāpumiem muitas jomā iegūšanu,
sistematizēšanu, analizēšanu un uzskaiti
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- darba pieredzi noziedzīgu nodarījumu un administratīvo pārkāpumu novēršanā
un atklāšanā
- B kategorijas autovadītāja apliecību
- pamatzināšanām angļu un krievu valodās
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta 28.2. saime "Operatīvā darbība",
III B līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 838 līdz
1270 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae
(CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju
apliecinošus dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz MPP_ID_2IN_VME amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/175.AKK3
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu
policijas pārvaldes Atbalsta daļas Tehniskā atbalsta nodaļas galvenā
speciālista ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Finanšu policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk
- VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu
atklāšanas un novēršanas un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku
apsardzes jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
(ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesībās vai elektrozinībās, radiotehnikā, elektronikā un automātikā
- darba pieredze telekomunikāciju, elektrozinību
vai operatīvās darbības jomā ne mazāk kā trīs gadus
- zināšanas sakaru, video, audio un citas elektroniskās aparatūras
izgatavošanā, remontā un ekspluatācijā
- B kategorijas vadītāja apliecība, prasme transportlīdzekļa vadīšanā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija un uz tevi nav attiecināmi "Par valsts
noslēpumu" 9. panta trešajā daļā noteiktie ierobežojumi
Ja esi gatavs/-a:
- veikt operatīvās darbības atsevišķu īpaši sarežģītu operatīvās darbības
pasākumu izpildei, kur nepieciešamas padziļinātas tehniskās zināšanas vai
zināšanas informācijas tehnoloģijās
- veikt operatīvas darbības un izmeklēšanas pasākumus ar tehniskajiem
līdzekļiem vispārīgā vai sevišķā veidā noziedzīgu nodarījumu atklāšanā vai
novēršanā
- veikt operatīvās darbības un izmeklēšanas pasākumu īstenošanai
nepieciešamās speciālās tehnikas iegādi, izsniegšanu, profilaktiskās apkopes un
remontus
- veikt operatīvās darbības un izmeklēšanas pasākumu īstenošanai
nepieciešamās speciālās tehnikas izgatavošanu, pielāgošanu un sagatavošanu
darbam
- veikt operatīvās un izmeklēšanas darbības rezultātā ar speciālo tehniku
iegūto datu apstrādi, izgatavot jaunus valsts noslēpuma un ierobežotas
pieejamības objektus
- sniegt atbalstu izmeklēšanā noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta 28.2. saime "Operatīvā darbība",
III B līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 838 līdz
1270 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
FPP_AD_TAN_GS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/175.AKK4
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu
policija pārvaldes Trešās izmeklēšanas daļas izmeklētāja ierēdņa amatu (vakance
uz nenoteiktu laiku)
Finanšu policijas pārvaldes (turpmāk - Pārvalde) kompetencē ir Valsts
ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas
īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un novēršanas un Valsts ieņēmumu
dienesta ierēdņu un darbinieku apsardzes jomās.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts (ar
pamatojumu, lai atjaunotu un nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam)
citā amatā VID
˗ pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā,
komerczinībās vai administrēšanā (finansēs, banku lietas un apdrošināšana,
grāmatvedība un nodokļi), vai tiesību zinātnē
˗ spēja strādāt ar liela apjomu un daudzveidīgu
informāciju, prasme to analizēt
˗ nevainojama reputācija
Ja esi gatavs/-a:
˗ izskatīt iesniegtās ziņas, kuras norāda uz iespējami noziedzīga nodarījumu
izdarīšanu, un uzsākt kriminālprocesu, tiklīdz konstatēts likumā noteiktais
iemesls un pamats, vai atteikties uzsākt kriminālprocesu
˗ pirmstiesas kriminālprocesā izmeklēt noziedzīgus nodarījumus valsts
ieņēmumu jomā
˗ nodrošināt tiesas, prokurora un citu kompetento iestāžu un amatpersonu
procesuālo uzdevumu un norādījumu izpildi saistībā ar noziedzīgiem nodarījumiem
valsts ieņēmumu jomā
˗ veikt citus Kriminālprocesa likumā noteiktos izmeklēšanas iestādes
uzdevumus saistībā ar noziedzīgiem nodarījumiem valsts ieņēmumu jomā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
˗ pieredzi noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomas tiesību aktu
pārzināšanā
Ierēdņa amatam noteikta 28.1. apakšsaime
"Izmeklēšana", I līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga
no 626 līdz 945 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Lielajā ielā 13, Liepājā.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz FPP_3ID_ I_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu
par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/175.AKK5
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Izglītības
infrastruktūras attīstības projektu nodaļas vadītāja amatu
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu
projektu ieviešanas procesā
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- amatu uz noteiktu laiku uz 5 gadiem
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 1429 euro
līdz 1880 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
TAVOS PIENĀKUMOS BŪS:
- struktūrvienības un cilvēkresursu vadība
- Eiropas Reģionālās attīstības fonda infrastruktūras attīstības projektu
īstenošanas uzraudzības un kontroles nodrošināšana
- metodiska atbalsta nodrošināšana reģionālajām nodaļām par nodaļas
kompetencē esošu specifisko atbalsta mērķu īstenošanas uzraudzību
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze vadītāja amatā vismaz 2 gadi
- pieredze un zināšanas ES fondu ieviešanā, administrēšanā, uzraudzībā vai
kontrolē
- pieredze darbā, kas saistīta ar infrastruktūras attīstības projektiem
uzskatīsim par priekšrocību
- izpratne par ES fondu vadības sistēmu Latvijā
- prasme plānot un nodrošināt struktūrvienības darbu plānoto mērķu un
rezultātu sasniegšanai
- efektīva komunikācijas prasme
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz
e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss -
Izglītības infrastruktūras attīstības projektu nodaļas vadītājs".
Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies
tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2.
kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2017/175.AKK6
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Infrastruktūras
attīstības departamenta projekta vadītāja amatu
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu
projektu ieviešanas procesā
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- amatu uz noteiktu laiku uz 5 gadiem
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 912 euro līdz 1240 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
TAVOS PIENĀKUMOS BŪS:
- Eiropas Savienības fondu infrastruktūras projektu uzraudzība un kontrole,
t. sk. projektu izdevumu pamatojošo dokumentu un projektā veikto iepirkumu
izvērtēšana
- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR:
- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā, administrēšanā, uzraudzībā
vai kontrolē
- izpratne par iepirkumu procedūru veikšanu
- izpratne par grāmatvedības un finanšu vadības pamatprincipiem
- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā
- izpratne par būvniecības jomu
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz
e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Infrastruktūras
attīstības departamenta projektu vadītājs".
Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies
tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa
2. kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2017/175.AKK7
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Satiksmes
infrastruktūras projektu nodaļas vadītāja vietnieka amatu
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu
projektu ieviešanas procesā
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- amatu uz noteiktu laiku uz 5 gadiem
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 1103 euro līdz 1450 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
TAVOS PIENĀKUMOS BŪS:
- nodaļas kompetencē esošo Eiropas Reģionālās attīstības fonda projektu
satiksmes jomā īstenošanas uzraudzības un kontroles nodrošināšana
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- darba pieredze vai zināšanas Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanā,
administrēšanā, uzraudzībā vai kontrolē
- pieredze vadītāja amatā tiks uzskatīta par priekšrocību
- pieredze darbā, kas saistīta ar būvniecības projektiem tiks uzskatīta par
priekšrocību
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz
e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Satiksmes
infrastruktūras projektu nodaļas vadītāja vietnieks".
Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies
tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2.
kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2017/175.AKK8
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas
Nr. 90000069830) kolektīvam!
Piedāvātais amats - Sociālās statistikas departamenta Tautas skaitīšanas
daļas vecākais referents (uz noteiktu laiku -līdz 2023. gada
30. decembrim)
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 820-950 euro,
atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības
apdrošināšanu
- profesionālo izaugsmi
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pamatpienākumi:
- padziļināti apgūt un lietot praksē uz administratīvajiem datu avotiem
balstītas tautas skaitīšanas metodoloģiju
- piedalīties kārtējās tautas skaitīšanas sagatavošanas darbos, t. sk.
līdzdarboties administratīvo datu avotu izpētē un datu kvalitātes novērtēšanā
- piedalīties tautas skaitīšanas datubāzes, datu un meta datu daudzdimensiju
tabulu un tekstuālo meta datu sagatavošanā
- piedalīties nepieciešamo aprēķinu veikšanā un kvalitātes ziņojuma
sagatavošanā
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai
sociālajās zinātnēs, vai akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība citā jomā, kas papildināta ar nozarei atbilstošām studijām
- prasme profesionālā līmenī strādāt ar datoru (MS Excel, MS Word, MS
Access)
- IBM SPSS Statistics vai līdzīgas
programmas pārzināšana tiks uzskatīta par priekšrocību
- zināšanas un pieredze analītiskajā darbā
- pieredze darbā ar statistikas datiem un administratīvo datubāzēm
- labas angļu valodas zināšanas
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum
Vitae -, kas apliecina pretendenta
iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir
pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv
sadaļā "Darba piedāvājumi"), iesniegt personīgi CSP Personāla daļā
Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai nosūtīt pa pastu (LV-1301) vai uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas
pa tālruni 67366792.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.
OP 2017/175.AKK9
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830)
kolektīvam!
Piedāvātais amats - Sociālās statistikas departamenta Tautas skaitīšanas
daļas vecākais referents (uz noteiktu laiku)
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 820-950 euro,
atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības
apdrošināšanu
- profesionālo izaugsmi
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pamatpienākumi:
- piedalīties uz administratīvo datu avotu datiem balstītas tautas
skaitīšanas metodoloģijas un administratīvo datu avotu datu kvalitātes analīzes
metožu izstrādāšanā, sekojot jaunākajām tendencēm un teorētiskajām nostādnēm
līdzīgu metožu pielietošanā
- piedalīties kārtējās tautas skaitīšanas sagatavošanas darbos, t. sk.
līdzdarboties administratīvo datu avotu izpētē un datu kvalitātes novērtēšanā
- piedalīties tautas skaitīšanas datubāzes, datu un meta datu daudzdimensiju
tabulu un tekstuālo meta datu sagatavošanā
- piedalīties nepieciešamo aprēķinu veikšanā un kvalitātes ziņojuma
sagatavošanā
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai
informātikā, vai akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
citā jomā, kas papildināta ar nozarei atbilstošām studijām
- prasme profesionālā līmenī strādāt ar datoru (MS Excel, MS Word, MS Access)
- IBM SPSS Statistics
vai līdzīgas programmas pārzināšana tiks uzskatīta par priekšrocību
- zināšanas un pieredze analītiskajā darbā
- pieredze darbā ar statistikas datiem un administratīvo datubāzēm
- labas angļu valodas zināšanas
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta
iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir
pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv
sadaļā "Darba piedāvājumi"), iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā,
Lāčplēša ielā 1, vai nosūtīt pa pastu (LV-1301) vai uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas
pa tālruni 67366792.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.
OP 2017/175.AKK10
Vidzemes Augstskola izsludina konkursu uz vakantajiem amatiem Sociālo, ekonomisko
un humanitāro pētījumu institūtā:
- vadošais pētnieks - 3 vietas (ekonomika)
- vadošais pētnieks - 1 vieta (tautsaimniecības vēsture)
- vadošais pētnieks - 1 vieta (komunikācija)
- vadošais pētnieks - 1 vieta (sociālā politika)
- pētnieks - 1 vieta (ekonomika)
- pētnieks - 1 vieta (māksla)
- zinātniskais asistents - 2 vietas (sociālā politika)
- zinātniskais asistents - 1 vieta (ekonomiskā ģeogrāfija)
- zinātniskais asistents - 1 vieta (inženierzinātne)
- zinātniskais asistents - 1 vieta (kultūra un komunikācija)
Prasības pretendentiem amatos: vadošais pētnieks: doktora grāds nozarē,
darba pieredze zinātniskā institūcijā, pētniecības projektu vadības pieredze,
pētnieku grupas vadība un veidošana; pētnieks: doktora grāds nozarē, atbilstība
pēcdoktoranta statusam; zinātniskais asistents: iepriekšēja pieredze
atbilstošās nozares pētījumos, angļu valodas zināšanas.
Pretendentiem uz vakantajiem amatiem viena mēneša laikā no paziņojuma
publicēšanas datuma izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz
pieteikums, norādot tajā motivāciju strādāt ViA Sociālo, ekonomisko un
humanitāro pētījumu institūtā, CV ar iekļautu publikāciju sarakstu, zinātnisko
kvalifikāciju apliecinoša dokumenta kopija. Dokumenti iesniedzami elektroniski
(e-pasta adrese: hespi@va.lv) ar norādi "Konkurss uz zinātnisko
amatu".
OP 2017/175.AKK11
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Informācijas tehnoloģiju departamenta direktors (uz nenoteiktu laiku)
Labklājības ministrija piedāvā:
- atbildīgu un interesantu darbu profesionālā un draudzīgā kolektīvā IKT jomā
- iespēju dot savu ieguldījumu IKT jomas attīstīšanai labklājības nozarē
- stabilitāti un savas profesionalitātes attīstīšanu
- atalgojumu no 1983 EUR līdz 2264 EUR atbilstoši noteiktajai
kategorijai un profesionālajai pieredzei
Būtiskākie amata pienākumi:
- plānot un vadīt informācijas tehnoloģiju (turpmāk - IT) departamenta darbu
- plānot nozares IT attīstību, nodrošināt IT koordinētu uzraudzību
- vadīt attīstības plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādi
atbilstoši IT departamenta kompetencei
- nodrošināt Labklājības ministrijas (turpmāk - LM) īstenoto, tajā skaitā
centralizēto IT funkciju ietvaros īstenoto projektu uzraudzību, to atbilstību
kvalitātes prasībām un projektu mērķiem
- nodrošināt LM un nozares centralizēto IT funkciju izpildei nepieciešamā
budžeta izstrādi, budžeta izpildes uzraudzību un nodrošināt kontroli pār IT
līgumu izpildi un kvalitāti
- analizēt un pārzināt esošo IT sistēmu darbību un sagatavot priekšlikumus
jauniem tehnoloģiskajiem risinājumiem nozarē
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā
- darba pieredze IT jomā vismaz pēdējo 5 gadu laikā
- padziļinātas zināšanas par IT sistēmām un biroja tehniku
- darba pieredze vadošā amatā vismaz pēdējo 5 gadu laikā
- darba pieredze IT projektu vadībā vismaz pēdējo 3 gadu laikā
- labas angļu valodas zināšanas darbam nepieciešamās sarakstes, informācijas
un komunikācijas nodrošināšanai
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību, analītiskas
prasmes, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju
- labas komunikācijas un saskarsmes prasmes, spēja veidot plašu profesionālo
kontaktu tīklu un izmantot to profesionālo mērķu sasniegšanai
- amata pienākumu veikšanai nepieciešams saņemt speciālo pielaidi darbam ar
valsts noslēpumu saturošu informāciju
Motivēta pieteikuma vēstule un CV, izglītību apliecinošo dokumentu kopijas
(ja izglītība iegūta ārzemēs - jāiesniedz Akadēmiskās informācijas centra
izziņa), jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas
Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331.
Tālrunis uzziņām 67021645, e-pasta adrese: pdpd@lm.gov.lv.
OP 2017/175.AKK12
Nacionālais veselības dienests (reģ. Nr. 90009649337;
www.vmnvd.gov.lv) izsludina konkursu uz vecākā
eksperta amatu Stacionāro pakalpojumu nodaļā (uz nenoteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- analizēt stacionārās veselības aprūpes sniegtos pakalpojumus un skaidrot
iegūtos rezultātus
- informēt veselības aprūpes pakalpojumu sniedzējus par datu neatbilstību
nosacījumiem
- veikt datu apkopošanu un analīzi par stacionāro gadījumu apmaksā iekļauto
pakalpojumu līgumu izpildi
- analizēt stacionārās veselības aprūpes statistisko un ekonomisko rādītāju
attīstības tendences
- izvērtēt ārstniecības iestāžu priekšlikumus attiecībā uz stacionārās
veselības aprūpes sistēmas apmaksas izmaiņām
- veikt aprēķinus stacionārās veselības aprūpes sistēmas apmaksas izmaiņām
- pakalpojumu apmaksai un galējo vērtību identificēšanai un izmaksu
aprēķināšanai
- sagatavot atbildes uz juridisku un fizisku personu iesniegumiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība finansēs vai ekonomikā
- darba pieredze veselības aprūpes jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
- zināšanas par veselības aprūpes organizēšanas un finansēšanas kārtību
- ļoti labas datorprasmes (MS Word,
Excel, vēlams Access)
- pārzināt normatīvos aktus veselības aprūpes jomā
- teicamas latviešu, labas krievu un angļu valodas zināšanas (svešvalodu
zināšanas B1 līmenī atbilstoši Eiropas kopējām pamatnostādnēm valodu apguvē
tiks uzskatītas par priekšrocību)
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Piedāvājam:
- interesantu un dinamisku darbu atsaucīgu un pieredzējušu kolēģu komandā
- profesionālās attīstības un jaunas pieredzes iespējas
- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās Rīgas centrā un labus darba
apstākļus
- bruto algu pārbaudes laikā no 845 EUR, pēc pārbaudes laika līdz 1070 EUR
Pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt Nacionālā
veselības dienesta Personāla nodaļai (ar norādi "Vecākais eksperts Stacionāro
pakalpojumu nodaļā") uz e-pasta adresi Daina.Gaile@vmnvd.gov.lv
vai Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3, LV-1012, līdz 2017. gada 17. septembrim.
Informācija pa tālruni 67043742.
OP 2017/175.AKK13
AS "RB Rail", reģistrācijas
Nr. 40103845025, izsludina konkursu uz PUBLISKO IEPIRKUMU SPECIĀLISTA
amatu
Par uzņēmumu:
Rail Baltica ir Baltijas valstu
lielākais transporta infrastruktūras projekts, kas veidos ziemeļ-un
austrumeiropas ekonomisko koridoru. Tā būs
elektrificēta, ātrgaitas dzelzceļa līnija ar modernu infrastruktūru pasažieru
un kravu apkalpošanai, piedāvājot videi draudzīgu un ātru transporta iespēju no
Tallinas līdz Lietuvas-Polijas robežai. Rail
Baltica savienos Baltijas valstis ar Centrālo un Rietumeiropu. Projektu
līdzfinansē Eiropas Savienība, tam ir jābūt labi pārvaldītam, ar skaidru
finanšu plūsmu un iepirkumu sistēmu. Trīs Baltijas valstu kopuzņēmums "RB Rail AS" tika dibināts 2014. gada oktobrī un ir
reģistrēts Latvijā. Tā vienlīdzīgi akcionāri ir SIA "Eiropas Dzelzceļa
līnijas" no Latvijas, UAB "Rail Baltica Statyba" no Lietuvas un OU "Rail
Baltic Estonia" no
Igaunijas. Uzņēmuma galvenās darbības jomas ir dzelzceļa līnijas projektēšana,
būvniecība un mārketinga aktivitātes. "RB Rail
AS" ir Rail Baltica projekta centrālais
koordinators.
Darba apraksts: publisko iepirkumu speciālists - iepirkumu procedūru
veikšana un dokumentu sagatavošana atbilstoši normatīvo aktu prasībām. Pozīcija
kvalificējas valsts amatpersonas statusam.
Prasības:
- augstākā izglītība ekonomikā, tiesību, vadības vai inženierzinātnēs
- obligāta pieredze iepirkumu veikšanā valsts sektorā
- laba izpratne un zināšanas par publisko iepirkumu politiku un to
procedūrām, kā arī standarta dokumentu tiesību aktiem, kas attiecas uz
iepirkumiem un saistītajiem procesiem
- zināšanas un pieredze liela mēroga iepirkumu dokumentu sagatavošanā
- zināšanas par Eiropas Savienības un Latvijas normatīvajiem aktiem;
zināšanas par Igaunijas un Lietuvas normatīvajiem aktiem tiks uzskatītas par
priekšrocību
- spēja komunicēt uz sagatavot dokumentus teicamā latviešu un angļu valodā
- organizētība, precizitāte, analītiskā domāšana, spēja noteikt prioritātes,
spēja strādāt komandā
- teicamas MS Office lietošanas prasmes
Pienākumi:
- iepirkumu procedūru veikšana un dokumentu sagatavošana atbilstoši
normatīvo aktu prasībām
- dalība publisko iepirkumu komisijās (pozīcija kvalificējas valsts
amatpersonas statusam)
- Latvijas un Eiropas Savienības iepirkumu tiesību aktu un regulu izmaiņu
apsekošana un to izpildes nodrošināšana
- iepirkumu procesa nodrošināšanu, ieskaitot dokumentācijas sagatavošanu
- veikt darba uzdevumu izstrādi un tehnisko specifikāciju noformēšanu
atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- komunikācijas un informācijas apmaiņas nodrošināšana starp iepirkumu
departamentu un citām iesaistītajām pusēm
- regulāra sadarbība ar konsultantiem, ekspertiem u. c., kā arī
regulāra tirgus izpēte
Vairāk par vakanci: http://www.workingday.lv/lv/vakances/biz/rail-baltica/publisko-iepirkumu-specialists-e/19851&NoButtons=true&popup=1
Lai pieteiktos, lūdzam sūtīt CV un motivācijas vēstuli Ilzei Černovai.
E-pasta adrese: ilze.cernova@workingday.lv
Tālrunis: +371 29207591
WorkingDay Latvia
Tērbatas
iela 53-10, Rīga, LV-1011
Reģistrācijas
numurs 40003793545
Licence
Nr. 18/2009
Izdota:
NVA, 02.09.2009.
OP 2017/175.AKK14
Akciju sabiedrība "Pasažieru vilciens" izsludina konkursu uz
VALDES PRIEKŠSĒDĒTĀJA amatu
Darbavieta: Rīgā
Akciju sabiedrības "Pasažieru vilciens" valdes priekšsēdētāja
amata pretendentam/-ei izvirzāmās prasības:
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- vismaz trīs gadu profesionālā darba pieredze vadošā amatā (pieredze valsts, pašvaldību vai privātajā
kapitālsabiedrībā, valsts pārvaldes vai pašvaldības iestādē ar darbinieku
skaitu ne mazāk kā 50)
- vēlama darba pieredze vadošā amatā transporta un sakaru jomā
- izpratne par AS "Pasažieru vilciens" darbības jomām
- starptautiskās sadarbības pieredze (pārrunu vešana, projektu vadība,
starptautiska līguma noslēgšanas sarunu vešana)
- izpratne par valsts kapitālsabiedrību darbību un to pārvaldi, biznesa
ētikas pārzināšana
- stratēģiskās plānošanas prasme, spēja veidot pozitīvas attiecības un
uzņemties vadītāja lomu, lai nodrošinātu kapitālsabiedrības mērķu sasniegšanu,
spēja noteikt mērķus un plānot savas darbības, formulēt viedokli, pieņemt
lēmumus un uzņemties atbildību
- valsts valodas zināšanas C līmeņa 1. pakāpē
- ļoti labas svešvalodu zināšanas (angļu un krievu valoda)
- nevainojama reputācija
Ja vēlaties piedalīties konkursā, lūdzam līdz 2017. gada
18. septembrim (ieskaitot) iesniegt AS "Pasažieru vilciens"
(Turgeņeva ielā 14, Rīgā, LV-1050) ar norādi "AS "Pasažieru
vilciens" nominācijas komisijai" vai nosūtīt elektroniski uz e-pasta
adresi nominacijas.komisija@pv.lv šādus dokumentus:
- motivētu pieteikumu (iekļaujot informāciju, kas apliecina sludinājumā
norādītās pieredzes un prasmju esamību, kā arī atbilstību valdes priekšsēdētāja
amatam)
- valsts valodas prasmes apliecību par valsts valodas prasmi augstākajā
līmenī (iesniedz kandidāti, kuriem latviešu valoda nav dzimtā valoda)
- Curriculum Vitae (CV), kurā iekļauts arī pašvērtējums par valodu
zināšanām un norādīts vadītā kolektīva darbinieku skaits
- augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- profesionālo kvalifikāciju un citas prasmes apliecinošu dokumentu
(sertifikātu) kopijas
- apliecinājumu par atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un
kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31. panta ceturtās daļas prasībām
- kandidāts, kurš augstāko izglītību ir ieguvis ārvalstīs, pievieno
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā
Kandidātiem, kas tiks virzīti otrajai vērtēšanas kārtai, nominācijas
komisija lūgs septiņu kalendāro dienu laikā iesniegt redzējumu (prezentācijas
formā, līdz 10 minūtēm) par akciju sabiedrības "Pasažieru vilciens"
vai pasažieru pārvadājumu segmenta attīstību.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2017/175.AKR1
Valsts augu aizsardzības dienests paziņo, ka konkurss uz
Augu aizsardzības departamenta Augu aizsardzības līdzekļu novērtēšanas daļas
referenta vakanci ir beidzies bez rezultāta.
OP 2017/175.AKR2
Nacionālais
veselības dienests paziņo, ka konkurss uz direktora vietnieka veselības aprūpes
administrēšanas jautājumos ir beidzies bez rezultāta.