Laidiens: 31.08.2017., Nr. 173
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/173.AKK1
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina
konkursu uz amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz vakantu amatu - vecākais eksperts
Juridiskā departamenta Iepirkumu politikas un valsts nekustamo īpašumu
pārvaldīšanas politikas nodaļā
Juridiskais departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina politikas
izstrādi publisko iepirkumu, publiskās un privātās partnerības jomā un valsts
nekustamo īpašumu pārvaldīšanas jomā.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība,
vēlama ekonomikā vai tiesību zinātnēs
- pieredze darbā publiskajā vai privātajā sektorā publisko iepirkumu vai
publiskās un privātās partnerības jomā ne mazāk kā trīs gadi pēdējo 5 gadu
laikā
- ļoti labas zināšanas un izpratne par publisko iepirkumu vai publiskās un
privātās partnerības politikas jautājumiem
- labas zināšanas un izpratne par valsts pārvaldes, kā arī Eiropas
Savienības institūciju struktūru un darbību, lēmumu pieņemšanas procesu
- svešvalodu zināšanas, t. sk. ļoti labas angļu valodas zināšanas
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- augsta atbildības izjūta un precizitāte
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Pievienojies Juridiskā departamenta kolektīvam, un mēs tev uzticēsim veikt
šādus galvenos uzdevumus:
- tiesību aktu un attīstības plānošanas dokumentu projektu izstrādi publisko
iepirkumu, publiskās un privātās partnerības jomā, kā arī sagatavot
nepieciešamo informāciju un pārskatus par attiecīgās politikas izstrādes
jautājumiem
- pārstāvēt ministrijas viedokli komunikācijā ar citām publiskām personām un
privātpersonām, t. sk. ārvalstu institūcijās vai starptautiskajās
organizācijās un Eiropas Savienības līmeņa sanāksmēs
- apkopot un analizēt informāciju un datus, kas saistīti ar valsts politikas
veidošanu publisko iepirkumu, publiskās un privātās partnerības jomā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (darbinieka amatam noteikts 36. saimes
"Politikas plānošana" III līmenis un 12. mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība
iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus
lūdzam sūtīt 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas
Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Finanšu ministrija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Finanšu
ministrija, kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.
OP 2017/173.AKK2
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto VALSTSTIESĪBU
DEPARTAMENTA ADMINISTRATĪVO TIESĪBU NODAĻAS JURISTA ierēdņa amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju (var
pieteikties arī maģistra programmas students)
- zināšanas administratīvajās, administratīvi procesuālajās, administratīvo
sodu un administratīvā sodu procesa tiesībās
- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un
virzības procesu
- profesionālā pieredze jurista darbā vai darbā tiesu sistēmā
- angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar MS Office un
interneta resursiem lietotāja līmenī
Veicamie pienākumi:
- sagatavot atzinumu projektus un viedokļu projektus par citu institūciju
izstrādātajiem tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu, informatīvo
ziņojumu projektiem atbilstoši nodaļas kompetencei
- ministrijas noteiktajā kārtībā sagatavot atzinumus par ministrijas
padotības iestāžu un ministrijas struktūrvienību izstrādātajiem tiesību aktu,
politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu projektiem atbilstoši
nodaļas kompetencei
- izstrādāt tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu, informatīvo
ziņojumu projektus administratīvo tiesību, administratīvi procesuālo,
administratīvo sodu sistēmas un to izpildes jomā
- sagatavot atbilžu projektus uz institūciju un privātpersonu iesniegumiem
par juridiskiem jautājumiem nodaļas kompetences ietvaros
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā
(Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pasta
adresi personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas. Tālrunis uzziņām 67036724, 67036731.
OP 2017/173.AKK3
Valsts kanceleja ir tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas nodrošina
Ministru prezidenta un Ministru kabineta darbību. Meklējam profesionālus,
atbildīgus un uz rezultātu orientētus kolēģus. Ja esat gatavs/-a jauniem
izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Valsts
kancelejas kolektīvam! Piedāvājam pieteikties Tehniskā nodrošinājuma
departamenta juriskonsulta valsts civildienesta ierēdņa amatam uz nenoteiktu
laiku
Galvenie pienākumi:
- piedalīties publisko iepirkumu procesa organizēšanā (izstrādāt iepirkuma
dokumentāciju atbilstoši normatīvo aktu prasībām, piedalīties iepirkuma
komisijas sēdēs, koordinēt iepirkuma procedūru izsludināšanu un norisi,
izstrādāt iepirkumu līgumu projektus un organizēt līgumu slēgšanas procesu tai
skaitā ESF un ERAF līdzfinansēto projektu iepirkumos)
- sniegt juridisko atbalstu Valsts kancelejas darbiniekiem sekmīgai
iepirkuma procesa realizēšanai un kontrolei iestādē (tai skaitā atbilstoši
deleģējumam pārstāvēt iestādi Iepirkumu uzraudzības birojā un tiesā, sagatavot
informāciju, atskaites un pārskatus par iepirkumu procesu un veiktajām
iepirkumu procedūrām iestādē)
- piedalīties tiesību aktu projektu sagatavošanā, juridiskā izvērtēšanā (tai
skaitā par citu valsts institūciju izstrādātajiem tiesību aktu projektiem) un
noformēšanā
Amata prasības un nepieciešamās kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā
izglītība, (5. kvalifikācijas līmenis tiesību zinātnē)
- vismaz divu gadu pieredze darbā valsts pārvaldes iestādēs
- vismaz divu gadu ilga profesionālā pieredze publisko iepirkumu jomā
- pieredze tiesību aktu projektu izstrādē un analīzē
- zināšanas administratīvajās tiesībās un administratīvajā procesā
- fizisko personu datu aizsardzības un informācijas aprites jomas normatīvo
aktu pārzināšana
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažādas sarežģītības pakāpes
informāciju
- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- vēlamas svešvalodu zināšanas
Valsts kanceleja piedāvā:
- atbildīgu darbu vadošā valsts pārvaldes iestādē, piedāvājot iespēju celt
valsts pārvaldes efektivitāti, produktivitāti un konkurētspēju
- profesionālu, atsaucīgu un draudzīgu kolēģu komandu
- saņemt stabilu atalgojumu atbilstoši 11. mēnešalgu grupai un sociālās
garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt
vai iesniegt Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, e-pasta
adrese: pasts@mk.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67082844.
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas sazināsimies tikai ar
tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai.
OP 2017/173.AKK4
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830)
kolektīvam!
Piedāvātais amats - Cenu statistikas departamenta Ražotāju cenu indeksu
daļas vecākais referents (uz noteiktu laiku)
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 800-900 euro,
atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības
apdrošināšanu
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- profesionālo izaugsmi
- darbavietu Rīgas centrā
Pamatpienākumi:
- aprēķināt ražotāju cenu indeksu (datu kvalitātes pārbaude, cenu indeksu
aprēķināšana, metodoloģijas pārzināšana un pilnveidošana)
- analizēt statistisko informāciju un sagatavot to publicēšanai
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
ekonomikā vai tai tuva profila
- vairāk nekā gada darba pieredze ar ekonomiku saistītā jomā
- labas datora lietošanas prasmes (MS
Office aplikācijas: Excel, Access, Word)
- labas angļu un krievu valodas zināšanas
- analītiskās prasmes un matemātikas zināšanas
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta
iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir
pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv
sadaļā "Darba piedāvājumi") iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1,
vai atsūtīt pa pastu (LV-1301) vai uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv
15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Konsultācijas pa tālruni 67366792.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.
OP 2017/173.AKK5
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas
Nr. 90000069830) kolektīvam!
Piedāvātais amats - Statistikas metodoloģijas un kvalitātes departamenta
Statistikas plānošanas un standartizācijas daļas vecākais referents
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 800-900 euro,
atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības
apdrošināšanu
- profesionālo izaugsmi
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- darbavietu Rīgas centrā
Pamatpienākumi:
- izstrādāt Oficiālās statistikas programmas (turpmāk - OSP) projektu trim
gadiem, sagatavot to iesniegšanai apstiprināšanai Ministru kabinetā
normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā
- koordinēt OSP sagatavošanu citās oficiālās statistikas ražojošajās
iestādēs
- uzraudzīt Pārvaldes Kvalitātes vadības sistēmas procesa par OSP
īstenošanu, pēc nepieciešamības aktualizēt procesu sadarbībā ar Pārvaldes
Kvalitātes vadības sistēmas speciālistu
- piedalīties Pārvaldes Darba plāna izstrādāšanā un izpildes kontrolē
- piedalīties Eiropas statistikas produktu kataloga un OSP sasaistes modeļa
izstrādē
- piedalīties OSP un Pārvaldes Darba plāna sasaistes modeļa izstrādē
- piedalīties oficiālās statistikas izmaksu aprēķināšanas apraksta
sagatavošanā
- pēc vajadzības informēt Pārvaldes darbiniekus par izmaiņām statistisko
darbu plānošanas jautājumos un/vai organizēt Pārvaldes darbiniekiem apmācības
par tiem
- pēc vajadzības organizēt iekšzemes seminārus un sniegt konsultācijas par
amata pienākumos iekļautajiem jautājumiem
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- spēja patstāvīgi sagatavot prezentācijas ar darbu saistītiem jautājumiem
un uzstāties vidēji lielas auditorijas priekšā
- zināšanas par tiesību aktu izstrādi un darba organizēšanu valsts pārvaldē
- pamatzināšanas par Eiropas Savienības jautājumiem
- prasme elektroniski strādāt ar liela apjoma dokumentiem
- prasme strukturēti analizēt dažādus datus,
piemeklējot atbilstošas metodiskās pieejas
- ļoti labas sadarbības un komunikācijas, t. sk. viedokļa
argumentēšanas, prasmes
- prasme strādāt komandā un patstāvīgi plānot savu darbu
- labas angļu valodas zināšanas
- labas datorprasmes (Ms Office: Word, Excel, Access, PowerPoint)
- ļoti labas latviešu valodas zināšanas mutvārdos un rakstos
- darba pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum
Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo
darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama
elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv
sadaļā "Darba piedāvājumi"), iesniegt personīgi CSP Personāla daļā
Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai nosūtīt pa pastu (LV-1301) vai uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas
pa tālruni 67366792.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.