Laidiens: 31.08.2017., Nr. 173

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/173.AKK1

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz vakantu amatu - vecākais eksperts Juridiskā departamenta Iepirkumu politikas un valsts nekustamo īpašumu pārvaldīšanas politikas nodaļā

Juridiskais departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina politikas izstrādi publisko iepirkumu, publiskās un privātās partnerības jomā un valsts nekustamo īpašumu pārvaldīšanas jomā.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība, vēlama ekonomikā vai tiesību zinātnēs

- pieredze darbā publiskajā vai privātajā sektorā publisko iepirkumu vai publiskās un privātās partnerības jomā ne mazāk kā trīs gadi pēdējo 5 gadu laikā

- ļoti labas zināšanas un izpratne par publisko iepirkumu vai publiskās un privātās partnerības politikas jautājumiem

- labas zināšanas un izpratne par valsts pārvaldes, kā arī Eiropas Savienības institūciju struktūru un darbību, lēmumu pieņemšanas procesu

- svešvalodu zināšanas, t. sk. ļoti labas angļu valodas zināšanas

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- augsta atbildības izjūta un precizitāte

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Pievienojies Juridiskā departamenta kolektīvam, un mēs tev uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:

- tiesību aktu un attīstības plānošanas dokumentu projektu izstrādi publisko iepirkumu, publiskās un privātās partnerības jomā, kā arī sagatavot nepieciešamo informāciju un pārskatus par attiecīgās politikas izstrādes jautājumiem

- pārstāvēt ministrijas viedokli komunikācijā ar citām publiskām personām un privātpersonām, t. sk. ārvalstu institūcijās vai starptautiskajās organizācijās un Eiropas Savienības līmeņa sanāksmēs

- apkopot un analizēt informāciju un datus, kas saistīti ar valsts politikas veidošanu publisko iepirkumu, publiskās un privātās partnerības jomā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (darbinieka amatam noteikts 36. saimes "Politikas plānošana" III līmenis un 12. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Finanšu ministrija informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Finanšu ministrija, kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.


OP 2017/173.AKK2

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto VALSTSTIESĪBU DEPARTAMENTA ADMINISTRATĪVO TIESĪBU NODAĻAS JURISTA ierēdņa amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju (var pieteikties arī maģistra programmas students)

- zināšanas administratīvajās, administratīvi procesuālajās, administratīvo sodu un administratīvā sodu procesa tiesībās

- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un virzības procesu

- profesionālā pieredze jurista darbā vai darbā tiesu sistēmā

- angļu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar MS Office un interneta resursiem lietotāja līmenī

Veicamie pienākumi:

- sagatavot atzinumu projektus un viedokļu projektus par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu projektiem atbilstoši nodaļas kompetencei

- ministrijas noteiktajā kārtībā sagatavot atzinumus par ministrijas padotības iestāžu un ministrijas struktūrvienību izstrādātajiem tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu projektiem atbilstoši nodaļas kompetencei

- izstrādāt tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu projektus administratīvo tiesību, administratīvi procesuālo, administratīvo sodu sistēmas un to izpildes jomā

- sagatavot atbilžu projektus uz institūciju un privātpersonu iesniegumiem par juridiskiem jautājumiem nodaļas kompetences ietvaros

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas. Tālrunis uzziņām 67036724, 67036731.


OP 2017/173.AKK3

Valsts kanceleja ir tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas nodrošina Ministru prezidenta un Ministru kabineta darbību. Meklējam profesionālus, atbildīgus un uz rezultātu orientētus kolēģus. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Valsts kancelejas kolektīvam! Piedāvājam pieteikties Tehniskā nodrošinājuma departamenta juriskonsulta valsts civildienesta ierēdņa amatam uz nenoteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- piedalīties publisko iepirkumu procesa organizēšanā (izstrādāt iepirkuma dokumentāciju atbilstoši normatīvo aktu prasībām, piedalīties iepirkuma komisijas sēdēs, koordinēt iepirkuma procedūru izsludināšanu un norisi, izstrādāt iepirkumu līgumu projektus un organizēt līgumu slēgšanas procesu tai skaitā ESF un ERAF līdzfinansēto projektu iepirkumos)

- sniegt juridisko atbalstu Valsts kancelejas darbiniekiem sekmīgai iepirkuma procesa realizēšanai un kontrolei iestādē (tai skaitā atbilstoši deleģējumam pārstāvēt iestādi Iepirkumu uzraudzības birojā un tiesā, sagatavot informāciju, atskaites un pārskatus par iepirkumu procesu un veiktajām iepirkumu procedūrām iestādē)

- piedalīties tiesību aktu projektu sagatavošanā, juridiskā izvērtēšanā (tai skaitā par citu valsts institūciju izstrādātajiem tiesību aktu projektiem) un noformēšanā

Amata prasības un nepieciešamās kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība, (5. kvalifikācijas līmenis tiesību zinātnē)

- vismaz divu gadu pieredze darbā valsts pārvaldes iestādēs

- vismaz divu gadu ilga profesionālā pieredze publisko iepirkumu jomā

- pieredze tiesību aktu projektu izstrādē un analīzē

- zināšanas administratīvajās tiesībās un administratīvajā procesā

- fizisko personu datu aizsardzības un informācijas aprites jomas normatīvo aktu pārzināšana

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažādas sarežģītības pakāpes informāciju

- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- vēlamas svešvalodu zināšanas

Valsts kanceleja piedāvā:

- atbildīgu darbu vadošā valsts pārvaldes iestādē, piedāvājot iespēju celt valsts pārvaldes efektivitāti, produktivitāti un konkurētspēju

- profesionālu, atsaucīgu un draudzīgu kolēģu komandu

- saņemt stabilu atalgojumu atbilstoši 11. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt vai iesniegt Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, e-pasta adrese: pasts@mk.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67082844. Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai.


OP 2017/173.AKK4

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats - Cenu statistikas departamenta Ražotāju cenu indeksu daļas vecākais referents (uz noteiktu laiku)

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 800-900 euro, atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- profesionālo izaugsmi

- darbavietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- aprēķināt ražotāju cenu indeksu (datu kvalitātes pārbaude, cenu indeksu aprēķināšana, metodoloģijas pārzināšana un pilnveidošana)

- analizēt statistisko informāciju un sagatavot to publicēšanai

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai tai tuva profila

- vairāk nekā gada darba pieredze ar ekonomiku saistītā jomā

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office aplikācijas: Excel, Access, Word)

- labas angļu un krievu valodas zināšanas

- analītiskās prasmes un matemātikas zināšanas

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi") iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301) vai uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366792.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.


OP 2017/173.AKK5

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats - Statistikas metodoloģijas un kvalitātes departamenta Statistikas plānošanas un standartizācijas daļas vecākais referents

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 800-900 euro, atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- profesionālo izaugsmi

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- darbavietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- izstrādāt Oficiālās statistikas programmas (turpmāk - OSP) projektu trim gadiem, sagatavot to iesniegšanai apstiprināšanai Ministru kabinetā normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā

- koordinēt OSP sagatavošanu citās oficiālās statistikas ražojošajās iestādēs

- uzraudzīt Pārvaldes Kvalitātes vadības sistēmas procesa par OSP īstenošanu, pēc nepieciešamības aktualizēt procesu sadarbībā ar Pārvaldes Kvalitātes vadības sistēmas speciālistu

- piedalīties Pārvaldes Darba plāna izstrādāšanā un izpildes kontrolē

- piedalīties Eiropas statistikas produktu kataloga un OSP sasaistes modeļa izstrādē

- piedalīties OSP un Pārvaldes Darba plāna sasaistes modeļa izstrādē

- piedalīties oficiālās statistikas izmaksu aprēķināšanas apraksta sagatavošanā

- pēc vajadzības informēt Pārvaldes darbiniekus par izmaiņām statistisko darbu plānošanas jautājumos un/vai organizēt Pārvaldes darbiniekiem apmācības par tiem

- pēc vajadzības organizēt iekšzemes seminārus un sniegt konsultācijas par amata pienākumos iekļautajiem jautājumiem

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- spēja patstāvīgi sagatavot prezentācijas ar darbu saistītiem jautājumiem un uzstāties vidēji lielas auditorijas priekšā

- zināšanas par tiesību aktu izstrādi un darba organizēšanu valsts pārvaldē

- pamatzināšanas par Eiropas Savienības jautājumiem

- prasme elektroniski strādāt ar liela apjoma dokumentiem

- prasme strukturēti analizēt dažādus datus, piemeklējot atbilstošas metodiskās pieejas

- ļoti labas sadarbības un komunikācijas, t. sk. viedokļa argumentēšanas, prasmes

- prasme strādāt komandā un patstāvīgi plānot savu darbu

- labas angļu valodas zināšanas

- labas datorprasmes (Ms Office: Word, Excel, Access, PowerPoint)

- ļoti labas latviešu valodas zināšanas mutvārdos un rakstos

- darba pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi"), iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai nosūtīt pa pastu (LV-1301) vai uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366792.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)