Laidiens: 28.08.2017., Nr. 170

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/170.AKK1

Nacionālais veselības dienests (reģ. Nr. 90009649337; www.vmnvd.gov.lv) izsludina konkursu uz direktora vietnieka administratīvajos jautājumos ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)

Amata mērķis: koordinēt padoto struktūrvienību mērķtiecīgu darbību Dienesta mērķu sasniegšanai un uzraudzīt Dienesta starptautisko saistību izpildi veselības aprūpes pakalpojumu pieejamības nodrošināšanā.

Galvenie amata pienākumi:

- organizēt, koordinēt un kontrolēt pakļauto struktūrvienību darbu, lai nodrošinātu Nacionālā veselības dienesta mērķu sasniegšanu atbilstoši noteiktajai stratēģijai

- plānot, organizēt un koordinēt starptautisko saistību izpildi veselības aprūpes pakalpojumu pieejamības nodrošināšanā un koordinēt sadarbību ar ārvalstu un starptautiskām institūcijām

- koordinēt jautājumus, kas nepieciešami Dienesta darbības nodrošināšanai

- izstrādāt un vadīt attīstības projektus

- piedalīties Dienesta iekšējās attīstības stratēģijas un vadības vīzijas izveidošanā

- koordinēt un uzraudzīt juridisko un fizisko personu iesniegumu un sūdzību izskatīšanu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (ekonomikā, finansēs, politoloģijā, Eiropa studijās, uzņēmējdarbības vadībā vai tiesību zinātnē), kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām

- vismaz trīs gadu pieredze vadošā amatā iestādē vai uzņēmumā

- pieredze darbā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību

- izpratne par iestādes pamatdarbības jautājumiem, valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem, administratīvā procesa jautājumiem un veselības aprūpes politikas īstenošanu

- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas (svešvalodu zināšanām jābūt B2 līmenī atbilstoši Eiropas kopējām pamatnostādnēm valodu apguvē)

- labas plānošanas, organizēšanas un kontroles prasmes

- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību

- orientācija uz rezultātu sasniegšanu

- augsta atbildības izjūta, labas komunikācijas un sadarbības spējas

- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office programmas)

- pretendentiem jāiesniedz redzējums (ne vairāk kā divas lapas) par Nacionālā veselības dienesta prioritātēm un attīstību

Piedāvājam:

- interesantu un dinamisku darbu

- profesionālās attīstības un jaunas pieredzes iespējas

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām

- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās Rīgas centrā

- bruto algu pārbaudes laikā no 1458 EUR, pēc pārbaudes laika līdz 1917 EUR

Pretendentiem lūdzam līdz 2017. gada 6. septembrim nosūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai uz e-pasta adresi Olita.Auzina@vmnvd.gov.lv vai iesniegt slēgtā aploksnē Nacionālajā veselības dienestā Cēsu ielā 31, k-3, Rīgā, LV-1012, šādus dokumentus (ar norādi "Pieteikums konkursam uz Nacionālā veselības dienesta direktora vietnieka amatu"):

1) motivētu pieteikumu, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām;

2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae) (atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv);

3) augstāko izglītību un svešvalodu zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas un citus dokumentus, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot.

Tālrunis uzziņām 67043742.


OP 2017/170.AKK2

Nacionālais veselības dienests (reģ. Nr. 90009649337; www.vmnvd.gov.lv) izsludina konkursu uz vecākā eksperta ierēdņa amatu Attīstības plānošanas nodaļā (uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- identificēt problēmas veselības aprūpes organizēšanas kārtībā un veselības aprūpes pakalpojumu apmaksas nosacījumos un sniegt priekšlikumus to risināšanai

- gatavot atzinumus par citu institūciju un struktūrvienību iesniegtajiem priekšlikumiem par nepieciešamajām izmaiņām veselības aprūpes organizēšanas un finansēšanas kārtībā

- gatavot veselības aprūpes organizēšanu un finansēšanu regulējošo normatīvo aktu skaidrojumus un ieteikumus to piemērošanai

- sniegt viedokli par nacionālo plānošanas dokumentu projektiem veselības aprūpes jomā un apkopot informāciju par to izpildi

- nodrošināt sadarbību ar citām valsts pārvaldes iestādēm saistībā ar starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu izpildi

- gatavot atbilžu projektus sarakstei ar juridiskām un fiziskām personām

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība, vēlams medicīnā

- darba pieredze veselības aprūpes jomā vai valsts pārvaldē

- zināšanas par veselības aprūpes organizēšanas un finansēšanas kārtību

- teicamas latviešu, labas krievu un angļu valodas zināšanas (svešvalodu zināšanām jābūt B1/B2 līmenī atbilstoši Eiropas kopējām pamatnostādnēm valodu apguvē)

- augsta atbildības izjūta, labas komunikācijas un sadarbības spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Piedāvājam:

- interesantu un dinamisku darbu atsaucīgu un pieredzējušu kolēģu komandā

- profesionālās attīstības un jaunas pieredzes iespējas

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām

- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās Rīgas centrā un labus darba apstākļus

- bruto algu pārbaudes laikā no 852 EUR, pēc pārbaudes laika līdz 1119 EUR

Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi "Vecākais eksperts Procesu un metodiskās vadības nodaļā" sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai uz e-pasta adresi Olita.Auzina@vmnvd.gov.lv vai Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3, LV-1012, līdz 2017. gada 6. septembrim. Informācija pa tālruni 67043742.


OP 2017/170.AKK3

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Izglītības infrastruktūras attīstības projektu nodaļas projektu vadītāja amatu

Mēs piedāvājam:

- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu projektu ieviešanas procesā

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- amatu uz noteiktu laiku uz 5 gadiem

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 912 euro līdz 1240 euro)

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

Tavos pienākumos būs:

- Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansēto izglītības infrastruktūras attīstības projektu īstenošanas uzraudzība un kontrole

- līgumu slēgšana, līgumu grozījumu un maksājumu pieprasījumu izskatīšana

- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā vai ieviešanas uzraudzībā, t. sk. avansa un maksājuma pieprasījumu, projektu grozījumu un citu projekta dokumentu izskatīšanā (pieredze infrastruktūras projektu ieviešanā vai uzraudzībā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadību un prasme to pielietot projektu dokumentācijas izskatīšanā

- izpratne par publiskā iepirkuma procesu un likumdošanu un spēja to lietot projekta ietvaros veikto iepirkumu izskatīšanā

- izpratne par grāmatvedības pamatprincipiem

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā

- spējas strādāt ar lielu informācijas apjomu

- labas komunikācijas prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Izglītības infrastruktūras attīstības projektu nodaļas projektu vadītājs".

Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.

Pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2017/170.AKK4

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Izglītības infrastruktūras attīstības projektu nodaļas vecākā eksperta (finanšu jomā) amatu

Mēs piedāvājam:

- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu projektu ieviešanas procesā

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- amatu uz noteiktu laiku uz 5 gadiem

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 1020 euro līdz 1340 euro)

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

Tavos pienākumos būs:

- Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansēto izglītības infrastruktūras attīstības projektu īstenošanas uzraudzība un kontrole

- izskatīto maksājumu pieprasījumu virskontrole

- specifiskā atbalsta mērķa ietvaros īstenoto projektu izdevumu finanšu plūsmas analīze

- metodiska atbalsta sniegšana projektu vadītājiem maksājumu pieprasījumu izvērtēšanā

- dalība iekšējās kontroles sistēmas izveidē un aktualizēšanā finanšu uzraudzības jautājumos

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā vai ieviešanas uzraudzībā, t. sk. avansa un maksājuma pieprasījumu, projektu grozījumu un citu projekta dokumentu sagatavošanā vai izskatīšanā (pieredze infrastruktūras projektu ieviešanā vai uzraudzībā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadību un prasme to lietot projektu dokumentācijas izskatīšanā

- izpratne par publiskā iepirkuma procesu

- pieredze grāmatvedības un finanšu vadībā

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- spēja pieņemt lēmumus kompetences ietvaros un uzņemties sarežģītu situāciju risināšanu

- uz rezultāta sasniegšanu vērstas sadarbības prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Izglītības infrastruktūras attīstības projektu nodaļas vecākais eksperts (finansēs)".

Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.

Pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2017/170.AKK5

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Izglītības infrastruktūras attīstības projektu nodaļas vecākā eksperta (izglītības nozares jomā) amatu

 

Mēs piedāvājam:

- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu projektu ieviešanas procesā

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- amatu uz noteiktu laiku uz 5 gadiem

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 1020 euro līdz 1340 euro)

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

Tavos pienākumos būs:

- Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansēto izglītības infrastruktūras attīstības projektu īstenošanas uzraudzība un kontrole

- informācijas sagatavošana par specifisko atbalsta mērķu projektu ieviešanas progresu, problēmām un riskiem

- priekšlikumu sagatavošana un ierosināto grozījumu izvērtēšana par izmaiņām normatīvajos aktos specifisko atbalsta mērķu ieviešanas uzlabošanā

- metodiska atbalsta sniegšana un virskontroles nodrošināšana līgumu sagatavošanas un grozījumu izvērtēšanas procesā

- dalība iekšējās kontroles sistēmas izveidē un aktualizēšanā finanšu uzraudzības jautājumos

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- praktiska pieredze darbā ar izglītības un zinātnes attīstības jautājumiem

- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā vai ieviešanas uzraudzībā, t. sk. līgumu un līgumu grozījumu sagatavošana;

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadību un prasme to lietot projektu dokumentācijas izskatīšanā

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- spēja pieņemt lēmumus kompetences ietvaros un uzņemties sarežģītu situāciju risināšanu

- uz rezultāta sasniegšanu vērstas sadarbības prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Izglītības infrastruktūras attīstības projektu nodaļas vecākais eksperts (izglītības nozares jomā)".

Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.

Pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2017/170.AKK6

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Programmu uzraudzības un stratēģiskās plānošanas nodaļas vecākā referenta amatu

Mēs piedāvājam:

- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu projektu ieviešanas procesā

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- amatu uz nenoteiktu laiku

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 893 euro līdz 1225 euro)

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

Tavos pienākumos būs:

- apkopot, analizēt un plānot ar iestādes darbību saistītus rezultātus

- sagatavot informāciju, pārskatus, prezentācijas par Eiropas Savienības fondu ieviešanas progresu un iestādes darbību

- piedalīties risku un kvalitātes vadības procesos.

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- pieredze dažādu informācijas, datu apkopojumu, pārskatu, prezentāciju sagatavošanā

- izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā

- zināšanas un izpratne par risku vadības un kvalitātes vadības jautājumiem tiks uzskatīta par priekšrocību

- labas angļu valodas zināšanas

- prasme strukturēt informāciju, formulēt un argumentēt viedokli gan rakstos, gan mutvārdos

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- ļoti labas datorprasmes (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint)

- analītiska domāšana un labas argumentācijas spējas

- radošums, iniciatīva un vēlme nepārtraukti un patstāvīgi mācīties

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Programmu uzraudzības un stratēģiskās plānošanas nodaļas vecākais referents".

Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.

Pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2017/170.AKK7

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Vadības informācijas sistēmas nodaļas vecākā referenta amatu

Mēs piedāvājam:

- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu projektu ieviešanas procesā

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- amatu uz noteiktu laiku uz 3 gadiem

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 912 euro līdz 1240 euro)

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

Tavos pienākumos būs:

- izstrādāt aprakstus un instrukcijas Kohēzijas politikas fondu vadības informācijas sistēmas (KPVIS) lietotājiem

- konsultēt lietotājus klātienē, elektroniski un telefoniski

- organizēt apmācības par KPVIS izmantošanu

- apzināt un analizēt KPVIS lietotāju vajadzības

- nodrošināt un uzraudzīt KPVIS lietotāju tiesību administrēšanu (t. i., piešķiršanu, mainīšanu, anulēšanu)

- gatavot testēšanas dokumentāciju un veikt testēšanu

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- augstākā izglītība vai esi pēdējā kursa students

- pieredze darbā ar informācijas sistēmu izstrādi un pilnveidošanu (t. sk. testēšanu), pieredze darbā ar valsts informācijas sistēmu izstrādi tiks uzskatīta par priekšrocību

- pieredze darbā ar programmatūras prasību specifikācijām un projektējuma aprakstiem tiks uzskatīta par priekšrocību

- pieredze iekšēju standartu un instrukciju izstrādē

- pieredze informācijas sistēmu lietotāju atbalsta sniegšanā

- labas latviešu un angļu valodas zināšanas

- darba pieredze un izpratne par Eiropas Savienības fondu vai citu finanšu instrumentu projektu vadības pamatprincipiem tiks uzskatīta par priekšrocību

- ļoti labas prasmes darbā ar lietojumprogrammām

- teicamas komunikācijas prasmes, vēlme mācīties un pilnveidoties

- analītiska domāšana, spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- teicamas darba plānošanas un organizēšanas prasmes

- precizitāte, atbildība par uzticētajiem pienākumiem

CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Vadības informācijas sistēmas nodaļas vecākais referents".

Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.

Pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2017/170.AKK8

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Infrastruktūras projektu atlases nodaļas vecākā eksperta/eksperta amatu

Mēs piedāvājam:

- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu projektu ieviešanas procesā

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- amatu uz noteiktu laiku uz 1 gadu, ar iespēju pēc noteiktā termiņa darbu turpināt citā struktūrvienībā

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu vecākajam ekspertam no 1020 euro līdz 1340 euro, ekspertam no 893 euro līdz 1225 euro)

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

Tavos pienākumos būs:

- organizēt Eiropas Savienības fondu projektu iesniegumu atlases (sagatavot un saskaņot atlases dokumentāciju, organizēt informatīvos pasākumus, konsultēt projektu iesniegumu iesniedzējus)

- vērtēt projektu iesniegumus, sagatavot vērtēšanas komisijas atzinumu un lēmumu projektus)

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- augstākā izglītība vai esi pēdējā kursa students (izglītība IT, būvniecības vai finanšu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- pieredze projektu, jo īpaši Eiropas Savienības fondu projektu atlasē, ieviešanā, uzraudzībā vai kontrolē tiks uzskatīta par būtisku priekšrocību

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā

- izpratne par lietvedības un dokumentu noformēšanas pamata jautājumiem

- spēja strādāt intensīvi, patstāvīgi un komandā

- augsta atbildības izjūta, precizitāte, labas komunikācijas prasmes

- spēja analītiski izvērtēt procesus un strādāt ar liela apjoma informāciju

-atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (vecākajam ekspertam)

CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Infrastruktūras projektu atlases nodaļas vecākais eksperts/eksperts".

Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.

Pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2017/170.AKK9

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Infrastruktūras tehnoloģiju nodaļas datortīkla administratora amatu

Mēs piedāvājam:

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- amatu uz noteiktu laiku uz 3 gadiem

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 802 euro līdz 1137 euro)

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

Tavos pienākumos būs:

- uzturēt biroja tehniku darba kārtībā

- lietotāju atbalsts un konsultēšana

- piedalīties IT infrastruktūras ieviešanas un optimizācijas projektos

- pilnveidot esošos IT projektus un attīstīt jaunus IT projektus

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā

- darba pieredze IT infrastruktūras apkalpošanā un lietotāju atbalsta sniegšanā

- padziļinātas zināšanas MS Windows un MS Office

- zināšanas par datortīklu uzbūvi un maršrutēšanu

- vēlamas zināšanas par Microsoft Server operētājsistēmām

- Unix zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

- labas latviešu un angļu valodas zināšanas

- spēja patstāvīgi meklēt risinājumus

- vēlme praktiski lietot iegūtās zināšanas

CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Informācijas tehnoloģiju nodaļas datortīkla administrators".

Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.

Pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2017/170.AKK10

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Zinātnes attīstības un pētniecības projektu nodaļas projektu vadītāja amatu

Mēs piedāvājam:

- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu projektu ieviešanas procesā

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- amatu uz noteiktu laiku uz 5 gadiem

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 912 euro līdz 1240 euro)

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

Tavos pienākumos būs:

- Eiropas Savienības fondu projektu uzraudzība un kontrole, t. sk. projektu izdevumu finanšu plūsmas izskatīšana un analīze, un projektu iepirkumu dokumentācijas izvērtēšana

- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās

- līgumu slēgšana, līgumu grozījumu un maksājumu pieprasījumu izskatīšana

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā, administrēšanā, uzraudzībā vai kontrolē (pieredze zinātnes vai infrastruktūras projektu ieviešanā vai uzraudzībā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- zināšanas iepirkumu procedūru jautājumos

- izpratne par grāmatvedības un finanšu vadības pamatprincipiem

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā un prasme to lietot projektu dokumentācijas izskatīšanā

- izpratne par Eiropas Savienības fondu projektu vadību un projektu vadības ciklu, kā arī izpratne un spēja labi orientēties normatīvajos dokumentos

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Zinātnes attīstības un pētniecības projektu nodaļas projektu vadītājs".

Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.

Pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2017/170.AKK11

Izglītības kvalitātes valsts dienests (reģ. Nr. 90001259032) izsludina atklātu konkursu uz vecākā inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku)

Ja esi pārliecināts/-a, ka izglītība ir svarīga valsts attīstībai un kopējās labklājības celšanai, kā arī esi gatavs/-a iesaistīties izglītības kvalitātes un izglītības iestāžu darbības atbalstīšanā, tad piesakies uz Izglītības kvalitātes valsts dienesta vecākā inspektora amatu

Galvenie amata pienākumi:

- kontrolēt izglītības procesa atbilstību Izglītības likumam un citiem izglītību regulējošiem normatīvajiem aktiem

- veikt pārbaudes izglītības iestādēs un citās telpās, kas saistītas ar izglītības un zinātnes procesa norisi, sagatavot ar pārbaudi saistītos dokumentus

- pārkāpumu gadījumos, par kuriem paredzēta administratīvā atbildība, ierosināt un izskatīt administratīvā pārkāpuma lietas un lemt par administratīvo sodu piemērošanu

- izskatīt iesniegumus normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā, sagatavot ar iesnieguma izskatīšanu saistītos dokumentus

- doties komandējumos un darba braucienos

- veikt citus Izglītības likuma 20. pantā un amata aprakstā noteiktos pienākumus

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams pedagoģijā, vadībzinībās vai tiesību zinātnē)

- darba pieredze izglītības iestādē vai izglītības jomu regulējošo normatīvo aktu piemērošanā (vismaz 1 gads)

- prasme sagatavot un noformēt dokumentus

- prasme sadarboties, strādāt komandā, kā arī prasme patstāvīgi plānot un vadīt savu darbu intensīvos darba apstākļos

- prasme analizēt informāciju un patstāvīgi pieņemt lēmumus

- pieredze klientorientētā komunikācijā un saskarsmē

- labas lietotājprasmes darbā ar informācijas tehnoloģijām un biroja tehniku

- vēlamas vismaz divu svešvalodu zināšanas

- vēlama auto transporta vadītāja apliecība (B kategorija)

Mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi, profesionālo zināšanu pilnveidošanu un iespēju gūt praktisku pieredzi

- profesionālu, atsaucīgu un izpalīdzīgu kolektīvu

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai

- labus darba apstākļus sakārtotā vidē

Amats ir klasificēts 26.1. saimes III līmenī (9. mēnešalgu grupa). Mēnešalgas apmērs atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei: 1. kategorija - 690,00 EUR, 2. kategorija - 720,00 EUR, 3. kategorija - 765,00 EUR (bruto).

Pieteikuma dokumentus (pieteikuma vēstuli/motivācijas vēstuli, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus) un darba pieredzi apliecinošus dokumentus) iesniegt personīgi Izglītības kvalitātes valsts dienestā Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 14, Rīgā, LV-1050, vai nosūtīt uz e-pasta adresi ikvd@ikvd.gov.lv ar norādi "Konkursam vecākais inspektors" divdesmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67507834.


OP 2017/170.AKK12

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Biznesa inkubatoru departamenta Daugavpils biznesa inkubatora vecākā projektu vadītāja amatu (uz noteiktu laiku - līdz 2023. gada 31. decembrim)

LIAA meklē darbinieku ar pieredzi darbā ar uzņēmējdarbības uzsācējiem, kas nodrošinātu veiksmīgu Daugavpils biznesa inkubatora darbību.

Galvenie amata pienākumi:

- īstenot biznesa inkubatora stratēģiju izvirzīto mērķu sasniegšanai

- veikt fizisku personu un jaundibinātu komersantu pieteikumu uzņemšanai biznesa inkubatorā apstrādi, izvērtēšanu un to tālāku virzību uzņemšanai inkubatorā

- veikt biznesa inkubatora dalībnieku biznesa ideju vērtēšanu

- sniegt konsultācijas uzņēmumiem attīstības veicināšanai, komandas veidošanai, finansējuma piesaistei u. tml.

- izvirzīt uzņēmumam sasniedzamos mērķus, identificēt tam nepieciešamos pakalpojumus mērķu sasniegšanai, veicināt investīciju piesaisti uzņēmuma attīstības nodrošināšanai

- aktīvi iesaistīties mentoru tīkla izveidē un speciālistu piesaistē

- īstenot sadarbību ar biznesa inkubatora sadarbības partneriem

- aktīvi popularizēt biznesa inkubatora sniegtos pakalpojumus

- organizēt un īstenot seminārus un pasākumus, kas vērsti uz uzņēmējdarbības veicināšanu un attīstību

- nodrošināt informatīvu atbalstu uzņēmumiem par LIAA sniegtajiem pakalpojumiem

Prasības pretendentiem:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze darbā biznesa inkubatorā, uzņēmumā, organizācijā vai valsts pārvaldes iestādē darbā ar uzņēmējdarbības uzsācējiem (vismaz divi gadi)

- izpratne par uzņēmējdarbības vidi Latvijā, uzņēmumu attīstības cikliem, biznesa inkubāciju un investīciju piesaisti

- zināšanas par valsts pārvaldes un pašvaldību darbību

- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- teicamas angļu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā un komunicēt

- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- analītiskā domāšana un spēja strādāt strauji mainīgā vidē

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- B kategorijas autovadītāja apliecība un praktiskas autovadīšanas iemaņas

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā

- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas

- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija - 1052,00 EUR, 2. kategorija - 1209,00 EUR, 3. kategorija - 1382,00 EUR (bruto) un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam.

Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2017. gada 8. septembrim, pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniedzot vai nosūtot pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai nosūtot uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi "BID DBI vecākais projektu vadītājs".

Amata pretendentu atlase notiks divās kārtās: pirmā kārta - pretendentu iesniegto dokumentu izvērtēšana, otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks izvērtētas pretendentu zināšanas un piemērotība amatam noteiktajām prasībām.

Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai.

Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Papildu informācija iegūstama, zvanot pa tālruni 67039407 vai 67039403.


OP 2017/170.AKK13

Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (2 amata vietas uz nenoteiktu laiku) - Pārtikas un veterinārā dienesta Rīgas pilsētas pārvaldes inspektors pārtikas uzraudzības jomā (darbavieta Lubānas ielā 49, Rīgā)

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- 2. līmeņa profesionālā augstākā vai augstākā akadēmiskā izglītība pārtikas nozarē (pārtikas tehnoloģijā, pārtikas ķīmijā, pārtikas mikrobioloģijā, pārtikas higiēnā); veterinārmedicīnā, medicīnā un veselības aprūpē (sabiedrības veselībā, uzturzinātnē), ēdināšanas un viesnīcu uzņēmējdarbībā un lauksaimniecībā (agronomijā, zootehnoloģijā) vai bioloģijā iegūta kvalifikācija, kas papildināta ar nozarei atbilstošām mācībām

- vēlama pieredze profesionālajā jomā/nozarē

- vēlama izpratne par administratīvo lietvedību

- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)

- svešvalodu (krievu, angļu valodas) pamatzināšanas

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties

- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- kontrolēt pārtikas nozarē iesaistīto fizisko un juridisko personu darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto;

- sastādīt administratīvos aktus, dokumentus administratīvo pārkāpumu lietās atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- organizēt un veikt paraugu ņemšanu laboratoriskiem izmeklējumiem

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi Zane.Eihenberga@pvd.gov.lv ar norādi "Rīgas pilsētas pārvaldes inspektors pārtikas uzraudzības jomā". Tālrunis uzziņām 67027529.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Pārtikas un veterinārais dienests informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un veterinārais dienests, kontaktinformācija: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.


OP 2017/170.AKK14

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ES fondu projektu departamenta ESF projekta "Jauniešu garantijas" Nr. 7.2.1.1/15/1/001 eksperta amatu (1 amata vieta uz noteiktu laiku, projekta norises laiku)

Prasības pretendentiem:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlama izglītība jurista vai ekonomista, vai sociālā pedagoga profesijā)

- vismaz divu gadu pieredze nodarbinātības veicināšanas jomā vai darba pieredze projektā

- izpratne par publisko iepirkumu organizēšanu

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības nodarbinātības politikas jautājumiem

- Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērst riskus

- organizatora spējas un komunikācijas prasmes

- datorprasmes MS Office lietotāja līmenī, prasmes strādāt ar biroja tehniku

Amata mērķis un galvenie amata pienākumi: nodrošināt Projekta īstenošanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām, apstiprinātajiem rādītājiem un noteiktajiem rezultātiem. Plānot, organizēt un uzraudzīt Projekta aktivitāšu īstenošanu Aģentūras struktūrvienībās un Filiālēs, atbilstoši Projektā noteiktajam laika grafikam un prasībām. Koordinēt filiāļu darbu ar Projekta aktivitātēm un atbalsta pasākumiem saistītajos jautājumos, t. sk. sniegt metodisku palīdzību, konsultācijas Projekta personālam un filiālēm, problēmsituāciju gadījumā piedāvājot iespējamos risinājuma variantus. Piedalīties Projekta atskaišu un pārskatu sagatavošanā, t. sk. nodrošināt sagatavošanai nepieciešamo informāciju. Piedalīties Projekta iepirkuma dokumentācijas sagatavošanā.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija - 719,00 EUR, 2. kategorija - 817,00 EUR, 3. kategorija - 945,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 15 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūrā K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1050, vai jānosūta uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "JG_eksperts". Informācija pa tālruni 22003265, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.


OP 2017/170.AKK15

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Valkas filiāles ESF projekta "Jauniešu garantijas" (Nr. 7.2.1.1/15/1/001) karjeras konsultanta amatu (1 amata vieta uz noteiktu laiku, projekta norises laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā vai 2. līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams psiholoģijā, pedagoģijā, sociālajā darbā vai izglītības zinātnē ar kvalifikāciju karjeras konsultants)

- darba pieredze karjeras konsultēšanā (ne mazāk kā divi gadi)

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē

- pieredze darbā ar datu analīzi, pārskatu sagatavošanu un dokumentu projektu izstrādi

- Latvijas Republikā un Eiropas Savienībā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- konsultēšanas prasmes

- zināšanas par personāla atlases procesu

- komunikācijas, plānošanas, kontroles un analītiskās prasmes

- vēlamas krievu un angļu valodu zināšanas

- prasme strādāt ar datoru (MS Word, Excel) lietotāja līmenī un biroja tehniku

Amata mērķis: palielināt nodarbinātībā, izglītībā vai apmācībās neiesaistītu jauniešu nodarbinātību un izglītības ieguvi projekta "Jauniešu garantijas" ietvaros. Sniegt karjeras konsultācijas un nodrošināt karjeras vadību jauniešiem bezdarbniekiem. Organizēt konkurētspējas paaugstināšanas pasākumus.

Galvenie amata pienākumi: mērķtiecīgi plānot un sniegt individuālās un grupas karjeras konsultācijas. Plānot un sniegt individuālās diagnosticējošās un grupu informatīvās karjeras konsultācijas. Nodrošināt klientam atbalstu profesionālās piemērotības un pārkvalifikācijas jautājumu risināšanā. Sniegt informāciju klientiem par darba tirgus aktuālajām tendencēm un izglītības iespējām.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija - 607,00 EUR, 2. kategorija - 670,00 EUR, 3. kategorija - 734,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Valkas filiālē, Raiņa ielā 16, Valkā, LV-4701, vai jānosūta uz e-pasta adresi valka@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 64723871, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts aģentūras Valkas filiālē.


OP 2017/170.AKK16

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ES fondu projektu departamenta ESF projekta "Jauniešu garantijas" Nr. 7.2.1.1/15/1/001 vecākā eksperta amatu (1 amata vieta uz noteiktu laiku, projekta norises laiku)

Prasības pretendentiem:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams sociālajās zinātnēs

- darba pieredze līdzvērtīgā amatā vismaz viens gads (vēlams valsts pārvaldē)

- izpratne par publisko iepirkumu organizēšanu

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības nodarbinātības politikas jautājumiem

- Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērst riskus

- organizatora spējas un komunikācijas prasmes

- datorprasmes MS Office lietotāja līmenī, prasmes strādāt ar biroja tehniku

Amata mērķis un galvenie amata pienākumi: organizēt un nodrošināt Projekta īstenošanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām, projekta mērķiem un uzdevumiem, apstiprinātajiem rādītājiem un noteiktajiem rezultātiem. Veikt Projekta aktivitāšu un atbalsta pasākumu īstenošanas pārraudzību Aģentūras filiālēs, periodiski izvērtēt un ziņot Projekta vadītājam par projekta īstenošanas gaitu. Sniegt priekšlikumus Projekta vadītājam par Projekta aktivitāšu un atbalsta pasākumu īstenošanas nodrošināšanai nepieciešamo Aģentūras iekšējo normatīvo aktu (rīkojumu, informatīvo, metodisko u. c. dokumentu, t. sk. to grozījumu) sagatavošanu un piedalīties to izstrādē. Piedalīties Projekta iepirkuma dokumentācijas sagatavošanā. Sniegt metodisku palīdzību, konsultācijas Projekta personālam un Aģentūras filiālēm ar Projekta aktivitātes saistītajos jautājumos. Izvērtēt progresu Projekta aktivitāšu īstenošanā (rezultatīvo rādītāju izpilde, finansējuma apguve), to kvalitāti, kompetences ietvaros organizējot pasākumus īstenošanas efektivizēšanai, t. sk. organizēt metodiskas un palīdzības sniegšanu Projekta īstenošanas personālam, problēmsituāciju gadījumā konsultējot un piedāvājot risinājuma variantus vai sniedzot priekšlikumus Projekta vadītājam. Nodrošināt atskaišu un pārskatu sagatavošanu un iesniegšanu Sadarbības iestādei tās noteiktajā kārtībā.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija - 805,00 EUR, 2. kategorija - 926,00 EUR, 3. kategorija - 1057,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 15 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūrā K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1050, vai jānosūta uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "JG_vecākais_eksperts". Informācija pa tālruni 22003265, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.


OP 2017/170.AKK17

Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina atkārtotu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Veselības aprūpes uzraudzības un kontroles departamenta Zāļu uzraudzības un kontroles nodaļas inspektors (divas amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā farmaceitiskā izglītība, maģistra vai tam pielīdzināts grāds farmācijas nozarē

- profesionālā pieredze farmācijas jomā (ne mazāk kā 2 gadi

- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un Administratīvā procesa pārzināšana un pielietošana praksē

- Veselības inspekcijas darbību un farmācijas jomu reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana un lietošana praksē

- izpratne par Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem

- valsts valodas prasme atbilstoši C1 līmenim

- divu svešvalodu (angļu, krievu valoda) pārzināšana

- prasme strādāt ar datoru (MS Word, Excel, PowerPoint) un citiem tehniskajiem līdzekļiem

- labas lietvedības prasmes

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Galvenie pienākumi:

- uzraudzīt un kontrolēt farmācijas jomu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu

- veikt plānotas un neplānotas farmaceitiskās darbības kontroles

- izskatīt juridisko un fizisko personu iesniegumus un sūdzības, sagatavot atbildes

- klasificēt normatīvo aktu pārkāpumus, ierosināt un izskatīt administratīvās lietas, sagatavot administratīvo pārkāpumu protokolus un lēmumus

- kontrolēt ambulatorai ārstniecībai paredzēto zāļu iegādes izdevumu kompensācijas kārtību

- regulāri aktualizēt pārbaudāmo objektu datubāzi par uzraudzībā esošajos objektos (uzņēmumos) veiktajām pārbaudēm u. c.

Mēs piedāvājam:

- darbu profesionālā kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 10.mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi inspektors Zāļu uzraudzības un kontroles nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Veselības inspekcija informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Veselības inspekcija, kontaktinformācija: Klijānu iela 7, Rīga, LV-1012.


OP 2017/170.AKK18

Izglītības kvalitātes valsts dienests (reģ. Nr. 90001259032) izsludina atklātu konkursu uz juriskonsulta valsts civildienesta ierēdņa amatu (1 vakance) uz nenoteiktu laiku

Ja esi pārliecināts/-a, ka izglītība ir svarīga valsts attīstībai un kopējās labklājības celšanai, kā arī esi gatavs/-a iesaistīties izglītības kvalitātes un izglītības iestāžu darbības atbalstīšanā, tad piesakies uz Izglītības kvalitātes valsts dienesta Uzraudzības departamenta Juridiskās nodaļas juriskonsulta amatu

Galvenie amata pienākumi:

- sniegt konsultācijas Izglītības kvalitātes valsts dienesta personālam un klientiem Uzraudzības departamenta (turpmāk - UD) kompetences jautājumos

- sagatavot tiesību aktu (rīkojumu, lēmumu u.tml.) un sarakstes dokumentu projektus

- izskatīt apstrīdētos administratīvos aktus, apstrīdētās procesuālās darbības vai faktiskās rīcības īstenošanu, kā arī citus ar indivīda tiesībām saistītus lēmumus, veikt gala lēmumu projektu sagatavošanu

- sagatavot uzziņas UD kompetences jautājumos

- izstrādāt un izskatīt izvērtēšanai iesniegto normatīvo aktu un normatīvo aktu grozījumu projektus, sagatavot tos tālākai virzībai

- analizēt normatīvo aktu piemērošanas praksi, sniegt priekšlikumus uzlabojumiem

- nodrošināt administratīvo sodu reģistrācijai un izpildei nepieciešamo darbību izpildi

- veikt pieņemto lēmumu pēcpārbaudi

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnē un juriskonsulta vai jurista kvalifikācija

- darba pieredze juridisko dokumentu sagatavošanā (vismaz 1 gads)

- darba pieredze izglītības nozarē (vismaz 1 gads) un/vai ar izglītību regulējošo tiesību un normatīvo aktu izstrādi un/vai kontroli saistītā jomā (vismaz 1 gads)

- darba pieredze valsts pārvaldē (vismaz 1 gads)

- prasme sagatavot juridiskos dokumentus (pieteikumus, administratīvos aktus, lēmumus u.tml.)

- prasme patstāvīgi vadīt savu darbu paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasme analizēt informāciju un patstāvīgi pieņemt lēmumus

- pieredze klientorientētā komunikācijā un saskarsmē

- pieredze konfliktu risināšanā un pārmaiņu vadībā

- prasme vērtēt savu profesionālo darbību un tās rezultātu

Mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi, profesionālo zināšanu pilnveidošanu un iespēju gūt praktisku pieredzi

- profesionālu, atsaucīgu un izpalīdzīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

- labus darba apstākļus sakārtotā vidē

Amats ir klasificēts 21. saimes III B līmenī (10. mēnešalgu grupa). Mēnešalgas apmērs atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei: 1. kategorija - 850,00 EUR, 2. kategorija - 900,00 EUR, 3. kategorija - 1000,00 EUR (bruto).

Pieteikuma dokumentus (pieteikuma vēstuli - motivāciju, CV, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus) un darba pieredzi apliecinošus dokumentus) iesniegt personīgi Izglītības kvalitātes valsts dienestā Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 14, Rīgā, LV-1050, vai nosūtīt uz e-pasta adresi ikvd@ikvd.gov.lv ar norādi "Konkursam_jurists" divdesmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67507834.


OP 2017/170.AKK19

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, reģistrācijas Nr. 90000054163, izsludina konkursu uz Madonas nodaļas VADĪTĀJA VIETNIEKA ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams - tiesību zinātnēs)

- izpratne par Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes sniegtajiem pakalpojumiem

- praktiskā darba pieredze, sagatavojot administratīvos aktus

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- ļoti labas krievu valodas zināšanas

- labas angļu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē kvalitatīvi konsultēt un apkalpot klientus ar migrāciju saistītos jautājumos

- vēlama vismaz viena gada ilga darba pieredze vadošā amatā valsts pārvaldē

Galvenie amata pienākumi:

- konsultēt klientus ar migrāciju saistītos jautājumos

- sagatavot atbilžu projektus uz klientu iesniegumiem, sūdzībām

- sastādīt un izskatīt administratīvo pārkāpumu protokolus

- koordinēt darbu, kas saistīts ar uzturēšanās atļauju un reģistrācijas apliecību izsniegšanu reģistrēšanu un anulēšanu

- koordinēt darbu personu apliecinošu dokumentu jomā

- nodrošināt dokumentu pieņemšanu personu tiesiskā statusa noteikšanai un maiņai

- sagatavot lēmumprojektus nodaļas kompetences jautājumos (uzturēšanās atļauju un reģistrācijas apliecību izsniegšanu, vīzu, izsaukumu un tiesību uz nodarbinātību jautājumos, izbraukšanas rīkojumu un lēmumu par personas piespiedu izraidīšanu no valsts projektu sagatavošana)

Pārvalde piedāvā:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- mēnešalgu 760 EUR (pirms nodokļu nomaksas) pārbaudes laikā un pēc pārbaudes laika līdz 800 EUR (atalgojums atkarīgs no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo darba pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā)

- labus darba apstākļus Madonā, Saules ielā 17

Iesniedzamie dokumenti:

- pieteikuma vēstule

- CV

- izglītības dokumenta kopija

Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Konkursa otrā kārta (rakstveida pārbaudes darbs) notiks Rīgā, Čiekurkalna 1. līnijā 1.

Dokumentus var iesniegt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis":

- nosūtot pa pastu uz adresi - Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentam Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-3, Rīgā, LV-1026;

- personīgi Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentā Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-3, Rīga, LV-1026;

- nosūtot uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv ar norādi "Pieteikums Madonas nodaļas vadītāja vietnieka amatam".

Uzziņas pa tālruni 67219273.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2017/170.AKR1

Valsts kase informē, ka konkursa kārtībā Norēķinu departamenta Kredītu daļas vecākās ekspertes ierēdnes amatā no 2017.gada 22.augusta uz nenoteiktu laiku iecelta DACE LIEPIŅA.


OP 2017/170.AKR2

Izglītības kvalitātes valsts dienesta Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"2017. gada 28. jūlijā, Nr. 149 (5976), izsludinātais atklātais konkurss uz vecākā eksperta uzraudzības jomā (valsts civildienesta ierēdņa) amatu ir noslēdzies bez rezultāta.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)