Laidiens: 24.08.2017., Nr. 168

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/168.AKK1

Kultūras ministrija (reģistrācijas Nr. 90000042963) izsludina atklātu konkursu uz Informācijas un tehnoloģiju atbalsta nodaļas referenta darbinieka amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- veikt uz MS Windows Hyper-V Server virtualizāciju bāzētās Windows serveru infrastruktūras resursu uzturēšanu, pilnveidošanu un pastāvīgas pieejamības nodrošināšanu

- veikt datortehnikas pārvaldību, sagatavot un uzturēt datoru programmu automātiskās instalācijas izmantojot (MS SCCM)

- nodrošināt nozares centralizēto sistēmu (Horizon, DLX u. c.) infrastruktūras darbību, attīstību un darbaspēju uzraudzību (MS SCOM)

- uzstādīt un konfigurēt datortehniku (serveri, datori, printeri, komutatori u. c.), nodrošināt nepieciešamās programmatūras instalēšanu, risināt un novērst datortehnikas un programmatūras lietošanas problēmas

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība vai pēdējā kursa students informācijas tehnoloģiju jomā

- darba pieredze datu pārraides tīklu un informācijas sistēmu administrēšanas jomā

- pieredze Microsoft Windows bāzētās infrastruktūras izveidē, uzturēšanā un Microsoft Windows servera instalēšanā un konfigurēšanā, tīkla un aparatūras virtualizācijā

- vēlama Microsoft sertificēta risinājuma eksperta sertifikācija (MCSE - Micrososft Certified Solution Expert)

- vēlama CompTIA Advanced Security Practitioner (CASP) vai līdzīga sertifikācija

- vēlama CompTIA, Network+ vai līdzīga sertifikācija

- teicamas latviešu valodas un labas angļu valodas zināšanas (šā konkursa izpratnē vismaz C1 līmenis valsts valodai, vismaz B1 līmenis angļu valodai mutvārdu saziņas prasmēs atbilstoši Europass valodu pašnovērtējuma tabulai http://www.europass.lv/valodu-pase)

- zināšanas un izpratne par Microsoft Windows Server platformas bāzētu informācijas sistēmu, tehnisko resursu izveidi, ieviešanu un uzturēšanu

- zināšanas un izpratne par drošības rekomendāciju un prasmes tās pielietot

- zināšanas un izpratne par datu pārraides tīklu infrastruktūru un administrēšanu

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

- labas darba organizācijas prasmes

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu

- profesionālās izaugsmes iespējas

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- darbavietu Rīgas centrā

Amatam noteikta 19.5. saime "Sistēmu administrēšana un uzturēšana" IV A līmenis, 12. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga līdz 1300 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Konkursa pretendentiem līdz 2017. gada 12. septembrim jānosūta pa pastu vai jāiesniedz Kultūras ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā, LV-1364, 21. kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, pasta zīmogs ir 2017. gada 12. septembris), vai jānosūta elektroniski uz e-pasta adresi vakances@km.gov.lv šādi dokumenti ar norādi "Pieteikums konkursam uz Informācijas un tehnoloģiju atbalsta nodaļas referenta amatu":

- motivēta pieteikuma vēstule

- parakstīts dzīves gājuma apraksts (Curriculum Vitae) (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai (pieejama http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas)

- izglītību apliecinošu dokumentu (diplomu) kopijas. Ja izglītības dokuments vai grāds iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to, kādam Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs iegūtais izglītības dokuments vai grāds

- izziņa no augstskolas par to, ka ir pēdējā kursa students un neatrodas akadēmiskajā atvaļinājumā

- personīgi parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa (pieejama Kultūras ministrijas tīmekļa vietnē www.km.gov.lv)

- kā arī citus dokumentus, kurus Pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot

Tālrunis uzziņām 67330218.


OP 2017/168.AKK2

Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem, tev ir augstākā juridiskā izglītība un vēlies nodarboties ar patērētāju tiesību aizsardzības jautājumiem - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru!

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs aizsargā patērētāju tiesības dažādās jomās. Lai nodrošinātu patērētāju tiesības reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu un uzraudzību, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr. 90000068854) izsludina konkursu uz Pirmās patērētāju kolektīvo interešu uzraudzības daļas juriskonsulta ierēdņa amatu (viena vakance uz ierēdņa prombūtnes laiku) centrālajā iestādē Rīgā

Ja tev ir:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība

- atbilstība citām Valsts civildienesta likuma 7. pantā izvirzītajām obligātajām prasībām

- praktiskā darba pieredze jurista/juriskonsulta amatā, tiesneša palīga vai tiesas sēžu sekretāra amatā, ne mazāka par vienu gadu

- ļoti labas mutvārdu un rakstveida komunikācijas prasmes

- labas angļu valodas zināšanas un vēlamas krievu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī

Mēs piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- mēnešalgu no 940,00 EUR 10. algu grupai noteiktajās robežās un valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas

Lai tu varētu:

- veikt patērētāju tiesības reglamentējošo normatīvo aktu uzraudzību

- sagatavot administratīvos aktus

- izskatīt patērētāju iesniegumus

- pārstāvēt iestādi tiesā

Pieteikumu, norādot amatu, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas sūtīt uz e-pasta adresi ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa tālruni 67388633.


OP 2017/168.AKK3

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Juridiskā departamenta Iepirkumu un juridiskā atbalsta nodaļas vecākā referenta amatu

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- zināšanas par administratīvo procesu

- zināšanas par tiesību aktu projektu izstrādi un likumdošanas procesu

- normatīvo aktu pārzināšana par Ekonomikas ministrijas kompetencē esošiem jautājumiem

- pieredze darbā valsts pārvaldē

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- vismaz trīs gadu pieredze iepirkumu un iepirkumu procedūru dokumentācijas izstrādē

Amata pienākumi:

- iepirkumu un iepirkumu procedūru dokumentācijas izstrāde un ministrijas departamentu sagatavoto iepirkumu dokumentu, tehnisko specifikāciju izvērtēšana

- informācijas, kas saistīta ar iepirkumiem, ievietošanas, aktualizācijas un publikācijas izveides nodrošināšana Ekonomikas ministrijas mājas lapā, Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapas publikāciju vadības sistēmā, valsts elektroniskās informācijas sistēmā

- atzinumu projektu sagatavošana par citu ministriju un institūciju izstrādātajiem tiesību aktu projektiem (atbilstoši Valsts sekretāru sanāksmē nolemtajam)

- nodaļas kompetencē esošo administratīvo aktu projektu izstrāde

- līgumu projektu izstrāde un vizēšana

- Ekonomikas ministrijas pārstāvība Latvijas Republikas tiesu instancēs, Iepirkumu uzraudzības birojā atbilstoši pilnvarojumam

- valsts un pašvaldību institūciju, kā arī privātpersonu iesniegumu izskatīšana un atbilžu projektu sagatavošana

- juridisku konsultāciju sniegšana ministrijas darbiniekiem, ministrijas padotībā esošo iestāžu darbiniekiem un kapitālsabiedrību, kurās ministrija ir kapitāla daļu turētāja, darbiniekiem par nodaļas kompetencē esošiem jautājumiem

Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu, CV ar galveno darba pienākumu aprakstu un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 15 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv, vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālrunis uzziņām 67013183.


OP 2017/168.AKK4

Valsts zemes dienests (reģistrācijas numurs 90000030432) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.

Izsludinām atklātu konkursu uz vakanto Kadastra departamenta jurista (darbinieka amata vieta uz nenoteiktu laiku) amatu, kura galvenie pienākumi ir veicināt labas pārvaldības, tiesiskuma principa un efektīvas valsts pārvaldes pieejas realizēšanu, nodrošinot kvalitatīvu, sabiedrības interesēm atbilstošu dokumentu projektu sagatavošanu un virzību Kadastra departamenta kompetences jomās, juridiskā atbalsta sniegšana Kadastra departamentā.

Mūsu izvirzītās prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība tiesību zinātnē

- vismaz 3 gadu jurista profesionālā darba pieredze valsts pārvaldes iestādēs

- zināšanas par nekustamā īpašuma formēšanas procesu

- zināšanas par administratīvo procesu, civiltiesībām, civilprocesu un fizisko personu datu aizsardzību

- prasme argumentēt un izklāstīt izdarītos juridiskos secinājumus

- spēja lietot informācijas tehnoloģijas savas darbības veikšanai

- spēja sagatavot dažādu veidu dokumentus, izveidot loģisku un pārskatāmu dokumenta struktūru

- spēja strādāt individuāli un grupā, izmantojot savas zināšanas un prasmes, spēja uzņemties atbildību par savas darbības rezultātiem

- spēja strādāt augstas darba intensitātes apstākļos un patstāvīgi plānot savu darba procesu

- valsts valodas prasme augstākā līmeņa 2. pakāpē

- labas prasmes darbā ar MS Office programmu un biroja tehniku

Mēs piedāvājam:

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai atkarībā no piešķirtās kategorijas

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- darbavietu Rīgā, 11. novembra krastmalā 31

Pretendentiem pieteikuma vēstules dalībai konkursā, norādot motivāciju, dzīvesgaitas aprakstus (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11. novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pasta adresi konkurss@vzd.gov.lv, tālrunis uzziņām 67038609.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2017/168.AKR1

Izglītības kvalitātes valsts dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Licencēšanas un reģistru departamenta vecākās ekspertes amatā 2017. gada 18. augustā ir iecelta NATAĻJA ISAJEVA.


OP 2017/168.AKR2

Būvniecības valsts kontroles birojs paziņo, ka 2017. gada 19. jūlijā izsludinātais konkurss uz vakanto vecākā juriskonsulta amatu Kontroles departamenta Administratīvajā nodaļā (1 amata vieta uz noteiktu laiku) ir noslēdzies bez rezultātiem.


OP 2017/168.AKR3

Ārlietu ministrija paziņo, ka Juridiskā departamenta Starptautisko līgumu nodaļas vecākās referentes (ierēdnes) amatā uz nenoteiktu laiku konkursa kārtībā no 2017. gada 22. augusta iecelta KRISTĪNE ZINČENKO.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)