Laidiens: 21.08.2017., Nr. 165
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/165.AKK1
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto amatu - ES
fondu projektu departamenta ESF projekta "Atbalsts bezdarbnieku izglītībai"
Nr. 7.1.1.0/15/I/001 vecākais eksperts (1 amata vieta uz noteiktu laiku,
uz projekta norises laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams
sociālajās zinātnēs
- vismaz viena gada darba pieredze nodarbinātības jomā vai projektu vadībā
(vēlams valsts pārvaldē)
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības
nodarbinātības politikas jautājumiem
- Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvo aktu pārzināšana amata
kompetences ietvaros
- organizatora spējas un komunikācijas prasmes
- analītiskā domāšana, prasme vērtēt faktus, datus, paredzēt un novērst
riskus
- datorprasmes MS Office lietotāja līmenī, prasmes strādāt ar biroja
tehniku
Amata mērķis un galvenie amata pienākumi: nodrošināt ESF projekta
"Atbalsts bezdarbnieku izglītībai" Nr. 7.1.1.0/15/I/001 ietvaros
īstenojamo pasākumu īstenošanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām, projekta
mērķiem un uzdevumiem, apstiprinātajiem rādītājiem un noteiktajiem rezultātiem.
Piedalīties projekta aktivitāšu īstenošanai nepieciešamo iepirkumu
dokumentācijas sagatavošanā, organizējamā iepirkuma izsludināšanai. Koordinēt
Aģentūras filiāļu darbu ar projekta aktivitāšu īstenošanu saistītajos
jautājumos, t. sk. sniegt metodisku un organizatorisku palīdzību,
konsultācijas projekta personālam un filiālēm.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 805,00 EUR,
2. kategorija: 926,00 EUR, 3. kategorija: 1057,00 EUR (bruto
alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 15
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai,
adrese: K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "ABI_vecākais_eksperts".
Informācija pa tālruni 67021794 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2017/165.AKK2
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina atklātu
konkursu Biznesa, vadības un ekonomikas fakultātē uz Ekonomikas un vadības
zinātniskā institūta direktora amatu
Prasības direktora amata pretendentiem/-ēm:
- doktora zinātniskais grāds ekonomikā vai vadībzinātnē
- pētnieciskā darba stāžs ekonomikā vai vadībzinātnē vismaz 5 gadi
- administratīvā darba stāžs un vadības pieredze ne mazāka par 5 gadiem
- darba pieredze zinātnisko institūciju zinātniskajās padomēs
- pieredze pētniecības projektu sagatavošanā un vadīšanā
Pieteikumu dalībai konkursā aicinām noformēt atbilstoši "Nolikuma par
akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" 82. p.
un iesniegt institūta attīstības un turpmākās vadības programmu 2017.-2020. gadam.
Pieteikšanās termiņš ir līdz 2017. gada 21. septembrim.
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija LU Personālvadības departamentā
Raiņa bulvārī 19, 128. telpā, Rīgā, LV-1586. Papildu informācija pa tālruni 67033990.
OP 2017/165.AKK3
SIA "Rīgas veselības centrs" aicina darbā virsmāsu
Prasības:
- augstākā izglītība māszinībās vai veselības zinātņu jomā
- reģistrācija ārstniecības personu reģistrā, sertifikāts specialitātē
- vēlama vismaz 3 gadu pieredze virsmāsas vai galvenās māsas darbā
- prasme organizēt un plānot personāla, finanšu un materiālos resursus
- pieredze darbā ar personāla darba laika plānošanu un uzskaiti
- spēja uzņemties līdera lomu, uzņemties komandas darba organizēšanu un
pārraudzīšanu
- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju
- augsta atbildības izjūta, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- labas datora lietošanas prasmes
Pienākumi:
- organizēt, koordinēt medicīniskās aprūpes nodrošināšanu filiālē
- koordinēt un pārraudzīt medicīnas māsu darbu filiālē
- plānot, organizēt un kontrolēt Higiēnas un pretepidēmiskā režīma plāna
ievērošanu filiālē
- plānot, organizēt un kontrolēt padoto darbinieku darbu, plānot personāla
resursus un noslodzi. Organizēt darbinieku aizvietošanu
- organizēt filiāles dokumentu apriti
- nodrošināt racionālu materiālo vērtību, t. sk. saimniecības inventāra
un kancelejas preču iegādi, kontrolēt to lietderīgu un saimniecisku
izmantošanu, uzskaiti
Piedāvājam:
- interesantu un dinamisku darbu stabilā uzņēmumā
- izaicinājumu un iespēju sevi pierādīt
- profesionālu, draudzīgu kolektīvu
Pieteikuma vēstuli un CV, kā arī izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un
citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus ar norādi "Virsmāsa"
lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@rigasveseliba.lv līdz 2017. gada
4. septembrim.
Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz tikšanos
klātienē.
OP 2017/165.AKK4
Rīgas Stradiņa universitāte izsludina akadēmiskā personāla amatu konkursu
Darbavieta: Rīgā
Darba laiks: uz noteiktu laiku
- A. Kirhenšteina Mikrobioloģijas un virusoloģijas institūts, zinātniskais
asistents - 2 amata vietas
- Juridiskās fakultātes Projektu izstrādes un pētniecības laboratorija,
vadošais pētnieks - 2 amata vietas
- Molekulārās ģenētikas zinātniskā laboratorija, vadošais pētnieks - 2
amata vietas
- Traumatoloģijas un ortopēdijas starpkatedru
laboratorija, asistents (pētniecībā) - 1 amata vieta
Pieteikumu mēneša laikā pēc publikācijas, norādot amatu, lūdzam sūtīt vai
iesniegt Rīgas Stradiņa universitātes Dokumentu pārvaldības un arhīva daļā
Dzirciema ielā 16, Rīgā, LV-1007. Amata prasības un pieteikšanās kārtību skatīt
www.rsu.lv → Vakances.
OP 2017/165.AKK5
Nacionālais veselības dienests (reģ.
Nr. 90009649337) izsludina konkursu uz vecākā eksperta amatu Pakalpojumu
izmaksu un tarifu nodaļā (uz nenoteiktu laiku)
Galvenie darba pienākumi:
- izstrādāt un aprēķināt no valsts budžeta līdzekļiem apmaksājamo veselības
aprūpes pakalpojumu izmaksas
- apkopot un analizēt profesionālo asociāciju un citu speciālistu
priekšlikumus par veselības aprūpes pakalpojumu izmaksu aprēķiniem
- veikt veselības aprūpes pakalpojumu izmaksu izmaiņu ietekmes prognozēšanu
- sniegt priekšlikumus ārējā normatīvā akta izmaiņām saistībā ar veselības
aprūpes pakalpojumu izmaksām
- nodrošināt vadības informācijas sistēmas klasifikatoru biznesa procesu
- sagatavot vēstuļu projektus, atbildes uz iesniegumiem sarakstei ar
juridiskām un fiziskām personām
- piedalīties darba grupās, apspriedēs, semināros, komisijās par veselības
aprūpes pakalpojumu izmaksas jautājumiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs (sabiedrības vadībā, biznesa
vadībā)
- ļoti labas datorprasmes (MS Excel)
- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī
- angļu valodas zināšanas (lasīt, rakstīt, runāt) un krievu valodas
zināšanas (sarunvaloda)
- pieredze darbā ar datubāzēm, finanšu un ekonomisko aprēķinu veikšanu tiks
uzskatīta par priekšrocību
- darba pieredze veselības aprūpes jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
- teicamas sadarbības prasmes, spēja efektīvi plānot un organizēt savu darbu
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Piedāvājam:
- interesantu un dinamisku darbu atsaucīgu un pieredzējušu kolēģu komandā
- profesionālās attīstības un jaunas pieredzes iespējas
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām
- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās un labus darba apstākļus
- bruto algu pārbaudes laikā 894 EUR, pēc pārbaudes laika - līdz 1174
EUR
Pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi
"Vecākais eksperts Ekonomikas un vadlīniju nodaļā" sūtīt Nacionālā
veselības dienesta Personāla nodaļai uz e-pasta adresi Olita.Auzina@vmnvd.gov.lv
vai Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3, LV-1012, līdz 2017. gada 30. augustam.
Informācija pa tālruni 67043742.
OP 2017/165.AKK6
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu
(uz Darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība"
9.2.6. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot ārstniecības un
ārstniecības atbalsta personāla kvalifikāciju" projekta laiku) -
IEPIRKUMU SPECIĀLISTS/-E (2 amata vietas) Resursu vadības departamenta Projektu
vadības nodaļā
IEPIRKUMU SPECIĀLISTS - sagatavot iepirkuma dokumentāciju un īstenot
iepirkumu procesus darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.2.6. specifiskā
atbalsta mērķa "Uzlabot ārstniecības un ārstniecības atbalsta personāla
kvalifikāciju" projekta ietvaros (amats klasificēts 2. saimes III B
līmenī)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- praktiskā darba pieredze iepirkumu jomā (1- 3 gadi), vēlams publiskā
sektorā
- pieredze līgumu sagatavošanā
- zināšanas un prasme lietot praksē Publisko iepirkumu likuma regulējumu
- zināšanas un izpratne par Eiropas Savienības fondu darbību normatīvo
regulējumu
- prasme sagatavot un noformēt dokumentus atbilstoši spēkā esošiem
normatīvajiem aktiem
- labas datorprasmes
- precizitāte uzdevumu izpildē
- analītiskā domāšana, labas komunikācijas prasmes, iniciatīva un ētiskums
- spēja strādāt individuāli un grupā, plānot un organizēt savu laiku
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt publisko iepirkumu dokumentāciju saskaņā ar spēkā esošiem
normatīvajiem aktiem iepirkumu jomā
- izstrādāt cenu aptauju un tirgus izpētes dokumentāciju
- piedalīties publisko iepirkumu komisiju darbā
- sagatavot atbildes uz Centrālā finanšu un līgumu aģentūras un citu
kontrolējošo iestāžu uzdotajiem jautājumiem saistībā ar iepirkumiem
- piedalīties projekta iepirkumu plāna izstrādē
- piedalīties līgumu projektu izstrādē un līgumu slēgšanā ar piegādātajiem
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10
kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876033, vai sūtot uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.
OP 2017/165.AKK7
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu
(uz Darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība"
9.2.6. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot ārstniecības un
ārstniecības atbalsta personāla kvalifikāciju" projekta laiku) -
JURISKONSULTS/-E Resursu vadības departamenta Projektu vadības nodaļā
JURISKONSULTS - sniegt juridisko atbalstu darbības programmas "Izaugsme
un nodarbinātība" 9.2.6. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot ārstniecības
un ārstniecības atbalsta personāla kvalifikāciju" projekta (turpmāk -
Projekts) ietvaros (amats klasificēts 21. saimes III B līmenī)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- profesionālā bakalaura grāds tiesību zinātnē vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība tiesību zinātnē
- juridiskā darba pieredze, vēlams veselības aprūpes vai izglītības jomā
- izpratne par normatīvajiem aktiem un procedūrām, kas regulē ārstniecības
personu, ārstniecības atbalsta personu, farmaceitiskās aprūpes pakalpojumu
sniedzēju un sociālā jomā strādājošo speciālistu apmācību profesionālās
pilnveides un tālākizglītības procesa īstenošanu
- izpratne par publiskajiem iepirkumiem
- angļu valodas zināšanas
- labas datorprasmes
- precizitāte uzdevumu izpildē
- analītiskā domāšana, labas komunikācijas prasmes, iniciatīva un ētiskums
- spēja strādāt individuāli un grupā, plānot un organizēt savu laiku
Galvenie pienākumi:
- sagatavot iekšējos normatīvos aktus, piedalīties ar Projektu saistīto
ārējo normatīvo aktu sagatavošanā
- veikt Projekta dokumentu juridisko analīzi, labošanu, saskaņošanu, sniegt
atzinumus
- nodrošināt ar Projektu saistīto sagatavojamo dokumentu, tiesību aktu
projektu un līgumu atbilstību tiesību aktiem
- risināt juridiskus jautājumus un sniegt juridisko atbalstu tiesību aktos
noteikto uzdevumu īstenošanai saistībā ar Projekta darbībām
- konsultēt projekta personālu par normatīvajiem aktiem un procedūrām par
ārstniecības personu, ārstniecības atbalsta personu, farmaceitiskās aprūpes
pakalpojumu sniedzēju un sociālā jomā strādājošo speciālistu apmācību
profesionālās pilnveides un tālākizglītības procesa nodrošināšanu
- sagatavot Projekta ietvaros nepieciešamos līgumus
- piedalīties Projekta ietvaros organizētajās iepirkumu komisijās
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10
kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876033, vai sūtot uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.
OP 2017/165.AKK8
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Bērnu un ģimenes politikas departamenta vecākais referents (uz noteiktu laiku)
Mēs piedāvājam:
- radošu, daudzveidīgu darbu un atsaucīgus kolēģus
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 36. saimes II līmenis un
9. mēnešalgu grupa) un sociālās garantijas
- darbavietu Rīgas centrā
Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot attīstības plānošanas dokumentus un tiesību aktu projektus
adopcijas jomā
- realizēt nacionālā un ārvalstu adopcijas procesa tiesisko mehānismu
atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajam (informācijas
sniegšana par adopcijas jautājumiem un norīkojuma par personīgu iepazīšanos ar
bērnu sagatavošana, iesniegto adoptētāja dokumentu pārbaude atbilstībai tiesību
aktiem, adopcijas atļauju vai atteikumu sagatavošana ārvalstu adopcijai u. c.)
- datu par adoptētājiem no Latvijas un ārvalstīm, adoptējamiem bērniem
ievadīšana datubāzēs, to aktualizēšana atbilstoši turpmākajam adopcijas
procesam
- sniegt konsultācijas par nacionālo un ārvalstu adopciju adoptētājiem,
bērnu ārpusģimenes aprūpes iestādēm, bāriņtiesām (izņemot jautājumus, kas skar
bāriņtiesu pamatdarbību, piemēram, lietu nomenklatūra, lēmumu noformēšana
u. c.), ārvalstu kompetentajām iestādēm
- saziņa par adopcijas procesu ar ārvalstu kompetentajām iestādēm, ārvalstu
vēstniecībām
- pārstāvēt ministrijas viedokli ārpusģimenes, jo īpaši adopcijas jautājumos
- piedalīties sabiedrības informēšanā par adopciju
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās vai
tiesību zinātnēs
- labas zināšanas ārpusģimenes aprūpes un bērnu tiesību aizsardzības
jautājumos
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību, analītiskas
prasmes, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju
- labas angļu un krievu valodas zināšanas
- labas komunikācijas un saskarsmes prasmes, spēja veidot plašu profesionālo
kontaktu tīklu un izmantot to profesionālo mērķu sasniegšanai
- labas datorprasmes un citas biroja tehnikas lietošanas prasmes
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošu dokumentu kopijām
jāiesniedz 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un
dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz
e-pastu: pdpd@lm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67021585.
OP 2017/165.AKK9
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa -
sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās
uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests atkārtoti izsludina konkursu uz vakanto
ierēdņa amatu - Juridiskās nodaļas JURISKONSULTS (1 vakance uz nenoteiktu
laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē (juriskonsulta
vai jurista profesionālā kvalifikācija) (atbilst piektajam profesionālās
kvalifikācijas līmenim)
- zināšanas un/vai darba pieredze juriskonsulta, jurista vai līdzīgā amatā
- zināšanas un/vai pieredze normatīvo aktu izstrādē (t. sk. zināšanas
par juridiskās tehnikas prasībām)
- zināšanas un/vai pieredze publisko un privāto tiesību līgumu izstrādē
- augsta precizitāte un spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- ļoti labas komunikācijas prasmes, analītiska domāšana
- teicama latviešu valodas rakstu kultūra
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS
Office)
- vēlamas zināšanas tiesvedības jautājumos (t. sk. prasības pieteikumu
un paskaidrojumu sagatavošana un pārstāvības īstenošana tiesu instancēs)
- vēlamas labas angļu valodas zināšanas
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt dienestam nepieciešamos ārējo un iekšējo normatīvo aktu
projektus, kā arī nodrošināt to saskaņošanas procesu
- izstrādāt publisko un privāto tiesību līgumus
- sagatavot dienesta administratīvo aktu projektus
- sagatavot, koriģēt un saskaņot līgumus (vienošanās), rīkojumus un citus
juridiska rakstura dokumentus, kas nepieciešami dienesta darbības
nodrošināšanai
- dienesta vadītāja uzdevumā pārstāvēt dienesta intereses tiesā u. c.
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 835 € līdz 910 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- iespēju iegūt daudzpusīgu darba pieredzi valsts pārvaldē juriskonsulta
darbā
- dinamisku darbu un draudzīgu kolektīvu
Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) ar
norādi "Juriskonsults - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības
departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011.
Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienestā Dzirnavu ielā
91, Rīgā.
OP 2017/165.AKK10
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830)
kolektīvam!
Piedāvātais amats - Cenu statistikas departamenta Patēriņa cenu indeksu
daļas vecākais referents
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 800-900 euro
atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības
apdrošināšanu
- profesionālo izaugsmi datu analīzē
- iespēju strādāt pie mūsdienīgu datu avotu un analīzes rīku izstrādes
- interesantu, analītisku un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pamatpienākumi:
- veikt metodoloģijas izpēti un tās pilnveidošanu
- organizēt cenu reģistratoru datu vākšanas procesu
- veikt datu apstrādi un analīzi
- veikt cenu indeksu aprēķināšanu
- veikt publikāciju sagatavošanu
- piedalīties jaunu datu avotu izpētē un mūsdienīgu datu vākšanas un
analīzes rīku izstrādē
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā (vai
tai tuva profila izglītība)
- labas analītiskās spējas
- ļoti labas datorprasmes (MS Word, MS
Excel, Access, MS PowerPoint)
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes režīmā ar noteiktiem darba
izpildes termiņiem
- spēja patstāvīgi organizēt savu darbu un vēlme apgūt jaunas zināšanas
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
- pieredze darbā ar statistikas datiem, pieredze liela apjoma datu analīzē,
SPSS vai R izmantošanā, kā arī zināšanas par patēriņa tirgu vai elektronisko
datu (Web scraping,
Scanner Data)
pielietošanas iespējām tiks uzskatītas par priekšrocību
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum
Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo
darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā
veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba
piedāvājumi"), iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai
nosūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv
15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Konsultācijas pa tālruni 67332458.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.