Laidiens: 21.08.2017., Nr. 165

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/165.AKK1

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto amatu - ES fondu projektu departamenta ESF projekta "Atbalsts bezdarbnieku izglītībai" Nr. 7.1.1.0/15/I/001 vecākais eksperts (1 amata vieta uz noteiktu laiku, uz projekta norises laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams sociālajās zinātnēs

- vismaz viena gada darba pieredze nodarbinātības jomā vai projektu vadībā (vēlams valsts pārvaldē)

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības nodarbinātības politikas jautājumiem

- Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- organizatora spējas un komunikācijas prasmes

- analītiskā domāšana, prasme vērtēt faktus, datus, paredzēt un novērst riskus

- datorprasmes MS Office lietotāja līmenī, prasmes strādāt ar biroja tehniku

Amata mērķis un galvenie amata pienākumi: nodrošināt ESF projekta "Atbalsts bezdarbnieku izglītībai" Nr. 7.1.1.0/15/I/001 ietvaros īstenojamo pasākumu īstenošanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām, projekta mērķiem un uzdevumiem, apstiprinātajiem rādītājiem un noteiktajiem rezultātiem. Piedalīties projekta aktivitāšu īstenošanai nepieciešamo iepirkumu dokumentācijas sagatavošanā, organizējamā iepirkuma izsludināšanai. Koordinēt Aģentūras filiāļu darbu ar projekta aktivitāšu īstenošanu saistītajos jautājumos, t. sk. sniegt metodisku un organizatorisku palīdzību, konsultācijas projekta personālam un filiālēm.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 805,00 EUR, 2. kategorija: 926,00 EUR, 3. kategorija: 1057,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 15 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "ABI_vecākais_eksperts". Informācija pa tālruni 67021794 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.


OP 2017/165.AKK2

LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina atklātu konkursu Biznesa, vadības un ekonomikas fakultātē uz Ekonomikas un vadības zinātniskā institūta direktora amatu

Prasības direktora amata pretendentiem/-ēm:

- doktora zinātniskais grāds ekonomikā vai vadībzinātnē

- pētnieciskā darba stāžs ekonomikā vai vadībzinātnē vismaz 5 gadi

- administratīvā darba stāžs un vadības pieredze ne mazāka par 5 gadiem

- darba pieredze zinātnisko institūciju zinātniskajās padomēs

- pieredze pētniecības projektu sagatavošanā un vadīšanā

Pieteikumu dalībai konkursā aicinām noformēt atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" 82. p. un iesniegt institūta attīstības un turpmākās vadības programmu 2017.-2020. gadam.

Pieteikšanās termiņš ir līdz 2017. gada 21. septembrim.

Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija LU Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 128. telpā, Rīgā, LV-1586. Papildu informācija pa tālruni 67033990.


OP 2017/165.AKK3

SIA "Rīgas veselības centrs" aicina darbā virsmāsu

Prasības:

- augstākā izglītība māszinībās vai veselības zinātņu jomā

- reģistrācija ārstniecības personu reģistrā, sertifikāts specialitātē

- vēlama vismaz 3 gadu pieredze virsmāsas vai galvenās māsas darbā

- prasme organizēt un plānot personāla, finanšu un materiālos resursus

- pieredze darbā ar personāla darba laika plānošanu un uzskaiti

- spēja uzņemties līdera lomu, uzņemties komandas darba organizēšanu un pārraudzīšanu

- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju

- augsta atbildības izjūta, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- labas datora lietošanas prasmes

Pienākumi:

- organizēt, koordinēt medicīniskās aprūpes nodrošināšanu filiālē

- koordinēt un pārraudzīt medicīnas māsu darbu filiālē

- plānot, organizēt un kontrolēt Higiēnas un pretepidēmiskā režīma plāna ievērošanu filiālē

- plānot, organizēt un kontrolēt padoto darbinieku darbu, plānot personāla resursus un noslodzi. Organizēt darbinieku aizvietošanu

- organizēt filiāles dokumentu apriti

- nodrošināt racionālu materiālo vērtību, t. sk. saimniecības inventāra un kancelejas preču iegādi, kontrolēt to lietderīgu un saimniecisku izmantošanu, uzskaiti

Piedāvājam:

- interesantu un dinamisku darbu stabilā uzņēmumā

- izaicinājumu un iespēju sevi pierādīt

- profesionālu, draudzīgu kolektīvu

Pieteikuma vēstuli un CV, kā arī izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus ar norādi "Virsmāsa" lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@rigasveseliba.lv līdz 2017. gada 4. septembrim.

Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz tikšanos klātienē.


OP 2017/165.AKK4

Rīgas Stradiņa universitāte izsludina akadēmiskā personāla amatu konkursu

Darbavieta: Rīgā

Darba laiks: uz noteiktu laiku

- A. Kirhenšteina Mikrobioloģijas un virusoloģijas institūts, zinātniskais asistents - 2 amata vietas

- Juridiskās fakultātes Projektu izstrādes un pētniecības laboratorija, vadošais pētnieks - 2 amata vietas

- Molekulārās ģenētikas zinātniskā laboratorija, vadošais pētnieks - 2 amata vietas

- Traumatoloģijas un ortopēdijas starpkatedru laboratorija, asistents (pētniecībā) - 1 amata vieta

Pieteikumu mēneša laikā pēc publikācijas, norādot amatu, lūdzam sūtīt vai iesniegt Rīgas Stradiņa universitātes Dokumentu pārvaldības un arhīva daļā Dzirciema ielā 16, Rīgā, LV-1007. Amata prasības un pieteikšanās kārtību skatīt www.rsu.lv → Vakances.


OP 2017/165.AKK5

Nacionālais veselības dienests (reģ. Nr. 90009649337) izsludina konkursu uz vecākā eksperta amatu Pakalpojumu izmaksu un tarifu nodaļā (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie darba pienākumi:

- izstrādāt un aprēķināt no valsts budžeta līdzekļiem apmaksājamo veselības aprūpes pakalpojumu izmaksas

- apkopot un analizēt profesionālo asociāciju un citu speciālistu priekšlikumus par veselības aprūpes pakalpojumu izmaksu aprēķiniem

- veikt veselības aprūpes pakalpojumu izmaksu izmaiņu ietekmes prognozēšanu

- sniegt priekšlikumus ārējā normatīvā akta izmaiņām saistībā ar veselības aprūpes pakalpojumu izmaksām

- nodrošināt vadības informācijas sistēmas klasifikatoru biznesa procesu

- sagatavot vēstuļu projektus, atbildes uz iesniegumiem sarakstei ar juridiskām un fiziskām personām

- piedalīties darba grupās, apspriedēs, semināros, komisijās par veselības aprūpes pakalpojumu izmaksas jautājumiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs (sabiedrības vadībā, biznesa vadībā)

- ļoti labas datorprasmes (MS Excel)

- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī

- angļu valodas zināšanas (lasīt, rakstīt, runāt) un krievu valodas zināšanas (sarunvaloda)

- pieredze darbā ar datubāzēm, finanšu un ekonomisko aprēķinu veikšanu tiks uzskatīta par priekšrocību

- darba pieredze veselības aprūpes jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- teicamas sadarbības prasmes, spēja efektīvi plānot un organizēt savu darbu

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Piedāvājam:

- interesantu un dinamisku darbu atsaucīgu un pieredzējušu kolēģu komandā

- profesionālās attīstības un jaunas pieredzes iespējas

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām

- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās un labus darba apstākļus

- bruto algu pārbaudes laikā 894 EUR, pēc pārbaudes laika - līdz 1174 EUR

Pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi "Vecākais eksperts Ekonomikas un vadlīniju nodaļā" sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai uz e-pasta adresi Olita.Auzina@vmnvd.gov.lv vai Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3, LV-1012, līdz 2017. gada 30. augustam. Informācija pa tālruni 67043742.


OP 2017/165.AKK6

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu (uz Darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.2.6. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot ārstniecības un ārstniecības atbalsta personāla kvalifikāciju" projekta laiku) - IEPIRKUMU SPECIĀLISTS/-E (2 amata vietas) Resursu vadības departamenta Projektu vadības nodaļā

IEPIRKUMU SPECIĀLISTS - sagatavot iepirkuma dokumentāciju un īstenot iepirkumu procesus darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.2.6. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot ārstniecības un ārstniecības atbalsta personāla kvalifikāciju" projekta ietvaros (amats klasificēts 2. saimes III B līmenī)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- praktiskā darba pieredze iepirkumu jomā (1- 3 gadi), vēlams publiskā sektorā

- pieredze līgumu sagatavošanā

- zināšanas un prasme lietot praksē Publisko iepirkumu likuma regulējumu

- zināšanas un izpratne par Eiropas Savienības fondu darbību normatīvo regulējumu

- prasme sagatavot un noformēt dokumentus atbilstoši spēkā esošiem normatīvajiem aktiem

- labas datorprasmes

- precizitāte uzdevumu izpildē

- analītiskā domāšana, labas komunikācijas prasmes, iniciatīva un ētiskums

- spēja strādāt individuāli un grupā, plānot un organizēt savu laiku

Galvenie pienākumi:

- izstrādāt publisko iepirkumu dokumentāciju saskaņā ar spēkā esošiem normatīvajiem aktiem iepirkumu jomā

- izstrādāt cenu aptauju un tirgus izpētes dokumentāciju

- piedalīties publisko iepirkumu komisiju darbā

- sagatavot atbildes uz Centrālā finanšu un līgumu aģentūras un citu kontrolējošo iestāžu uzdotajiem jautājumiem saistībā ar iepirkumiem

- piedalīties projekta iepirkumu plāna izstrādē

- piedalīties līgumu projektu izstrādē un līgumu slēgšanā ar piegādātajiem

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876033, vai sūtot uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.


OP 2017/165.AKK7

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu (uz Darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.2.6. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot ārstniecības un ārstniecības atbalsta personāla kvalifikāciju" projekta laiku) - JURISKONSULTS/-E Resursu vadības departamenta Projektu vadības nodaļā

JURISKONSULTS - sniegt juridisko atbalstu darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.2.6. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot ārstniecības un ārstniecības atbalsta personāla kvalifikāciju" projekta (turpmāk - Projekts) ietvaros (amats klasificēts 21. saimes III B līmenī)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- profesionālā bakalaura grāds tiesību zinātnē vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- juridiskā darba pieredze, vēlams veselības aprūpes vai izglītības jomā

- izpratne par normatīvajiem aktiem un procedūrām, kas regulē ārstniecības personu, ārstniecības atbalsta personu, farmaceitiskās aprūpes pakalpojumu sniedzēju un sociālā jomā strādājošo speciālistu apmācību profesionālās pilnveides un tālākizglītības procesa īstenošanu

- izpratne par publiskajiem iepirkumiem

- angļu valodas zināšanas

- labas datorprasmes

- precizitāte uzdevumu izpildē

- analītiskā domāšana, labas komunikācijas prasmes, iniciatīva un ētiskums

- spēja strādāt individuāli un grupā, plānot un organizēt savu laiku

Galvenie pienākumi:

- sagatavot iekšējos normatīvos aktus, piedalīties ar Projektu saistīto ārējo normatīvo aktu sagatavošanā

- veikt Projekta dokumentu juridisko analīzi, labošanu, saskaņošanu, sniegt atzinumus

- nodrošināt ar Projektu saistīto sagatavojamo dokumentu, tiesību aktu projektu un līgumu atbilstību tiesību aktiem

- risināt juridiskus jautājumus un sniegt juridisko atbalstu tiesību aktos noteikto uzdevumu īstenošanai saistībā ar Projekta darbībām

- konsultēt projekta personālu par normatīvajiem aktiem un procedūrām par ārstniecības personu, ārstniecības atbalsta personu, farmaceitiskās aprūpes pakalpojumu sniedzēju un sociālā jomā strādājošo speciālistu apmācību profesionālās pilnveides un tālākizglītības procesa nodrošināšanu

- sagatavot Projekta ietvaros nepieciešamos līgumus

- piedalīties Projekta ietvaros organizētajās iepirkumu komisijās

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876033, vai sūtot uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.


OP 2017/165.AKK8

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Bērnu un ģimenes politikas departamenta vecākais referents (uz noteiktu laiku)

Mēs piedāvājam:

- radošu, daudzveidīgu darbu un atsaucīgus kolēģus

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 36. saimes II līmenis un 9. mēnešalgu grupa) un sociālās garantijas

- darbavietu Rīgas centrā

Galvenie amata pienākumi:

- sagatavot attīstības plānošanas dokumentus un tiesību aktu projektus adopcijas jomā

- realizēt nacionālā un ārvalstu adopcijas procesa tiesisko mehānismu atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajam (informācijas sniegšana par adopcijas jautājumiem un norīkojuma par personīgu iepazīšanos ar bērnu sagatavošana, iesniegto adoptētāja dokumentu pārbaude atbilstībai tiesību aktiem, adopcijas atļauju vai atteikumu sagatavošana ārvalstu adopcijai u. c.)

- datu par adoptētājiem no Latvijas un ārvalstīm, adoptējamiem bērniem ievadīšana datubāzēs, to aktualizēšana atbilstoši turpmākajam adopcijas procesam

- sniegt konsultācijas par nacionālo un ārvalstu adopciju adoptētājiem, bērnu ārpusģimenes aprūpes iestādēm, bāriņtiesām (izņemot jautājumus, kas skar bāriņtiesu pamatdarbību, piemēram, lietu nomenklatūra, lēmumu noformēšana u. c.), ārvalstu kompetentajām iestādēm

- saziņa par adopcijas procesu ar ārvalstu kompetentajām iestādēm, ārvalstu vēstniecībām

- pārstāvēt ministrijas viedokli ārpusģimenes, jo īpaši adopcijas jautājumos

- piedalīties sabiedrības informēšanā par adopciju

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās vai tiesību zinātnēs

- labas zināšanas ārpusģimenes aprūpes un bērnu tiesību aizsardzības jautājumos

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību, analītiskas prasmes, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju

- labas angļu un krievu valodas zināšanas

- labas komunikācijas un saskarsmes prasmes, spēja veidot plašu profesionālo kontaktu tīklu un izmantot to profesionālo mērķu sasniegšanai

- labas datorprasmes un citas biroja tehnikas lietošanas prasmes

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošu dokumentu kopijām jāiesniedz 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: pdpd@lm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67021585.


OP 2017/165.AKK9

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests atkārtoti izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Juridiskās nodaļas JURISKONSULTS (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē (juriskonsulta vai jurista profesionālā kvalifikācija) (atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim)

- zināšanas un/vai darba pieredze juriskonsulta, jurista vai līdzīgā amatā

- zināšanas un/vai pieredze normatīvo aktu izstrādē (t. sk. zināšanas par juridiskās tehnikas prasībām)

- zināšanas un/vai pieredze publisko un privāto tiesību līgumu izstrādē

- augsta precizitāte un spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- ļoti labas komunikācijas prasmes, analītiska domāšana

- teicama latviešu valodas rakstu kultūra

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas zināšanas tiesvedības jautājumos (t. sk. prasības pieteikumu un paskaidrojumu sagatavošana un pārstāvības īstenošana tiesu instancēs)

- vēlamas labas angļu valodas zināšanas

Galvenie pienākumi:

- izstrādāt dienestam nepieciešamos ārējo un iekšējo normatīvo aktu projektus, kā arī nodrošināt to saskaņošanas procesu

- izstrādāt publisko un privāto tiesību līgumus

- sagatavot dienesta administratīvo aktu projektus

- sagatavot, koriģēt un saskaņot līgumus (vienošanās), rīkojumus un citus juridiska rakstura dokumentus, kas nepieciešami dienesta darbības nodrošināšanai

- dienesta vadītāja uzdevumā pārstāvēt dienesta intereses tiesā u. c.

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 835 € līdz 910 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- iespēju iegūt daudzpusīgu darba pieredzi valsts pārvaldē juriskonsulta darbā

- dinamisku darbu un draudzīgu kolektīvu

Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) ar norādi "Juriskonsults - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienestā Dzirnavu ielā 91, Rīgā.


OP 2017/165.AKK10

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats - Cenu statistikas departamenta Patēriņa cenu indeksu daļas vecākais referents

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 800-900 euro atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- profesionālo izaugsmi datu analīzē

- iespēju strādāt pie mūsdienīgu datu avotu un analīzes rīku izstrādes

- interesantu, analītisku un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- veikt metodoloģijas izpēti un tās pilnveidošanu

- organizēt cenu reģistratoru datu vākšanas procesu

- veikt datu apstrādi un analīzi

- veikt cenu indeksu aprēķināšanu

- veikt publikāciju sagatavošanu

- piedalīties jaunu datu avotu izpētē un mūsdienīgu datu vākšanas un analīzes rīku izstrādē

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā (vai tai tuva profila izglītība)

- labas analītiskās spējas

- ļoti labas datorprasmes (MS Word, MS Excel, Access, MS PowerPoint)

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes režīmā ar noteiktiem darba izpildes termiņiem

- spēja patstāvīgi organizēt savu darbu un vēlme apgūt jaunas zināšanas

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

- pieredze darbā ar statistikas datiem, pieredze liela apjoma datu analīzē, SPSS vai R izmantošanā, kā arī zināšanas par patēriņa tirgu vai elektronisko datu (Web scraping, Scanner Data) pielietošanas iespējām tiks uzskatītas par priekšrocību

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi"), iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai nosūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67332458.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)