Laidiens: 18.08.2017., Nr. 164

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/164.AKK1

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Informātikas pārvaldes Datu apmaiņu informācijas sistēmu daļas sistēmanalītiķa darbinieka amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku)

Informātikas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana informācijas sistēmu resursu pārvaldības jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība dabaszinātnēs, matemātikā vai informācijas tehnoloģijās

- zināšanas informācijas sistēmas dokumentācijas un programmatūras izstrādē, testēšanā un ievadīšanā

- zināšanas un izpratne par informācijas sistēmu arhitektūru un informācijas apmaiņas standartiem

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs/-a:

- pārvaldīt informācijas sistēmu un to izmaiņu izstrādi

- koordinēt informācijas sistēmu prasību definēšanu, dokumentācijas izstrādi, plānojot un pārraugot programmatūras versijas, to akceptēšanu un ieviešanu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Darbinieka amatam noteikta 19.4. saime "Programmatūras attīstība", IV līmenis un 13. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 973 līdz 1474 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz IP_DAISD_S_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/164.AKK2

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Informātikas pārvaldes Attīstības pārvaldības daļas galvenā speciālista darbinieka amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Informātikas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana informācijas sistēmu resursu pārvaldības jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība dabaszinātnēs, matemātikā un informācijas tehnoloģijās vai sociālajās zinātnēs, komerczinībās un tiesībās vai inženierzinātnēs un tehnoloģijās

- pieredze informātikas, finanšu vai grāmatvedības jomās (ne mazāk kā divi gadi)

- prasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel, Power Point, Microsoft Project

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs/-a:

- apkopot informāciju VID darbības un attīstības plānošanas dokumentu izstrādei un aktualizēšanai

- izstrādāt IT stratēģiju, apkopot un aktualizēt informāciju par IT stratēģijas īstenošanas pasākumu norisi

- piedalīties publisko iepirkumu procesā plānojot IT jomas publisko iepirkumu procedūras, pieprasot un sagatavojot informāciju publisko iepirkumu veikšanai, izskatot līgumprojektus un organizējot to saskaņošanu Informātikas pārvaldē

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pieredzi attīstības plānošanas dokumentu izstrādē vai iepirkumu jomā

- labām komunikācijas prasmēm

Darbinieka amatam noteikta 19.3. saime "IT un IS vadība", II A līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 838 līdz 1270 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz IP_APD_GS_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/164.AKK3

Pārtikas drošības, dzīvnieku veselības un vides zinātniskais institūts "BIOR" (reģ. Nr. 90009235333) izsludina konkursu uz zinātniskā personāla amata vietām:

Ķīmijas nozare / analītiskās ķīmijas apakšnozare:

- vadošais pētnieks - 2 amata vietas

Pretendentam jāiesniedz šādi dokumenti:

- iesniegums par piedalīšanos konkursā

- zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas/noraksti un pēc nepieciešamības citi normatīvajos aktos noteiktie dokumenti (valsts valodas prasmes līmeni apliecinošo dokumentu u. tml.), uzrādot to oriģinālus

- dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā ietverts zinātnisko publikāciju uzskaitījums (par pēdējiem sešiem gadiem), informācija par piedalīšanos zinātniskajās konferencēs (par pēdējiem sešiem gadiem), zinātnisko projektu uzskaitījums, kuru izpildē pretendents ir piedalījies pēdējo sešu gadu laikā, norādot savu lomu projektā

Dokumenti jāiesniedz mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Institūta BIOR Personāla nodaļā Rīgā, Lejupes ielā 3, 242. kabinetā.

Papildu informācija pa tālruni 67620668.


OP 2017/164.AKK4

Valsts vides dienesta Ventspils reģionālā Vides pārvalde, reģ. Nr. 90000017078, izsludina konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - Atļauju daļas vecākais eksperts (uz nenoteiktu laiku, darbavieta Ventspilī)

Galvenie amata pienākumi:

- izvērtēt likuma "Par ietekmes uz vidi novērtējumu" noteikto procedūru veikšanas nepieciešamību:

- noteikt pieteiktās darbības ietekmes uz vidi novērtējuma procedūras nepieciešamību

- veikt sākotnējo izvērtējumu paredzētajai darbībai, kā arī darbībām, kuras var būtiski ietekmēt vidi

- sagatavot tehniskos noteikumus, nosakot vides aizsardzības un dabas aizsardzības prasības paredzētajai darbībai

- sagatavot atzinumus par ekspluatācijā nododamo objektu atbilstību izsniegtajiem tehniskajiem noteikumiem

- sagatavot atkritumu apsaimniekošanas atļaujas, ūdens resursu lietošanas atļaujas, dabas resursu izmantošanas atļaujas, C kategorijas piesārņojošo darbību apliecinājumus, sagatavot nosacījumus un atzinumus pašvaldību teritorijas plānošanas dokumentiem

- sagatavot izziņas ES struktūrfondu finansējuma atbalstam

Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai 2.līmeņa augstākā profesionālā izglītība bioloģijā, ķīmijā, vides zinībās, ražošanas tehnoloģijās, ūdenssaimniecībā, būvniecībā

- vēlama darba pieredze vides aizsardzībā

- vēlama pieredze darbā ar normatīvajiem aktiem

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- komunikācijas spējas un atbildības izjūta

- labas iemaņas darbā ar datoru

Atalgojums:

- 560 EUR pirms nodokļu nomaksas

Pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), augstāko izglītību un pieredzi apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas vēstnesis" sūtīt Valsts Vides dienesta Ventspils reģionālajai vides pārvaldei Ventspilī, Dārzu ielā 2, LV-3601, ar norādi "Konkursam - vecākais eksperts" vai iesniegt personīgi VVD Ventspils RVP 21. kabinetā, vai sūtīt skenētā veidā uz e-pasta adresi ventspils@ventspils.vvd.gov.lv. Kontaktinformācija: tālr. 63626903, e-pasta adrese: ventspils@ventspils.vvd.gov.lv.

Pretendentu atlase notiks divās kārtās. Otrās kārtas dalībnieki par darba intervijas laikiem tiks informēti atsevišķi.


OP 2017/164.AKK5

Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā Informācijas sistēmu attīstības departamenta Pārvaldības nodaļas SISTĒMU ANALĪTIĶI (viena darbinieka amata vieta uz noteiktu laiku līdz 2019. gada 30. jūnijam)

Galvenie pienākumi:

- plāno, nodrošina un koordinē Valsts reģionālās attīstības aģentūras (VRAA) pārziņā un turējumā esošās Valsts informācijas sistēmas darbam ar Eiropas Savienības dokumentiem un dokumentiem līdz drošības līmenim "dienesta vajadzībām" (turpmāk - IS) attīstību, pilnveidojumu izstrādi, akcepttestēšanu un ieviešanas organizēšanu

- nodrošina VRAA IS dokumentācijas sagatavošanu, saskaņošanu, konsolidēšanu un uzturēšanu, tai skaitā, izskata un sniedz atzinumus un pieņem ārpakalpojumu sniedzēju iesniegtos nodevumus (dokumentus un lietojumus)

- nodrošina kompetencē esošo nodevumu kvalitātes kontroli un nepieciešamības gadījumā ierosina ārpakalpojuma piesaisti nodevumu kvalitātes kontrolei

- veic lietotāju vajadzību izpēti, apkopo un izvērtē prasības, plāno to īstenošanu

- izvērtē normatīvajos aktos noteikto prasību izpildi saistībā ar VRAA IS un izstrādā priekšlikumus par šo prasību izpildes nodrošināšanai nepieciešamajiem pasākumiem

- sniegt metodisko palīdzību valsts pārvaldes iestādēm (lietotāju atbalsts, apmācības, izmaiņu un kļūdu labojumu realizācijā)

Prasības:

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa augstākā izglītība (vadībzinības, informācijas tehnoloģiju vai telekomunikāciju jomā), vai otrā līmeņa nepabeigta augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām

- latviešu un angļu valodas zināšanas

- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)

- spēja orientēties lielā informācijas apjomā

- labas analītiskās un komunikācijas prasmes

- par priekšrocību tiks uzskatīta:

1) izpratne par Latvijas valsts pārvaldi, par Eiropas Savienības uzbūvi, funkcijām un institucionālo sistēmu

2) pieredze un zināšanas IT un telekomunikāciju jomā

3) pieredze informācijas sistēmu prasību analīzē, ieviešanā un testēšanā

Piedāvājam:

- atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju pilnveidot savas profesionālās zināšanas un paaugstināt kvalifikāciju

- stabilu atalgojumu mēnešalgu no 947,00 euro (pirmā kvalifikācijas kategorija), 1088,00 euro (otrā kvalifikācijas kategorija), 1244,00 euro (trešā kvalifikācijas kategorija) un sociālās garantijas

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam iesniegt līdz 2017. gada 31. augustam Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam departamentam Alberta ielā 10, Rīgā, LV-1010, nosūtīt uz e-pasta adresi mailto:darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67350636, 28347888.


OP 2017/164.AKK6

Valsts izglītības satura centrs izsludina konkursu uz Profesionālās izglītības satura nodrošinājuma nodaļas vecākā referenta (ierēdņa) amatu

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze profesionālajā izglītībā (pārvaldes darbs valsts pārvaldes iestādē, kuras kompetencē ir profesionālās izglītības īstenošanas jautājumi, vai pedagoģiskais darbs profesionālās izglītības iestādē, vai pārvaldes darbs profesionālās izglītības iestādē)

- pieredze profesionālās izglītības programmu izstrādē

- vēlama pieredze metodisko līdzekļu izstrādes darba grupu organizēšanā un koordinēšanā

- vēlama pieredze tiesību aktu projektu izstrādē

- pārzināt normatīvo aktu piemērošanu profesionālajā izglītībā saistībā ar izglītības programmu izstrādi un īstenošanu

- pārzināt metodisko materiālu izstrādes procesu

- pārzināt profesionālās izglītības satura izstrādi un īstenošanu

Veicamie amata pienākumi:

- sniedz metodisku atbalstu un konsultē par profesionālās izglītības programmu izstrādi

- sniedz organizatorisku atbalstu profesiju standartu izstrādē 5. Latvijas kvalifikācijas ietvarstruktūras līmenim un organizē nozares kvalifikāciju struktūru (8 LKI līmeņiem), profesiju standartu, profesionālās kvalifikācijas prasību saskaņošanu 2.-5. LKI līmenim

- sniedz atbalstu profesionālās izglītības satura apguvei atbilstošas mācību literatūras saraksta izveidē

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, darbavietu Rīgas centrā

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

- profesionālo izaugsmi

Amats ir klasificēts 35. saimes II līmenī (9. mēnešalgu grupa).

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju sūtīt pa pastu Valsts izglītības satura centram, Administratīvā nodaļa, adrese: Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050, ar norādi "Konkursam", iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi visc@visc.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.

Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks izvirzīti nākamajai konkursa kārtai.


OP 2017/164.AKK7

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921) izsludina konkursu uz ierēdņa amatu - Sabiedrības veselības departamenta Starpnozaru sadarbības nodaļas vecākais referents (atkarību profilakses jautājumos)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība medicīnā, sabiedrības veselībā, bioloģijā, ķīmijā, veselības zinātnēs (iespējama cita augstākā izglītība, ja tiek apgūtas zināšanas augstākās izglītības iestādē kādā no iepriekš minētajām jomām)

- vēlama praktiskā darba pieredze sabiedrības veselības jomā

- vēlama praktiskā darba pieredze valsts pārvaldes vai pašvaldību institūcijās

- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādāšanā

- zināšanas un izpratne par sabiedrības veselības politiku, atkarību profilakses politiku un to reglamentējošiem tiesību aktiem

- zināšanas par Eiropas Savienības pamatnostādnēm un izpratne par Eiropas Savienības tiesību aktiem atkarību profilakses jomā un to realizācijas mehānismiem

- precizitāte darba pienākumu izpildē

- labas angļu valodas zināšanas, vēlamas citas Eiropas Savienības valstu valodas zināšanas

- spēja strādāt individuāli un grupā, komunikācijas, plānošanas un organizēšanas prasmes, ētiskums

- prasme izmantot informācijas tehnoloģijas darba pienākumu veikšanai

Galvenie pienākumi:

- izstrādāt tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektus atkarību profilakses jomā

- sagatavot atzinumu projektus par citu institūciju izstrādātiem tiesību aktiem atkarību profilakses jautājumos

- sagatavot sarakstes dokumentu projektus ar juridiskām un fiziskām personām

- izvērtēt un sniegt priekšlikumus Eiropas Savienības un citu institūciju tiesību aktu projektu vai pozīciju un instrukciju projektiem atkarību profilakses jomā

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī", Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876017, vai nosūtāmi uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.


OP 2017/164.AKK8

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto PROJEKTU DEPARTAMENTA EIROPAS SAVIENĪBAS FONDU NODAĻAS VECĀKĀ REFERENTA ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- zināšanas ārvalstu finanšu instrumentu projektu iesniegumu sagatavošanā un uzraudzībā

- vēlamas zināšanas par tiesību aktu izstrādes un virzības procesu

- angļu valodas zināšanas

- iemaņas darbā ar MS Office un interneta resursiem lietotāja līmenī

- labas plānošanas spējas, pozitīva attieksme, kā arī spēja strādāt ar liela apjoma informāciju

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas. Tālrunis uzziņām 67036722, 67036822.


OP 2017/164.AKK9

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu pārvaldes Budžeta administrēšanas daļas vadītāja vietnieka ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai atjaunotu un nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, sociālajās zinātnēs vai komerczinībās

- praktiska darba pieredze organizācijas kopējā budžeta plānošanā un izmaiņu koordinēšanā, finansējuma izlietojuma kontrolē vai budžeta grāmatvedības uzskaites jomā (ne mazāk kā divi gadi)

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs/-a:

- vadīt VID detalizētā budžeta sagatavošanu

- kontrolēt VID detalizētā budžeta izpildi, uzturēt un pilnveidot finanšu datu kontroles un analīzes sistēmu, veikt procesu izmaksu efektivitātes analīzi

- izstrādāt finanšu plānošanas procedūras VID

- analizēt un novērtēt VID darbību, analizēt un vērtēt datus, aprakstīt novirzes un sagatavot priekšlikumus VID vadībai darbības procesu un rezultātu uzlabošanai

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 12.1. saime "Finanšu analīze un vadība iestādēs un/vai nozaru ministrijās", IV A līmenis un 12.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 1045 līdz 1584 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP_BAD_VV_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/164.AKK10

NACIONĀLĀ ELEKTRONISKO PLAŠSZIŅAS LĪDZEKĻU PADOME IZSLUDINA KONKURSU UZ VALSTS SIA "LATVIJAS RADIO" VALDES PRIEKŠSĒDĒTĀJA AMATU

Aicinām pieteikties Latvijas Republikas pilsoņus, kuri atbilst šādām prasībām:

- Valsts valodas un vismaz divu svešvalodu, no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā valoda, zināšanas

- Augstākā izglītība - maģistra grāds vadībzinātnēs vai citās zinātnēs. Maģistra grāds vadībzinātnēs, vērtējot kandidātus, tiks uzskatīts par priekšrocību

- Vismaz piecus gadus ilga darba pieredze vadošā amatā plašsaziņas līdzekļu jomā vai vismaz piecus gadu pieredze vidējas vai lielas kapitālsabiedrības valdes vai padomes locekļa amatā, organizācijas vai iestādes vadītāja vai vadītāja vietnieka amatā

- Nevainojama reputācija

- Kompetences:

- izpratne par uzņēmuma vadību, tostarp risku un pārmaiņu vadību, finanšu resursu pārvaldību un gada pārskatu sagatavošanu

- kompetence stratēģiskās plānošanas jomā

- spēja noteikt mērķus, plānot darbības

- pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību

- spēja veidot pozitīvas attiecības un uzņemties vadītāja lomu, lai nodrošinātu kapitālsabiedrības mērķu sasniegšanu

- izpratne par kapitālsabiedrības darbinieku atalgojuma sistēmas veidošanu un darbinieku motivāciju

- izpratne par sabiedrisko mediju darbību, to lomu demokrātiskā sabiedrībā un to mediju darbību reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem

- spēja nodrošināt sabiedriskā medija politisko neitralitāti

- izpratne par tehnoloģijām atbilstoši Latvijas Radio darbības specifikai

- prasme lietot biznesa vadības IT sistēmas

- komunikācijas prasmes, tostarp publiskās komunikācijas prasmes - komunikācija ar medijiem, publiska uzstāšanās u. c.

Lūdzam pretendentus pieteikties konkursam līdz 2017. gada 25. augustam, nosūtot pieteikumu pa pastu uz Padomes adresi Rīgā, Doma laukumā 8a, LV-1939, slēgtā aploksnē, uz tās norādot "Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes konkursam uz valsts SIA "Latvijas Radio" valdes priekšsēdētāja amatu" (lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 25.08.2017.), vai nosūtot ieskanētus dokumentus uz e-pasta adresi nominacijas.komisija@neplpadome.lv.

Pieteikumam jāpievieno:

1) parakstīts pieteikums konkursam brīvā formā (ne vairāk kā 1 A4 lp.);

2) ar parakstu apliecināts dzīvesgājums (Curriculum Vitae), kurā ietverta informācija par izglītību un darba pieredzi, kā arī kontaktinformācija (tālruņa numurs, e-pasta adrese);

3) augstāko izglītību (maģistra grāds) apliecinošu dokumentu kopijas 1 eksemplārā;

4) parakstīts apliecinājums par atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31. panta ceturto daļā izvirzītajām prasībām valdes locekļa amata kandidātam un Elektronisko plašsaziņas līdzekļu likuma 65. panta trešajā daļā noteiktajām prasībām, stājoties valdes locekļa amatā.

Mēnešalga valsts SIA "Latvijas Radio" valdes priekšsēdētājam tiek noteikta atbilstoši Ministru kabineta 2015. gada 22. decembra noteikumos Nr. 791 "Noteikumi par publiskas personas kapitālsabiedrību un publiski privāto kapitālsabiedrību valdes un padomes locekļu skaitu atbilstoši kapitālsabiedrības lielumu raksturojošiem rādītājiem, valdes un padomes locekļu mēneša atlīdzības maksimālo apmēru" noteiktajam attiecībā uz valdes locekļa atalgojumu vidēja lieluma kapitālsabiedrībā.

Ar konkursa nolikumu un paskaidrojošo materiālu attiecībā uz valdes priekšsēdētājam izvirzītajām prasībām var iepazīties Padomes interneta vietnē www.neplpadome.lv sadaļā "Sabiedriskie mediji" → "Latvijas Radio valdes konkursa norise".

Papildu informācija pieejama, zvanot uz tālruni 67221848 vai rakstot uz elektroniskā pasta adresi neplpadome@neplpadome.lv.


OP 2017/164.AKK11

NACIONĀLĀ ELEKTRONISKO PLAŠSZIŅAS LĪDZEKĻU PADOME IZSLUDINA KONKURSU UZ VALSTS SIA "LATVIJAS RADIO" VALDES LOCEKĻA FINANŠU VADĪBAS JAUTĀJUMOS AMATU

Aicinām pieteikties Latvijas Republikas pilsoņus, kuri atbilst šādām prasībām:

- Valsts valodas un vismaz divu svešvalodu, no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā valoda, zināšanas

- Augstākā izglītība - maģistra grāds finansēs, ekonomikā vai vadībzinātnēs

- Vismaz piecus gadus ilga darba pieredze vadošā amatā plašsaziņas līdzekļu jomā vai vismaz piecus gadu pieredze vidējas vai lielas kapitālsabiedrības valdes vai padomes locekļa amatā, organizācijas vai iestādes vadītāja vai vadītāja vietnieka amatā

- Nevainojama reputācija

- Kompetences:

- izpratne par uzņēmuma vadību, tostarp risku un pārmaiņu vadību, finanšu resursu pārvaldību un gada pārskatu sagatavošanu

- kompetence stratēģiskās plānošanas jomā

- spēja noteikt mērķus, plānot darbības

- pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību

- spēja veidot pozitīvas attiecības un uzņemties vadītāja lomu, lai nodrošinātu kapitālsabiedrības mērķu sasniegšanu

- izpratne par kapitālsabiedrības darbinieku atalgojuma sistēmas veidošanu un darbinieku motivāciju

- izpratne par sabiedrisko mediju darbību, to lomu demokrātiskā sabiedrībā un to mediju darbību reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem

- spēja nodrošināt sabiedriskā medija politisko neitralitāti

- izpratne par tehnoloģijām atbilstoši Latvijas Radio darbības specifikai

- prasme lietot biznesa vadības IT sistēmas

- komunikācijas prasmes, tostarp iekšējā uzņēmuma komunikācijā

Lūdzam pretendentus pieteikties konkursam līdz 2017. gada 25. augustam, nosūtot pieteikumu pa pastu uz Padomes adresi Rīgā, Doma laukumā 8a, LV-1939, slēgtā aploksnē, uz tās norādot "Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes konkursam uz valsts SIA "Latvijas Radio" valdes locekļa finanšu vadības jautājumos amatu" (lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 25.08.2017.), vai sūtot ieskanētus dokumentus uz e-pasta adresi nominacijas.komisija@neplpadome.lv.

Pieteikumam jāpievieno:

1) parakstīts pieteikums konkursam brīvā formā (ne vairāk kā 1 A4 lp.);

2) ar parakstu apliecināts dzīvesgājums (Curriculum Vitae), kurā ietverta informācija par izglītību un darba pieredzi, kā arī kontaktinformācija (tālruņa numurs, e-pasta adrese);

3) augstāko izglītību (maģistra grāds) apliecinošu dokumentu kopijas 1 eksemplārā;

4) parakstīts apliecinājums par atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31. panta ceturto daļā izvirzītajām prasībām valdes locekļa amata kandidātam un Elektronisko plašsaziņas līdzekļu likuma 65. panta trešajā daļā noteiktajām prasībām, stājoties valdes locekļa amatā.

Mēnešalga valsts SIA "Latvijas Radio" valdes loceklim tiek noteikta atbilstoši Ministru kabineta 2015. gada 22. decembra noteikumos Nr. 791 "Noteikumi par publiskas personas kapitālsabiedrību un publiski privāto kapitālsabiedrību valdes un padomes locekļu skaitu atbilstoši kapitālsabiedrības lielumu raksturojošiem rādītājiem, valdes un padomes locekļu mēneša atlīdzības maksimālo apmēru" noteiktajam attiecībā uz valdes locekļa atalgojumu vidēja lieluma kapitālsabiedrībā.

Ar konkursa nolikumu un paskaidrojošo materiālu attiecībā uz valdes loceklim finanšu vadības jautājumos izvirzītajām prasībām var iepazīties Padomes interneta vietnē www.neplpadome.lv sadaļā "Sabiedriskie mediji" → "Latvijas Radio valdes konkursa norise".

Papildu informācija pieejama, zvanot pa tālruni 67221848 vai rakstot uz elektroniskā pasta adresi neplpadome@neplpadome.lv.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)