Laidiens: 16.08.2017., Nr. 162

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/162.AKK1

AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vecākā referenta amatu Nacionālās kiberdrošības politikas koordinācijas nodaļā, piedāvājot:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt informācijas drošības vadītāja sertifikātu (CISM), informācijas sistēmu profesionāļa sertifikātu (CISSP)

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu un mēnešalgu no 793 EUR līdz 1131 EUR (pirms nodokļu nomaksas) atkarībā no profesionālās pieredzes

Nacionālās kiberdrošības politikas koordinācijas nodaļas vecākā referenta galvenie amata pienākumi:

- sniegt atzinumus vai atbalstu atzinumu gatavošanā par informācijas tehnoloģiju sistēmu audita un pārbaužu rezultātiem

- sniegt atbalstu un konsultēt ar elektroniskās identifikācijas un uzticamības pakalpojumu jomu saistošo normatīvo aktu projektu izstrādē un īstenošanā

- nepieciešamības gadījumā veikt informācijas tehnoloģiju sistēmu atbilstības pārbaudes atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- veidot regulāru sadarbību ar CERT.LV ekspertiem un citām valsts pārvaldes iestādēm

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams datorzinātņu, informācijas tehnoloģiju vai ar tām saistītā jomā

- pieredze informācijas tehnoloģiju jomā, vēlams audita jautājumos (starptautiski atzīts nozares sertifikāts uzskatāms par priekšrocību)

- zināšanas par informācijas tehnoloģiju drošības jautājumiem, tostarp, par IT drošības audita procesu; izpratne par digitāliem sertifikātiem tiks uzskatīta par priekšrocību

- labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu valodas tests)

- zināšanas par Aizsardzības ministrijas un tās padotībā esošo iestāžu, tajā skaitā NBS, uzdevumiem un struktūru

- atbildības izjūta un precizitāte

- prasme plānot un organizēt darbu; spēja darboties komandā, bet vienlaicīgi arī spēja patstāvīgi veikt uzticētos uzdevumus

Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstuli un augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai jānosūta uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx.

Uzziņas pa tālruni 67335268, 67335200.


OP 2017/162.AKK2

Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto amatpersonas amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku) - Resursu vadības departamenta Materiālo resursu daļas VADĪTĀJA VIETNIEKS (darbavieta Rīgā, Peldu ielā 30)

Amats klasificēts 21. saimē, III B līmenī, 10. mēnešalgu grupā.

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- 2. līmeņa augstākā izglītība (bakalaura vai maģistra grāds) tiesību zinātnē, kas papildināta ar nozarei atbilstošām mācībām

- labas angļu un krievu valodas zināšanas (sarunvaloda un lietišķo rakstu prasmes)

- teicamas valsts valodas zināšanas (sarunvaloda un lietišķo rakstu prasmes)

- ļoti labas datorlietotāja prasmes (MS Office) un prasme strādāt ar biroja programmatūru

- profesionālā darba pieredze valsts pārvaldē publisko iepirkumu jomā un izpratne par publisko iepirkumu tiesisko regulējumu

- prasme veikt vairākus pienākumus vienlaicīgi, plānot darba laiku veicamo uzdevumu izpildei, strādāt saspringtās situācijās un ierobežotā laikā

- teicamas komunikācijas prasmes

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus, strādāt komandā, panāk izvirzīto uzdevumu savlaicīgu izpildi, kā arī spēja uzņemties atbildību par pieņemtajiem lēmumiem

- prasme izmantot teorētiskās zināšanas praksē

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- administratīvo aktu projektu sagatavošana, rediģēšana

- dažādas sarežģītības pakāpes juridisko dokumentu izstrādāšana (iepirkuma līgumi, preču iegāde, pakalpojumu, nomas, būvdarbu u.c. līgumi), to saskaņošana, noslēgto līgumu izpildes uzraudzība

- dažādas sarežģītības pakāpes juridisko dokumentu izstrādāšana saistībā ar valsts nekustamo īpašumu pārvaldīšanu, iznomāšanu

- valsts pārvaldes funkciju realizēšana

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi valsts pārvaldē

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi personals@pvd.gov.lv ar norādi "Daļas vadītāja vietnieks". Tālr. uzziņām 63713945.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Pārtikas un veterinārais dienests informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un veterinārais dienests, kontaktinformācija: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.


OP 2017/162.AKK3

Iepirkumu uzraudzības birojs ir Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras pārkāpumiem.

Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz Administratīvo sodu departamenta Administratīvo pārkāpumu lietu izskatīšanas nodaļas vecākā inspektora amatu (divas ierēdņa amata vietas uz nenoteiktu laiku; amats klasificēts 26.1. saimē, III līmenī, 9. mēnešalgu grupā)

Administratīvo sodu departamenta darbība saistīta ar administratīvo pārkāpumu protokolu sastādīšanu un sodu piemērošanu.

Tavi galvenie amata pienākumi būs:

- izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas publisko iepirkumu un publiskās un privātās partnerības jomā

- piemērot administratīvos sodus, organizēt dokumentu apriti un nodrošināt saraksti saistībā ar iesniegtajiem iesniegumiem un pieņemtajiem lēmumiem

Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- prasme lietot informācijas un komunikācijas tehnoloģijas

- precizitāte, spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli

- teicama latviešu valodas prasme

- analītiska domāšana, spēja plānot un organizēt, orientācija uz rezultātu sasniegšanu, patstāvība

- izpratne par administratīvo pārkāpumu lietu lietvedību un publisko iepirkumu tiesisko regulējumu

- profesionālā pieredze, izskatot administratīvo pārkāpumu lietas, un darba pieredze saistībā ar publiskajiem iepirkumiem tiks uzskatīta par priekšrocību

Mēs piedāvājam:

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu

- mēnešalgu no 835 līdz 994 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)

Pieteikuma (motivācijas) vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz 2017. gada 30. augustam uz adresi Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, uz e-pasta adresi vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālrunis uzziņām 67326702.


OP 2017/162.AKK4

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amatu (uz noteiktu laiku, 6 mēnešiem) - Finanšu nodaļas grāmatvedis (uzturlīdzekļu uzskaites jomā, amata saime 14, līmenis II)

Pamatpienākumi:

- gatavot pārskatus uzturlīdzekļu jomā

- veikt nepieciešamos aprēķinus un grāmatvedības uzskaiti uzturlīdzekļu jomā

- veikt naudas līdzekļu plūsmas un grāmatvedības kontroli uzturlīdzekļu jomā

- piedalīties uzturlīdzekļu izmaksu plānošanā

- piedalīties uzturlīdzekļu piedziņas procesa nodrošināšanā

- gatavot atbildes uz iesniegumiem uzturlīdzekļu jomā

Prasības:

- augstākā izglītība (pirmā līmeņa) finanšu vai ekonomikas jomā

- amatā nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa

- prasmes darbā ar datoru (MS Office)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

Piedāvājam:

- mēnešalgu 1. kategorija: 745,00 EUR, 2. kategorija: 828,00 EUR, 3. kategorija: 984,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli;

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu);

- augtākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju.

Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt līdz 2017. gada 22. augustam personīgi vai nosūtīt elektroniski vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasta adrese: pasts@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM". Tālr. 67830626.


OP 2017/162.AKK5

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr. 90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Rīgas pilsētas Zemgales nodaļas Pabalstu daļas inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatu (2 vakances uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Mārupes ielā 1, Rīgā)

Galvenie pienākumi:

- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociālajiem pabalstiem

- reģistrēt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā

- sagatavot un izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)

- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- orientācija uz klientu

- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī

- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 607,00 EUR līdz 734,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts pārvaldē

- veselības apdrošināšanu

Konkursa pretendentiem/-ēm 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt šādus dokumentus:

- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv

- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām

- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana, ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta - pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko uzdevumu metodiku.

Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Rīgas pilsētas Zemgales nodaļai Mārupes iela 1, Rīga, LV-1002 (ar norādi "Konkursam uz Pabalstu daļas inspektora amatu"), vai sūtīt uz e-pastu: zemgale@vsaa.lv. Tālrunis uzziņām 67600651.


OP 2017/162.AKK6

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr. 90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Jelgavas reģionālās nodaļas Pensiju daļas inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Pasta ielā 43, Jelgavā)

Galvenie pienākumi:

- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociālajiem pabalstiem

- reģistrēt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā

- sagatavot un izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)

- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- orientācija uz klientu

- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī

- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 607,00 EUR līdz 734,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts pārvaldē

- veselības apdrošināšanu

Konkursa pretendentiem/-ēm 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt šādus dokumentus:

- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv

- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām

- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana, ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta - pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko uzdevumu metodiku.

Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Jelgavas reģionālā nodaļā Pasta ielā 43, Jelgavā, LV-3001 (ar norādi "Konkursam uz Pensiju daļas inspektora amatu), vai sūtīt uz e-pastu: jelgava@vsaa.lv. Tālrunis uzziņām 63022568.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)