Laidiens: 15.08.2017., Nr. 161

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/161.AKK1

VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA AICINA DARBĀ Informācijas sistēmu attīstības departamenta Integrācijas nodaļas PROJEKTU VADĪTĀJU (viena darbinieka (19.3. amatu saime II A līmenis) amata vieta uz projekta īstenošanas laiku)

Atbildības joma:

- nodrošināt 2014.-2020. gada plānošanas perioda ERAF līdzfinansēta IKT projekta "Pakalpojumu sniegšanas pārvaldības platforma" (turpmāk - projekts) īstenošanu un projekta administratīvo vadību saskaņā ar projekta budžetu, laika un cilvēku resursiem

- koordinēt un vadīt projekta darba grupas, nodrošināt projekta un tā nodevumu kvalitātes kontroli

- organizēt ārpakalpojuma piesaisti, tai skaitā, publisko iepirkumu plānošanu projekta darbību īstenošanai un nodevumu kvalitātes kontrolei

- organizēt un koordinēt projektā īstenojamo risinājumu lietotāju vajadzību izpēti, apkopošanu, izvērtēšanu un plānot to īstenošanu projektā

- izstrādāt un uzturēt projekta dokumentāciju, sagatavot nepieciešamās atskaites un nodrošināt projekta risku pārvaldību atbilstoši projekta īstenošanu reglamentējošiem ārējiem un iekšējiem normatīvajiem aktiem

- sniegt un pārstāvēt VRAA viedokli komunikācijā ar publiskās pārvaldes iestādēm par projekta īstenošanu

Kompetences:

- augstākā izglītība projektu vadības, vadības zinību vai informācijas tehnoloģiju jomā vai augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām

- vēlamas zināšanas par informācijas sistēmu uzbūves principiem

- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas

- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)

- labas analītiskās un komunikācijas prasmes (tajā skaitā uzstāšanās prasme)

Priekšrocības:

- pieredze ERAF projektu vadīšanā un pārvaldībā valsts pārvaldē IKT jomā

- pieredze lielu (virs 1 milj. EUR) attīstības projektu vadīšanā un pārvaldībā IKT jomā

- izpratne par Latvijas valsts pārvaldi, par Eiropas Savienības uzbūvi, funkcijām un institucionālo sistēmu

- pieredze publisko iepirkumu dokumentācijas izstrādāšanā un/vai iepirkumu organizēšanā

Piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- lieliskus darba kolēģus un iespēju pilnveidot savas profesionālās zināšanas

- stabilu atalgojumu (1052,00 euro 1. kategorija, 1209,00 euro 2. kategorija, 1382,00 euro 3. kategorija) un sociālās garantijas

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam iesniegt līdz 2017. gada 25. augustam Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam departamentam Alberta ielā 10, Rīgā, LV-1010, uz e-pasta adresi darbs@vraa.gov.lv. Tālr. uzziņām 29497937.


OP 2017/161.AKK2

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu ierēdņu konkursu uz Darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.2.6. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot ārstniecības un ārstniecības atbalsta personāla kvalifikāciju" projekta laiku - PROJEKTA VADĪTĀJS/-A Resursu vadības departamenta Projektu vadības nodaļā

PROJEKTA VADĪTĀJS - nodrošināt darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.2.6. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot ārstniecības un ārstniecības atbalsta personāla kvalifikāciju" projekta ieviešanu un sasniedzamo rādītāju izpildi (amats klasificēts 32. saimes III A līmenī)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams pedagoģijā vai izglītībā vai veselības aprūpes zinātnēs

- pieredze projektu vadīšanā vai uzraudzīšanā

- pieredze darbā ar publiskiem iepirkumiem, līgumu izstrādi vai uzraudzību

- pieredze stratēģisko dokumentu izstrādē

- vēlama pieredze veselības aprūpes vai sociālajā jomā strādājošo personu tālākizglītības procesa plānošanā, koordinācijā un kvalitātes nodrošināšanā

- vēlama pieredze darbā publiskajā sektorā

- izpratne par veselības aprūpes nozares darbību un vēlama izpratne par veselības aprūpes jomas vai sociālās jomas speciālistu tālākizglītības procesu norisi

- zināšanas un izpratne par ārvalstu finanšu instrumentu plānošanas, ieviešanas un uzraudzības pamatprincipiem

- angļu valodas zināšanas

- labas datorprasmes pienākumu veikšanai

- spēja strādāt individuāli un grupā, izmantojot savas zināšanas un līdera prasmes

- spēja sasniegt rezultātus, plānot un organizēt savu un padoto darbu, iniciatīva, ētiskums un konceptuālā domāšana

Galvenie pienākumi:

- organizēt projektā iesaistītā administratīvā un īstenošanas personāla darbu

- izstrādāt projekta darbību ieviešanas un īstenošanas plānu

- nodrošināt projekta īstenošanai noteikto funkciju, pasākumu un sasniedzamo rādītāju izpildi

- uzraudzīt projekta ieviešanu, nodrošināt projekta izpildes stāvokļa uzskaiti

- nodrošināt projekta finanšu resursu apguvi

- nodrošināt projekta ietvaros īstenojamo apmācību plāna izstrādi, izpildes novērtēšanu, konsultatīvās darba grupas norisi

- piedalīties projekta iepirkumu organizēšanā, vadīt iepirkumu dokumentācijas sagatavošanu

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876018, vai sūtot uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.


OP 2017/161.AKK3

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu ierēdņu konkursu uz Darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.2.6. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot ārstniecības un ārstniecības atbalsta personāla kvalifikāciju" projekta laiku - TĀLĀKZIGLĪTĪBAS EKSPERTS/-E (2 amata vietas) Resursu vadības departamenta Projektu vadības nodaļā

TĀLĀKZIGLĪTĪBAS EKSPERTS - nodrošināt profesionālās pilnveides un tālākizglītības pasākumu īstenošanu ārstniecības personu un ārstniecības atbalsta personu, farmaceitiskās aprūpes pakalpojumu sniedzēju un sociālā jomā strādājošiem speciālistiem projekta ietvaros (amats klasificēts 35.saimes III līmenī)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība izglītības zinātnē (pedagoģiskā), veselības aprūpē vai sabiedrības veselībā

- praktiskā darba pieredze stratēģisko dokumentu izstrādē

- vēlama pieredze veselības aprūpes vai sociālās aprūpes jomas tālākizglītības procesa plānošanā, koordinācijā un kvalitātes nodrošināšanā

- izpratne par veselības aprūpes politiku

- izpratne par veselības aprūpes vai sociālās aprūpes jomas profesionālās pilnveides un tālākizglītības procesu normatīvo regulējumu

- angļu valodas zināšanas, vēlamas arī citas Eiropas Savienības valstu valodas zināšanas

- labas datorprasmes amata pienākumu veikšanai

- spēja strādāt individuāli un komandā, prasme plānot un organizēt savu laiku, komunikācijas prasmes

- analītiskā domāšana, iniciatīva un ētiskums darba pienākumu izpildē

Galvenie pienākumi:

- sniegt informatīvo, konsultatīvo un metodisko atbalstu ārstniecības personu un ārstniecības atbalsta personu, farmaceitiskās aprūpes pakalpojumu sniedzēju un sociālā jomā strādājošo speciālistu apmācību profesionālās pilnveides un tālākizglītības procesa nodrošināšanas jautājumos

- izstrādāt un aktualizēt projekta ietvaros īstenojamo apmācību plānu

- koordinēt projekta ietvaros organizēto pasākumu saturisko norisi

- sagatavot publisko iepirkumu tehniskās specifikācijas speciālistu apmācību saturam un norisei

- izstrādāt un aktualizēt prasības, kas saistītas ar apmācību programmu sagatavošanu un apmācību īstenošanu

- organizēt un piedalīties projekta ietvaros organizēto speciālistu apmācību kvalitātes pārbaudēs apmācību īstenošanas vietās

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876018, vai sūtot uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.


OP 2017/161.AKK4

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.2.5. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot pieejamību ārstniecības un ārstniecības atbalsta personām, kas sniedz pakalpojumus prioritārajās veselības jomās iedzīvotājiem, kas dzīvo ārpus Rīgas" projekta laiku - JURISKONSULTS/-E Resursu vadības departamenta Projektu vadības nodaļā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- juridiskā darba pieredze, vēlams saistībā ar valsts apmaksāto veselības aprūpes pakalpojumu organizēšanu veselības aprūpes jomā

- vēlama pieredze darbā ar publiskajiem iepirkumiem

- izpratne par veselības aprūpes organizēšanu regulējošajiem normatīvajiem aktiem un procedūrām, to izstrādes un realizācijas mehānismiem

- spēja analizēt un piemērot tiesību normas administratīvās tiesībās, prasme piemērot spēkā esošos normatīvos aktus

- vēlama Eiropas Savienības fondu plānošanas un regulējošo dokumentu pārzināšana

- vēlamas angļu valodas zināšanas

- labas datorprasmes

- precizitāte uzdevumu izpildē

- analītiskā domāšana, labas komunikācijas prasmes, iniciatīva un ētiskums

- spēja strādāt individuāli un grupā, plānot un organizēt savu laiku

Galvenie pienākumi:

- veikt projekta dokumentācijas juridisko analīzi, labošanu, saskaņošanu un sniegt atzinumus

- izstrādāt projekta ietvaros nepieciešamos līgumus

- nodrošināt iekšējo un ārējo normatīvu sagatavošanu, dokumentu atbilstību tiesību aktiem

- sniegt juridisko atbalstu projekta īstenošanā, konsultēt personālu par normatīvo aktu un procedūru ievērošanu projekta darbības īstenošanai

- piedalīties publisko iepirkumu sagatavošanā un īstenošanā

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876018, vai sūtot uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.


OP 2017/161.AKK5

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz vakanto amatu Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles departamentā - vecākais eksperts (uz nenoteiktu laiku)

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā, vadībzinībās, jurisprudencē vai citās sociālajās zinātnēs

- teicamas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos

- pieredze darbā ar ES fondiem vai citām līdzvērtīgām atbalsta formām, to darbības principiem, uzraudzības, kontroles un lēmumu pieņemšanas procesu vai izpratne par to darbības principiem

- praktiskā pieredze darbā ar ES fondu vai citu līdzvērtīgu atbalsta formu uzraudzību, kontroli vai vadību

- darba pienākumiem atbilstošas datora lietotāja prasmes

- praktiskā pieredze auditu vai pārbaužu veikšanas jomā vai izpratne par šiem procesiem

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- elastīga, konceptuāla, analītiska domāšana

 Pievienojies Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles departamenta kolektīvam, un mēs tev uzticēsim veikt šādus pienākumus:

- veikt dažādas pārbaudes ES fondu vadībā iesaistītajās institūcijās un ES fondu projektu īstenošanas vietās

- veikt uzraudzību un vadību pār pārbaudēs izteikto ieteikumu faktisko ieviešanu

- piedalīties veicamo kontroļu un pārbaužu veikšanai nepieciešamās metodoloģijas izstrādē, aktualizēšanā

- piedalīties EEZ/Norvēģijas finanšu instrumentu vadības un kontroles sistēmas izstrādē

- piedalīties EEZ/Norvēģijas finanšu instrumentu un Latvijas un Šveices sadarbības programmas vadības un kontroles sistēmas aktualizēšanā, tiesību aktu un citu saistošo dokumentu izstrādē, kā arī sniegt konsultācijas

- sadarboties ar ārējiem auditiem un revīzijas iestādēm par EEZ/Norvēģijas finanšu instrumentu vadības un kontroles sistēmu

- nodrošināt un koordinēt EEZ/Norvēģijas finanšu instrumentu risku vadības procesu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu finanšu instrumentu vadība" III C līmenis un 12. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 darba dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances/. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālr. 67095610.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Finanšu ministrija informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Finanšu ministrija, kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.


OP 2017/161.AKK6

Nacionālais veselības dienests (reģ. Nr. 90009649337; www.vmnvd.gov.lv) izsludina konkursu uz vecākā eksperta amatu Starptautiskās sadarbības nodaļā (1 vakance uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- izskatīt administratīvās lietas par personu tiesībām saņemt veselības aprūpes pakalpojumus citā Eiropas Savienības, Eiropas Ekonomikas zonas dalībvalstī un Šveicē

- izskatīt lietas par no citām Eiropas Savienības, Eiropas Ekonomikas zonas dalībvalstīm un Šveices saņemtajiem dokumentiem par personām, kuras apdrošinātas citā dalībvalstī

- izskatīt nodaļas kompetencē esošos iesniegumus

- informēt fiziskas un juridiskas personas par tiesībām atbilstoši Eiropas Savienības tiesību aktiem saņemt veselības aprūpi citās dalībvalstīs

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- pārzināt valsts pārvaldi reglamentējošos normatīvos aktus un administratīvo procesu reglamentējošos normatīvos aktus, kā arī spēt tos piemērot praksē

- pieredze veselības nozarē un Eiropas Savienības tiesību piemērošanā tiks uzskatīta par priekšrocību

- prasme strādāt ar datoru (programmas Word, Excel u. c.) un citiem biroja tehniskajiem līdzekļiem

- teicamas latviešu, labas krievu un angļu valodas zināšanas

- augsta atbildības izjūta, precizitāte, iniciatīva, labas komunikācijas un sadarbības spējas

Piedāvājam:

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā komandā

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām un papildatvaļinājumu atbilstoši darba rezultātiem

- bruto atalgojumu no 756 EUR (pārbaudes laikā) līdz 994 EUR

Pieteikumu, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi "Vecākais eksperts Starptautiskās sadarbības nodaļā" lūgums sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai uz e-pasta adresi Olita.Auziņa@vmnvd.gov.lv vai Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3, LV-1012, līdz 2017. gada 27. augustam. Informācija pa tālruni 67043742.


OP 2017/161.AKK7

Nacionālais veselības dienests (reģ. Nr. 90009649337; www.vmnvd.gov.lv) izsludina konkursu uz iepirkumu speciālista amatu Iepirkumu nodaļā (2 vakances uz nenoteiktu laiku)

Galvenie darba pienākumi:

- protokolēt iepirkumu komisijas darba un procedūras norisi

- nodrošināt saraksti ar pretendentiem, sagatavot un apkopot piedāvājumu rezultātus un ar to saistīto iepirkumu dokumentāciju

- vadīt un piedalīties iepirkumu komisiju darbā, tajā skaitā ārstniecības līdzekļu iepirkumu komisiju darbā

- sagatavot paskaidrojumu par iesnieguma pamatotību, iesniegt to izvērtēšanai iepirkuma komisijai un Iepirkumu uzraudzības birojam

- nodrošināt iepirkumu līgumu projektu izstrādi un saskaņošanu

- strādāt ar Elektronisko iepirkumu sistēmu (EIS)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība

- zināšanas un darba pieredze publisko iepirkumu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- darba pieredze iepirkumu komisijas darbā kā komisijas priekšsēdētājam, komisijas loceklim vai komisijas sekretāram tiks uzskatīta par priekšrocību

- ļoti labas datorprasmes (MS Office)

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj sazināties un sagatavot dokumentus iepirkumu jomā

- teicamas sadarbības prasmes, spēja efektīvi plānot un organizēt savu darbu

- analītiskas domāšanas spējas un precizitāte

Piedāvājam:

- interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām un papildatvaļinājumu atbilstoši darba rezultātiem

- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās Rīgas centrā un labus darba apstākļus

- bruto atalgojumu no 664 līdz 756 EUR (pārbaudes laikā) līdz 994 EUR

Pieteikumu, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi "Iepirkumu speciālists" lūgums sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai uz e-pasta adresi olita.auzina@vmnvd.gov.lv vai pa pastu, adrese: Cēsu ielā 31, k-3, Rīgā, LV-1012, līdz 2017. gada 27. augustam. Informācija pa tālruni 67043742.


OP 2017/161.AKK8

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Juridiskā departamenta Juridiskā nodrošinājuma nodaļas valsts pārvaldes juriskonsulta ierēdņa amatu uz noteiktu laiku (līdz 2019. gada 31. decembrim)

LIAA meklē darbinieku, kura galvenais uzdevums būs sniegt juridisko atbalstu administratīvo darbību nodrošināšanai Tehnoloģiju departamenta īstenotā Eiropas Reģionālās attīstības fonda projekta "Tehnoloģiju pārneses programma" (turpmāk - Projekts) ietvaros, tai skaitā veikt Projekta saimnieciskā rakstura līgumu izstrādi, organizēt un vadīt Projektam nepieciešamos iepirkumus.

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- vēlama amata pienākumu izpildei atbilstoša profesionālā pieredze administratīvu aktu, līgumu u. c. juridisku dokumentu sagatavošanā

- zināšanas par valsts pārvaldi, administratīvo procesu un publiskos iepirkumus regulējošajiem normatīvajiem aktiem

- izpratne par ES tiesību sistēmu un komercdarbības valsts atbalsta tiesisko regulējumu

- izpratne par uzņēmējdarbību regulējošajiem tiesību aktiem

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- labas angļu valodas zināšanas (lasīt, runāt, rakstīt)

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu un risināt problēmsituācijas

- prasme izvērtēt prioritātes, plānot un organizēt darbu izpildi noteiktā termiņā

- komunikabilitāte, precizitāte, augsta atbildības sajūta un spēja strādāt komandā

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu

- labus darba apstākļus, darbavietu Rīgas centrā

- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 940,00 EUR, 2. kategorija: 1115,00 EUR, 3. kategorija: 1287,00 EUR (bruto)

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi "Valsts pārvaldes juriskonsults".

Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Papildu informācija iegūstama, zvanot uz tālruni 67039407 vai 67039403.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)