Laidiens: 11.08.2017., Nr. 159

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/159.AKK1

Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina konkursu uz vakanto vecākā referenta (ierēdņa) amata vietu Eiropas Savienības koordinācijas un politiku departamenta Pastāvīgo pārstāvju komitejas II daļas sagatavošanas nodaļā (COREPER II) uz noteiktu laiku

Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3. panta piektās daļas prasībām

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- zināšanas par Latvijas Republikas diplomātiskā un konsulārā dienesta darbību

- zināšanas par Eiropas Savienības integrācijas procesu, politiku jomām, institūcijām un lēmumu pieņemšanas procesu

- angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī. Citu valodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

- analītiskas un vadības prasmes, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus un operatīvi risināt sarežģītus jautājumus

- augsta atbildības izjūta, spēja strādāt individuāli un komandā, kā arī augstas intensitātes apstākļos

- sarunu vešanas un saskarsmes prasmes

- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

Galvenie amata pienākumi:

- pastāvīgi sekot līdzi politikas iniciatīvu un tiesību aktu projektu izstrādei Eiropas Komisijā, to virzībai Eiropas Savienības Padomē un Eiropas Parlamentā, citu dalībvalstu viedokļiem un diskusiju kopējai attīstībai Eiropas Savienības Ekonomikas un finanšu padomes kompetences jautājumos un Ekonomiskās un monetārās savienības jautājumos

- nodrošināt Latvijas nacionālo pozīciju sagatavošanu Ekonomiskās un monetārās savienības jautājumos

- pastāvīgi sekot līdzi Latvijas nacionālo pozīciju sagatavošanai Eiropas Savienības Ekonomikas un finanšu padomes kompetences jautājumos un nodrošināt to savstarpēju saskanību

- koordinēt instrukciju un informācijas sagatavošanu COREPER II sanāksmēm par kompetencē esošiem jautājumiem un nodrošināt to savstarpējo saskanību

- savas kompetences ietvaros piedalīties ministriju izveidoto darba grupu sanāksmēs, sniegt rekomendācijas ministrijām un to pakļautībā izveidotajām darba grupām par Latvijas viedokļa Eiropas Savienības jautājumos sagatavošanu

- gatavot sarunu tēmas un informāciju valsts amatpersonām par kompetencē esošajiem jautājumiem

- savas kompetences ietvaros sadarboties ar Eiropas Savienības direkcijas un citu Ārlietu ministrijas struktūrvienību, t. sk. Latvijas Republikas Pastāvīgās pārstāvniecības Eiropas Savienībā darbiniekiem, nozaru ministriju pārstāvjiem un ārvalstu institūciju atbilstoša līmeņa amatpersonām

Darbinieka amatam noteikta: 30. saime, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 780 līdz 925 EUR. Ar sociālajām garantijām un to noteikšanas kritērijiem iespējams iepazīties Ārlietu ministrijas mājaslapā www.mfa.gov.lv sadaļā "Budžets".

Pretendentus lūdzam pieteikties:

- portālā latvija.lv (https://www.latvija.lv/lv/Epakalpojumi/EP141/Apraksts)

vai

- CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu pieteikuma anketu (pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē http://www.mfa.gov.lv/ministrija/darba-piedavajumi-un-prakses-iespejas) iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv, divdesmit dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis informācijai 67016132.


OP 2017/159.AKK2

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz vakanto amatu Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles departamenta Eiropas Savienības fondu kontroles nodaļā - vecākais eksperts (uz nenoteiktu laiku)

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālo zinātņu, komerczinību, tiesību, inženierzinātņu jomā

- pieredze darbā valsts pārvaldē pēdējo 5 gadu laikā vismaz 3 gadi, izpratne par tās darbības principiem

- vismaz 2 gadu praktiskā pieredze darbā ar ES fondu vai citu līdzvērtīgu atbalsta formu uzraudzību, kontroli vai vadību, t. sk. iepirkumu jomu

- praktiska pieredze auditu vai pārbaužu veikšanas jomā vai izpratne par pārbaužu veikšanas principiem

- zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu, normatīvajiem aktiem, kas nosaka ES fondu ieviešanu

- profesionālas pārliecināšanas un argumentācijas prasmes, labas iemaņas saskarsmē

- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos

- darba pienākumiem atbilstošas datora lietotāja prasmes (MS Office)

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Pievienojies Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles departamenta kolektīvam, un mēs tev uzticēsim veikt šādus pienākumus:

- veikt dažādas pārbaudes ES fondu vadībā iesaistītajās institūcijās un ES fondu projektu īstenošanas vietās

- veikt uzraudzību un vadību pār pārbaudēs izteikto ieteikumu faktisko ieviešanu

- piedalīties veicamo kontroļu un pārbaužu veikšanai nepieciešamās metodoloģijas izstrādē, aktualizēšanā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu finanšu instrumentu vadība" III C līmenis un 12. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 darba dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances/. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095610.


OP 2017/159.AKK3

Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņu amatu vietām (uz nenoteiktu laiku) - Bērnu tiesību aizsardzības departamenta vecākais inspektors (Valmierā)

Izvirzāmās prasības vecākā inspektora amata pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām

- otrā līmeņa augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība sociālajā jomā

- profesionālā pieredze darbā bērnu tiesību aizsardzības jomā

- profesionālās zināšanas un prasmes bērnu tiesību aizsardzības jautājumu risināšanā

- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas

- labas komunikācijas un saskarsmes prasmes

- svešvalodu zināšanas

- prasme PowerPoint sagatavot prezentāciju un publiski uzstāties

- zināšanas darbā ar datorprogrammām Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint

Vecākā inspektora amata galvenie darba pienākumi:

- kontrolēt Bērnu tiesību aizsardzības likuma un citu bērnu tiesību aizsardzības regulējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā administratīvā teritorijā

- izskatīt juridisku un fizisku personu priekšlikumus, iesniegumus un sūdzības normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā par savā kompetencē esošajiem jautājumiem, un sniegt iesniedzējam atbildi

- noteiktos laikos un vietā pieņemt apmeklētājus, sniegt konsultācijas ar bērnu tiesību aizsardzību saistītajos jautājumos; sadarboties ar attiecīgās administratīvās teritorijas - valsts un pašvaldību - amatpersonām jautājumos, kas saistīti ar bērnu tiesību aizsardzības jautājumiem

- sastādīt un izskatīt administratīvo pārkāpumu protokolu par administratīvo pārkāpumu, ko izdarījušas institūcijas amatpersonas vai darbinieki

- piedalīties starpinstitūciju darba grupās, sēdēs, sanāksmēs, darba grupās, semināros, kā arī pārstāvēt departamenta viedokli valsts un pašvaldību iestādēs

Ierēdņa amatam noteikta 35. saime, II līmenis, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 650 EUR līdz 812 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītības dokumenta kopija jāiesniedz 10 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Skolas ielā 28, Rīgā, LV-1331, vai uz e-pastu: liga.kuske@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67021645.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.


OP 2017/159.AKK4

Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņu amatu vietām (uz nenoteiktu laiku) - Bērnu tiesību aizsardzības departamenta vecākais inspektors (Daugavpilī)

Izvirzāmās prasības vecākā inspektora amata pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām

- otrā līmeņa augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība sociālajā jomā

- profesionālā pieredze darbā bērnu tiesību aizsardzības jomā

- profesionālās zināšanas un prasmes bērnu tiesību aizsardzības jautājumu risināšanā

- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas

- labas komunikācijas un saskarsmes prasmes

- svešvalodu zināšanas

- prasme PowerPoint sagatavot prezentāciju un publiski uzstāties

- zināšanas darbā ar datorprogrammām Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint

Vecākā inspektora amata galvenie darba pienākumi:

- kontrolēt Bērnu tiesību aizsardzības likuma un citu bērnu tiesību aizsardzības regulējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā administratīvā teritorijā

- izskatīt juridisku un fizisku personu priekšlikumus, iesniegumus un sūdzības normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā par savā kompetencē esošajiem jautājumiem, un sniegt iesniedzējam atbildi

- noteiktos laikos un vietā pieņemt apmeklētājus, sniegt konsultācijas ar bērnu tiesību aizsardzību saistītajos jautājumos; sadarboties ar attiecīgās administratīvās teritorijas - valsts un pašvaldību - amatpersonām jautājumos, kas saistīti ar bērnu tiesību aizsardzības jautājumiem

- sastādīt un izskatīt administratīvo pārkāpumu protokolu par administratīvo pārkāpumu, ko izdarījušas institūcijas amatpersonas vai darbinieki

- piedalīties starpinstitūciju darba grupās, sēdēs, sanāksmēs, darba grupās, semināros, kā arī pārstāvēt departamenta viedokli valsts un pašvaldību iestādēs

Ierēdņa amatam noteikta 35. saime, II līmenis, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 650 EUR līdz 812 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītības dokumenta kopija jāiesniedz 10 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Skolas ielā 28, Rīgā, LV-1331, vai uz e-pastu: liga.kuske@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67021645.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.


OP 2017/159.AKK5

NACIONĀLĀ ELEKTRONISKO PLAŠSZIŅAS LĪDZEKĻU PADOME IZSLUDINA KONKURSU UZ VALSTS SIA "LATVIJAS RADIO" VALDES PRIEKŠSĒDĒTĀJA AMATU

Aicinām pieteikties Latvijas Republikas pilsoņus, kuri atbilst šādām prasībām:

- Valsts valodas un vismaz divu svešvalodu, no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā valoda, zināšanas

- Augstākā izglītība - maģistra grāds vadībzinātnēs vai citās zinātnēs. Maģistra grāds vadībzinātnēs, vērtējot kandidātus, tiks uzskatīts par priekšrocību

- Vismaz piecus gadus ilga darba pieredze vadošā amatā plašsaziņas līdzekļu jomā vai vismaz piecus gadu pieredze vidējas vai lielas kapitālsabiedrības valdes vai padomes locekļa amatā, organizācijas vai iestādes vadītāja vai vadītāja vietnieka amatā

- Nevainojama reputācija

Kompetences:

- izpratne par uzņēmuma vadību, tostarp risku un pārmaiņu vadību, finanšu resursu pārvaldību un gada pārskatu sagatavošanu

- kompetence stratēģiskās plānošanas jomā

- spēja noteikt mērķus, plānot darbības

- pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību

- spēja veidot pozitīvas attiecības un uzņemties vadītāja lomu, lai nodrošinātu kapitālsabiedrības mērķu sasniegšanu

- izpratne par kapitālsabiedrības darbinieku atalgojuma sistēmas veidošanu un darbinieku motivāciju

- izpratne par sabiedrisko mediju darbību, to lomu demokrātiskā sabiedrībā un to mediju darbību reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem

- spēja nodrošināt sabiedriskā medija politisko neitralitāti

- izpratne par tehnoloģijām atbilstoši Latvijas Radio darbības specifikai

- prasme lietot biznesa vadības IT sistēmas

- komunikācijas prasmes, tostarp publiskās komunikācijas prasmes - komunikācija ar medijiem, publiska uzstāšanās u. c.

Lūdzam pretendentus pieteikties konkursam, nosūtot pieteikumu slēgtā aploksnē pa pastu ierakstītā vēstulē (nenorādot datus par sūtītāju) uz Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes adresi Doma laukumā 8A, Rīgā, LV-1939, līdz 2017. gada 25. augustam (pasta zīmogs), uz aploksnes norādot "Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes konkursam uz valsts SIA "Latvijas Radio" valdes priekšsēdētāja amatu".

Pieteikumam jāpievieno:

1) parakstīts pieteikums konkursam brīvā formā (ne vairāk kā 1 A4 lp.);

2) ar parakstu apliecināts dzīvesgājums (Curriculum Vitae), kurā ietverta informācija par izglītību un darba pieredzi, kā arī kontaktinformācija (tālruņa numurs, e-pasta adrese);

3) augstāko izglītību (maģistra grāds) apliecinošu dokumentu kopijas 1 eksemplārā;

4) parakstīts apliecinājums par atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31. panta ceturtajā daļā izvirzītajām prasībām valdes locekļa amata kandidātam un Elektronisko plašsaziņas līdzekļu likuma 65. panta trešajā daļā noteiktajām prasībām, stājoties valdes locekļa amatā.

Mēnešalga valsts SIA "Latvijas Radio" valdes priekšsēdētājam tiek noteikta atbilstoši Ministru kabineta 2015. gada 22. decembra noteikumos Nr. 791 "Noteikumi par publiskas personas kapitālsabiedrību un publiski privāto kapitālsabiedrību valdes un padomes locekļu skaitu atbilstoši kapitālsabiedrības lielumu raksturojošiem rādītājiem, valdes un padomes locekļu mēneša atlīdzības maksimālo apmēru" noteiktajam attiecībā uz valdes locekļa atalgojumu vidēja lieluma kapitālsabiedrībā.

Ar konkursa nolikumu un paskaidrojošo materiālu attiecībā uz valdes priekšsēdētājam izvirzītajām prasībām var iepazīties Padomes interneta vietnē www.neplpadome.lv sadaļā "Sabiedriskie mediji" → "Latvijas Radio valdes konkursa norise".

Papildu informācija pieejama, zvanot pa tālruni 67221848 vai rakstot uz elektroniskā pasta adresi neplpadome@neplpadome.lv.


OP 2017/159.AKK6

NACIONĀLĀ ELEKTRONISKO PLAŠSZIŅAS LĪDZEKĻU PADOME IZSLUDINA KONKURSU UZ VALSTS SIA "LATVIJAS RADIO" VALDES LOCEKĻA FINANŠU VADĪBAS JAUTĀJUMOS AMATU

Aicinām pieteikties Latvijas Republikas pilsoņus, kuri atbilst šādām prasībām:

- Valsts valodas un vismaz divu svešvalodu, no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā valoda, zināšanas

- Augstākā izglītība - maģistra grāds finansēs, ekonomikā vai vadībzinātnēs

- Vismaz piecus gadus ilga darba pieredze vadošā amatā plašsaziņas līdzekļu jomā vai vismaz piecus gadu pieredze vidējas vai lielas kapitālsabiedrības valdes vai padomes locekļa amatā, organizācijas vai iestādes vadītāja vai vadītāja vietnieka amatā

- Nevainojama reputācija

Kompetences:

- izpratne par uzņēmuma vadību, tostarp risku un pārmaiņu vadību, finanšu resursu pārvaldību un gada pārskatu sagatavošanu

- kompetence stratēģiskās plānošanas jomā

- spēja noteikt mērķus, plānot darbības

- pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību

- spēja veidot pozitīvas attiecības un uzņemties vadītāja lomu, lai nodrošinātu kapitālsabiedrības mērķu sasniegšanu

- izpratne par kapitālsabiedrības darbinieku atalgojuma sistēmas veidošanu un darbinieku motivāciju

- izpratne par sabiedrisko mediju darbību, to lomu demokrātiskā sabiedrībā un to mediju darbību reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem

- spēja nodrošināt sabiedriskā medija politisko neitralitāti

- izpratne par tehnoloģijām atbilstoši Latvijas Radio darbības specifikai

- prasme lietot biznesa vadības IT sistēmas

- komunikācijas prasmes, tostarp iekšējā uzņēmuma komunikācijā

Lūdzam pretendentus pieteikties konkursam, nosūtot pieteikumu slēgtā aploksnē pa pastu ierakstītā vēstulē (nenorādot datus par sūtītāju) uz Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes adresi Doma laukumā 8A, Rīgā, LV-1939, līdz 2017. gada 25. augustam (pasta zīmogs), uz aploksnes norādot "Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes konkursam uz valsts SIA "Latvijas Radio" valdes locekļa finanšu vadības jautājumos amatu".

Pieteikumam jāpievieno:

1) parakstīts pieteikums konkursam brīvā formā (ne vairāk kā 1 A4 lp.);

2) ar parakstu apliecināts dzīvesgājums (Curriculum Vitae), kurā ietverta informācija par izglītību un darba pieredzi, kā arī kontaktinformācija (tālruņa numurs, e-pasta adrese);

3) augstāko izglītību (maģistra grāds) apliecinošu dokumentu kopijas 1 eksemplārā;

4) parakstīts apliecinājums par atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31. panta ceturtajā daļā izvirzītajām prasībām valdes locekļa amata kandidātam un Elektronisko plašsaziņas līdzekļu likuma 65. panta trešajā daļā noteiktajām prasībām, stājoties valdes locekļa amatā.

Mēnešalga valsts SIA "Latvijas Radio" valdes loceklim tiek noteikta atbilstoši Ministru kabineta 2015. gada 22. decembra noteikumos Nr. 791 "Noteikumi par publiskas personas kapitālsabiedrību un publiski privāto kapitālsabiedrību valdes un padomes locekļu skaitu atbilstoši kapitālsabiedrības lielumu raksturojošiem rādītājiem, valdes un padomes locekļu mēneša atlīdzības maksimālo apmēru" noteiktajam attiecībā uz valdes locekļa atalgojumu vidēja lieluma kapitālsabiedrībā.

Ar konkursa nolikumu un paskaidrojošo materiālu attiecībā uz valdes loceklim finanšu vadības jautājumos izvirzītajām prasībām var iepazīties Padomes interneta vietnē www.neplpadome.lv sadaļā "Sabiedriskie mediji" → "Latvijas Radio valdes konkursa norise".

Papildu informācija pieejama, zvanot pa tālruni 67221848 vai rakstot uz elektroniskā pasta adresi neplpadome@neplpadome.lv.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2017/159.AKR1

Valsts tiesu ekspertīžu birojs paziņo, ka konkursa kārtībā Tehnisko ekspertīžu departamenta tiesu ekspertes ierēdnes amatā no 2017. gada 1. augusta uz nenoteiktu laiku iecelta JEKATERINA FEDOSEJENKO.


OP 2017/159.AKR2

Valsts augu aizsardzības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Vidzemes reģionālās nodaļas vecākās inspektores amatā pieņemta NELDA VENTA.


OP 2017/159.AKR3

Valsts augu aizsardzības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Vidzemes reģionālās nodaļas ekspertes (sēklkopībā) amatā pieņemta MAIJA GROTUSE.


OP 2017/159.AKR4

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijas Juridiskās nodaļas juriskonsultes amatā no 2017. gada 8. augusta konkursa kārtībā iecelta ANETE ANDŽE-ŠKADUNA.


OP 2017/159.AKR5

Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Lielrīgas reģionālās lauksaimniecības pārvaldes Lauksaimniecības un lauku attīstības daļas vecākās referentes amatā uz nenoteiktu laiku no 2017.gada 7.augusta iecelta SANTA VĪGANTE.


OP 2017/159.AKR6

Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Viduslatvijas reģionālās lauksaimniecības pārvaldes Lauksaimniecības un lauku attīstības daļas vecākās referentes amatā uz noteiktu laiku no 2017.gada 7.augusta iecelta ANITA KUSIŅA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)