Laidiens: 10.08.2017., Nr. 158

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/158.AKK1

Latvijas Nacionālais arhīvs (reģ. Nr. 90009476367) izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Institūciju dokumentu un arhīvu pārvaldības departamenta vecākais eksperts uz nenoteiktu laiku (darbavieta Rīgā)

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlama informācijas pārvaldības jomā vai citās radnieciskās jomās)

- labas teorētiskās zināšanas dokumentu pārvaldībā un arhīvu nozares jomā

- pārzināt administratīvo tiesību normatīvos aktus

- labi attīstītas kompetences: atsaucība, komunikācija, iniciatīva, rūpes par kārtību, precizitāti un kvalitāti, ētiskums

- svešvalodu zināšanas (angļu, krievu valoda), kas nepieciešamas amata pienākumu izpildei

- iemaņas darbā ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī, izpratne par datubāzēm un elektroniskajiem dokumentiem)

Galvenie amata pienākumi:

- veikt arhīvu nozares eksperta funkcijas, sniedzot metodisko un praktisko palīdzību LNA uzraudzībā esošām institūcijām dokumentu pārvaldības, sakārtošanas, aprakstīšanas, izmantošanas un glabāšanas jautājumos

- koordinēt institūciju dokumentu nodošanu LNA

- izvērtēt amata uzraudzībā esošo institūciju lietu nomenklatūras, dokumentu klasifikācijas shēmas, glabāšanas termiņus, uzziņu sistēmas un dokumentu iznīcināšanas aktus

Ierēdņa amatam noteikta 18.1. apakšsaime "Arhīvu pakalpojumi", IV A līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Mēnešalga no 760 euro līdz 800 euro pirms nodokļu nomaksas.

Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un augstākās izglītības apliecinoša dokumentu kopija Latvijas Nacionālā arhīva Personālā vadības nodaļai Šķūņu ielā 11, Rīgā, LV-1050, vai uz e-pasta adresi personals@arhivi.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama arhīva mājaslapā www.arhivi.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Vakances". Uzziņas pa tālruni 26437636, 29566098.


OP 2017/158.AKK2

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Informācijas tehnoloģiju un nodrošinājuma departamenta direktora vietnieka infrastruktūras jomā valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)

Amata mērķis: nodrošināt ministrijas resora informācijas un komunikācijas tehnoloģiju infrastruktūras, t. sk. resora un Akadēmiskā tīkla plānošanu, darbību un pārvaldību, attīstības projektu vadību

Galvenie amata pienākumi:

- plānot, organizēt un koordinēt padoto darbinieku darbu, kontrolēt darba uzdevumu izpildi

- nodrošināt Akadēmiskā datu pārraides tīkla un koplietošanas datu centra infrastruktūras uzturēšanas pārvaldību un darbību, sadarbojoties ar piegādātājiem, veicot iepirkumus, administrējot iepirkumu līgumus

- nodrošināt un piedalīties informācijas un komunikācijas tehnoloģiju infrastruktūras budžeta izstrādē un pārvaldībā

- nodrošināt informācijas un komunikācijas tehnoloģiju infrastruktūras lietotāju atbalstu

- nodrošināt valsts informācijas sistēmu infrastruktūras darbību un attīstību

- nodrošināt ministrijas datortehnikas un datortīkla darbības nepārtrauktību, darbību uzturēšanu un attīstību

- nodrošināt un koordinēt informatīvā atbalsta sniegšanu ministrijas informācijas sistēmu lietotājiem un sadarbības partneriem

- nodrošināt informācijas un komunikācijas tehnoloģiju infrastruktūras uzturēšanai nepieciešamo iepirkumu veikšanu, sadarbību ar piegādātājiem un līgumu izpildes kontroli

- nodrošināt vienošanos un līgumu slēgšanu un to izpildes pārvaldību

- nodrošināt ministrijas resora informācijas un komunikācijas tehnoloģiju jomu reglamentējošo tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādi

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā

- pieredze vadošā amatā vismaz viens gads

- pieredze sarežģītu un finansiāli apjomīgu informācijas un komunikācijas tehnoloģiju projektu vadībā vismaz trīs gadi

- vēlama darba pieredze politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādē

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- zināšanas par publisko iepirkumu organizēšanu

- zināšanas informācijas tehnoloģiju, datorsistēmu un datortehnikas ekspluatācijas jomā un infrastruktūras arhitektūras plānošanā

- zināšanas par personāla vadību un prasme organizēt padoto darbinieku darbu

- zināšanas par valsts pārvaldes institucionālo sistēmu un tās tiesisko regulējumu

- vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē sazināties un izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā

- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

Ministrija piedāvā:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- mēnešalgu 1253-1647 euro (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei; amats klasificēts 19.5. amata saimes IV A līmenī)

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu stājoties amatā

- labus darba apstākļus Rīgā, Vaļņu ielā 2 (Vecrīgā)

Iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule

- CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai)

- izglītības dokumentu kopijas

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", iesniedzamos dokumentus:

- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407. kabinets, Rīga, LV-1050);

- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar norādi "ITND direktora vietnieks infrastruktūras jomā".

Pēc konkursa 1. kārtas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa nākamajai kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tālrunis uzziņām 67047993, 67047949.


OP 2017/158.AKK3

Veselības un darbspēju ekspertīzes ārstu valsts komisija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Juridiskā atbalsta nodaļas vadītājs (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā juridiskā izglītība (maģistra grāds)

- pieredze darbā valsts pārvaldē (ne mazāk kā 3 gadi)

- pieredze vadošā amatā (ne mazāk kā 3 gadi)

- pieredze iepirkumu procesa organizēšanā

- pieredze normatīvo aktu izstrādē

- spēja analizēt un prezentēt darbības rezultatīvos rādītājus

- spēja risināt saimnieciska rakstura jautājumus

- labas komunikācijas prasmes

- iemaņas darbā ar datoru

- vēlamas angļu valodas prasmes

- iepriekšēja darba pieredze veselības aprūpes/invaliditātes noteikšanas iestādēs tiks uzskatīta par priekšrocību

Galvenie amata pienākumi:

- veikt amatpersonu izdoto administratīvo aktu juridisko analīzi

- pārstāvēt iestādi ar invaliditātes lēmumiem saistītajos tiesvedības procesos

- sagatavot tiesā iesniedzamos paskaidrojumus un pierādījumus

- organizēt iepirkumu procedūras

- konsultēt amatpersonas administratīvo aktu noformēšanas juridiskajā tehnikā;- izstrādāt iekšējo normatīvo aktu projektus, piedalīties saistošo ārējo normatīvo aktu projektu izstrādē

- izskatīt savā kompetencē esošos iesniegumus

- kontrolēt nodaļas darbinieku uzdevumu izpildes kvalitāti un termiņu ievērošanu

Darbinieka amatam noteikta: 21. saime, IV līmenis, 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 1052 līdz 1382 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītības dokumentu kopijas jānosūta 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Skolas ielā 28, Rīgā, LV-1331, vai elektroniski uz e-pastu: liga.Kuske@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67021645.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā. Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.


OP 2017/158.AKK4

Latvijas Ģeotelpiskās informācijas aģentūra (reģ. Nr. 90002065000) izsludina konkursu uz Juridiskās daļas jurista (darbinieka) amatu

Jūs iegūsiet unikālas zināšanas un pieredzi, strādājot vadošajā iestādē valsts politikas īstenošanā ģeodēzijas, kartogrāfijas un ģeotelpiskās informācijas jomā.

Galvenie pienākumi:

- piedalīties publisko iepirkumu komisijās

- sagatavot un izvērtēt publisko iepirkumu procedūru dokumentāciju (līgumu projektus, nolikumus u. c.) iestādes darbības un publiskās pārvaldes jomā

- risināt juridisko jautājumu, kas izriet no darba tiesiskajām un civildienesta attiecībām

- sagatavot un sniegt juridisko atbalstu normatīvo aktu projektu un politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādē

- sniegt atzinumus un sagatavot viedokļus par citu iestādes struktūrvienību un citu valsts pārvaldes iestāžu izstrādātajiem politikas plānošanas dokumentu, tiesību aktu un informatīvo ziņojumu projektiem iestādes kompetences jomās

- pārstāvēt iestādi darba grupās, starpinstitūciju saskaņošanas sanāksmēs un tiesu iestādēs atbilstoši pilnvarojumam

Prasības pretendentam/-ei:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un virzības procesu

- zināšanas un pieredze publisko iepirkumu jomā

- zināšanas administratīvo, valsts tiesību, darba tiesību un civiltiesību jomā

- ne mazāk kā viena gada pieredze jurista amatā (pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību)

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- vēlama pieredze juridiskas personas interešu pārstāvības nodrošināšanai tiesā

- atbilstība likuma " Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

- spēja strādāt patstāvīgi, prasme analizēt un strukturēt liela apjoma informāciju, prasme izdarīt secinājumus, augsta atbildība, precizitāte

Mēs piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu 1. kategorija: 835 EUR, 2. kategorija: 930 EUR, 3 kategorija: 1020 EUR (pirms nodokļu nomaksas) un veselības apdrošināšanu

Pretendentiem/-ēm lūdzam pieteikties, iesniedzot motivētu pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (dzīves apraksts) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Latvijas Ģeotelpiskās informācijas aģentūras Personāla un lietvedības daļā 25. vai 21. kabinetā, Rīgā, O.Vācieša ielā 43, LV-1004, vai nosūtot uz e-pasta adresi konkurss@lgia.gov.lv ar norādi "Jurists". Kontakttālrunis 27891600.

Pieteikšanās beigu datums: 2017. gada 25. augusts.

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)