Laidiens: 10.08.2017., Nr. 158
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/158.AKK1
Latvijas Nacionālais arhīvs (reģ. Nr. 90009476367)
izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Institūciju dokumentu un
arhīvu pārvaldības departamenta vecākais eksperts uz nenoteiktu laiku (darbavieta
Rīgā)
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlama informācijas pārvaldības jomā vai citās
radnieciskās jomās)
- labas teorētiskās zināšanas dokumentu pārvaldībā un arhīvu nozares jomā
- pārzināt administratīvo tiesību normatīvos aktus
- labi attīstītas kompetences: atsaucība, komunikācija, iniciatīva, rūpes
par kārtību, precizitāti un kvalitāti, ētiskums
- svešvalodu zināšanas (angļu, krievu valoda), kas nepieciešamas amata
pienākumu izpildei
- iemaņas darbā ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī, izpratne par datubāzēm
un elektroniskajiem dokumentiem)
Galvenie amata pienākumi:
- veikt arhīvu nozares eksperta funkcijas, sniedzot metodisko un praktisko
palīdzību LNA uzraudzībā esošām institūcijām dokumentu pārvaldības, sakārtošanas,
aprakstīšanas, izmantošanas un glabāšanas jautājumos
- koordinēt institūciju dokumentu nodošanu LNA
- izvērtēt amata uzraudzībā esošo institūciju lietu nomenklatūras, dokumentu
klasifikācijas shēmas, glabāšanas termiņus, uzziņu sistēmas un dokumentu iznīcināšanas
aktus
Ierēdņa amatam noteikta 18.1. apakšsaime
"Arhīvu pakalpojumi", IV A līmenis un 11. mēnešalgu grupa.
Mēnešalga no 760 euro līdz 800 euro pirms nodokļu nomaksas.
Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta
pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un augstākās izglītības
apliecinoša dokumentu kopija Latvijas Nacionālā arhīva Personālā vadības
nodaļai Šķūņu ielā 11, Rīgā, LV-1050, vai uz e-pasta adresi personals@arhivi.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama arhīva mājaslapā www.arhivi.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" →
"Vakances". Uzziņas pa tālruni 26437636, 29566098.
OP 2017/158.AKK2
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz
Informācijas tehnoloģiju un nodrošinājuma departamenta direktora vietnieka
infrastruktūras jomā valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)
Amata mērķis: nodrošināt ministrijas resora informācijas un komunikācijas
tehnoloģiju infrastruktūras, t. sk. resora un Akadēmiskā tīkla plānošanu,
darbību un pārvaldību, attīstības projektu vadību
Galvenie amata pienākumi:
- plānot, organizēt un koordinēt padoto darbinieku darbu, kontrolēt darba
uzdevumu izpildi
- nodrošināt Akadēmiskā datu pārraides tīkla un koplietošanas datu centra
infrastruktūras uzturēšanas pārvaldību un darbību, sadarbojoties ar
piegādātājiem, veicot iepirkumus, administrējot iepirkumu līgumus
- nodrošināt un piedalīties informācijas un komunikācijas tehnoloģiju
infrastruktūras budžeta izstrādē un pārvaldībā
- nodrošināt informācijas un komunikācijas tehnoloģiju infrastruktūras
lietotāju atbalstu
- nodrošināt valsts informācijas sistēmu infrastruktūras darbību un
attīstību
- nodrošināt ministrijas datortehnikas un datortīkla darbības
nepārtrauktību, darbību uzturēšanu un attīstību
- nodrošināt un koordinēt informatīvā atbalsta sniegšanu ministrijas
informācijas sistēmu lietotājiem un sadarbības partneriem
- nodrošināt informācijas un komunikācijas tehnoloģiju infrastruktūras
uzturēšanai nepieciešamo iepirkumu veikšanu, sadarbību ar piegādātājiem un
līgumu izpildes kontroli
- nodrošināt vienošanos un līgumu slēgšanu un to izpildes pārvaldību
- nodrošināt ministrijas resora informācijas un komunikācijas tehnoloģiju
jomu reglamentējošo tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādi
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
informācijas tehnoloģiju jomā
- pieredze vadošā amatā vismaz viens gads
- pieredze sarežģītu un finansiāli apjomīgu informācijas un komunikācijas
tehnoloģiju projektu vadībā vismaz trīs gadi
- vēlama darba pieredze politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu
projektu izstrādē
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē
- zināšanas par publisko iepirkumu organizēšanu
- zināšanas informācijas tehnoloģiju, datorsistēmu un datortehnikas
ekspluatācijas jomā un infrastruktūras arhitektūras plānošanā
- zināšanas par personāla vadību un prasme organizēt padoto darbinieku darbu
- zināšanas par valsts pārvaldes institucionālo sistēmu un tās tiesisko
regulējumu
- vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas līmenī, kas ļauj
amata pienākumu izpildē sazināties un izmantot dokumentus un literatūru
svešvalodā
- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
Ministrija piedāvā:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- mēnešalgu 1253-1647 euro (atkarībā no
kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei; amats klasificēts 19.5. amata saimes IV A līmenī)
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu stājoties amatā
- labus darba apstākļus Rīgā, Vaļņu ielā 2 (Vecrīgā)
Iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule
- CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV
standarta formai)
- izglītības dokumentu kopijas
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", iesniedzamos dokumentus:
- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407. kabinets, Rīga,
LV-1050);
- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar
norādi "ITND direktora vietnieks infrastruktūras jomā".
Pēc konkursa 1. kārtas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru
kandidatūras tiks izvirzītas konkursa nākamajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Tālrunis uzziņām 67047993, 67047949.
OP 2017/158.AKK3
Veselības un darbspēju ekspertīzes ārstu valsts komisija izsludina
konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Juridiskā atbalsta nodaļas vadītājs (uz
nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā juridiskā izglītība (maģistra grāds)
- pieredze darbā valsts pārvaldē (ne mazāk kā 3 gadi)
- pieredze vadošā amatā (ne mazāk kā 3 gadi)
- pieredze iepirkumu procesa organizēšanā
- pieredze normatīvo aktu izstrādē
- spēja analizēt un prezentēt darbības rezultatīvos rādītājus
- spēja risināt saimnieciska rakstura jautājumus
- labas komunikācijas prasmes
- iemaņas darbā ar datoru
- vēlamas angļu valodas prasmes
- iepriekšēja darba pieredze veselības aprūpes/invaliditātes noteikšanas
iestādēs tiks uzskatīta par priekšrocību
Galvenie amata pienākumi:
- veikt amatpersonu izdoto administratīvo aktu juridisko analīzi
- pārstāvēt iestādi ar invaliditātes lēmumiem saistītajos tiesvedības
procesos
- sagatavot tiesā iesniedzamos paskaidrojumus un pierādījumus
- organizēt iepirkumu procedūras
- konsultēt amatpersonas administratīvo aktu noformēšanas juridiskajā
tehnikā;- izstrādāt iekšējo normatīvo aktu projektus, piedalīties saistošo
ārējo normatīvo aktu projektu izstrādē
- izskatīt savā kompetencē esošos iesniegumus
- kontrolēt nodaļas darbinieku uzdevumu izpildes kvalitāti un termiņu
ievērošanu
Darbinieka amatam noteikta: 21. saime, IV līmenis, 11. mēnešalgu
grupa. Bruto mēnešalga no 1052 līdz 1382 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītības dokumentu kopijas jānosūta 10
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības
departamentam Skolas ielā 28, Rīgā, LV-1331, vai elektroniski uz e-pastu: liga.Kuske@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67021645.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā. Tiks izskatīti to pretendentu
pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem
pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.
OP 2017/158.AKK4
Latvijas Ģeotelpiskās informācijas aģentūra (reģ.
Nr. 90002065000) izsludina konkursu uz Juridiskās daļas jurista (darbinieka)
amatu
Jūs iegūsiet unikālas zināšanas un pieredzi, strādājot vadošajā iestādē
valsts politikas īstenošanā ģeodēzijas, kartogrāfijas un ģeotelpiskās
informācijas jomā.
Galvenie pienākumi:
- piedalīties publisko iepirkumu komisijās
- sagatavot un izvērtēt publisko iepirkumu procedūru dokumentāciju (līgumu
projektus, nolikumus u. c.) iestādes darbības un publiskās pārvaldes jomā
- risināt juridisko jautājumu, kas izriet no darba tiesiskajām un
civildienesta attiecībām
- sagatavot un sniegt juridisko atbalstu normatīvo aktu projektu un
politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādē
- sniegt atzinumus un sagatavot viedokļus par citu iestādes struktūrvienību
un citu valsts pārvaldes iestāžu izstrādātajiem politikas plānošanas dokumentu,
tiesību aktu un informatīvo ziņojumu projektiem iestādes kompetences jomās
- pārstāvēt iestādi darba grupās, starpinstitūciju saskaņošanas sanāksmēs un
tiesu iestādēs atbilstoši pilnvarojumam
Prasības pretendentam/-ei:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs
- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un
virzības procesu
- zināšanas un pieredze publisko iepirkumu jomā
- zināšanas administratīvo, valsts tiesību, darba tiesību un civiltiesību
jomā
- ne mazāk kā viena gada pieredze jurista amatā
(pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību)
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- vēlama pieredze juridiskas personas interešu pārstāvības nodrošināšanai
tiesā
- atbilstība likuma " Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- spēja strādāt patstāvīgi, prasme analizēt un strukturēt liela apjoma
informāciju, prasme izdarīt secinājumus, augsta atbildība, precizitāte
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu
1. kategorija: 835 EUR, 2. kategorija: 930 EUR,
3 kategorija: 1020 EUR (pirms nodokļu nomaksas) un veselības
apdrošināšanu
Pretendentiem/-ēm lūdzam pieteikties, iesniedzot
motivētu pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (dzīves apraksts) un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas, nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Latvijas
Ģeotelpiskās informācijas aģentūras Personāla un lietvedības daļā 25. vai
21. kabinetā, Rīgā, O.Vācieša ielā 43, LV-1004, vai nosūtot uz e-pasta
adresi konkurss@lgia.gov.lv ar norādi
"Jurists". Kontakttālrunis 27891600.
Pieteikšanās beigu datums: 2017. gada 25. augusts.
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2017/158.AKR1
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija
paziņo, ka konkursa kārtībā Investīciju uzraudzības departamenta Teritoriālās
sadarbības projektu kontroles nodaļas vecākās ekspertes valsts civildienesta
ierēdnes amatā no 2017. gada 9. augusta ir iecelta AGNESE DIMANTE.