Laidiens: 09.08.2017., Nr. 157

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/157.AKK1

Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina konkursu uz darbinieka amatu - Informācijas sistēmu drošības pārvaldnieks Drošības un darba aizsardzības nodaļā (vakance uz nenoteiktu laiku)

Vispārējie darba pienākumi:

- izstrādāt informācijas drošības pārvaldības sistēmas arhitektūru, ieteikt atbildīgo personu lomas un pienākumus

- nodrošināt drošības pārvaldības sistēmas atbilstību informācijas un komunikācijas tehnoloģiju nozares normatīvajos aktos noteiktajām prasībām

- izstrādāt un ieviest ar informācijas sistēmu drošību saistītos normatīvos aktus iestādē

- vadīt un konsultēt darbiniekus, kuri iesaistīti drošības pārvaldībā

Prasības kandidātam/-ei:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība informācijas sistēmās vai datorzinātnē

- vismaz divu gadu pieredze informācijas sistēmu vai tehnoloģiju procesu analīzē

- pieredze informācijas sistēmu drošības jomā

- ļoti labas zināšanas informācijas tehnoloģiju jomā un prasme pielietot tās praksē

- zināšanas par LVS ISO/IEC 27001, citām prasībām un rekomendācijām atbilstoši nozares prasībām

- zināšanas par spēkā esošiem normatīvajiem aktiem IT drošības jomā un IT sfērā kopumā

- vēlamas zināšanas fizisko personu datu aizsardzībā

- labas saskarsmes, komunikācijas un organizatora spējas

- valsts valodas zināšanas (vismaz C līmenis 1. pakāpe)

- labas angļu valodas zināšanas

- spēja strādāt ātri un operatīvi, racionāli

Piedāvājam:

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas

Pieteikuma dokumentus - aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapā www.vamoic.gov.lv sadaļā "Vakances"), motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - līdz 2017. gada 31. augustam (ieskaitot) ar norādi uz vakanto amatu sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai uz e-pasta adresi liga.riemere@vamoic.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67301116.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies nedēļas laikā pēc pieteikšanās termiņa beigām.

Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.


OP 2017/157.AKK2

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Rīgas reģionālās filiāles Klientu apkalpošanas centra nodarbinātības aģents (1 amata vieta uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs)

- vismaz viena gada pieredze klientu konsultēšanā

- vēlama pieredze nodarbinātības jomā

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus

- labas saskarsmes, komunikācijas, plānošanas, kontroles un analītiskās prasmes

- zināšanas par personāla atlases procesu

- vēlamas vienas svešvalodas zināšanas sarunvalodas līmenī

- pieredze darbā ar datoru (MS Word, Excel) un biroja tehniku (lietotāja līmenī)

Galvenie amata pienākumi: sniegt pakalpojumus bezdarbniekiem, darba meklētājiem un bezdarba riskam pakļautām personām ar nodarbinātību saistītos jautājumos. Izdot administratīvus aktus. Noteikt bezdarbniekiem, darba meklētājiem un bezdarba riskam pakļautām personām tiesības saņemt Nodarbinātības valsts aģentūras pakalpojumus.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 607,00 EUR, 2. kategorija: 670,00 EUR, 3. kategorija: 734,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 15 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālajā filiālē Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā, LV-1050, vai jānosūta uz e-pasta adresi rigasfiliale@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 67830850, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.

Intervija notiks Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālajā filiālē.


OP 2017/157.AKK3

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Informācijas sistēmu uzturēšanas un attīstības nodaļas vadītājs (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība datorzinātnēs vai vadības zinību programmās

- divu gadu pieredze vadošā amatā IS vai IT jomā

- darba pieredze IS un programmatūras izstrādes un administrēšanas jomā (ne mazāk kā 2 gadi)

- pieredze datu drošības un personas datu apstrādes un aizsardzības jautājumu risināšanā (ne mazāk kā 2 gadi)

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā, datu drošību un valsts informācijas sistēmu darbību

- vadības, kontroles, mērķu noteikšanas, darbības plānošanas un stratēģiskās plānošanas prasmes

- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus, kā arī pārzināt IT inovatīvus risinājumus un nodrošināt to ieviešanu

Amata mērķis: vadīt, plānot, organizēt un kontrolēt Informācijas sistēmu uzturēšanas un attīstības nodaļas reglamentā minēto uzdevumu, funkciju savlaicīgu un kvalitatīvu izpildi.

Galvenie amata pienākumi: organizēt normatīvo aktu un citu dokumentu projektu, t. sk. IT stratēģiju, IT resursu nepārtrauktības plāna, izstrādi un sagatavošanu; gatavot informāciju, atzinumus un analīzi par IT attīstību un TIK resursu pilnveidi, sekmējot e-pakalpojumu īstenošanu; piedalīties projektu īstenošanā, līgumu izstrādē un izpildē ar valsts, pašvaldību, sabiedrisko organizāciju un starptautiskajām institūcijām nodarbinātības jomā.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 1216,00 EUR, 2. kategorija: 1399,00 EUR, 3. kategorija: 1598,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūrā K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai jānosūta uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "ISUAN_vadītājs". Informācija pa tālruni 22003265 kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.


OP 2017/157.AKK4

VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA aicina pievienoties komandai Elektronisko iepirkumu departamenta Sistēmas uzturēšanas un attīstības nodaļas VECĀKO KONSULTANTU (viena ierēdņa amata (35. amatu saime III līmenis) vieta uz noteiktu laiku līdz 2020. gada 31. jūlijam)

Atbildības joma:

- sniegt konsultācijas Elektronisko iepirkumu sistēmas (turpmāk - EIS) lietotājiem par sistēmas darbību un izmantošanu

- veikt EIS lietotāju reģistrēto IT pieteikumu apstrādi IT pieteikumu un uzdevumu vadības sistēmā

- aktualizēt EIS lietotāju rokasgrāmatas

- piedalīties EIS lietotāju video pašapmācības materiālu aktualizācijā

- veikt reģistrēto pieteikumu analīzi un sagatavot priekšlikumus un darba uzdevumus EIS pilnveidošanai

- nodrošināt vispārīgo vienošanos un tehnisko specifikāciju datu ievadīšanu EIS

Kompetences prasības:

- augstākā izglītība (vēlams datorzinātnēs vai tiesību zinātnē vai ekonomikā vai vadības zinātnē)

- zināšanas publisko iepirkumu jomā, ko apliecina vismaz viena gada pieredze publiskajā pārvaldē, jebkurā no šādiem veidiem:

* darbs iepirkuma komisijā

* iepirkuma dokumentācijas (nolikuma, tehniskās specifikācijas, komisijas sēžu protokolu vai iepirkumu procedūru gala ziņojumu) gatavošana

* ar publiskajiem iepirkumiem saistītu tiesību aktu projektu gatavošana

* ar publiskajiem iepirkumiem saistītu programmatūru izmantošana vai apkalpošana

* darbs iepirkumu procesu kontrolē un/vai uzraudzībā attiecīgajās iestādēs

- teicamas latviešu valodas zināšanas un vēlamas angļu valodas zināšanas

- teicamas datora lietošanas prasmes, t. sk. pieredze darbā ar liela apjoma MS Office datnēm

Priekšrocības:

- pieredze darbā ar informācijas sistēmām

- pieredze darbā ar zvanu centru un lietotāju pieteikumu apstrādes sistēmām

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un dinamisku darbu valsts pārvaldē

- profesionālās attīstības iespējas

- labus darba apstākļus un draudzīgu komandu

- stabilu atalgojumu (mēnešalga 940,00 euro (pirmā kvalifikācijas kategorija), 1030,00 euro (otrā kvalifikācijas kategorija), 1200,00 euro (trešā kvalifikācijas kategorija) un sociālās garantijas

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju lūdzam iesniegt līdz 2017. gada 1. septembrim Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā (adrese: Alberta iela 10, Rīga, LV-1010) vai sūtīt uz e-pasta adresi darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 66164623, 67350636.


OP 2017/157.AKK5

Valsts zinātniskais institūts "Elektronikas un datorzinātņu institūts" izsludina amata konkursu uz projektu vadītāja amatu (uz nenoteiktu laiku)

Darba apraksts:

- Eiropas Savienības struktūrfondu un citu finanšu instrumentu līdzfinansēto projektu pieteikumu izstrāde un institūtā realizēto projektu vadīšana un/vai administrēšana

- projektu publisko iepirkumu procesa nodrošināšana (dokumentācijas izstrāde, sarakste ar valsts institūcijām, pretendentiem u. c.)

Prasības pretendentam/-ei:

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- zināšanas un pieredze līdzīgā amatā

- izpratne par Eiropas Savienības struktūrfondu projektu vadīšanu un/vai administrēšanu

- izpratne par publisko iepirkumu procedūru nodrošināšanu

- datorprasmes (MS Office)

- labas komunikācijas prasmes, augsta atbildības izjūta un precizitāte

- latviešu valodas un angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā

Darba laiks: pilna slodze, darba laiks no plkst. 8.30 līdz 17.00.

Darbavieta: Rīgā, Dzērbenes ielā 14.

Pieteikumu, CV un izglītību apliecinošus dokumentus iesniegt Elektronikas un datorzinātņu institūta administrācijā Rīgā, Dzērbenes ielā 14, 2. stāvā, vai nosūtīt uz e-pasta adresi info@edi.lv līdz 2017. gada 1. septembrim.


OP 2017/157.AKK6

Nacionālo bruņoto spēku Nodrošinājuma pavēlniecība izsludina konkursu uz Sauszemes motoru un mašīnu/mehānikas inženiera (civilais darbinieks) amatu (1 vieta) uz nenoteiktu laiku, darbavieta Kuldīgā, Ventspils ielā 102

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

- atbilstoša augstāka tehniskā/profesionālā izglītība ar transportlīdzekļu ekspluatāciju un remontu saistītā jomā un/vai atbilstošs sertifikāts

- vēlama profesionālā pieredze transportlīdzekļu remonta jomā

- pārzināt un spēt pielietot darbā MS Office, CAD izstrādes programmu un transportlīdzekļu tehnisko datu sistēmas Autodata, Haynes, ESI[tronic]

- augsta atbildības izjūta, precizitāte, iniciatīva, labas komunikācijas prasmes

Galvenie darba pienākumi:

- sniegt informatīvu atbalstu tehniskajos jautājumos

- koordinēt tehniķu/mehāniķu darba izpildes kvalitāti

- organizēt, vadīt un kontrolēt transportlīdzekļu un to agregātu ekspluatācijas un remonta darbus

Mēs piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālas iemaņas

- sociālās garantijas (t. sk. veselības apdrošināšana) atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai no 830 EUR līdz 1287 EUR (pirms nodokļu nomaksas) atkarībā no profesionālas pieredzes ilguma, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā

Pieteikuma dokumentus - motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV), izglītības un profesionālo pieredzi apliecinošu dokumentu kopijas - iesniegt vai atsūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" pa pastu NBS Nodrošinājuma pavēlniecības Personālsastāva un administrēšanas daļai Rīgā, Vienības gatvē 56, LV-1008, vai atsūtīt uz e-pastu: aija.jansone@mil.lv. Tālrunis papildu informācijai 67804443.


OP 2017/157.AKK7

VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA saistībā ar amata statusa maiņu izsludina atklātu konkursu uz Administratīvā departamenta vecākā eksperta finanšu plānošanas un grāmatvedības jautājumos (viena ierēdņa amata (12.1. amatu saime IVA līmenis) vieta uz nenoteiktu laiku)

Atbildības joma:

- veikt atalgojuma (mēnešalgas, atvaļinājuma naudas, piemaksu, prēmiju u. c. izmaksu) aprēķinu, aprēķināt slimības lapas, valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas un iedzīvotāju ienākuma nodokli vai citus darba devēja pabalstus un kompensācijas

- sagatavot gada finanšu pārskatu saskaņā ar normatīvajiem aktiem

- sagatavot statistikas pārskatus, informāciju un atskaites par darbiniekiem un savlaicīgi iesniegt atbilstīgajām institūcijām

Kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība ekonomikā vai grāmatvedībā, kas atbilst piektajam profesionālās klasifikācijas līmenim, papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām

- pieredze galvenā grāmatveža amatā (ne mazāk kā trīs gadi)

- pieredze pilna cikla grāmatvedības uzskaitē (kreditori, debitori, avansa norēķini, pamatlīdzekļi, bankas naudas plūsma) un algu aprēķināšanā

- pieredze darbā ar resursu vadības sistēmas "Horizon" un "Horizon web"

- zināšanas par finanšu plānošanas un grāmatvedības jomu reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem valsts pārvaldē

Piedāvājam:

- atbildīgu un dinamisku darbu valsts pārvaldē

- profesionālās attīstības iespējas

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae, izglītību un kvalifikāciju apliecinošas dokumentu kopijas lūdzam sūtīt līdz 2017. gada 18. augustam plkst. 17.00 Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam departamentam Rīgā, Alberta iela 10, LV-1010, e-pasta adrese: darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 29497937.


OP 2017/157.AKK8

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz vakantajām ierēdņu amata vietām - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Kurzemes filiāles probācijas speciālists (1 vakance uz noteiktu laiku un 2 vakances uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā)

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - izpildi

- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 703 € līdz 770 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Kurzemes rajona filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa pastu, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai jāiesniedz klātienē Dzirnavu ielā 91, Rīgā. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas teritoriālajā struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.


OP 2017/157.AKK9

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr.90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests atkārtoti izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Ziemeļu rajona filiāles probācijas speciālists (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā)

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - izpildi

- savas kompetences ietvaros sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 703 € līdz 770 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Ziemeļu rajona filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas teritoriālajā struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.


OP 2017/157.AKK10

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests atkārtoti izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Zemgales priekšpilsētas filiāles probācijas speciālists (1 vakance uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā)

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - izpildi

- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 703 € līdz 770 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Zemgales priekšpilsētas filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa pastu, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniegt klātienē Dzirnavu ielā 91, Rīgā. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas teritoriālajā struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.


OP 2017/157.AKK11

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests atkārtoti izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Piespiedu un sabiedriskā darba daļas probācijas speciālists (1 vakance uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība, kas atbilst ceturtās profesionālās kvalifikācijas līmenim (juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi

- kontrolēt piespiedu un sabiedriskā darba izpildi, veikt pārbaudes darbavietās, kur tiek nodarbināti notiesātie

- savas kompetences ietvaros sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 693 € līdz 760 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Piespiedu un sabiedriskā darba daļa - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālruni 67021178 vai arī Valsts probācijas dienesta mājas lapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas teritoriālajā struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.


OP 2017/157.AKK12

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz amatu ‑ Informācijas tehnoloģiju administrators (uz nenoteiktu laiku, darbavieta Rīgā)

Prasības amata pretendentam/-ei:

- augstākā izglītība vai pēdējo kursu students informācijas tehnoloģiju jomā

- darba pieredze IT lietotāju atbalsta nodrošināšanā un informācijas sistēmu uzturēšanā

- Microsoft operētājsistēmu Windows 7/8/10 pārzināšana

- pieredze darbā ar MS Active Directory, MS IIS un MS SQL

- Linux sistēmu un MS SQL serveru administrēšanas pieredze tiks uzskatītas par priekšrocību

- labas latviešu valodas zināšanas

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- spēja strādāt komandā, plānot savu darbu un noteikt prioritātes

Galvenie pienākumi:

- IT lietotāju atbalsta nodrošināšana

- IT incidentu un problēmu identificēšana, reģistrēšana un novēršana

- informācijas sistēmu dokumentācijas izstrāde un aktualizēšana

- darbstaciju un sistēmas programmatūras administrēšana un uzturēšana

- līdzdalība informācijas sistēmu un to komponenšu ieviešanā

Piedāvājam:

- bruto atalgojumu, sākot no 800 euro (9. mēnešalgu grupa)

- sociālās garantijas

Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai, Republikas laukums 2, Rīga, LV-1010, vai nosūtīt uz e-pasta adresi vakance@vtua.gov.lv ar norādi uz attiecīgo darba vietu. www.vtua.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67027486

* Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai konkursa kārtai.


OP 2017/157.AKK13

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr. 90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Jelgavas reģionālās nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Jelgavā)

Galvenie pienākumi:

- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociālajiem pabalstiem

- pieņemt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā

- izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- iepriekšēja darba pieredze (priekšrocība pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)

- prasme piemērot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu, valsts sociālo apdrošināšanu un valsts sociālajiem pabalstiem

- orientācija uz klientu

- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī

- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 607,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts pārvaldē

Konkursa pretendentiem/-ēm 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt šādus dokumentus:

- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv

- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām

- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana, ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta - pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko uzdevumu/testu metodiku.

Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Jelgavas reģionālajā nodaļā Pasta ielā 43, Jelgavā, LV-3001 (ar norādi "Konkursam uz KAD inspektora amatu), vai nosūtīt uz e-pasta adresi jelgava@vsaa.lv. Tālrunis uzziņām 63022568.


OP 2017/157.AKK14

Valsts kase (reģ. Nr. 90000597275) ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas valsts finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un naudas līdzekļu vadību, kā arī, veicot Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - PERSONĀLA DEPARTAMENTA PERSONĀLA SPECIĀLISTS/-E DARBAM AR MĀCĪBĀM UN PERSONĀLA LIETVEDĪBU

Galvenie amata pienākumi:

- organizēt un pilnveidot mācību un personāla lietvedības procesus

- konsultēt kolēģus personāla vadības jautājumos

- aktualizēt informāciju personāla uzskaites sistēmā un sagatavot pārskatus

- piedalīties citu personāla vadības procesu nodrošināšanā un pilnveidošanā

Prasības pretendentam/-ei:

- augstākā izglītība vadības studiju virzienā (vēlams personāla vadības, cilvēkresursu vadības vai personāla psiholoģijas studiju programmā) vai tiesību zinātņu studiju virzienā)

- profesionālā pieredze personāla vadībā (par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze mācību procesa organizēšanā un personāla lietvedībā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā)

- zināšanas par valsts civildienesta un darba tiesisko attiecību reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem

- teicamas datorprasmes MS Office vidē un darbā ar personāla uzskaites sistēmu (par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze darbā ar Resursu vadības sistēmas Horizon personāla moduli)

- precizitāte, iniciatīva un prasme plānot un organizēt savu darbu

- teicamas komunikācijas prasmes un orientācija uz klientu

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu

- profesionālās izaugsmes iespējas

Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV un pieteikuma vēstuli ar detalizētu aprakstu par pieredzi personāla vadībā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas ar norādi "PVD_ Vards_Uzvards" uz e-pasta adresi personals@kase.gov.lv vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, papildu informācija: tālr. 67094277; www.kase.gov.lv.


OP 2017/157.AKK15

Valsts kase (reģ. Nr. 90000597275) ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas valsts finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un naudas līdzekļu vadību, kā arī, veicot Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas, izsludina atkārtotu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - NORĒĶINU DEPARTAMENTA KREDĪTU DAĻAS VECĀKAIS EKSPERTS (VAKANCE UZ NOTEIKTU LAIKU)

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt noslēgto valsts aizdevumu līgumu nosacījumu pārbaudi

- pārbaudīt un veikt valsts aizdevumu izmaksas

- sagatavot valsts aizdevumu saistību pieprasījumus un uzraudzīt to savlaicīgu izpildi

- veikt valsts aizdevumu un valsts galvojumu izpildes uzskaiti

- nodrošināt finanšu informācijas sagatavošanu

Prasības pretendentam/-ei:

- augstākā izglītība ekonomikas studiju virzienā (vēlams ekonomikas, finanšu, grāmatvedības vai banku darbības studiju programmā) vai vadības studiju virzienā (vēlams uzņēmējdarbības vai vadībzinātnes studiju programmā)

- darba pieredze finanšu jomā ilgāka par gadu

- labas zināšanas grāmatvedībā

- datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī. Par priekšrocību tiks uzskatītas priekšzināšanas par SAP informācijas sistēmu

- angļu valodas zināšanas

- analītiska domāšana

- orientācija uz rezultātu sasniegšanu

- teicamas plānošanas un organizēšanas prasmes

- labas saskarsmes prasmes un klientorientēta pieeja darbam

- augsta precizitāte, atbildības izjūta, spēja strādāt ātri un patstāvīgi

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu

- profesionālās izaugsmes iespējas

Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV un pieteikuma vēstuli 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas ar norādi "ND_KRD_Vards_Uzvards" uz e-pasta adresi personals@kase.gov.lv vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, papildu informācija: tālr. 67094277; www.kase.gov.lv.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)