Laidiens: 09.08.2017., Nr. 157
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/157.AKK1
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina
konkursu uz darbinieka amatu - Informācijas sistēmu drošības pārvaldnieks
Drošības un darba aizsardzības nodaļā (vakance uz nenoteiktu laiku)
Vispārējie darba pienākumi:
- izstrādāt informācijas drošības pārvaldības sistēmas arhitektūru, ieteikt
atbildīgo personu lomas un pienākumus
- nodrošināt drošības pārvaldības sistēmas atbilstību informācijas un
komunikācijas tehnoloģiju nozares normatīvajos aktos noteiktajām prasībām
- izstrādāt un ieviest ar informācijas sistēmu drošību saistītos normatīvos
aktus iestādē
- vadīt un konsultēt darbiniekus, kuri iesaistīti drošības pārvaldībā
Prasības kandidātam/-ei:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība informācijas
sistēmās vai datorzinātnē
- vismaz divu gadu pieredze informācijas sistēmu vai tehnoloģiju procesu
analīzē
- pieredze informācijas sistēmu drošības jomā
- ļoti labas zināšanas informācijas tehnoloģiju jomā un prasme pielietot tās
praksē
- zināšanas par LVS ISO/IEC 27001, citām prasībām un rekomendācijām
atbilstoši nozares prasībām
- zināšanas par spēkā esošiem normatīvajiem aktiem IT drošības jomā un IT
sfērā kopumā
- vēlamas zināšanas fizisko personu datu aizsardzībā
- labas saskarsmes, komunikācijas un organizatora spējas
- valsts valodas zināšanas (vismaz C līmenis 1. pakāpe)
- labas angļu valodas zināšanas
- spēja strādāt ātri un operatīvi, racionāli
Piedāvājam:
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
Pieteikuma dokumentus - aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu
(atrodas mājaslapā www.vamoic.gov.lv sadaļā
"Vakances"), motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas - līdz 2017. gada 31. augustam (ieskaitot) ar
norādi uz vakanto amatu sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu
centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai uz e-pasta adresi liga.riemere@vamoic.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67301116.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies nedēļas laikā
pēc pieteikšanās termiņa beigām.
Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
OP 2017/157.AKK2
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Rīgas reģionālās filiāles Klientu apkalpošanas centra
nodarbinātības aģents (1 amata vieta uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs)
- vismaz viena gada pieredze klientu konsultēšanā
- vēlama pieredze nodarbinātības jomā
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas
Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros
- vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus
- labas saskarsmes, komunikācijas, plānošanas, kontroles un analītiskās
prasmes
- zināšanas par personāla atlases procesu
- vēlamas vienas svešvalodas zināšanas sarunvalodas līmenī
- pieredze darbā ar datoru (MS Word, Excel) un biroja tehniku
(lietotāja līmenī)
Galvenie amata pienākumi: sniegt pakalpojumus bezdarbniekiem, darba
meklētājiem un bezdarba riskam pakļautām personām ar nodarbinātību saistītos
jautājumos. Izdot administratīvus aktus. Noteikt bezdarbniekiem, darba
meklētājiem un bezdarba riskam pakļautām personām tiesības saņemt
Nodarbinātības valsts aģentūras pakalpojumus.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 607,00 EUR, 2. kategorija:
670,00 EUR, 3. kategorija: 734,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 15
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas
reģionālajā filiālē Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā, LV-1050, vai jānosūta uz
e-pasta adresi rigasfiliale@nva.gov.lv. Informācija
pa tālruni 67830850, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
Intervija notiks Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālajā filiālē.
OP 2017/157.AKK3
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Informācijas sistēmu uzturēšanas un attīstības nodaļas vadītājs (1
amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība datorzinātnēs
vai vadības zinību programmās
- divu gadu pieredze vadošā amatā IS vai IT jomā
- darba pieredze IS un programmatūras izstrādes un administrēšanas jomā (ne mazāk kā 2 gadi)
- pieredze datu drošības un personas datu apstrādes un aizsardzības jautājumu
risināšanā (ne mazāk kā 2 gadi)
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata
kompetences ietvaros
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā, datu drošību un valsts
informācijas sistēmu darbību
- vadības, kontroles, mērķu noteikšanas, darbības plānošanas un stratēģiskās
plānošanas prasmes
- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus, kā arī
pārzināt IT inovatīvus risinājumus un nodrošināt to ieviešanu
Amata mērķis: vadīt, plānot, organizēt un kontrolēt Informācijas sistēmu
uzturēšanas un attīstības nodaļas reglamentā minēto uzdevumu, funkciju
savlaicīgu un kvalitatīvu izpildi.
Galvenie amata pienākumi: organizēt normatīvo aktu un citu dokumentu
projektu, t. sk. IT stratēģiju, IT resursu nepārtrauktības plāna, izstrādi
un sagatavošanu; gatavot informāciju, atzinumus un analīzi par IT attīstību un
TIK resursu pilnveidi, sekmējot e-pakalpojumu īstenošanu; piedalīties projektu
īstenošanā, līgumu izstrādē un izpildē ar valsts, pašvaldību, sabiedrisko
organizāciju un starptautiskajām institūcijām nodarbinātības jomā.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 1216,00 EUR, 2. kategorija:
1399,00 EUR, 3. kategorija: 1598,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūrā K. Valdemāra
ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai jānosūta uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv
ar norādi "ISUAN_vadītājs". Informācija pa
tālruni 22003265 kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences
atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2017/157.AKK4
VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA aicina pievienoties komandai
Elektronisko iepirkumu departamenta Sistēmas uzturēšanas un attīstības nodaļas
VECĀKO KONSULTANTU (viena ierēdņa amata (35. amatu saime III līmenis) vieta uz
noteiktu laiku līdz 2020. gada 31. jūlijam)
Atbildības joma:
- sniegt konsultācijas Elektronisko iepirkumu sistēmas (turpmāk - EIS)
lietotājiem par sistēmas darbību un izmantošanu
- veikt EIS lietotāju reģistrēto IT pieteikumu apstrādi IT pieteikumu un
uzdevumu vadības sistēmā
- aktualizēt EIS lietotāju rokasgrāmatas
- piedalīties EIS lietotāju video pašapmācības
materiālu aktualizācijā
- veikt reģistrēto pieteikumu analīzi un sagatavot priekšlikumus un darba
uzdevumus EIS pilnveidošanai
- nodrošināt vispārīgo vienošanos un tehnisko specifikāciju datu ievadīšanu
EIS
Kompetences prasības:
- augstākā izglītība (vēlams datorzinātnēs vai tiesību zinātnē vai ekonomikā
vai vadības zinātnē)
- zināšanas publisko iepirkumu jomā, ko apliecina vismaz viena gada pieredze
publiskajā pārvaldē, jebkurā no šādiem veidiem:
* darbs iepirkuma komisijā
* iepirkuma dokumentācijas (nolikuma, tehniskās specifikācijas, komisijas
sēžu protokolu vai iepirkumu procedūru gala ziņojumu) gatavošana
* ar publiskajiem iepirkumiem saistītu tiesību aktu projektu gatavošana
* ar publiskajiem iepirkumiem saistītu programmatūru izmantošana vai
apkalpošana
* darbs iepirkumu procesu kontrolē un/vai uzraudzībā attiecīgajās iestādēs
- teicamas latviešu valodas zināšanas un vēlamas angļu valodas zināšanas
- teicamas datora lietošanas prasmes, t. sk. pieredze darbā ar liela
apjoma MS Office datnēm
Priekšrocības:
- pieredze darbā ar informācijas sistēmām
- pieredze darbā ar zvanu centru un lietotāju pieteikumu apstrādes sistēmām
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un dinamisku darbu valsts pārvaldē
- profesionālās attīstības iespējas
- labus darba apstākļus un draudzīgu komandu
- stabilu atalgojumu (mēnešalga 940,00 euro (pirmā kvalifikācijas kategorija), 1030,00 euro (otrā kvalifikācijas kategorija), 1200,00 euro (trešā kvalifikācijas kategorija) un sociālās
garantijas
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae un
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju lūdzam iesniegt līdz 2017. gada 1. septembrim
Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā (adrese:
Alberta iela 10, Rīga, LV-1010) vai sūtīt uz e-pasta adresi darbs@vraa.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 66164623, 67350636.
OP 2017/157.AKK5
Valsts zinātniskais institūts "Elektronikas un datorzinātņu
institūts" izsludina amata konkursu uz projektu vadītāja amatu (uz
nenoteiktu laiku)
Darba apraksts:
- Eiropas Savienības struktūrfondu un citu finanšu instrumentu līdzfinansēto
projektu pieteikumu izstrāde un institūtā realizēto projektu vadīšana un/vai
administrēšana
- projektu publisko iepirkumu procesa nodrošināšana (dokumentācijas
izstrāde, sarakste ar valsts institūcijām, pretendentiem u. c.)
Prasības pretendentam/-ei:
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība
- zināšanas un pieredze līdzīgā amatā
- izpratne par Eiropas Savienības struktūrfondu projektu vadīšanu un/vai
administrēšanu
- izpratne par publisko iepirkumu procedūru nodrošināšanu
- datorprasmes (MS Office)
- labas komunikācijas prasmes, augsta atbildības izjūta un precizitāte
- latviešu valodas un angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata
pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā
Darba laiks: pilna slodze, darba laiks no plkst. 8.30 līdz 17.00.
Darbavieta: Rīgā, Dzērbenes ielā 14.
Pieteikumu, CV un izglītību apliecinošus dokumentus iesniegt Elektronikas un
datorzinātņu institūta administrācijā Rīgā, Dzērbenes ielā 14, 2. stāvā,
vai nosūtīt uz e-pasta adresi info@edi.lv līdz 2017. gada
1. septembrim.
OP 2017/157.AKK6
Nacionālo bruņoto spēku Nodrošinājuma pavēlniecība izsludina konkursu uz
Sauszemes motoru un mašīnu/mehānikas inženiera (civilais darbinieks) amatu (1
vieta) uz nenoteiktu laiku, darbavieta Kuldīgā, Ventspils ielā 102
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- atbilstoša augstāka tehniskā/profesionālā izglītība ar transportlīdzekļu
ekspluatāciju un remontu saistītā jomā un/vai atbilstošs sertifikāts
- vēlama profesionālā pieredze transportlīdzekļu remonta jomā
- pārzināt un spēt pielietot darbā MS Office,
CAD izstrādes programmu un transportlīdzekļu tehnisko datu sistēmas Autodata, Haynes, ESI[tronic]
- augsta atbildības izjūta, precizitāte, iniciatīva, labas komunikācijas
prasmes
Galvenie darba pienākumi:
- sniegt informatīvu atbalstu tehniskajos jautājumos
- koordinēt tehniķu/mehāniķu darba izpildes kvalitāti
- organizēt, vadīt un kontrolēt transportlīdzekļu un to agregātu
ekspluatācijas un remonta darbus
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālas iemaņas
- sociālās garantijas (t. sk. veselības apdrošināšana) atbilstoši
valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai no
830 EUR līdz 1287 EUR (pirms nodokļu nomaksas) atkarībā no profesionālas
pieredzes ilguma, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā
Pieteikuma dokumentus - motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības
aprakstu (CV), izglītības un profesionālo pieredzi apliecinošu dokumentu
kopijas - iesniegt vai atsūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" pa pastu NBS Nodrošinājuma
pavēlniecības Personālsastāva un administrēšanas daļai Rīgā, Vienības gatvē 56,
LV-1008, vai atsūtīt uz e-pastu: aija.jansone@mil.lv.
Tālrunis papildu informācijai 67804443.
OP 2017/157.AKK7
VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA saistībā ar amata statusa maiņu
izsludina atklātu konkursu uz Administratīvā departamenta vecākā eksperta
finanšu plānošanas un grāmatvedības jautājumos (viena ierēdņa amata (12.1.
amatu saime IVA līmenis) vieta uz nenoteiktu laiku)
Atbildības joma:
- veikt atalgojuma (mēnešalgas, atvaļinājuma naudas, piemaksu, prēmiju
u. c. izmaksu) aprēķinu, aprēķināt slimības lapas, valsts sociālās
apdrošināšanas obligātās iemaksas un iedzīvotāju ienākuma nodokli vai citus
darba devēja pabalstus un kompensācijas
- sagatavot gada finanšu pārskatu saskaņā ar normatīvajiem aktiem
- sagatavot statistikas pārskatus, informāciju un atskaites par darbiniekiem
un savlaicīgi iesniegt atbilstīgajām institūcijām
Kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība ekonomikā vai grāmatvedībā, kas atbilst piektajam
profesionālās klasifikācijas līmenim, papildināta ar amatam nepieciešamajām
speciālām zināšanām
- pieredze galvenā grāmatveža amatā (ne mazāk kā trīs gadi)
- pieredze pilna cikla grāmatvedības uzskaitē (kreditori, debitori, avansa
norēķini, pamatlīdzekļi, bankas naudas plūsma) un algu aprēķināšanā
- pieredze darbā ar resursu vadības sistēmas "Horizon"
un "Horizon web"
- zināšanas par finanšu plānošanas un grāmatvedības jomu reglamentējošajiem
normatīvajiem aktiem valsts pārvaldē
Piedāvājam:
- atbildīgu un dinamisku darbu valsts pārvaldē
- profesionālās attīstības iespējas
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae, izglītību un kvalifikāciju apliecinošas
dokumentu kopijas lūdzam sūtīt līdz 2017. gada 18. augustam plkst.
17.00 Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam departamentam
Rīgā, Alberta iela 10, LV-1010, e-pasta adrese: darbs@vraa.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 29497937.
OP 2017/157.AKK8
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir
tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno
valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura
piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu
uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz vakantajām ierēdņu amata
vietām - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Kurzemes filiāles probācijas speciālists
(1 vakance uz noteiktu laiku un 2 vakances uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā
augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti
atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras
nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī
organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas
kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu
likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts
laikā)
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - izpildi
- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības
atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 703 € līdz 770 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae)
ar norādi "Rīgas TSV Kurzemes rajona filiāle - KONKURSS" un augstāko
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta
Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv
vai pa pastu, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai jāiesniedz klātienē
Dzirnavu ielā 91, Rīgā. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas
dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas
teritoriālajā struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.
OP 2017/157.AKK9
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr.90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa -
sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās
uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests atkārtoti izsludina konkursu uz šādu vakanto
ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Ziemeļu rajona filiāles
probācijas speciālists (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā
augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti
atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras
nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī
organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas
kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu
likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts
laikā)
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - izpildi
- savas kompetences ietvaros sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt
Valsts probācijas dienestu tiesā
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības
atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 703 € līdz 770 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae)
ar norādi "Rīgas TSV Ziemeļu rajona filiāle - KONKURSS" un augstāko
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta
Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv,
adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālruni 67021178 vai
Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas teritoriālajā
struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.
OP 2017/157.AKK10
Valsts probācijas dienests,
reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša
tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu
darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē,
kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests atkārtoti izsludina konkursu uz vakanto
ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Zemgales priekšpilsētas filiāles
probācijas speciālists (1 vakance uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā
augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti
atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras
nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī
organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas
kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu
likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā)
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - izpildi
- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības
atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 703 € līdz 770 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) ar
norādi "Rīgas TSV Zemgales priekšpilsētas filiāle - KONKURSS" un
augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas
dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa
pastu, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniegt klātienē Dzirnavu
ielā 91, Rīgā. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta
mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas
teritoriālajā struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.
OP 2017/157.AKK11
Valsts probācijas dienests,
reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša
tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu
darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē,
kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests atkārtoti izsludina konkursu uz vakanto
ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Piespiedu un sabiedriskā darba
daļas probācijas speciālists (1 vakance uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība, kas atbilst ceturtās profesionālās kvalifikācijas
līmenim (juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi
- kontrolēt piespiedu un sabiedriskā darba izpildi, veikt pārbaudes
darbavietās, kur tiek nodarbināti notiesātie
- savas kompetences ietvaros sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt
Valsts probācijas dienestu tiesā
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 693 € līdz 760 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) ar
norādi "Rīgas TSV Piespiedu un sabiedriskā darba daļa - KONKURSS" un
augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas
dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91,
Rīga, LV-1011. Informācija pa tālruni 67021178 vai arī Valsts probācijas
dienesta mājas lapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas
teritoriālajā struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.
OP 2017/157.AKK12
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz amatu ‑
Informācijas tehnoloģiju administrators (uz nenoteiktu laiku, darbavieta Rīgā)
Prasības amata pretendentam/-ei:
- augstākā izglītība vai pēdējo kursu students informācijas tehnoloģiju jomā
- darba pieredze IT lietotāju atbalsta nodrošināšanā un informācijas sistēmu
uzturēšanā
- Microsoft operētājsistēmu Windows 7/8/10 pārzināšana
- pieredze darbā ar MS Active Directory, MS IIS un MS
SQL
- Linux
sistēmu un MS SQL serveru administrēšanas
pieredze tiks uzskatītas par priekšrocību
- labas latviešu valodas zināšanas
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- spēja strādāt komandā, plānot savu darbu un noteikt prioritātes
Galvenie pienākumi:
- IT lietotāju atbalsta nodrošināšana
- IT incidentu un problēmu identificēšana, reģistrēšana un novēršana
- informācijas sistēmu dokumentācijas izstrāde un aktualizēšana
- darbstaciju un sistēmas programmatūras administrēšana un uzturēšana
- līdzdalība informācijas sistēmu un to komponenšu ieviešanā
Piedāvājam:
- bruto atalgojumu, sākot no 800 euro (9. mēnešalgu grupa)
- sociālās garantijas
Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai, Republikas laukums 2, Rīga, LV-1010,
vai nosūtīt uz e-pasta adresi vakance@vtua.gov.lv ar
norādi uz attiecīgo darba vietu. www.vtua.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67027486
* Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem,
kuri tiks izvirzīti nākamajai konkursa kārtai.
OP 2017/157.AKK13
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ.
Nr. 90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu
uz Jelgavas reģionālās nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora valsts
civildienesta ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu
Jelgavā)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un
valsts sociālajiem pabalstiem
- pieņemt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā
- izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (priekšrocība pretendentiem ar
izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru
programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- iepriekšēja darba pieredze (priekšrocība pretendentiem, kuriem ir pieredze
klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)
- prasme piemērot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu,
valsts sociālo apdrošināšanu un valsts sociālajiem pabalstiem
- orientācija uz klientu
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 607,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts
pārvaldē
Konkursa pretendentiem/-ēm 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt
šādus dokumentus:
- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV
standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv
- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām
- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana,
ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta -
pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko
uzdevumu/testu metodiku.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Jelgavas reģionālajā
nodaļā Pasta ielā 43, Jelgavā, LV-3001 (ar norādi "Konkursam uz KAD
inspektora amatu), vai nosūtīt uz e-pasta adresi jelgava@vsaa.lv.
Tālrunis uzziņām 63022568.
OP 2017/157.AKK14
Valsts kase (reģ. Nr. 90000597275) ir Finanšu ministrijas pakļautībā
esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas valsts
finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts
parāda un naudas līdzekļu vadību, kā arī, veicot Eiropas Savienības fondu un
ārvalstu finanšu palīdzības maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas,
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - PERSONĀLA DEPARTAMENTA PERSONĀLA
SPECIĀLISTS/-E DARBAM AR MĀCĪBĀM UN PERSONĀLA LIETVEDĪBU
Galvenie amata pienākumi:
- organizēt un pilnveidot mācību un personāla lietvedības procesus
- konsultēt kolēģus personāla vadības jautājumos
- aktualizēt informāciju personāla uzskaites sistēmā un sagatavot pārskatus
- piedalīties citu personāla vadības procesu nodrošināšanā un pilnveidošanā
Prasības pretendentam/-ei:
- augstākā izglītība vadības studiju virzienā (vēlams personāla vadības,
cilvēkresursu vadības vai personāla psiholoģijas studiju programmā) vai tiesību
zinātņu studiju virzienā)
- profesionālā pieredze personāla vadībā (par priekšrocību tiks uzskatīta
pieredze mācību procesa organizēšanā un personāla lietvedībā, kas iegūta pēdējo
piecu gadu laikā)
- zināšanas par valsts civildienesta un darba tiesisko attiecību
reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem
- teicamas datorprasmes MS Office
vidē un darbā ar personāla uzskaites sistēmu (par priekšrocību tiks uzskatīta
pieredze darbā ar Resursu vadības sistēmas Horizon personāla moduli)
- precizitāte, iniciatīva un prasme plānot un organizēt savu darbu
- teicamas komunikācijas prasmes un orientācija uz klientu
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu
- profesionālās izaugsmes iespējas
Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV un pieteikuma vēstuli ar detalizētu
aprakstu par pieredzi personāla vadībā 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas ar norādi "PVD_ Vards_Uzvards"
uz e-pasta adresi personals@kase.gov.lv vai Personāla
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, papildu informācija: tālr.
67094277; www.kase.gov.lv.
OP 2017/157.AKK15
Valsts kase (reģ. Nr. 90000597275) ir Finanšu
ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts
pārvaldes funkcijas valsts finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta
izpildi un uzskaiti, valsts parāda un naudas līdzekļu vadību, kā arī, veicot
Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības maksājumu un
sertifikācijas iestādes funkcijas, izsludina atkārtotu konkursu uz vakanto
ierēdņa amatu - NORĒĶINU DEPARTAMENTA KREDĪTU DAĻAS VECĀKAIS EKSPERTS
(VAKANCE UZ NOTEIKTU LAIKU)
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt noslēgto valsts aizdevumu līgumu nosacījumu pārbaudi
- pārbaudīt un veikt valsts aizdevumu izmaksas
- sagatavot valsts aizdevumu saistību pieprasījumus un uzraudzīt to
savlaicīgu izpildi
- veikt valsts aizdevumu un valsts galvojumu izpildes uzskaiti
- nodrošināt finanšu informācijas sagatavošanu
Prasības pretendentam/-ei:
- augstākā izglītība ekonomikas studiju virzienā (vēlams ekonomikas,
finanšu, grāmatvedības vai banku darbības studiju programmā) vai vadības
studiju virzienā (vēlams uzņēmējdarbības vai vadībzinātnes studiju programmā)
- darba pieredze finanšu jomā ilgāka par gadu
- labas zināšanas grāmatvedībā
- datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī. Par priekšrocību tiks
uzskatītas priekšzināšanas par SAP informācijas sistēmu
- angļu valodas zināšanas
- analītiska domāšana
- orientācija uz rezultātu sasniegšanu
- teicamas plānošanas un organizēšanas prasmes
- labas saskarsmes prasmes un klientorientēta
pieeja darbam
- augsta precizitāte, atbildības izjūta, spēja strādāt ātri un patstāvīgi
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu
- profesionālās izaugsmes iespējas
Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV un pieteikuma vēstuli 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas ar norādi "ND_KRD_Vards_Uzvards"
uz e-pasta adresi personals@kase.gov.lv vai Personāla
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, papildu informācija: tālr.
67094277; www.kase.gov.lv.