Laidiens: 04.08.2017., Nr. 154
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/154.AKK1
VAS "Latvijas autoceļu uzturētājs" padome izsludina konkursu uz
VALDES LOCEKĻA amatu
Pieteikšanās līdz 2017. gada 8. septembrim
Darbavieta: Rīgā
VAS "Latvijas autoceļu uzturētājs" valdes locekļa/-es amata
pretendentam/-ei izvirzāmās prasības:
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- vismaz triju gadu profesionālā darba pieredze vadošā amatā (valsts,
pašvaldību vai privātajā kapitālsabiedrībā, valsts pārvaldes vai pašvaldības
iestādē)
- vēlama darba pieredze vadošā amatā autoceļu būvniecības, remonta,
uzturēšanas vai transporta jomā
- izpratne par valsts kapitālsabiedrību darbību un to pārvaldību
- plānošanas prasme, spēja noteikt mērķus un plānot savas darbības, formulēt
viedokli, pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību
- biznesa ētikas pārzināšana, spēja veidot pozitīvas attiecības un uzņemties
vadītāja lomu, lai nodrošinātu kapitālsabiedrības mērķu sasniegšanu
- pieredze kādā no šādām darbības jomām (uzņēmumu vadība, stratēģiskā
plānošana, reģionu darbības organizēšana, transporta loģistika, pakalpojumu
pārdošanas organizēšana u. c.) tiks uzskatīta par priekšrocību
- valsts valodas zināšanas C līmeņa 1. pakāpē
- svešvalodu zināšanas (vēlams - angļu un krievu valoda)
- nevainojama reputācija
Ja vēlaties piedalīties konkursā, lūdzam līdz 2017. gada 8. septembrim
(ieskaitot) personīgi vai sūtot pa pastu VAS "Latvijas autoceļu
uzturētājs" (Krustpils iela 4, Rīga, LV- 1073) ar norādi "VAS
"Latvijas autoceļu uzturētājs" nominācijas komisijai", vai
elektroniski, sūtot uz e-pasta adresi nominacijas.komisija@lau.lv,
iesniegt šādus dokumentus:
1) motivētu pieteikumu (iekļaujot informāciju, kas apliecina paziņojumā
norādītās pieredzes un prasmju esamību, kā arī atbilstību valdes locekļa/-es
amatam), norādot kandidāta/-es kontaktinformāciju (pasta adrese, e-pasta
adrese, tālruņa numurs);
2) redzējumu (līdz 1000 vārdiem) par VAS "Latvijas autoceļu
uzturētājs" un autoceļu būvniecības, remonta un uzturēšanas nozares
attīstību;
3) Curriculum Vitae (CV),
tai skaitā norādot informāciju par profesionālo darba pieredzi - darbavietas
nosaukumu un galvenos darba pienākumus (pēdējo 10 gadu laikā), vadīto kolektīvu
darbinieku skaitu, pašnovērtējumu svešvalodu prasmēm;
4) izglītību apliecinošu dokumentu kopijas;
5) profesionālo kvalifikāciju, valodu un citas prasmes apliecinošu dokumentu
(sertifikātu) kopijas;
6) apliecinājumu par atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un
kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31. panta ceturtās daļas prasībām, t. i.,
kandidāts/-e iesniedz apliecinājumu un apliecina, ka: ir augstākā izglītība;
nav bijis sodīts par tīšu noziedzīgu nodarījumu, neatkarīgi no sodāmības
dzēšanas vai noņemšanas; pamatojoties uz kriminālprocesa ietvaros pieņemtu
nolēmumu, nav atņemtas tiesības veikt noteiktu vai visu veidu komercdarbību vai
citu profesionālo darbību; tiesa nav atzinusi par maksātnespējīgu parādnieku;
7) valsts valodas prasmes apliecību par valsts valodas prasmi augstākajā
līmenī, C līmeņa 1. pakāpe (iesniedz kandidāti, kuriem latviešu valoda nav
dzimtā valoda);
8) kandidāts/-e, ja izglītība ir iegūta ārvalstīs, pievieno dokumentu par
tās akadēmisko atzīšanu Latvijā;
9) citus dokumentus, kas apliecina kandidātam/-ei
izvirzīto prasību izpildi.
Kandidātiem, kas tiks virzīti otrajai vērtēšanas kārtai, nominācijas
komisija lūgs septiņu kalendāro dienu laikā iesniegto redzējumu (Par VAS
"Latvijas autoceļu uzturētājs" un autoceļu būvniecības, remonta un
uzturēšanas nozares attīstību) sagatavot un iesūtīt prezentācijas formā (apjoms
līdz 10 minūtēm).
OP 2017/154.AKK2
VAS "Latvijas autoceļu uzturētājs" padome izsludina konkursu uz
VALDES PRIEKŠSĒDĒTĀJA amatu
Pieteikšanās līdz 2017. gada 8. septembrim
Darbavieta: Rīgā
VAS "Latvijas autoceļu uzturētājs" valdes priekšsēdētāja/-as amata pretendentam/-ei
izvirzāmās prasības:
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- vismaz piecu gadu profesionālā darba pieredze vadošā amatā (pieredze
valsts, pašvaldību vai privātajā kapitālsabiedrībā, valsts pārvaldes vai pašvaldības
iestādē ar darbinieku skaitu ne mazāk kā 100)
- vēlama darba pieredze vadošā amatā autoceļu būvniecības, remonta,
uzturēšanas vai transporta jomā
- izpratne par VAS "Latvijas autoceļu uzturētājs" darbības jomām
- vēlama starptautiskās sadarbības pieredze
- izpratne par valsts kapitālsabiedrību darbību un to pārvaldību
- plānošanas prasme, spēja noteikt mērķus un plānot savas darbības, formulēt
viedokli, pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību
- biznesa ētikas pārzināšana, spēja veidot pozitīvas attiecības un uzņemties
vadītāja lomu, lai nodrošinātu kapitālsabiedrības mērķu sasniegšanu
- valsts valodas zināšanas C līmeņa 1. pakāpē
- svešvalodu zināšanas (vēlams - angļu un krievu valoda)
- nevainojama reputācija
Ja vēlaties piedalīties konkursā, lūdzam līdz 2017. gada 8. septembrim
(ieskaitot) iesniegt personīgi vai sūtot pa pastu VAS "Latvijas autoceļu
uzturētājs" (Krustpils iela 4, Rīga, LV- 1073) ar norādi "VAS
"Latvijas autoceļu uzturētājs" nominācijas komisijai", vai
elektroniski, sūtot uz e-pasta adresi nominacijas.komisija@lau.lv,
šādus dokumentus:
1) motivētu pieteikumu (iekļaujot informāciju, kas apliecina paziņojumā
norādītās pieredzes un prasmju esamību, kā arī atbilstību valdes
priekšsēdētāja/-as amatam), norādot kandidāta/-es
kontaktinformāciju (pasta adrese, e-pasta adrese, tālruņa numurs);
2) redzējumu (līdz 1000 vārdiem) par VAS "Latvijas autoceļu
uzturētājs" un autoceļu būvniecības, remonta un uzturēšanas nozares
attīstību;
3) Curriculum Vitae (CV),
tai skaitā norādot informāciju par profesionālo darba pieredzi - darbavietas
nosaukumu un galvenos darba pienākumus (pēdējo 10 gadu laikā), vadīto kolektīvu
darbinieku skaitu, pašnovērtējumu svešvalodu prasmēm;
4) izglītību apliecinošu dokumentu kopijas;
5) profesionālo kvalifikāciju, valodu un citas prasmes apliecinošu dokumentu
(sertifikātu) kopijas;
6) apliecinājumu par atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un
kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31. panta ceturtās daļas prasībām, t. i.,
kandidāts/-e iesniedz apliecinājumu un apliecina, ka: ir augstākā izglītība;
nav bijis sodīts par tīšu noziedzīgu nodarījumu, neatkarīgi no sodāmības
dzēšanas vai noņemšanas; pamatojoties uz kriminālprocesa ietvaros pieņemtu
nolēmumu, nav atņemtas tiesības veikt noteiktu vai visu veidu komercdarbību vai
citu profesionālo darbību; tiesa nav atzinusi par maksātnespējīgu parādnieku;
7) valsts valodas prasmes apliecību par valsts valodas prasmi augstākajā
līmenī, C līmeņa 1. pakāpe (iesniedz kandidāti, kuriem latviešu valoda nav
dzimtā valoda);
8) kandidāts/-e, ja izglītība ir iegūta ārvalstīs, pievieno dokumentu par
tās akadēmisko atzīšanu Latvijā;
9) citus dokumentus, kas apliecina kandidātam/-ei
izvirzīto prasību izpildi.
Kandidātiem, kas tiks virzīti otrajai vērtēšanas kārtai, nominācijas
komisija lūgs septiņu kalendāro dienu laikā iesniegto redzējumu (Par VAS
"Latvijas autoceļu uzturētājs" un autoceļu būvniecības, remonta un
uzturēšanas nozares attīstību) sagatavot un iesūtīt prezentācijas formā (apjoms
līdz 10 minūtēm).
OP 2017/154.AKK3
Valsts augu aizsardzības dienests (reģ. Nr. 90000042982) izsludina
konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Augu aizsardzības departamenta Integrētās
augu aizsardzības daļas vecākais referents
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība lauksaimniecībā
- darba pieredze agronoma profesijā
- zināšanas par augu aizsardzības un integrētās augu aizsardzības jomu
regulējošiem normatīviem aktiem
- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes
- prasme strādāt ar datoru
- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību,
ētiskums un orientācija uz attīstību
Galvenie darba uzdevumi:
- apkopot no reģionu speciālistiem iesūtīto informāciju par kaitīgo organismu
izplatību Latvijā
- izstrādāt iekšējos normatīvos aktus augu kaitēkļu un slimību monitoringa
un prognožu jomā
- uzturēt un veidot augu kaitēkļu un slimību izplatības ilggadīgo novērojumu
datu bāzi un veikt analīzi par kaitīgo organismu izplatības tendencēm
- nodrošināt ieinteresētās personas ar informāciju par kaitīgajiem
organismiem, to bioloģiju un ierobežošanas pasākumiem, sniegt informāciju par
reģistrēto augu aizsardzības līdzekļu lietošanu
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamenta
Personāla daļā 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Lielvārdes ielā 36, tālr. 67027219, e-pasta
adrese: personals@vaad.gov.lv.
OP 2017/154.AKK4
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - vecākais referents
(uz nenoteiktu laiku) Budžeta departamenta Labklājības sfēras finansēšanas
nodaļā
Budžeta departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina gadskārtējā valsts
budžeta likumprojekta, tā paskaidrojumu un gadskārtējā valsts budžeta likuma
grozījumu un tā paskaidrojumu izstrādāšanu, ar gadskārtējā valsts budžeta
likuma un Likuma par budžetu un finanšu vadību izpildi saistītu jautājumu
risināšanu.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikas vai
finanšu nozarē
- pieredze darbā valsts pārvaldē ekonomikas/finanšu jomā pēdējo 5 gadu laikā
(tiks uzskatīta par priekšrocību)
- prasme formulēt un izteikt rakstveidā savu viedokli par kompetencē esošiem
jautājumiem
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- teicamas latviešu valodas zināšanas un labas angļu valodas zināšanas
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- analītiskās spējas un prasme argumentēt savu viedokli
- teicamas MS Office programmas zināšanas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Pievienojies Budžeta departamenta kolektīvam, un mēs tev uzticēsim
veikt šādus galvenos uzdevumus:
- izskatīt un sagatavot Labklājības ministrijas pamatbudžeta projektus
iekļaušanai gadskārtējā valsts budžeta likumprojektā
- izskatīt tiesību aktu projektus un sagatavot atzinumus par kompetencē
esošajiem jautājumiem
- sagatavot analītiskos aprēķinus un informācijas kopsavilkumus valsts
budžeta plānošanas procesa un izpildes uzskaites nodrošināšanā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts
fiskālās politikas plānošana un izpilde" II A līmenis un
10. mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam
sūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas
Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503,
e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju
un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances/. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruni 67083908.
OP 2017/154.AKK5
Latvijas Republikas Valsts kontrole ir neatkarīga un moderna valsts
institūcija, kas uzrauga nodokļu maksātāju naudas izmantošanas tiesiskumu un
ekonomisko efektivitāti. Darbs Valsts kontrolē - tā ir iespēja piedalīties
valsts pārvaldes procesā un uzlabot to, gūstot daudzveidīgu, ar dažādu nozaru
darbību saistītu pieredzi. Valsts kontrole ir institūcija, kuru novērtē
sabiedrība un kura novērtē savus darbiniekus
REDAKTORS/-E
Iestāde/struktūrvienība: Latvijas Republikas Valsts kontrole, Kanceleja
Darbavieta: Rīgā, Skanstes ielā 50
Darba laiks: uz nenoteiktu laiku
Latvijas Republikas Valsts
kontrole aicina darbā redaktoru, nosakot šādas prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība latviešu filoloģijā
- vismaz viena gada darba pieredze izdevumu sagatavošanas un rediģēšanas
jomā pēdējo 3 gadu periodā
- vēlamas zināšanas grāmatvedībā, lietvedībā, tiesību pamatos, revīzijas
jautājumos un pamatzināšanas par kvalitātes vadības sistēmu
- motivācija lietot un pilnveidot profesionālās kompetences darba procesā
- spēja strādāt ar vairākiem projektiem vienlaicīgi, izvērtējot prioritāti
un ievērojot to izpildes termiņus
- izcilas latviešu valodas zināšanas (mutvārdos un rakstiski)
- teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas, precīzi izsakot un pamatojot
savu viedokli
- ļoti labas datorprogrammu lietošanas prasmes
- orientācija uz rezultātu
Par priekšrocību uzskatīsim darba pieredzi valsts pārvaldē un angļu valodas
zināšanas.
Galvenie amata pienākumi:
- konsultēt Valsts kontroles darbiniekus dokumentu sagatavošanā, latviešu valodas
lietišķās izteiksmes un lietišķās sarakstes jautājumos, un nodrošināt, lai
sagatavotie dokumenti būtu atbilstošā līmenī valodas un stila ziņā, kā arī
precīzi un taktiski formulēti
- gramatiski un stilistiski rediģēt Valsts kontroles iekšējo normatīvo aktu
projektus, revīzijas ziņojumu projektus, nosūtāmo dokumentu projektus, Valsts
kontroles drukātās un elektroniskās publikācijas, kā arī prezentāciju,
semināru, darba grupu un konferenču materiālus
- izvērtēt dokumentu projektu atbilstību latviešu literārās valodas normām,
veikt vai ieteikt nepieciešamās izmaiņas
- pēc nepieciešamības pārskatīt tulkotos dokumentus
Saviem darbiniekiem piedāvājam:
- profesionālu darbinieku kolektīvu uz rezultātu orientētā organizācijā
- stabilu organizāciju ar skaidri formulētām karjeras un atalgojuma
izaugsmes iespējām
- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu atbilstoši darba rezultātiem
- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās un labus darba apstākļus
CV un pieteikuma vēstuli ar norādi "Redaktors" lūdzam sūtīt uz
e-pasta adresi lrvk@lrvk.gov.lv līdz 2017. gada
23. augustam, tālr. informācijai 67017528 vai 67017674.
OP 2017/154.AKK6
Pašvaldības iestāde "Ventspils pilsētas domes Izglītības
pārvalde" (reģ. Nr. 90000052497) izsludina
atklātu konkursu uz Ventspils pilsētas pašvaldības vispārējās izglītības
iestādes "Pārventas pamatskola" direktora
amatu
Individuālās kvalifikācijas un iemaņu prasības:
- bakalaura/maģistra grāds pedagoģijā vai izglītībā vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība pedagoģijā, vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība un B programma pedagoģijā vismaz 72 stundu apjomā
- priekšrocība pretendentam/-ei ar maģistra grādu
pedagoģijā vai izglītībā
-·vismaz triju gadu pedagoģiskā darba pieredze izglītības jomā vai
izglītības vadības darbā
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma
prasībām un vismaz vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas prasmes
profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā
- uz pretendentu neattiecas Izglītības likumā un Bērnu tiesību aizsardzības
likumā noteiktie ierobežojumi strādāt par pedagogu
- labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, t. sk.
prasme strādāt ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī
- izglītības nozares normatīvo aktu pārzināšana un orientēšanās esošajā
situācijā izglītības jomā valstī
- zināšanas izglītības satura metodiskā darba jautājumos
- labas prezentēšanas un komunikācijas prasmes
- precizitāte un augsta atbildības izjūta
- spēja strādāt patstāvīgi, noteikt prioritātes un plānot ikdienas darbus
Dzīves un darba aprakstu (CV), konkrēti norādot laika periodus, iegūtās
izglītības līmeni, darba pienākumus, valodas prasmes, prasmes darbā ar
informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, pretendenta sagatavotu koncepciju
par Pārventas pamatskolas attīstības perspektīvu un
pieteikuma vēstuli līdz 2017. gada 22. augustam ieskaitot iesniegt
Ventspils pilsētas domes Izglītības pārvaldē, nosūtot pa pastu vai iesniedzot
personīgi 14. kabinetā, Ventspils pilsētas domes Izglītības pārvaldē,
Raiņa ielā 10, Ventspilī, LV-3601, darba dienās no plkst. 8.00 līdz 17.00,
izņemot pirmdienās no plkst. 8.00 līdz 18.00 un piektdienās no plkst. 8.00 līdz
16.00, ievērojot pusdienas pārtraukumu no plkst. 12.00 līdz 13.00, vai nosūtot
elektroniski: vip@ventspils.lv. Uzziņas pa tālruni
636 01221, 636 01224.
Ar nolikumu "PRETENDENTU ATLASES ATKLĀTĀ KONKURSA NOLIKUMS UZ VENTSPILS
PILSĒTAS PAŠVALDĪBAS VISPĀRĒJĀS IZGLĪTĪBAS IESTĀDES "PĀRVENTAS
PAMATSKOLA" DIREKTORA AMATU" iespējams iepazīties Ventspils pilsētas
domes Izglītības pārvaldē personīgi 14.kabinetā, Raiņa ielā 10, Ventspilī,
LV-3601, darba dienās no plkst. 8.00 līdz 17.00, izņemot pirmdienās no plkst.
8.00 līdz 18.00 un piektdienās no plkst. 8.00 līdz 16.00, ievērojot pusdienas
pārtraukumu no plkst. 12.00 līdz 13.00, vai nosūtot elektronisku pieprasījumu: vip@ventspils.lv. Uzziņas pa tālruni 636 01221, 636 01224.
OP 2017/154.AKK7
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu
Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātē:
- uz divām lektora amata vietām - vadībzinātne, izglītības vadība
- uz vienu docenta amata vietu - psiholoģija, pedagoģiskā psiholoģija
- uz divām docenta amata vietām - psiholoģija, sociālā psiholoģija
- uz divām docenta amata vietām - psiholoģija, klīniskā psiholoģija
- uz divām pētnieka amata vietām - pedagoģija, sociālā pedagoģija
- uz vienu pētnieka amata vietu - pedagoģija, nozaru (speciālā)
pedagoģija
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu
atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem
Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā
publicētajā sludinājumā http://www.lu.lv/par/vakances/.
Pieteikšanās termiņš ir līdz 2017. gada 4. septembrim.
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes
Personālvadības departamentā Rīgā, Raiņa bulvārī 19, 128. telpā, LV-1586.
Papildu informācija pa tālrUNI 67033990.
OP 2017/154.AKK8
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu
uz akadēmiskā personāla amata vietām
Atomfizikas un spektroskopijas institūtā:
- uz vienu pētnieka amata vietu - fizika, medicīniskā fizika
Bioloģijas institūtā:
- uz divām zinātniskā asistenta amata vietām - bioloģija, molekulārā
bioloģija
- uz vienu zinātniskā asistenta amata vietu - medicīna, medicīniskā
bioķīmija
Starpnozaru izglītības inovāciju centrā:
- uz vienu pētnieka amata vietu - ķīmija, ķīmijas didaktika
- uz vienu zinātniskā asistenta amata vietu - bioloģija, bioloģijas
didaktika
Fizikas un matemātikas fakultātē:
- uz vienu docenta amata vietu - fizika, cietvielu fizika
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu
atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem
Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā
publicētajā sludinājumā http://www.lu.lv/par/vakances/.
Pieteikšanās termiņš ir līdz 2017. gada 4. septembrim.
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes
Personāla departamentā Rīgā, Raiņa bulvārī 19, 128. telpā, LV-1586.
Papildu informācija pa tālruni 67033990.
OP 2017/154.AKK9
ZEMKOPĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
uz nenoteiktu laiku - (darba pienākumi saistīti ar iekšējo auditu veikšanu
Zemkopības ministrijas resorā) Iekšējā audita nodaļas auditors
Prasības pretendentam/-ei:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai augstākā akadēmiskā
izglītība
- vēlams valsts pārvaldes iekšējā auditora sertifikāts
- vismaz trīs gadu darba pieredze iekšējā auditā
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē
- zināšanas par iekšējo kontroli, sistēmu auditiem, risku analīzi
- zināšanas par iekšējā audita veikšanas metodiku un valsts pārvaldes
iekšējo auditu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem
- izpratne par Zemkopības ministrijas pamatdarbības jomām
- zināšanas par grāmatvedības un finanšu vadības pamatprincipiem
- ļoti laba latviešu valodas rakstu kultūra
- prasmes strādāt ar datorprogrammām MS
Word, MS Excel, MS Office Outlook, Internet Explorer, PowerPoint
- labas komunikācijas prasmes
- prasme identificēt problēmas, saskatīt cēloņu un seku sakarības, izdarīt
atbilstošus secinājumus un piedāvāt risinājumus un alternatīvas
Mēs piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- bruto atalgojumu, sākot no 940 euro (10.
mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu
Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.
Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- jāiesniedz personiski Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā vai jānosūta
elektroniski uz e-pasta adresi ilona.vrona@zm.gov.lv
vai pa pastu. Adrese: Republikas laukums 2, 4. stāvs, 411. kabinets,
tālr. uzziņām 67027513, 67027319.
Konkursa termiņš - 10 kalendārās dienas no paziņojuma publicēšanas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
OP 2017/154.AKK10
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Klimata pārmaiņu departamenta
Klimata finanšu un tehnoloģiju nodaļas vecākā eksperta valsts civildienesta
ierēdņa amatu (darbs saistīts ar komunikāciju ar starptautiskajiem partneriem)
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
vides, ekonomikas, vadības, komunikāciju vai filologa specialitātē vai
akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar
amatam atbilstošām speciālām studijām
- darba pieredze sadarbības koordinēšanā ar starptautiskajiem partneriem,
t. sk. lietišķās komunikācijas angļu valodā nodrošināšanā un vispusīgu
ziņojumu gatavošanā
- vēlama vismaz viena gada darba pieredze valsts pārvaldē
- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu veidiem un
hierarhiju
- zināšanas par Latvijas vides aizsardzības jomas institucionālo sistēmu,
Eiropas Savienības institūcijām un nozīmīgākajām starptautiskajām organizācijām
- zināšanas par klimata pārmaiņām, to cēloņiem un pasākumiem to novēršanai,
kā arī pielāgošanās klimata pārmaiņām iespējām
- zināšanas par starptautisko, Eiropas Savienības un Latvijas klimata
politiku un atbilstošajiem starptautiskajiem un nacionālajiem politikas
plānošanas dokumentiem un tiesību aktiem
- zināšanas par siltumnīcefekta gāzu emisijas vienību tirdzniecību, kā arī
Klimata pārmaiņu finanšu instrumenta un Emisijas kvotu izsolīšanas instrumenta
darbību
Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:
- teicamas angļu valodas zināšanas (gan runāšana, gan rakstīšana),
t. sk. juridisko, finanšu un vides aizsardzības terminu zināšanas un šo
jēdzienu izpratne, lietišķās korespondences stila pārvaldīšana
- prasme precīzi formulēt un argumentēt viedokli
- prasme kvalitatīvi sagatavot un noformēt dokumentus, prezentācijas
- sadarbības un komunikācijas prasmes
- prasme strādāt komandā un pastāvīgi plānot savu darbu
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 36. saimes
"Politikas plānošana" III līmenis un12. mēnešalgu grupa,
mēnešalga no 1006 līdz 1080 euro pirms nodokļu nomaksas) un sociālās
garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- radošu, daudzveidīgu darbu un atsaucīgus kolēģus
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, dzīvesgaitas apraksts (Curriculum Vitae),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, apliecinājums par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokuments par izglītības
akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citi
dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 20 dienu laikā
no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla
nodaļai uz e-pasta adresi personals@varam.gov.lv ar norādi "Konkurss -
Klimata finanšu un tehnoloģiju nodaļas vecākais eksperts" vai pa pastu
(adrese: Peldu iela 25, Rīga, LV-1494).
Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7. panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē:
www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba
piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.
OP 2017/154.AKK11
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Klimata pārmaiņu departamenta
Klimata finanšu un tehnoloģiju nodaļas vecākā referenta valsts civildienesta
ierēdņa amatu (darbs saistīts galvenokārt ar klimata finansējuma nodrošināšanas
koordinēšanu)
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
vides, ekonomikas vai vadības specialitātē vai akadēmiskā vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam atbilstošām
speciālām studijām
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē
- vismaz divu gadu pieredze darbā ar starptautisko projektu koordinēšanu
- darba pieredze projektos saistībā ar siltumnīcefekta gāzu emisiju
samazināšanu (piemēram, uzlabojot energoefektivitāti, ieviešot atjaunojamo
energoresursu tehnoloģijas u.tml.) vai pielāgošanos klimata pārmaiņām
- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu veidiem un
hierarhiju
- zināšanas par Latvijas vides aizsardzības jomas institucionālo sistēmu,
Eiropas Savienības institūcijām un nozīmīgākajām starptautiskajām organizācijām
- zināšanas par starptautisko, Eiropas Savienības un Latvijas klimata
politiku un tās ietvaros nozīmīgākajiem politikas plānošanas dokumentiem un
tiesību aktiem, kā arī būtiskākajiem pasākumiem, tehnoloģijām
- zināšanas par nacionālajiem un starptautiskajiem klimata finanšu
instrumentiem
- zināšanas par projektu attīstīšanu un ieviešanu
Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:
- teicamas angļu valodas zināšanas, t. sk. klimata politikas un
tehnoloģiju terminu zināšanas
- labas sadarbības un komunikācijas, t. sk. viedokļa argumentēšanas
prasmes, kā arī prasme strukturēt informāciju
- prasme strādāt komandā un pastāvīgi plānot savu darbu
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 36. saimes
"Politikas plānošana" III līmenis un12. mēnešalgu grupa, mēnešalga
no 1006 līdz 1080 euro pirms nodokļu nomaksas)
un sociālās garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- radošu, daudzveidīgu darbu un atsaucīgus kolēģus
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, dzīvesgaitas apraksts (Curriculum Vitae), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopija, apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām, dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība
iegūta ārzemēs, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par
nepieciešamu pievienot, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un
reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai uz e-pasta adresi personals@varam.gov.lv ar norādi "Konkurss - Klimata
finanšu un tehnoloģiju nodaļas vecākais referents" vai pa pastu (adrese:
Peldu iela 25, Rīga, LV-1494).
Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7. panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba
piedāvājumi". Tālr. uzziņām 67026902.
OP 2017/154.AKK12
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina konkursu uz Pašvaldību departamenta Pašvaldību
pārraudzības nodaļas jurista valsts civildienesta ierēdņa amatu
Amata mērķis un galvenie pienākumi: nodrošināt pašvaldības darbības
tiesiskuma uzraudzību, tai skaitā izvērtēt pašvaldību pieņemtos saistošos
noteikumus, sagatavot tiesību aktu projektus, priekšlikumus grozījumiem
normatīvajos aktos pašvaldību pārraudzības jomā un citu dokumentu projektus
atbilstoši amata aprakstā noteiktajam.
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā
izglītība
- pieredze jurista profesijā ilgāka par trīs gadiem
- darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldībā un zināšanas par valsts
pārvaldes un pašvaldību darbības principiem
- zināšanas un vēlama pieredze tiesību aktu projektu, attīstības plānošanas
dokumentu projektu un informatīvo ziņojumu izstrādē un virzībā
- labas angļu valodas zināšanas
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, konceptuāla domāšana un
orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 21. saimes
"Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi" IV līmenis un
11. mēnešalgu grupa; mēnešalga līdz 1106 euro
pirms nodokļu nomaksas)
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, dzīvesgaitas apraksts (Curriculum Vitae), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopija, apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām, dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība
iegūta ārzemēs, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par
nepieciešamu pievienot, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un
reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai uz e-pasta adresi personals@varam.gov.lv ar norādi "Konkurss -
Pašvaldību pārraudzības nodaļas jurists" vai pa pastu (adrese: Peldu iela
25, Rīga, LV-1494).
Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba
piedāvājumi". Tālr. uzziņām 67026902.
OP 2017/154.AKK13
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina konkursu uz Reģionālās politikas departamenta
Reģionālās attīstības plānošanas nodaļas vecākā referenta valsts civildienesta
ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku)
Amata mērķis un galvenie pienākumi: nodrošināt priekšlikumu izstrādi un to
iedzīvināšanu par nepieciešamajiem reģionālās attīstības atbalsta pasākumiem
plānošanas reģionu un pašvaldību funkciju izpildei un uzņēmējdarbības veicināšanai,
institucionālās kapacitātes stiprinošo projektu izstrāde un ieviešanas
koordinācija, atzinumu sniegšana par attīstības plānošanas dokumentiem un
tiesību aktu projektiem.
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs, vēlams ekonomikā, politikas zinātnē vai tiesību zinātnēs
- darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldībā un zināšanas par valsts
pārvaldes un pašvaldību darbības principiem
- zināšanas un vēlama pieredze tiesību aktu projektu un attīstības
plānošanas dokumentu projektu izstrādē un virzībā
- zināšanas par Latvijas reģionālās politikas jautājumiem
- labas angļu valodas zināšanas
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, konceptuāla domāšana un
orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 36. saimes
"Politikas plānošana" II līmenis un 9. mēnešalgu grupa;
mēnešalga no 835 līdz 900 euro pirms nodokļu
nomaksas)
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, dzīvesgaitas apraksts (Curriculum Vitae), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija,
apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām, dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība
iegūta ārzemēs, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par
nepieciešamu pievienot, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un
reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai uz e-pasta adresi personals@varam.gov.lv ar norādi "Konkurss -
Reģionālās attīstības plānošanas nodaļas vecākais referents" vai pa pastu
(adrese: Peldu iela 25, Rīga, LV-1494).
Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7. panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba
piedāvājumi". Tālr. uzziņām 67026902.
OP 2017/154.AKK14
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Veselības
attīstības projektu nodaļas vecākā eksperta amatu
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu
projektu ieviešanas procesā
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- amatu uz noteiktu laiku uz 5 gadiem
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 1020 euro
līdz 1340 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
TAVOS PIENĀKUMOS BŪS:
- nodaļas kompetencē esošo projektu iepirkumu pirmspārbaužu
un iepirkuma pārbaužu virskontrole
- noslēgto līgumu un līgumu grozījumu virskontrole
- iekšējās kontroles sistēmas izveide un aktualizēšana ar publiskā iepirkuma
jomu saistītiem jautājumiem;
- nodaļas darbinieku un finansējuma saņēmēju konsultēšana iepirkumu
jautājumos
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR:
- pieredze vai zināšanas publiskā iepirkuma jautājumos un spēja to pielietot
projekta ietvaros veikto iepirkumu izskatīšanā
- pieredze Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanā, administrēšanā,
uzraudzībā vai kontrolē
- izpratne par grāmatvedības pamatprincipiem
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz
e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss
- Veselības attīstības projektu nodaļa vecākais eksperts (iepirkumu jomā)".
Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies
tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2.
kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2017/154.AKK15
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Veselības
attīstības projektu nodaļas vecākā eksperta amatu
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu
projektu ieviešanas procesā
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- amatu uz noteiktu laiku uz 5 gadiem
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 1020 euro līdz 1340 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
TAVOS PIENĀKUMOS BŪS:
- nodaļas kompetencē esošo projektu ietvaros iesniedzamo maksājuma
pieprasījuma izskatīšanas termiņu plānošana un uzraudzība
- nodaļas darbinieku izskatīto maksājuma pieprasījumu virskontrole
- noslēgto līgumu un līgumu grozījumu virskontrole
- nodaļas darbinieku un finansējuma saņēmēju konsultēšana finanšu jautājumos
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR:
- pieredze vai zināšanas projektu finanšu vadībā un spēja to lietot projektu
finanšu dokumentu izskatīšanā
- pieredze Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanā, administrēšanā,
uzraudzībā vai kontrolē
- zināšanas grāmatvedības un finanšu analīzes jautājumos
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz
e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Veselības
attīstības projektu nodaļa vecākais eksperts (finanšu jomā)".
Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies
tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2.
kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2017/154.AKK16
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Sabiedrības
attīstības projektu nodaļas vecākā projektu vadītāja amatu
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu
projektu ieviešanas procesā
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- amatu uz noteiktu laiku uz 5 gadiem
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 940 euro līdz 1287 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
TAVOS PIENĀKUMOS BŪS:
- Eiropas Savienības fondu finansēto projektu īstenošanas uzraudzība un
kontrole, t. sk. līgumu slēgšanas, līgumu grozījumu un maksājuma
pieprasījumu izskatīšana
- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR:
- pieredze Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanā, administrēšanā,
uzraudzībā vai kontrolē
- izpratne grāmatvedības un finanšu vadības pamatjautājumos
- izpratne par publiskā iepirkuma jautājumos
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz
e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Sabiedrības
attīstības projektu nodaļa vecākais projektu vadītājs".
Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies
tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2.
kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2017/154.AKK17
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Sabiedrības
attīstības projektu nodaļas projektu vadītāja amatu
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu
projektu ieviešanas procesā
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- amatu uz ierēdņa prombūtnes laiku
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 912 euro līdz 1240 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
TAVOS PIENĀKUMOS BŪS:
- Eiropas Savienības fondu finansēto projektu īstenošanas uzraudzība un
kontrole, t. sk. līgumu slēgšanas, līgumu grozījumu un maksājuma
pieprasījumu izskatīšana
- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR:
- pieredze Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanā, administrēšanā,
uzraudzībā vai kontrolē
- izpratne grāmatvedības un finanšu vadības pamatjautājumos
- izpratne par publiskā iepirkuma jautājumos
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz
e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Sabiedrības attīstības
projektu nodaļa projektu vadītājs".
Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies
tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2.
kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2017/154.AKK18
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde izsludina konkursu uz Personu datu apstrādes departamenta DIREKTORA
amatu
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinībās
vai vadībzinībās
- darba pieredze vadošā amatā valsts, pašvaldības vai privātajā sektorā (ne mazāk kā trīs gadi) un tādā amatā, kura pakļautībā ir bijuši
vairāk par 20 darbiniekiem (pieredze valsts pārvaldes institūcijā tiks
uzskatīta par priekšrocību)
- pieredze informācijas sistēmu attīstības dokumentu izstrādē un resursu
plānošanā, kā arī liela mēroga informācijas sistēmu vadībā
- praktiskā darba pieredze lielu informācijas sistēmu izveidošanā,
ieviešanā, uzturēšanā un attīstīšanā
- zināšanas par iedzīvotāju uzskaiti Latvijas Republikā un personu datu
apstrādi
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- ļoti labas krievu valodas un angļu valodas zināšanas
- prasme izskaidrot un pārliecināt par savu viedokli, ļoti labas
argumentācijas un komunikācijas prasmes (rakstveidā un mutvārdos)
Iesniedzamie dokumenti:
- pieteikuma vēstule
- CV
- izglītības dokumenta kopija
- attīstības vīzija par iedzīvotāju uzskaites pilnveidošanu un datu apmaiņas
un pieejamības modernizēšanu un uzlabošanu (vīzijā jānorāda esošās situācijas
apraksts, problēmas un piedāvātie attīstības risinājumi)
Dokumentus var iesniegt 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis":
- nosūtot pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla
vadības un sabiedrisko attiecību departamentam, adrese: Čiekurkalna 1. līnija
1, k-3, Rīga, LV-1026;
- personīgi Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un
sabiedrisko attiecību departamentā Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-3, Rīgā,
LV-1026;
- nosūtot uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv
ar norādi "Pieteikums PDAD direktora amatam".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments
par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs
pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.
Uzziņas pa tālruni 67219273.