Laidiens: 04.08.2017., Nr. 154

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/154.AKK1

VAS "Latvijas autoceļu uzturētājs" padome izsludina konkursu uz VALDES LOCEKĻA amatu

Pieteikšanās līdz 2017. gada 8. septembrim

Darbavieta: Rīgā

VAS "Latvijas autoceļu uzturētājs" valdes locekļa/-es amata pretendentam/-ei izvirzāmās prasības:

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- vismaz triju gadu profesionālā darba pieredze vadošā amatā (valsts, pašvaldību vai privātajā kapitālsabiedrībā, valsts pārvaldes vai pašvaldības iestādē)

- vēlama darba pieredze vadošā amatā autoceļu būvniecības, remonta, uzturēšanas vai transporta jomā

- izpratne par valsts kapitālsabiedrību darbību un to pārvaldību

- plānošanas prasme, spēja noteikt mērķus un plānot savas darbības, formulēt viedokli, pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību

- biznesa ētikas pārzināšana, spēja veidot pozitīvas attiecības un uzņemties vadītāja lomu, lai nodrošinātu kapitālsabiedrības mērķu sasniegšanu

- pieredze kādā no šādām darbības jomām (uzņēmumu vadība, stratēģiskā plānošana, reģionu darbības organizēšana, transporta loģistika, pakalpojumu pārdošanas organizēšana u. c.) tiks uzskatīta par priekšrocību

- valsts valodas zināšanas C līmeņa 1. pakāpē

- svešvalodu zināšanas (vēlams - angļu un krievu valoda)

- nevainojama reputācija

Ja vēlaties piedalīties konkursā, lūdzam līdz 2017. gada 8. septembrim (ieskaitot) personīgi vai sūtot pa pastu VAS "Latvijas autoceļu uzturētājs" (Krustpils iela 4, Rīga, LV- 1073) ar norādi "VAS "Latvijas autoceļu uzturētājs" nominācijas komisijai", vai elektroniski, sūtot uz e-pasta adresi nominacijas.komisija@lau.lv, iesniegt šādus dokumentus:

1) motivētu pieteikumu (iekļaujot informāciju, kas apliecina paziņojumā norādītās pieredzes un prasmju esamību, kā arī atbilstību valdes locekļa/-es amatam), norādot kandidāta/-es kontaktinformāciju (pasta adrese, e-pasta adrese, tālruņa numurs);

2) redzējumu (līdz 1000 vārdiem) par VAS "Latvijas autoceļu uzturētājs" un autoceļu būvniecības, remonta un uzturēšanas nozares attīstību;

3) Curriculum Vitae (CV), tai skaitā norādot informāciju par profesionālo darba pieredzi - darbavietas nosaukumu un galvenos darba pienākumus (pēdējo 10 gadu laikā), vadīto kolektīvu darbinieku skaitu, pašnovērtējumu svešvalodu prasmēm;

4) izglītību apliecinošu dokumentu kopijas;

5) profesionālo kvalifikāciju, valodu un citas prasmes apliecinošu dokumentu (sertifikātu) kopijas;

6) apliecinājumu par atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31. panta ceturtās daļas prasībām, t. i., kandidāts/-e iesniedz apliecinājumu un apliecina, ka: ir augstākā izglītība; nav bijis sodīts par tīšu noziedzīgu nodarījumu, neatkarīgi no sodāmības dzēšanas vai noņemšanas; pamatojoties uz kriminālprocesa ietvaros pieņemtu nolēmumu, nav atņemtas tiesības veikt noteiktu vai visu veidu komercdarbību vai citu profesionālo darbību; tiesa nav atzinusi par maksātnespējīgu parādnieku;

7) valsts valodas prasmes apliecību par valsts valodas prasmi augstākajā līmenī, C līmeņa 1. pakāpe (iesniedz kandidāti, kuriem latviešu valoda nav dzimtā valoda);

8) kandidāts/-e, ja izglītība ir iegūta ārvalstīs, pievieno dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā;

9) citus dokumentus, kas apliecina kandidātam/-ei izvirzīto prasību izpildi.

Kandidātiem, kas tiks virzīti otrajai vērtēšanas kārtai, nominācijas komisija lūgs septiņu kalendāro dienu laikā iesniegto redzējumu (Par VAS "Latvijas autoceļu uzturētājs" un autoceļu būvniecības, remonta un uzturēšanas nozares attīstību) sagatavot un iesūtīt prezentācijas formā (apjoms līdz 10 minūtēm).


OP 2017/154.AKK2

VAS "Latvijas autoceļu uzturētājs" padome izsludina konkursu uz VALDES PRIEKŠSĒDĒTĀJA amatu

Pieteikšanās līdz 2017. gada 8. septembrim

Darbavieta: Rīgā

VAS "Latvijas autoceļu uzturētājs" valdes priekšsēdētāja/-as amata pretendentam/-ei izvirzāmās prasības:

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- vismaz piecu gadu profesionālā darba pieredze vadošā amatā (pieredze valsts, pašvaldību vai privātajā kapitālsabiedrībā, valsts pārvaldes vai pašvaldības iestādē ar darbinieku skaitu ne mazāk kā 100)

- vēlama darba pieredze vadošā amatā autoceļu būvniecības, remonta, uzturēšanas vai transporta jomā

- izpratne par VAS "Latvijas autoceļu uzturētājs" darbības jomām

- vēlama starptautiskās sadarbības pieredze

- izpratne par valsts kapitālsabiedrību darbību un to pārvaldību

- plānošanas prasme, spēja noteikt mērķus un plānot savas darbības, formulēt viedokli, pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību

- biznesa ētikas pārzināšana, spēja veidot pozitīvas attiecības un uzņemties vadītāja lomu, lai nodrošinātu kapitālsabiedrības mērķu sasniegšanu

- valsts valodas zināšanas C līmeņa 1. pakāpē

- svešvalodu zināšanas (vēlams - angļu un krievu valoda)

- nevainojama reputācija

Ja vēlaties piedalīties konkursā, lūdzam līdz 2017. gada 8. septembrim (ieskaitot) iesniegt personīgi vai sūtot pa pastu VAS "Latvijas autoceļu uzturētājs" (Krustpils iela 4, Rīga, LV- 1073) ar norādi "VAS "Latvijas autoceļu uzturētājs" nominācijas komisijai", vai elektroniski, sūtot uz e-pasta adresi nominacijas.komisija@lau.lv, šādus dokumentus:

1) motivētu pieteikumu (iekļaujot informāciju, kas apliecina paziņojumā norādītās pieredzes un prasmju esamību, kā arī atbilstību valdes priekšsēdētāja/-as amatam), norādot kandidāta/-es kontaktinformāciju (pasta adrese, e-pasta adrese, tālruņa numurs);

2) redzējumu (līdz 1000 vārdiem) par VAS "Latvijas autoceļu uzturētājs" un autoceļu būvniecības, remonta un uzturēšanas nozares attīstību;

3) Curriculum Vitae (CV), tai skaitā norādot informāciju par profesionālo darba pieredzi - darbavietas nosaukumu un galvenos darba pienākumus (pēdējo 10 gadu laikā), vadīto kolektīvu darbinieku skaitu, pašnovērtējumu svešvalodu prasmēm;

4) izglītību apliecinošu dokumentu kopijas;

5) profesionālo kvalifikāciju, valodu un citas prasmes apliecinošu dokumentu (sertifikātu) kopijas;

6) apliecinājumu par atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31. panta ceturtās daļas prasībām, t. i., kandidāts/-e iesniedz apliecinājumu un apliecina, ka: ir augstākā izglītība; nav bijis sodīts par tīšu noziedzīgu nodarījumu, neatkarīgi no sodāmības dzēšanas vai noņemšanas; pamatojoties uz kriminālprocesa ietvaros pieņemtu nolēmumu, nav atņemtas tiesības veikt noteiktu vai visu veidu komercdarbību vai citu profesionālo darbību; tiesa nav atzinusi par maksātnespējīgu parādnieku;

7) valsts valodas prasmes apliecību par valsts valodas prasmi augstākajā līmenī, C līmeņa 1. pakāpe (iesniedz kandidāti, kuriem latviešu valoda nav dzimtā valoda);

8) kandidāts/-e, ja izglītība ir iegūta ārvalstīs, pievieno dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā;

9) citus dokumentus, kas apliecina kandidātam/-ei izvirzīto prasību izpildi.

Kandidātiem, kas tiks virzīti otrajai vērtēšanas kārtai, nominācijas komisija lūgs septiņu kalendāro dienu laikā iesniegto redzējumu (Par VAS "Latvijas autoceļu uzturētājs" un autoceļu būvniecības, remonta un uzturēšanas nozares attīstību) sagatavot un iesūtīt prezentācijas formā (apjoms līdz 10 minūtēm).


OP 2017/154.AKK3

Valsts augu aizsardzības dienests (reģ. Nr. 90000042982) izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Augu aizsardzības departamenta Integrētās augu aizsardzības daļas vecākais referents

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība lauksaimniecībā

- darba pieredze agronoma profesijā

- zināšanas par augu aizsardzības un integrētās augu aizsardzības jomu regulējošiem normatīviem aktiem

- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes

- prasme strādāt ar datoru

- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību, ētiskums un orientācija uz attīstību

Galvenie darba uzdevumi:

- apkopot no reģionu speciālistiem iesūtīto informāciju par kaitīgo organismu izplatību Latvijā

- izstrādāt iekšējos normatīvos aktus augu kaitēkļu un slimību monitoringa un prognožu jomā

- uzturēt un veidot augu kaitēkļu un slimību izplatības ilggadīgo novērojumu datu bāzi un veikt analīzi par kaitīgo organismu izplatības tendencēm

- nodrošināt ieinteresētās personas ar informāciju par kaitīgajiem organismiem, to bioloģiju un ierobežošanas pasākumiem, sniegt informāciju par reģistrēto augu aizsardzības līdzekļu lietošanu

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamenta Personāla daļā 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Lielvārdes ielā 36, tālr. 67027219, e-pasta adrese: personals@vaad.gov.lv.


OP 2017/154.AKK4

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - vecākais referents (uz nenoteiktu laiku) Budžeta departamenta Labklājības sfēras finansēšanas nodaļā

Budžeta departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta, tā paskaidrojumu un gadskārtējā valsts budžeta likuma grozījumu un tā paskaidrojumu izstrādāšanu, ar gadskārtējā valsts budžeta likuma un Likuma par budžetu un finanšu vadību izpildi saistītu jautājumu risināšanu.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikas vai finanšu nozarē

- pieredze darbā valsts pārvaldē ekonomikas/finanšu jomā pēdējo 5 gadu laikā (tiks uzskatīta par priekšrocību)

- prasme formulēt un izteikt rakstveidā savu viedokli par kompetencē esošiem jautājumiem

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- teicamas latviešu valodas zināšanas un labas angļu valodas zināšanas

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- analītiskās spējas un prasme argumentēt savu viedokli

- teicamas MS Office programmas zināšanas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Pievienojies Budžeta departamenta kolektīvam, un mēs tev uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:

- izskatīt un sagatavot Labklājības ministrijas pamatbudžeta projektus iekļaušanai gadskārtējā valsts budžeta likumprojektā

- izskatīt tiesību aktu projektus un sagatavot atzinumus par kompetencē esošajiem jautājumiem

- sagatavot analītiskos aprēķinus un informācijas kopsavilkumus valsts budžeta plānošanas procesa un izpildes uzskaites nodrošināšanā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts fiskālās politikas plānošana un izpilde" II A līmenis un 10. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances/. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.


OP 2017/154.AKK5

Latvijas Republikas Valsts kontrole ir neatkarīga un moderna valsts institūcija, kas uzrauga nodokļu maksātāju naudas izmantošanas tiesiskumu un ekonomisko efektivitāti. Darbs Valsts kontrolē - tā ir iespēja piedalīties valsts pārvaldes procesā un uzlabot to, gūstot daudzveidīgu, ar dažādu nozaru darbību saistītu pieredzi. Valsts kontrole ir institūcija, kuru novērtē sabiedrība un kura novērtē savus darbiniekus

REDAKTORS/-E

Iestāde/struktūrvienība: Latvijas Republikas Valsts kontrole, Kanceleja

Darbavieta: Rīgā, Skanstes ielā 50

Darba laiks: uz nenoteiktu laiku

Latvijas Republikas Valsts kontrole aicina darbā redaktoru, nosakot šādas prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība latviešu filoloģijā

- vismaz viena gada darba pieredze izdevumu sagatavošanas un rediģēšanas jomā pēdējo 3 gadu periodā

- vēlamas zināšanas grāmatvedībā, lietvedībā, tiesību pamatos, revīzijas jautājumos un pamatzināšanas par kvalitātes vadības sistēmu

- motivācija lietot un pilnveidot profesionālās kompetences darba procesā

- spēja strādāt ar vairākiem projektiem vienlaicīgi, izvērtējot prioritāti un ievērojot to izpildes termiņus

- izcilas latviešu valodas zināšanas (mutvārdos un rakstiski)

- teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas, precīzi izsakot un pamatojot savu viedokli

- ļoti labas datorprogrammu lietošanas prasmes

- orientācija uz rezultātu

Par priekšrocību uzskatīsim darba pieredzi valsts pārvaldē un angļu valodas zināšanas.

Galvenie amata pienākumi:

- konsultēt Valsts kontroles darbiniekus dokumentu sagatavošanā, latviešu valodas lietišķās izteiksmes un lietišķās sarakstes jautājumos, un nodrošināt, lai sagatavotie dokumenti būtu atbilstošā līmenī valodas un stila ziņā, kā arī precīzi un taktiski formulēti

- gramatiski un stilistiski rediģēt Valsts kontroles iekšējo normatīvo aktu projektus, revīzijas ziņojumu projektus, nosūtāmo dokumentu projektus, Valsts kontroles drukātās un elektroniskās publikācijas, kā arī prezentāciju, semināru, darba grupu un konferenču materiālus

- izvērtēt dokumentu projektu atbilstību latviešu literārās valodas normām, veikt vai ieteikt nepieciešamās izmaiņas

- pēc nepieciešamības pārskatīt tulkotos dokumentus

Saviem darbiniekiem piedāvājam:

- profesionālu darbinieku kolektīvu uz rezultātu orientētā organizācijā

- stabilu organizāciju ar skaidri formulētām karjeras un atalgojuma izaugsmes iespējām

- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu atbilstoši darba rezultātiem

- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās un labus darba apstākļus

CV un pieteikuma vēstuli ar norādi "Redaktors" lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi lrvk@lrvk.gov.lv līdz 2017. gada 23. augustam, tālr. informācijai 67017528 vai 67017674.


OP 2017/154.AKK6

Pašvaldības iestāde "Ventspils pilsētas domes Izglītības pārvalde" (reģ. Nr. 90000052497) izsludina atklātu konkursu uz Ventspils pilsētas pašvaldības vispārējās izglītības iestādes "Pārventas pamatskola" direktora amatu

Individuālās kvalifikācijas un iemaņu prasības:

- bakalaura/maģistra grāds pedagoģijā vai izglītībā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība pedagoģijā, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība un B programma pedagoģijā vismaz 72 stundu apjomā

- priekšrocība pretendentam/-ei ar maģistra grādu pedagoģijā vai izglītībā

-·vismaz triju gadu pedagoģiskā darba pieredze izglītības jomā vai izglītības vadības darbā

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām un vismaz vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas prasmes profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā

- uz pretendentu neattiecas Izglītības likumā un Bērnu tiesību aizsardzības likumā noteiktie ierobežojumi strādāt par pedagogu

- labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, t. sk. prasme strādāt ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī

- izglītības nozares normatīvo aktu pārzināšana un orientēšanās esošajā situācijā izglītības jomā valstī

- zināšanas izglītības satura metodiskā darba jautājumos

- labas prezentēšanas un komunikācijas prasmes

- precizitāte un augsta atbildības izjūta

- spēja strādāt patstāvīgi, noteikt prioritātes un plānot ikdienas darbus

Dzīves un darba aprakstu (CV), konkrēti norādot laika periodus, iegūtās izglītības līmeni, darba pienākumus, valodas prasmes, prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, pretendenta sagatavotu koncepciju par Pārventas pamatskolas attīstības perspektīvu un pieteikuma vēstuli līdz 2017. gada 22. augustam ieskaitot iesniegt Ventspils pilsētas domes Izglītības pārvaldē, nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi 14. kabinetā, Ventspils pilsētas domes Izglītības pārvaldē, Raiņa ielā 10, Ventspilī, LV-3601, darba dienās no plkst. 8.00 līdz 17.00, izņemot pirmdienās no plkst. 8.00 līdz 18.00 un piektdienās no plkst. 8.00 līdz 16.00, ievērojot pusdienas pārtraukumu no plkst. 12.00 līdz 13.00, vai nosūtot elektroniski: vip@ventspils.lv. Uzziņas pa tālruni 636 01221, 636 01224.

Ar nolikumu "PRETENDENTU ATLASES ATKLĀTĀ KONKURSA NOLIKUMS UZ VENTSPILS PILSĒTAS PAŠVALDĪBAS VISPĀRĒJĀS IZGLĪTĪBAS IESTĀDES "PĀRVENTAS PAMATSKOLA" DIREKTORA AMATU" iespējams iepazīties Ventspils pilsētas domes Izglītības pārvaldē personīgi 14.kabinetā, Raiņa ielā 10, Ventspilī, LV-3601, darba dienās no plkst. 8.00 līdz 17.00, izņemot pirmdienās no plkst. 8.00 līdz 18.00 un piektdienās no plkst. 8.00 līdz 16.00, ievērojot pusdienas pārtraukumu no plkst. 12.00 līdz 13.00, vai nosūtot elektronisku pieprasījumu: vip@ventspils.lv. Uzziņas pa tālruni 636 01221, 636 01224.


OP 2017/154.AKK7

LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātē:

- uz divām lektora amata vietām - vadībzinātne, izglītības vadība

- uz vienu docenta amata vietu - psiholoģija, pedagoģiskā psiholoģija

- uz divām docenta amata vietām - psiholoģija, sociālā psiholoģija

- uz divām docenta amata vietām - psiholoģija, klīniskā psiholoģija

- uz divām pētnieka amata vietām - pedagoģija, sociālā pedagoģija

- uz vienu pētnieka amata vietu - pedagoģija, nozaru (speciālā) pedagoģija

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā sludinājumā http://www.lu.lv/par/vakances/.

Pieteikšanās termiņš ir līdz 2017. gada 4. septembrim.

Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personālvadības departamentā Rīgā, Raiņa bulvārī 19, 128. telpā, LV-1586.

Papildu informācija pa tālrUNI 67033990.


OP 2017/154.AKK8

LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu uz akadēmiskā personāla amata vietām

Atomfizikas un spektroskopijas institūtā:

- uz vienu pētnieka amata vietu - fizika, medicīniskā fizika

Bioloģijas institūtā:

- uz divām zinātniskā asistenta amata vietām - bioloģija, molekulārā bioloģija

- uz vienu zinātniskā asistenta amata vietu - medicīna, medicīniskā bioķīmija

Starpnozaru izglītības inovāciju centrā:

- uz vienu pētnieka amata vietu - ķīmija, ķīmijas didaktika

- uz vienu zinātniskā asistenta amata vietu - bioloģija, bioloģijas didaktika

Fizikas un matemātikas fakultātē:

- uz vienu docenta amata vietu - fizika, cietvielu fizika

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā sludinājumā http://www.lu.lv/par/vakances/.

Pieteikšanās termiņš ir līdz 2017. gada 4. septembrim.

Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personāla departamentā Rīgā, Raiņa bulvārī 19, 128. telpā, LV-1586.

Papildu informācija pa tālruni 67033990.


OP 2017/154.AKK9

ZEMKOPĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku - (darba pienākumi saistīti ar iekšējo auditu veikšanu Zemkopības ministrijas resorā) Iekšējā audita nodaļas auditors

Prasības pretendentam/-ei:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai augstākā akadēmiskā izglītība

- vēlams valsts pārvaldes iekšējā auditora sertifikāts

- vismaz trīs gadu darba pieredze iekšējā auditā

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē

- zināšanas par iekšējo kontroli, sistēmu auditiem, risku analīzi

- zināšanas par iekšējā audita veikšanas metodiku un valsts pārvaldes iekšējo auditu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- izpratne par Zemkopības ministrijas pamatdarbības jomām

- zināšanas par grāmatvedības un finanšu vadības pamatprincipiem

- ļoti laba latviešu valodas rakstu kultūra

- prasmes strādāt ar datorprogrammām MS Word, MS Excel, MS Office Outlook, Internet Explorer, PowerPoint

- labas komunikācijas prasmes

- prasme identificēt problēmas, saskatīt cēloņu un seku sakarības, izdarīt atbilstošus secinājumus un piedāvāt risinājumus un alternatīvas

Mēs piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu

- bruto atalgojumu, sākot no 940 euro (10. mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu

Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - jāiesniedz personiski Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā vai jānosūta elektroniski uz e-pasta adresi ilona.vrona@zm.gov.lv vai pa pastu. Adrese: Republikas laukums 2, 4. stāvs, 411. kabinets, tālr. uzziņām 67027513, 67027319.

Konkursa termiņš - 10 kalendārās dienas no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis".


OP 2017/154.AKK10

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Klimata pārmaiņu departamenta Klimata finanšu un tehnoloģiju nodaļas vecākā eksperta valsts civildienesta ierēdņa amatu (darbs saistīts ar komunikāciju ar starptautiskajiem partneriem)

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides, ekonomikas, vadības, komunikāciju vai filologa specialitātē vai akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam atbilstošām speciālām studijām

- darba pieredze sadarbības koordinēšanā ar starptautiskajiem partneriem, t. sk. lietišķās komunikācijas angļu valodā nodrošināšanā un vispusīgu ziņojumu gatavošanā

- vēlama vismaz viena gada darba pieredze valsts pārvaldē

- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu veidiem un hierarhiju

- zināšanas par Latvijas vides aizsardzības jomas institucionālo sistēmu, Eiropas Savienības institūcijām un nozīmīgākajām starptautiskajām organizācijām

- zināšanas par klimata pārmaiņām, to cēloņiem un pasākumiem to novēršanai, kā arī pielāgošanās klimata pārmaiņām iespējām

- zināšanas par starptautisko, Eiropas Savienības un Latvijas klimata politiku un atbilstošajiem starptautiskajiem un nacionālajiem politikas plānošanas dokumentiem un tiesību aktiem

- zināšanas par siltumnīcefekta gāzu emisijas vienību tirdzniecību, kā arī Klimata pārmaiņu finanšu instrumenta un Emisijas kvotu izsolīšanas instrumenta darbību

Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:

- teicamas angļu valodas zināšanas (gan runāšana, gan rakstīšana), t. sk. juridisko, finanšu un vides aizsardzības terminu zināšanas un šo jēdzienu izpratne, lietišķās korespondences stila pārvaldīšana

- prasme precīzi formulēt un argumentēt viedokli

- prasme kvalitatīvi sagatavot un noformēt dokumentus, prezentācijas

- sadarbības un komunikācijas prasmes

- prasme strādāt komandā un pastāvīgi plānot savu darbu

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 36. saimes "Politikas plānošana" III līmenis un12. mēnešalgu grupa, mēnešalga no 1006 līdz 1080 euro pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- radošu, daudzveidīgu darbu un atsaucīgus kolēģus

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstule, dzīvesgaitas apraksts (Curriculum Vitae), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai uz e-pasta adresi personals@varam.gov.lv ar norādi "Konkurss - Klimata finanšu un tehnoloģiju nodaļas vecākais eksperts" vai pa pastu (adrese: Peldu iela 25, Rīga, LV-1494).

Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē: www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.


OP 2017/154.AKK11

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Klimata pārmaiņu departamenta Klimata finanšu un tehnoloģiju nodaļas vecākā referenta valsts civildienesta ierēdņa amatu (darbs saistīts galvenokārt ar klimata finansējuma nodrošināšanas koordinēšanu)

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides, ekonomikas vai vadības specialitātē vai akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam atbilstošām speciālām studijām

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē

- vismaz divu gadu pieredze darbā ar starptautisko projektu koordinēšanu

- darba pieredze projektos saistībā ar siltumnīcefekta gāzu emisiju samazināšanu (piemēram, uzlabojot energoefektivitāti, ieviešot atjaunojamo energoresursu tehnoloģijas u.tml.) vai pielāgošanos klimata pārmaiņām

- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu veidiem un hierarhiju

- zināšanas par Latvijas vides aizsardzības jomas institucionālo sistēmu, Eiropas Savienības institūcijām un nozīmīgākajām starptautiskajām organizācijām

- zināšanas par starptautisko, Eiropas Savienības un Latvijas klimata politiku un tās ietvaros nozīmīgākajiem politikas plānošanas dokumentiem un tiesību aktiem, kā arī būtiskākajiem pasākumiem, tehnoloģijām

- zināšanas par nacionālajiem un starptautiskajiem klimata finanšu instrumentiem

- zināšanas par projektu attīstīšanu un ieviešanu

Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:

- teicamas angļu valodas zināšanas, t. sk. klimata politikas un tehnoloģiju terminu zināšanas

- labas sadarbības un komunikācijas, t. sk. viedokļa argumentēšanas prasmes, kā arī prasme strukturēt informāciju

- prasme strādāt komandā un pastāvīgi plānot savu darbu

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 36. saimes "Politikas plānošana" III līmenis un12. mēnešalgu grupa, mēnešalga no 1006 līdz 1080 euro pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- radošu, daudzveidīgu darbu un atsaucīgus kolēģus

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstule, dzīvesgaitas apraksts (Curriculum Vitae), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai uz e-pasta adresi personals@varam.gov.lv ar norādi "Konkurss - Klimata finanšu un tehnoloģiju nodaļas vecākais referents" vai pa pastu (adrese: Peldu iela 25, Rīga, LV-1494).

Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi". Tālr. uzziņām 67026902.


OP 2017/154.AKK12

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina konkursu uz Pašvaldību departamenta Pašvaldību pārraudzības nodaļas jurista valsts civildienesta ierēdņa amatu

Amata mērķis un galvenie pienākumi: nodrošināt pašvaldības darbības tiesiskuma uzraudzību, tai skaitā izvērtēt pašvaldību pieņemtos saistošos noteikumus, sagatavot tiesību aktu projektus, priekšlikumus grozījumiem normatīvajos aktos pašvaldību pārraudzības jomā un citu dokumentu projektus atbilstoši amata aprakstā noteiktajam.

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība

- pieredze jurista profesijā ilgāka par trīs gadiem

- darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldībā un zināšanas par valsts pārvaldes un pašvaldību darbības principiem

- zināšanas un vēlama pieredze tiesību aktu projektu, attīstības plānošanas dokumentu projektu un informatīvo ziņojumu izstrādē un virzībā

- labas angļu valodas zināšanas

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, konceptuāla domāšana un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 21. saimes "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi" IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa; mēnešalga līdz 1106 euro pirms nodokļu nomaksas)

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstule, dzīvesgaitas apraksts (Curriculum Vitae), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai uz e-pasta adresi personals@varam.gov.lv ar norādi "Konkurss - Pašvaldību pārraudzības nodaļas jurists" vai pa pastu (adrese: Peldu iela 25, Rīga, LV-1494).

Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi". Tālr. uzziņām 67026902.


OP 2017/154.AKK13

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina konkursu uz Reģionālās politikas departamenta Reģionālās attīstības plānošanas nodaļas vecākā referenta valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku)

Amata mērķis un galvenie pienākumi: nodrošināt priekšlikumu izstrādi un to iedzīvināšanu par nepieciešamajiem reģionālās attīstības atbalsta pasākumiem plānošanas reģionu un pašvaldību funkciju izpildei un uzņēmējdarbības veicināšanai, institucionālās kapacitātes stiprinošo projektu izstrāde un ieviešanas koordinācija, atzinumu sniegšana par attīstības plānošanas dokumentiem un tiesību aktu projektiem.

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, vēlams ekonomikā, politikas zinātnē vai tiesību zinātnēs

- darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldībā un zināšanas par valsts pārvaldes un pašvaldību darbības principiem

- zināšanas un vēlama pieredze tiesību aktu projektu un attīstības plānošanas dokumentu projektu izstrādē un virzībā

- zināšanas par Latvijas reģionālās politikas jautājumiem

- labas angļu valodas zināšanas

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, konceptuāla domāšana un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 36. saimes "Politikas plānošana" II līmenis un 9. mēnešalgu grupa; mēnešalga no 835 līdz 900 euro pirms nodokļu nomaksas)

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstule, dzīvesgaitas apraksts (Curriculum Vitae), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai uz e-pasta adresi personals@varam.gov.lv ar norādi "Konkurss - Reģionālās attīstības plānošanas nodaļas vecākais referents" vai pa pastu (adrese: Peldu iela 25, Rīga, LV-1494).

Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi". Tālr. uzziņām 67026902.


OP 2017/154.AKK14

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Veselības attīstības projektu nodaļas vecākā eksperta amatu

MĒS PIEDĀVĀJAM:

- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu projektu ieviešanas procesā

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- amatu uz noteiktu laiku uz 5 gadiem

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 1020 euro līdz 1340 euro)

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

TAVOS PIENĀKUMOS BŪS:

- nodaļas kompetencē esošo projektu iepirkumu pirmspārbaužu un iepirkuma pārbaužu virskontrole

- noslēgto līgumu un līgumu grozījumu virskontrole

- iekšējās kontroles sistēmas izveide un aktualizēšana ar publiskā iepirkuma jomu saistītiem jautājumiem;

- nodaļas darbinieku un finansējuma saņēmēju konsultēšana iepirkumu jautājumos

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR:

- pieredze vai zināšanas publiskā iepirkuma jautājumos un spēja to pielietot projekta ietvaros veikto iepirkumu izskatīšanā

- pieredze Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanā, administrēšanā, uzraudzībā vai kontrolē

- izpratne par grāmatvedības pamatprincipiem

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Veselības attīstības projektu nodaļa vecākais eksperts (iepirkumu jomā)".

Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.

Pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2017/154.AKK15

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Veselības attīstības projektu nodaļas vecākā eksperta amatu

MĒS PIEDĀVĀJAM:

- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu projektu ieviešanas procesā

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- amatu uz noteiktu laiku uz 5 gadiem

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 1020 euro līdz 1340 euro)

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

TAVOS PIENĀKUMOS BŪS:

- nodaļas kompetencē esošo projektu ietvaros iesniedzamo maksājuma pieprasījuma izskatīšanas termiņu plānošana un uzraudzība

- nodaļas darbinieku izskatīto maksājuma pieprasījumu virskontrole

- noslēgto līgumu un līgumu grozījumu virskontrole

- nodaļas darbinieku un finansējuma saņēmēju konsultēšana finanšu jautājumos

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR:

- pieredze vai zināšanas projektu finanšu vadībā un spēja to lietot projektu finanšu dokumentu izskatīšanā

- pieredze Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanā, administrēšanā, uzraudzībā vai kontrolē

- zināšanas grāmatvedības un finanšu analīzes jautājumos

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Veselības attīstības projektu nodaļa vecākais eksperts (finanšu jomā)".

Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.

Pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2017/154.AKK16

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Sabiedrības attīstības projektu nodaļas vecākā projektu vadītāja amatu

MĒS PIEDĀVĀJAM:

- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu projektu ieviešanas procesā

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- amatu uz noteiktu laiku uz 5 gadiem

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 940 euro līdz 1287 euro)

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

TAVOS PIENĀKUMOS BŪS:

- Eiropas Savienības fondu finansēto projektu īstenošanas uzraudzība un kontrole, t. sk. līgumu slēgšanas, līgumu grozījumu un maksājuma pieprasījumu izskatīšana

- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR:

- pieredze Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanā, administrēšanā, uzraudzībā vai kontrolē

- izpratne grāmatvedības un finanšu vadības pamatjautājumos

- izpratne par publiskā iepirkuma jautājumos

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Sabiedrības attīstības projektu nodaļa vecākais projektu vadītājs".

Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.

Pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2017/154.AKK17

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Sabiedrības attīstības projektu nodaļas projektu vadītāja amatu

MĒS PIEDĀVĀJAM:

- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu projektu ieviešanas procesā

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- amatu uz ierēdņa prombūtnes laiku

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 912 euro līdz 1240 euro)

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

TAVOS PIENĀKUMOS BŪS:

- Eiropas Savienības fondu finansēto projektu īstenošanas uzraudzība un kontrole, t. sk. līgumu slēgšanas, līgumu grozījumu un maksājuma pieprasījumu izskatīšana

- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR:

- pieredze Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanā, administrēšanā, uzraudzībā vai kontrolē

- izpratne grāmatvedības un finanšu vadības pamatjautājumos

- izpratne par publiskā iepirkuma jautājumos

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Sabiedrības attīstības projektu nodaļa projektu vadītājs".

Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.

Pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2017/154.AKK18

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde izsludina konkursu uz Personu datu apstrādes departamenta DIREKTORA amatu

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinībās vai vadībzinībās

- darba pieredze vadošā amatā valsts, pašvaldības vai privātajā sektorā (ne mazāk kā trīs gadi) un tādā amatā, kura pakļautībā ir bijuši vairāk par 20 darbiniekiem (pieredze valsts pārvaldes institūcijā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- pieredze informācijas sistēmu attīstības dokumentu izstrādē un resursu plānošanā, kā arī liela mēroga informācijas sistēmu vadībā

- praktiskā darba pieredze lielu informācijas sistēmu izveidošanā, ieviešanā, uzturēšanā un attīstīšanā

- zināšanas par iedzīvotāju uzskaiti Latvijas Republikā un personu datu apstrādi

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- ļoti labas krievu valodas un angļu valodas zināšanas

- prasme izskaidrot un pārliecināt par savu viedokli, ļoti labas argumentācijas un komunikācijas prasmes (rakstveidā un mutvārdos)

Iesniedzamie dokumenti:

- pieteikuma vēstule

- CV

- izglītības dokumenta kopija

- attīstības vīzija par iedzīvotāju uzskaites pilnveidošanu un datu apmaiņas un pieejamības modernizēšanu un uzlabošanu (vīzijā jānorāda esošās situācijas apraksts, problēmas un piedāvātie attīstības risinājumi)

Dokumentus var iesniegt 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis":

- nosūtot pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentam, adrese: Čiekurkalna 1. līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026;

- personīgi Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentā Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-3, Rīgā, LV-1026;

- nosūtot uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv ar norādi "Pieteikums PDAD direktora amatam".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.

Uzziņas pa tālruni 67219273.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)