Laidiens: 01.08.2017., Nr. 151

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/151.AKK1

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Uzņēmējdarbības nodaļas projekta vadītāja amatu

MĒS PIEDĀVĀJAM

- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu projektu ieviešanas procesā

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- amatu uz noteiktu laiku uz 5 gadiem

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 912 euro līdz 1240 euro)

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

TAVOS PIENĀKUMOS BŪS

- Eiropas Savienības fondu projektu uzraudzība un kontrole, t. sk. projektu izdevumu finanšu plūsmas izskatīšana un analīze, un projektu iepirkumu dokumentācijas izvērtēšana

- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR

- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā, administrēšanā, uzraudzībā vai kontrolē

- zināšanas iepirkumu procedūru jautājumos

- izpratne par grāmatvedības un finanšu vadības pamatprincipiem

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā

- izpratne par uzņēmējdarbības jomu

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Uzņēmējdarbības nodaļas projektu vadītājs".

Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.

Pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2017/151.AKK2

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Uzņēmējdarbības nodaļas vecākā eksperta amatu

MĒS PIEDĀVĀJAM

- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu projektu ieviešanas procesā

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- amatu uz noteiktu laiku uz 5 gadiem

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 1020 euro līdz 1340 euro)

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

TAVOS PIENĀKUMOS BŪS

- Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanas uzraudzība un kontrole, t. sk. finanšu instrumentu uzraudzība

- projektu biznesa plānu un izdevumu finanšu plūsmas analīze

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR

- darba pieredze banku sektorā (vēlams kreditēšanā), biznesa plānu sagatavošanā vai finanšu analīzē

- zināšanas grāmatvedības un finanšu vadības jautājumos

- zināšanas iepirkumu procedūru jautājumos

- izpratne par uzņēmējdarbības jomu

- vēlama pieredze darbā ar Eiropas Savienības fondu īstenošanu, administrēšanu, uzraudzību vai kontroli

- spēja analītiski izvērtēt procesus un rezultātus

- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Uzņēmējdarbības nodaļas vecākais eksperts".

Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.

Pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2017/151.AKK3

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Uzņēmējdarbības nodaļas vadītāja vietnieka amatu

MĒS PIEDĀVĀJAM

- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu projektu ieviešanas procesā

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- amatu uz nenoteiktu laiku

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 1103 euro līdz 1450 euro)

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

TAVOS PIENĀKUMOS BŪS

- nodaļas kompetencē esošo Eiropas Reģionālās attīstības fonda projektu īstenošanas uzraudzības un kontroles nodrošināšana

- Eiropas Savienības fondu projektu ietvaros iesniegto iepirkumu plānu izskatīšana, veikto iepirkumu pirmspārbaužu un iepirkumu pārbaužu veikšana

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- zināšanas publisko iepirkumu jautājumos un pieredze publiskā iepirkuma dokumentācijas un procesa izvērtēšanā

- darba pieredze vai zināšanas Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanā, administrēšanā, uzraudzībā vai kontrolē

- pieredze darbā, kas saistīta ar būvniecības projektiem tiks uzskatīta par priekšrocību

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Uzņēmējdarbības nodaļas vadītāja vietnieks".

Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.

Pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2017/151.AKK4

Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatu uz noteiktu laiku Vidzemes reģionālajā Valsts darba inspekcijā (darbavieta Valmierā)

Valsts darba inspekcija piedāvā:

- draudzīgu kolektīvu

- interesantu un dinamisku darbu

- iespēju dot savu ieguldījumu atbilstības nodrošināšanā darba tiesību un darba apstākļu jomā

- gūt pieredzi darba tiesību, darba aizsardzību un administratīvā procesu regulējošo tiesību aktu piemērošanā

- algu no 610 EUR līdz 729 EUR atbilstoši noteiktajai kategorijai un profesionālajai pieredzei

- plašas un profesionālas apmācību iespējas

- veselības apdrošināšanu pēc 6 mēnešiem

Būtiskākie amata pienākumi:

- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu un veicināt atbilstības nodrošināšanu

- atbilstoši Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un savlaicīgu izpildi

- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām izskatīt un sniegt atbildes uz fizisku un juridisku personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem

- izmeklēt darbā notikušos nelaimes gadījumus

- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus

- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)

- vēlama praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības jomā

- vēlamas svešvalodu zināšanas (krievu, angļu valoda)

- komunikācijas un sadarbība prasmes, organizatora spējas, prasme definēt problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi

- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī

- B kategorijas autovadītāja apliecība; prasme vadīt automašīnu ar mehānisko vadīšanas sistēmu

Motivēta pieteikuma vēstule un CV, izglītību apliecinošo dokumentu kopijas (ja izglītība iegūta ārzemēs jāiesniedz Akadēmiskās informācijas centra izziņa), jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālrunis uzziņām 29400584 vai 67021621, e-pasta adrese: pdpd@lm.gov.lv.


OP 2017/151.AKK5

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija, reģistrācijas Nr. 90001870675, izsludina konkursu uz piecām vakantām Juridiskās nodaļas juriskonsulta amata vietām (amata saime 21, līmenis III A)

Saskaņā ar jauno Uzturlīdzekļu garantiju fonda likumu, kas paredz izmaiņas uzturlīdzekļu saņemšanā, Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija papildu funkciju nodrošināšanai izsludina konkursu uz vakantām Juridiskās nodaļas juriskonsulta amata vietām.

Prasības:

- augstākā juridiskā izglītība (otrā līmeņa), jurista kvalifikācija

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- amatā nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa

- angļu valodas zināšanas (runāšana, rakstīšana, lasīšana)

- pieredze normatīvo aktu izstrādē

- zināšanas par administratīvo procesu iestādē

- zināšanas starptautiskajās tiesībās

- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas

- zināšanas lietvedībā

- prasmes darbā ar datoru (MS Office)

- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas saskarsmes un analītiskās prasmes

Galvenie darba pienākumi:

- gatavot administratīvo aktu projektus uzturlīdzekļu lietās

- gatavot priekšlikumus grozījumiem normatīvajos aktos

- mutvārdu un rakstveida komunikācija uzturlīdzekļu lietās ar privātpersonām un juridiskām personām (zvērinātiem tiesu izpildītājiem, bāriņtiesām u.c.)

- izskatīt pārrobežu pieteikumus un gatavot pieteikumu projektus pārrobežu uzturlīdzekļu lietās nosūtīšanai centrālai iestādei saskaņā ar Padomes Regulu (EK) Nr. 4/2009 vai Hāgas 2007.gada uzturlīdzekļu konvenciju

- mutvārdu un rakstveida komunikācija angļu valodā pārrobežu uzturlīdzekļu lietās ar privātpersonām, centrālajām iestādēm u.c. kompetentām iestādēm

Piedāvājam:

- Mēnešalgu 1. kategorija: 835,00 EUR, 2. kategorija: 1015,00 EUR, 3. kategorija 1190,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt 10 dienu laikā no konkursa izsludināšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" personīgi vai nosūtīt elektroniski vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasta adrese: pasts@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM". Tālr. 67830626.


OP 2017/151.AKK6

Konkurences padome izsludina konkursu uz Aizliegtu vienošanos departamenta EKSPERTA amatu

Latvijas Konkurences padome ir atzīta par vienu no vadošajām konkurences iestādēm pasaulē savu darba rezultātu un organizācijas efektivitātes dēļ. No 130 pasaules konkurences iestādēm Global Competition Review reitingā tiek iekļautas vien 36 labākās, tai skaitā arī Latvijas Konkurences padome. Mūsu mērķis ir veidot godīgu un vienlīdzīgu konkurences vidi visas sabiedrības - patērētāju un uzņēmēju - interesēs. Mūsu pamatvērtības - taisnīgums, profesionalitāte un neatkarība.

Mēs lepojamies ar to, ka katrs Konkurences padomes darbības finansēšanai atvēlētais viens eiro no valsts budžeta rada sabiedrības ieguvumu aptuveni 52 euro apmērā un vairāk kā 90 % gadījumu nacionālās tiesas ir atzinušas Konkurences padomes lēmumus par tiesiskiem un pamatotiem.

Ja vēlies pievienoties mūsu komandai - piesakies eksperta amatam.

Pienākumi:

- piedalīties konkurences tiesību pārkāpumu lietu izmeklēšanā un pierādījumu iegūšanā

- veikt tirgus uzraudzības un piedalīties izmeklēšanas darbībās

- izskatīt sūdzības un iesniegumus

- pārstāvēt Konkurences padomes intereses darba grupās Latvijā un ārvalstīs

Mūsu prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai 2. līmeņa profesionālā juridiskā vai ekonomiskā izglītība

- profesionālā pieredze valsts pārvaldē vai privātajā sektorā ne mazāka kā viens gads

- izpratne par konkurences tiesību piemērošanu

- angļu valodas prasmes ne zemākas par vidējā līmeņa 1. pakāpi (B1)

- analītiskās spējas, argumentēšanas un liela apjoma informācijas strukturēšanas prasmes

- spēja veidot gramatiski, stilistiski un juridiski pareizu tekstu latviešu valodā

Mēs piedāvājam:

- aizraujošu darbu profesionāļu komandā

- sociālās garantijas un labus darba apstākļus

- izcilas profesionālās izaugsmes iespējas

- amatalga, sākot no 900 EUR pirms nodokļu nomaksas

CV un motivācijas vēstuli lūdzam iesniegt līdz 2017. gada 20. augustam, nosūtot uz e-pasta adresi konkurence@kp.gov.lv. Tālr. uzziņām 67282865.


OP 2017/151.AKK7

Valsts izglītības attīstības aģentūra izsludina atklātu konkursu uz Profesionālās izglītības projektu departamenta Projektu vadības nodaļas projekta vadītāja (darbinieka) amatu (uz Projekta īstenošanas laiku)

Amata mērķis: nodrošināt Eiropas Savienības fondu darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 7.2.1. specifiskā atbalsta mērķa "Palielināt nodarbinātībā, izglītībā vai apmācībās neiesaistītu jauniešu nodarbinātību un izglītības ieguvi Jauniešu garantijas ietvaros" pasākuma "Sākotnējās profesionālās izglītības programmu īstenošana Jauniešu garantijas ietvaros" projekta "Sākotnējās profesionālās izglītības programmu īstenošana Jauniešu garantijas ietvaros" (turpmāk - Projekts) īstenošanu.

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt juridisko atbalstu Projekta īstenošanas un administrēšanas jautājumos

- koordinēt papildus apmācību organizēšanu izglītojamajiem vispārizglītojošos STEM priekšmetos

- organizēt izglītojamo prasmju un profesiju demonstrācijas, izstādes - konkursus, meistarklases

- izstrādāt iekšējo procedūru aprakstus

- koordinēt virs vienas vienības izmaksām noteikto atbalsta pasākumu īstenošanu Projekta mērķa grupas nodrošināšanai

- piedalīties Projekta sadarbības partneriem, pakalpojumu sniedzējiem deleģēto uzdevumu izpildes kontrolē

- piedalīties Projekta sadarbības partneru, pakalpojumu sniedzēju finansiālās un saturiskās darbības uzraudzībā un kontrolē, tai skaitā plānot, organizēt un veikt Projekta sadarbības partneru darbības novērtēšanas vizītes

- veikt Projekta sadarbības partneru, pakalpojumu sniedzēju iesniegtās dokumentācijas pārbaudi

- konsultēt Projekta sadarbības partnerus, pakalpojumu sniedzējus ar Projekta īstenošanu saistītajos jautājumos

- apzināt un analizēt riskus Projekta īstenošanas laikā, sniegt priekšlikumus identificēto risku novēršanai vai mazināšanai

- sniegt atbalstu Projekta īstenošanai nepieciešamās korespondences sagatavošanā, kā arī Projekta grozījumu dokumentācijas sagatavošanā

- piedalīties Projekta progresa ziņojuma un citu Projekta atskaišu dokumentācijas izstrādē

- piedalīties ikgadējo pārskatu par Eiropas Savienības līdzfinansētā Projektu mērķa grupām un horizontālo prioritāšu ievērošanu sagatavošanā

- organizēt Projektu ietvaros notiekošās sanāksmes, seminārus, konferences, materiālu izstrādi

- nodrošināt Projekta publicitātes pasākumu organizēšanu, un nodrošināt līdzdalību informācijas un publicitātes pasākumos

- identificēt iepirkumu priekšmetus Projektu iepirkuma plāna sastādīšanai

- organizēt iepirkumus

- piedalīties Projekta iepirkumu komisiju darbā

- sagatavot līgumu projektus ar Projekta pakalpojumu sniedzējiem

- izstrādāt iepirkumu tehnisko dokumentāciju Projektos plānotajām aktivitātēm

- uzraudzīt līgumu izpildi

- veikt Projekta pakalpojumu sniedzēju iesniegtās dokumentācijas pārbaudi

- nodrošināt sadarbības līgumu un to grozījumu izstrādi

Prasības pretendentam/-ei:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- praktiska darba pieredze iepirkumu organizēšanā (vismaz 2 gadi)

- pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu finansēto programmu projektu vadībā (vismaz 1 gads)

- pieredze dokumentu izstrādāšanā un noformēšanā

- pieredze līgumu sastādīšanā un iepirkumu dokumentācijas noformēšanā

- normatīvo aktu civiltiesību jomā un publiskā iepirkuma pārzināšana, kā arī prasme izmatot tos praksē

- zināšanas par Publisko iepirkumu likuma piemērošanu

- zināšanas finanšu un grāmatvedības jautājumos

- zināšanas Eiropas Savienības struktūrfondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu finansēto programmu projektu vadībā

- zināšanas par valsts pārvaldes iestādes darbības pamatprincipiem

- spēja plānot un organizēt savu darbu, iekļauties noteiktos termiņos, strādāt komandā, panākt izvirzīto uzdevumu savlaicīgu izpildi, kā arī spēja uzņemties atbildību par pieņemtajiem lēmumiem

- spēja operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisku apstrādi un būtiskāko datu akcentēšanu, izdarot atbilstošus secinājumus

- prasme risināt problēmsituācijas, strādāt saspringtās situācijās un ierobežotā laikā

Mēs piedāvājam:

- interesantu, radošu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā

- profesionālās izaugsmes iespējas

- stabilitāti un labus darba apstākļus

Amats ir klasificēts 44. saimes III A līmenī (11. mēnešalgu grupa). Mēnešalgas apmērs atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei: 1. kategorija: 1052,00 EUR, 2. kategorija: 1209,00 EUR, 3. kategorija: 1382,00 EUR (bruto).

Iesniedzamos dokumentus - motivētu pieteikumu, kurā ir aprakstīta darba pieredze iepirkumu organizēšanā, līgumu sastādīšanā, iepirkumu dokumentācijas noformēšanā un darbā ar Eiropas Savienības struktūrfondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu finansēto programmu projektu vadību, norādot darba periodu (ja pieteikuma vēstulē nav aprakstīta minētā pieredze un laika periods, konkursa komisija uzskata, ka pretendentam nav šādas pieredzes, un pretendents netiek virzīts nākamajā kārtā), dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - nosūtīt pa pastu Valsts izglītības attīstības aģentūrai (adrese: Vaļņu iela 1, Rīga, LV-1050) vai uz e-pasta adresi info@viaa.gov.lv (ar norādi "Konkursam uz PVN projekta vadītāja amatu") 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", vai iesniegt personīgi 5. stāvā. Papildu informācija pa tālruni 67785407.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Pretendentu konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu iesniegto dokumentu izvērtēšana. Otrā kārta - amata vietai nepieciešamo zināšanu rakstveida pārbaude - tests. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks izvērtēta katra pretendenta zināšanas un piemērotība noteiktajām prasībām. Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas prioritārajām prasībām konkursa pirmajā kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Valsts izglītības attīstības aģentūra informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekšminēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts izglītības attīstības aģentūra, kontaktinformācija: Vaļņu iela 1, Rīga, LV-1050.


OP 2017/151.AKK8

Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs izsludina konkursu uz vakanto Politikas plānošanas nodaļas galvenā speciālista (starptautiskās sadarbības jautājumos) amatu

Prasības pretendentam/-ei:

- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs vai tiesību zinātnē

- labas zināšanas tiesību aktu projektu un attīstības plānošanas dokumentu projektu izstrādē un analīzē

- vēlamas zināšanas attiecībā uz starptautisko prasību ieviešanu nacionālajos tiesību aktos

- izpratne par korupcijas novēršanas un apkarošanas jomu

- prasme izskaidrot un pārliecināt par savu viedokli

- pārliecinošas prezentācijas prasmes

- ļoti laba rakstu valoda, izsakoties skaidri, argumentēti un pārliecinoši

- atbilstība Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja likuma 5. panta piektās daļas prasībām un likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai (9. panta otrā daļa)

- ļoti labas angļu un krievu valodas zināšanas

Amata pienākumi:

- izstrādāt priekšlikumus valsts politikas veidošanai un attīstībai, pamatojoties uz starptautiskām rekomendācijām pretkorupcijas jomā

- sagatavot informatīvus materiālus, tai skaitā angļu, par pretkorupcijas jautājumu politiku Latvijā

- izstrādāt tiesību aktu projektus, tajā skaitā informatīvo ziņojumu projektus

- apkopot, analizēt un izvērtēt informāciju par situāciju valstī un sagatavot pārskatus angļu valodā

- sagatavot atzinumus par citu valsts pārvaldes iestāžu izstrādātajiem tiesību aktu projektiem un attīstības plānošanas dokumentiem starptautiskās sadarbības jomā

- apkopot citu valstu pieredzi korupcijas novēršanā un apkarošanā

- pārstāvēt Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroju citās institūcijās, tajā skaitā starptautiskās institūcijās

Mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- veselības apdrošināšanas polisi pēc pārbaudes laika beigām

- mēnešalgu atbilstoši amatam noteiktajai 36. saimei, III līmenim (12. mēnešalgu grupa) un atbilstoši piešķirtajai kategorijai (1. kategorijai līdz 1253 euro; 2. kategorijai līdz 1442 euro; 3. kategorijai līdz 1647 euro.)

Sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Motivācijas vēstuli, CV ar pašreizējā darbavietā veicamo pienākumu īsu aprakstu un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2017. gada 26. augustam iesniegt Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojā Brīvības ielā 104, k-2, Rīgā, LV-1010, vai nosūtīt uz e-pasta adresi knab@knab.gov.lv (ar norādi "Konkursam"). Tālrunis uzziņām 67797216.


OP 2017/151.AKK9

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Satiksmes ministrijas Eiropas Savienības lietu koordinācijas departamenta vecākais referents

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība Eiropas studijās

- pieredze darbā valsts pārvaldē (ne mazāk kā 3 gadi)

- pieredze starptautiskās sadarbības vai transporta un/vai sakaru jomās

- pieredze darbā ar Eiropas Savienības institucionālajiem jautājumiem ne mazāka kā 3 gadi

- zināšanas par Eiropas Savienības institucionālajiem jautājumiem (lēmumu pieņemšanas procedūras, institūcijas to funkcijas, Eiropas Savienības tiesību aktu hierarhija utt.)

- teicamas angļu valodas zināšanas un vēlamas franču valodas zināšanas

- augsta atbildības izjūta, precizitāte strādājot intensīvos apstākļos un ar liela apjoma dokumentiem, kā arī labas komunikācijas spējas

Būtiskākie amata pienākumi:

- ar dalību Eiropas Savienībā ministrijas kompetencē esošo jautājumu koordinācija (nacionālo pozīciju, instrukciju saskaņošana, COREPER jautājumu koordinācija utt.)

Amats klasificēts 36. saimes III līmenī (12. mēnešalgas grupa) atbilstoši 29.01.2013. Ministru kabineta noteikumu Nr. 66 noteiktajiem ierobežojumiem. Mēnešalga 900-1200 EUR.

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas nosūtīt pa pastu vai elektroniski vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378. kabinets, e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67028218.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)