Laidiens: 26.07.2017., Nr. 147

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/147.AKK1

Iepirkumu uzraudzības birojs (reģistrācijas Nr.90001263305) ir Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras pārkāpumiem.

Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz Kontroles departamenta direktora vietnieka(-ces) amatu (ierēdņa amata vieta uz noteiktu laiku) - amats klasificēts 26.1. saimē, IV līmenī, 11. mēnešalgu grupā

Kontroles departamenta darbība saistīta ar iepirkuma procedūru likumības pārbaudi.

Tavi galvenie amata pienākumi būs:

- izskatīt Eiropas Savienības fondu projektu iepirkumu dokumentāciju

- sagatavot atzinumus par iepirkumu procedūru likumību

Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība, vēlams tiesību zinātnē

- pieredze iepirkumu procedūru likumības pārbaudēs vismaz 2 gadi

- izpratne par publisko iepirkumu tiesisko regulējumu

- spēja plānot un organizēt, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, kā arī orientācija uz rezultātu sasniegšanu

- prasme strādāt ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām

- spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli

- teicama latviešu valodas prasme un angļu valodas zināšanas atbilstoši B1 līmenim

Mēs piedāvājam:

- darba pieredzi vadošā amatā

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu

Pieteikuma vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz 2017. gada 7. augustam uz adresi Eksporta iela 6, Rīga, LV-1010, uz e-pastu: vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālr. uzziņām 67326702.


OP 2017/147.AKK2

Iepirkumu uzraudzības birojs (reģistrācijas Nr.90001263305) ir Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras pārkāpumiem.

Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz Tiesību aktu piemērošanas departamenta vecākā/-s referenta/-es - jurista(-es) amatu (ierēdņa amata vieta uz nenoteiktu laiku) - amats klasificēts 35. saimē, II līmenī, 9. mēnešalgu grupā

Tiesību aktu piemērošanas departamenta darbība saistīta ar metodiskā atbalsta sniegšanu sabiedrisko pakalpojumu sniedzējiem un piegādātājiem, nodrošinot konsultācijas, vadlīniju un ieteikumu izstrādāšanu, mācību organizēšanu, kā arī ar priekšlikumu izstrādāšanu un saskaņošanu politikas dokumentu un normatīvo aktu projektu izstrādei publisko iepirkumu jomā.

Tavi galvenie amata pienākumi būs:

- gatavot vēstuļu projektus un atzinumus pasūtītājiem, sabiedrisko pakalpojumu sniedzējiem, preču piegādātājiem, pakalpojumu sniedzējiem un būvdarbu veicējiem par neskaidrajiem iepirkuma procesa tiesiskā regulējuma jautājumiem

- apkopot un analizēt ārvalstu praksi un tendences publisko iepirkumu jomā, gatavot priekšlikumus publisko iepirkumu sistēmas pilnveidošanai

- veikt Eiropas Savienības (ES) Tiesas lēmumu publisko iepirkumu jomā analīzi un gatavot informatīvos materiālus par tiem

- gatavot informāciju un dokumentu projektus iesniegšanai ES institūcijās un starptautiskajās organizācijās pēc citu valstu pieprasījuma

Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- prasme strādāt ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām

- precizitāte un spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli

- labas komunikācijas prasmes, orientācija uz attīstību un spēja plānot un organizēt

- teicama latviešu valodas prasme un angļu valodas zināšanas atbilstoši B2 līmenim

- darba pieredze saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un izpratne par publisko iepirkumu tiesisko regulējumu tiks uzskatīta par priekšrocību

Mēs piedāvājam:

- iegūt zināšanas un profesionālo pilnveidi publisko iepirkumu jomā

- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu

- mēnešalgu no 835 līdz 994 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Pieteikuma (motivācijas) vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz 2017. gada 11. augustam uz adresi Eksporta iela 6, Rīga, LV-1010, uz e-pastu: vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālr. uzziņām 67326702.


OP 2017/147.AKK3

Valsts izglītības attīstības aģentūra izsludina atklātu konkursu uz Profesionālās izglītības projektu departamenta Pieaugušo izglītības pārvaldības nodaļas projekta vadītāja/-s (darbinieka) amatu (uz Projekta īstenošanas laiku)

Amata mērķis: nodrošināt Eiropas Savienības fondu darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 8.4.1.specifiskā atbalsta mērķa "Pilnveidot nodarbināto personu profesionālo kompetenci" Eiropas Sociālā fonda projekta Nr.8.4.1.0/16/I/001 "Nodarbināto personu profesionālās kompetences pilnveide" (turpmāk - Projekts) vadību.

Galvenie amata pienākumi:

- piedalīties Projekta sadarbības partneriem, pakalpojumu sniedzējiem deleģēto uzdevumu izpildes kontrolē

- piedalīties Projekta sadarbības partneru, pakalpojumu sniedzēju finansiālās un saturiskās darbības uzraudzībā un kontrolē, tai skaitā plānot, organizēt un veikt Projekta sadarbības partneru darbības novērtēšanas vizītes

- veikt Projekta sadarbības partneru, pakalpojumu sniedzēju iesniegtās dokumentācijas pārbaudi

- konsultēt Projekta sadarbības partnerus, pakalpojumu sniedzējus ar Projekta īstenošanu saistītajos jautājumos

- apzināt un analizēt riskus Projekta īstenošanas laikā, sniegt priekšlikumus identificēto risku novēršanai vai mazināšanai

- piedalīties Projekta maksājuma pieprasījuma un citu Projekta atskaišu dokumentācijas izstrādē

- piedalīties ikgadējo pārskatu par Eiropas Savienības līdzfinansētā Projektu mērķa grupām un horizontālo prioritāšu ievērošanu sagatavošanā

- organizēt Projektu ietvaros notiekošās sanāksmes, seminārus, konferences, materiālu izstrādi

- nodrošināt juridisko atbalstu Projekta īstenošanas un administrēšanas jautājumos

- nodrošināt starpresoru vienošanās un to grozījumu izstrādi

- izstrādāt iekšējo procedūru aprakstus

- identificēt iepirkumu priekšmetus, izstrādāt Projektu iepirkuma plānu un nodrošināt tā aktualizēšanu sastādīšanai

- plānot un nodrošināt iepirkumu organizēšanu

- organizēt un piedalīties Projekta iepirkumu komisiju darbā

- sagatavot līgumu projektus ar Projekta pakalpojumu sniedzējiem

- izstrādāt iepirkumu tehnisko dokumentāciju Projektos plānotajām aktivitātēm

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- praktiska darba pieredze iepirkumu organizēšanā - vismaz 2 gadi

- pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu finansēto programmu projektu īstenošanā vai administrēšanā

- pieredze valsts pārvaldes iestādē attiecīgajā jomā - vismaz 2 gadi

- pieredze līgumu sastādīšanā un iepirkumu dokumentācijas noformēšanā

- normatīvo aktu civiltiesību jomā un publiskā iepirkuma pārzināšana, kā arī prasme izmatot tos praksē

- zināšanas par Publisko iepirkumu likuma piemērošanu

- zināšanas finanšu un grāmatvedības jautājumos

- zināšanas par valsts pārvaldes iestādes darbības pamatprincipiem

- spēja plānot un organizēt savu darbu, iekļauties noteiktos termiņos, strādāt komandā, panākt izvirzīto uzdevumu savlaicīgu izpildi, kā arī spēja uzņemties atbildību par pieņemtajiem lēmumiem

- spēja operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisku apstrādi un būtiskāko datu akcentēšanu, izdarot atbilstošus secinājumus

- prasme risināt problēmsituācijas, strādāt saspringtās situācijās un ierobežotā laikā

Mēs piedāvājam:

- interesantu, radošu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā

- profesionālās izaugsmes iespējas

- stabilitāti un labus darba apstākļus

Amats ir klasificēts 32.saimes IIIA līmenī (11.mēnešalgu grupa). Mēnešalgas apmērs atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei: 1.kategorija: 1052,00 EUR, 2.kategorija: 1209,00 EUR, 3.kategorija: 1382,00 EUR (bruto).

Iesniedzamos dokumentus - motivētu pieteikumu, kurā ir aprakstīta darba pieredze valsts pārvaldes iestādē attiecīgajā jomā, darba pieredze iepirkumu organizēšanā, līgumu sastādīšanā, iepirkumu dokumentācijas noformēšanā un darbā ar Eiropas Savienības struktūrfondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu finansēto programmu projektu īstenošanu vai administrēšanu, norādot darba periodu (ja pieteikuma vēstulē nav aprakstīta minētā pieredze un laika periods, konkursa komisija uzskata, ka pretendentam nav šādas pieredzes, un pretendents netiek virzīts nākamajā kārtā), dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - nosūtīt pa pastu Valsts izglītības attīstības aģentūrai (adrese: Vaļņu iela 1, Rīga, LV-1050) vai uz e-pasta adresi info@viaa.gov.lv (ar norādi "Konkursam uz projekta vadītāja amatu") 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", vai iesniegt personīgi 5.stāvā. Papildu informācija pa tālr. 67785407.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Pretendentu konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu iesniegto dokumentu izvērtēšana. Otrā kārta - amata vietai nepieciešamo zināšanu rakstveida pārbaude - tests. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks izvērtēta katra pretendenta zināšanas un piemērotība noteiktajām prasībām. Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas prioritārajām prasībām konkursa pirmajā kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu, Valsts izglītības attīstības aģentūra informē, ka

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts izglītības attīstības aģentūra, kontaktinformācija: Vaļņu iela 1, Rīga, LV-1050.


OP 2017/147.AKK4

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu Latvijas ekspertu izvirzīšanai Eiropas Savienības Pamattiesību aģentūras valdē (turpmāk - Aģentūra) - valdes locekli un viņa aizstājēju

Konkursā aicinām piedalīties personas, kuras atbilst Padomes 2007. gada 15. februāra Regulas (EK) Nr. 168/2007, ar ko izveidota Eiropas Savienības Pamattiesību aģentūra (turpmāk - Regula), 12. panta 1. punktā noteiktajām prasībām, t.i., tai jābūt neatkarīgai personai, kurai ir augsti pienākumi un pieredze valsts līmeņa cilvēktiesību iestādē vai kādā citā valsts vai privātā sektora organizācijā, ar zināšanām pamattiesību jomā.

Konkursa pretendentu vērtēšana notiks pēc šādiem kritērijiem:

- labas zināšanas pamattiesību, īpaši cilvēktiesību jomā

- profesionālā pieredze jomās, kurās darbojas Aģentūra, saskaņā ar regulas 5. panta 3. punktu

- izpratne par Aģentūras darbu

- izpratne par situāciju Latvijā pamattiesību jomā

- prasme formulēt uz aizstāvēt savu viedokli

- labas angļu vai franču valodas zināšanas

Konkursa pretendentiem 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Tieslietu ministrijā, Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536 (ar norādi - konkursa atlases komisijai), šādi dokumenti: personīgi parakstīts un datēts motivēts pieteikums, aktuāls dzīvesgājums (Curriculum vitae) latviešu un angļu valodā, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija/-as, citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot.

Ja dokumenti ir iesniegti, nosūtot pa pastu, lūdzu ievērot, ka par iesniegšanas datumu uzskata pasta zīmogā norādīto nosūtīšanas datumu.

Pieteikumu ar atbilstošiem pielikumiem var iesniegt arī elektroniski, nosūtot uz e-pastu: eld@tm.gov.lv.

Atklātā konkursa nolikums "Par Latvija ekspertu izvirzīšanas kārtību Eiropas Savienības Pamattiesību aģentūras valdē" ir pieejams Tieslietu ministrijas mājaslapā www.tm.gov.lv sadaļa "Karjera" (https://www.tm.gov.lv/lv/karjera) un Valsts kancelejas mājaslapā www.mk.gov.lv. Tālr. uzziņām 67036705.


OP 2017/147.AKK5

Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv) aicina darbā LAUKSAIMNIECĪBAS UN LAUKU ATTĪSTĪBAS DEPARTAMENTA LAUKU ATTĪSTĪBAS DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku)

Lauku attīstības daļas komanda, kuras galvenie uzdevumi ir Eiropas Lauksaimniecības Fonda lauku attīstībai projektu procedūru un citu pieteikumu administrēšanai nepieciešamo dokumentu izstrāde, projektu iesnieguma pieņemšana un izvērtēšana, kā arī pārbaužu veikšana uz vietas, meklē atbildīgu un pozitīvu kolēģi!

JA TEV PIEMĪT SPĒJA

aktīvi rīkoties, lai sasniegtu mērķus un uzņemties atbildību, izzināt un izprast klientu vajadzības, piemeklēt atbilstošākos risinājumus, analizēt sarežģītu un liela apjoma informāciju, formulēt un izteikt rakstveidā viedokli par kompetencē esošiem jautājumiem, pieņemt konkrētus lēmumus, izvērtējot iespējamos riskus, tad

MĒS TEV UZTICĒSIM

komandas darbā izstrādāt procedūras un metodiski uzraudzīt Eiropas Lauksaimniecības Fonda lauku attīstībai projektu pieteikumus un maksājumu dokumentus, izvērtēt būvniecības un iepirkuma procedūras dokumentus, sagatavot administratīvos aktus par projektu apstiprināšanu vai noraidīšanu, vai grozījumiem projektos, doties darba braucienos, lai veiktu pārbaudes pie klientiem, darboties ar IT sistēmām un datu bāzēm, un veikt precīzu darbu ar dokumentiem.

MĒS NO TEVIS SAGAIDĀM

augstāko izglītību, vēlams lauksaimniecības vai finanšu vai tehnisko zinātņu jomā, ar zināšanām par IT jomu, kā arī vēlamas zināšanas par aktualitātēm lauksaimniecības, uzņēmējdarbības, finanšu, grāmatvedības vai iepirkumu jomā, ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas), labas angļu valodas zināšanas un B kategorijas autovadītāja apliecību.

Ja tu atbilsti Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, tad piesakies un kļūsti par daļu no LAD komandas, jo mēs tev piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- atalgojumu atbilstoši 10.mēnešalgu grupai un sociālās garantijas

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- pozitīvu darba vidi, atsaucīgu un draudzīgu kolēģu komandu

- darbavietu Rīgā

Pieteikties vari, sūtot CV, pieteikuma vēstuli ar norādi "Vecākais referents Lauku attīstības daļā" un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju Personāla daļai 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" uz e-pastu: darbs@lad.gov.lv vai sūtot pa pastu/iesniedzot personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981. Tālr. uzziņām 67027697, 27877187.


OP 2017/147.AKK6

Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv) aicina darbā LAUKSAIMNIECĪBAS UN LAUKU ATTĪSTĪBAS DEPARTAMENTA PROJEKTU KONTROLES DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats uz noteiktu laiku)

Projektu kontroles daļas komanda, kuras galvenie uzdevumi ir Eiropas Lauksaimniecības Fonda lauku attīstībai projektu pārbaudes un vizītes uz vietas veikšana, kā arī procedūru un citu nepieciešamo dokumentu izstrāde, meklē atbildīgu un pozitīvu kolēģi!

JA TEV PIEMĪT SPĒJA

aktīvi rīkoties, lai sasniegtu mērķus un uzņemties atbildību, izzināt un izprast klientu vajadzības, piemeklēt atbilstošākos risinājumus, analizēt sarežģītu un liela apjoma informāciju, formulēt un izteikt rakstveidā viedokli par kompetencē esošiem jautājumiem, pieņemt konkrētus lēmumus, izvērtējot iespējamos riskus, tad

MĒS TEV UZTICĒSIM

komandas darbā izstrādāt procedūras Eiropas Lauksaimniecības Fonda lauku attīstībai projektu pārbaudēm uz vietas, kā arī doties darba braucienos, lai veiktu pārbaudes un vizītes uz vietas, darboties ar IT sistēmām un datu bāzēm, un veikt precīzu darbu ar dokumentiem.

MĒS NO TEVIS SAGAIDĀM

augstāko izglītību, vēlams finanšu vai tehnisko zinātņu jomā, ar zināšanām par IT jomu un aktualitātēm lauksaimniecībā, ļoti labām datora lietošanas prasmēm (MS Office standarta programmas), B kategorijas autovadītāja apliecību un labām auto vadīšanas iemaņām.

Ja tu atbilsti Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, tad piesakies un kļūsti par daļu no LAD komandas, jo mēs tev piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- atalgojumu atbilstoši 10.mēnešalgu grupai un sociālās garantijas

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- radošu un profesionālu kolēģu komandu

- darbavietu Rīgā

Pieteikties vari, sūtot CV, pieteikuma vēstuli ar norādi "Vecākais referents Projektu kontroles daļā" un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju Personāla daļai 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" uz e-pastu: darbs@lad.gov.lv vai sūtot pa pastu/iesniedzot personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981. Tālr. uzziņām 67027697, 27877187.


OP 2017/147.AKK7

Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr.90000794228; www.lad.gov.lv) aicina darbā ZEMGALES REĢIONĀLĀS LAUKSAIMNIECĪBAS PĀRVALDES LAUKSAIMNIECĪBAS UN LAUKU ATTĪSTĪBAS DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku)

Lauksaimniecības un lauku attīstības daļas komanda, kuras galvenie uzdevumi ir Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai projektu pieteikumu pārbaudes, lēmumu pieņemšana par atbalsta pieteikumu apstiprināšanu vai noraidīšanu un finansējuma izmaksas apjomu, meklē pozitīvu un radošu kolēģi!

JA TEV PIEMĪT SPĒJA

aktīvi rīkoties, lai sasniegtu mērķus un saskatīt iespējas, kā uzlabot iestādes procesus ar mērķi atvieglot klientam pakalpojuma saņemšanu, uzņemties atbildību problēmsituācijās ar klientiem un piemeklēt atbilstošākos risinājumus, analizēt un apstrādāt sarežģītu un liela apjoma informāciju, pieņemt konkrētus lēmumus, izvērtējot iespējamos riskus, kā arī ievērot profesionālās ētikas principus un normas, tad

MĒS TEV UZTICĒSIM

izvērtēt Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstības projektus, pieņemt lēmumus par atbalsta pasākumu finansējuma piešķiršanu, doties darba braucienos, lai veiktu pārbaudes un vizītes uz vietas, darboties ar IT sistēmām un datu bāzēm.

MĒS NO TEVIS SAGAIDĀM

augstāko izglītību, vēlams ekonomikas vai lauksaimniecības jomā, vēlams profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai, zināšanas par procesiem lauksaimniecībā, būvniecībā un grāmatvedībā, izpratni par Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem un mehānismiem, labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas), B kategorijas autovadītāja apliecību un labas auto vadīšanas iemaņas.

Ja tu atbilsti Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, tad piesakies un kļūsti par daļu no LAD komandas, jo mēs tev piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- atalgojumu atbilstoši 9.mēnešalgu grupai un sociālās garantijas

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- radošu un profesionālu kolēģu komandu

- darbavietu Jelgavā

Pieteikties vari, sūtot CV, pieteikuma vēstuli ar norādi "Vecākais referents Jelgavā" un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju Personāla daļai 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" uz e-pastu: darbs@lad.gov.lv vai sūtot pa pastu/iesniedzot personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, tālr. uzziņām 67027697, 27877187, vai Jelgavā, Dobeles ielā 41a, LV-3001.


OP 2017/147.AKK8

Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv) aicina darbā ZIVSAIMNIECĪBAS UN VALSTS ATBALSTA DEPARTAMENTA VALSTS ATBALSTA DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku)

Valsts atbalsta daļas komanda, kuras galvenie uzdevumi ir procedūru un citu iesniegumu administrēšanai nepieciešamo dokumentu izstrāde, atbalsta pretendentu iesnieguma pieņemšana un izvērtēšana atbilstoši atbalsta saņemšanas nosacījumiem, kā arī pārbaužu veikšana uz vietas, meklē atbildīgu un pozitīvu kolēģi!

JA TEV PIEMĪT SPĒJA

aktīvi rīkoties, lai sasniegtu mērķus un uzņemties atbildību, izzināt un izprast klientu vajadzības, piemeklēt atbilstošākos risinājumus, formulēt un izteikt rakstveidā viedokli par kompetencē esošiem jautājumiem, pieņemt konkrētus lēmumus, izvērtējot iespējamos riskus, tad

MĒS TEV UZTICĒSIM

izvērtēt valsts atbalsta iesniegumus un maksājuma dokumentus, sagatavot atbildes uz mūsu klientu iesniegumiem, doties darba braucienos, lai veiktu pārbaudes un vizītes uz vietas, darboties ar IT sistēmām un datu bāzēm un veikt precīzu darbu ar dokumentiem.

MĒS NO TEVIS SAGAIDĀM

augstāko izglītību, vēlams lauksaimniecības, ekonomikas vai finanšu jomā, profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai pēdējo piecu gadu laikā, izpratni par Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem, vēlams zināšanas grāmatvedībā, labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas), B kategorijas autovadītāja apliecību.

Ja tu atbilsti Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, tad piesakies un kļūsti par daļu no LAD komandas, jo mēs tev piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- atalgojumu atbilstoši 10.mēnešalgu grupai un sociālās garantijas

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- pozitīvu darba vidi, atsaucīgu un draudzīgu kolēģu komandu

- darbavietu Rīgā

Pieteikties vari, sūtot CV, pieteikuma vēstuli ar norādi "Vecākais referents Valsts atbalsta daļā" un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju Personāla daļai 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" uz e-pastu: darbs@lad.gov.lv vai sūtot pa pastu/iesniedzot personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, tālr. uzziņām 67027697, 27877187.


OP 2017/147.AKK9

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) kolektīvam! Piedāvātais amats - Eiropas Savienības lietu koordinācijas daļas vecākais/-ā referents/-e

Mēs piedāvājam:

- izaicinošu darbu valsts pārvaldē sadarbībā ar ES un starptautiskajām institūcijām un statistikas organizācijām

- iespēju stiprināt viedokļa sagatavošanas un argumentēšanas prasmes

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 820-950 euro, atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- koordinēt ES dokumentu vietnēs ievietoto dokumentu apriti Pārvaldes kompetences jomā

- koordinēt Pārvaldes vadības sagatavošanu dalībai starptautiska mēroga vadītāju līmeņa sanāksmēs, piedaloties sanāksmju dokumentu izvērtēšanā un viedokļu sagatavošanā

- koordinēt Pārvaldes ekspertu sagatavošanos dalībai ES Padomes darba grupās, kā arī sadarbībā ar ekspertiem sagatavot pozīcijas un instrukcijas par Eiropas Savienības tiesību aktu projektiem statistikas jomā

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs vai Eiropas studijās

- vismaz divu gadu darba pieredze valsts pārvaldē, saistīta ar sadarbību ar nacionālajām un starptautiskajām institūcijām

- prasme strukturēt informāciju, formulēt un argumentēt viedokli gan mutvārdos, gan rakstos

- pieredze sanāksmju kopsavilkumu, dokumentu un informatīvo materiālu sagatavošanā angļu valodā

- labas datorprasmes (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, Internet)

- ļoti labas angļu valodas zināšanas, sadarbības un komunikācijas prasmes

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, Apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv sadaļā Darba piedāvājumi) iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai nosūtīt pa pastu (LV-1301) vai e-pastu: personals@csb.gov.lv 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālr. 67366792.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.


OP 2017/147.AKK10

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats - Informātikas departamenta Informātikas tehniskās daļas galvenais/-ā datortīkla administrators/-e

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 940-1150 euro, atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- profesionālo izaugsmi vienā no lielākajām valsts iestādēm

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, labus darba apstākļus

- darbavietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- veikt Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) sistēmu rezerves kopiju veidošanu, pārbaudi un atjaunošanu

- veikt serveru instalēšanu

- ar serveru saistīto problēmu risināšana

- programmatūras nodrošinājuma uzstādīšana serveros

- veikt datorsistēmu konfigurēšanu un administrēšanu

- vadīt sistēmu diagnostikas testus

- veikt dokumentācijas sagatavošanu

- konsultēt CSP un reģionālo datu savākšanas un apstrādes centru datortehnikas lietotājus; nepieciešamības gadījumā sniegt tehnisku palīdzību attālināti vai klātbūtnē uz vietas

Prasības pretendentam/-ei:

- augstākā izglītība datorzinātnēs (vai līdzīgā jomā) vai vidējā profesionālā izglītība, kas papildināta ar apmācībām informācijas un komunikācijas tehnoloģiju (IKT) jomā

- pieredze darbā datortīkla administratora vai līdzīgā amatā ilgāk par diviem gadiem

- zināšanas un pieredze IKT administrēšanā un konfigurēšanā

- praktiskā pieredze LAN datortīkla, Windows serveru un Windows darbstaciju administrēšanā, vēlamas zināšanas Linux OS

- latviešu valodas zināšanas ne zemāk kā B līmeņa 2. pakāpe

- labas angļu un krievu valodas zināšanas

- ļoti labas sadarbības un komunikācijas prasmes

- prasme strādāt patstāvīgi, kā arī sadarboties komandā

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai nosūtīt pa pastu (LV-1301) vai e-pastu: personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālr. 67366792.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2017/147.AKR1

Ārlietu ministrija paziņo, ka Konsulārā departamenta Konsulāri tiesisko jautājumu nodaļas vecākās referentes (ierēdnes) amatā konkursa kārtībā no 2017. gada 20. jūlija iecelta ELĪNA JAUNOZOLA.


OP 2017/147.AKR2

Ārlietu ministrija paziņo, ka Juridiskā departamenta Starptautisko tiesību nodaļas vecākā referenta (ierēdņa) amatā konkursa kārtībā no 2017. gada 17. jūlija iecelts ALVIS PABĒRZS.


OP 2017/147.AKR3

Valsts augu aizsardzības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Latgales reģionālās nodaļas vecākās inspektores amatā pieņemta RENATA MOISEJA.


OP 2017/147.AKR4

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde paziņo, ka no 2017. gada 24.jūlija Attīstības un starptautiskās sadarbības departamenta Eiropas lietu un starptautiskās sadarbības nodaļas vecākās referentes amatā konkursa kārtībā uz nenoteiktu laiku iecelta LAURA RIEKSTIŅA.


OP 2017/147.AKR5

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Uzņēmējdarbības un inovāciju departamenta Inovāciju nodaļas projekta vadītāja amatā uz noteiktu laiku no 2017.gada 19.jūnija iecelts IVO ŠTEINĪTIS.


OP 2017/147.AKR6

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Uzņēmējdarbības un inovāciju departamenta Inovāciju nodaļas projekta vadītājas amatā uz noteiktu laiku no 2017.gada 24.jūlija iecelta IEVA VĀRNA.


OP 2017/147.AKR7

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Infrastruktūras attīstības departamenta Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju projektu nodaļas projekta vadītāja amatā uz noteiktu laiku no 2017.gada 24.jūlija iecelts EDGARS ERMANIS.


OP 2017/147.AKR8

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Izglītības un zinātnes attīstības departamenta Izglītības infrastruktūras attīstības projektu nodaļas projekta vadītājas amatā uz noteiktu laiku no 2017.gada 24.jūlija iecelta KRISTĪNE GRĪNFOGELE.


OP 2017/147.AKR9

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Juridiskā nodrošinājuma un projektu atlases departamenta Infrastruktūras projektu atlases nodaļas ekspertes amatā uz noteiktu laiku no 2017.gada 24.jūlija iecelta LIENE LIEPIŅA.


OP 2017/147.AKR10

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkurss uz Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Izglītības un zinātnes attīstības departamenta Zinātnes attīstības un pētniecības projektu nodaļas vecākā eksperta amatu uz nenoteiktu laiku noslēdzies bez rezultāta.


OP 2017/147.AKR11

Nodrošinājuma valsts aģentūra paziņo, ka Nodrošinājuma valsts aģentūras Izņemto lietu, piedziņas un materiālās apgādes departamenta Izņemto lietu nodaļas vadītāja valsts civildienesta ierēdņa amatā konkursa kārtībā no 2017.gada 1.augusta iecelts VIESTURS RUŠKO.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)