Laidiens: 26.07.2017., Nr. 147
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/147.AKK1
Iepirkumu uzraudzības birojs (reģistrācijas Nr.90001263305) ir Finanšu
ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts
pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā
iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras
pārkāpumiem.
Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu
jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties
Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz Kontroles
departamenta direktora vietnieka(-ces) amatu (ierēdņa
amata vieta uz noteiktu laiku) - amats klasificēts 26.1. saimē, IV līmenī, 11.
mēnešalgu grupā
Kontroles departamenta darbība saistīta ar iepirkuma procedūru likumības
pārbaudi.
Tavi galvenie amata pienākumi būs:
- izskatīt Eiropas Savienības fondu projektu iepirkumu dokumentāciju
- sagatavot atzinumus par iepirkumu procedūru likumību
Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība, vēlams tiesību zinātnē
- pieredze iepirkumu procedūru likumības pārbaudēs vismaz 2 gadi
- izpratne par publisko iepirkumu tiesisko regulējumu
- spēja plānot un organizēt, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību,
kā arī orientācija uz rezultātu sasniegšanu
- prasme strādāt ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām
- spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli
- teicama latviešu valodas prasme un angļu valodas zināšanas atbilstoši B1
līmenim
Mēs piedāvājam:
- darba pieredzi vadošā amatā
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu
Pieteikuma vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz 2017. gada
7. augustam uz adresi Eksporta iela 6, Rīga, LV-1010, uz e-pastu: vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālr. uzziņām
67326702.
OP 2017/147.AKK2
Iepirkumu uzraudzības birojs (reģistrācijas Nr.90001263305) ir Finanšu
ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts
pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā
iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras
pārkāpumiem.
Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu
jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties
Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz Tiesību
aktu piemērošanas departamenta vecākā/-s referenta/-es - jurista(-es) amatu
(ierēdņa amata vieta uz nenoteiktu laiku) - amats klasificēts 35. saimē, II
līmenī, 9. mēnešalgu grupā
Tiesību aktu piemērošanas departamenta darbība saistīta ar metodiskā
atbalsta sniegšanu sabiedrisko pakalpojumu sniedzējiem un piegādātājiem,
nodrošinot konsultācijas, vadlīniju un ieteikumu izstrādāšanu, mācību
organizēšanu, kā arī ar priekšlikumu izstrādāšanu un saskaņošanu politikas
dokumentu un normatīvo aktu projektu izstrādei publisko iepirkumu jomā.
Tavi galvenie amata pienākumi būs:
- gatavot vēstuļu projektus un atzinumus pasūtītājiem, sabiedrisko
pakalpojumu sniedzējiem, preču piegādātājiem, pakalpojumu sniedzējiem un
būvdarbu veicējiem par neskaidrajiem iepirkuma procesa tiesiskā regulējuma
jautājumiem
- apkopot un analizēt ārvalstu praksi un tendences publisko iepirkumu jomā,
gatavot priekšlikumus publisko iepirkumu sistēmas pilnveidošanai
- veikt Eiropas Savienības (ES) Tiesas lēmumu publisko iepirkumu jomā
analīzi un gatavot informatīvos materiālus par tiem
- gatavot informāciju un dokumentu projektus iesniegšanai ES institūcijās un
starptautiskajās organizācijās pēc citu valstu pieprasījuma
Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- prasme strādāt ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām
- precizitāte un spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli
- labas komunikācijas prasmes, orientācija uz attīstību un spēja plānot un
organizēt
- teicama latviešu valodas prasme un angļu valodas zināšanas atbilstoši B2 līmenim
- darba pieredze saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un izpratne par
publisko iepirkumu tiesisko regulējumu tiks uzskatīta par priekšrocību
Mēs piedāvājam:
- iegūt zināšanas un profesionālo pilnveidi publisko iepirkumu jomā
- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu
- mēnešalgu no 835 līdz 994 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot
vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo
piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
Pieteikuma (motivācijas) vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam
līdz 2017. gada 11. augustam uz adresi Eksporta iela 6, Rīga, LV-1010, uz
e-pastu: vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720.
Tālr. uzziņām 67326702.
OP 2017/147.AKK3
Valsts izglītības attīstības aģentūra izsludina atklātu konkursu uz
Profesionālās izglītības projektu departamenta Pieaugušo izglītības pārvaldības
nodaļas projekta vadītāja/-s (darbinieka) amatu (uz Projekta īstenošanas laiku)
Amata mērķis: nodrošināt Eiropas Savienības fondu darbības programmas
"Izaugsme un nodarbinātība" 8.4.1.specifiskā atbalsta mērķa
"Pilnveidot nodarbināto personu profesionālo kompetenci" Eiropas
Sociālā fonda projekta Nr.8.4.1.0/16/I/001 "Nodarbināto personu
profesionālās kompetences pilnveide" (turpmāk - Projekts) vadību.
Galvenie amata pienākumi:
- piedalīties Projekta sadarbības partneriem, pakalpojumu sniedzējiem
deleģēto uzdevumu izpildes kontrolē
- piedalīties Projekta sadarbības partneru, pakalpojumu sniedzēju
finansiālās un saturiskās darbības uzraudzībā un kontrolē, tai skaitā plānot,
organizēt un veikt Projekta sadarbības partneru darbības novērtēšanas vizītes
- veikt Projekta sadarbības partneru, pakalpojumu sniedzēju iesniegtās
dokumentācijas pārbaudi
- konsultēt Projekta sadarbības partnerus, pakalpojumu sniedzējus ar
Projekta īstenošanu saistītajos jautājumos
- apzināt un analizēt riskus Projekta īstenošanas laikā, sniegt
priekšlikumus identificēto risku novēršanai vai mazināšanai
- piedalīties Projekta maksājuma pieprasījuma un citu Projekta atskaišu
dokumentācijas izstrādē
- piedalīties ikgadējo pārskatu par Eiropas Savienības līdzfinansētā
Projektu mērķa grupām un horizontālo prioritāšu ievērošanu sagatavošanā
- organizēt Projektu ietvaros notiekošās sanāksmes, seminārus, konferences,
materiālu izstrādi
- nodrošināt juridisko atbalstu Projekta īstenošanas un administrēšanas
jautājumos
- nodrošināt starpresoru vienošanās un to grozījumu izstrādi
- izstrādāt iekšējo procedūru aprakstus
- identificēt iepirkumu priekšmetus, izstrādāt Projektu iepirkuma plānu un
nodrošināt tā aktualizēšanu sastādīšanai
- plānot un nodrošināt iepirkumu organizēšanu
- organizēt un piedalīties Projekta iepirkumu komisiju darbā
- sagatavot līgumu projektus ar Projekta pakalpojumu sniedzējiem
- izstrādāt iepirkumu tehnisko dokumentāciju Projektos plānotajām
aktivitātēm
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- praktiska darba pieredze iepirkumu organizēšanā - vismaz 2 gadi
- pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu vai citu ārvalstu finanšu
instrumentu finansēto programmu projektu īstenošanā vai administrēšanā
- pieredze valsts pārvaldes iestādē attiecīgajā jomā - vismaz 2 gadi
- pieredze līgumu sastādīšanā un iepirkumu dokumentācijas noformēšanā
- normatīvo aktu civiltiesību jomā un publiskā iepirkuma pārzināšana, kā arī
prasme izmatot tos praksē
- zināšanas par Publisko iepirkumu likuma piemērošanu
- zināšanas finanšu un grāmatvedības jautājumos
- zināšanas par valsts pārvaldes iestādes darbības pamatprincipiem
- spēja plānot un organizēt savu darbu, iekļauties noteiktos termiņos,
strādāt komandā, panākt izvirzīto uzdevumu savlaicīgu izpildi, kā arī spēja
uzņemties atbildību par pieņemtajiem lēmumiem
- spēja operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisku apstrādi un
būtiskāko datu akcentēšanu, izdarot atbilstošus secinājumus
- prasme risināt problēmsituācijas, strādāt saspringtās situācijās un
ierobežotā laikā
Mēs piedāvājam:
- interesantu, radošu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā
- profesionālās izaugsmes iespējas
- stabilitāti un labus darba apstākļus
Amats ir klasificēts 32.saimes IIIA līmenī (11.mēnešalgu grupa). Mēnešalgas
apmērs atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei: 1.kategorija: 1052,00 EUR, 2.kategorija:
1209,00 EUR, 3.kategorija: 1382,00 EUR (bruto).
Iesniedzamos dokumentus - motivētu pieteikumu, kurā ir aprakstīta darba
pieredze valsts pārvaldes iestādē attiecīgajā jomā, darba pieredze iepirkumu
organizēšanā, līgumu sastādīšanā, iepirkumu dokumentācijas noformēšanā un darbā
ar Eiropas Savienības struktūrfondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu
finansēto programmu projektu īstenošanu vai administrēšanu, norādot darba
periodu (ja pieteikuma vēstulē nav aprakstīta minētā pieredze un laika periods,
konkursa komisija uzskata, ka pretendentam nav šādas pieredzes, un pretendents
netiek virzīts nākamajā kārtā), dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu
(CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - nosūtīt pa pastu Valsts
izglītības attīstības aģentūrai (adrese: Vaļņu iela 1, Rīga, LV-1050) vai uz
e-pasta adresi info@viaa.gov.lv (ar norādi
"Konkursam uz projekta vadītāja amatu") 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", vai iesniegt
personīgi 5.stāvā. Papildu informācija pa tālr. 67785407.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Pretendentu konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu
iesniegto dokumentu izvērtēšana. Otrā kārta - amata vietai nepieciešamo
zināšanu rakstveida pārbaude - tests. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks
izvērtēta katra pretendenta zināšanas un piemērotība noteiktajām prasībām.
Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas prioritārajām prasībām
konkursa pirmajā kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras
tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu,
Valsts izglītības attīstības aģentūra informē, ka
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu
šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts
izglītības attīstības aģentūra, kontaktinformācija: Vaļņu iela 1, Rīga,
LV-1050.
OP 2017/147.AKK4
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu Latvijas ekspertu
izvirzīšanai Eiropas Savienības Pamattiesību aģentūras valdē (turpmāk -
Aģentūra) - valdes locekli un viņa aizstājēju
Konkursā aicinām piedalīties personas, kuras atbilst Padomes 2007. gada 15.
februāra Regulas (EK) Nr. 168/2007, ar ko izveidota Eiropas Savienības
Pamattiesību aģentūra (turpmāk - Regula), 12. panta 1. punktā noteiktajām
prasībām, t.i., tai jābūt neatkarīgai personai, kurai ir augsti pienākumi un
pieredze valsts līmeņa cilvēktiesību iestādē vai kādā citā valsts vai privātā
sektora organizācijā, ar zināšanām pamattiesību jomā.
Konkursa pretendentu vērtēšana notiks pēc šādiem kritērijiem:
- labas zināšanas pamattiesību, īpaši cilvēktiesību jomā
- profesionālā pieredze jomās, kurās darbojas Aģentūra, saskaņā ar regulas
5. panta 3. punktu
- izpratne par Aģentūras darbu
- izpratne par situāciju Latvijā pamattiesību jomā
- prasme formulēt uz aizstāvēt savu viedokli
- labas angļu vai franču valodas zināšanas
Konkursa pretendentiem 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Tieslietu ministrijā,
Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536 (ar norādi - konkursa atlases komisijai),
šādi dokumenti: personīgi parakstīts un datēts motivēts pieteikums, aktuāls
dzīvesgājums (Curriculum vitae)
latviešu un angļu valodā, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija/-as, citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par
nepieciešamu pievienot.
Ja dokumenti ir iesniegti, nosūtot pa pastu, lūdzu ievērot, ka par
iesniegšanas datumu uzskata pasta zīmogā norādīto nosūtīšanas datumu.
Pieteikumu ar atbilstošiem pielikumiem var iesniegt arī elektroniski,
nosūtot uz e-pastu: eld@tm.gov.lv.
Atklātā konkursa nolikums "Par Latvija ekspertu izvirzīšanas kārtību
Eiropas Savienības Pamattiesību aģentūras valdē" ir pieejams Tieslietu
ministrijas mājaslapā www.tm.gov.lv sadaļa
"Karjera" (https://www.tm.gov.lv/lv/karjera) un Valsts kancelejas
mājaslapā www.mk.gov.lv. Tālr. uzziņām 67036705.
OP 2017/147.AKK5
Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv)
aicina darbā LAUKSAIMNIECĪBAS UN LAUKU ATTĪSTĪBAS DEPARTAMENTA LAUKU ATTĪSTĪBAS
DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku)
Lauku attīstības daļas komanda, kuras galvenie uzdevumi ir Eiropas
Lauksaimniecības Fonda lauku attīstībai projektu procedūru un citu pieteikumu
administrēšanai nepieciešamo dokumentu izstrāde, projektu iesnieguma pieņemšana
un izvērtēšana, kā arī pārbaužu veikšana uz vietas, meklē atbildīgu un pozitīvu
kolēģi!
JA TEV PIEMĪT SPĒJA
aktīvi rīkoties, lai sasniegtu mērķus un uzņemties atbildību, izzināt un
izprast klientu vajadzības, piemeklēt atbilstošākos risinājumus, analizēt
sarežģītu un liela apjoma informāciju, formulēt un izteikt rakstveidā viedokli
par kompetencē esošiem jautājumiem, pieņemt konkrētus lēmumus, izvērtējot
iespējamos riskus, tad
MĒS TEV UZTICĒSIM
komandas darbā izstrādāt procedūras un metodiski uzraudzīt Eiropas
Lauksaimniecības Fonda lauku attīstībai projektu pieteikumus un maksājumu
dokumentus, izvērtēt būvniecības un iepirkuma procedūras dokumentus, sagatavot
administratīvos aktus par projektu apstiprināšanu vai noraidīšanu, vai
grozījumiem projektos, doties darba braucienos, lai veiktu pārbaudes pie
klientiem, darboties ar IT sistēmām un datu bāzēm, un veikt precīzu darbu ar
dokumentiem.
MĒS NO TEVIS SAGAIDĀM
augstāko izglītību, vēlams lauksaimniecības vai finanšu vai tehnisko zinātņu
jomā, ar zināšanām par IT jomu, kā arī vēlamas zināšanas par aktualitātēm
lauksaimniecības, uzņēmējdarbības, finanšu, grāmatvedības vai iepirkumu jomā,
ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas), labas
angļu valodas zināšanas un B kategorijas autovadītāja apliecību.
Ja tu atbilsti Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, tad piesakies
un kļūsti par daļu no LAD komandas, jo mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- atalgojumu atbilstoši 10.mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- pozitīvu darba vidi, atsaucīgu un draudzīgu kolēģu komandu
- darbavietu Rīgā
Pieteikties vari, sūtot CV, pieteikuma vēstuli ar norādi "Vecākais
referents Lauku attīstības daļā" un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Personāla daļai 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" uz e-pastu: darbs@lad.gov.lv vai sūtot pa pastu/iesniedzot personīgi
Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981. Tālr. uzziņām 67027697, 27877187.
OP 2017/147.AKK6
Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv)
aicina darbā LAUKSAIMNIECĪBAS UN LAUKU ATTĪSTĪBAS DEPARTAMENTA PROJEKTU
KONTROLES DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats uz noteiktu laiku)
Projektu kontroles daļas komanda, kuras galvenie uzdevumi ir Eiropas
Lauksaimniecības Fonda lauku attīstībai projektu pārbaudes un vizītes uz vietas
veikšana, kā arī procedūru un citu nepieciešamo dokumentu izstrāde, meklē
atbildīgu un pozitīvu kolēģi!
JA TEV PIEMĪT SPĒJA
aktīvi rīkoties, lai sasniegtu mērķus un uzņemties atbildību, izzināt un
izprast klientu vajadzības, piemeklēt atbilstošākos risinājumus, analizēt
sarežģītu un liela apjoma informāciju, formulēt un izteikt rakstveidā viedokli
par kompetencē esošiem jautājumiem, pieņemt konkrētus lēmumus, izvērtējot
iespējamos riskus, tad
MĒS TEV UZTICĒSIM
komandas darbā izstrādāt procedūras Eiropas Lauksaimniecības Fonda lauku
attīstībai projektu pārbaudēm uz vietas, kā arī doties darba braucienos, lai veiktu
pārbaudes un vizītes uz vietas, darboties ar IT sistēmām un datu bāzēm, un
veikt precīzu darbu ar dokumentiem.
MĒS NO TEVIS SAGAIDĀM
augstāko izglītību, vēlams finanšu vai tehnisko zinātņu jomā, ar zināšanām
par IT jomu un aktualitātēm lauksaimniecībā, ļoti labām datora lietošanas
prasmēm (MS Office standarta programmas), B kategorijas autovadītāja apliecību
un labām auto vadīšanas iemaņām.
Ja tu atbilsti Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, tad piesakies
un kļūsti par daļu no LAD komandas, jo mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- atalgojumu atbilstoši 10.mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- radošu un profesionālu kolēģu komandu
- darbavietu Rīgā
Pieteikties vari, sūtot CV, pieteikuma vēstuli ar norādi "Vecākais
referents Projektu kontroles daļā" un izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju Personāla daļai 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas
Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" uz e-pastu: darbs@lad.gov.lv vai sūtot pa pastu/iesniedzot personīgi
Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981. Tālr. uzziņām 67027697, 27877187.
OP 2017/147.AKK7
Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr.90000794228; www.lad.gov.lv) aicina darbā ZEMGALES REĢIONĀLĀS
LAUKSAIMNIECĪBAS PĀRVALDES LAUKSAIMNIECĪBAS UN LAUKU ATTĪSTĪBAS DAĻAS VECĀKO
REFERENTU/-I (ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku)
Lauksaimniecības un lauku attīstības daļas komanda, kuras galvenie uzdevumi
ir Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai projektu pieteikumu
pārbaudes, lēmumu pieņemšana par atbalsta pieteikumu apstiprināšanu vai
noraidīšanu un finansējuma izmaksas apjomu, meklē pozitīvu un radošu kolēģi!
JA TEV PIEMĪT SPĒJA
aktīvi rīkoties, lai sasniegtu mērķus un saskatīt iespējas, kā uzlabot
iestādes procesus ar mērķi atvieglot klientam pakalpojuma saņemšanu, uzņemties
atbildību problēmsituācijās ar klientiem un piemeklēt atbilstošākos
risinājumus, analizēt un apstrādāt sarežģītu un liela apjoma informāciju,
pieņemt konkrētus lēmumus, izvērtējot iespējamos riskus, kā arī ievērot
profesionālās ētikas principus un normas, tad
MĒS TEV UZTICĒSIM
izvērtēt Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstības projektus, pieņemt
lēmumus par atbalsta pasākumu finansējuma piešķiršanu, doties darba braucienos,
lai veiktu pārbaudes un vizītes uz vietas, darboties ar IT sistēmām un datu
bāzēm.
MĒS NO TEVIS SAGAIDĀM
augstāko izglītību, vēlams ekonomikas vai lauksaimniecības jomā, vēlams
profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai, zināšanas par procesiem
lauksaimniecībā, būvniecībā un grāmatvedībā, izpratni par Eiropas Savienības
atbalsta administrēšanas pamatprincipiem un mehānismiem, labas datora
lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas), B kategorijas autovadītāja
apliecību un labas auto vadīšanas iemaņas.
Ja tu atbilsti Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, tad piesakies
un kļūsti par daļu no LAD komandas, jo mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- atalgojumu atbilstoši 9.mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- radošu un profesionālu kolēģu komandu
- darbavietu Jelgavā
Pieteikties vari, sūtot CV, pieteikuma vēstuli ar norādi "Vecākais
referents Jelgavā" un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju Personāla
daļai 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" uz e-pastu: darbs@lad.gov.lv
vai sūtot pa pastu/iesniedzot personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981,
tālr. uzziņām 67027697, 27877187, vai Jelgavā, Dobeles ielā 41a, LV-3001.
OP 2017/147.AKK8
Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv) aicina darbā ZIVSAIMNIECĪBAS UN VALSTS
ATBALSTA DEPARTAMENTA VALSTS ATBALSTA DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats
uz nenoteiktu laiku)
Valsts atbalsta daļas komanda, kuras galvenie uzdevumi ir procedūru un citu
iesniegumu administrēšanai nepieciešamo dokumentu izstrāde, atbalsta
pretendentu iesnieguma pieņemšana un izvērtēšana atbilstoši atbalsta saņemšanas
nosacījumiem, kā arī pārbaužu veikšana uz vietas, meklē atbildīgu un pozitīvu
kolēģi!
JA TEV PIEMĪT SPĒJA
aktīvi rīkoties, lai sasniegtu mērķus un uzņemties atbildību, izzināt un
izprast klientu vajadzības, piemeklēt atbilstošākos risinājumus, formulēt un
izteikt rakstveidā viedokli par kompetencē esošiem jautājumiem, pieņemt
konkrētus lēmumus, izvērtējot iespējamos riskus, tad
MĒS TEV UZTICĒSIM
izvērtēt valsts atbalsta iesniegumus un maksājuma dokumentus, sagatavot
atbildes uz mūsu klientu iesniegumiem, doties darba braucienos, lai veiktu
pārbaudes un vizītes uz vietas, darboties ar IT sistēmām un datu bāzēm un veikt
precīzu darbu ar dokumentiem.
MĒS NO TEVIS SAGAIDĀM
augstāko izglītību, vēlams lauksaimniecības, ekonomikas vai finanšu jomā,
profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai pēdējo piecu gadu laikā,
izpratni par Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem, vēlams zināšanas
grāmatvedībā, labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas),
B kategorijas autovadītāja apliecību.
Ja tu atbilsti Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, tad piesakies
un kļūsti par daļu no LAD komandas, jo mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- atalgojumu atbilstoši 10.mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- pozitīvu darba vidi, atsaucīgu un draudzīgu kolēģu komandu
- darbavietu Rīgā
Pieteikties vari, sūtot CV, pieteikuma vēstuli ar norādi "Vecākais
referents Valsts atbalsta daļā" un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Personāla daļai 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" uz e-pastu: darbs@lad.gov.lv vai sūtot pa pastu/iesniedzot personīgi
Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, tālr. uzziņām 67027697, 27877187.
OP 2017/147.AKK9
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830)
kolektīvam! Piedāvātais amats - Eiropas Savienības lietu koordinācijas daļas
vecākais/-ā referents/-e
Mēs piedāvājam:
- izaicinošu darbu valsts pārvaldē sadarbībā ar ES un starptautiskajām institūcijām
un statistikas organizācijām
- iespēju stiprināt viedokļa sagatavošanas un argumentēšanas prasmes
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 820-950 euro,
atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības
apdrošināšanu
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pamatpienākumi:
- koordinēt ES dokumentu vietnēs ievietoto dokumentu apriti Pārvaldes
kompetences jomā
- koordinēt Pārvaldes vadības sagatavošanu dalībai starptautiska mēroga
vadītāju līmeņa sanāksmēs, piedaloties sanāksmju dokumentu izvērtēšanā un
viedokļu sagatavošanā
- koordinēt Pārvaldes ekspertu sagatavošanos dalībai ES Padomes darba
grupās, kā arī sadarbībā ar ekspertiem sagatavot pozīcijas un instrukcijas par
Eiropas Savienības tiesību aktu projektiem statistikas jomā
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs vai Eiropas studijās
- vismaz divu gadu darba pieredze valsts pārvaldē, saistīta ar sadarbību ar
nacionālajām un starptautiskajām institūcijām
- prasme strukturēt informāciju, formulēt un argumentēt viedokli gan
mutvārdos, gan rakstos
- pieredze sanāksmju kopsavilkumu, dokumentu un informatīvo materiālu
sagatavošanā angļu valodā
- labas datorprasmes (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, Internet)
- ļoti labas angļu valodas zināšanas, sadarbības un komunikācijas prasmes
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum
Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba
pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, Apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām (veidlapa ir
pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv
sadaļā Darba piedāvājumi) iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša
ielā 1, vai nosūtīt pa pastu (LV-1301) vai e-pastu: personals@csb.gov.lv
15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Konsultācijas pa tālr. 67366792.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.
OP 2017/147.AKK10
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830)
kolektīvam!
Piedāvātais amats - Informātikas departamenta Informātikas tehniskās
daļas galvenais/-ā datortīkla administrators/-e
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 940-1150 euro,
atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības
apdrošināšanu
- profesionālo izaugsmi vienā no lielākajām valsts iestādēm
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, labus darba apstākļus
- darbavietu Rīgas centrā
Pamatpienākumi:
- veikt Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) sistēmu rezerves kopiju
veidošanu, pārbaudi un atjaunošanu
- veikt serveru instalēšanu
- ar serveru saistīto problēmu risināšana
- programmatūras nodrošinājuma uzstādīšana serveros
- veikt datorsistēmu konfigurēšanu un administrēšanu
- vadīt sistēmu diagnostikas testus
- veikt dokumentācijas sagatavošanu
- konsultēt CSP un reģionālo datu savākšanas un apstrādes centru
datortehnikas lietotājus; nepieciešamības gadījumā sniegt tehnisku palīdzību
attālināti vai klātbūtnē uz vietas
Prasības pretendentam/-ei:
- augstākā izglītība datorzinātnēs (vai līdzīgā jomā) vai vidējā
profesionālā izglītība, kas papildināta ar apmācībām informācijas un
komunikācijas tehnoloģiju (IKT) jomā
- pieredze darbā datortīkla administratora vai līdzīgā amatā ilgāk par
diviem gadiem
- zināšanas un pieredze IKT administrēšanā un konfigurēšanā
- praktiskā pieredze LAN datortīkla, Windows
serveru un Windows darbstaciju administrēšanā,
vēlamas zināšanas Linux OS
- latviešu valodas zināšanas ne zemāk kā B līmeņa 2. pakāpe
- labas angļu un krievu valodas zināšanas
- ļoti labas sadarbības un komunikācijas prasmes
- prasme strādāt patstāvīgi, kā arī sadarboties komandā
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum
Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba
pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, iesniegt personīgi CSP Personāla daļā
Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai nosūtīt pa pastu (LV-1301) vai e-pastu: personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālr.
67366792.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2017/147.AKR1
Ārlietu ministrija paziņo, ka Konsulārā departamenta Konsulāri tiesisko
jautājumu nodaļas vecākās referentes (ierēdnes) amatā konkursa kārtībā no 2017.
gada 20. jūlija iecelta ELĪNA JAUNOZOLA.
OP 2017/147.AKR2
Ārlietu ministrija paziņo, ka Juridiskā departamenta
Starptautisko tiesību nodaļas vecākā referenta (ierēdņa) amatā konkursa kārtībā
no 2017. gada 17. jūlija iecelts ALVIS PABĒRZS.
OP 2017/147.AKR3
Valsts augu aizsardzības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Latgales
reģionālās nodaļas vecākās inspektores amatā pieņemta RENATA MOISEJA.
OP 2017/147.AKR4
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde paziņo, ka no 2017. gada 24.jūlija Attīstības un starptautiskās
sadarbības departamenta Eiropas lietu un starptautiskās sadarbības nodaļas
vecākās referentes amatā konkursa kārtībā uz nenoteiktu laiku iecelta LAURA
RIEKSTIŅA.
OP 2017/147.AKR5
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Uzņēmējdarbības un inovāciju departamenta Inovāciju
nodaļas projekta vadītāja amatā uz noteiktu laiku no 2017.gada 19.jūnija
iecelts IVO ŠTEINĪTIS.
OP 2017/147.AKR6
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Uzņēmējdarbības un inovāciju departamenta Inovāciju
nodaļas projekta vadītājas amatā uz noteiktu laiku no 2017.gada 24.jūlija
iecelta IEVA VĀRNA.
OP 2017/147.AKR7
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Infrastruktūras attīstības departamenta
Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju projektu nodaļas projekta vadītāja
amatā uz noteiktu laiku no 2017.gada 24.jūlija iecelts EDGARS ERMANIS.
OP 2017/147.AKR8
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Izglītības un zinātnes attīstības departamenta
Izglītības infrastruktūras attīstības projektu nodaļas projekta vadītājas amatā
uz noteiktu laiku no 2017.gada 24.jūlija iecelta KRISTĪNE GRĪNFOGELE.
OP 2017/147.AKR9
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Juridiskā nodrošinājuma un projektu atlases
departamenta Infrastruktūras projektu atlases nodaļas ekspertes amatā uz
noteiktu laiku no 2017.gada 24.jūlija iecelta LIENE LIEPIŅA.
OP 2017/147.AKR10
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkurss uz
Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Izglītības un zinātnes attīstības
departamenta Zinātnes attīstības un
pētniecības projektu nodaļas vecākā eksperta amatu uz nenoteiktu laiku noslēdzies bez rezultāta.
OP 2017/147.AKR11
Nodrošinājuma valsts aģentūra paziņo, ka Nodrošinājuma valsts aģentūras
Izņemto lietu, piedziņas un materiālās apgādes departamenta Izņemto lietu
nodaļas vadītāja valsts civildienesta ierēdņa amatā konkursa kārtībā no
2017.gada 1.augusta iecelts VIESTURS RUŠKO.