Laidiens: 25.07.2017., Nr. 146

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/146.AKK1

Latvijas Universitātes Literatūras, folkloras un mākslas institūts (LU LFMI), pamatojoties uz LU LFMI Stratēģiju (2015-2020), izsludina konkursu uz šādu akadēmiskā amatu - pētnieks mākslas zinātnē, muzikoloģijas apakšnozarē, ar specializāciju mūzikas datu digitalizācijas metodikā un izstrādē

LU LFMI amatu nolikumu un aprakstus sk. LU LFMI mājaslapas (www.lulfmi.lv) sadaļā "Dokumenti". Pretendentiem jāiesniedz: iesniegums, CV, zinātnisko kvalifikāciju apliecinoša dokumenta kopija, zinātnisko publikāciju saraksts (2012-2017) un perspektīvais pētnieciskā darba redzējums ievēlēšanas periodam (6 gadiem). Dokumenti iesniedzami līdz š.g. 25. augustam LU LFMI sekretariātā, Mūkusalas ielā 3, 510. kabinetā, kā arī elektroniski (ieva.garda@lulfmi.lv). Tālr. uzziņām 67229017.


OP 2017/146.AKK2

Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakantajām inspektoru - valsts civildienesta ierēdņu amata vietām Rīgas reģionālajā Valsts darba inspekcijā, darbavieta - Rīga

Valsts darba inspekcija piedāvā:

- draudzīgu kolektīvu

- interesantu un dinamisku darbu

- iespēju dot savu ieguldījumu atbilstības nodrošināšanā darba tiesību un darba apstākļu jomā

- gūt pieredzi darba tiesību, darba aizsardzību un administratīvā procesu regulējošo tiesību aktu piemērošanā

- algu no 610 EUR līdz 729 EUR atbilstoši noteiktajai kategorijai un profesionālajai pieredzei

- plašas un profesionālas apmācību iespējas

- veselības apdrošināšanu pēc 6 mēnešiem

Būtiskākie amata pienākumi:

- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu un veicināt atbilstības nodrošināšanu

- atbilstoši Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un savlaicīgu izpildi

- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām, izskatīt un sniegt atbildes uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem

- izmeklēt darbā notikušos nelaimes gadījumus

- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus

- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)

- vēlama praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības jomā

- svešvalodu zināšanas (krievu - vēlama, angļu valoda - vēlama)

- komunikācijas un sadarbība prasmes, organizatora spējas, prasme definēt problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi

- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī

- B kategorijas autovadītāja apliecība; prasme vadīt automašīnu ar mehānisko vadīšanas sistēmu

Motivēta pieteikuma vēstule un CV, ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām (ja izglītība iegūta ārzemēs - jāiesniedz Akadēmiskās informācijas centra izziņa), jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālr. uzziņām 25484711 vai 67021621, e-pasts: pdpd@lm.gov.lv.


OP 2017/146.AKK3

Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto inspektora/-es - valsts civildienesta ierēdņa(-nes) amatu Zemgales reģionālajā Valsts darba inspekcijā, darbavieta - Jelgava

Valsts darba inspekcija piedāvā:

- draudzīgu kolektīvu

- interesantu un dinamisku darbu

- iespēju dot savu ieguldījumu atbilstības nodrošināšanā darba tiesību un darba apstākļu jomā

- gūt pieredzi darba tiesību, darba aizsardzību un administratīvā procesu regulējošo tiesību aktu piemērošanā

- algu no 610 EUR līdz 729 EUR atbilstoši noteiktajai kategorijai un profesionālajai pieredzei

- plašas un profesionālas apmācību iespējas

- veselības apdrošināšanu pēc 6 mēnešiem

Būtiskākie amata pienākumi:

- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu un veicināt atbilstības nodrošināšanu

- atbilstoši Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un savlaicīgu izpildi

- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām, izskatīt un sniegt atbildes uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem

- izmeklēt darbā notikušos nelaimes gadījumus

- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus

- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)

- vēlama praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības jomā

- vēlamas svešvalodu zināšanas (krievu, angļu)

- komunikācijas un sadarbība prasmes, organizatora spējas, prasme definēt problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi

- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī

- B kategorijas autovadītāja apliecība; prasme vadīt automašīnu ar mehānisko vadīšanas sistēmu

Motivēta pieteikuma vēstule un CV, izglītību apliecinošo dokumentu kopijas (ja izglītība iegūta ārzemēs - jāiesniedz Akadēmiskās informācijas centra izziņa), jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālr. uzziņām 25484782 vai 67021621, e-pasts: pdpd@lm.gov.lv.


OP 2017/146.AKK4

VASAB (Vīzija un stratēģijas apkārt Baltijas jūrai) ir 11 Baltijas jūras reģiona valstu par telpisko plānošanu un attīstību atbildīgo Baltijas jūras reģiona valstu ministru sadarbība. VASAB ietilpst Baltijas jūras valstu padomes organizāciju tīklā.

VASAB sekretariāts piedalās vairākos INTERREG Baltijas jūras reģiona programmas finansētos pārrobežu sadarbības projektos kā partneris vai vadošais partneris: projektā "Horizontālās aktivitātes "Telpiskā plānošana" atbalsts 2" (HA Spatial Planning Support 2, HASPS2), projektā "Ziemeļjūras-Baltijas reģionu savienotājs (NSB CoRe)", projektā "Saskaņota lineārā infrastruktūra Baltijas jūras telpiskajos plānojumos (Baltic LINes)" un "Komunicēsim ESSBJR reģiona interesēs" (Let's Communicate the EUSBSR for the benefit of the Region, Let's Communicate!). VASAB sekretariāts ir sagatavojis arī vairāku jaunu projektu pieteikumus.

Pārrobežu sadarbības projektu īstenošanai aicinām darbā projektu koordinatoru/-i

Galvenie pienākumi:

- pārrobežu sadarbības projektu pasākumu un plānoto darbību koordinēšana

- pārrobežu sadarbības projektu pārskatu un ziņojumu sagatavošana

- piedalīšanās pārrobežu sadarbības projektu sanāksmēs un semināros

- VASAB sekretariāta pārstāvība sadarbībā ar pārrobežu sadarbības projektu partneriem, iesaistītajām pusēm un pirmā līmeņa finanšu kontroli

- savlaicīgu risku identificēšana un novēršana, nodrošinot pārrobežu sadarbības projektu sekmīgu norisi

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība, vēlama ekonomikā vai finansēs

- stratēģiskās plānošanas un projektu vadības prasmes

- augsta saskarsmes kultūra, organizatora spējas un laika plānošanas prasmes

- spēja strādāt komandā un atrast risinājumus nestandarta situācijās

- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- izpratne par Eiropas Savienības finansētu projektu finanšu vadību un budžeta plānošanu

- izpratne par publisko iepirkumu organizēšanu

- izpratne par starptautisko sadarbību telpiskajā plānošanā Baltijas jūras reģionā

- pieredze Eiropas Savienības finansētu pārrobežu sadarbības projektu vadībā tiks uzskatīta par priekšrocību

- pieredze INTERREG Baltijas jūras reģiona transnacionālās sadarbības programmas projektu vadībā tiks uzskatīta par priekšrocību

- pieredze darbā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību

Mēs piedāvājam:

- brīnišķīgus kolēģus

- profesionālas pilnveidošanās iespējas

- interesantu, dinamisku darbu un iespēju apceļot Baltijas jūras reģionu

- veselības apdrošināšanu un labus darba apstākļus

- labu atalgojumu: mēnešalga pārbaudes laikā - bruto 1700 euro; pēc pārbaudes laika beigām - 1900 euro, no 2018.gada 1.janvāra - 2100 euro.

Cita informācija:

Vēlamais darba uzsākšanas laiks: 2017.gada 1.septembris.

Darbs uz noteiktu laiku - līdz 2019.gada 28.februārim.

Pārbaudes laiks - 3 mēneši.

VASAB darba valoda ir angļu valoda.

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz līdz 2017.gada 7.augustam plkst. 14.00 Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā, adrese: Rīga, Alberta iela 10, LV-1010, vai jānosūta elektroniski uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv. Tālr. uzziņām 67079000 vai 67350636.

Plašāka informācija par VASAB atrodama mājaslapā www.vasab.org, plašāka informācija par INTERREG Baltijas jūras reģiona transnacionālās sadarbības programmu atrodama http://varam.gov.lv/lat/fondi/ets_1420/baltijas_juras_regiona_transnacionalas_sadarbibas_programma/?doc=18277. Plašāka informācija par NSB CoRe projektu pieejama šeit: http://www.uudenmaanliitto.fi/nsbcore.

Plašāka informācija par Baltic LINes projektu pieejama šeit: http://www.vasab.org/index.php/balticlines-eu.


OP 2017/146.AKK5

Aicinām pieteikties pretendentus uz vakanto Dokumentu pārvaldības sektora vadītāja/-s amatu Nodrošinājuma valsts aģentūras Administratīvi-juridiskā un iepirkumu nodrošinājuma departamenta Administratīvajā nodaļā

Dokumentu pārvaldības sektora vadītāja uzdevums ir nodrošināt efektīvu aģentūras dokumentu pārvaldību, savlaicīgu un kvalitatīvu dokumentu apriti, kā arī pilnīgu pāreju uz elektronisko dokumentu pielietojumu.

Piedāvājam:

- izaicinošu darbu ar iespēju aģentūrā optimizēt dokumentu pārvaldības procesus, ieviest e-adresi un organizēt e-pakalpojumu sistēmu

- profesionālās attīstības iespējas

- darbavietu Čiekurkalnā1.līnijā 1, k-2, Rīgā

- mēnešalgu atbilstoši 10.mēnešalgu grupai un nodarbinātā kategorijai (pārbaudes laikā atbilstoši kategorijai no 950,00 euro) un sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanu pēc viena nostrādāta gada

Amata pienākumi:

- organizēt struktūrvienības darbu

- nodrošināt iestādes dokumentu apriti, dokumentu reģistrāciju, arhivēšanu un uzdevumu izpildes kontroli lietvedības informācijas sistēmā "DocsVision"

- izstrādāt iestādes lietu nomenklatūru

- izstrādāt iekšējo normatīvo aktu projektus dokumentu pārvaldības jomā

- apzināt jaunākās dokumentu pārvaldības tendences, sekot aktualitātēm dokumentu un arhīvu pārvaldībā, sniegt priekšlikumus darba organizācijas pilnveidošanai

No pretendenta sagaidām:

- augstāko izglītību humanitārās vai sociālās zinātnēs

- pēdējo piecu gadu laikā vismaz divu gadu darba pieredzi valsts vai pašvaldības iestādē dokumentu pārvaldības jomā

- par priekšrocību uzskatīsim vismaz viena gada profesionālo pieredzi vadošā amatā, kā arī pieredzi elektronisko dokumentu pārvaldības jomā

- normatīvo aktu pārzināšanu dokumentu un arhīva pārvaldības jomā

- praktisko pieredzi iekšējo normatīvo aktu un metodisko dokumentu izstrādē

- informācijas tehnoloģijas un aprīkojumu (e-paraksti, datubāzes, DIV) pārzināšanu

- spēju vadīt komandu un organizēt vairākus procesus vienlaikus

- prasmi patstāvīgi pieņemt lēmumus sarežģītās situācijās un prasmi argumentēt savu viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- augstu atbildības sajūtu, komunikācijas prasmes un analītisku domāšanu

- labas latviešu valodas zināšanas (C līmeņa 2. pakāpe)

Aicinām savu pieteikumu, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un darba pieredzes aprakstu (CV) sūtīt līdz 2017.gada 6.augustam uz e-pastu: personals@agentura.iem.gov.lv, kontakttālr. 67829697 (Ingrīda Orlova).


OP 2017/146.AKK6

Rīgas pilsētas pašvaldība izsludina konkursu uz AS "Rīgas Centrāltirgus" (reģistrācijas Nr. 50003249741, juridiskā adrese: Nēģu iela 7, Rīga, LV-1050) valdes locekļa/-les amatu

AS "Rīgas Centrāltirgus" valdes locekļa/-les amata kandidātam/-ei izvirzāmās prasības:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība finansēs, ekonomikā, uzņēmējdarbības vadībā vai tiesību zinātnē

- vismaz trīs gadu darba pieredze vadošā amatā, kas nodrošina nepieciešamo iemaņu kopumu, lai profesionāli pildītu AS "Rīgas Centrāltirgus" valdes locekļa pienākumus, un vēlama pieredze ar nekustamo īpašumu pārvaldīšanu un apsaimniekošanu saistītā jomā

- izpratne par AS "Rīgas Centrāltirgus" darbības jomu - Rīgas pilsētas pašvaldības tirgu pārvaldīšanu un apsaimniekošanu

- izpratne par pašvaldības kapitālsabiedrību darbību un to pārvaldi

- valsts valodas zināšanas C līmeņa 1. pakāpē un vismaz vienas svešvalodas zināšanas valdes locekļa pienākumu profesionālai izpildei nepieciešamajā apjomā

- augsta atbildības sajūta un nevainojama reputācija

- līdera dotības, labas komandas veidošanas un vadīšanas prasmes

- precizitāte, analītiska domāšana, labas komunikācijas, argumentācijas un prezentācijas prasmes

- izcilas darbaspējas, motivācija sasniegt rezultātus profesionālajā darbībā

- atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37. panta otrās daļas un Komerclikumā noteiktajām prasībām

Ja vēlaties piedalīties konkursā, lūdzam līdz 2017. gada 10. augustam (ieskaitot) slēgtā aploksnē ar norādi "AS "Rīgas Centrāltirgus" valdes locekļa/-les amata kandidātu konkursam" Rīgas domes Īpašuma departamenta Komercdarbības nodrošinājuma pārvaldē (Rīgā, Riharda Vāgnera ielā 3 (2. stāvs)) personīgi vai ar kurjera starpniecību iesniegt šādus dokumentus:

- motivētu pieteikuma vēstuli (iekļaujot informāciju, kas apliecina sludinājumā norādītās pieredzes un prasmju esību, apliecinājumu, ka Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37. panta otrajā daļā, kā arī Komerclikumā minētie šķēršļi valdes locekļa amata ieņemšanai nepastāv, un apliecinājumu, ka, ievērojot likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" 7. panta 5.3 daļā noteiktos ierobežojumus, novērsīs iespējamās interešu konflikta situācijas, ja tiks ievēlēts valdes locekļa/-es amatā)

- kandidāta/-es sagatavotu redzējumu (uz trīs lappusēm) par AS "Rīgas Centrāltirgus" attīstības perspektīvām, sniedzot ieskatu svarīgākajās prioritātēs un priekšlikumus to īstenošanai

- dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā iekļauts arī pašvērtējums par valodu zināšanām un norādīts vadītā kolektīva darbinieku skaits

- valsts valodas prasmes apliecinoša dokumenta kopiju (iesniedz kandidāti, kuriem latviešu valoda nav dzimtā valoda)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

- profesionālo kvalifikāciju un citas prasmes apliecinošu dokumentu (ja tādi ir) kopijas

Informācijai: saskaņā ar Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 115. pantu ar valdes locekli tiek slēgts pilnvarojuma līgums uz pieciem gadiem. Konkursa ietvaros iegūto personas datu pārzinis ir Rīgas pilsētas pašvaldība (Rātslaukums 1, Rīga, LV-1539), personas datu apstrāde tiks veikta konkursa norises nodrošināšanai.

Papildus informācija pa tālr. 67037527 vai 67037436.


OP 2017/146.AKK7

Darbības paplašināšanās ietvaros Centrālā finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Izglītības infrastruktūras attīstības projektu nodaļai PROJEKTU VADĪTĀJU

MĒS PIEDĀVĀJAM:

- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu projektu ieviešanas procesā

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- amatu uz noteiktu laiku uz 5 gadiem

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 912 euro līdz 1240 euro)

- sociālās garantijas

- darbavietu Rīgas centrā

TAVOS PIENĀKUMOS BŪS:

- Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansēto izglītības infrastruktūras attīstības projektu īstenošanas uzraudzība un kontrole

- līgumu slēgšana, līgumu grozījumu un maksājumu pieprasījumu izskatīšana

- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā vai ieviešanas uzraudzībā, t.sk. avansa un maksājuma pieprasījumu, projektu grozījumu un citu projekta dokumentu izskatīšanā (pieredze infrastruktūras projektu ieviešanā vai uzraudzībā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadību un prasme to pielietot projektu dokumentācijas izskatīšanā

- izpratne par publiskā iepirkuma procesu un likumdošanu un spēja to pielietot projekta ietvaros veikto iepirkumu izskatīšanā

- izpratne par grāmatvedības pamatprincipiem

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā

- spējas strādāt ar lielu informācijas apjomu

- labas komunikācijas prasmes

Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs, un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pastu cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Izglītības infrastruktūras attīstības projektu nodaļas projektu vadītājs".

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Centrālā finanšu un līgumu aģentūra informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2017/146.AKK8

Darbības paplašināšanās ietvaros Centrālā finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Izglītības infrastruktūras attīstības projektu nodaļai VECĀKO EKSPERTU/-I (finanšu jomā)

MĒS PIEDĀVĀJAM:

- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu projektu ieviešanas procesā

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- amatu uz noteiktu laiku uz 5 gadiem

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 1020 euro līdz 1340 euro)

- sociālās garantijas

- darbavietu Rīgas centrā

TAVOS PIENĀKUMOS BŪS:

- Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansēto izglītības infrastruktūras attīstības projektu īstenošanas uzraudzība un kontrole

- izskatīto maksājumu pieprasījumu virskontrole

- iesniegto maksājumu pieprasījumu izvērtēšanas termiņu uzraudzība

- metodiska atbalsta sniegšana maksājumu pieprasījumu izvērtēšanā

- dalība iekšējās kontroles sistēmas izveidē un aktualizēšanā finanšu uzraudzības jautājumos

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā vai ieviešanas uzraudzībā, t.sk. avansa un maksājuma pieprasījumu, projektu grozījumu un citu projekta dokumentu izskatīšanā (pieredze infrastruktūras projektu ieviešanā vai uzraudzībā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadību un prasme to pielietot projektu dokumentācijas izskatīšanā

- izpratne par publiskā iepirkuma procesu un likumdošanu un spēja to pielietot projekta ietvaros veikto iepirkumu izskatīšanā

- izpratne par grāmatvedības un finanšu vadības principiem

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- spēja pieņemt lēmumus kompetences ietvaros un uzņemties sarežģītu situāciju risināšanu

- uz rezultāta sasniegšanu vērstas sadarbības prasmes

Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs, un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pastu: cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Izglītības infrastruktūras attīstības projektu nodaļas vecākais eksperts".

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Centrālā finanšu un līgumu aģentūra informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2017/146.AKK9

Valsts policija, reģistrācijas Nr.90000099040, ir iekšlietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura atbilstoši kompetencei īsteno valsts politiku noziedzības apkarošanas un sabiedriskās kārtības un drošības aizsardzībā, kā arī personu tiesību un likumīgo interešu aizsardzībā.

Valsts policija izsludina konkursu uz šādu vakanto darbinieka(-ces) amatu - Galvenās administratīvās pārvaldes Juridiskā biroja Normatīvo aktu analīzes un izstrādes nodaļas JURISTS/-E (divas vakances uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē (jurista profesionālā kvalifikācija) (atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim)

- vēlama pieredze darbā ar normatīvajiem aktiem, līgumu un atzinumu sagatavošanā

- labas analītiskās spējas, spēja paust un aizstāvēt savu viedokli

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- augsta atbildības sajūta un precizitāte

Galvenie pienākumi:

- izstrādāt ārējo un iekšējo normatīvo aktu projektus, kā arī nodrošināt to sekmīgu virzību

- sniegt atbalstu Valsts policijas struktūrvienībām to nozares kompetencē esošo normatīvo aktu projektu sagatavošanā

- sagatavot atzinumus par Valsts policijas struktūrvienību vai citu iestāžu (institūciju) izstrādātajiem normatīvajiem aktiem

- sagatavot starpresoru vienošanās projektus

- piedalīties Valsts policijas un citu iestāžu (institūciju) organizētajās darba grupās un komisijās

Piedāvājam:

- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu

- mēnešalgu atbilstoši darbinieka kategorijai - no 940 līdz 1120 euro (pirms nodokļu nomaksas pēc pārbaudes termiņa beigām)

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu

- profesionālās izaugsmes un attīstības iespējas

Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum Vitae) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopiju/-as ar norādi "JURISTS_NAAIN_KONKURSS" jāiesniedz Valsts policijā 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasts: cv@vp.gov.lv, adrese: Čiekurkalna 1.līnija, k-4, Rīga, LV-1026. Informācija pa tālr. 67075424.

Pēc konkursa pirmās kārtas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa nākamajai kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Valsts policija informē, ka:

- pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi

- iesūtīto personāla datu apstrādes pārzinis ir Valsts policija.


OP 2017/146.AKK10

Valsts policija, reģistrācijas Nr.90000099040, ir iekšlietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura atbilstoši kompetencei īsteno valsts politiku noziedzības apkarošanas un sabiedriskās kārtības un drošības aizsardzībā, kā arī personu tiesību un likumīgo interešu aizsardzībā.

Valsts policija izsludina konkursu uz šādu vakanto darbinieka(-ces) amatu - Galvenās administratīvās pārvaldes Juridiskā biroja Tiesiskā nodrošinājuma nodaļas JURISTS/-E (divas vakances uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē (jurista profesionālā kvalifikācija) (atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim)

- vēlama pieredze darbā ar normatīvajiem aktiem, līgumu un atzinumu sagatavošanā

- zināšanas un pieredze administratīvo aktu izstrādē

- zināšanas un pieredze tiesvedības procesos

- labas analītiskās spējas, spēja paust un aizstāvēt savu viedokli

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- augsta atbildības sajūta un precizitāte

Galvenie pienākumi:

- izstrādāt dažāda veida civiltiesisku līgumu, sadarbības līgumu un vienošanās projektus

- izskatīt fizisku un juridisku personu iesniegumus un sūdzības un sagatavot atbilžu vai administratīvo aktu projektus

- sagatavot prasības pieteikumu, pieteikumu, apelācijas sūdzību, blakus sūdzību, kasācijas sūdzību, paskaidrojumu un iesniegumu projektus civillietās un administratīvajās lietās, kurās Valsts policija ir lietas dalībnieks

- piešķirto pilnvaru ietvaros pārstāvēt Valsts policijas intereses iestādēs, citās institūcijās un tiesās, izpildot patstāvīgi attiecīgās procesuālās darbības noteiktajos termiņos

- sniegt juridiska rakstura konsultācijas, atzinumus, skaidrojumus amatpersonām un darbiniekiem par Valsts policijas darbību reglamentējošiem jautājumiem

Piedāvājam:

- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu

- mēnešalgu atbilstoši darbinieka kategorijai - no 940 līdz 1120 euro (pirms nodokļu nomaksas pēc pārbaudes termiņa beigām)

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu

- profesionālās izaugsmes un attīstības iespējas

Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum Vitae) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopiju/-as ar norādi "JURISTS_TNN_KONKURSS" jāiesniedz Valsts policijā 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasts: cv@vp.gov.lv, adrese: Čiekurkalna 1.līnija, k-4, Rīga, LV-1026. Informācija pa tālr. 67075534.

Pēc konkursa pirmās kārtas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa nākamajai kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Valsts policija informē, ka:

- pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi

- iesūtīto personāla datu apstrādes pārzinis ir Valsts policija.


OP 2017/146.AKK11

VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA aicina darbā: INFORMĀCIJAS SISTĒMU ATBALSTA DEPARTAMENTA LIETOTĀJU ATBALSTA NODAĻAS LIETOTĀJU ATBALSTA SPECIĀLISTU/-I (viena darbinieka amata (19.5 amatu saimes IIIA līmeņa 10 mēnešalgu grupas amats) vieta uz noteiktu laiku- uz darbinieka prombūtnes laiku)

Galvenie pienākumi:

Nodrošināt Valsts informācijas sistēmas darbam ar Eiropas Savienības dokumentiem (turpmāk - ESVIS) lietotāju atbalstu, tai skaitā:

- saņemt un apstrādāt lietotāju pieteikumus, veicot to klasifikāciju un diagnosticēšanu

- konsultēt ESVIS lietotājus par sistēmu un tās lietošanu

- koordinēt atbildes par ESVIS darbību sagatavošanu un sniegšanu lietotājiem, ja atbildes sagatavošanā iesaistītas vairākas iestādes

- uzturēt (papildināt, atjaunot) lietotāju biežāk uzdoto jautājumu datu bāzi

- ierosināt izmaiņas ESVIS saistībā ar to lietojamību

Nodrošināt Valsts reģionālās attīstības aģentūras pārziņā esošo informācijas sistēmu un e-pakalpojumu lietotāju pieteikumu apstrādi, kompetences robežās kļūdu novēršanu un lietotāju konsultēšanu.

Prasības kandidātiem/-ēm

- augstākā izglītība vai pēdējā kursa students (-e) informācijas tehnoloģiju vai vadībzinību jomā

- labas prasmes darbā ar lietojumprogrammām

- teicamas komunikācijas prasmes, vēlme mācīties un pilnveidoties

- precizitāte, atbildība par uzticētajiem pienākumiem

- analītiska domāšana, spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- labas latviešu valodas zināšanas, vēlamas krievu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī un angļu valodas zināšanas

Iestāde piedāvā:

- interesantu, daudzveidīgu un atbildīgu darbu valsts iestādē

- lieliskus darba kolēģus un iespēju pilnveidot savas profesionālās zināšanas

- stabilu atalgojumu (892,00 euro 1.kategorija, 940,00 euro 2.kategorija, 1030,00 euro 3.kategorija), sociālās garantijas

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt līdz 2017.gada 4.augustam plkst. 16.00 Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam departamentam Alberta ielā 10, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv . Tālrunis uzziņām 67350636, 28347888.


OP 2017/146.AKK12

Nacionālais veselības dienests (reģ.Nr.90009649337; www.vmnvd.gov.lv) izsludina konkursu uz direktora vietnieka/-ces veselības aprūpes administrēšanas jautājumos ierēdņa(-nes) amatu (uz nenoteiktu laiku)

Amata mērķis: īstenot valsts politiku veselības aprūpes pakalpojumu nodrošināšanā.

Galvenie darba pienākumi:

- plānot, organizēt un koordinēt valsts politikas veselības aprūpes pakalpojumu nodrošināšanā īstenošanu

- analizēt veselības aprūpes pakalpojumu finanšu un apjoma rādītājus, izstrādāt priekšlikumus veselības aprūpes pieejamības attīstībai

- plānot, organizēt, koordinēt un vadīt padoto struktūrvienību darbu

- organizēt veselības aprūpes pakalpojumu attīstības plānošanas dokumentu projektu izstrādi un īstenošanu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām

- rezultatīva pieredze ar projektu plānošanu un realizāciju

- pieredze pārmaiņu vadībā un pārvaldībā

- zināšanas un izpratne par nozares politikas ieviešanas pārraudzību, tai skaitā spēja analizēt situāciju veselības nozarē un identificēt problēmas un izstrādāt to risinājumus

- prasme vadīt un motivēt kolektīvu un koordinēt tā darbu svarīgu un atbildīgu uzdevumu risināšanā, darba racionālas organizācijas principu pārvaldīšana

- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas (svešvalodu zināšanām jābūt B2 līmenī atbilstoši Eiropas kopējām pamatnostādnēm valodu apguvē)

- teicamas komunikācijas, sadarbības un saskarsmes prasmes

- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību

- orientācija uz rezultātu sasniegšanu

- spēja lietot informācijas tehnoloģijas savu pienākumu veikšanai

- pretendentiem jāiesniedz redzējums (ne vairāk kā divas lapas) par Nacionālā veselības dienesta prioritātēm veselības aprūpes pakalpojumu nodrošināšanas jomā

Piedāvājam:

- interesantu un dinamisku darbu atsaucīgu un pieredzējušu kolēģu komandā

- profesionālās attīstības un jaunas pieredzes iespējas

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām

- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās Rīgas centrā un labus darba apstākļus

- atalgojumu no 1458 EUR (bruto alga pārbaudes laikā) līdz 1917 EUR pēc pārbaudes laika

Pretendentiem lūdzam līdz 2017. gada 6. augustam nosūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai pa e-pastu: Olita.Auzina@vmnvd.gov.lv vai iesniegt slēgtā aploksnē Nacionālajā veselības dienestā Cēsu ielā 31, k-3, Rīgā, LV-1012, šādus dokumentus (ar norādi "Pieteikums konkursam uz Nacionālā veselības dienesta direktora vietnieka amatu"):

1) motivētu pieteikumu, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām;

2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae) (atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv);

3) augstāko izglītību un svešvalodu zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas un citus dokumentus, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot;

4) redzējumu (ne vairāk kā divas lapas) par Nacionālā veselības dienesta prioritātēm veselības aprūpes pakalpojumu nodrošināšanas jomā.

Tālr. uzziņām 67043742.


OP 2017/146.AKK13

Nacionālais veselības dienests (reģ.Nr.90009649337; www.vmnvd.gov.lv) izsludina konkursu uz vakanto vecākā/-s eksperta/-es valsts civildienesta ierēdņa(-nes) amatu Procesu un metodiskās vadības nodaļā (uz nenoteiktu laiku)

Amata mērķis: veselības aprūpes organizēšanas un finansēšanas kārtības pilnveidošana.

Galvenie darba pienākumi:

- analizēt un konstatēt nepieciešamās izmaiņas veselības aprūpi regulējošajos normatīvajos aktos

- sagatavot normatīvo aktu un starpresoru vienošanās projektus

- sagatavot veselības aprūpes organizēšanu un finansēšanu regulējošo normatīvo aktu skaidrojumus

- nodrošināt informācijas sistēmas "Veselības aprūpes pakalpojumu saņēmēju reģistrs" pārraudzību un tās funkcionalitātes atbilstību normatīvo aktu prasībām

- sagatavot administratīvo aktu projektus

- sagatavot atbilžu projektus sarakstei ar juridiskām un fiziskām personām

Prasības pretendentiem/-ēm:

- iegūta jurista kvalifikācija (maģistra grāds tiesību zinātnēs tiks uzskatīts par priekšrocību)

- pieredze darbā valsts pārvaldē (darba pieredze veselības aprūpes jomā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- pieredze normatīvo aktu projektu, līgumu, vienošanās un administratīvo aktu izstrādē un virzībā

- labas datorprasmes (MS Word, EXCEL, PowerPoint)

- teicamas latviešu, labas krievu un angļu valodas zināšanas

- augsta atbildības sajūta, labas komunikācijas un sadarbības spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Piedāvājam:

- interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā

- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās un labus darba apstākļus

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām un papildatvaļinājumu atbilstoši darba rezultātiem

- bruto atalgojumu no 845 EUR (pārbaudes laikā) līdz 1070 EUR

Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi "Vecākais eksperts Procesu un metodiskās vadības nodaļā" aicinām sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai pa e-pastu: Olita.Auzina@vmnvd.gov.lv vai pa pastu Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3, LV-1012, līdz 2017.gada 10.augustam. Tālr. informācijai 67043742.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2017/146.AKR1

Nacionālais veselības dienests paziņo, ka konkurss uz Procesu un metodiskās vadības nodaļas vecākā eksperta amatu ir beidzies bez rezultāta.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)