Laidiens: 25.07.2017., Nr. 146
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/146.AKK1
Latvijas Universitātes Literatūras, folkloras un mākslas institūts (LU
LFMI), pamatojoties uz LU LFMI Stratēģiju (2015-2020), izsludina konkursu uz
šādu akadēmiskā amatu - pētnieks mākslas zinātnē, muzikoloģijas apakšnozarē, ar
specializāciju mūzikas datu digitalizācijas metodikā
un izstrādē
LU LFMI amatu nolikumu un aprakstus sk. LU LFMI mājaslapas (www.lulfmi.lv) sadaļā "Dokumenti". Pretendentiem
jāiesniedz: iesniegums, CV, zinātnisko kvalifikāciju apliecinoša dokumenta
kopija, zinātnisko publikāciju saraksts (2012-2017) un perspektīvais
pētnieciskā darba redzējums ievēlēšanas periodam (6 gadiem). Dokumenti
iesniedzami līdz š.g. 25. augustam LU LFMI sekretariātā, Mūkusalas ielā 3, 510.
kabinetā, kā arī elektroniski (ieva.garda@lulfmi.lv).
Tālr. uzziņām 67229017.
OP 2017/146.AKK2
Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakantajām inspektoru -
valsts civildienesta ierēdņu amata vietām Rīgas reģionālajā Valsts darba
inspekcijā, darbavieta - Rīga
Valsts darba inspekcija piedāvā:
- draudzīgu kolektīvu
- interesantu un dinamisku darbu
- iespēju dot savu ieguldījumu atbilstības nodrošināšanā darba tiesību un
darba apstākļu jomā
- gūt pieredzi darba tiesību, darba aizsardzību un administratīvā procesu
regulējošo tiesību aktu piemērošanā
- algu no 610 EUR līdz 729 EUR atbilstoši noteiktajai kategorijai un
profesionālajai pieredzei
- plašas un profesionālas apmācību iespējas
- veselības apdrošināšanu pēc 6 mēnešiem
Būtiskākie amata pienākumi:
- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba
tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu un
veicināt atbilstības nodrošināšanu
- atbilstoši Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt
administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba
aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā
soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un
savlaicīgu izpildi
- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām, izskatīt un sniegt atbildes uz
fizisko un juridisko personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem
- izmeklēt darbā notikušos nelaimes gadījumus
- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus
- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un
darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību
zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)
- vēlama praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba
aizsardzības jomā
- svešvalodu zināšanas (krievu - vēlama, angļu valoda - vēlama)
- komunikācijas un sadarbība prasmes, organizatora spējas, prasme definēt
problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to
izpildi
- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī
- B kategorijas autovadītāja apliecība; prasme vadīt automašīnu ar mehānisko
vadīšanas sistēmu
Motivēta pieteikuma vēstule un CV, ar izglītību apliecinošo dokumentu
kopijām (ja izglītība iegūta ārzemēs - jāiesniedz Akadēmiskās informācijas
centra izziņa), jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Labklājības ministrijas
Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331.
Tālr. uzziņām 25484711 vai 67021621, e-pasts: pdpd@lm.gov.lv.
OP 2017/146.AKK3
Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto inspektora/-es -
valsts civildienesta ierēdņa(-nes) amatu Zemgales reģionālajā Valsts darba
inspekcijā, darbavieta - Jelgava
Valsts darba inspekcija piedāvā:
- draudzīgu kolektīvu
- interesantu un dinamisku darbu
- iespēju dot savu ieguldījumu atbilstības nodrošināšanā darba tiesību un
darba apstākļu jomā
- gūt pieredzi darba tiesību, darba aizsardzību un administratīvā procesu
regulējošo tiesību aktu piemērošanā
- algu no 610 EUR līdz 729 EUR atbilstoši noteiktajai kategorijai un
profesionālajai pieredzei
- plašas un profesionālas apmācību iespējas
- veselības apdrošināšanu pēc 6 mēnešiem
Būtiskākie amata pienākumi:
- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba
tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu un
veicināt atbilstības nodrošināšanu
- atbilstoši Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt
administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba
aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā
soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un
savlaicīgu izpildi
- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām, izskatīt un sniegt atbildes uz
fizisko un juridisko personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem
- izmeklēt darbā notikušos nelaimes gadījumus
- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus
- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un
darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību
zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)
- vēlama praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba
aizsardzības jomā
- vēlamas svešvalodu zināšanas (krievu, angļu)
- komunikācijas un sadarbība prasmes, organizatora spējas, prasme definēt
problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to
izpildi
- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī
- B kategorijas autovadītāja apliecība; prasme vadīt automašīnu ar mehānisko
vadīšanas sistēmu
Motivēta pieteikuma vēstule un CV, izglītību apliecinošo dokumentu kopijas
(ja izglītība iegūta ārzemēs - jāiesniedz Akadēmiskās informācijas centra
izziņa), jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Labklājības ministrijas
Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331.
Tālr. uzziņām 25484782 vai 67021621, e-pasts: pdpd@lm.gov.lv.
OP 2017/146.AKK4
VASAB (Vīzija un stratēģijas apkārt Baltijas jūrai) ir 11 Baltijas jūras
reģiona valstu par telpisko plānošanu un attīstību atbildīgo Baltijas jūras
reģiona valstu ministru sadarbība. VASAB ietilpst Baltijas jūras valstu padomes
organizāciju tīklā.
VASAB sekretariāts piedalās vairākos INTERREG Baltijas jūras reģiona
programmas finansētos pārrobežu sadarbības projektos kā partneris vai vadošais
partneris: projektā "Horizontālās aktivitātes "Telpiskā
plānošana" atbalsts 2" (HA Spatial Planning Support 2, HASPS2),
projektā "Ziemeļjūras-Baltijas reģionu savienotājs (NSB CoRe)",
projektā "Saskaņota lineārā infrastruktūra Baltijas jūras telpiskajos
plānojumos (Baltic LINes)" un "Komunicēsim ESSBJR reģiona
interesēs" (Let's Communicate the EUSBSR for the benefit of the Region,
Let's Communicate!). VASAB sekretariāts ir sagatavojis arī vairāku jaunu
projektu pieteikumus.
Pārrobežu sadarbības projektu īstenošanai aicinām darbā projektu
koordinatoru/-i
Galvenie pienākumi:
- pārrobežu sadarbības projektu pasākumu un plānoto darbību koordinēšana
- pārrobežu sadarbības projektu pārskatu un ziņojumu sagatavošana
- piedalīšanās pārrobežu sadarbības projektu sanāksmēs un semināros
- VASAB sekretariāta pārstāvība sadarbībā ar pārrobežu sadarbības projektu
partneriem, iesaistītajām pusēm un pirmā līmeņa finanšu kontroli
- savlaicīgu risku identificēšana un novēršana, nodrošinot pārrobežu
sadarbības projektu sekmīgu norisi
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība, vēlama ekonomikā vai finansēs
- stratēģiskās plānošanas un projektu vadības prasmes
- augsta saskarsmes kultūra, organizatora spējas un laika plānošanas prasmes
- spēja strādāt komandā un atrast risinājumus nestandarta situācijās
- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- izpratne par Eiropas Savienības finansētu projektu finanšu vadību un budžeta
plānošanu
- izpratne par publisko iepirkumu organizēšanu
- izpratne par starptautisko sadarbību telpiskajā plānošanā Baltijas jūras
reģionā
- pieredze Eiropas Savienības finansētu pārrobežu sadarbības projektu vadībā
tiks uzskatīta par priekšrocību
- pieredze INTERREG Baltijas jūras reģiona transnacionālās sadarbības
programmas projektu vadībā tiks uzskatīta par priekšrocību
- pieredze darbā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību
Mēs piedāvājam:
- brīnišķīgus kolēģus
- profesionālas pilnveidošanās iespējas
- interesantu, dinamisku darbu un iespēju apceļot Baltijas jūras reģionu
- veselības apdrošināšanu un labus darba apstākļus
- labu atalgojumu: mēnešalga pārbaudes laikā - bruto 1700 euro; pēc
pārbaudes laika beigām - 1900 euro, no 2018.gada 1.janvāra - 2100 euro.
Cita informācija:
Vēlamais darba uzsākšanas laiks: 2017.gada 1.septembris.
Darbs uz noteiktu laiku - līdz 2019.gada 28.februārim.
Pārbaudes laiks - 3 mēneši.
VASAB darba valoda ir angļu valoda.
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta
kopija jāiesniedz līdz 2017.gada 7.augustam plkst. 14.00 Valsts reģionālās
attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā, adrese: Rīga, Alberta iela
10, LV-1010, vai jānosūta elektroniski uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv. Tālr.
uzziņām 67079000 vai 67350636.
Plašāka informācija par VASAB atrodama mājaslapā www.vasab.org, plašāka
informācija par INTERREG Baltijas jūras reģiona transnacionālās sadarbības
programmu atrodama http://varam.gov.lv/lat/fondi/ets_1420/baltijas_juras_regiona_transnacionalas_sadarbibas_programma/?doc=18277.
Plašāka informācija par NSB CoRe projektu pieejama šeit:
http://www.uudenmaanliitto.fi/nsbcore.
Plašāka informācija par Baltic LINes projektu pieejama šeit:
http://www.vasab.org/index.php/balticlines-eu.
OP 2017/146.AKK5
Aicinām pieteikties pretendentus uz vakanto Dokumentu pārvaldības sektora
vadītāja/-s amatu Nodrošinājuma valsts aģentūras Administratīvi-juridiskā un
iepirkumu nodrošinājuma departamenta Administratīvajā nodaļā
Dokumentu pārvaldības sektora vadītāja uzdevums ir nodrošināt efektīvu
aģentūras dokumentu pārvaldību, savlaicīgu un kvalitatīvu dokumentu apriti, kā
arī pilnīgu pāreju uz elektronisko dokumentu pielietojumu.
Piedāvājam:
- izaicinošu darbu ar iespēju aģentūrā optimizēt dokumentu pārvaldības
procesus, ieviest e-adresi un organizēt e-pakalpojumu sistēmu
- profesionālās attīstības iespējas
- darbavietu Čiekurkalnā1.līnijā 1, k-2, Rīgā
- mēnešalgu atbilstoši 10.mēnešalgu grupai un nodarbinātā kategorijai (pārbaudes
laikā atbilstoši kategorijai no 950,00 euro) un sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanu pēc viena nostrādāta gada
Amata pienākumi:
- organizēt struktūrvienības darbu
- nodrošināt iestādes dokumentu apriti, dokumentu reģistrāciju, arhivēšanu
un uzdevumu izpildes kontroli lietvedības informācijas sistēmā "DocsVision"
- izstrādāt iestādes lietu nomenklatūru
- izstrādāt iekšējo normatīvo aktu projektus dokumentu pārvaldības jomā
- apzināt jaunākās dokumentu pārvaldības tendences, sekot aktualitātēm
dokumentu un arhīvu pārvaldībā, sniegt priekšlikumus darba organizācijas
pilnveidošanai
No pretendenta sagaidām:
- augstāko izglītību humanitārās vai sociālās zinātnēs
- pēdējo piecu gadu laikā vismaz divu gadu darba pieredzi valsts vai pašvaldības
iestādē dokumentu pārvaldības jomā
- par priekšrocību uzskatīsim vismaz viena gada profesionālo pieredzi vadošā
amatā, kā arī pieredzi elektronisko dokumentu pārvaldības jomā
- normatīvo aktu pārzināšanu dokumentu un arhīva pārvaldības jomā
- praktisko pieredzi iekšējo normatīvo aktu un metodisko dokumentu izstrādē
- informācijas tehnoloģijas un aprīkojumu (e-paraksti, datubāzes, DIV)
pārzināšanu
- spēju vadīt komandu un organizēt vairākus procesus vienlaikus
- prasmi patstāvīgi pieņemt lēmumus sarežģītās situācijās un prasmi
argumentēt savu viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
- augstu atbildības sajūtu, komunikācijas prasmes un analītisku domāšanu
- labas latviešu valodas zināšanas (C līmeņa 2. pakāpe)
Aicinām savu pieteikumu, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un
darba pieredzes aprakstu (CV) sūtīt līdz 2017.gada 6.augustam uz e-pastu: personals@agentura.iem.gov.lv, kontakttālr.
67829697 (Ingrīda Orlova).
OP 2017/146.AKK6
Rīgas pilsētas pašvaldība izsludina konkursu uz AS "Rīgas
Centrāltirgus" (reģistrācijas Nr. 50003249741, juridiskā adrese: Nēģu iela
7, Rīga, LV-1050) valdes locekļa/-les amatu
AS "Rīgas Centrāltirgus" valdes locekļa/-les
amata kandidātam/-ei izvirzāmās prasības:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
finansēs, ekonomikā, uzņēmējdarbības vadībā vai tiesību zinātnē
- vismaz trīs gadu darba pieredze vadošā amatā, kas
nodrošina nepieciešamo iemaņu kopumu, lai profesionāli pildītu AS "Rīgas
Centrāltirgus" valdes locekļa pienākumus, un vēlama pieredze ar nekustamo
īpašumu pārvaldīšanu un apsaimniekošanu saistītā jomā
- izpratne par AS "Rīgas Centrāltirgus" darbības jomu - Rīgas
pilsētas pašvaldības tirgu pārvaldīšanu un apsaimniekošanu
- izpratne par pašvaldības kapitālsabiedrību darbību un to pārvaldi
- valsts valodas zināšanas C līmeņa 1. pakāpē un vismaz vienas svešvalodas
zināšanas valdes locekļa pienākumu profesionālai izpildei nepieciešamajā apjomā
- augsta atbildības sajūta un nevainojama reputācija
- līdera dotības, labas komandas veidošanas un vadīšanas prasmes
- precizitāte, analītiska domāšana, labas komunikācijas, argumentācijas un
prezentācijas prasmes
- izcilas darbaspējas, motivācija sasniegt rezultātus profesionālajā darbībā
- atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību
pārvaldības likuma 37. panta otrās daļas un Komerclikumā noteiktajām prasībām
Ja vēlaties piedalīties konkursā, lūdzam līdz 2017. gada 10. augustam (ieskaitot)
slēgtā aploksnē ar norādi "AS "Rīgas Centrāltirgus" valdes
locekļa/-les amata kandidātu konkursam" Rīgas
domes Īpašuma departamenta Komercdarbības nodrošinājuma pārvaldē (Rīgā, Riharda
Vāgnera ielā 3 (2. stāvs)) personīgi vai ar kurjera starpniecību iesniegt šādus
dokumentus:
- motivētu pieteikuma vēstuli (iekļaujot informāciju, kas apliecina
sludinājumā norādītās pieredzes un prasmju esību, apliecinājumu, ka Publiskas
personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37. panta otrajā
daļā, kā arī Komerclikumā minētie šķēršļi valdes locekļa amata ieņemšanai
nepastāv, un apliecinājumu, ka, ievērojot likuma "Par interešu konflikta
novēršanu valsts amatpersonu darbībā" 7. panta 5.3 daļā noteiktos
ierobežojumus, novērsīs iespējamās interešu konflikta situācijas, ja tiks
ievēlēts valdes locekļa/-es amatā)
- kandidāta/-es sagatavotu redzējumu (uz trīs lappusēm) par AS "Rīgas
Centrāltirgus" attīstības perspektīvām, sniedzot ieskatu svarīgākajās
prioritātēs un priekšlikumus to īstenošanai
- dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum
Vitae), kurā iekļauts arī pašvērtējums par valodu
zināšanām un norādīts vadītā kolektīva darbinieku skaits
- valsts valodas prasmes apliecinoša dokumenta kopiju (iesniedz kandidāti,
kuriem latviešu valoda nav dzimtā valoda)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
- profesionālo kvalifikāciju un citas prasmes apliecinošu dokumentu (ja tādi
ir) kopijas
Informācijai: saskaņā ar Publiskas personas kapitāla daļu un
kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 115. pantu ar valdes locekli tiek slēgts
pilnvarojuma līgums uz pieciem gadiem. Konkursa ietvaros iegūto personas datu
pārzinis ir Rīgas pilsētas pašvaldība (Rātslaukums 1, Rīga, LV-1539), personas
datu apstrāde tiks veikta konkursa norises nodrošināšanai.
Papildus informācija pa tālr. 67037527 vai 67037436.
OP 2017/146.AKK7
Darbības
paplašināšanās ietvaros Centrālā finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties
Izglītības infrastruktūras attīstības projektu nodaļai PROJEKTU VADĪTĀJU
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu projektu
ieviešanas procesā
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- amatu uz noteiktu laiku uz 5 gadiem
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 912 euro
līdz 1240 euro)
- sociālās garantijas
- darbavietu Rīgas centrā
TAVOS PIENĀKUMOS BŪS:
- Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansēto izglītības infrastruktūras
attīstības projektu īstenošanas uzraudzība un kontrole
- līgumu slēgšana, līgumu grozījumu un maksājumu pieprasījumu izskatīšana
- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā vai ieviešanas uzraudzībā,
t.sk. avansa un maksājuma pieprasījumu, projektu grozījumu un citu projekta
dokumentu izskatīšanā (pieredze infrastruktūras projektu ieviešanā vai
uzraudzībā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadību un prasme to pielietot
projektu dokumentācijas izskatīšanā
- izpratne par publiskā iepirkuma procesu un likumdošanu un spēja to
pielietot projekta ietvaros veikto iepirkumu izskatīšanā
- izpratne par grāmatvedības pamatprincipiem
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā
- spējas strādāt ar lielu informācijas apjomu
- labas komunikācijas prasmes
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs, un vēlies būt viens
no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz
e-pastu cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss
- Izglītības infrastruktūras attīstības projektu nodaļas projektu
vadītājs".
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Centrālā finanšu un līgumu aģentūra informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos
norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa
norisi.
OP 2017/146.AKK8
Darbības
paplašināšanās ietvaros Centrālā finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties
Izglītības infrastruktūras attīstības projektu nodaļai VECĀKO EKSPERTU/-I
(finanšu jomā)
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu
projektu ieviešanas procesā
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- amatu uz noteiktu laiku uz 5 gadiem
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 1020 euro
līdz 1340 euro)
- sociālās garantijas
- darbavietu Rīgas centrā
TAVOS PIENĀKUMOS BŪS:
- Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansēto izglītības infrastruktūras
attīstības projektu īstenošanas uzraudzība un kontrole
- izskatīto maksājumu pieprasījumu virskontrole
- iesniegto maksājumu pieprasījumu izvērtēšanas termiņu uzraudzība
- metodiska atbalsta sniegšana maksājumu pieprasījumu izvērtēšanā
- dalība iekšējās kontroles sistēmas izveidē un aktualizēšanā finanšu
uzraudzības jautājumos
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā vai ieviešanas uzraudzībā,
t.sk. avansa un maksājuma pieprasījumu, projektu grozījumu un citu projekta
dokumentu izskatīšanā (pieredze infrastruktūras projektu ieviešanā vai
uzraudzībā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadību un prasme to pielietot
projektu dokumentācijas izskatīšanā
- izpratne par publiskā iepirkuma procesu un likumdošanu un spēja to
pielietot projekta ietvaros veikto iepirkumu izskatīšanā
- izpratne par grāmatvedības un finanšu vadības principiem
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- spēja pieņemt lēmumus kompetences ietvaros un uzņemties sarežģītu
situāciju risināšanu
- uz rezultāta sasniegšanu vērstas sadarbības prasmes
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs, un vēlies būt viens
no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai uz e-pastu: cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss
- Izglītības infrastruktūras attīstības projektu nodaļas vecākais
eksperts".
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Centrālā finanšu un līgumu aģentūra informē, ka jūsu pieteikuma
dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases
konkursa norisi.
OP 2017/146.AKK9
Valsts policija, reģistrācijas Nr.90000099040, ir iekšlietu ministra
pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura atbilstoši kompetencei īsteno
valsts politiku noziedzības apkarošanas un sabiedriskās kārtības un drošības
aizsardzībā, kā arī personu tiesību un likumīgo interešu aizsardzībā.
Valsts policija izsludina konkursu uz šādu vakanto darbinieka(-ces) amatu - Galvenās administratīvās pārvaldes Juridiskā
biroja Normatīvo aktu analīzes un izstrādes nodaļas JURISTS/-E (divas vakances uz
nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē (jurista
profesionālā kvalifikācija) (atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas
līmenim)
- vēlama pieredze darbā ar normatīvajiem aktiem, līgumu un atzinumu
sagatavošanā
- labas analītiskās spējas, spēja paust un aizstāvēt savu viedokli
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- augsta atbildības sajūta un precizitāte
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt ārējo un iekšējo normatīvo aktu projektus, kā arī nodrošināt to
sekmīgu virzību
- sniegt atbalstu Valsts policijas struktūrvienībām to nozares kompetencē
esošo normatīvo aktu projektu sagatavošanā
- sagatavot atzinumus par Valsts policijas struktūrvienību vai citu iestāžu
(institūciju) izstrādātajiem normatīvajiem aktiem
- sagatavot starpresoru vienošanās projektus
- piedalīties Valsts policijas un citu iestāžu (institūciju) organizētajās
darba grupās un komisijās
Piedāvājam:
- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu
- mēnešalgu atbilstoši darbinieka kategorijai - no 940 līdz 1120 euro (pirms nodokļu nomaksas pēc pārbaudes termiņa
beigām)
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu
- profesionālās izaugsmes un attīstības iespējas
Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum
Vitae) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu
kopiju/-as ar norādi "JURISTS_NAAIN_KONKURSS" jāiesniedz Valsts
policijā 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". E-pasts: cv@vp.gov.lv,
adrese: Čiekurkalna 1.līnija, k-4, Rīga, LV-1026. Informācija pa tālr.
67075424.
Pēc konkursa pirmās kārtas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru
kandidatūras tiks izvirzītas konkursa nākamajai kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu,
Valsts policija informē, ka:
- pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi
- iesūtīto personāla datu apstrādes pārzinis ir Valsts policija.
OP 2017/146.AKK10
Valsts policija, reģistrācijas Nr.90000099040, ir iekšlietu ministra
pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura atbilstoši kompetencei īsteno
valsts politiku noziedzības apkarošanas un sabiedriskās kārtības un drošības
aizsardzībā, kā arī personu tiesību un likumīgo interešu aizsardzībā.
Valsts policija izsludina konkursu uz šādu vakanto darbinieka(-ces) amatu - Galvenās administratīvās pārvaldes Juridiskā
biroja Tiesiskā nodrošinājuma nodaļas JURISTS/-E (divas vakances uz nenoteiktu
laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē (jurista
profesionālā kvalifikācija) (atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas
līmenim)
- vēlama pieredze darbā ar normatīvajiem aktiem, līgumu un atzinumu sagatavošanā
- zināšanas un pieredze administratīvo aktu izstrādē
- zināšanas un pieredze tiesvedības procesos
- labas analītiskās spējas, spēja paust un aizstāvēt savu viedokli
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- augsta atbildības sajūta un precizitāte
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt dažāda veida civiltiesisku līgumu, sadarbības līgumu un
vienošanās projektus
- izskatīt fizisku un juridisku personu iesniegumus un sūdzības un sagatavot
atbilžu vai administratīvo aktu projektus
- sagatavot prasības pieteikumu, pieteikumu, apelācijas sūdzību, blakus
sūdzību, kasācijas sūdzību, paskaidrojumu un iesniegumu projektus civillietās
un administratīvajās lietās, kurās Valsts policija ir lietas dalībnieks
- piešķirto pilnvaru ietvaros pārstāvēt Valsts policijas intereses iestādēs,
citās institūcijās un tiesās, izpildot patstāvīgi attiecīgās procesuālās
darbības noteiktajos termiņos
- sniegt juridiska rakstura konsultācijas, atzinumus, skaidrojumus
amatpersonām un darbiniekiem par Valsts policijas darbību reglamentējošiem
jautājumiem
Piedāvājam:
- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu
- mēnešalgu atbilstoši darbinieka kategorijai - no 940 līdz 1120 euro (pirms nodokļu nomaksas pēc pārbaudes termiņa
beigām)
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu
- profesionālās izaugsmes un attīstības iespējas
Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum
Vitae) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu
kopiju/-as ar norādi "JURISTS_TNN_KONKURSS" jāiesniedz Valsts
policijā 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". E-pasts: cv@vp.gov.lv,
adrese: Čiekurkalna 1.līnija, k-4, Rīga, LV-1026. Informācija pa tālr.
67075534.
Pēc konkursa pirmās kārtas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru
kandidatūras tiks izvirzītas konkursa nākamajai kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Valsts policija informē, ka:
- pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi
- iesūtīto personāla datu apstrādes pārzinis ir Valsts policija.
OP 2017/146.AKK11
VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA aicina darbā: INFORMĀCIJAS SISTĒMU
ATBALSTA DEPARTAMENTA LIETOTĀJU ATBALSTA NODAĻAS LIETOTĀJU ATBALSTA
SPECIĀLISTU/-I (viena darbinieka amata (19.5 amatu saimes IIIA līmeņa 10
mēnešalgu grupas amats) vieta uz noteiktu laiku- uz
darbinieka prombūtnes laiku)
Galvenie pienākumi:
Nodrošināt Valsts informācijas sistēmas darbam ar Eiropas Savienības
dokumentiem (turpmāk - ESVIS) lietotāju atbalstu, tai skaitā:
- saņemt un apstrādāt lietotāju pieteikumus, veicot to klasifikāciju un
diagnosticēšanu
- konsultēt ESVIS lietotājus par sistēmu un tās lietošanu
- koordinēt atbildes par ESVIS darbību sagatavošanu un sniegšanu
lietotājiem, ja atbildes sagatavošanā iesaistītas vairākas iestādes
- uzturēt (papildināt, atjaunot) lietotāju biežāk uzdoto jautājumu datu bāzi
- ierosināt izmaiņas ESVIS saistībā ar to lietojamību
Nodrošināt Valsts reģionālās attīstības aģentūras pārziņā esošo informācijas
sistēmu un e-pakalpojumu lietotāju pieteikumu apstrādi, kompetences robežās
kļūdu novēršanu un lietotāju konsultēšanu.
Prasības kandidātiem/-ēm
- augstākā izglītība vai pēdējā kursa students (-e) informācijas tehnoloģiju
vai vadībzinību jomā
- labas prasmes darbā ar lietojumprogrammām
- teicamas komunikācijas prasmes, vēlme mācīties un pilnveidoties
- precizitāte, atbildība par uzticētajiem pienākumiem
- analītiska domāšana, spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- labas latviešu valodas zināšanas, vēlamas krievu valodas zināšanas
sarunvalodas līmenī un angļu valodas zināšanas
Iestāde piedāvā:
- interesantu, daudzveidīgu un atbildīgu darbu valsts iestādē
- lieliskus darba kolēģus un iespēju pilnveidot savas profesionālās
zināšanas
- stabilu atalgojumu (892,00 euro 1.kategorija, 940,00 euro 2.kategorija, 1030,00 euro
3.kategorija), sociālās garantijas
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae,
izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt līdz 2017.gada 4.augustam plkst. 16.00 Valsts reģionālās
attīstības aģentūras Administratīvajam departamentam Alberta ielā 10, Rīgā,
LV-1010, vai uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv . Tālrunis
uzziņām 67350636, 28347888.
OP 2017/146.AKK12
Nacionālais veselības dienests (reģ.Nr.90009649337; www.vmnvd.gov.lv)
izsludina konkursu uz direktora vietnieka/-ces
veselības aprūpes administrēšanas jautājumos ierēdņa(-nes) amatu (uz nenoteiktu
laiku)
Amata mērķis: īstenot valsts politiku veselības aprūpes pakalpojumu
nodrošināšanā.
Galvenie darba pienākumi:
- plānot, organizēt un koordinēt valsts politikas veselības aprūpes
pakalpojumu nodrošināšanā īstenošanu
- analizēt veselības aprūpes pakalpojumu finanšu un apjoma rādītājus,
izstrādāt priekšlikumus veselības aprūpes pieejamības attīstībai
- plānot, organizēt, koordinēt un vadīt padoto struktūrvienību darbu
- organizēt veselības aprūpes pakalpojumu attīstības plānošanas dokumentu
projektu izstrādi un īstenošanu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām
zināšanām
- rezultatīva pieredze ar projektu plānošanu un realizāciju
- pieredze pārmaiņu vadībā un pārvaldībā
- zināšanas un izpratne par nozares politikas ieviešanas pārraudzību, tai
skaitā spēja analizēt situāciju veselības nozarē un identificēt problēmas un
izstrādāt to risinājumus
- prasme vadīt un motivēt kolektīvu un koordinēt tā darbu svarīgu un
atbildīgu uzdevumu risināšanā, darba racionālas organizācijas principu
pārvaldīšana
- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas (svešvalodu zināšanām jābūt
B2 līmenī atbilstoši Eiropas kopējām pamatnostādnēm valodu apguvē)
- teicamas komunikācijas, sadarbības un saskarsmes prasmes
- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību
- orientācija uz rezultātu sasniegšanu
- spēja lietot informācijas tehnoloģijas savu pienākumu veikšanai
- pretendentiem jāiesniedz redzējums (ne vairāk kā divas lapas) par
Nacionālā veselības dienesta prioritātēm veselības aprūpes pakalpojumu
nodrošināšanas jomā
Piedāvājam:
- interesantu un dinamisku darbu atsaucīgu un pieredzējušu kolēģu komandā
- profesionālās attīstības un jaunas pieredzes iespējas
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām
- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās Rīgas centrā un labus darba
apstākļus
- atalgojumu no 1458 EUR (bruto alga pārbaudes laikā) līdz 1917 EUR pēc
pārbaudes laika
Pretendentiem lūdzam līdz 2017. gada 6. augustam nosūtīt Nacionālā veselības
dienesta Personāla nodaļai pa e-pastu: Olita.Auzina@vmnvd.gov.lv
vai iesniegt slēgtā aploksnē Nacionālajā veselības dienestā Cēsu ielā 31, k-3,
Rīgā, LV-1012, šādus dokumentus (ar norādi "Pieteikums konkursam uz
Nacionālā veselības dienesta direktora vietnieka amatu"):
1) motivētu pieteikumu, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām;
2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae) (atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv);
3) augstāko izglītību un svešvalodu zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
un citus dokumentus, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot;
4) redzējumu (ne vairāk kā divas lapas) par Nacionālā veselības dienesta
prioritātēm veselības aprūpes pakalpojumu nodrošināšanas jomā.
Tālr. uzziņām 67043742.
OP 2017/146.AKK13
Nacionālais veselības dienests (reģ.Nr.90009649337; www.vmnvd.gov.lv)
izsludina konkursu uz vakanto vecākā/-s eksperta/-es valsts civildienesta
ierēdņa(-nes) amatu Procesu un metodiskās vadības nodaļā (uz nenoteiktu laiku)
Amata mērķis: veselības aprūpes organizēšanas un finansēšanas kārtības
pilnveidošana.
Galvenie darba pienākumi:
- analizēt un konstatēt nepieciešamās izmaiņas veselības aprūpi
regulējošajos normatīvajos aktos
- sagatavot normatīvo aktu un starpresoru vienošanās projektus
- sagatavot veselības aprūpes organizēšanu un finansēšanu regulējošo
normatīvo aktu skaidrojumus
- nodrošināt informācijas sistēmas "Veselības aprūpes pakalpojumu
saņēmēju reģistrs" pārraudzību un tās funkcionalitātes atbilstību
normatīvo aktu prasībām
- sagatavot administratīvo aktu projektus
- sagatavot atbilžu projektus sarakstei ar juridiskām un fiziskām personām
Prasības pretendentiem/-ēm:
- iegūta jurista kvalifikācija (maģistra grāds tiesību zinātnēs tiks
uzskatīts par priekšrocību)
- pieredze darbā valsts pārvaldē (darba pieredze veselības aprūpes jomā tiks
uzskatīta par priekšrocību)
- pieredze normatīvo aktu projektu, līgumu, vienošanās un administratīvo
aktu izstrādē un virzībā
- labas datorprasmes (MS Word, EXCEL, PowerPoint)
- teicamas latviešu, labas krievu un angļu valodas zināšanas
- augsta atbildības sajūta, labas komunikācijas un sadarbības spējas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
Piedāvājam:
- interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā
- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās un labus darba apstākļus
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām un papildatvaļinājumu
atbilstoši darba rezultātiem
- bruto atalgojumu no 845 EUR (pārbaudes laikā) līdz 1070 EUR
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) ar norādi "Vecākais eksperts Procesu un metodiskās
vadības nodaļā" aicinām sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla
nodaļai pa e-pastu: Olita.Auzina@vmnvd.gov.lv vai pa
pastu Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3, LV-1012, līdz 2017.gada
10.augustam. Tālr. informācijai 67043742.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2017/146.AKR1
Nacionālais veselības dienests paziņo, ka konkurss uz Procesu un metodiskās
vadības nodaļas vecākā eksperta amatu ir beidzies bez rezultāta.