Laidiens: 24.07.2017., Nr. 145

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/145.AKK1

Kultūras ministrija pagarina 2017.gada 10.jūlijā oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātā atklātā konkursa uz Juridiskās nodaļas juriskonsulta ierēdņa amata vietu (uz nenoteiktu laiku) pieteikšanās termiņu līdz 2017.gada 29.jūlijam.


OP 2017/145.AKK2

Valsts vides dienesta (reģ. Nr. 90000017078) Jelgavas reģionālā vides pārvalde izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu - Kontroles daļas Resursu kontroles sektora vecākais/-ā inspektors/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku, darbavieta - Jelgava)

Galvenie amata pienākumi:

- kontrolēt vides aizsardzības prasību ievērošanu, veicot pārbaudes

- savas kompetences ietvaros izdot administratīvos aktus

- sastādīt protokolus par konstatētajiem administratīvajiem pārkāpumiem, izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas un uzlikt administratīvos sodus

- izskatīt sūdzības un iesniegumus, kā arī sagatavot atbildes

- sagatavot un sniegt citus izvērtējumus, atzinumus, saskaņojumus, izziņas vides aizsardzības jomā atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- sniegt konsultācijas vides aizsardzības jomā atbilstoši kompetencei

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides zinātnē, inženierzinātnē, ģeoloģijā vai zemes ierīcībā

- profesionālā darba pieredze vides aizsardzības nozarē pēdējo piecu gadu laikā, tiks uzskatīta par priekšrocību

- labas prasmes darbam ar standarta biroja programmatūru

- labas prasmes un zināšanas par dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu

- labas komunikāciju spējas un sadarbības prasmes

- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences ietvaros

- spēja plānot un organizēt savu darbu

- B kategorijas autovadītāja tiesības

Piedāvājam:

- atalgojumu no 554 līdz 750 euro mēnesī pirms nodokļu nomaksas

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt daudzpusīgu darba pieredzi vides aizsardzības jomā

Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi "Konkursam" iesniegt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas:

- personīgi Valsts vides dienesta Jelgavas reģionālajā vides pārvaldē Kazarmes ielā 17a, Jelgavā;

- sūtīt elektroniski uz e-pasta adresi jelgava@jelgava.vvd.gov.lv;

- sūtīt pa pastu Valsts vides dienesta Jelgavas reģionālajai vides pārvaldei (Kazarmes ielā 17a, Jelgavā, LV-3007).

Kontaktinformācija: tālr. 63023228, fakss 63080666; e-pasts: jelgava@jelgava.vvd.gov.lv.


OP 2017/145.AKK3

Valsts kase (reģ.Nr.90000597275) ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas valsts finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un naudas līdzekļu vadību, kā arī, veicot Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu - Finanšu risku vadības departamenta vecākais/-ā eksperts/-e darbam kredītrisku analīzes jomā

Galvenie amata pienākumi:

- veikt finanšu pārskatu, biznesa plānu, kā arī piedāvāto nodrošinājumu pietiekamības izvērtēšanu kapitālsabiedrībām un institūcijām, kas   pretendē uz valsts vai valsts galvotu aizdevumu saņemšanu

- balstoties uz saņemtajiem finanšu pārskatiem, izvērtēt finansiālo stāvokli tām kapitālsabiedrībām un institūcijām, kas saņēmušas valsts vai valsts galvotu aizdevumu

- pilnveidot darbā izmantojamās kredītriska analīzes metodes un tehniskos līdzekļus

- sagatavot priekšlikumus par nepieciešamajām izmaiņām normatīvajos aktos, kas nodrošinātu efektīvāku kredītriska vadību

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība ekonomikas studiju virzienā (vēlams ekonomikas, finanšu vai banku darbības studiju programmā) vai vadības studiju virzienā (vēlams uzņēmējdarbības vai vadībzinātnes studiju programmā)

- vismaz gadu ilga pieredze darbā finanšu analīzes jomā

- vēlamas zināšanas finanšu risku analīzes jomā

- labas datorprasmes

- labas angļu valodas zināšanas

- analītiska domāšana un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

- iniciatīva un spēja iekļauties intensīvā darba vidē

- labas plānošanas un organizēšanas prasmes

- labas komunikācijas spējas un klientorientēta pieeja darbam

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu

- profesionālās izaugsmes iespējas

Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV un pieteikuma vēstuli 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas ar norādi: "FRVD_Vards_Uzvards" uz e-pastu: personals@kase.gov.lv, vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377, papildu informācija: tālr. 67094277; www.kase.gov.lv.


OP 2017/145.AKK4

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu - Satiksmes ministrijas Investīciju departamenta TEN-T tīkla infrastruktūras attīstības projektu nodaļas vadītājs/-a (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai vadības, vai tiesību zinātnē

- pieredze valsts pārvaldē ne mazāk kā 3 gadi

- vēlama pieredze vadošā amatā

- pieredze Eiropas Savienības fondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu vadībā vai uzraudzībā ne mazāka kā 3 gadi

- vēlama pieredze TEN-T koridora programmu projektu ieviešanā, vadībā vai uzraudzībā

- zināšanas par Eiropas Savienības struktūrfondu, Eiropas infrastruktūras savienošanas instrumenta vai citu ārvalstu finanšu instrumentu plānošanu, vadību un uzraudzību

- zināšanas par Eiropas Savienības transporta politiku

- angļu valodas zināšanas pienākumu veikšanai nepieciešamā apjomā

- prasme strādāt ar datoru lietotāju līmenī

- konceptuālas domāšanas prasmes

- orientācija uz attīstību

- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību

- plānošanas un organizēšanas prasmes

Būtiskākie amata pienākumi:

- plānot, vadīt un koordinēt nodaļas darbu atbilstoši departamenta reglamentā noteiktajām funkcijām un uzdevumiem

Amats klasificēts 44.saimes IVB līmenī (13.mēnešalgu grupa; bruto mēnešalga - atbilstoši 29.01.2013. Ministru kabineta noteikumu Nr.66 noteiktajiem ierobežojumiem). Mēnešalga atkarībā no kategorijas no EUR 1450 - 1645.

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas nosūtīt pa pastu vai elektroniski, vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378. kabinets, e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālr. uzziņām 67028218.


OP 2017/145.AKK5

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu - Satiksmes ministrijas Investīciju departamenta TEN-T tīkla infrastruktūras attīstības projektu nodaļas vecākais/-ā eksperts/-e - projektu koordinators/-e (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai vadības, administrēšanas, vai tiesību zinātnē

- pieredze darbā ar starptautisko investīciju projektu un programmu ieviešanu, vadību vai uzraudzību ne mazāka kā 2 gadi

- vēlama pieredze koordinācijas darbā ar Eiropas institūcijām

- vēlama pieredze valsts pārvaldē

- zināšanas un izpratne par Eiropas Savienības fondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu tiesisko regulējumu un administrēšanas nosacījumiem

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu tiesisko regulējumu un tā piemērošanu

- vēlamas zināšanas par komercdarbības atbalsta nosacījumiem un to piemērošanu

- angļu valodas zināšanas pienākumu veikšanai nepieciešamā apjomā

- prasme strādāt ar datoru lietotāju līmenī

- analītiskas domāšanas prasmes

- orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Būtiskākie amata pienākumi:

- nodrošināt Eiropas infrastruktūras savienošanas instrumenta transporta nozares projektu, kā arī projektu platjoslas tīklu jomā telekomunikāciju nozarē uzraudzības iestādes funkcijas, sadarbojoties ar Eiropas Komisijas atbildīgajiem dienestiem un Eiropas Komisijas projektu ieviešanas aģentūru (Innovation and Networks Executive Agency - INEA)

Amats klasificēts 44. saimes IIIB līmenī (12. mēnešalgu grupa; bruto mēnešalga - atbilstoši 29.01.2013. Ministru kabineta noteikumu Nr. 66 noteiktajiem ierobežojumiem). Mēnešalga atkarībā no kategorijas no EUR 1100 - 1200.

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas nosūtīt pa pastu vai elektroniski, vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378. kabinets, e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālr. uzziņām 67028218.


OP 2017/145.AKK6

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu - Satiksmes ministrijas Investīciju departamenta Investīciju programmu vadības sistēmas nodaļas vecākais/-ā eksperts/-e - ES fondu plānotājs/-a (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai finanšu, vai uzņēmējdarbības vadības jomā

- pieredze Eiropas Savienības fondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu finansējuma plānošanā un administrēšanā ne mazāka kā 2 gadi

- vēlama pieredze valsts pārvaldē

- zināšanas par Eiropas Savienības struktūrfondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu plānošanu, vadību un uzraudzību

- zināšanas un pieredze attīstības plānošanas dokumentu, ārējo un iekšējo normatīvo aktu projektu izstrādē

- angļu valodas zināšanas pienākumu veikšanai nepieciešamā apjomā

- prasme strādāt ar datoru lietotāju līmenī

- analītiskas domāšanas prasmes

- orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Būtiskākie amata pienākumi:

- piedalīties Eiropas Savienības daudzgadu budžeta un investīciju plānošanas perioda pēc 2020.gada plānošanā un citu finansējuma avotu (finanšu instrumentu un tml.) piesaistē nozares attīstības mērķu īstenošanai, kā arī izstrādāt ārējos un iekšējos normatīvos aktus Eiropas Savienības fondu aktivitāšu, projektu un specifisko atbalsta mērķu un Eiropas infrastruktūras savienošanas instrumenta līdzfinansēto projektu un programmu ieviešanai, uzraudzībai un rezultātu sasniegšanai

Amats klasificēts 44.saimes IIIB līmenī (12.mēnešalgu grupa; bruto mēnešalga - atbilstoši 29.01.2013. Ministru kabineta noteikumu Nr. 66 noteiktajiem ierobežojumiem). Mēnešalga atkarībā no kategorijas no EUR 1100 - 1200.

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas nosūtīt pa pastu vai elektroniski, vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378. kabinets, e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālr. uzziņām 67028218.


OP 2017/145.AKK7

Darbības paplašināšanās ietvaros

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Energoefektivitātes projektu nodaļai

PROJEKTU VADĪTĀJU

MĒS PIEDĀVĀJAM

- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu projektu ieviešanas procesā

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- amatu uz noteiktu laiku uz 5 gadiem

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 912 euro līdz 1240 euro)

- sociālās garantijas

- darbavietu Rīgas centrā

TAVOS PIENĀKUMOS BŪS

- Eiropas Savienības fondu finansēto energoefektivitātes projektu īstenošanas uzraudzība un kontrole

- līgumu sagatavošana un maksājumu pieprasījumu izskatīšana

- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā vai ieviešanas uzraudzībā (pieredze energoefektivitātes jomā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā un projektu vadības ciklu

- izpratne par publiskajiem iepirkumiem

- izpratne par grāmatvedības pamatprincipiem

- izpratne par būvniecības pamatprincipiem

- augsta atbildības izjūta un precizitāte

- spējas strādāt ar lielu informācijas apjomu

- labas komunikācijas prasmes

Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs, un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pastu: cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Energoefektivitātes projektu nodaļas projektu vadītājs".

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Centrālā finanšu un līgumu aģentūra informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2017/145.AKK8

Darbības paplašināšanās ietvaros

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Energoefektivitātes projektu nodaļai

VECĀKO PROJEKTU VADĪTĀJU

MĒS PIEDĀVĀJAM

- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu projektu ieviešanas procesā

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- amatu uz noteiktu laiku uz 5 gadiem

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 940 euro līdz 1287 euro)

- sociālās garantijas

- darba vietu Rīgas centrā

TAVOS PIENĀKUMOS BŪS

- Eiropas Savienības fondu finansēto energoefektivitātes projektu īstenošanas uzraudzība un kontrole

- maksājumu pieprasījumu izskatīšana

- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība ekonomikas, finanšu vai vadības zinību jomā

- pieredze finanšu vai grāmatvedības jomā

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā un projektu vadības ciklu

- izpratne par Eiropas Savienības fondu projektu uzraudzību un kontroli

- labas angļu valodas zināšanas

- augsta atbildības izjūta un precizitāte

- spējas strādāt ar lielu informācijas apjomu

- labas komunikācijas prasmes

Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs, un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pastu cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Energoefektivitātes projektu nodaļas vecākais projektu vadītājs".

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Centrālā finanšu un līgumu aģentūra informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.

 


OP 2017/145.AKK9

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu - Dzelzceļa departamenta vecākais/-ā referents/-e uz noteiktu laiku

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība jurisprudencē

- jurista darba pieredze ne mazāka par gadu

- orientēšanās starptautiskajās attiecībās

- zināšanas par dzelzceļa nozari

- labas angļu un krievu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī

- ļoti labas komunikācijas prasmes

- organizatora un darba plānošanas spējas un iniciatīva

- orientācija uz attīstību

Amats klasificēts 36.saimes II līmenī (9.mēnešalgu grupa; mēnešalga atbilstoši 29.01.2013. MK noteikumu Nr.66 noteiktajiem ierobežojumiem). Mēnešalga atbilstoši kategorijai no 835-900 EUR.

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un svešvalodu zināšanu kvalifikācijas kopijas nosūtīt pa pastu vai elektroniski, vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv, 378.kabinets, tālr. uzziņām 67028218.


OP 2017/145.AKK10

Valsts policijas koledža Humanitārā katedra izsludina konkursu uz ASISTENTA/-ES (ar speciālo dienesta pakāpi) amatu, darbavieta: Rīga, darba laiks: uz noteiktu laiku no 2017.gada 1.septembra

Amata pienākumos ietilpst:

- mācību priekšmetu un studiju kursu "Lietišķā latviešu valoda", "Svešvaloda (angļu valoda)" vai "Otrā svešvaloda (krievu valoda)" docēšana

- nodrošināt studiju kursu, mācību priekšmetu un citu izglītības programmu izstrādi un aktualizēšanu

- nodrošināt studiju/mācību metodisko materiālu, izdales materiālu un praktisko uzdevumu izstrādi un aktualizēšanu

- izvērtēt, analizēt kadetu, klausītāju un studējošo profesionālās izglītības programmas apguves rezultātā iegūtās zināšanas un prasmes

- darbs saistīts ar komandējumiem Latvijas Republikas teritorijā

 Amata pildīšanai nepieciešamā izglītība un profesionālā pieredze:

- pretendentam jāatbilst Iekšlietu ministrijas sistēmas iestāžu un Ieslodzījuma vietu pārvaldes amatpersonu ar speciālajām dienesta pakāpēm dienesta gaitas likuma 4.panta prasībām

- doktora vai maģistra grāds, vai augstākā izglītība (filoloģijā), ja pretendentam ir docējamam studiju kursam atbilstošs vismaz piecu gadu praktiskā darba stāžs. Praktiskā darba stāžs ir pedagoģiskais darbs vai pretendenta līdzšinējā profesionālā pieredze nozares docējamam kursam

- pedagoga profesionālā kvalifikācija, profesionālā tālākizglītība par inovācijām augstākās izglītības sistēmā vai augstskolu didaktikā, vai izglītības darba vadībā

- zinātnes nozarei atbilstoši zinātniskie darbi, ko apliecina zinātniskās publikācijas vai publicētie mācību līdzekļi pēdējo sešu gadu laikā

- ne mazāk kā divu gadu pedagoģiskā pieredze

Akadēmiskā amata pretendentiem uz vakanto asistenta (ar speciālo dienesta pakāpi) amatu līdz 2017.gada 11.augustam Valsts policijas koledžā jāiesniedz pieteikums, tam pievienojot dzīves un darba gājuma aprakstu (CV), kas noformēts atbilstoši www.europass.lv standartam, izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas, sertifikātus, licences vai profesionālās pilnveides izglītības dokumentus, kas apliecina profesionālo kvalifikāciju, izziņu par darba stāžu, kas apliecina profesionālo vai pedagoģisko pieredzi specialitātē, dokumentus par ārvalstīs iegūtu izglītības dokumentu atzīšanu, ja izglītība iegūta ārvalstīs, zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas vai publicētos mācību līdzekļus pēdējo sešu gadu laikā.

Dokumentu paketi nosūtīt Valsts policijas koledžai, adrese: Rīga, Ezermalas iela 10, LV-1014, ar norādi "Konkursam", tālr. uzziņām 67146281, 26319992.


OP 2017/145.AKK11

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Liepājas filiāles ESF projekta "Jauniešu garantijas" (Nr. 7.2.1.1/15/1/001) karjeras konsultanta/-es amatu (1 amata vieta uz noteiktu laiku, projekta norises laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā vai 2.līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams psiholoģijā, pedagoģijā, sociālajā darbā vai izglītības zinātnē ar kvalifikāciju karjeras konsultants)

- darba pieredze karjeras konsultēšanā ne mazāk kā divi gadi

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē

- pieredze darbā ar datu analīzi, pārskatu sagatavošanu un dokumentu projektu izstrādi

- Latvijas Republikā un Eiropas Savienībā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- konsultēšanas prasmes

- zināšanas par personāla atlases procesu

- komunikācijas, plānošanas, kontroles un analītiskās prasmes

- vēlamas krievu un angļu valodu zināšanas

- prasme strādāt ar datoru (MS Word, Excel) - lietotāja līmenī un biroja tehniku

Amata mērķis: palielināt nodarbinātībā, izglītībā vai apmācībās neiesaistītu jauniešu nodarbinātību un izglītības ieguvi projekta "Jauniešu garantijas" ietvaros. Sniegt karjeras konsultācijas un nodrošināt karjeras vadību jauniešiem bezdarbniekiem. Organizēt konkurētspējas paaugstināšanas pasākumus.

Galvenie amata pienākumi: mērķtiecīgi plānot un sniegt individuālās un grupas karjeras konsultācijas. Plānot un sniegt individuālās diagnosticējošās un grupu informatīvās karjeras konsultācijas. Nodrošināt klientam atbalstu profesionālās piemērotības un pārkvalifikācijas jautājumu risināšanā. Sniegt informāciju klientiem par darba tirgus aktuālajām tendencēm un izglītības iespējām.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1.kategorija: EUR 570,00, 2.kategorija: EUR 635,00, 3.kategorija: EUR 700,00 (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Liepājas filiālē, Graudu ielā 50, Liepājā, LV-3401, vai nosūtot uz e-pasta adresi liepaja@nva.gov.lv. Informācija pa tālr. 63422404, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts aģentūras Liepājas filiālē.


OP 2017/145.AKK12

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakantajām ierēdņu amatu vietām - Rīgas reģionālās filiāles Darba tirgus daļas nodarbinātības organizatora/-es amats (3 amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība

- vismaz viena gada pieredze klientu konsultēšanā

- vēlama pieredze nodarbinātības jomā

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas Republikas spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus, piedāvāt risinājumu

- saskarsmes, komunikācijas un organizēšanas prasmes, orientēšanās uz attīstību, pozitīvu darba rezultātu, izpratne par uz klientu orientētu darbību

- pamatzināšanas finanšu vadības jautājumos

- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku

- vēlamas svešvalodu zināšanas (angļu vai vācu un krievu)

Amata mērķis: īstenot bezdarbniekiem, darba meklētājiem un darba devējiem aktīvos nodarbinātības pasākumus un preventīvos bezdarba samazināšanas pasākumus, nodrošināt klientu apkalpošanu ar nodarbinātību saistītos jautājumos, sadarboties ar valsts un pašvaldību institūcijām, kā arī fiziskām un juridiskām personām, kontrolēt līgumu izpildi pasākumu ietvaros.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1.kategorija: 570,00 EUR, 2.kategorija: 635,00 EUR, 3.kategorija: 700,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 15 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālajā filiālē, Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā, LV-1050, vai nosūtot uz e-pastu: rigasfiliale@nva.gov.lv. Informācija pa tālr. 67830850, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālajā filiālē.


OP 2017/145.AKK13

Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem, tev ir augstākā izglītība, labas angļu valodas zināšanas un tu vēlies veidot karjeru valsts pārvaldē - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru!

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs ir atbildīgs par lielāko daļu nepārtikas preču uzraudzību Latvijā, lai nodrošinātu, ka tikai drošas un prasībām atbilstošas preces nonāk patērētāju un profesionāļu rokās. Lai īstenotu šīs funkcijas, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr. 90000068854) izsludina konkursu uz Tehnisko preču uzraudzības daļas vecākā/-s inspektora/-es ierēdņa(-nes) amatu centrālajā iestādē Rīgā (viena vakance uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Ja tev ir:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams - inženierzinātņu vai ekonomikas jomā

- atbilstība citām Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- praktiskā darba pieredze jomā, kas saistīta ar elektroiekārtām, mašīniekārtām, mašīnbūvi vai būvniecību, ilgāka par vienu gadu - tā tiks uzskatīta par priekšrocību

- ļoti labas angļu valodas zināšanas, kas ļautu izmantot dokumentus Patērētāju tiesību aizsardzības centra darbības jomā

- labas komunikācijas prasmes (mutiski un rakstiski)

- autovadītāja tiesības

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu aizraujošā, sabiedrībai ļoti svarīgā jomā

- iespēju paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju piedalīties Eiropas Savienības profesionāļu darba grupās un starptautiskos uzraudzības projektos

- mēnešalgu no 835,00 EUR 9. algu grupai noteiktajās robežās un valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas

Lai tu varētu:

- veikt pārbaudes nepārtikas preču tirgus uzraudzības jomā

- izglītot komersantus

- izskatīt patērētāju sūdzības / nelaimes gadījumus, kuros ir iesaistītas nedrošas preces

Pieteikumu konkursam, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt pa e-pastu ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa tālr. 67388633.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2017/145.AKR1

Tiesu administrācija paziņo, ka konkursa kārtībā Personālvadības un juridiskā departamenta Juridiskās nodaļas juriskonsultes valsts civildienesta ierēdnes amatā 2017.gada 14.augustā tiks iecelta ZANDA STRAUTNIECE.


OP 2017/145.AKR2

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Tiesību aktu daļas galvenā jurista amatā uz nenoteiktu laiku no 17.07.2017. konkursa kārtībā ir iecelts MAREKS REDERS.


OP 2017/145.AKR3

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Finanšu policijas pārvaldes Pirmās izmeklēšanas daļas izmeklētājas amatā uz nenoteiktu laiku no 17.07.2017. konkursa kārtībā ir iecelta MAIJA KRENCA-BENTA.


OP 2017/145.AKR4

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Finanšu policijas pārvaldes Finanšu izlūkošanas daļas Informācijas koordinācijas nodaļas galvenās speciālistes amatā uz noteiktu laiku no 19.07.2017. konkursa kārtībā ir iecelta LOLITA DEGUTE.


OP 2017/145.AKR5

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Nodokļu pārvaldes Rīgas klientu apkalpošanas un reģistrācijas daļas Pirmās reģistrācijas nodaļas galvenās nodokļu inspektores amatā uz nenoteiktu laiku no 17.07.2017. konkursa kārtībā ir iecelta SIMONA MIEBOLTE.


OP 2017/145.AKR6

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Nodokļu pārvaldes Nodokļu maksātāju lietu daļas Pirmās lietu uzglabāšanas un informācijas sagatavošanas nodaļas galvenā nodokļu inspektora amatu ir beidzies bez rezultāta.


OP 2017/145.AKR7

Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkurss uz Zivsaimniecības un valsts atbalsta departamenta Valsts atbalsta daļas vecākā referenta (ierēdņa) amatu ir noslēdzies bez rezultāta.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)