Laidiens: 21.07.2017., Nr. 144

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/144.AKK1

Ventspils Augstskola izsludina atklātu konkursu uz vakantajām akadēmisko amatu vietām:

Docents - Tulkošanas studiju fakultātē valodniecībā, salīdzināmās un sastatāmās valodniecības apakšnozarē (specializācija: tulkošana angļu - latviešu valodā) - viena amata vieta

Docents - Tulkošanas studiju fakultātē valodniecībā, lietišķās valodniecības apakšnozarē (specializācija: starpkultūru komunikācija) - viena amata vieta

Prasības pretendentiem/-ēm:

- doktora zinātniskais grāds

- pedagoģiskā darba pieredze augstākās izglītības institūcijā

- vēlama pētnieciskā darba pieredze augstākās izglītības vai zinātniskajā institūcijā attiecīgajā jomā

Lektors - Tulkošanas studiju fakultātē valodniecībā salīdzināmās un sastatāmās valodniecības apakšnozarē (specializācija: mutvārdu tulkošana angļu - latviešu valodā) - viena amata vieta.

Prasības pretendentiem/-ēm:

- maģistra grāds atbilstošā nozarē

- akadēmiskā un pētnieciskā darba pieredze augstākās izglītības vai zinātniskajā institūcijā

Iesniedzamie dokumenti:

- rektoram adresēts iesniegums;

- izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus);

- dzīves un darba gājums (CV) pēc ''Europass'' Curriculum Vitae veidlapas parauga, kurā norādīta arī pētniecības, akadēmiskā un zinātniski organizatoriskā darba pieredze, pēdējo 6 gadu publikāciju saraksts.

Dokumenti iesniedzami darba dienās no plkst. 10.00 līdz 16.00 Ventspils Augstskolā, Inženieru ielā 101, C korpusā, 202. kabinetā, mēneša laikā no publicēšanas datuma.


OP 2017/144.AKK2

Ventspils Augstskola izsludina atklātu konkursu uz vakanto zinātnisko amatu vietu:

Vadošais pētnieks - Ventspils Augstskolas Inženierzinātņu institūtā ''Ventspils Starptautiskais radioastronomijas centrs'' astronomijas nozarē, astrofizikas un fundamentālās astronomijas apakšnozarē - divas amata vietas

Prasības pretendentiem/-ēm:

- doktora zinātniskais grāds

- pētnieciskā darba pieredze augstākās izglītības vai zinātniskajā institūcijā attiecīgajā jomā

Iesniedzamie dokumenti:

- rektoram adresēts iesniegums;

- izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus);

- dzīves un darba gājums (CV) pēc ''Europass'' Curriculum Vitae veidlapas parauga, kurā norādīta arī pētniecības, akadēmiskā un zinātniski organizatoriskā darba pieredze, pēdējo 6 gadu publikāciju saraksts.

Dokumenti iesniedzami darba dienās no plkst. 10.00 līdz 16.00 Ventspils Augstskolā, Inženieru ielā 101, C korpusā, 202. kabinetā, mēneša laikā no publicēšanas datuma.


OP 2017/144.AKK3

Jelgavas pilsētas pašvaldība izsludina konkursu uz Jelgavas pilsētas domes administrācijas Attīstības un pilsētplānošanas pārvaldes Projektu vadības sektora projektu vadītāja/-s amatu (1 vakance)

Galvenie pienākumi:

- konsultēt pašvaldības institūcijas, nevalstiskās organizācijas, uzņēmējus un fiziskas personas par investīciju piesaistes iespējām un projektu pieteikumu sagatavošanu

- koordinēt pašvaldības un tās institūciju investīciju projektu iesniegumu izstrādi, iesniegšanu un projektu īstenošanu

- organizēt projektu iesniegumu sagatavošanu atbilstoši finansējuma devēja prasībām

- meklēt un apkopot informāciju par pilsētas attīstībai aktuālu projekta ideju finansējuma piesaistes iespējām

- savas kompetences ietvaros piedalīties pašvaldības attīstības dokumentu izstrādē

Prasības pretendentam/-ei:

- augstākā izglītība

- vismaz 3 (trīs) gadu darba pieredze ES fondu projektu sagatavošanā, koordinēšanā un vadībā (par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze ERAF projektu vadībā)

- teicamas valsts valodas un labas angļu valodas zināšanas

- Iepirkuma likuma, ES struktūrfondus reglamentējošo un citu normatīvo aktu pārzināšana

- labas sadarbības veidošanas prasmes, spēja loģiski domāt un analizēt, strādāt intensīvi, patstāvīgi un uzņemties atbildību

Pieteikuma dokumenti:

1) motivēts pieteikums, nepārsniedzot vienu A4 lapu;

2) dzīves un iepriekšējās darba un profesionālās prakses pieredzes apraksts (CV);

3) izglītību apliecinošo dokumentu kopijas

iesniedzami Jelgavas pilsētas domes Klientu apkalpošanas centrā, Lielajā ielā 11, Jelgavā, 131.kabinetā, slēgtā aploksnē ar norādi "Jelgavas pilsētas pašvaldības administrācijas Attīstības un pilsētplānošanas pārvaldes Projektu vadības sektora projektu vadītāja amata konkursam" līdz 2017.gada 4.augustam (ieskaitot). Tālr. uzziņām 63005508, e-pasts: inese.belova@dome.jelgava.lv. Amats klasificēts 32. amata saimes IIC līmenī (10. mēnešalgu grupa).


OP 2017/144.AKK4

Jelgavas pilsētas pašvaldība izsludina konkursu uz Jelgavas pilsētas domes administrācijas Attīstības un pilsētplānošanas pārvaldes Teritorijas plānošanas sektora Teritorijas plānotāja/-s amatu (1 vakance)

Galvenie pienākumi:

- organizēt, pārzināt un koordinēt Jelgavas pilsētas teritorijas plānojuma, lokālplānojumu un detālplānojumu un to grozījumu izstrādes procesus

- pieprasīt institūcijām tehniskos nosacījumus teritorijas plānojuma, lokālplānojumu un detālplānojumu un to grozījumu izstrādes izstrādāšanai un organizēt to prasību apkopošanu

- sagatavot nosacījumus zemes ierīcības projekta izstrādei

- noteikt nekustamā īpašuma lietošanas mērķus un sagatavot izziņas par atļauto zemes izmantošanu atbilstoši teritorijas plānojumam

- sagatavot kartogrāfiskos materiālus (skices, shēmas u.tml.) telpiskās plānošanas vajadzībām

- nodrošināt attīstības plānošanas dokumentu publicēšanu Teritorijas attīstības plānošanas informācijas sistēmā (TAPIS)

- savas kompetences ietvaros piedalīties pašvaldības attīstības dokumentu izstrādē

Prasības pretendentam/-ei:

- augstākā izglītība inženierzinātnēs, teritorijas plānošanā vai zemes ierīcībā, arhitektūrā, ainavu arhitektūrā

- vismaz 3 (trīs) gadu pieredze zemes ierīcībā vai teritorijas plānošanā

- teicamas valsts valodas zināšanas

- Teritorijas attīstības plānošanas likuma, ar teritorijas plānošanu reglamentējošo un citu normatīvo aktu pārzināšana

- labas sadarbības veidošanas prasmes, spēja loģiski domāt un analizēt, strādāt intensīvi, patstāvīgi un uzņemties atbildību

- labas praktiskā pielietojuma prasmes darbam ar MS Office, AutoCad vai MicroStation un biroja tehniku

Pieteikuma dokumenti:

1) motivēts pieteikums, nepārsniedzot vienu A4 lapu;

2) dzīves un iepriekšējās darba un profesionālās prakses pieredzes apraksts (CV);

3) izglītību apliecinošo dokumentu kopijas vienā eksemplārā

iesniedzami Jelgavas pilsētas domes Klientu apkalpošanas centrā, Lielajā ielā 11, Jelgavā, 131.kabinetā, slēgtā aploksnē ar norādi "Jelgavas pilsētas domes administrācijas Attīstības un pilsētplānošanas pārvaldes Teritorijas plānošanas sektora Teritorijas plānotāja amata konkursam" līdz 2017.gada 4.augustam (ieskaitot). Tālr. uzziņām 63005508, e-pasts: inese.belova@dome.jelgava.lv. Amats klasificēts 51. amata saimes III līmenī (10. mēnešalgu grupa).


OP 2017/144.AKK5

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr.90000270634) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts iestāde, kas uzkrāj informāciju sabiedrības interesēm, lai nodrošinātu uzticamu un drošu darījumu vidi valstī.

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra komandai ir nepieciešams jauns kolēģis, kuram ir svarīgas tādas vērtības kā koleģialitāte un profesionalitāte šādam ierēdņa(-nes) amatam - valsts notārs/-e Kontroles nodaļā

Kontroles nodaļa nodrošina lietvedību administratīvo pārkāpumu lietās, normatīvajos aktos noteikto ziņu par Uzņēmumu reģistrā reģistrēto tiesību subjektu un juridisko faktu publisku ticamību, atsevišķu tiesību subjektu darbības izbeigšanu un izslēgšanu no Uzņēmumu reģistra vestajiem reģistriem.

Galvenie pienākumi:

- izskatīt Uzņēmumu reģistrā iesniegtos valsts un pašvaldību, un to institūciju, kā arī fizisko un juridisko personu iesniegumus, un sagatavot uz tiem atbilžu projektus

- nodrošināt Uzņēmumu reģistrā reģistrēto tiesību subjektu darbības un juridisko faktu kontroli, tostarp izskatīt Uzņēmumu reģistrā reģistrēto tiesību subjektu reģistrācijas lietas un saskaņā ar normatīvo aktu prasībām sagatavot brīdinājumu vēstules

- kārtot Uzņēmumu reģistrā administratīvo pārkāpumu lietvedību, tostarp sastādīt administratīvo pārkāpumu protokolus, izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas un uzlikt administratīvos sodus

- pieņemt lēmumus par kapitālsabiedrības darbības izbeigšanu un izslēgšanu no komercreģistra, pamatojoties uz komercreģistra iestādes lēmumu, nodokļu administrācijas lēmumu un tiesas nolēmumu

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- zināšanas komercdarbību regulējošajos normatīvajos aktos, administratīvajās tiesībās, civilprocesa tiesībās, civiltiesībās

- zināšanas lietvedībā

- vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā

- labas iemaņas darbā ar datoru

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus un augsta atbildības izjūta

- precizitāte

- labas saskarsmes spējas

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- apmācības un profesionālās izaugsmes iespējas

- bruto atalgojumu, sākot no EUR 664,00 (8.mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- darbavietu Rīgas centrā (Pērses ielā 2)

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Pieteikuma dokumentus (CV, pieteikuma vēstule un augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija) iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, faksu - 67031793 vai e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālr. uzziņām 67031816, 67031815.


OP 2017/144.AKK6

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr.90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa(-nes) amatu - Daugavpils teritoriālās struktūrvienības probācijas speciālists/-e - 1 vakance uz noteiktu laiku

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība, kas atbilst ceturtās profesionālās kvalifikācijas līmenim (juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas krievu valodas zināšanas

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi

- kontrolēt piespiedu un sabiedriskā darba izpildi, veikt pārbaudes darba vietās, kur tiek nodarbināti notiesātie

- savas kompetences ietvaros sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

Piedāvājam:

- mēnešalgu no € 693 līdz € 760 pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum Vitae) ar norādi "Daugavpils TSV - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", iesniedzot personīgi Lāčplēša ielā 41, Daugavpilī, nosūtot elektroniski: darbs@vpd.gov.lv vai pa pastu: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālr. 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Daugavpils teritoriālajā struktūrvienībā Lāčplēša ielā 41, Daugavpilī.


OP 2017/144.AKK7

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Struktūrfondu departamenta juriskonsulta/-es amatu (uz nenoteiktu laiku)

Amata mērķis: Eiropas Savienības struktūrfondu plānošanas, ieviešanas un uzraudzības nodrošināšana 2014.-2020.gada plānošanas periodā ministrijas atbildībā esošajās jomās.

Galvenie amata pienākumi:

- koordinēt kvalitātes vadības un iekšējās kontroles sistēmas prasību ieviešanu departamentā Eiropas Savienības struktūrfondu (Eiropas Reģionālās attīstības fonds, Eiropas Sociālais fonds) (turpmāk - struktūrfondi) jomā, piedalīties to izstrādē, precizēšanā

- veikt departamenta izstrādāto ministrijas iekšējo tiesību aktu projektu struktūrfondu jomā, kā arī ārējo normatīvo aktu projektu, to anotāciju un politikas plānošanas dokumentu projektu struktūrfondu jomā juridisku izvērtēšanu

- veikt ministrijas padotībā esošo iestāžu iekšējo normatīvo aktu struktūrfondu jomā projektu tiesiskuma un lietderības pārbaudes

- atbilstoši departamenta kompetencei izstrādāt tiesību aktus, procedūru aprakstus, lai nodrošinātu struktūrfondu vadības, kontroles un uzraudzības prasību ievērošanu

- izvērtēt un sagatavot atzinumus par ministrijas kompetencē esošiem līgumiem, vienošanām un to projektiem struktūrfondu jomā

- piedalīties informācijas sagatavošanā par iekšējo un ārējo auditu ieteikumiem un to izpildi

- atbilstoši departamenta kompetencei izvērtēt struktūrfondu ieviešanā iesaistīto institūciju, tajā skaitā finansējuma saņēmēju, rīcības juridiskos aspektus un sniegt priekšlikumus tālākai ministrijas rīcībai

- piedalīties struktūrfondu ieviešanā konstatēto neatbilstību izvērtēšanā ministrijas kompetencē esošajos specifiskajos atbalsta mērķos

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- pieredze darbā valsts pārvaldē ilgāka par diviem gadiem

- pieredze tiesību aktu projektu izstrādē vai darbā ar struktūrfondu administrēšanu ilgāka par diviem gadiem

- pieredze darbā ar liela apjoma juridiska rakstura informāciju, prasme analizēt to, saskatīt kopsakarības un izdarīt secinājumus

- zināšanas par normatīvajiem aktiem struktūrfondu jomā, par struktūrfondu plānošanu, īstenošanu, ietekmes izvērtēšanu, uzraudzību

- zināšanas par tiesību aktu projektu izstrādi un virzību pieņemšanai Ministru kabinetā vai Saeimā

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā

- spēja patstāvīgi organizēt savu darbu, noteikt prioritātes

- spēja nodrošināt darba uzdevuma izpildes koordinācijas starp vairākām personām vai institūcijām, ja tas ir nepieciešams uzdevuma sekmīgai izpildei

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru, tai skaitā labas iemaņas darbā ar MS Excel un PowerPoint

Ministrija piedāvā:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- mēnešalgu no 940,00 līdz 1174,00 euro (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei; amats klasificēts 44.amata saimes IIB līmenī (10.mēnešalgu grupa)

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu, stājoties amatā

- labus darba apstākļus Rīgā, Smilšu ielā 7

Iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule, kurā ir aprakstīta darba pieredze tiesību aktu projektu izstrādē vai darbā ar struktūrfondu administrēšanu, norādot darba periodu (ja pieteikuma vēstulē nav aprakstīta minētā pieredze un laika periods, konkursa komisija uzskata, ka pretendentam nav šādas pieredzes, un pretendents netiek virzīts nākamajā kārtā),

- CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai),

- izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā).

Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" iesniedzamos dokumentus:

- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407.kabinets, Rīga, LV-1050);

- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar norādi "Struktūrfondu departamenta juriskonsults".

Informējam, ka amata konkurss noritēs 2 kārtās šādi: 1.kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības izvērtēšana; 2.kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju. Pēc konkursa 1.kārtas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa nākamajai kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu, Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un zinātnes ministrija.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Tālr. uzziņām 67047993.


OP 2017/144.AKK8

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) kolektīvam

Piedāvātais amats - Makroekonomiskās statistikas departamenta Ārējās tirdzniecības metodoloģijas, analīzes un izplatīšanas daļas vecākais referents/-e (uz noteiktu laiku)

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 800-900 euro, atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- profesionālo izaugsmi

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- pārzināt Latvijā piemēroto ārējās tirdzniecības statistikas metodiku, kā arī ANO un Eiropas Savienības statistikas biroja izstrādātās ārējās tirdzniecības statistikas sastādīšanas metodes

- veikt ārējās tirdzniecības statistikas datu kvalitātes analīzi, nepieciešamos aprēķinus, sagatavot datu apkopojumus un slēdzienus

- sagatavot nepieciešamo informāciju par ārējo tirdzniecību dažādiem statistikas izdevumiem (preses izlaidumiem, publikācijām), ieskaitot datu izplatīšanu caur CSP publiskajām datu bāzēm

- sagatavot informāciju par ārējo tirdzniecību datu lietotājiem (starptautiskajām organizācijām, Latvijas valsts pārvaldes iestādēm, komersantiem, citām CSP struktūrvienībām)

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, vadībzinībās, finansēs, statistikā vai matemātikā

- pieredze attiecīgā profesijā vai specialitātē tiks uzskatīta par priekšrocību

- labas datorprasmes (MS Word, MS Excel, MS Access)

- labas angļu valodas zināšanas

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv sadaļā Darba piedāvājumi), iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai nosūtīt pa pastu (LV-1301), vai e-pastu: personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālr. 67366792.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.


OP 2017/144.AKK9

Ventspils pilsētas dome (reģ. Nr. 90000051970) aicina pieteikties uz šādu amatu: Ventspils pilsētas domes Tūrisma informācijas centra vadītājs/-a (darba līgums uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt vietējā un starptautiskā mērogā sabiedrībai pieejamu un kvalitatīvu informācijas plūsmu par Ventspils tūrismu

- plānot un organizēt tūrisma veicināšanas aktivitātes

- uzraudzīt un sekmēt tūrisma pakalpojumu kvalitāti Ventspils pilsētā

- plānot un koordinēt Tūrisma informācijas centra administratīvos procesus

Individuālās kvalifikācijas un iemaņu prasības:

- augstākā izglītība: akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar augstāko izglītību tūrisma jomā vai citā līdzīgā darbības sfērā)

- priekšrocība pretendentiem ar maģistra grādu

- ir vismaz triju gadu darba pieredze tūrisma jomā un vismaz divu gadu darba pieredze vadības darbā

- vēlama pieredze projektu izstrādē un vadībā

- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām

- labas krievu un angļu valodas prasmes mutvārdos un rakstos

- labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, t.sk. prasme strādāt ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī

- tūrisma nozares normatīvo aktu pārzināšana un orientēšanās esošajā situācijā tūrisma jomā valstī

- prasme pielietot praksē teorētiskās zināšanas, izteikt un aizstāvēt savu viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- labas prezentēšanas un komunikācijas prasmes

- stratēģiska domāšana, kā arī spēja pielāgoties un rast risinājumus nestandarta situācijās

- spēja strādāt patstāvīgi, plānot un noteikt gan savas, gan savas komandas prioritātes un ikdienas darbus

Mēs piedāvājam:

· iespēju strādāt profesionālā un dinamiskā komandā, labus darba apstākļus

· individuālās izaugsmes, attīstības un apmācību iespējas

· konkurētspējīgu atlīdzību;

· sociālās garantijas

Lūdzam iesniegt dzīves un darba aprakstu (CV), konkrēti norādot laika periodus, iegūtās izglītības līmeni, darba pienākumus, valodas prasmes, prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, un pieteikuma vēstuli. Tūrisma informācijas centra vadītāja amata pretendentam pieteikuma vēstulē nepieciešams paust redzējumu par tūrisma nozari un tās attīstību Ventspilī un valstī, un līdz 2017.gada 4.augustam ieskaitot dokumentus iesniegt Ventspils pilsētas domes Personāla nodaļā, nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi 44.kabinetā, Ventspils pilsētas domē, Jūras ielā 36, Ventspilī, LV-3601, darba dienās no plkst. 8.00 līdz 17.00, pirmdienās no plkst. 8.00 līdz 18.00, piektdienās no plkst. 8.00 līdz 16.00, ievērojot pusdienas pārtraukumu no plkst.12.00 līdz 13.00, vai nosūtot elektroniski: personals@ventspils.lv. Uzziņas pa tālr. 636 01112, 636 01143.


OP 2017/144.AKK10

Ventspils pilsētas dome (reģ. Nr. 90000051970) aicina pieteikties uz šādu amatu: Ventspils pilsētas domes Tūrisma informācijas centra klientu apkalpošanas vadītājs/-a (darba līgums uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- koordinēt un sagatavot tūrisma mārketinga projektus, nolūkā pilnveidot tūrisma piedāvājumu Ventspilī

- sadarboties ar pašvaldību un tūrisma uzņēmējiem Ventspilī un Kurzemē tūrisma attīstības veicināšanai

- veikt tūrisma mārketinga aktivitātes

- koordinēt drukāto un citu informatīvo materiālu izdošanu par tūrismu Ventspilī

Individuālās kvalifikācijas un iemaņu prasības:

- augstākā izglītība: akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar augstāko izglītību tūrisma jomā vai citā līdzīgā darbības sfērā)

- priekšrocība pretendentiem ar maģistra grādu

- vēlama darba pieredze tūrisma organizēšanā un klientu apkalpošanā tūrisma jomā, tai skaitā tūrisma mārketinga aktivitāšu veikšanā un tūrisma pakalpojumu un produktu prezentēšanā

- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām

- labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, t.sk. prasme strādāt ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī

- labas krievu un angļu valodas prasmes mutvārdos un rakstos

- spēja darboties gan radoši, gan analītiski

- labas komunikācijas, sadarbības un organizatoriskās prasmes

- precizitāte un augsta atbildības sajūta

- uz klientu un rezultātu orientēta personība

Mēs piedāvājam:

- iespēju strādāt profesionālā un dinamiskā komandā, labus darba apstākļus

- individuālās izaugsmes, attīstības un apmācību iespējas

- konkurētspējīgu atlīdzību

- sociālās garantijas

Lūdzam iesniegt dzīves un darba aprakstu (CV), konkrēti norādot laika periodus, iegūtās izglītības līmeni, darba pienākumus, valodas prasmes, prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, un pieteikuma vēstuli. Līdz 2017.gada 4.augustam ieskaitot dokumentus iesniegt Ventspils pilsētas domes Personāla nodaļā, nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi 44.kabinetā, Ventspils pilsētas domē, Jūras ielā 36, Ventspilī, LV-3601, darba dienās no plkst. 8.00 līdz 17.00, pirmdienās no plkst. 8.00 līdz 18.00, piektdienās no plkst. 8.00 līdz 16.00, ievērojot pusdienas pārtraukumu no plkst.12.00 līdz 13.00, vai nosūtot elektroniski: personals@ventspils.lv. Uzziņas pa tālr. 636 01112, 636 01143.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)