Laidiens: 21.07.2017., Nr. 144
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/144.AKK1
Ventspils Augstskola izsludina atklātu konkursu uz vakantajām akadēmisko
amatu vietām:
Docents - Tulkošanas studiju fakultātē valodniecībā, salīdzināmās un
sastatāmās valodniecības apakšnozarē (specializācija: tulkošana angļu - latviešu
valodā) - viena amata vieta
Docents - Tulkošanas studiju fakultātē valodniecībā, lietišķās
valodniecības apakšnozarē (specializācija: starpkultūru komunikācija) - viena
amata vieta
Prasības pretendentiem/-ēm:
- doktora zinātniskais grāds
- pedagoģiskā darba pieredze augstākās izglītības institūcijā
- vēlama pētnieciskā darba pieredze augstākās izglītības vai zinātniskajā
institūcijā attiecīgajā jomā
Lektors - Tulkošanas studiju fakultātē valodniecībā salīdzināmās un
sastatāmās valodniecības apakšnozarē (specializācija: mutvārdu tulkošana angļu
- latviešu valodā) - viena amata vieta.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- maģistra grāds atbilstošā nozarē
- akadēmiskā un pētnieciskā darba pieredze augstākās izglītības vai
zinātniskajā institūcijā
Iesniedzamie dokumenti:
- rektoram adresēts iesniegums;
- izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot
oriģinālus);
- dzīves un darba gājums (CV) pēc ''Europass'' Curriculum Vitae veidlapas
parauga, kurā norādīta arī pētniecības, akadēmiskā un zinātniski
organizatoriskā darba pieredze, pēdējo 6 gadu publikāciju saraksts.
Dokumenti iesniedzami darba dienās no plkst. 10.00 līdz 16.00 Ventspils
Augstskolā, Inženieru ielā 101, C korpusā, 202. kabinetā, mēneša laikā no
publicēšanas datuma.
OP 2017/144.AKK2
Ventspils Augstskola izsludina atklātu konkursu uz vakanto zinātnisko
amatu vietu:
Vadošais pētnieks - Ventspils Augstskolas Inženierzinātņu institūtā
''Ventspils Starptautiskais radioastronomijas centrs'' astronomijas nozarē,
astrofizikas un fundamentālās astronomijas apakšnozarē - divas amata vietas
Prasības pretendentiem/-ēm:
- doktora zinātniskais grāds
- pētnieciskā darba pieredze augstākās izglītības vai zinātniskajā
institūcijā attiecīgajā jomā
Iesniedzamie dokumenti:
- rektoram adresēts iesniegums;
- izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot
oriģinālus);
- dzīves un darba gājums (CV) pēc ''Europass'' Curriculum Vitae veidlapas
parauga, kurā norādīta arī pētniecības, akadēmiskā un zinātniski
organizatoriskā darba pieredze, pēdējo 6 gadu publikāciju saraksts.
Dokumenti iesniedzami darba dienās no plkst. 10.00 līdz 16.00 Ventspils
Augstskolā, Inženieru ielā 101, C korpusā, 202. kabinetā, mēneša laikā no
publicēšanas datuma.
OP 2017/144.AKK3
Jelgavas pilsētas pašvaldība izsludina konkursu uz Jelgavas pilsētas
domes administrācijas Attīstības un pilsētplānošanas pārvaldes Projektu vadības
sektora projektu vadītāja/-s amatu (1 vakance)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt pašvaldības institūcijas, nevalstiskās organizācijas, uzņēmējus
un fiziskas personas par investīciju piesaistes iespējām un projektu pieteikumu
sagatavošanu
- koordinēt pašvaldības un tās institūciju investīciju projektu iesniegumu
izstrādi, iesniegšanu un projektu īstenošanu
- organizēt projektu iesniegumu sagatavošanu atbilstoši finansējuma devēja
prasībām
- meklēt un apkopot informāciju par pilsētas attīstībai aktuālu projekta
ideju finansējuma piesaistes iespējām
- savas kompetences ietvaros piedalīties pašvaldības attīstības dokumentu
izstrādē
Prasības pretendentam/-ei:
- augstākā izglītība
- vismaz 3 (trīs) gadu darba pieredze ES fondu projektu sagatavošanā,
koordinēšanā un vadībā (par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze ERAF projektu
vadībā)
- teicamas valsts valodas un labas angļu valodas zināšanas
- Iepirkuma likuma, ES struktūrfondus reglamentējošo un citu normatīvo aktu
pārzināšana
- labas sadarbības veidošanas prasmes, spēja loģiski domāt un analizēt,
strādāt intensīvi, patstāvīgi un uzņemties atbildību
Pieteikuma dokumenti:
1) motivēts pieteikums, nepārsniedzot vienu A4 lapu;
2) dzīves un iepriekšējās darba un profesionālās prakses pieredzes apraksts
(CV);
3) izglītību apliecinošo dokumentu kopijas
iesniedzami Jelgavas pilsētas domes Klientu apkalpošanas centrā, Lielajā
ielā 11, Jelgavā, 131.kabinetā, slēgtā aploksnē ar norādi "Jelgavas
pilsētas pašvaldības administrācijas Attīstības un pilsētplānošanas pārvaldes
Projektu vadības sektora projektu vadītāja amata konkursam" līdz 2017.gada 4.augustam (ieskaitot). Tālr. uzziņām 63005508,
e-pasts: inese.belova@dome.jelgava.lv. Amats
klasificēts 32. amata saimes IIC līmenī (10. mēnešalgu grupa).
OP 2017/144.AKK4
Jelgavas pilsētas pašvaldība izsludina konkursu uz Jelgavas pilsētas
domes administrācijas Attīstības un pilsētplānošanas pārvaldes Teritorijas
plānošanas sektora Teritorijas plānotāja/-s amatu (1 vakance)
Galvenie pienākumi:
- organizēt, pārzināt un koordinēt Jelgavas pilsētas teritorijas plānojuma, lokālplānojumu un detālplānojumu un to grozījumu izstrādes
procesus
- pieprasīt institūcijām tehniskos nosacījumus teritorijas plānojuma, lokālplānojumu un detālplānojumu un to grozījumu izstrādes
izstrādāšanai un organizēt to prasību apkopošanu
- sagatavot nosacījumus zemes ierīcības projekta izstrādei
- noteikt nekustamā īpašuma lietošanas mērķus un sagatavot izziņas par
atļauto zemes izmantošanu atbilstoši teritorijas plānojumam
- sagatavot kartogrāfiskos materiālus (skices, shēmas u.tml.) telpiskās
plānošanas vajadzībām
- nodrošināt attīstības plānošanas dokumentu publicēšanu Teritorijas
attīstības plānošanas informācijas sistēmā (TAPIS)
- savas kompetences ietvaros piedalīties pašvaldības attīstības dokumentu
izstrādē
Prasības pretendentam/-ei:
- augstākā izglītība inženierzinātnēs, teritorijas plānošanā vai zemes
ierīcībā, arhitektūrā, ainavu arhitektūrā
- vismaz 3 (trīs) gadu pieredze zemes ierīcībā vai teritorijas plānošanā
- teicamas valsts valodas zināšanas
- Teritorijas attīstības plānošanas likuma, ar teritorijas plānošanu
reglamentējošo un citu normatīvo aktu pārzināšana
- labas sadarbības veidošanas prasmes, spēja loģiski domāt un analizēt,
strādāt intensīvi, patstāvīgi un uzņemties atbildību
- labas praktiskā pielietojuma prasmes darbam ar MS Office,
AutoCad vai MicroStation un
biroja tehniku
Pieteikuma dokumenti:
1) motivēts pieteikums, nepārsniedzot vienu A4 lapu;
2) dzīves un iepriekšējās darba un profesionālās prakses pieredzes apraksts
(CV);
3) izglītību apliecinošo dokumentu kopijas vienā eksemplārā
iesniedzami Jelgavas pilsētas domes Klientu apkalpošanas centrā, Lielajā
ielā 11, Jelgavā, 131.kabinetā, slēgtā aploksnē ar norādi "Jelgavas
pilsētas domes administrācijas Attīstības un pilsētplānošanas pārvaldes
Teritorijas plānošanas sektora Teritorijas plānotāja amata konkursam" līdz
2017.gada 4.augustam (ieskaitot). Tālr. uzziņām
63005508, e-pasts: inese.belova@dome.jelgava.lv.
Amats klasificēts 51. amata saimes III līmenī (10. mēnešalgu grupa).
OP 2017/144.AKK5
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ.
Nr.90000270634) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts iestāde, kas
uzkrāj informāciju sabiedrības interesēm, lai nodrošinātu uzticamu un drošu
darījumu vidi valstī.
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra komandai ir nepieciešams jauns
kolēģis, kuram ir svarīgas tādas vērtības kā koleģialitāte un profesionalitāte
šādam ierēdņa(-nes) amatam - valsts notārs/-e Kontroles nodaļā
Kontroles nodaļa nodrošina lietvedību administratīvo pārkāpumu lietās,
normatīvajos aktos noteikto ziņu par Uzņēmumu reģistrā reģistrēto tiesību
subjektu un juridisko faktu publisku ticamību, atsevišķu tiesību subjektu
darbības izbeigšanu un izslēgšanu no Uzņēmumu reģistra vestajiem reģistriem.
Galvenie pienākumi:
- izskatīt Uzņēmumu reģistrā iesniegtos valsts un pašvaldību, un to
institūciju, kā arī fizisko un juridisko personu iesniegumus, un sagatavot uz
tiem atbilžu projektus
- nodrošināt Uzņēmumu reģistrā reģistrēto tiesību subjektu darbības un juridisko
faktu kontroli, tostarp izskatīt Uzņēmumu reģistrā reģistrēto tiesību subjektu
reģistrācijas lietas un saskaņā ar normatīvo aktu prasībām sagatavot
brīdinājumu vēstules
- kārtot Uzņēmumu reģistrā administratīvo pārkāpumu lietvedību, tostarp
sastādīt administratīvo pārkāpumu protokolus, izskatīt administratīvo pārkāpumu
lietas un uzlikt administratīvos sodus
- pieņemt lēmumus par kapitālsabiedrības darbības izbeigšanu un izslēgšanu
no komercreģistra, pamatojoties uz komercreģistra iestādes lēmumu, nodokļu
administrācijas lēmumu un tiesas nolēmumu
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- zināšanas komercdarbību regulējošajos normatīvajos aktos,
administratīvajās tiesībās, civilprocesa tiesībās, civiltiesībās
- zināšanas lietvedībā
- vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā
- labas iemaņas darbā ar datoru
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus un augsta atbildības izjūta
- precizitāte
- labas saskarsmes spējas
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- apmācības un profesionālās izaugsmes iespējas
- bruto atalgojumu, sākot no EUR 664,00 (8.mēnešalgu grupa), un sociālās
garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- darbavietu Rīgas centrā (Pērses ielā 2)
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas. Pieteikuma dokumentus (CV, pieteikuma vēstule
un augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija) iesniegt vai nosūtīt pa
pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, faksu - 67031793 vai
e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālr. uzziņām 67031816,
67031815.
OP 2017/144.AKK6
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr.90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa -
sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās
uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto
ierēdņa(-nes) amatu - Daugavpils teritoriālās struktūrvienības probācijas
speciālists/-e - 1 vakance uz noteiktu laiku
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā izglītība, kas atbilst ceturtās profesionālās kvalifikācijas
līmenim (juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas krievu valodas zināšanas
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi
- kontrolēt piespiedu un sabiedriskā darba izpildi, veikt pārbaudes darba
vietās, kur tiek nodarbināti notiesātie
- savas kompetences ietvaros sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt
Valsts probācijas dienestu tiesā
Piedāvājam:
- mēnešalgu no € 693 līdz € 760 pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum
Vitae) ar norādi "Daugavpils TSV -
KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz
Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības
nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis", iesniedzot personīgi Lāčplēša ielā 41,
Daugavpilī, nosūtot elektroniski: darbs@vpd.gov.lv
vai pa pastu: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālr. 67021178
vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Daugavpils
teritoriālajā struktūrvienībā Lāčplēša ielā 41, Daugavpilī.
OP 2017/144.AKK7
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz
Struktūrfondu departamenta juriskonsulta/-es amatu (uz nenoteiktu laiku)
Amata mērķis: Eiropas Savienības struktūrfondu plānošanas, ieviešanas un
uzraudzības nodrošināšana 2014.-2020.gada plānošanas periodā ministrijas
atbildībā esošajās jomās.
Galvenie amata pienākumi:
- koordinēt kvalitātes vadības un iekšējās kontroles sistēmas prasību
ieviešanu departamentā Eiropas Savienības struktūrfondu (Eiropas Reģionālās
attīstības fonds, Eiropas Sociālais fonds) (turpmāk - struktūrfondi) jomā,
piedalīties to izstrādē, precizēšanā
- veikt departamenta izstrādāto ministrijas iekšējo tiesību aktu projektu
struktūrfondu jomā, kā arī ārējo normatīvo aktu projektu, to anotāciju un
politikas plānošanas dokumentu projektu struktūrfondu jomā juridisku
izvērtēšanu
- veikt ministrijas padotībā esošo iestāžu iekšējo normatīvo aktu
struktūrfondu jomā projektu tiesiskuma un lietderības pārbaudes
- atbilstoši departamenta kompetencei izstrādāt tiesību aktus, procedūru
aprakstus, lai nodrošinātu struktūrfondu vadības, kontroles un uzraudzības
prasību ievērošanu
- izvērtēt un sagatavot atzinumus par ministrijas kompetencē esošiem
līgumiem, vienošanām un to projektiem struktūrfondu jomā
- piedalīties informācijas sagatavošanā par iekšējo un ārējo auditu
ieteikumiem un to izpildi
- atbilstoši departamenta kompetencei izvērtēt struktūrfondu ieviešanā
iesaistīto institūciju, tajā skaitā finansējuma saņēmēju, rīcības juridiskos
aspektus un sniegt priekšlikumus tālākai ministrijas rīcībai
- piedalīties struktūrfondu ieviešanā konstatēto neatbilstību izvērtēšanā
ministrijas kompetencē esošajos specifiskajos atbalsta mērķos
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnēs
- pieredze darbā valsts pārvaldē ilgāka par diviem gadiem
- pieredze tiesību aktu projektu izstrādē vai darbā ar struktūrfondu
administrēšanu ilgāka par diviem gadiem
- pieredze darbā ar liela apjoma juridiska rakstura informāciju, prasme
analizēt to, saskatīt kopsakarības un izdarīt secinājumus
- zināšanas par normatīvajiem aktiem struktūrfondu jomā, par struktūrfondu
plānošanu, īstenošanu, ietekmes izvērtēšanu, uzraudzību
- zināšanas par tiesību aktu projektu izstrādi un virzību pieņemšanai
Ministru kabinetā vai Saeimā
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot
dokumentus un literatūru svešvalodā
- spēja patstāvīgi organizēt savu darbu, noteikt prioritātes
- spēja nodrošināt darba uzdevuma izpildes koordinācijas starp vairākām
personām vai institūcijām, ja tas ir nepieciešams uzdevuma sekmīgai izpildei
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru, tai skaitā labas iemaņas
darbā ar MS Excel un PowerPoint
Ministrija piedāvā:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- mēnešalgu no 940,00 līdz 1174,00 euro (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei; amats
klasificēts 44.amata saimes IIB līmenī (10.mēnešalgu grupa)
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu, stājoties amatā
- labus darba apstākļus Rīgā, Smilšu ielā 7
Iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule, kurā ir aprakstīta darba pieredze tiesību
aktu projektu izstrādē vai darbā ar struktūrfondu administrēšanu, norādot darba
periodu (ja pieteikuma vēstulē nav aprakstīta minētā pieredze un laika periods,
konkursa komisija uzskata, ka pretendentam nav šādas pieredzes, un pretendents
netiek virzīts nākamajā kārtā),
- CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV
standarta formai),
- izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši
ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā).
Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit)
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" iesniedzamos dokumentus:
- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407.kabinets, Rīga,
LV-1050);
- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar
norādi "Struktūrfondu departamenta juriskonsults".
Informējam, ka amata konkurss noritēs 2 kārtās šādi: 1.kārtā notiks
pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības izvērtēšana; 2.kārtā iekļuvušie
pretendenti tiks aicināti uz darba interviju. Pēc konkursa 1.kārtas
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa nākamajai kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu,
Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu
šīs atlases konkursa norisi;
- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un
zinātnes ministrija.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Tālr. uzziņām 67047993.
OP 2017/144.AKK8
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830)
kolektīvam
Piedāvātais amats - Makroekonomiskās statistikas departamenta Ārējās
tirdzniecības metodoloģijas, analīzes un izplatīšanas daļas vecākais
referents/-e (uz noteiktu laiku)
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 800-900 euro,
atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības
apdrošināšanu
- profesionālo izaugsmi
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pamatpienākumi:
- pārzināt Latvijā piemēroto ārējās tirdzniecības statistikas metodiku, kā
arī ANO un Eiropas Savienības statistikas biroja
izstrādātās ārējās tirdzniecības statistikas sastādīšanas metodes
- veikt ārējās tirdzniecības statistikas datu kvalitātes analīzi,
nepieciešamos aprēķinus, sagatavot datu apkopojumus un slēdzienus
- sagatavot nepieciešamo informāciju par ārējo tirdzniecību dažādiem
statistikas izdevumiem (preses izlaidumiem, publikācijām), ieskaitot datu
izplatīšanu caur CSP publiskajām datu bāzēm
- sagatavot informāciju par ārējo tirdzniecību datu lietotājiem
(starptautiskajām organizācijām, Latvijas valsts pārvaldes iestādēm,
komersantiem, citām CSP struktūrvienībām)
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
vadībzinībās, finansēs, statistikā vai matemātikā
- pieredze attiecīgā profesijā vai specialitātē tiks uzskatīta par
priekšrocību
- labas datorprasmes (MS Word, MS Excel, MS Access)
- labas angļu valodas zināšanas
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum
Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba
pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām (veidlapa ir
pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv
sadaļā Darba piedāvājumi), iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša
ielā 1, vai nosūtīt pa pastu (LV-1301), vai e-pastu: personals@csb.gov.lv
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Konsultācijas pa tālr. 67366792.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.
OP 2017/144.AKK9
Ventspils pilsētas dome (reģ. Nr. 90000051970)
aicina pieteikties uz šādu amatu: Ventspils pilsētas domes Tūrisma informācijas
centra vadītājs/-a (darba līgums uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt vietējā un starptautiskā mērogā sabiedrībai pieejamu un
kvalitatīvu informācijas plūsmu par Ventspils tūrismu
- plānot un organizēt tūrisma veicināšanas aktivitātes
- uzraudzīt un sekmēt tūrisma pakalpojumu kvalitāti Ventspils pilsētā
- plānot un koordinēt Tūrisma informācijas centra administratīvos procesus
Individuālās kvalifikācijas un iemaņu prasības:
- augstākā izglītība: akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar augstāko izglītību tūrisma
jomā vai citā līdzīgā darbības sfērā)
- priekšrocība pretendentiem ar maģistra grādu
- ir vismaz triju gadu darba pieredze tūrisma jomā un vismaz divu gadu darba
pieredze vadības darbā
- vēlama pieredze projektu izstrādē un vadībā
- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma
prasībām
- labas krievu un angļu valodas prasmes mutvārdos un rakstos
- labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, t.sk.
prasme strādāt ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī
- tūrisma nozares normatīvo aktu pārzināšana un orientēšanās esošajā
situācijā tūrisma jomā valstī
- prasme pielietot praksē teorētiskās zināšanas, izteikt un aizstāvēt savu
viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
- labas prezentēšanas un komunikācijas prasmes
- stratēģiska domāšana, kā arī spēja pielāgoties un rast risinājumus
nestandarta situācijās
- spēja strādāt patstāvīgi, plānot un noteikt gan savas, gan savas komandas
prioritātes un ikdienas darbus
Mēs piedāvājam:
· iespēju strādāt profesionālā un dinamiskā komandā, labus darba apstākļus
· individuālās izaugsmes, attīstības un apmācību iespējas
· konkurētspējīgu atlīdzību;
· sociālās garantijas
Lūdzam iesniegt dzīves un darba aprakstu (CV), konkrēti norādot laika
periodus, iegūtās izglītības līmeni, darba pienākumus, valodas prasmes, prasmes
darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, un pieteikuma vēstuli.
Tūrisma informācijas centra vadītāja amata pretendentam pieteikuma vēstulē
nepieciešams paust redzējumu par tūrisma nozari un tās attīstību Ventspilī un
valstī, un līdz 2017.gada 4.augustam ieskaitot dokumentus iesniegt Ventspils
pilsētas domes Personāla nodaļā, nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi
44.kabinetā, Ventspils pilsētas domē, Jūras ielā 36, Ventspilī, LV-3601, darba
dienās no plkst. 8.00 līdz 17.00, pirmdienās no plkst. 8.00 līdz 18.00, piektdienās
no plkst. 8.00 līdz 16.00, ievērojot pusdienas pārtraukumu no plkst.12.00 līdz
13.00, vai nosūtot elektroniski: personals@ventspils.lv.
Uzziņas pa tālr. 636 01112, 636 01143.
OP 2017/144.AKK10
Ventspils pilsētas dome (reģ. Nr. 90000051970) aicina pieteikties uz šādu
amatu: Ventspils pilsētas domes Tūrisma informācijas centra klientu
apkalpošanas vadītājs/-a (darba līgums uz noteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- koordinēt un sagatavot tūrisma mārketinga projektus, nolūkā pilnveidot
tūrisma piedāvājumu Ventspilī
- sadarboties ar pašvaldību un tūrisma uzņēmējiem Ventspilī un Kurzemē
tūrisma attīstības veicināšanai
- veikt tūrisma mārketinga aktivitātes
- koordinēt drukāto un citu informatīvo materiālu izdošanu par tūrismu
Ventspilī
Individuālās kvalifikācijas un iemaņu prasības:
- augstākā izglītība: akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar augstāko izglītību tūrisma
jomā vai citā līdzīgā darbības sfērā)
- priekšrocība pretendentiem ar maģistra grādu
- vēlama darba pieredze tūrisma organizēšanā un klientu apkalpošanā tūrisma
jomā, tai skaitā tūrisma mārketinga aktivitāšu veikšanā un tūrisma pakalpojumu
un produktu prezentēšanā
- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma
prasībām
- labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, t.sk.
prasme strādāt ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī
- labas krievu un angļu valodas prasmes mutvārdos un rakstos
- spēja darboties gan radoši, gan analītiski
- labas komunikācijas, sadarbības un organizatoriskās prasmes
- precizitāte un augsta atbildības sajūta
- uz klientu un rezultātu orientēta personība
Mēs piedāvājam:
- iespēju strādāt profesionālā un dinamiskā komandā, labus darba apstākļus
- individuālās izaugsmes, attīstības un apmācību iespējas
- konkurētspējīgu atlīdzību
- sociālās garantijas
Lūdzam iesniegt dzīves un darba aprakstu (CV), konkrēti norādot laika periodus,
iegūtās izglītības līmeni, darba pienākumus, valodas prasmes, prasmes darbā ar
informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, un pieteikuma vēstuli. Līdz
2017.gada 4.augustam ieskaitot dokumentus iesniegt Ventspils pilsētas domes
Personāla nodaļā, nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi 44.kabinetā,
Ventspils pilsētas domē, Jūras ielā 36, Ventspilī, LV-3601, darba dienās no
plkst. 8.00 līdz 17.00, pirmdienās no plkst. 8.00 līdz 18.00, piektdienās no
plkst. 8.00 līdz 16.00, ievērojot pusdienas pārtraukumu no plkst.12.00 līdz
13.00, vai nosūtot elektroniski: personals@ventspils.lv.
Uzziņas pa tālr. 636 01112, 636 01143.