Laidiens: 20.07.2017., Nr. 143

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/143.AKK1

Valsts sporta medicīnas centrs, reģistrācijas numurs 90001833931, izsludina atklātu konkursu uz Valsts sporta medicīnas centra Antidopinga nodaļas vadītāja/-s (valsts civildienesta ierēdņa/-nes) amatu uz nenoteiktu laiku

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība medicīnas vai sporta pedagoģijas jomā

- vismaz viena gada profesionālā pieredze (pēdējo piecu gadu laikā) administratīvajā darbā valsts pārvaldē

- vismaz viena gada profesionālā pieredze (pēdējo piecu gadu laikā) antidopinga jomā

- zināšanas un praktiskā pieredze normatīvo aktu un administratīvo aktu projektu izstrādē antidopinga jomā

- dopinga datu bāzu pārzināšana, pieredze starptautisko tiesību jomā

- pieredze darbā ar publiskajiem iepirkumiem valsts pārvaldē

- teicamas datorlietotāja prasmes (MS Office produkti, datu bāzu vadības sistēmas (Lotus Notes), tīmekļa pārlūkprogrammas, elektroniskās lietvedības datu ievades sistēma)

- prasme lietot teorētiskās zināšanas praksē

- prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

Galvenie amata pienākumi:

- pārraudzīt pasākumu īstenošanu saskaņā ar starptautiskām konvencijām antidopinga jomā, veikt dopinga kontroles, nodrošināt dopinga kontrolieru apmācības procesu, sporta medicīnas rezidentu izglītību un sabiedrības informētību antidopinga jomā

- pārstāvēt Valsts sporta medicīnas centru antidopinga jomā

- sagatavot priekšlikumus grozījumiem iekšējos un ārējos normatīvajos aktos

Piedāvājam:

- stabilu un izaicinošu darbu tiešās valsts pārvaldes iestādē

- atalgojumu atbilstoši 11. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- iespēju pilnveidot savas zināšanas un prasmes kursos, semināros un konferencēs Latvijā un ārzemēs

- profesionālu komandu

Pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (Curriculum Vitae) (atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt ne vēlāk kā desmit dienas no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevējā "Latvijas Vēstnesis" Valsts sporta medicīnas centram Raiņa bulvārī 27, Rīgā, LV-1050, vai sūtīt uz e-pasta adresi vsmc@vsmc.gov.lv ar norādi "Konkursam uz vakanto Antidopinga nodaļas vadītāja amatu". Tālr. informācijai 67227306.


OP 2017/143.AKK2

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - vecākais/-ā eksperts/-e izmeklēšanā Eiropas Savienības fondu revīzijas departamentā

Eiropas Savienības fondu revīzijas departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina Krāpšanas apkarošanas koordinācijas dienesta (AFCOS) funkcijas Eiropas Savienības finanšu interešu aizsardzības veicināšanai Latvijā.

AFCOS mērķis ir nodrošināt efektīvu sadarbību un informācijas apmaiņu ar Eiropas Biroju krāpšanas apkarošanai (OLAF) un Latvijas kompetentām iestādēm, lai veicinātu "nulles tolerances" politikas īstenošanu pret ES finanšu līdzekļu izkrāpšanu.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā juridiskā izglītība vai izglītība sociālajās, tiesību, komerczinībās

- vismaz 5 gadu profesionālā pieredze noziedzīgu nodarījumu izmeklēšanas darbā vai 5 gadu pieredze normatīvo aktu un metodoloģijas izstrādes jomā

- pārzini Latvijas un Eiropas Savienības tiesisko regulējumu attiecībā uz administratīvo lietu un krimināllietu izmeklēšanu

- prasme vadīt un koordinēt sanāksmes, kā arī prasme argumentēt un aizstāvēt savu viedokli

- prasme vadīt nelielas funkcijas darbu un darboties pēc paša iniciatīvas, sniedzot priekšlikumus un ierosinājumus darba efektivizēšanai un pilnveidošanai

- labas angļu valodas zināšanas (B2 vai C līmenis), spēja tās pielietot normatīvo aktu lasīšanā, spēja paust un aizstāvēt savu viedokli komunikācijā ar Eiropas Komisiju, un citu valstu pārstāvjiem gan mutiski, gan rakstiski

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Pievienojies Eiropas Savienības fondu revīzijas departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim:

- izveidot un ieviest vienotu AFCOS informācijas apmaiņas un administratīvo pārbaužu sadarbības sistēmu ES finanšu interešu aizsardzībai

- koordinēt dažādu vietējo un ārvalstu kompetento iestāžu informācijas apmaiņu un sadarbību krāpšanas novēršanas, izmeklēšanas un citās krāpšanas apkarošanas jomās

- izskatīt fizisko un juridisko personu iesniegumus un nepieciešamības gadījumā sazināties ar tiesībaizsardzības iestādēm par iespējamiem noziedzīgiem nodarījumiem, kā arī organizēt AFCOS darba grupas konkrētu gadījumu izskatīšanai

- sniegt atbalstu OLAF administratīvo pārbaužu veikšanā Latvijas teritorijā

- izstrādāt normatīvos aktus/procedūras saistībā par AFCOS kompetencē esošiem jautājumiem ES finanšu interešu aizsardzības jomā, sadarbību noziedzīgu noziegumu izmeklēšanas uzsākšanai, datu analizēšanu un iesniegumu izskatīšanu un savstarpēju sadarbību ar kompetentām iestādēm, kā arī nodrošināt normatīvo aktu tālāku virzību

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu finanšu instrumentu vadība" III C līmenis un 12. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālr. 67083908.


OP 2017/143.AKK3

Ventspils pilsētas dome (reģ. Nr. 90000051970) aicina pieteikties uz Ventspils pilsētas domes Būvniecības administratīvās inspekcijas būvinspektora/-es amatu (darba līgums uz nenoteiktu laiku)

Prasības:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība arhitektūras jomā arhitekta studiju programmā vai vismaz pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība būvniecības jomā būvinženiera studiju programmā

- ir patstāvīgās prakses tiesības arhitektūras jomā arhitekta profesijā vai būvniecības jomā būvinženiera profesijā - būvspeciālista sertifikāts (būvdarbu vadīšanā, būvuzraudzībā vai projektēšanā)

- zināšanas par būvniecības jautājumus reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem un Administratīvā procesa likuma izpratne

- valsts valodas zināšanas normatīvajos aktos noteiktajā līmenī

- labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, t.sk. prasme strādāt ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī

- B kategorijas transportlīdzekļu vadītāja apliecība

- augsta saskarsmes kultūra, labas sadarbības un organizatoriskās prasmes

- precizitāte un augsta atbildības sajūta

- spēja strādāt patstāvīgi, noteikt prioritātes un plānot ikdienas darbu

Mēs piedāvājam:

- iespēju strādāt profesionālā un dinamiskā komandā, labus darba apstākļus

- individuālās izaugsmes, attīstības un apmācību iespējas

- konkurētspējīgu atlīdzību

- sociālās garantijas

CV un motivācijas vēstuli līdz 2017.gada 28.jūlijam ieskaitot iesniegt Ventspils pilsētas domes Personāla nodaļā, 44.kabinetā, 3.stāvā, Jūras ielā 36, Ventspilī, vai sūtīt elektroniski: personals@ventspils.lv, uzziņas pa tālr. 636 01143, 636 01112.


OP 2017/143.AKK4

Ventspils pilsētas dome (reģ. Nr. 90000051970) aicina pieteikties uz Ventspils pilsētas domes Būvniecības administratīvās inspekcijas būvinspektora palīga/-dzes amatu (darba līgums uz noteiktu laiku)

Prasības:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība arhitektūras jomā arhitekta studiju programmā vai vismaz pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība būvniecības jomā būvinženiera studiju programmā

- zināšanas par būvniecības jautājumus reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem un Administratīvā procesa likuma izpratne

- valsts valodas zināšanas normatīvajos aktos noteiktajā līmenī

- labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, t.sk. prasme strādāt ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī

- B kategorijas transportlīdzekļu vadītāja apliecība

- augsta saskarsmes kultūra, labas sadarbības un organizatoriskās prasmes

- precizitāte un augsta atbildības sajūta

- spēja strādāt patstāvīgi, noteikt prioritātes un plānot ikdienas darbu

Mēs piedāvājam:

- iespēju strādāt profesionālā un dinamiskā komandā, labus darba apstākļus

- individuālās izaugsmes, attīstības un apmācību iespējas

- konkurētspējīgu atlīdzību

- sociālās garantijas

CV un motivācijas vēstuli līdz 2017.gada 28.jūlijam ieskaitot iesniegt Ventspils pilsētas domes Personāla nodaļā, 44.kabinetā, 3.stāvā, Jūras ielā 36, Ventspilī, vai sūtīt elektroniski: personals@ventspils.lv, uzziņas pa tālr. 636 01143, 636 01112.


OP 2017/143.AKK5

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Struktūrfondu departamenta vecākā/-s referenta/-es amatu (uz noteiktu laiku)

Amata mērķis: Eiropas Savienības struktūrfondu plānošanas, ieviešanas un uzraudzības nodrošināšana 2014.-2020.gada plānošanas periodā vispārējās izglītības attīstības jomā.

Galvenie amata pienākumi:

- pārzināt vispārējās izglītības, t.sk., speciālās un karjeras izglītības (turpmāk - vispārējā izglītība) sektoru, veikt vispārējās izglītības sektora datu analīzi un sadarbībā ar citām ministrijas struktūrvienībām analizēt investīciju vajadzības, lai nodrošinātu Eiropas Savienības struktūrfondu (Eiropas Reģionālās attīstības fonds, Eiropas Sociālais fonds) (turpmāk - struktūrfondi) līdzekļu plānošanu atbilstoši nozares vajadzībām, kā arī plānošanas dokumentu un normatīvo aktu izstrādi ministrijas kompetencē esošo struktūrfondu specifisko atbalsta mērķu ietvaros 2014.-2020.gada plānošanas periodam

- atbilstoši kompetencei koordinēt ietekmes novērtējuma izstrādi, nodrošināt projektu iesniegumu vērtēšanas kritēriju, kā arī šo kritēriju piemērošanas metodikas izstrādi ministrijas kompetencē esošo struktūrfondu specifisko atbalsta mērķu ietvaros vispārējās izglītības attīstības jomā

- izstrādāt Ministru kabineta noteikumus un to grozījumus par ministrijas kompetencē esošo struktūrfondu specifisko atbalsta mērķu īstenošanu vispārējās izglītības attīstības jomā, nodrošināt to saskaņošanu un iesniegšanu apstiprināšanai Ministru kabinetā

- atbilstoši kompetencei uzraudzīt specifiskā atbalsta mērķa rezultātu sasniegšanu, tai skaitā iznākuma un rezultāta rādītāju sasniegšanu

- savas kompetences ietvaros sagatavot analītisku un apkopojošu informāciju par struktūrfondu specifisko atbalsta mērķu ieviešanu, tajā skaitā ministrijas kā atbildīgās iestādes ziņojumam par struktūrfondu specifisko atbalsta mērķu ieviešanu un citu institūciju sagatavotajiem ziņojumiem

- izstrādāt citus tiesību aktu projektus, informatīvos ziņojumus, metodikas un citus dokumentus, kas nepieciešami sekmīgai struktūrfondu atbalsta plānošanai un ieviešanai vispārējās izglītības jomā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze darbā valsts pārvaldē ilgāka par vienu gadu

- pieredze darbā struktūrfondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu administrēšanas vai projektu vadības jautājumos ilgāka par vienu gadu

- zināšanas par normatīvajiem aktiem struktūrfondu jomā, par struktūrfondu plānošanu, īstenošanu, ietekmes izvērtēšanu, uzraudzību

- zināšanas par struktūrfondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu administrēšanu vai projektu vadības jautājumiem

- zināšanas par politikas plānošanas dokumentiem un normatīvajiem aktiem vispārējā izglītībā

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru, tai skaitā labas iemaņas darbā ar MS Excel un PowerPoint

Ministrija piedāvā:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- mēnešalgu no 1099,00 līdz 1174,00 euro (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei), amats klasificēts 44.amata saimes IIB līmenī (10.mēnešalgu grupa)

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu, stājoties amatā

- labus darba apstākļus - Rīgā, Smilšu ielā 7

Iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule, kurā ir aprakstīta darba pieredze tiesību aktu projektu izstrādē vai darbā ar struktūrfondu administrēšanu, norādot darba periodu (ja pieteikuma vēstulē nav aprakstīta minētā pieredze un laika periods, konkursa komisija uzskata, ka pretendentam nav šādas pieredzes, un pretendents netiek virzīts nākamajā kārtā)

- CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai)

- izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā)

Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", iesniedzamos dokumentus:

- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407.kabinets, Rīga, LV-1050);

- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar norādi "Struktūrfondu departamenta vecākais referents".

Informējam, ka amata konkurss noritēs 2 kārtās šādi: 1.kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības izvērtēšana; 2.kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju. Pēc konkursa 1.kārtas, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa nākamajai kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu, Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un zinātnes ministrija.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Tālr. uzziņām 67047993.


OP 2017/143.AKK6

Valsts kanceleja ir tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas nodrošina Ministru prezidenta un Ministru kabineta darbību. Meklējam profesionālus, atbildīgus un uz rezultātu orientētus kolēģus. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Valsts kancelejas kolektīvam

Piedāvājam pieteikties Komunikācijas departamenta vadītāja vietnieka/-ces valsts civildienesta ierēdņa(-nes) amatam uz nenoteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- veidot un īstenot valdības komunikācijas politiku

- koordinēt valsts pārvaldes komunikāciju

- plānot un organizēt ministriju par komunikāciju atbildīgo speciālistu mācību un pieredzes apmaiņas pasākumus

- organizēt plaša mēroga komunikācijas kampaņas un pasākumus

Amata prasības un nepieciešamās kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība komunikācijas vai sabiedrisko attiecību jomā (vēlams maģistra grāds atbilstošā nozarē)

- vismaz trīs gadu darba pieredze komunikācijas, mediju vai sabiedrisko attiecību jomā

- pieredze liela apjoma informācijas atlasīšanā, sagatavošanā un apstrādāšanā (arī angļu valodā) (pieteikumā lūdzam minēt konkrētus piemērus)

- vēlama darba pieredze vadošā amatā

- vēlama pieredze stratēģiskajā plānošanā (pieteikumā lūdzam minēt konkrētus piemērus)

- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- ļoti labas angļu valodas zināšanas, vēlamas otrās svešvalodas zināšanas

Valsts kanceleja piedāvā:

- atbildīgu darbu vadošā valsts pārvaldes iestādē, piedāvājot iespēju celt valsts pārvaldes efektivitāti, produktivitāti un konkurētspēju

- profesionālu, atsaucīgu un draudzīgu kolēģu komandu

- saņemt stabilu atalgojumu atbilstoši 11. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt vai iesniegt Valsts kancelejā, Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, fakss 67082969, e-pasts: pasts@mk.gov.lv, tālr. uzziņām 67082844. Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2017/143.AKR1

Izglītības kvalitātes valsts dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Licencēšanas un reģistru departamenta vecākās referentes amatā 2017.gada 13.jūlijā ir iecelta LILITA VOITKEVIČA.


OP 2017/143.AKR2

Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2017.gada 4.jūlijā Nodarbinātības valsts aģentūras Pakalpojumu departamenta direktora vietnieces - Darba meklēšanas atbalsta nodaļas vadītājas - amatā ir iecelta LELDE ĶIKUTE.


OP 2017/143.AKR3

Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2017.gada 6.jūlijā Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālās filiāles Klientu apkalpošanas centra nodarbinātības aģentes amatā ir iecelta SANDA ŠVARCA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)