Laidiens: 20.07.2017., Nr. 143
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/143.AKK1
Valsts sporta medicīnas centrs, reģistrācijas numurs 90001833931,
izsludina atklātu konkursu uz Valsts sporta medicīnas centra Antidopinga
nodaļas vadītāja/-s (valsts civildienesta ierēdņa/-nes) amatu uz nenoteiktu
laiku
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība medicīnas vai sporta
pedagoģijas jomā
- vismaz viena gada profesionālā pieredze (pēdējo piecu gadu laikā)
administratīvajā darbā valsts pārvaldē
- vismaz viena gada profesionālā pieredze (pēdējo piecu gadu laikā)
antidopinga jomā
- zināšanas un praktiskā pieredze normatīvo aktu un administratīvo aktu
projektu izstrādē antidopinga jomā
- dopinga datu bāzu pārzināšana, pieredze starptautisko tiesību jomā
- pieredze darbā ar publiskajiem iepirkumiem valsts pārvaldē
- teicamas datorlietotāja prasmes (MS Office
produkti, datu bāzu vadības sistēmas (Lotus Notes), tīmekļa pārlūkprogrammas, elektroniskās lietvedības
datu ievades sistēma)
- prasme lietot teorētiskās zināšanas praksē
- prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
Galvenie amata pienākumi:
- pārraudzīt pasākumu īstenošanu saskaņā ar starptautiskām konvencijām
antidopinga jomā, veikt dopinga kontroles, nodrošināt dopinga kontrolieru
apmācības procesu, sporta medicīnas rezidentu izglītību un sabiedrības
informētību antidopinga jomā
- pārstāvēt Valsts sporta medicīnas centru antidopinga jomā
- sagatavot priekšlikumus grozījumiem iekšējos un ārējos normatīvajos aktos
Piedāvājam:
- stabilu un izaicinošu darbu tiešās valsts pārvaldes iestādē
- atalgojumu atbilstoši 11. mēnešalgu grupai un sociālās
garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- iespēju pilnveidot savas zināšanas un prasmes kursos, semināros un
konferencēs Latvijā un ārzemēs
- profesionālu komandu
Pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (Curriculum Vitae) (atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
iesniegt ne vēlāk kā desmit dienas no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevējā "Latvijas Vēstnesis" Valsts sporta medicīnas centram Raiņa
bulvārī 27, Rīgā, LV-1050, vai sūtīt uz e-pasta adresi vsmc@vsmc.gov.lv
ar norādi "Konkursam uz vakanto Antidopinga nodaļas vadītāja amatu".
Tālr. informācijai 67227306.
OP 2017/143.AKK2
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina
konkursu uz šādu amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - vecākais/-ā eksperts/-e
izmeklēšanā Eiropas Savienības fondu revīzijas departamentā
Eiropas Savienības fondu revīzijas departaments ir struktūrvienība, kas
nodrošina Krāpšanas apkarošanas koordinācijas dienesta (AFCOS) funkcijas
Eiropas Savienības finanšu interešu aizsardzības veicināšanai Latvijā.
AFCOS mērķis ir nodrošināt efektīvu sadarbību un informācijas apmaiņu ar
Eiropas Biroju krāpšanas apkarošanai (OLAF) un Latvijas kompetentām iestādēm,
lai veicinātu "nulles tolerances" politikas īstenošanu pret ES
finanšu līdzekļu izkrāpšanu.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā juridiskā izglītība vai
izglītība sociālajās, tiesību, komerczinībās
- vismaz 5 gadu profesionālā pieredze noziedzīgu nodarījumu izmeklēšanas
darbā vai 5 gadu pieredze normatīvo aktu un metodoloģijas izstrādes jomā
- pārzini Latvijas un Eiropas Savienības tiesisko regulējumu attiecībā uz
administratīvo lietu un krimināllietu izmeklēšanu
- prasme vadīt un koordinēt sanāksmes, kā arī prasme argumentēt un aizstāvēt
savu viedokli
- prasme vadīt nelielas funkcijas darbu un darboties pēc paša iniciatīvas,
sniedzot priekšlikumus un ierosinājumus darba efektivizēšanai
un pilnveidošanai
- labas angļu valodas zināšanas (B2 vai C līmenis), spēja tās pielietot
normatīvo aktu lasīšanā, spēja paust un aizstāvēt savu viedokli komunikācijā ar
Eiropas Komisiju, un citu valstu pārstāvjiem gan mutiski, gan rakstiski
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Pievienojies Eiropas Savienības fondu revīzijas departamenta kolektīvam
un mēs tev uzticēsim:
- izveidot un ieviest vienotu AFCOS informācijas apmaiņas un administratīvo
pārbaužu sadarbības sistēmu ES finanšu interešu aizsardzībai
- koordinēt dažādu vietējo un ārvalstu kompetento iestāžu informācijas
apmaiņu un sadarbību krāpšanas novēršanas, izmeklēšanas un citās krāpšanas
apkarošanas jomās
- izskatīt fizisko un juridisko personu iesniegumus un nepieciešamības
gadījumā sazināties ar tiesībaizsardzības iestādēm par iespējamiem noziedzīgiem
nodarījumiem, kā arī organizēt AFCOS darba grupas konkrētu gadījumu
izskatīšanai
- sniegt atbalstu OLAF administratīvo pārbaužu veikšanā Latvijas teritorijā
- izstrādāt normatīvos aktus/procedūras saistībā par AFCOS kompetencē
esošiem jautājumiem ES finanšu interešu aizsardzības jomā, sadarbību noziedzīgu
noziegumu izmeklēšanas uzsākšanai, datu analizēšanu un iesniegumu izskatīšanu
un savstarpēju sadarbību ar kompetentām iestādēm, kā arī nodrošināt normatīvo
aktu tālāku virzību
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu
finanšu instrumentu vadība" III C līmenis un 12. mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, dokumentu par
izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus
pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 15 dienu laikā
no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta
vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir
neskaidrības vai jautājumi, pa tālr. 67083908.
OP 2017/143.AKK3
Ventspils pilsētas dome (reģ. Nr. 90000051970)
aicina pieteikties uz Ventspils pilsētas domes Būvniecības administratīvās
inspekcijas būvinspektora/-es amatu (darba līgums uz nenoteiktu laiku)
Prasības:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība arhitektūras jomā arhitekta
studiju programmā vai vismaz pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
būvniecības jomā būvinženiera studiju programmā
- ir patstāvīgās prakses tiesības arhitektūras jomā arhitekta profesijā vai
būvniecības jomā būvinženiera profesijā - būvspeciālista
sertifikāts (būvdarbu vadīšanā, būvuzraudzībā vai projektēšanā)
- zināšanas par būvniecības jautājumus reglamentējošajiem normatīvajiem
aktiem un Administratīvā procesa likuma izpratne
- valsts valodas zināšanas normatīvajos aktos noteiktajā līmenī
- labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, t.sk.
prasme strādāt ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī
- B kategorijas transportlīdzekļu vadītāja apliecība
- augsta saskarsmes kultūra, labas sadarbības un organizatoriskās prasmes
- precizitāte un augsta atbildības sajūta
- spēja strādāt patstāvīgi, noteikt prioritātes un plānot ikdienas darbu
Mēs piedāvājam:
- iespēju strādāt profesionālā un dinamiskā komandā, labus darba apstākļus
- individuālās izaugsmes, attīstības un apmācību iespējas
- konkurētspējīgu atlīdzību
- sociālās garantijas
CV un motivācijas vēstuli līdz 2017.gada 28.jūlijam ieskaitot iesniegt
Ventspils pilsētas domes Personāla nodaļā, 44.kabinetā, 3.stāvā, Jūras ielā 36,
Ventspilī, vai sūtīt elektroniski: personals@ventspils.lv,
uzziņas pa tālr. 636 01143, 636 01112.
OP 2017/143.AKK4
Ventspils pilsētas dome (reģ. Nr. 90000051970)
aicina pieteikties uz Ventspils pilsētas domes Būvniecības administratīvās
inspekcijas būvinspektora palīga/-dzes amatu (darba līgums uz noteiktu laiku)
Prasības:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība arhitektūras jomā arhitekta
studiju programmā vai vismaz pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
būvniecības jomā būvinženiera studiju programmā
- zināšanas par būvniecības jautājumus reglamentējošajiem normatīvajiem
aktiem un Administratīvā procesa likuma izpratne
- valsts valodas zināšanas normatīvajos aktos noteiktajā līmenī
- labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, t.sk.
prasme strādāt ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī
- B kategorijas transportlīdzekļu vadītāja apliecība
- augsta saskarsmes kultūra, labas sadarbības un organizatoriskās prasmes
- precizitāte un augsta atbildības sajūta
- spēja strādāt patstāvīgi, noteikt prioritātes un plānot ikdienas darbu
Mēs piedāvājam:
- iespēju strādāt profesionālā un dinamiskā komandā, labus darba apstākļus
- individuālās izaugsmes, attīstības un apmācību iespējas
- konkurētspējīgu atlīdzību
- sociālās garantijas
CV un motivācijas vēstuli līdz 2017.gada 28.jūlijam
ieskaitot iesniegt Ventspils pilsētas domes Personāla nodaļā, 44.kabinetā,
3.stāvā, Jūras ielā 36, Ventspilī, vai sūtīt elektroniski: personals@ventspils.lv,
uzziņas pa tālr. 636 01143, 636 01112.
OP 2017/143.AKK5
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz
Struktūrfondu departamenta vecākā/-s referenta/-es amatu (uz noteiktu laiku)
Amata mērķis: Eiropas Savienības struktūrfondu plānošanas, ieviešanas un uzraudzības
nodrošināšana 2014.-2020.gada plānošanas periodā
vispārējās izglītības attīstības jomā.
Galvenie amata pienākumi:
- pārzināt vispārējās izglītības, t.sk., speciālās un karjeras izglītības
(turpmāk - vispārējā izglītība) sektoru, veikt vispārējās izglītības sektora
datu analīzi un sadarbībā ar citām ministrijas struktūrvienībām analizēt
investīciju vajadzības, lai nodrošinātu Eiropas Savienības struktūrfondu
(Eiropas Reģionālās attīstības fonds, Eiropas Sociālais fonds) (turpmāk -
struktūrfondi) līdzekļu plānošanu atbilstoši nozares vajadzībām, kā arī
plānošanas dokumentu un normatīvo aktu izstrādi ministrijas kompetencē esošo
struktūrfondu specifisko atbalsta mērķu ietvaros 2014.-2020.gada
plānošanas periodam
- atbilstoši kompetencei koordinēt ietekmes novērtējuma izstrādi, nodrošināt
projektu iesniegumu vērtēšanas kritēriju, kā arī šo kritēriju piemērošanas
metodikas izstrādi ministrijas kompetencē esošo struktūrfondu specifisko
atbalsta mērķu ietvaros vispārējās izglītības attīstības jomā
- izstrādāt Ministru kabineta noteikumus un to grozījumus par ministrijas
kompetencē esošo struktūrfondu specifisko atbalsta mērķu īstenošanu vispārējās
izglītības attīstības jomā, nodrošināt to saskaņošanu un iesniegšanu
apstiprināšanai Ministru kabinetā
- atbilstoši kompetencei uzraudzīt specifiskā atbalsta mērķa rezultātu
sasniegšanu, tai skaitā iznākuma un rezultāta rādītāju sasniegšanu
- savas kompetences ietvaros sagatavot analītisku un apkopojošu informāciju
par struktūrfondu specifisko atbalsta mērķu ieviešanu, tajā skaitā ministrijas
kā atbildīgās iestādes ziņojumam par struktūrfondu specifisko atbalsta mērķu
ieviešanu un citu institūciju sagatavotajiem ziņojumiem
- izstrādāt citus tiesību aktu projektus, informatīvos ziņojumus, metodikas
un citus dokumentus, kas nepieciešami sekmīgai struktūrfondu atbalsta
plānošanai un ieviešanai vispārējās izglītības jomā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze darbā valsts pārvaldē ilgāka par vienu gadu
- pieredze darbā struktūrfondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu
administrēšanas vai projektu vadības jautājumos ilgāka par vienu gadu
- zināšanas par normatīvajiem aktiem struktūrfondu jomā, par struktūrfondu
plānošanu, īstenošanu, ietekmes izvērtēšanu, uzraudzību
- zināšanas par struktūrfondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu
administrēšanu vai projektu vadības jautājumiem
- zināšanas par politikas plānošanas dokumentiem un normatīvajiem aktiem
vispārējā izglītībā
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot
dokumentus un literatūru svešvalodā
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru, tai skaitā labas iemaņas
darbā ar MS Excel un PowerPoint
Ministrija piedāvā:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- mēnešalgu no 1099,00 līdz 1174,00 euro
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei), amats klasificēts 44.amata saimes IIB līmenī (10.mēnešalgu
grupa)
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu, stājoties amatā
- labus darba apstākļus - Rīgā, Smilšu ielā 7
Iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule, kurā ir aprakstīta darba pieredze tiesību
aktu projektu izstrādē vai darbā ar struktūrfondu administrēšanu, norādot darba
periodu (ja pieteikuma vēstulē nav aprakstīta minētā pieredze un laika periods,
konkursa komisija uzskata, ka pretendentam nav šādas pieredzes, un pretendents
netiek virzīts nākamajā kārtā)
- CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV
standarta formai)
- izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši
ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā)
Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit)
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", iesniedzamos dokumentus:
- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407.kabinets, Rīga,
LV-1050);
- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar
norādi "Struktūrfondu departamenta vecākais referents".
Informējam, ka amata konkurss noritēs 2 kārtās šādi: 1.kārtā notiks pretendentu
iesniegto dokumentu atbilstības izvērtēšana; 2.kārtā iekļuvušie pretendenti
tiks aicināti uz darba interviju. Pēc konkursa 1.kārtas, sazināsimies tikai ar
tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa nākamajai
kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta
pirmo daļu, Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un
zinātnes ministrija.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Tālr. uzziņām 67047993.
OP 2017/143.AKK6
Valsts kanceleja ir tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas nodrošina
Ministru prezidenta un Ministru kabineta darbību. Meklējam profesionālus,
atbildīgus un uz rezultātu orientētus kolēģus. Ja esat gatavs/-a jauniem
izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Valsts
kancelejas kolektīvam
Piedāvājam pieteikties Komunikācijas departamenta vadītāja vietnieka/-ces valsts civildienesta ierēdņa(-nes) amatam uz nenoteiktu
laiku
Galvenie pienākumi:
- veidot un īstenot valdības komunikācijas politiku
- koordinēt valsts pārvaldes komunikāciju
- plānot un organizēt ministriju par komunikāciju atbildīgo speciālistu
mācību un pieredzes apmaiņas pasākumus
- organizēt plaša mēroga komunikācijas kampaņas un pasākumus
Amata prasības un nepieciešamās kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība komunikācijas vai sabiedrisko attiecību jomā (vēlams maģistra
grāds atbilstošā nozarē)
- vismaz trīs gadu darba pieredze komunikācijas, mediju
vai sabiedrisko attiecību jomā
- pieredze liela apjoma informācijas atlasīšanā, sagatavošanā un
apstrādāšanā (arī angļu valodā) (pieteikumā lūdzam minēt konkrētus piemērus)
- vēlama darba pieredze vadošā amatā
- vēlama pieredze stratēģiskajā plānošanā (pieteikumā lūdzam minēt konkrētus
piemērus)
- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- ļoti labas angļu valodas zināšanas, vēlamas otrās svešvalodas zināšanas
Valsts kanceleja piedāvā:
- atbildīgu darbu vadošā valsts pārvaldes iestādē, piedāvājot iespēju celt
valsts pārvaldes efektivitāti, produktivitāti un konkurētspēju
- profesionālu, atsaucīgu un draudzīgu kolēģu komandu
- saņemt stabilu atalgojumu atbilstoši 11. mēnešalgu grupai un sociālās
garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt
vai iesniegt Valsts kancelejā, Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, fakss
67082969, e-pasts: pasts@mk.gov.lv, tālr. uzziņām
67082844. Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas, sazināsimies
tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai
kārtai.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2017/143.AKR1
Izglītības kvalitātes valsts dienests paziņo, ka konkursa kārtībā
Licencēšanas un reģistru departamenta vecākās referentes amatā 2017.gada
13.jūlijā ir iecelta LILITA VOITKEVIČA.
OP 2017/143.AKR2
Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2017.gada 4.jūlijā Nodarbinātības
valsts aģentūras Pakalpojumu departamenta direktora vietnieces - Darba
meklēšanas atbalsta nodaļas vadītājas - amatā ir iecelta LELDE ĶIKUTE.
OP 2017/143.AKR3
Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2017.gada 6.jūlijā Nodarbinātības
valsts aģentūras Rīgas reģionālās filiāles Klientu apkalpošanas centra
nodarbinātības aģentes amatā ir iecelta SANDA ŠVARCA.