Laidiens: 19.07.2017., Nr. 142
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/142.AKK1
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830)
kolektīvam!
Piedāvātais amats - Sociālās statistikas departamenta Mājsaimniecību
apsekojumu sagatavošanas un kontroles daļas vecākais/-ā referents/-e (uz
noteiktu laiku)
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 800-950 euro, atbilstoši profesionālajai
pieredzei
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu
- darbavietu Rīgas centrā
Pamatpienākumi:
- veikt Valsts statistiskās informācijas programmā un citos normatīvajos
dokumentos noteikto uzdevumu izpildi, izmantojot spēkā esošās metodoloģijas un
instrukcijas
- veikt mājsaimniecību un personu apsekojumu rezultātu analīzi
- veikt kolektīvo mājokļu un sabiedriska tipa iestāžu saraksta precizēšanu
- līdzdarboties jauno apsekojumu veidlapu vai jauno apsekojumu moduļu
testēšanā
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai
socioloģijā
- labas datorprasmes (MS Excel, MS Word)
- pieredze ar ekonomiku vai socioloģiju, vai administratīvo datu informācijas
apstrādi saistītos jautājumos
- labas angļu valodas zināšanas
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum
Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba
pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā
CSP mājaslapas www.csb.gov.lv sadaļā Darba
piedāvājumi), iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai nosūtīt pa
pastu (LV-1301), vai pa e-pastu: personals@csb.gov.lv
10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Konsultācijas pa tālr. 67366792.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.
OP 2017/142.AKK2
Precizējot iepriekš
publicēto
Iekšējās drošības birojs precizē izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
2017. gada 17. jūlijā laidienā Nr. 140 publicēto paziņojumu par konkursu uz
Administratīvās nodaļas juriskonsulta (valsts civildienesta ierēdņa) amatu.
Paziņojuma teksts pareizi lasāms šādā redakcijā:
Iekšējās drošības birojs, reģistrācijas numurs 90010643967, izsludina
atklātu konkursu uz Iekšējās drošības biroja Administratīvās nodaļas
juriskonsulta/-es (valsts civildienesta ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnes tematiskajā jomā
- vismaz divu gadu profesionālā pieredze (pēdējo piecu gadu laikā) juridiskā
specialitātē valsts pārvaldē - tiks par priekšrocību skatīta pieredze juridiskā
specialitātē Iekšlietu ministrijas sistēmas iestādēs
- zināšanas un praktiskā pieredze normatīvo aktu un administratīvo aktu
projektu izstrādē
- zināšanas un praktiskā pieredze tiesību aktu projektu izstrādē un analīzē
- zināšanas un praktiskā pieredze administratīvajās un valsts pārvaldes
tiesībās
- pieredze darbā ar publiskajiem iepirkumiem valsts pārvaldē
- teicamas datorlietotāja prasmes (MS Office
produkti, tīmekļa pārlūkprogrammas)
- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē
- prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
Amata pienākumu pildīšanai nepieciešama speciālā atļauja pieejai valsts
noslēpuma objektiem.
Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot tiesību aktu, iekšējo normatīvo aktu, iestādes lēmumu (rīkojumu,
administratīvo aktu), līgumu un citu dokumentu projektus atbilstoši normatīvo
aktu un juridiskās tehnikas prasībām
- pārstāvēt Iekšējās drošības biroju tiesā
- sagatavot priekšlikumus grozījumiem ārējos normatīvajos aktos
Piedāvājam:
- prestižu un izaicinošu darbu valsts pārvaldes iestādē
- atalgojumu atbilstoši 11. mēnešalgu grupai un sociālās
garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- iespēju pilnveidot savas zināšanas un prasmes dažādos kursos un semināros
- profesionālu komandu
Pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (Curriculum Vitae) (atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
iesniegt ne vēlāk kā desmit dienas no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Iekšējās drošības birojam Krišjāņa
Valdemāra ielā 1A, Rīgā, LV-1010. vai sūtīt uz e-pastu: personals@idb.gov.lv
ar norādi - "Konkursam uz vakanto IDB AN juriskonsulta (21-IV)
amatu". Tālr. informācijai 67209043.
OP 2017/142.AKK3
Precizējot iepriekš
publicēto
Iekšējās drošības birojs precizē izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
2017. gada 17. jūlijā laidienā Nr. 140 publicēto paziņojumu par konkursu uz
Administratīvās nodaļas juriskonsulta (valsts civildienesta ierēdņa) amatu.
Paziņojuma teksts pareizi lasāms šādā redakcijā:
Iekšējās drošības birojs, reģistrācijas numurs 90010643967, izsludina
atklātu konkursu uz Iekšējās drošības biroja Administratīvās nodaļas
juriskonsulta/-es (valsts civildienesta ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnes tematiskajā jomā
- vismaz divu gadu profesionālā pieredze (pēdējo piecu gadu laikā) juridiskā
specialitātē valsts pārvaldē - tiks par priekšrocību skatīta pieredze juridiskā
specialitātē Iekšlietu ministrijas sistēmas iestādēs
- zināšanas un praktiskā pieredze normatīvo aktu un administratīvo aktu
projektu izstrādē
- zināšanas un praktiskā pieredze tiesību aktu projektu izstrādē un analīzē
- zināšanas un praktiskā pieredze administratīvajās un valsts pārvaldes
tiesībās
- teicamas datorlietotāja prasmes (MS Office
produkti, tīmekļa pārlūkprogrammas)
- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē
- prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
Amata pienākumu pildīšanai nepieciešama speciālā atļauja pieejai valsts
noslēpuma objektiem.
Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot, noformēt un izstrādāt administratīvo aktu projektus atbilstoši
normatīvo aktu un juridiskās tehnikas prasībām
- pārstāvēt Iekšējās drošības biroju tiesā
- izstrādāt iekšējo un ārējo normatīvo aktu projektus
Piedāvājam:
- prestižu un izaicinošu darbu valsts pārvaldes iestādē
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un
sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- iespēju pilnveidot savas zināšanas un prasmes dažādos kursos un semināros
- profesionālu komandu
Pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (Curriculum Vitae) (atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams
tīmekļvietnē www.europass.lv) un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt ne vēlāk kā desmit dienas no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Iekšējās
drošības birojam Krišjāņa Valdemāra ielā 1A, Rīgā, LV-1010, vai sūtīt uz
e-pastu: personals@idb.gov.lv ar norādi -
"Konkursam uz vakanto IDB AN juriskonsulta (21-IIIB) amatu". Tālr.
informācijai 67209043.
OP 2017/142.AKK4
SIA "Rīgas veselības centrs" aicina darbā virsmāsu
Prasības:
- augstākā izglītība māszinībās vai veselības zinātņu jomā
- reģistrācija ārstniecības personu reģistrā, sertifikāts specialitātē
- vēlama vismaz 3 gadu pieredze virsmāsas vai galvenās māsas darbā
- prasme organizēt un plānot personāla, finanšu un materiālos resursus
- pieredze darbā ar personāla darba laika plānošanu un uzskaiti
- spēja uzņemties līdera lomu, uzņemties komandas darba organizēšanu un
pārraudzīšanu
- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju
- augsta atbildības izjūta, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- labas datora lietošanas prasmes
Pienākumi:
- organizēt, koordinēt medicīniskās aprūpes nodrošināšanu filiālē
- koordinēt un pārraudzīt medicīnas māsu darbu filiālē
- plānot, organizēt un kontrolēt Higiēnas un pretepidēmiskā režīma plāna
ievērošanu filiālē
- plānot, organizēt un kontrolēt padoto darbinieku darbu, plānot personāla
resursus un noslodzi. Organizēt darbinieku aizvietošanu
- organizēt filiāles dokumentu apriti
- nodrošināt racionālu materiālo vērtību, t.sk., saimniecības inventāra un
kancelejas preču sadali, kontrolēt to lietderīgu un saimniecisku izmantošanu un
uzskaiti
Piedāvājam:
- interesantu un dinamisku darbu stabilā uzņēmumā
- izaicinājumu un iespēju sevi pierādīt
- profesionālu, draudzīgu kolektīvu
Pieteikuma vēstuli un CV, kā arī izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un
citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus ar norādi "Virsmāsa",
lūdzam sūtīt uz e-pastu: personals@rigasveseliba.lv līdz 2017.gada 2.augustam.
Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz tikšanos
klātienē.
OP 2017/142.AKK5
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr.90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un
kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina atkārtotu konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes)
amatu -Veselības aprūpes uzraudzības un kontroles departamenta Zāļu uzraudzības
un kontroles nodaļas inspektors/-e (divas amata vietas uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā farmaceitiskā izglītība, maģistra vai tam pielīdzināts grāds
farmācijas nozarē
- profesionālā pieredze farmācijas jomā ne mazāk kā 2 gadi
- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un Administratīvā procesa
pārzināšana un pielietošana praksē
- Veselības inspekcijas darbību un farmācijas jomu reglamentējošo normatīvo
aktu pārzināšana un pielietošana praksē
- izpratne par Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem
- valsts valodas prasme atbilstoši C 1 līmenim
- divu svešvalodu (angļu, krievu) pārzināšana
- prasme strādāt ar datoru (MS Word, Excel, PowerPoint) un citiem
tehniskajiem līdzekļiem
- labas lietvedības prasmes
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Galvenie pienākumi:
- uzraudzīt un kontrolēt farmācijas jomu regulējošo normatīvo aktu prasību
ievērošanu
- veikt plānotas un neplānotas farmaceitiskās darbības kontroles
- izskatīt juridisko un fizisko personu iesniegumus un sūdzības, sagatavot atbildes
- klasificēt normatīvo aktu pārkāpumus, ierosināt un izskatīt
administratīvās lietas, sagatavot administratīvo pārkāpumu protokolus un
lēmumus
- kontrolēt ambulatorai ārstniecībai paredzēto zāļu iegādes izdevumu
kompensācijas kārtību
- regulāri aktualizēt pārbaudāmo objektu datu bāzi par uzraudzībā esošajos
objektos (uzņēmumos) veiktajām pārbaudēm u.c.
Mēs piedāvājam:
- darbu profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 10.mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi inspektors Zāļu
uzraudzības un kontroles nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas)
iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā,
Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai pa e-pastu: personal@vi.gov.lv
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67819675, e-pasts: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Veselības inspekcija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekšminētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Veselības
inspekcija, kontaktinformācija: Klijānu iela 7, Rīga, LV-1012.
OP 2017/142.AKK6
Veselības ministrija (reģ. Nr.90001474921)
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu - Resursu vadības
departamenta direktora vietnieks/-ce
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze darbā valsts pārvaldē
- pieredze projektu plānošanā un realizācijā
- izpratne un zināšanas par politikas plānošanas sistēmu
- pieredze stratēģisku dokumentu izstrādāšanā, prasmes analizēt nozares
darbību, identificēt problēmas un izstrādāt risinājumus
- angļu valodas zināšanas, vēlamas otras svešvalodas zināšanas
- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību,
ētiskums un orientācija uz attīstību
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt tiesību aktu projektus informācijas un komunikācijas
tehnoloģijas infrastruktūras un pakalpojumu attīstības jomā ārvalstu finanšu
palīdzības projektu īstenošanas ietvaros
- plānot projektu resursus, koordinēt ārvalstu finanšu palīdzības projektu
vadību, sniegt priekšlikumus par nepieciešamajiem grozījumiem normatīvajos
aktos
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10
kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876017, vai sūtot uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.
OP 2017/142.AKK7
Juridiskās palīdzības administrācija (reģ. Nr.
90002069765, www.jpa.gov.lv) izsludina konkursu uz
Juridiskās palīdzības nodrošinājuma nodaļas juriskonsulta/-es ierēdņa(-nes)
amatu uz nenoteiktu laiku (amata saime 21, līmenis IIIB)
Galvenie amata pienākumi:
- izvērtēt personu iesniegumus valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības
pieprasījumam, sagatavot administratīvo aktu projektus, sniegt konsultācijas
par valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības saņemšanas kārtību
- izvērtēt personu iesniegumus par valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības
līguma slēgšanu, sagatavot juridiskās palīdzības līgumu projektus, veikt
juridiskās palīdzības sniedzēju paziņojumu atbilstības pārbaudi
Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs
- padziļinātas zināšanas civilprocesa un administratīvā procesa tiesībās
- darba pieredze valsts pārvaldē
- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādē un pārstāvībā tiesā
- vēlama pieredze darbā ar sociālās palīdzības vai sociālo pakalpojumu
saņēmējiem
- kompetences: analītiskā domāšana, orientācija uz rezultātu sasniegšanu,
komunikācija, ētiskums
- teicamas latviešu valodas un divu svešvalodu, no kurām viena ir Eiropas
Savienības oficiālā valoda (vēlams - angļu valoda, krievu valoda), zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office programmas)
Tevi sagaida:
- intensīvs un atbildīgs darbs komandā
- iespējas profesionāli augt un papildināt zināšanas
- atalgojums pēc pārbaudes laika - atbilstoši noteiktajai kategorijai
paredzētajam apmēram no 840 EUR līdz 980 EUR
- darbavieta Rīgas centrā
Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum
Vitae) ar norādi vakance "juriskonsulta/-es
amats" un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" lūdzam sūtīt Juridiskās palīdzības administrācijai Pils laukumā
4, Rīgā, LV-1050, fakss 67514209, e-pasta adrese: jpa@jpa.gov.lv.
OP 2017/142.AKK8
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes
iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko
rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties
augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes
(reģistrācijas Nr.90000069830) kolektīvam!
Piedāvātais amats - Informācijas,
izdevniecības un poligrāfijas departamenta Informācijas un komunikācijas daļas
vecākais/-ā referents/-e
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 800-850 euro, atbilstoši profesionālajai
pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu
- profesionālo izaugsmi
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pamatpienākumi:
- sniegt konsultācijas juridiskām un fiziskām personām par statistikas datu
pieejamību, pieprasījumu noformēšanu
- izskatīt informācijas pieprasījumus un sagatavot atbildes latviešu un
angļu valodā
- veikt ziņojumos un dažādos informatīvajos materiālos ietvertās statistiskās
informācijas pārbaudi
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Word, MS Excel)
- prasme rakstiski izteikties
- labas angļu valodas zināšanas
- labas komunikācijas prasmes
- spēja atrast un apkopot informāciju, precizitāte
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum
Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba
pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā
CSP mājaslapas www.csb.gov.lv sadaļā Darba
piedāvājumi), iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai
nosūtīt pa pastu (LV-1301), vai e-pastu: personals@csb.gov.lv
15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Konsultācijas pa tālr. 67366792.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.
OP 2017/142.AKK9
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu
- Kontroles departamenta Administratīvās nodaļas vecākais/-ā juriskonsults/-e
(1 amata vieta uz noteiktu laiku)
Ja esi jurists ar pieredzi administratīvo aktu izstrādē un virzībā, iestādes
pārstāvībā tiesā, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības
valsts kontroles birojam.
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- administratīvo aktu gatavošana ēku ekspluatācijas uzraudzības ietvaros un
būvdarbu kontroles jomā
- izskatīt iesniegumus un sagatavot atbilžu projektus
- pārstāvēt iestādes intereses tiesvedības procesos, kā arī juridiskajos
jautājumos valsts pārvaldes iestādes un citās institūcijās
- sniegt juridiskas konsultācijas būvdarbu procesa dalībniekiem un ēku
īpašniekiem
- izstrādāt iekšējos normatīvos aktus, vadlīnijas un citus metodiskos
dokumentus
Ja tev ir:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- vēlama pieredze jurista darbā valsts pārvaldes iestādē ne mazāka kā 2 (divus)
gadus
- profesionālās zināšanas un prasmes administratīvo lietu izskatīšanā un administratīvo
aktu noformēšanā
- prasme normatīvo aktu pielietošanā un izstrādē
- spēja un prasme veikt pārstāvību administratīvajā tiesā un valsts
pārvaldes iestādēs u.c.
- prasme noskaidrot un vērtēt lietas būtiskos faktiskos apstākļus (tai
skaitā prasme savākt, apstrādāt, analizēt un vērtēt informāciju un dokumentus)
un juridiski argumentēt izdarītos secinājumus
- pieredze būvniecības nozari regulējošo normatīvo aktu pielietošanā
- teicamas valsts valodas zināšanas, labas angļu un krievu valodas zināšanas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu
Aicinām tevi iesūtīt CV ar motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus
dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību
veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam
K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasts: pasts@bvkb.gov.lv
ar norādi "Kontroles departamenta Administratīvās nodaļas vecākā
juriskonsulta amata konkursam" līdz 2017.gada 2.augustam.
Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz
2017.gada 15.augustam.
Uzziņas pa tālr. 67013304.
Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, ka pretendents
piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Būvniecības valsts
kontroles biroja personāla atlases konkursos.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2017/142.AKR1
Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Sociālās
statistikas departamenta Darba samaksas statistikas daļas vecākās referentes
ierēdnes amatā uz noteiktu laiku 17.07.2017. iecelta AIGA BŪMANE.
OP 2017/142.AKR2
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Valsts
tehniskās uzraudzības aģentūras Tehniskās uzraudzības departamenta jurista
(valsts civildienesta ierēdņa) amatā uz noteiktu laiku no 2017.gada 18.jūlija
tiks iecelts MĀRIS BĒRZIŅŠ.
OP 2017/142.AKR3
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Valsts
tehniskās uzraudzības aģentūras Tehniskās uzraudzības departamenta Zemgales
reģiona nodaļas inspektora (valsts civildienesta ierēdņa) amatā uz nenoteiktu
laiku no 2017.gada 21.jūlija tiks iecelts ANDREJS IVANOVS.
OP 2017/142.AKR4
Maksātnespējas administrācija paziņo, ka konkursa kārtībā Maksātnespējas
procesa nodrošinājuma departamenta juriskonsultes amatā uz noteiktu laiku
2017.gada 17.jūlijā ir iecelta KLINTA KRAMA.
OP 2017/142.AKR5
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Uzņēmējdarbības un inovāciju departamenta Inovāciju
nodaļas projekta vadītājas amatā uz noteiktu laiku no 2017.gada 17.jūlija
iecelta SANTA KRŪMIŅA.
OP 2017/142.AKR6
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Juridiskā nodrošinājuma un projektu atlases
departamenta Izglītības, zinātnes un cilvēkresursu attīstības projektu atlases
nodaļas ekspertes amatā uz noteiktu laiku no 2017.gada 17.jūlija iecelta
SINTIJA TROPA.
OP 2017/142.AKR7
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Izglītības un zinātnes attīstības departamenta
Zinātnes attīstības un pētniecības projektu nodaļas projekta vadītājas amatā uz
noteiktu laiku no 2017.gada 17.jūlija iecelta LAURA GREIŠKĀNE.