Laidiens: 17.07.2017., Nr. 140
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/140.AKK1
VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA aicina darbā Elektronisko iepirkumu
departamenta Katalogu satura nodaļas VECĀKO KONSULTANTU (ierēdņa amata vieta uz
ierēdņa prombūtnes laiku)
Galvenie pienākumi:
- sniegt konsultācijas Elektronisko iepirkumu sistēmas (turpmāk - EIS) lietotājiem
par sistēmas darbību
- veikt jaunu sistēmas lietotāju reģistrāciju
- veikt EIS lietotāju reģistrēto pieteikumu apstrādi pieteikumu un uzdevumu
vadības sistēmā
- veikt reģistrēto pieteikumu analīzi un sniegt ierosinājumus EIS
pilnveidošanai
- dokumentēt publisko iepirkumu procedūras un piedalīties publisko iepirkumu
komisijas darbā
- veikt EIS katalogos pieprasīto/nepieprasīto preču analīzi, kā arī
piedalīties sākotnējā tehniskās specifikācijas projekta sagatavošanā EIS
katalogu darbību regulējošām iepirkumu procedūrām, kā arī sagatavot ar
tehniskajām specifikācijām saistītus skaidrojumu un atbilžu projektus
- nodrošināt vispārīgo vienošanos un tehnisko specifikāciju datu ievadīšanu
EIS
Prasības:
- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinātnē vai ekonomikā vai vadības
zinātnē vai datorzinātnēs), kas papildināta ar amatam nepieciešamām speciālām
zināšanām
- vismaz viena gada pieredze publiskās pārvaldes iepirkumu komisijas darbā,
t. sk. pieredze tehnisko specifikāciju sagatavošanā un/vai iepirkumu
komisijas sēžu protokolu un iepirkumu procedūru gala ziņojumu sagatavošanā
- labas zināšanas publisko iepirkumu jomā
- teicamas latviešu valodas zināšanas un vēlamas angļu valodas zināšanas
- teicamas datora lietošanas prasmes, t. sk. pieredze darbā ar liela
apjoma MS Office failiem
Par priekšrocību tiks uzskatīta:
- pieredze darbā ar informācijas sistēmām
- pieredze darbā ar zvanu centru un lietotāju pieteikumu apstrādes sistēmām
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iegūt zināšanas un pieredzi publisko iepirkumu jautājumos
- mēnešalgu no 940,00 euro
(pirmā kvalifikācijas kategorija), 1030,00 euro (otrā kvalifikācijas
kategorija), 1200,00 euro
(trešā kvalifikācijas kategorija) un sociālās garantijas
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju lūdzam iesniegt līdz 2017. gada
31. jūlijam plkst. 16.00 Valsts reģionālās attīstības aģentūras
Administratīvajā departamentā (adrese: Alberta iela 10, Rīga, LV-1010) vai
sūtīt uz e-pasta adresi darbs@vraa.gov.lv. Tālr.
uzziņām 67350636, 28347888.
OP 2017/140.AKK2
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes
iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko
rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties
augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes
(reģistrācijas Nr.90000069830) kolektīvam!
Piedāvātais amats - Makroekonomiskās statistikas departamenta
Valsts finanšu daļas vecākais referents
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 800-900 euro, atbilstoši profesionālajai
pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu
- profesionālo izaugsmi
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pamatpienākumi:
- statistisko veidlapu informācijas analīze par uzņēmumu finanšu aktīviem un
finanšu pasīviem, skaidrojumu sagatavošana uzņēmumiem par veidlapu
aizpildīšanu, kā arī uzņēmumu konsultēšana par to aizpildīšanu
- uz vispārējās valdības sektoru pārklasificēto uzņēmumu datu apkopošana,
veicot datu analīzi un balansēšanu
- vispārējās valdības sektora saraksta uzturēšana
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai
finansēs
- darba pieredze finanšu vai grāmatvedības jomā
- labas angļu valodas zināšanas
- labas analītiskās prasmes
- labas datorprasmes (MS Office aplikācijas:
Excel, Access, Word)
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta
iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir
pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv
sadaļā "Darba piedāvājumi") iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1
vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv
20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366792.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.
OP 2017/140.AKK3
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes
iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko
rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties
augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes
(reģistrācijas Nr. 90000069830) kolektīvam!
Piedāvātais amats - Statistikas metodoloģijas un kvalitātes
departamenta Statistikas plānošanas un standartizācijas daļas vecākais
referents
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 800-900 euro, atbilstoši profesionālajai
pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu
- profesionālo izaugsmi
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- darbavietu Rīgas centrā
Pamatpienākumi:
- izstrādāt Oficiālās statistikas programmas (turpmāk - OSP) projektu trim
gadiem, sagatavot to iesniegšanai apstiprināšanai Ministru kabinetā normatīvajos
aktos noteiktajā kārtībā
- koordinēt OSP sagatavošanu citās oficiālās statistikas ražojošajās iestādēs
- uzraudzīt Pārvaldes Kvalitātes vadības sistēmas procesa par OSP
īstenošanu, pēc nepieciešamības aktualizēt procesu sadarbībā ar Pārvaldes
Kvalitātes vadības sistēmas speciālistu
- piedalīties Pārvaldes Darba plāna izstrādāšanā un izpildes kontrolē
- piedalīties Eiropas statistikas produktu kataloga un OSP sasaistes modeļa
izstrādē
- piedalīties OSP un Pārvaldes Darba plāna sasaistes modeļa izstrādē
- piedalīties oficiālās statistikas izmaksu aprēķināšanas apraksta
sagatavošanā
- pēc vajadzības informēt Pārvaldes darbiniekus par izmaiņām statistisko
darbu plānošanas jautājumos un/vai organizēt Pārvaldes darbiniekiem apmācības
par tiem
- pēc vajadzības organizēt iekšzemes seminārus un sniegt konsultācijas par
amata pienākumos iekļautajiem jautājumiem
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- spēja patstāvīgi sagatavot prezentācijas ar darbu saistītiem jautājumiem
un uzstāties vidēji lielas auditorijas priekšā
- zināšanas par tiesību aktu izstrādi un darba organizēšanu valsts pārvaldē
- pamatzināšanas par Eiropas Savienības jautājumiem
- prasme elektroniski strādāt ar liela apjoma dokumentiem
- prasme strukturēti analizēt dažādus datus,
piemeklējot atbilstošas metodiskās pieejas
- ļoti labas sadarbības un komunikācijas, t. sk. viedokļa
argumentēšanas prasmes
- prasme strādāt komandā un patstāvīgi plānot savu darbu
- labas angļu valodas zināšanas
- labas datorprasmes (Ms Office: Word,
Excel, Access, PowerPoint)
- ļoti labas latviešu valodas zināšanas mutvārdos un rakstos
- darba pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta
iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir
pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv
sadaļā "Darba piedāvājumi"), iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā,
Lāčplēša ielā 1, vai nosūtīt pa pastu (LV-1301) vai uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas
pa tālruni 67366792.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.
OP 2017/140.AKK4
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz ES fondu projektu
departamenta ESF projekta "Atbalsts ilgākam darba mūžam'' vecākā eksperta
amatu (1 amata vieta uz noteiktu laiku, uz projekta īstenošanas laiku)
Prasības pretendentam/-ei:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- vēlama darba pieredze juridiskos jautājumos vismaz viens gads
- Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvo aktu pārzināšana amata
kompetences ietvaros, ieskaitot Eiropas Savienības struktūrfondu jomā
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības
nodarbinātības politikas jautājumiem
- spēja strādāt pastāvīgi, identificēt problēmas, novērtēt riskus, piedāvāt
risinājumus
- datorprasmes MS Office (lietotāja
līmenī), prasme strādāt ar biroja tehniku
Amata mērķis: nodrošināt ESF projekta "Atbalsts ilgākam darba
mūžam" īstenošanai nepieciešamo juridisko atbalstu atbilstoši ārējiem un
iekšējiem normatīvajiem aktiem.
Galvenie amata pienākumi: sagatavot amata kompetences ietvaros projekta
īstenošanai nepieciešamos juridiskos dokumentus un līgumu projektus. Risināt
juridiskus jautājumus saistībā ar projekta aktivitāšu īstenošanu. Sniegt
metodisku palīdzību un konsultācijas projekta personālam juridiskajos jautājumos.
Nodrošināt projekta un tā aktivitāšu īstenošanai nepieciešamo iepirkumu
organizēšanu, t.sk. izstrādāt iepirkuma dokumentāciju.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 805,00 EUR, 2. kategorija:
926,00 EUR, 3. kategorija: 1057,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 15
dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai,
adrese: K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta adresi @nva.gov.lv ar norādi "AIDM_vecākais_eksperts".
Informācija pa tālruni 22003265 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2017/140.AKK5
Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina konkursu uz vakanto
vecākā referenta (ierēdņa) amata vietu Eiropas Savienības koordinācijas un
politiku departamenta Vispārējo un institucionālo lietu nodaļā uz nenoteiktu
laiku
Pretendentam/-ei tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3. panta piektās
daļas prasībām
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (izglītība tiesību zinātnē tiks uzskatīta par
priekšrocību)
- zināšanas par Latvijas Republikas diplomātiskā un konsulārā dienesta
darbību
- zināšanas par Eiropas Savienības integrācijas procesu, politiku jomām,
institūcijām un lēmumu pieņemšanas procesu
- angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī. Citu valodu zināšanas tiks
uzskatītas par priekšrocību
- analītiskas un vadības prasmes, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus un
operatīvi risināt sarežģītus jautājumus
- augsta atbildības izjūta, spēja strādāt individuāli un komandā, kā arī
augstas intensitātes apstākļos
- sarunu vešanas un saskarsmes prasmes
- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
Galvenie amata pienākumi:
- sekot līdzi un analizēt Eiropas Savienības institūciju un dalībvalstu
iniciatīvas un sagatavot priekšlikumus Latvijas pozīcijai par Eiropas
Savienības institucionālajiem jautājumiem (piemēram, Eiropas Savienības
institūciju darbību un attīstību, ieskaitot procedūras) un Eiropas Savienības
starpinstitūciju sadarbības jautājumiem
- pēc nepieciešamības nodrošināt instrukciju sagatavošanu par Eiropas
Savienības institucionālajiem jautājumiem Pastāvīgo pārstāvju komitejas
(COREPER II) sanāksmēm un citu Padomes sagatavošanas formāciju sanāksmēm
- koordinēt Eiropas Savienības Vispārējo lietu padomes saturisko un tehnisko
sagatavošanu
- sekot līdzi Eiropas Savienības Padomes Vispārējo jautājumu darba grupas
darbam un koordinēt instrukciju sagatavošanu Eiropas Savienības Padomes Vispārējo
jautājumu darba grupai
- veicināt attiecības ar Eiropas Komisiju, Eiropas Parlamentu, Reģionu
komiteju un Eiropas Ekonomikas un sociālo lietu komiteju; koordinēt materiālu
sagatavošanu Ārlietu ministrijas amatpersonām, dodoties
vizītēs uz Eiropas Parlamentu, Reģionu komiteju un Eiropas Ekonomikas un
sociālo lietu komiteju, vai uzņemot minēto institūciju amatpersonas
- informēt un sekot līdzi aktualitātēm Eiropas Parlamenta darbā, jo īpaši,
par institucionālajiem jautājumiem un Latvijai prioritārajiem jautājumiem
Eiropas Savienības darba kārtībā. Koordinēt Eiropas Savienības Padomes atbilžu
uz Eiropas Parlamenta deputātu jautājumiem izvērtēšanu
- analizēt Eiropas Savienības iniciatīvas, sagatavot un koordinēt Latvijas
pozīcijas izstrādi, sekmējot izsvērtu, vienotu pieeju pārstāvībai Eiropas
Savienības aģentūrās, kā arī koordinēt informācijas apmaiņu par Eiropas
Savienības dalībvalstu kandidātiem ievēlēšanai vadošos amatos Eiropas
Savienības institūcijās, Eiropas Savienības aģentūrās un izvirzītajiem
priekšlikumiem par valstīm, kurās izvietojamas aģentūras
Darbinieka amatam noteikta 30. saime, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no
780 līdz 925 EUR. Ar sociālajām garantijām un to noteikšanas kritērijiem
iespējams iepazīties Ārlietu ministrijas mājaslapā www.mfa.gov.lv
sadaļā "Budžets".
Pretendentus lūdzam pieteikties:
- portālā latvija.lv
(https://www.latvija.lv/lv/Epakalpojumi/EP141/Apraksts)
vai
- CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un
aizpildītu Pieteikuma anketu (pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē
http://www.mfa.gov.lv/ministrija/darba-piedavajumi-un-prakses-iespejas)
iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv,
divdesmit dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Tālrunis informācijai 67016132.
OP 2017/140.AKK6
Valsts asinsdonoru centrs aicina darbā Programmēšanas inženieri
Prasības:
- augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā
- pieredze darbā ar programmatūras izstrādes rīkiem/vidēm, jebkurā populārā
programmēšanas valodā - pieteikumā norādīt konkrēti
- zināšanas un/vai pieredze par programmatūras testēšanu, validēšanu un
saistītās dokumentācijas sagatavošanu
- pieredze programmatūras lietotāju konsultēšanā un lietotāju dokumentācijas
izstrādē
- valsts valodas prasmes - C1 pakāpe (ja izglītība nav iegūta latviešu
valodā)
- vismaz 2 gadu pieredze programmatūras izstrādē, testēšanā, ieviešanā
- angļu valodas prasme - tehniskā valoda IT jomā (spēja lietot pildot amata
pienākumus)
Galvenie pienākumi:
- piedalīties programmatūras un IT risinājumu pilnveidošanā un izmaiņu
ieviešanā saskaņā ar izvirzītajām prasībām.
- piedalīties jaunu IT risinājumu un sistēmu ieviešanā ekspluatācijā
- sniegt atbalstu lietotājiem jautājumos par programmatūras un IT rīku
lietošanu
- veikt programmatūras testēšanu, validēšanu un saistītās dokumentācijas
sagatavošanu
- veikt IT risinājumu un programmatūras lietotāju dokumentācijas
sagatavošanu
- piedalīties specifikāciju sagatavošanā, atbilstoši kompetencei
- piedalīties IT risku identificēšanā, izvērtēšanā, cēloņu analīzē
Piedāvājam:
- amats klasificēts 19.4. saimē II līmenī (9. mēnešalgu grupā)
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu (pēc nostrādāta 1 gada)
- apmācību un profesionālās izaugsmes iespējas
- saprotošus un atsaucīgus darba kolēģus
Jūsu CV un pieteikuma vēstules lūdzam sūtīt Administratīvā departamenta
personāla vadības speciālistiem:
- e-pasta adrese: personals@vadc.gov.lv;
- fakss 67408881;
- adrese: Sēlpils iela 9, Rīga, LV-1007 (ja pieteikumu nogādājat personīgi -
2. stāvs, 226. kabinets).
Sīkāku informāciju varat saņemt zvanot pa tālruni 67471475 vai 28669355.
Pieteikumus pieņemsim līdz piemērota pretendenta atlasei.
Iepriekš pateicamies visiem, kas izrādīs interesi, tomēr sazināsimies ar
pretendentiem, kuri tiks virzīti otrajai atlases kārtai.
OP 2017/140.AKK7
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) atkārtoti izsludina atklātu konkursu uz
ierēdņa amatu - VECĀKAIS REFERENTS Veselības aprūpes departamenta Veselības
aprūpes organizācijas nodaļā
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība medicīnā,
sabiedrības veselībā, tiesību zinātnē, ekonomikā, dabas zinātnē vai sabiedrības
vadībā
- vēlama praktiskā darba pieredze veselības aprūpes sistēmā, publiskā
sektorā, normatīvo aktu izstrādē
- labas zināšanas un izpratne par veselības aprūpes sistēmas organizāciju,
to regulējošiem tiesību aktiem
- zināšanas par Eiropas Savienības pamatnostādnēm un izpratne par Eiropas
Savienības normām veselības aprūpē un to realizācijas mehānismiem
- prasme izstrādāt normatīvos aktus
- angļu valodas zināšanas
- datorprasmes laba lietotāja līmenī
- ētiskums, komunikācijas prasme, spēja plānot un organizēt savu laiku,
patstāvība un precizitāte uzdoto uzdevumu izpildē
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt tiesību aktu projektus nodaļas kompetences jautājumos
- sagatavot atzinumu projektus par izstrādātajiem tiesību aktu projektiem
veselības aprūpes organizācijas jautājumos
- sagatavot sarakstes dokumentu projektus ar juridiskām un fiziskām personām
- izvērtēt Eiropas Savienības tiesību aktu projektus un sagatavot Latvijas
viedokli nodaļas kompetences jautājumos
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10
kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876033, vai sūtot uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv.
OP 2017/140.AKK8
Liepājas Universitāte (reģ. Nr. 3042000219) izsludina konkursu uz vakantajām amata
vietām:
Dabas un inženierzinātņu fakultātē
- docents (e-studiju tehnoloģijas un
pārvaldība) - 1 vieta (nepilna slodze)
Humanitāro un mākslas zinātņu
fakultātē
- asociētais profesors
literatūrzinātnē latviešu literatūras vēstures apakšnozarē - 1 vieta
(nepilna slodze)
Pedagoģijas
un sociālā darba fakultātē
- profesors pedagoģijas nozares
nozaru pedagoģijas apakšnozarē - 1 vieta (nepilna slodze)
- profesors pedagoģijas nozares
pieaugušo pedagoģijas apakšnozarē - 1 vieta (nepilna slodze)
- profesors valodniecības nozares
latviešu sinhroniskās valodniecības apakšnozarē - 1
vieta (nepilna slodze)
- asociētais profesors pedagoģijas
nozares skolas pedagoģijas apakšnozarē - 1 vieta (nepilna slodze)
- docents Dr. art. (mūzikas
teorija) - 1 vieta (nepilna slodze)
- docents (sporta teorija) - 1
vieta (nepilna slodze)
- docents (latviešu valodas metodika pirmsskolā) - 1 vieta (nepilna slodze)
- docents ( speciālās izglītības
mācību priekšmetu didaktika) - 1 vieta (nepilna slodze)
- lektors (sociālā pedagoģija) - 1
vieta (nepilna slodze)
- lektors (elementāri matemātisko
priekšstatu veidošana pirmsskolā) - 1 vieta (nepilna
slodze)
Vadības un sociālo zinātņu
fakultātē
- profesors komunikāciju zinātnes
komunikāciju teorijas apakšnozarē - 1 vieta (nepilna slodze)
- docents (uzņēmējdarbības vadība) -
1 vieta (nepilna slodze)
Konkursa pretendentiem ne vēlāk kā viena mēneša laikā pēc konkursa
izsludināšanas dienas Latvijas Vēstnesī jāiesniedz Liepājas Universitātes
personāldaļā (Liepājā, Lielajā ielā 14, 301. kab.) šādi dokumenti:
- rektoram adresēts pieteikums par piedalīšanos konkursā uz konkrēto amatu
- apstiprinātas dokumentu kopijas par augstāko izglītību, akadēmiskajiem un
zinātniskajiem grādiem
- dzīves un darba gājums (CV) un publicēto zinātnisko, zinātniski metodisko
darbu saraksts par pēdējiem sešiem gadiem
- citi dokumenti, ko pretendents vēlas pievienot pieteikumam, lai labāk
raksturotu savu kvalifikāciju
Liepājas Universitātes pasta adrese: Lielā iela 14, Liepāja, LV -3401. Informācija
pa tālruni 63407782 (personāldaļa).
OP 2017/140.AKK9
Iekšējās drošības birojs, reģistrācijas numurs 90010643967, izsludina
atklātu konkursu uz Iekšējās drošības biroja Administratīvās nodaļas
juriskonsulta (valsts civildienesta ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku:
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnes tematiskajā jomā
- vismaz divu gadu profesionālā pieredze (pēdējo piecu gadu laikā) juridiskā
specialitātē valsts pārvaldē - par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze
juridiskā specialitātē Iekšlietu ministrijas sistēmas iestādēs
- zināšanas un praktiskā pieredze normatīvo aktu un administratīvo aktu
projektu izstrādē
- zināšanas un praktiskā pieredze tiesību aktu projektu izstrādē un analīzē
- zināšanas un praktiskā pieredze administratīvajās un valsts pārvaldes
tiesībās
- pieredze darbā ar publiskajiem iepirkumiem valsts pārvaldē
- teicamas datorlietotāja prasmes (MS Office produkti, tīmekļa
pārlūkprogrammas)
- prasme lietot teorētiskās zināšanas praksē
- prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
Amata pienākumu pildīšanai nepieciešama speciālā atļauja pieejai valsts
noslēpuma objektiem
Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot tiesību aktu, iekšējo normatīvo aktu, iestādes lēmumu (rīkojumu,
administratīvo aktu), līgumu un citu dokumentu projektus atbilstoši normatīvo
aktu un juridiskās tehnikas prasībām
- pārstāvēt Iekšējās drošības biroju tiesā
- sagatavot priekšlikumus grozījumiem ārējos normatīvajos aktos
Piedāvājam:
- prestižu un izaicinošu darbu valsts pārvaldes iestādē
- atalgojumu atbilstoši 11. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- iespēju pilnveidot savas zināšanas un prasmes dažādos kursos un semināros
- profesionālu komandu
Pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (Curriculum Vitae) (atbilstoši
Europass CV standartam, kas pieejams
tīmekļvietnē www.europass.lv) un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt ne vēlāk kā divdesmit dienas no
sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevējā "Latvijas
Vēstnesis" Iekšējās drošības birojam Krišjāņa Valdemāra ielā 1A, Rīgā, LV
- 1010, vai sūtīt uz e-pasta adresi personals@idb.gov.lv
ar norādi "Konkursam uz vakanto IDB AN juriskonsulta (21-IV) amatu".
Tālrunis informācijai 67209043.
OP 2017/140.AKK10
Iekšējās drošības birojs, reģistrācijas numurs 90010643967, izsludina
atklātu konkursu uz Iekšējās drošības biroja Administratīvās nodaļas
juriskonsulta (valsts civildienesta ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku:
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnes tematiskajā jomā
- vismaz divu gadu profesionālā pieredze (pēdējo piecu gadu laikā) juridiskā
specialitātē valsts pārvaldē - par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze
juridiskā specialitātē Iekšlietu ministrijas sistēmas iestādēs
- zināšanas un praktiskā pieredze normatīvo aktu un administratīvo aktu
projektu izstrādē
- zināšanas un praktiskā pieredze tiesību aktu projektu izstrādē un analīzē
- zināšanas un praktiskā pieredze administratīvajās un valsts pārvaldes
tiesībās
- teicamas datorlietotāja prasmes (MS
Office produkti, tīmekļa pārlūkprogrammas)
- prasme lietot teorētiskās zināšanas praksē
- prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
Amata pienākumu pildīšanai nepieciešama speciālā atļauja pieejai valsts
noslēpuma objektiem
Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot, noformēt un izstrādāt administratīvo aktu projektus atbilstoši
normatīvo aktu un juridiskās tehnikas prasībām
- pārstāvēt Iekšējās drošības biroju tiesā
- izstrādāt iekšējo un ārējo normatīvo aktu projektus
Piedāvājam:
- prestižu un izaicinošu darbu valsts pārvaldes iestādē
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- iespēju pilnveidot savas zināšanas un prasmes dažādos kursos un semināros
- profesionālu komandu
Pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (Curriculum Vitae) (atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv)
un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt ne vēlāk kā divdesmit
dienas no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevējā "Latvijas
Vēstnesis" Iekšējās drošības birojam Krišjāņa Valdemāra ielā 1A, Rīgā, LV-1010,
vai sūtīt uz e-pasta adresi personals@idb.gov.lv ar
norādi "Konkursam uz vakanto IDB AN juriskonsulta (21-IIIB) amatu".
Tālrunis informācijai 67209043.
OP 2017/140.AKK11
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz Finanšu un
attīstības departamenta Statistikas nodaļas ESF projekta "Atbalsts
ilgstošajiem bezdarbniekiem" (Nr.9.1.1.2/15/I/001) vecākā statistiķa amatu
(1 amata vieta uz noteiktu laiku, projekta norises laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā vai matemātikā)
- pieredze darbā ar statistisko datu apstrādi vismaz viens gads
- pieredze statistisko pārskatu sagatavošanā
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata
kompetences ietvaros
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības
nodarbinātības politikas jautājumiem
- analītiskās prasmes, prasme liela apjoma informācijas izmantošanā un
precizitāte statistisko datu apkopošanā un apstrādē
- prasme darbā ar MS Excel (datu atlase, kārtošana, filtrēšana,
aprēķinu funkciju pielietošana, rakursa tabulu veidošana utt.), MS Word
un informācijas resursiem
Amata mērķis un galvenie amata pienākumi: nodrošināt ESF projekta
"Atbalsts ilgstošajiem bezdarbniekiem" Nr. 9.1.1.2/15/I/001
statistiskās informācijas apstrādi un analīzi projekta īstenošanas gaitas
uzraudzībai un novērtēšanai. Sagatavot projekta īstenošanas nodrošināšanai
nepieciešamās statistikas atskaites un informāciju noteiktajā formātā un
termiņā. Veikt statistisko datu analīzi par sasniedzamajiem rādītājiem un
novērtēt iegūtos rezultātus. Veikt datu kvalitātes pārbaudi Bezdarbnieku
uzskaites un reģistrēto vakanču informācijas sistēmā, organizēt konstatēto
nepilnību novēršanu. Sniegt metodisku palīdzību, konsultācijas projekta
personālam, datu lietotājiem jautājumos, kas saistīti ar datu ievadi,
uzkrāšanu, statistiku.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 719,00 EUR, 2. kategorija:
827,00 EUR, 3. kategorija: 945,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20
dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts
aģentūrai, adrese: K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai uz
e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "AIB_vecākais_statistiķis". Informācija pa tālruni
22003265 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2017/140.AKK12
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amata vietu - Daugavpils filiāles vadītājs (1 amata vieta uz nenoteiktu
laiku)
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā vai augstākā akadēmiskā izglītība
- darba pieredze vadītāja amatā vismaz divi gadi, vēlams valsts pārvaldes
iestādēs
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata
kompetences ietvaros
- zināšanas par valsts politiku nodarbinātības jomā
- zināšanas lietvedībā un dokumentu noformēšanā
- zināšanas par personāla vadības procesiem
- organizatoriskas, plānošanas, kontroles un analītiskās prasmes
- vismaz divu svešvalodu zināšana (vēlams krievu un angļu valodas zināšanas)
- pieredze darbā (lietotāja līmenī) ar datoru (MS Word, Excel, PowerPoint,
resursu vadības sistēmu Horizon) un biroju
tehniku
Amata mērķis: plānot, vadīt, organizēt un koordinēt filiāles darbību,
sadarbību ar sociālajiem partneriem, lai nodrošinātu Aģentūras mērķu
sasniegšanu atbilstoši Aģentūras stratēģijai un nodarbinātības politikai
valstī.
Galvenie amata pienākumi: organizēt un īstenot aktīvos nodarbinātības
pasākumus; organizēt un nodrošināt sadarbību ar pašvaldībām un darba devējiem,
lai īstenotu valsts politiku bezdarba samazināšanas, kā arī bezdarbnieku un
bezdarba riskam pakļauto personu atbalsta jomā; piedalīties valsts un vietējo
bezdarba samazināšanas programmu, kā arī starpvalstu sadarbības līgumu projektu
izstrādē un šo projektu īstenošanā; organizēt un koordinēt darba tirgus
analizēšanu un prognožu izstrādāšanu, informēt sabiedrību par situāciju darba
tirgū; īstenot filiāles personāla vadību; pārstāvēt Aģentūru komunikācijā ar
valsts, pašvaldību iestādēm, privātiem uzņēmumiem, nevalstiskām organizācijām,
sabiedrību un medijiem.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 1066,00 EUR,
2. kategorija: 1226,00 EUR, 3. kategorija: 1400,00 EUR
(bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 15
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūrā
K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai jānosūta uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "Daugavpils_filiāles_vadītājs"
Informācija pa tālruni 22003265, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras
mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - intervija,
kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši
amatam noteiktajām prasībām.
Intervija notiks Nodarbinātības valsts aģentūrā K. Valdemāra ielā 38,
k-1, Rīgā.
OP 2017/140.AKK13
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz ES fondu projektu
departamenta ESF projekta "Atbalsts ilgākam darba mūžam" projekta
vadītāja amatu (1 amata vieta uz noteiktu laiku, projekta norises laiku)
Prasības pretendentam/-ei:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- vismaz trīs gadu darba pieredze nodarbinātības
veicināšanas jomā vai projektu vadībā
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības
nodarbinātības politikas jautājumiem
- Latvijas Republikā un Eiropas Savienībā spēkā esošo normatīvo aktu
pārzināšana amata kompetences ietvaros
- izpratne par publiskā iepirkuma organizēšanu
- personālvadības, sadarbības, plānošanas, organizēšanas, kontroles,
komunikācijas un analītiķa prasmes
- prasme prezentēt projekta mērķus un darbību
- vēlamas svešvalodu zināšanas (angļu, krievu valoda)
- pieredze darbā ar datoru (MS Word, Excel) un biroja tehniku
(lietotāja līmenī)
Amata mērķis: nodrošināt projekta īstenošanu, atbilstoši projekta mērķiem un
uzdevumiem, apstiprinātajiem rādītājiem un noteiktajiem rezultātiem.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 1191,00 EUR, 2. kategorija:
1370,00 EUR, 3. kategorija: 1565,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 15
dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai,
adrese: K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "AIDM_projekta_vadītājs".
Informācija pa tālruni 22003265 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.