Laidiens: 17.07.2017., Nr. 140

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/140.AKK1

VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA aicina darbā Elektronisko iepirkumu departamenta Katalogu satura nodaļas VECĀKO KONSULTANTU (ierēdņa amata vieta uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Galvenie pienākumi:

- sniegt konsultācijas Elektronisko iepirkumu sistēmas (turpmāk - EIS) lietotājiem par sistēmas darbību

- veikt jaunu sistēmas lietotāju reģistrāciju

- veikt EIS lietotāju reģistrēto pieteikumu apstrādi pieteikumu un uzdevumu vadības sistēmā

- veikt reģistrēto pieteikumu analīzi un sniegt ierosinājumus EIS pilnveidošanai

- dokumentēt publisko iepirkumu procedūras un piedalīties publisko iepirkumu komisijas darbā

- veikt EIS katalogos pieprasīto/nepieprasīto preču analīzi, kā arī piedalīties sākotnējā tehniskās specifikācijas projekta sagatavošanā EIS katalogu darbību regulējošām iepirkumu procedūrām, kā arī sagatavot ar tehniskajām specifikācijām saistītus skaidrojumu un atbilžu projektus

- nodrošināt vispārīgo vienošanos un tehnisko specifikāciju datu ievadīšanu EIS

Prasības:

- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinātnē vai ekonomikā vai vadības zinātnē vai datorzinātnēs), kas papildināta ar amatam nepieciešamām speciālām zināšanām

- vismaz viena gada pieredze publiskās pārvaldes iepirkumu komisijas darbā, t. sk. pieredze tehnisko specifikāciju sagatavošanā un/vai iepirkumu komisijas sēžu protokolu un iepirkumu procedūru gala ziņojumu sagatavošanā

- labas zināšanas publisko iepirkumu jomā

- teicamas latviešu valodas zināšanas un vēlamas angļu valodas zināšanas

- teicamas datora lietošanas prasmes, t. sk. pieredze darbā ar liela apjoma MS Office failiem

Par priekšrocību tiks uzskatīta:

- pieredze darbā ar informācijas sistēmām

- pieredze darbā ar zvanu centru un lietotāju pieteikumu apstrādes sistēmām

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iegūt zināšanas un pieredzi publisko iepirkumu jautājumos

- mēnešalgu no 940,00 euro (pirmā kvalifikācijas kategorija), 1030,00 euro (otrā kvalifikācijas kategorija), 1200,00 euro (trešā kvalifikācijas kategorija) un sociālās garantijas

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju lūdzam iesniegt līdz 2017. gada 31. jūlijam plkst. 16.00 Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā (adrese: Alberta iela 10, Rīga, LV-1010) vai sūtīt uz e-pasta adresi darbs@vraa.gov.lv. Tālr. uzziņām 67350636, 28347888.


OP 2017/140.AKK2

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats - Makroekonomiskās statistikas departamenta Valsts finanšu daļas vecākais referents

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 800-900 euro, atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- profesionālo izaugsmi

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- statistisko veidlapu informācijas analīze par uzņēmumu finanšu aktīviem un finanšu pasīviem, skaidrojumu sagatavošana uzņēmumiem par veidlapu aizpildīšanu, kā arī uzņēmumu konsultēšana par to aizpildīšanu

- uz vispārējās valdības sektoru pārklasificēto uzņēmumu datu apkopošana, veicot datu analīzi un balansēšanu

- vispārējās valdības sektora saraksta uzturēšana

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs

- darba pieredze finanšu vai grāmatvedības jomā

- labas angļu valodas zināšanas

- labas analītiskās prasmes

- labas datorprasmes (MS Office aplikācijas: Excel, Access, Word)

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi") iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1 vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366792.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.


OP 2017/140.AKK3

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats - Statistikas metodoloģijas un kvalitātes departamenta Statistikas plānošanas un standartizācijas daļas vecākais referents

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 800-900 euro, atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- profesionālo izaugsmi

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- darbavietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- izstrādāt Oficiālās statistikas programmas (turpmāk - OSP) projektu trim gadiem, sagatavot to iesniegšanai apstiprināšanai Ministru kabinetā normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā

- koordinēt OSP sagatavošanu citās oficiālās statistikas ražojošajās iestādēs

- uzraudzīt Pārvaldes Kvalitātes vadības sistēmas procesa par OSP īstenošanu, pēc nepieciešamības aktualizēt procesu sadarbībā ar Pārvaldes Kvalitātes vadības sistēmas speciālistu

- piedalīties Pārvaldes Darba plāna izstrādāšanā un izpildes kontrolē

- piedalīties Eiropas statistikas produktu kataloga un OSP sasaistes modeļa izstrādē

- piedalīties OSP un Pārvaldes Darba plāna sasaistes modeļa izstrādē

- piedalīties oficiālās statistikas izmaksu aprēķināšanas apraksta sagatavošanā

- pēc vajadzības informēt Pārvaldes darbiniekus par izmaiņām statistisko darbu plānošanas jautājumos un/vai organizēt Pārvaldes darbiniekiem apmācības par tiem

- pēc vajadzības organizēt iekšzemes seminārus un sniegt konsultācijas par amata pienākumos iekļautajiem jautājumiem

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- spēja patstāvīgi sagatavot prezentācijas ar darbu saistītiem jautājumiem un uzstāties vidēji lielas auditorijas priekšā

- zināšanas par tiesību aktu izstrādi un darba organizēšanu valsts pārvaldē

- pamatzināšanas par Eiropas Savienības jautājumiem

- prasme elektroniski strādāt ar liela apjoma dokumentiem

- prasme strukturēti analizēt dažādus datus, piemeklējot atbilstošas metodiskās pieejas

- ļoti labas sadarbības un komunikācijas, t. sk. viedokļa argumentēšanas prasmes

- prasme strādāt komandā un patstāvīgi plānot savu darbu

- labas angļu valodas zināšanas

- labas datorprasmes (Ms Office: Word, Excel, Access, PowerPoint)

- ļoti labas latviešu valodas zināšanas mutvārdos un rakstos

- darba pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi"), iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai nosūtīt pa pastu (LV-1301) vai uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366792.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.


OP 2017/140.AKK4

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz ES fondu projektu departamenta ESF projekta "Atbalsts ilgākam darba mūžam'' vecākā eksperta amatu (1 amata vieta uz noteiktu laiku, uz projekta īstenošanas laiku)

Prasības pretendentam/-ei:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- vēlama darba pieredze juridiskos jautājumos vismaz viens gads

- Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros, ieskaitot Eiropas Savienības struktūrfondu jomā

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības nodarbinātības politikas jautājumiem

- spēja strādāt pastāvīgi, identificēt problēmas, novērtēt riskus, piedāvāt risinājumus

- datorprasmes MS Office (lietotāja līmenī), prasme strādāt ar biroja tehniku

Amata mērķis: nodrošināt ESF projekta "Atbalsts ilgākam darba mūžam" īstenošanai nepieciešamo juridisko atbalstu atbilstoši ārējiem un iekšējiem normatīvajiem aktiem.

Galvenie amata pienākumi: sagatavot amata kompetences ietvaros projekta īstenošanai nepieciešamos juridiskos dokumentus un līgumu projektus. Risināt juridiskus jautājumus saistībā ar projekta aktivitāšu īstenošanu. Sniegt metodisku palīdzību un konsultācijas projekta personālam juridiskajos jautājumos. Nodrošināt projekta un tā aktivitāšu īstenošanai nepieciešamo iepirkumu organizēšanu, t.sk. izstrādāt iepirkuma dokumentāciju.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 805,00 EUR, 2. kategorija: 926,00 EUR, 3. kategorija: 1057,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 15 dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta adresi @nva.gov.lv ar norādi "AIDM_vecākais_eksperts". Informācija pa tālruni 22003265 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.


OP 2017/140.AKK5

Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina konkursu uz vakanto vecākā referenta (ierēdņa) amata vietu Eiropas Savienības koordinācijas un politiku departamenta Vispārējo un institucionālo lietu nodaļā uz nenoteiktu laiku

Pretendentam/-ei tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3. panta piektās daļas prasībām

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (izglītība tiesību zinātnē tiks uzskatīta par priekšrocību)

- zināšanas par Latvijas Republikas diplomātiskā un konsulārā dienesta darbību

- zināšanas par Eiropas Savienības integrācijas procesu, politiku jomām, institūcijām un lēmumu pieņemšanas procesu

- angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī. Citu valodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

- analītiskas un vadības prasmes, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus un operatīvi risināt sarežģītus jautājumus

- augsta atbildības izjūta, spēja strādāt individuāli un komandā, kā arī augstas intensitātes apstākļos

- sarunu vešanas un saskarsmes prasmes

- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

Galvenie amata pienākumi:

- sekot līdzi un analizēt Eiropas Savienības institūciju un dalībvalstu iniciatīvas un sagatavot priekšlikumus Latvijas pozīcijai par Eiropas Savienības institucionālajiem jautājumiem (piemēram, Eiropas Savienības institūciju darbību un attīstību, ieskaitot procedūras) un Eiropas Savienības starpinstitūciju sadarbības jautājumiem

- pēc nepieciešamības nodrošināt instrukciju sagatavošanu par Eiropas Savienības institucionālajiem jautājumiem Pastāvīgo pārstāvju komitejas (COREPER II) sanāksmēm un citu Padomes sagatavošanas formāciju sanāksmēm

- koordinēt Eiropas Savienības Vispārējo lietu padomes saturisko un tehnisko sagatavošanu

- sekot līdzi Eiropas Savienības Padomes Vispārējo jautājumu darba grupas darbam un koordinēt instrukciju sagatavošanu Eiropas Savienības Padomes Vispārējo jautājumu darba grupai

- veicināt attiecības ar Eiropas Komisiju, Eiropas Parlamentu, Reģionu komiteju un Eiropas Ekonomikas un sociālo lietu komiteju; koordinēt materiālu sagatavošanu Ārlietu ministrijas amatpersonām, dodoties vizītēs uz Eiropas Parlamentu, Reģionu komiteju un Eiropas Ekonomikas un sociālo lietu komiteju, vai uzņemot minēto institūciju amatpersonas

- informēt un sekot līdzi aktualitātēm Eiropas Parlamenta darbā, jo īpaši, par institucionālajiem jautājumiem un Latvijai prioritārajiem jautājumiem Eiropas Savienības darba kārtībā. Koordinēt Eiropas Savienības Padomes atbilžu uz Eiropas Parlamenta deputātu jautājumiem izvērtēšanu

- analizēt Eiropas Savienības iniciatīvas, sagatavot un koordinēt Latvijas pozīcijas izstrādi, sekmējot izsvērtu, vienotu pieeju pārstāvībai Eiropas Savienības aģentūrās, kā arī koordinēt informācijas apmaiņu par Eiropas Savienības dalībvalstu kandidātiem ievēlēšanai vadošos amatos Eiropas Savienības institūcijās, Eiropas Savienības aģentūrās un izvirzītajiem priekšlikumiem par valstīm, kurās izvietojamas aģentūras

 

Darbinieka amatam noteikta 30. saime, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 780 līdz 925 EUR. Ar sociālajām garantijām un to noteikšanas kritērijiem iespējams iepazīties Ārlietu ministrijas mājaslapā www.mfa.gov.lv sadaļā "Budžets".

Pretendentus lūdzam pieteikties:

- portālā latvija.lv (https://www.latvija.lv/lv/Epakalpojumi/EP141/Apraksts)

vai

- CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu Pieteikuma anketu (pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē http://www.mfa.gov.lv/ministrija/darba-piedavajumi-un-prakses-iespejas) iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv, divdesmit dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis informācijai 67016132.


OP 2017/140.AKK6

Valsts asinsdonoru centrs aicina darbā Programmēšanas inženieri

Prasības:

- augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā

- pieredze darbā ar programmatūras izstrādes rīkiem/vidēm, jebkurā populārā programmēšanas valodā - pieteikumā norādīt konkrēti

- zināšanas un/vai pieredze par programmatūras testēšanu, validēšanu un saistītās dokumentācijas sagatavošanu

- pieredze programmatūras lietotāju konsultēšanā un lietotāju dokumentācijas izstrādē

- valsts valodas prasmes - C1 pakāpe (ja izglītība nav iegūta latviešu valodā)

- vismaz 2 gadu pieredze programmatūras izstrādē, testēšanā, ieviešanā

- angļu valodas prasme - tehniskā valoda IT jomā (spēja lietot pildot amata pienākumus)

Galvenie pienākumi:

- piedalīties programmatūras un IT risinājumu pilnveidošanā un izmaiņu ieviešanā saskaņā ar izvirzītajām prasībām.

- piedalīties jaunu IT risinājumu un sistēmu ieviešanā ekspluatācijā

- sniegt atbalstu lietotājiem jautājumos par programmatūras un IT rīku lietošanu

- veikt programmatūras testēšanu, validēšanu un saistītās dokumentācijas sagatavošanu

- veikt IT risinājumu un programmatūras lietotāju dokumentācijas sagatavošanu

- piedalīties specifikāciju sagatavošanā, atbilstoši kompetencei

- piedalīties IT risku identificēšanā, izvērtēšanā, cēloņu analīzē

Piedāvājam:

- amats klasificēts 19.4. saimē II līmenī (9. mēnešalgu grupā)

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu (pēc nostrādāta 1 gada)

- apmācību un profesionālās izaugsmes iespējas

- saprotošus un atsaucīgus darba kolēģus

Jūsu CV un pieteikuma vēstules lūdzam sūtīt Administratīvā departamenta personāla vadības speciālistiem:

- e-pasta adrese: personals@vadc.gov.lv;

- fakss 67408881;

- adrese: Sēlpils iela 9, Rīga, LV-1007 (ja pieteikumu nogādājat personīgi - 2. stāvs, 226. kabinets).

Sīkāku informāciju varat saņemt zvanot pa tālruni 67471475 vai 28669355.

Pieteikumus pieņemsim līdz piemērota pretendenta atlasei.

Iepriekš pateicamies visiem, kas izrādīs interesi, tomēr sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks virzīti otrajai atlases kārtai.


OP 2017/140.AKK7

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) atkārtoti izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu - VECĀKAIS REFERENTS Veselības aprūpes departamenta Veselības aprūpes organizācijas nodaļā

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība medicīnā, sabiedrības veselībā, tiesību zinātnē, ekonomikā, dabas zinātnē vai sabiedrības vadībā

- vēlama praktiskā darba pieredze veselības aprūpes sistēmā, publiskā sektorā, normatīvo aktu izstrādē

- labas zināšanas un izpratne par veselības aprūpes sistēmas organizāciju, to regulējošiem tiesību aktiem

- zināšanas par Eiropas Savienības pamatnostādnēm un izpratne par Eiropas Savienības normām veselības aprūpē un to realizācijas mehānismiem

- prasme izstrādāt normatīvos aktus

- angļu valodas zināšanas

- datorprasmes laba lietotāja līmenī

- ētiskums, komunikācijas prasme, spēja plānot un organizēt savu laiku, patstāvība un precizitāte uzdoto uzdevumu izpildē

Galvenie pienākumi:

- izstrādāt tiesību aktu projektus nodaļas kompetences jautājumos

- sagatavot atzinumu projektus par izstrādātajiem tiesību aktu projektiem veselības aprūpes organizācijas jautājumos

- sagatavot sarakstes dokumentu projektus ar juridiskām un fiziskām personām

- izvērtēt Eiropas Savienības tiesību aktu projektus un sagatavot Latvijas viedokli nodaļas kompetences jautājumos

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876033, vai sūtot uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv.


OP 2017/140.AKK8

Liepājas Universitāte (reģ. Nr. 3042000219) izsludina konkursu uz vakantajām amata vietām:

Dabas un inženierzinātņu fakultātē

- docents (e-studiju tehnoloģijas un pārvaldība) - 1 vieta (nepilna slodze)

Humanitāro un mākslas zinātņu fakultātē

- asociētais profesors literatūrzinātnē latviešu literatūras vēstures apakšnozarē - 1 vieta (nepilna slodze)

Pedagoģijas un sociālā darba fakultātē

- profesors pedagoģijas nozares nozaru pedagoģijas apakšnozarē - 1 vieta (nepilna slodze)

- profesors pedagoģijas nozares pieaugušo pedagoģijas apakšnozarē - 1 vieta (nepilna slodze)

- profesors valodniecības nozares latviešu sinhroniskās valodniecības apakšnozarē - 1 vieta (nepilna slodze)

- asociētais profesors pedagoģijas nozares skolas pedagoģijas apakšnozarē - 1 vieta (nepilna slodze)

- docents Dr. art. (mūzikas teorija) - 1 vieta (nepilna slodze)

- docents (sporta teorija) - 1 vieta (nepilna slodze)

- docents (latviešu valodas metodika pirmsskolā) - 1 vieta (nepilna slodze)

- docents ( speciālās izglītības mācību priekšmetu didaktika) - 1 vieta (nepilna slodze)

- lektors (sociālā pedagoģija) - 1 vieta (nepilna slodze)

- lektors (elementāri matemātisko priekšstatu veidošana pirmsskolā) - 1 vieta (nepilna slodze)

Vadības un sociālo zinātņu fakultātē

- profesors komunikāciju zinātnes komunikāciju teorijas apakšnozarē - 1 vieta (nepilna slodze)

- docents (uzņēmējdarbības vadība) - 1 vieta (nepilna slodze)

Konkursa pretendentiem ne vēlāk kā viena mēneša laikā pēc konkursa izsludināšanas dienas Latvijas Vēstnesī jāiesniedz Liepājas Universitātes personāldaļā (Liepājā, Lielajā ielā 14, 301. kab.) šādi dokumenti:

- rektoram adresēts pieteikums par piedalīšanos konkursā uz konkrēto amatu

- apstiprinātas dokumentu kopijas par augstāko izglītību, akadēmiskajiem un zinātniskajiem grādiem

- dzīves un darba gājums (CV) un publicēto zinātnisko, zinātniski metodisko darbu saraksts par pēdējiem sešiem gadiem

- citi dokumenti, ko pretendents vēlas pievienot pieteikumam, lai labāk raksturotu savu kvalifikāciju

Liepājas Universitātes pasta adrese: Lielā iela 14, Liepāja, LV -3401. Informācija pa tālruni 63407782 (personāldaļa).


OP 2017/140.AKK9

Iekšējās drošības birojs, reģistrācijas numurs 90010643967, izsludina atklātu konkursu uz Iekšējās drošības biroja Administratīvās nodaļas juriskonsulta (valsts civildienesta ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku:

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnes tematiskajā jomā

- vismaz divu gadu profesionālā pieredze (pēdējo piecu gadu laikā) juridiskā specialitātē valsts pārvaldē - par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze juridiskā specialitātē Iekšlietu ministrijas sistēmas iestādēs

- zināšanas un praktiskā pieredze normatīvo aktu un administratīvo aktu projektu izstrādē

- zināšanas un praktiskā pieredze tiesību aktu projektu izstrādē un analīzē

- zināšanas un praktiskā pieredze administratīvajās un valsts pārvaldes tiesībās

- pieredze darbā ar publiskajiem iepirkumiem valsts pārvaldē

- teicamas datorlietotāja prasmes (MS Office produkti, tīmekļa pārlūkprogrammas)

- prasme lietot teorētiskās zināšanas praksē

- prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

Amata pienākumu pildīšanai nepieciešama speciālā atļauja pieejai valsts noslēpuma objektiem

Galvenie amata pienākumi:

- sagatavot tiesību aktu, iekšējo normatīvo aktu, iestādes lēmumu (rīkojumu, administratīvo aktu), līgumu un citu dokumentu projektus atbilstoši normatīvo aktu un juridiskās tehnikas prasībām

- pārstāvēt Iekšējās drošības biroju tiesā

- sagatavot priekšlikumus grozījumiem ārējos normatīvajos aktos

Piedāvājam:

- prestižu un izaicinošu darbu valsts pārvaldes iestādē

- atalgojumu atbilstoši 11. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- iespēju pilnveidot savas zināšanas un prasmes dažādos kursos un semināros

- profesionālu komandu

Pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (Curriculum Vitae) (atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt ne vēlāk kā divdesmit dienas no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevējā "Latvijas Vēstnesis" Iekšējās drošības birojam Krišjāņa Valdemāra ielā 1A, Rīgā, LV - 1010, vai sūtīt uz e-pasta adresi personals@idb.gov.lv ar norādi "Konkursam uz vakanto IDB AN juriskonsulta (21-IV) amatu". Tālrunis informācijai 67209043.


OP 2017/140.AKK10

Iekšējās drošības birojs, reģistrācijas numurs 90010643967, izsludina atklātu konkursu uz Iekšējās drošības biroja Administratīvās nodaļas juriskonsulta (valsts civildienesta ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku:

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnes tematiskajā jomā

- vismaz divu gadu profesionālā pieredze (pēdējo piecu gadu laikā) juridiskā specialitātē valsts pārvaldē - par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze juridiskā specialitātē Iekšlietu ministrijas sistēmas iestādēs

- zināšanas un praktiskā pieredze normatīvo aktu un administratīvo aktu projektu izstrādē

- zināšanas un praktiskā pieredze tiesību aktu projektu izstrādē un analīzē

- zināšanas un praktiskā pieredze administratīvajās un valsts pārvaldes tiesībās

- teicamas datorlietotāja prasmes (MS Office produkti, tīmekļa pārlūkprogrammas)

- prasme lietot teorētiskās zināšanas praksē

- prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

Amata pienākumu pildīšanai nepieciešama speciālā atļauja pieejai valsts noslēpuma objektiem

Galvenie amata pienākumi:

- sagatavot, noformēt un izstrādāt administratīvo aktu projektus atbilstoši normatīvo aktu un juridiskās tehnikas prasībām

- pārstāvēt Iekšējās drošības biroju tiesā

- izstrādāt iekšējo un ārējo normatīvo aktu projektus

Piedāvājam:

- prestižu un izaicinošu darbu valsts pārvaldes iestādē

- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- iespēju pilnveidot savas zināšanas un prasmes dažādos kursos un semināros

- profesionālu komandu

Pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (Curriculum Vitae) (atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt ne vēlāk kā divdesmit dienas no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevējā "Latvijas Vēstnesis" Iekšējās drošības birojam Krišjāņa Valdemāra ielā 1A, Rīgā, LV-1010, vai sūtīt uz e-pasta adresi personals@idb.gov.lv ar norādi "Konkursam uz vakanto IDB AN juriskonsulta (21-IIIB) amatu". Tālrunis informācijai 67209043.


OP 2017/140.AKK11

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz Finanšu un attīstības departamenta Statistikas nodaļas ESF projekta "Atbalsts ilgstošajiem bezdarbniekiem" (Nr.9.1.1.2/15/I/001) vecākā statistiķa amatu (1 amata vieta uz noteiktu laiku, projekta norises laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā vai matemātikā)

- pieredze darbā ar statistisko datu apstrādi vismaz viens gads

- pieredze statistisko pārskatu sagatavošanā

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības nodarbinātības politikas jautājumiem

- analītiskās prasmes, prasme liela apjoma informācijas izmantošanā un precizitāte statistisko datu apkopošanā un apstrādē

- prasme darbā ar MS Excel (datu atlase, kārtošana, filtrēšana, aprēķinu funkciju pielietošana, rakursa tabulu veidošana utt.), MS Word un informācijas resursiem

Amata mērķis un galvenie amata pienākumi: nodrošināt ESF projekta "Atbalsts ilgstošajiem bezdarbniekiem" Nr. 9.1.1.2/15/I/001 statistiskās informācijas apstrādi un analīzi projekta īstenošanas gaitas uzraudzībai un novērtēšanai. Sagatavot projekta īstenošanas nodrošināšanai nepieciešamās statistikas atskaites un informāciju noteiktajā formātā un termiņā. Veikt statistisko datu analīzi par sasniedzamajiem rādītājiem un novērtēt iegūtos rezultātus. Veikt datu kvalitātes pārbaudi Bezdarbnieku uzskaites un reģistrēto vakanču informācijas sistēmā, organizēt konstatēto nepilnību novēršanu. Sniegt metodisku palīdzību, konsultācijas projekta personālam, datu lietotājiem jautājumos, kas saistīti ar datu ievadi, uzkrāšanu, statistiku.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 719,00 EUR, 2. kategorija: 827,00 EUR, 3. kategorija: 945,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "AIB_vecākais_statistiķis". Informācija pa tālruni 22003265 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.


OP 2017/140.AKK12

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Daugavpils filiāles vadītājs (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā vai augstākā akadēmiskā izglītība

- darba pieredze vadītāja amatā vismaz divi gadi, vēlams valsts pārvaldes iestādēs

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- zināšanas par valsts politiku nodarbinātības jomā

- zināšanas lietvedībā un dokumentu noformēšanā

- zināšanas par personāla vadības procesiem

- organizatoriskas, plānošanas, kontroles un analītiskās prasmes

- vismaz divu svešvalodu zināšana (vēlams krievu un angļu valodas zināšanas)

- pieredze darbā (lietotāja līmenī) ar datoru (MS Word, Excel, PowerPoint, resursu vadības sistēmu Horizon) un biroju tehniku

Amata mērķis: plānot, vadīt, organizēt un koordinēt filiāles darbību, sadarbību ar sociālajiem partneriem, lai nodrošinātu Aģentūras mērķu sasniegšanu atbilstoši Aģentūras stratēģijai un nodarbinātības politikai valstī.

Galvenie amata pienākumi: organizēt un īstenot aktīvos nodarbinātības pasākumus; organizēt un nodrošināt sadarbību ar pašvaldībām un darba devējiem, lai īstenotu valsts politiku bezdarba samazināšanas, kā arī bezdarbnieku un bezdarba riskam pakļauto personu atbalsta jomā; piedalīties valsts un vietējo bezdarba samazināšanas programmu, kā arī starpvalstu sadarbības līgumu projektu izstrādē un šo projektu īstenošanā; organizēt un koordinēt darba tirgus analizēšanu un prognožu izstrādāšanu, informēt sabiedrību par situāciju darba tirgū; īstenot filiāles personāla vadību; pārstāvēt Aģentūru komunikācijā ar valsts, pašvaldību iestādēm, privātiem uzņēmumiem, nevalstiskām organizācijām, sabiedrību un medijiem.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 1066,00 EUR, 2. kategorija: 1226,00 EUR, 3. kategorija: 1400,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 15 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūrā K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai jānosūta uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "Daugavpils_filiāles_vadītājs" Informācija pa tālruni 22003265, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.

Intervija notiks Nodarbinātības valsts aģentūrā K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā.


OP 2017/140.AKK13

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz ES fondu projektu departamenta ESF projekta "Atbalsts ilgākam darba mūžam" projekta vadītāja amatu (1 amata vieta uz noteiktu laiku, projekta norises laiku)

Prasības pretendentam/-ei:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- vismaz trīs gadu darba pieredze nodarbinātības veicināšanas jomā vai projektu vadībā

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības nodarbinātības politikas jautājumiem

- Latvijas Republikā un Eiropas Savienībā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- izpratne par publiskā iepirkuma organizēšanu

- personālvadības, sadarbības, plānošanas, organizēšanas, kontroles, komunikācijas un analītiķa prasmes

- prasme prezentēt projekta mērķus un darbību

- vēlamas svešvalodu zināšanas (angļu, krievu valoda)

- pieredze darbā ar datoru (MS Word, Excel) un biroja tehniku (lietotāja līmenī)

Amata mērķis: nodrošināt projekta īstenošanu, atbilstoši projekta mērķiem un uzdevumiem, apstiprinātajiem rādītājiem un noteiktajiem rezultātiem.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 1191,00 EUR, 2. kategorija: 1370,00 EUR, 3. kategorija: 1565,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 15 dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "AIDM_projekta_vadītājs". Informācija pa tālruni 22003265 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)