Laidiens: 17.01.2017., Nr. 14
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/14.AKK1
Latvijas Republikas Saeima izsludina atklātu konkursu uz vakanto amatu -
Saeimas Analītiskā dienesta vadītājs/-a
Galvenās prasības pretendentiem/-ēm:
- maģistra grāds, vēlams ekonomikas, finanšu, politikas vai tiesību zinātņu
jomā
- pieredze kolektīvu, kas veic pētniecisko darbu, vadīšanā
- vismaz piecu gadu pieredze pētnieciskajā darbā
- vismaz vienas svešvalodas (angļu, franču vai vācu) prasme C1 valodas
apguves līmenī (pašnovērtējums saskaņā ar Eiropas Padomes noteiktajiem svešvalodu
apguves līmeņiem)
- vēlama pieredze valsts pārvaldē
- vēlama pieredze kopīgu pētījumu veikšanā ar citām, tostarp
starptautiskajām, institūcijām
- vēlamas attiecīgai nozarei atbilstošas publikācijas
- vēlama kvalifikācijas paaugstināšana pētnieciskās darbības jomā
- nepieciešama speciālā atļauja pieejai valsts noslēpumam
- plānošanas, organizatora un komunikācijas prasmes
- valsts valodas prasme augstākajā (C2) līmenī
- prasme strādāt ar datoru
Galvenie pienākumi:
- plānot, vadīt, organizēt un koordinēt Saeimas Analītiskā dienesta darbu,
nodrošināt tam noteikto funkciju izpildi
- nodrošināt analītisko pētījumu izstrādi Saeimā
- vadīt pētnieciskās un analītiskās funkcijas nodrošināšanas sistēmas un
metodikas izveidi, nodrošināt tās īstenošanu un pilnveidošanu
- nodrošināt organizatorisko un konsultatīvo atbalstu ārējo pētījumu
pasūtīšanas (iepirkuma) procesā, uzraudzīt pieaicināto pētnieku un ekspertu
darbu
- nodrošināt starpinstitucionālo sadarbību pētījumu izstrādes un
koordinēšanas procesā
- patstāvīgi veikt analītiskus pētījumus amata kompetencē esošajās jomās
- nodrošināt publikāciju sagatavošanu un veikto pētījumu publiskošanu
saskaņā ar iekšējos normatīvajos aktos noteikto kārtību
- nodrošināt ar Saeimas pētnieciskās funkcijas, kā arī informatīvo un Bibliotēkas
funkciju īstenošanu saistīto iekšējo normatīvo aktu izstrādi
- amata kompetences ietvaros pārstāvēt Saeimas Analītisko dienestu Saeimas
Prezidija sēdēs, Saeimas komisijās, darba grupās, valsts un pašvaldību
iestādēs, kā arī starptautiskajās institūcijās
Pretendenta iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule
- informācija par adresātu/-iem esošajā un/vai
iepriekšējās darbavietās, kas var sniegt rekomendāciju/atsauksmi par
pretendenta darbu pētniecības jomā
- Curriculum Vitae (Europass formā), kur cita starpā ietverta informācija par
pētnieciskajiem projektiem, kuru izpildē pretendents piedalījies pēdējo 5 gadu
laikā, ar norādi par savu lomu projektā; publikāciju saraksts (par pēdējiem 5
gadiem); informācija par piedalīšanos konferencēs (par pēdējiem 5 gadiem)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība,
akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās
informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu
Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam
- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts
valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2. pakāpe (izņemot personas, kuras
ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības
programmās latviešu valodā)
- konceptuāls izklāsts pretendenta redzējumam par Analītiskā dienesta darba
vadlīnijām, tostarp par analītiskās pētniecības nozīmi likumdošanas procesa
uzlabošanā (apjoms - ne garāks par divām A4 lapām un ne vairāk kā 4000 rakstu
zīmes)
- citi dokumenti, kas raksturo pretendenta kvalifikāciju un tās atbilstību
Saeimas Analītiskā dienesta vadītāja amatam (nav obligāta prasība)
Minētos dokumentus lūdzam līdz 2017. gada 31. janvārim iesniegt
personīgi Saeimas Dokumentu nodaļas lietvedībā Jēkaba ielā 11, Rīgā, vai
nosūtīt pa pastu uz adresi Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Personāla
nodaļai. Uz aploksnes norādīt - "Konkursam: Saeimas Analītiskā dienesta
vadītājs". Tālrunis uzziņām 67087217.
OP 2017/14.AKK2
Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Juridiskās nodaļas vadošais/-ā juriskonsults/-e (uz nenoteiktu laiku)
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība vai maģistra grāds
tiesību zinātnēs
- vismaz 2 gadu praktiskā darba pieredze jurista amatā, kas saistīts ar
administratīvo aktu izdošanu, lēmumu administratīvo pārkāpumu lietās pieņemšanu
vai to tiesiskuma izvērtēšanu, pārstāvību tiesā
- administratīvo procesu, administratīvo pārkāpumu lietvedību, darba
tiesiskās attiecības un darba aizsardzību regulējošo normatīvo aktu un citu ar
Valsts darba inspekcijas darbību saistīto normatīvo aktu pārzināšana
- prasme strādāt ar datoru labā lietotāja līmenī
- komunikācijas un sadarbības prasmes un oratora spējas
- attīstīta konceptuālā domāšana un spēja plānot un organizēt savu un
nodaļas darbu
- pieredze darbā ar dokumentiem un to noformēšanu;
- pieredze darbā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību
Galvenie darba pienākumi:
- koordinēt un kontrolēt nodaļas darbu
- nodaļas vadītāja un otra vadošā juriskonsulta prombūtnes laikā veikt
nodaļas vadītāja pienākumus
- apstrīdēšanas iesniegumu un sūdzību izskatīšana, lēmumu projektu
sagatavošana par apstrīdētajiem administratīvajiem aktiem un lēmumiem
administratīvo pārkāpumu lietās, lēmumprojektu saskaņošana
- paskaidrojumu un citu dokumentu sagatavošana tiesai, kā arī iestādes
pārstāvēšana tiesas sēdēs
- līgumu un citu dokumentu juridiskā analīze un sagatavošana
- konsultāciju sniegšana administratīvā procesa, lietvedības administratīvo
pārkāpumu lietās un darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības jomā
Vakantajam amatam mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta
29.01.2013 noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību
institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas
kārtību" 3. pielikumu - 10. mēnešalgu grupa. Pārbaudes laikā bez
atbilstošas profesionālās pieredzes vai pieredzi līdz 1 gadam (1. kategorija)
mēnešalga ir EUR 860 (bruto). Pēc pārbaudes laika atkarībā no pretendenta darba
rezultātu novērtējuma līmeņa tiek saglabāta esošā vai noteikta nākamā
kategorija un attiecīga mēnešalga.
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
jāiesniedz 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas
Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai
elektroniski uz e-pastu: zanda.reinfelde-sausa@lm.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67021585.
OP 2017/14.AKK3
Valsts tiesu ekspertīžu birojs izsludina atklātu konkursu uz
Administratīvā un finanšu departamenta vecākā/-ās
grāmatveža/-es amatu
Prasības pretendentam:
- augstākā vai profesionālā izglītība ekonomikā, finansēs
- pieredze atbilstošā amatā darbā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par
priekšrocību
- zināšanas un pieredze darbā ar grāmatvedības programmu "Horizon" tiks uzskatīta par priekšrocību
- zināšanas un pieredze par valsts budžeta pārskatu informācijas sistēmām (eKase, ePārskati, ePlāni)
- augsta atbildības izjūta, spēja analītiski domāt, precizitāte darba
uzdevumu izpildē
- labas komunikācijas, argumentācijas un sadarbības prasmes
- labas prasmes darbam ar biroja tehniku un MS Office programmatūru
Galvenie pienākumi:
- organizēt grāmatvedības uzskaites un atskaites darbu atbilstoši spēkā
esošajiem normatīvajiem aktiem
- gada un ceturkšņu pārskatu, atskaišu sagatavošana un iesniegšana
- darba samaksas aprēķināšana
- naudas līdzekļu plūsmas un grāmatvedības kontrole, krājumu un ilgtermiņa
ieguldījumu uzskaite un pārraudzība
Mēs piedāvājam intensīvu un atbildīgu darbu komandā, iegūt lielisku darba
pieredzi un iespēju profesionāli attīstīties, papildinot zināšanas, ikdienu
pavadīt dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (darba algu no 940 līdz 1100 euro pirms nodokļu nomaksas), sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, darbu labiekārtotās telpās un labus
darba apstākļus.
Gaidām motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās pieredzes aprakstu,
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un citus dokumentus, kas apliecina
pretendentam izvirzīto prasību izpildi. Dokumentus iesniegt līdz 2017. gada
6. februārim plkst. 17.00 Valsts tiesu ekspertīžu birojā Upes ielā 1a,
Rīgā, LV-1013, vai nosūtīt uz e-pastu: vteb@vteb.gov.lv.
Uzziņas pa tālr. 67517746.
OP 2017/14.AKK4
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Iekšējā tirgus departamenta
Konkurences, tirdzniecības un patērētāju tiesību nodaļas vecākā/-ās referenta/-es amatu
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība sociālās zinātnēs (vēlams tiesību zinātnē)
- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas
- izpratne par konkurences, tirdzniecības un patērētāju tiesību aizsardzības
jautājumiem un tiesisko regulējumu Latvijā un Eiropas Savienībā
- vēlamas zināšanas par tiesību aktu projektu, politikas plānošanas
dokumentu, nacionālo pozīciju un ar to saistītu instrukciju izstrādes un
virzības procesu
- saskarsmes un sadarbības prasmes, spēja argumentēti un patstāvīgi pieņemt
lēmumu
- augsta atbildības izjūta un iniciatīva
Amata pienākumi:
- izstrādāt, izskatīt un analizēt normatīvos aktus, politikas plānošanas
dokumentus, nacionālās pozīcijas un instrukcijas konkurences, tirdzniecības un
patērētāju tiesību aizsardzības jomā
- identificēt Latvijas nacionālās intereses un nodrošināt pārstāvību un
viedokļa paušanu starptautiskās un Eiropas Savienības institūcijās patērētāju
tiesību un interešu aizsardzības, konkurences un tirdzniecības jomā
- piedalīties valsts un nevalstisko institūciju organizētās apspriedēs un
darba grupās, rīkot un piedalīties konferencēs, semināros un citos pasākumos,
kas skar patērētāju tiesību un interešu aizsardzības, konkurences un
tirdzniecības jautājumus
- izvērtēt un sniegt atzinumus par patērētāju tiesību un interešu aizsardzības
jautājumiem, izskatīt privātpersonu un juridisku personu iesniegumus
Piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- vērtīgu pieredzi un profesionālās izaugsmes iespējas
Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba
pienākumu aprakstu) iesniegt 15 kalendāro dienu laikā no izsludināšanas dienas,
nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai
Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr.
uzziņām 67013183.
OP 2017/14.AKK5
Latvijas Republikas Valsts kontrole ir neatkarīga un moderna valsts
institūcija, kas uzrauga nodokļu maksātāju naudas izmantošanas tiesiskumu un
ekonomisko efektivitāti. Darbs Valsts kontrolē - tā ir iespēja piedalīties
valsts pārvaldes procesā un uzlabot to, gūstot daudzveidīgu, ar dažādu nozaru
darbību saistītu pieredzi. Valsts kontrole ir institūcija, kuru novērtē
sabiedrība un kura novērtē savus darbiniekus.
VALSTS REVIDENTS/-E
Iestāde/struktūrvienība: Latvijas Republikas Valsts kontrole, Revīzijas
un metodoloģijas departaments
Darbavieta: Rīgā, Skanstes ielā 50
Darba laiks: uz nenoteiktu laiku
Valsts kontrole kā neatkarīga un moderna institūcija, kas uzrauga nodokļu
maksātāju naudas izmantošanas tiesiskumu un lietderību, savā komandā apvieno
profesionāļus ar augstāko izglītību ekonomikā, grāmatvedībā vai finanšu vadībā,
tieslietās.
VALSTS REVIDENTS/-E Revīzijas un metodoloģijas departamenta Trešajā sektorā:
- patstāvīgi veic revīzijas - labi pārzina revīzijas procesu
- ir zinošs un ar izpratni par revidējamo jomu un darbību ietekmējošajiem
riskiem
- sagatavo revīzijas programmas, ietverot secinājumus un ieteikumus
- patstāvīgi izvēlas nepieciešamās pārbaudes metodes un apjomus
- pārrunā revīzijās konstatētos pārkāpumus ar iestāžu finanšu
struktūrvienību vadītājiem
Lielākie ieguvumi, strādājot Valsts kontrolē:
- intensīva sadarbība un pieredzes apmaiņa starp revidentu grupām uz
rezultātu orientētā institūcijā
- iespēja strādāt ar datu analīzes un revīzijas atbalsta procesa rīkiem
- iespēja padziļināti izprast dažādas valsts pārvaldes
jomas un sniegt ieteikumus nozares darbības uzlabošanai
- profesionālās izaugsmes iespējas, attīstot un pilnveidojot revidenta
prasmes ar definētām atalgojuma izaugsmes iespējām
- starptautiskās sadarbības iespējas ar citu valstu augstākajām revīzijas
iestādēm
- starptautiskas mācības un pieredzes apmaiņas
- veselības apdrošināšana un papildatvaļinājumi atbilstoši darba rezultātiem
Īpašie izaicinājumi, strādājot Revīzijas un metodoloģijas departamenta
Trešajā sektorā:
- revidēt lielāko finanšu pārskatu valstī - saimnieciskā gada pārskatu
- veikt lietderības revīzijas publisko finanšu jomā
- pilnveidot un aktualizēt revīziju veikšanas metodiku
- apmācīt jaunos darbiniekus un nodrošināt pieredzes apmaiņu revīziju
veikšanā
Ja jūs interesē darbs Valsts kontrolē un papildus pabeigtas augstākās
izglītības prasībai jums ir arī:
- vismaz 2 gadu veiksmīga darba pieredze grāmatvedībā vai finanšu analīzē
pēdējo 5 gadu laikā;
- pieredze metodisko materiālu izstrādē
- ļoti labas MS Office datorprogrammu lietotāja prasmes
tad sūtiet CV un pieteikuma vēstuli ar norādi "Konkursam uz valsts
revidenta amatu" līdz 2017. gada 29. janvārim uz e-pasta adresi personals@lrvk.gov.lv, tālr. informācijai 67017674.
Par priekšrocību uzskatīsim jūsu darba pieredzi valsts (pašvaldību)
institūcijā, zināšanas starptautiskajos revīzijas standartos un to piemērošanā,
kā arī darbības risku novērtēšanā un noteikšanā.
Uz tikšanos intervijā!
OP 2017/14.AKK6
Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ.
Nr. 90000069830) kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli!
Piedāvātais amats - Sociālās statistikas departamenta Ienākumu un dzīves
apstākļu statistikas daļas vecākais/-ā referents/-e
Pamatpienākumi:
- pārzināt apsekojuma "Eiropas Savienības statistika par ienākumiem un
dzīves apstākļiem" (turpmāk - EU-SILC) metodoloģiju, t. sk. no šī
apsekojuma iegūstamo rādītāju aprēķināšanas metodoloģiju
- veikt EU-SILC apsekojuma datu kvalitātes kontroli
- piedalīties EU-SILC apsekojuma ievadprogrammas sagatavošanā un testēšanā
- piedalīties EU-SILC Kvalitātes ziņojumu sagatavošanā
- piedalīties datu pieprasījumu un regulāro publikāciju sagatavošanā, veikt
šo datu analīzi
- piedalīties un veikt intervētāju apmācības
- konsultēt respondentus un intervētājus par EU-SILC apsekojuma
metodoloģiskiem jautājumiem
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
ekonomikā vai tai tuva profila
- labas datorprasmes (MS Office aplikācijas: Excel un/vai Access)
- vēlamas prasmes darbā ar vismaz vienu no statistisko aprēķinu programmām
(IBM SPSS Statistics, SAS, R, Stata)
- pieredze darbā ar lielām datu bāzēm
- labas angļu valodas zināšanas
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
- profesionālo izaugsmi
- darbavietu Rīgas centrā
Amats ir klasificēts 18.6. apakšsaimes III A līmenī (9. mēnešalgu
grupa).
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -,
kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un
prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv
sadaļā "Darba piedāvājumi") un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301),
uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 15 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Konsultācijas pa tālruni 67366851.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.
OP 2017/14.AKK7
Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir
Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē
un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles
funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Veterinārās uzraudzības departamenta Veterināro zāļu reģistrācijas
daļas vecākais/-ā eksperts/-e (viena amata vieta uz noteiktu laiku; darbavieta Peldu
ielā 30, Rīgā)
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- 2. līmeņa augstākā izglītība (bakalaura vai maģistra grāds)
veterinārmedicīnā vai farmācijā
- vēlama pieredze darbā ar zālēm vai veterinārajām zālēm
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office) un prasme strādāt ar biroja
programmatūru
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir angļu valoda) zināšanas līmenī,
kas ļauj piedalīties darba grupās un paust savu viedokli, kā arī izmantot
dokumentus un literatūru darbības jomā
- prasme veikt vairākus pienākumus vienlaicīgi, plānot darba laiku veicamo
uzdevumu izpildei, strādāt saspringtās situācijās un ierobežotā laikā
- spēja operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisku apstrādi un
būtiskāko datu akcentēšanu, izdarīt atbilstošus secinājumus
- zināšanas par valsts pārvaldes darbību
- pārzināt un prast izmantot praktiskajā darbībā saistošos normatīvos aktus
- teicama komunikāciju prasme
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus, strādāt komandā, panākt izvirzīto
uzdevumu savlaicīgu izpildi, kā arī spēja uzņemties atbildību par pieņemtajiem
lēmumiem
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veterināro zāļu novērtēšana
- sadarbība ar Eiropas Zāļu aģentūru
- darbs ar Latvijas veterināro zāļu reģistru
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu, atbildīgu un dinamisku darbu valsts pārvaldē
- pieredzi un zināšanas veterināro zāļu novērtēšanā un reģistrācijā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi valsts pārvaldē
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos
noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un
veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai
elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi personals@pvd.gov.lv
ar norādi "VUD Veterināro zāļu reģistrācijas daļas vecākais eksperts". Tālr.
uzziņām 67027529.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Pārtikas un veterinārais dienests informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un
veterinārais dienests, kontaktinformācija: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.
OP 2017/14.AKK8
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Dzelzceļa departamenta direktora vietnieks/-e
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība transporta
nozarē (vēlams dzelzceļa jomā)
- pieredze vadošā amatā
- profesionālā darba pieredze ne mazāk kā 3 gadi
transporta nozarē (vēlams dzelzceļa jomā)
- pieredze darba plānošanā un organizēšanā
- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību
- spēja vadīt komandu, koordinēt darbu svarīgu un atbildīgu uzdevumu
risināšanā
- labas angļu valodas zināšanas (ne mazāk kā BI līmenis)
un krievu valodas zināšanas
- datorprasmes labā lietotāja līmenī
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt tiesību aktus un politikas plānošanas dokumentus dzelzceļa
nozarē
- izstrādāt starpvaldību līgumu projektus
- pārstāvēt valsts intereses ES institūcijās un starptautiskajās
organizācijās dzelzceļa nozares jautājumos
- organizēt sadarbību ar pašvaldību un nevalstiskajām organizācijām
Dzelzceļa departamenta darbības sfērā
Amats klasificēts 36. saimes IV līmenī (13. mēnešalgu grupa;
mēnešalga atbilstoši 29.01.2013. Ministru kabineta noteikumu Nr. 66
noteiktajiem ierobežojumiem).
Mēnešalga ar 3. kategoriju 1440 EUR.
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un
svešvalodu zināšanu kvalifikācijas kopijas nosūtīt pa pastu vai elektroniski,
vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un
darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378. kabinets,
e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67028218.