Laidiens: 17.01.2017., Nr. 14

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/14.AKK1

Latvijas Republikas Saeima izsludina atklātu konkursu uz vakanto amatu - Saeimas Analītiskā dienesta vadītājs/-a

Galvenās prasības pretendentiem/-ēm:

- maģistra grāds, vēlams ekonomikas, finanšu, politikas vai tiesību zinātņu jomā

- pieredze kolektīvu, kas veic pētniecisko darbu, vadīšanā

- vismaz piecu gadu pieredze pētnieciskajā darbā

- vismaz vienas svešvalodas (angļu, franču vai vācu) prasme C1 valodas apguves līmenī (pašnovērtējums saskaņā ar Eiropas Padomes noteiktajiem svešvalodu apguves līmeņiem)

- vēlama pieredze valsts pārvaldē

- vēlama pieredze kopīgu pētījumu veikšanā ar citām, tostarp starptautiskajām, institūcijām

- vēlamas attiecīgai nozarei atbilstošas publikācijas

- vēlama kvalifikācijas paaugstināšana pētnieciskās darbības jomā

- nepieciešama speciālā atļauja pieejai valsts noslēpumam

- plānošanas, organizatora un komunikācijas prasmes

- valsts valodas prasme augstākajā (C2) līmenī

- prasme strādāt ar datoru

Galvenie pienākumi:

- plānot, vadīt, organizēt un koordinēt Saeimas Analītiskā dienesta darbu, nodrošināt tam noteikto funkciju izpildi

- nodrošināt analītisko pētījumu izstrādi Saeimā

- vadīt pētnieciskās un analītiskās funkcijas nodrošināšanas sistēmas un metodikas izveidi, nodrošināt tās īstenošanu un pilnveidošanu

- nodrošināt organizatorisko un konsultatīvo atbalstu ārējo pētījumu pasūtīšanas (iepirkuma) procesā, uzraudzīt pieaicināto pētnieku un ekspertu darbu

- nodrošināt starpinstitucionālo sadarbību pētījumu izstrādes un koordinēšanas procesā

- patstāvīgi veikt analītiskus pētījumus amata kompetencē esošajās jomās

- nodrošināt publikāciju sagatavošanu un veikto pētījumu publiskošanu saskaņā ar iekšējos normatīvajos aktos noteikto kārtību

- nodrošināt ar Saeimas pētnieciskās funkcijas, kā arī informatīvo un Bibliotēkas funkciju īstenošanu saistīto iekšējo normatīvo aktu izstrādi

- amata kompetences ietvaros pārstāvēt Saeimas Analītisko dienestu Saeimas Prezidija sēdēs, Saeimas komisijās, darba grupās, valsts un pašvaldību iestādēs, kā arī starptautiskajās institūcijās

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule

- informācija par adresātu/-iem esošajā un/vai iepriekšējās darbavietās, kas var sniegt rekomendāciju/atsauksmi par pretendenta darbu pētniecības jomā

- Curriculum Vitae (Europass formā), kur cita starpā ietverta informācija par pētnieciskajiem projektiem, kuru izpildē pretendents piedalījies pēdējo 5 gadu laikā, ar norādi par savu lomu projektā; publikāciju saraksts (par pēdējiem 5 gadiem); informācija par piedalīšanos konferencēs (par pēdējiem 5 gadiem)

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2. pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā)

- konceptuāls izklāsts pretendenta redzējumam par Analītiskā dienesta darba vadlīnijām, tostarp par analītiskās pētniecības nozīmi likumdošanas procesa uzlabošanā (apjoms - ne garāks par divām A4 lapām un ne vairāk kā 4000 rakstu zīmes)

- citi dokumenti, kas raksturo pretendenta kvalifikāciju un tās atbilstību Saeimas Analītiskā dienesta vadītāja amatam (nav obligāta prasība)

Minētos dokumentus lūdzam līdz 2017. gada 31. janvārim iesniegt personīgi Saeimas Dokumentu nodaļas lietvedībā Jēkaba ielā 11, Rīgā, vai nosūtīt pa pastu uz adresi Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Personāla nodaļai. Uz aploksnes norādīt - "Konkursam: Saeimas Analītiskā dienesta vadītājs". Tālrunis uzziņām 67087217.


OP 2017/14.AKK2

Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Juridiskās nodaļas vadošais/-ā juriskonsults/-e (uz nenoteiktu laiku)

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība vai maģistra grāds tiesību zinātnēs

- vismaz 2 gadu praktiskā darba pieredze jurista amatā, kas saistīts ar administratīvo aktu izdošanu, lēmumu administratīvo pārkāpumu lietās pieņemšanu vai to tiesiskuma izvērtēšanu, pārstāvību tiesā

- administratīvo procesu, administratīvo pārkāpumu lietvedību, darba tiesiskās attiecības un darba aizsardzību regulējošo normatīvo aktu un citu ar Valsts darba inspekcijas darbību saistīto normatīvo aktu pārzināšana

- prasme strādāt ar datoru labā lietotāja līmenī

- komunikācijas un sadarbības prasmes un oratora spējas

- attīstīta konceptuālā domāšana un spēja plānot un organizēt savu un nodaļas darbu

- pieredze darbā ar dokumentiem un to noformēšanu;

- pieredze darbā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību

Galvenie darba pienākumi:

- koordinēt un kontrolēt nodaļas darbu

- nodaļas vadītāja un otra vadošā juriskonsulta prombūtnes laikā veikt nodaļas vadītāja pienākumus

- apstrīdēšanas iesniegumu un sūdzību izskatīšana, lēmumu projektu sagatavošana par apstrīdētajiem administratīvajiem aktiem un lēmumiem administratīvo pārkāpumu lietās, lēmumprojektu saskaņošana

- paskaidrojumu un citu dokumentu sagatavošana tiesai, kā arī iestādes pārstāvēšana tiesas sēdēs

- līgumu un citu dokumentu juridiskā analīze un sagatavošana

- konsultāciju sniegšana administratīvā procesa, lietvedības administratīvo pārkāpumu lietās un darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības jomā

Vakantajam amatam mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013 noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 3. pielikumu - 10. mēnešalgu grupa. Pārbaudes laikā bez atbilstošas profesionālās pieredzes vai pieredzi līdz 1 gadam (1. kategorija) mēnešalga ir EUR 860 (bruto). Pēc pārbaudes laika atkarībā no pretendenta darba rezultātu novērtējuma līmeņa tiek saglabāta esošā vai noteikta nākamā kategorija un attiecīga mēnešalga.

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jāiesniedz 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: zanda.reinfelde-sausa@lm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67021585.


OP 2017/14.AKK3

Valsts tiesu ekspertīžu birojs izsludina atklātu konkursu uz Administratīvā un finanšu departamenta vecākā/-ās grāmatveža/-es amatu

Prasības pretendentam:

- augstākā vai profesionālā izglītība ekonomikā, finansēs

- pieredze atbilstošā amatā darbā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību

- zināšanas un pieredze darbā ar grāmatvedības programmu "Horizon" tiks uzskatīta par priekšrocību

- zināšanas un pieredze par valsts budžeta pārskatu informācijas sistēmām (eKase, ePārskati, ePlāni)

- augsta atbildības izjūta, spēja analītiski domāt, precizitāte darba uzdevumu izpildē

- labas komunikācijas, argumentācijas un sadarbības prasmes

- labas prasmes darbam ar biroja tehniku un MS Office programmatūru

Galvenie pienākumi:

- organizēt grāmatvedības uzskaites un atskaites darbu atbilstoši spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem

- gada un ceturkšņu pārskatu, atskaišu sagatavošana un iesniegšana

- darba samaksas aprēķināšana

- naudas līdzekļu plūsmas un grāmatvedības kontrole, krājumu un ilgtermiņa ieguldījumu uzskaite un pārraudzība

Mēs piedāvājam intensīvu un atbildīgu darbu komandā, iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju profesionāli attīstīties, papildinot zināšanas, ikdienu pavadīt dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (darba algu no 940 līdz 1100 euro pirms nodokļu nomaksas), sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, darbu labiekārtotās telpās un labus darba apstākļus.

Gaidām motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās pieredzes aprakstu, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un citus dokumentus, kas apliecina pretendentam izvirzīto prasību izpildi. Dokumentus iesniegt līdz 2017. gada 6. februārim plkst. 17.00 Valsts tiesu ekspertīžu birojā Upes ielā 1a, Rīgā, LV-1013, vai nosūtīt uz e-pastu: vteb@vteb.gov.lv. Uzziņas pa tālr. 67517746.


OP 2017/14.AKK4

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Iekšējā tirgus departamenta Konkurences, tirdzniecības un patērētāju tiesību nodaļas vecākā/-ās referenta/-es amatu

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība sociālās zinātnēs (vēlams tiesību zinātnē)

- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas

- izpratne par konkurences, tirdzniecības un patērētāju tiesību aizsardzības jautājumiem un tiesisko regulējumu Latvijā un Eiropas Savienībā

- vēlamas zināšanas par tiesību aktu projektu, politikas plānošanas dokumentu, nacionālo pozīciju un ar to saistītu instrukciju izstrādes un virzības procesu

- saskarsmes un sadarbības prasmes, spēja argumentēti un patstāvīgi pieņemt lēmumu

- augsta atbildības izjūta un iniciatīva

Amata pienākumi:

- izstrādāt, izskatīt un analizēt normatīvos aktus, politikas plānošanas dokumentus, nacionālās pozīcijas un instrukcijas konkurences, tirdzniecības un patērētāju tiesību aizsardzības jomā

- identificēt Latvijas nacionālās intereses un nodrošināt pārstāvību un viedokļa paušanu starptautiskās un Eiropas Savienības institūcijās patērētāju tiesību un interešu aizsardzības, konkurences un tirdzniecības jomā

- piedalīties valsts un nevalstisko institūciju organizētās apspriedēs un darba grupās, rīkot un piedalīties konferencēs, semināros un citos pasākumos, kas skar patērētāju tiesību un interešu aizsardzības, konkurences un tirdzniecības jautājumus

- izvērtēt un sniegt atzinumus par patērētāju tiesību un interešu aizsardzības jautājumiem, izskatīt privātpersonu un juridisku personu iesniegumus

Piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- vērtīgu pieredzi un profesionālās izaugsmes iespējas

Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) iesniegt 15 kalendāro dienu laikā no izsludināšanas dienas, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.


OP 2017/14.AKK5

Latvijas Republikas Valsts kontrole ir neatkarīga un moderna valsts institūcija, kas uzrauga nodokļu maksātāju naudas izmantošanas tiesiskumu un ekonomisko efektivitāti. Darbs Valsts kontrolē - tā ir iespēja piedalīties valsts pārvaldes procesā un uzlabot to, gūstot daudzveidīgu, ar dažādu nozaru darbību saistītu pieredzi. Valsts kontrole ir institūcija, kuru novērtē sabiedrība un kura novērtē savus darbiniekus.

VALSTS REVIDENTS/-E

Iestāde/struktūrvienība: Latvijas Republikas Valsts kontrole, Revīzijas un metodoloģijas departaments

Darbavieta: Rīgā, Skanstes ielā 50

Darba laiks: uz nenoteiktu laiku

Valsts kontrole kā neatkarīga un moderna institūcija, kas uzrauga nodokļu maksātāju naudas izmantošanas tiesiskumu un lietderību, savā komandā apvieno profesionāļus ar augstāko izglītību ekonomikā, grāmatvedībā vai finanšu vadībā, tieslietās.

VALSTS REVIDENTS/-E Revīzijas un metodoloģijas departamenta Trešajā sektorā:

- patstāvīgi veic revīzijas - labi pārzina revīzijas procesu

- ir zinošs un ar izpratni par revidējamo jomu un darbību ietekmējošajiem riskiem

- sagatavo revīzijas programmas, ietverot secinājumus un ieteikumus

- patstāvīgi izvēlas nepieciešamās pārbaudes metodes un apjomus

- pārrunā revīzijās konstatētos pārkāpumus ar iestāžu finanšu struktūrvienību vadītājiem

Lielākie ieguvumi, strādājot Valsts kontrolē:

- intensīva sadarbība un pieredzes apmaiņa starp revidentu grupām uz rezultātu orientētā institūcijā

- iespēja strādāt ar datu analīzes un revīzijas atbalsta procesa rīkiem

- iespēja padziļināti izprast dažādas valsts pārvaldes jomas un sniegt ieteikumus nozares darbības uzlabošanai

- profesionālās izaugsmes iespējas, attīstot un pilnveidojot revidenta prasmes ar definētām atalgojuma izaugsmes iespējām

- starptautiskās sadarbības iespējas ar citu valstu augstākajām revīzijas iestādēm

- starptautiskas mācības un pieredzes apmaiņas

- veselības apdrošināšana un papildatvaļinājumi atbilstoši darba rezultātiem

Īpašie izaicinājumi, strādājot Revīzijas un metodoloģijas departamenta Trešajā sektorā:

- revidēt lielāko finanšu pārskatu valstī - saimnieciskā gada pārskatu

- veikt lietderības revīzijas publisko finanšu jomā

- pilnveidot un aktualizēt revīziju veikšanas metodiku

- apmācīt jaunos darbiniekus un nodrošināt pieredzes apmaiņu revīziju veikšanā

Ja jūs interesē darbs Valsts kontrolē un papildus pabeigtas augstākās izglītības prasībai jums ir arī:

- vismaz 2 gadu veiksmīga darba pieredze grāmatvedībā vai finanšu analīzē pēdējo 5 gadu laikā;

- pieredze metodisko materiālu izstrādē

- ļoti labas MS Office datorprogrammu lietotāja prasmes

tad sūtiet CV un pieteikuma vēstuli ar norādi "Konkursam uz valsts revidenta amatu" līdz 2017. gada 29. janvārim uz e-pasta adresi personals@lrvk.gov.lv, tālr. informācijai 67017674.

Par priekšrocību uzskatīsim jūsu darba pieredzi valsts (pašvaldību) institūcijā, zināšanas starptautiskajos revīzijas standartos un to piemērošanā, kā arī darbības risku novērtēšanā un noteikšanā.

Uz tikšanos intervijā!


OP 2017/14.AKK6

Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ. Nr. 90000069830) kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli!

Piedāvātais amats - Sociālās statistikas departamenta Ienākumu un dzīves apstākļu statistikas daļas vecākais/-ā referents/-e

Pamatpienākumi:

- pārzināt apsekojuma "Eiropas Savienības statistika par ienākumiem un dzīves apstākļiem" (turpmāk - EU-SILC) metodoloģiju, t. sk. no šī apsekojuma iegūstamo rādītāju aprēķināšanas metodoloģiju

- veikt EU-SILC apsekojuma datu kvalitātes kontroli

- piedalīties EU-SILC apsekojuma ievadprogrammas sagatavošanā un testēšanā

- piedalīties EU-SILC Kvalitātes ziņojumu sagatavošanā

- piedalīties datu pieprasījumu un regulāro publikāciju sagatavošanā, veikt šo datu analīzi

- piedalīties un veikt intervētāju apmācības

- konsultēt respondentus un intervētājus par EU-SILC apsekojuma metodoloģiskiem jautājumiem

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai tai tuva profila

- labas datorprasmes (MS Office aplikācijas: Excel un/vai Access)

- vēlamas prasmes darbā ar vismaz vienu no statistisko aprēķinu programmām (IBM SPSS Statistics, SAS, R, Stata)

- pieredze darbā ar lielām datu bāzēm

- labas angļu valodas zināšanas

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

- profesionālo izaugsmi

- darbavietu Rīgas centrā

Amats ir klasificēts 18.6. apakšsaimes III A līmenī (9. mēnešalgu grupa).

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi") un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366851.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.


OP 2017/14.AKK7

Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Veterinārās uzraudzības departamenta Veterināro zāļu reģistrācijas daļas vecākais/-ā eksperts/-e (viena amata vieta uz noteiktu laiku; darbavieta Peldu ielā 30, Rīgā)

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- 2. līmeņa augstākā izglītība (bakalaura vai maģistra grāds) veterinārmedicīnā vai farmācijā

- vēlama pieredze darbā ar zālēm vai veterinārajām zālēm

- labas datorlietotāja prasmes (MS Office) un prasme strādāt ar biroja programmatūru

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir angļu valoda) zināšanas līmenī, kas ļauj piedalīties darba grupās un paust savu viedokli, kā arī izmantot dokumentus un literatūru darbības jomā

- prasme veikt vairākus pienākumus vienlaicīgi, plānot darba laiku veicamo uzdevumu izpildei, strādāt saspringtās situācijās un ierobežotā laikā

- spēja operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisku apstrādi un būtiskāko datu akcentēšanu, izdarīt atbilstošus secinājumus

- zināšanas par valsts pārvaldes darbību

- pārzināt un prast izmantot praktiskajā darbībā saistošos normatīvos aktus

- teicama komunikāciju prasme

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus, strādāt komandā, panākt izvirzīto uzdevumu savlaicīgu izpildi, kā arī spēja uzņemties atbildību par pieņemtajiem lēmumiem

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- veterināro zāļu novērtēšana

- sadarbība ar Eiropas Zāļu aģentūru

- darbs ar Latvijas veterināro zāļu reģistru

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu, atbildīgu un dinamisku darbu valsts pārvaldē

- pieredzi un zināšanas veterināro zāļu novērtēšanā un reģistrācijā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi valsts pārvaldē

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi personals@pvd.gov.lv ar norādi "VUD Veterināro zāļu reģistrācijas daļas vecākais eksperts". Tālr. uzziņām 67027529.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Pārtikas un veterinārais dienests informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un veterinārais dienests, kontaktinformācija: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.


OP 2017/14.AKK8

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Dzelzceļa departamenta direktora vietnieks/-e

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība transporta nozarē (vēlams dzelzceļa jomā)

- pieredze vadošā amatā

- profesionālā darba pieredze ne mazāk kā 3 gadi transporta nozarē (vēlams dzelzceļa jomā)

- pieredze darba plānošanā un organizēšanā

- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību

- spēja vadīt komandu, koordinēt darbu svarīgu un atbildīgu uzdevumu risināšanā

- labas angļu valodas zināšanas (ne mazāk kā BI līmenis) un krievu valodas zināšanas

- datorprasmes labā lietotāja līmenī

Galvenie pienākumi:

- izstrādāt tiesību aktus un politikas plānošanas dokumentus dzelzceļa nozarē

- izstrādāt starpvaldību līgumu projektus

- pārstāvēt valsts intereses ES institūcijās un starptautiskajās organizācijās dzelzceļa nozares jautājumos

- organizēt sadarbību ar pašvaldību un nevalstiskajām organizācijām Dzelzceļa departamenta darbības sfērā

Amats klasificēts 36. saimes IV līmenī (13. mēnešalgu grupa; mēnešalga atbilstoši 29.01.2013. Ministru kabineta noteikumu Nr. 66 noteiktajiem ierobežojumiem).

Mēnešalga ar 3. kategoriju 1440 EUR.

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un svešvalodu zināšanu kvalifikācijas kopijas nosūtīt pa pastu vai elektroniski, vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378. kabinets, e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālr. uzziņām 67028218.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)