Laidiens: 10.07.2017., Nr. 135

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/135.AKK1

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz vakantu amatu - Nodokļu administrēšanas, grāmatvedības un revīzijas politikas departamenta Komercsabiedrību revīzijas politikas un uzraudzības nodaļas vadītāja vietnieks - inspektors

Nodokļu administrēšanas, grāmatvedības un revīzijas politikas departaments ir struktūrvienība, kas izstrādā un koordinē valsts politikas grāmatvedības un tās pārskatu jomā, valsts nodevu jomā un valsts proves jomā, izstrādā un īsteno valsts politiku komercsabiedrību revīzijas jomā, nodrošina Finanšu ministrijas kā Revīzijas pakalpojumu likumā noteiktās kompetentās iestādes funkciju izpildi, izstrādā valsts politiku sabiedriskā labuma jomā un nodrošina valsts nodokļu administrēšanas politikas veidošanu un pārraudzību.

Ja tev ir:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augtākā izglītība ekonomikas, vadības zinātņu vai finanšu jomā

- darba pieredze komercsabiedrību gada pārskatu revīzijā, kas veikta ievērojot starptautiskos revīzijas standartus

- darba pieredze valsts pārvaldē (tiks uzskatīta par priekšrocību)

- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos

- datora lietotāja līmeņa prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstība Eiropas Parlamenta un Padomes 2014. gada 16. aprīļa regulas Nr. 537/2014 par īpašām prasībām attiecībā uz obligātajām revīzijām sabiedriskas nozīmes struktūrās un ar ko atceļ Komisijas Lēmumu 2005/909/EK (Regula Nr. 537/2014) 26. panta 5. punkta a) līdz c) apakšpunktu prasībām

Pievienojies Nodokļu administrēšanas, grāmatvedības un revīzijas politikas departamenta kolektīvam, un mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:

- piedalīties komercsabiedrību revīzijas politikas veidošanā un īstenošanā

- veikt revīzijas pakalpojumu sabiedriskas nozīmes struktūrām kvalitātes kontroles prasību ievērošanas kārtējā gada un ārkārtas pārbaudes (inspekcijas), sagatavot ar šo pārbaužu norisi un rezultātiem saistīto dokumentāciju un ziņojumus

- gatavot metodoloģiskos materiālus un sniegt viedokli par komercsabiedrības revīzijas jomas tiesību normu un profesionālo standartu piemērošanu

- pārstāvēt nodaļu un ministriju apspriedēs, tai skaitā Eiropas Savienības institūciju organizētajās komercsabiedrību revīzijas jomas ekspertu sanāksmēs, kā arī piedalīties nacionālā viedokļa par Eiropas Savienības politiskajām iniciatīvām un tiesību aktu priekšlikumiem komercsabiedrību revīzijas jomā izstrādē

- pārbaudīt Finanšu ministrijas pārraudzībā esošās Latvijas Zvērinātu revidentu asociācijas kārtējā gadā veikto kvalitātes kontroļu procesa norises atbilstību Revīzijas pakalpojumu likuma prasībām un sagatavot ziņojumu par pārbaudes norisi un rezultātiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 26.3. saimes "Kontrole un uzraudzība. Privātpersonu kontrole" IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, apliecinājumu par atbilstību Regulas Nr. 537/2014 26. panta 5. punkta a) līdz c) apakšpunktu prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 15 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju par amata pienākumiem, apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un apliecinājuma formu par atbilstību Regulas Nr. 537/2014 26. panta 5. punkta a) līdz c) apakšpunktu prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.

 

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz vakantu amatu - Nodokļu administrēšanas, grāmatvedības un revīzijas politikas departamenta Komercsabiedrību revīzijas politikas un uzraudzības nodaļas vecākais eksperts - inspektors

Nodokļu administrēšana, grāmatvedības un revīzijas politikas departaments ir struktūrvienība, kas izstrādā un koordinē valsts politikas grāmatvedības un tās pārskatu jomā, valsts nodevu jomā un valsts proves jomā, izstrādā un īsteno valsts politiku komercsabiedrību revīzijas jomā, nodrošina Finanšu ministrijas kā Revīzijas pakalpojumu likumā noteiktās kompetentās iestādes funkciju izpildi, izstrādā valsts politiku sabiedriskā labuma jomā un nodrošina valsts nodokļu administrēšanas politikas veidošanu un pārraudzību.

Ja tev ir:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augtākā izglītība ekonomikas, tiesību zinātņu vai finanšu jomā

- darba pieredze komercsabiedrību gada pārskatu revīzijā, kas veikta ievērojot starptautiskos revīzijas standartus

- zināšanas par komercsabiedrību revīzijas jomas normatīvo aktu prasībām

- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos

- analītiskā domāšana un iniciatīva, kā arī spēja plānot un organizēt savu darbu

- labas iemaņas darbā ar datoru

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstība Eiropas Parlamenta un Padomes 2014. gada 16. aprīļa regulas Nr. 537/2014 par īpašām prasībām attiecībā uz obligātajām revīzijām sabiedriskas nozīmes struktūrās un ar ko atceļ Komisijas Lēmumu 2005/909/EK (Regula Nr.537/2014) 26. panta 5. punkta a) līdz c) apakšpunktu prasībām

Pievienojies Nodokļu administrēšana, grāmatvedības un revīzijas politikas departamenta kolektīvam, un mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:

- izstrādāt normatīvo aktu projektu, iekšējo procedūru un metodiku projektus komercsabiedrību revīzijas jomā, kā arī sniegt konsultācijas par šīs jomas normatīvo aktu un profesionālo standartu normu piemērošanu

- veikt zvērinātu revidentu un zvērinātu revidentu komercsabiedrību sniegto revīzijas pakalpojumu sabiedriskas nozīmes struktūrām kvalitātes kontroles prasību ievērošanas kārtējā gada un ārkārtas pārbaudes (inspekcijas), piedalīties ar pārbaudes norisi un tās rezultātiem nepieciešamo dokumentācijas un kontroles ziņojumu sagatavošanā

- veikt zvērinātu revidentu un zvērinātu revidentu komercsabiedrību ministrijai iesniegto ikgadējo atskaišu par ieņēmumiem un citas informācijas analīzi un apkopošanu vienotajā datu bāzē, kā arī sagatavot pārskatu par veikto analīzi un tās rezultātiem

- izvērtēt Finanšu ministrijas pārraudzībā esošās Latvijas Zvērinātu revidentu asociācijas izstrādātos dokumentu projektus un citu informāciju saistībā ar asociācijas veiktajām revīzijas pakalpojumu kvalitātes kontrolēm un sagatavot par tām atzinumu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 26.3. saimes "Kontrole un uzraudzība. Privātpersonu kontrole" III B līmenis un 10. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, apliecinājumu par atbilstību Regulas Nr. 537/2014 26. panta 5. punkta a) līdz c) apakšpunktu prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 15 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju par amata pienākumiem, apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un apliecinājuma formu par atbilstību Regulas Nr.537/2014 26.panta 5.punkta a) līdz c) apakšpunktu prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.

 

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz vakantu amatu - Nodokļu administrēšanas, grāmatvedības un revīzijas politikas departamenta Komercsabiedrību revīzijas politikas un uzraudzības nodaļas juriskonsults

Nodokļu administrēšana, grāmatvedības un revīzijas politikas departaments ir struktūrvienība, kas izstrādā un koordinē valsts politikas grāmatvedības un tās pārskatu jomā, valsts nodevu jomā un valsts proves jomā, izstrādā un īsteno valsts politiku komercsabiedrību revīzijas jomā, nodrošina Finanšu ministrijas kā Revīzijas pakalpojumu likumā noteiktās kompetentās iestādes funkciju izpildi, izstrādā valsts politiku sabiedriskā labuma jomā un nodrošina valsts nodokļu administrēšanas politikas veidošanu un pārraudzību.

Ja tev ir:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- pieredze tiesību zinātņu specialitātei atbilstošā amatā darbā ar administratīvo procesu saistītajiem jautājumiem

- vēlama vismaz 1 gada pieredze darbā tiešajā valsts pārvaldē pēdējo 5 gadu laikā

- zināšanas par komercdarbību revīzijas tiesisko regulējumu (tiks uzskatītas par priekšrocību) un administratīvā procesa normu piemērošanu

- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos

- analītiskā domāšana, pārliecināšanas un argumentācijas prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstība Revīzijas pakalpojumu likuma 37. panta ceturtajā daļā noteiktajām obligātajām prasībām

Pievienojies Nodokļu administrēšana, grāmatvedības un revīzijas politikas departamenta kolektīvam, un mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:

- sagatavot normatīvo aktu un starpresoru vienošanās projektus komercsabiedrību revīzijas jomā

- izskatīt fizisku un juridisku personu sūdzības par zvērinātu revidentu sniegtajiem revīzijas pakalpojumiem sabiedriskas nozīmes struktūrām un administratīvā pārkāpumu gadījumos sagatavot ministrijas lēmumu projektus par sankciju un/vai uzraudzības pasākumu piemērošanu zvērinātam revidentam un/vai zvērinātu revidentu komercsabiedrībām

- izskatīt sūdzības par ministrijā apstrīdētajiem Latvijas Zvērinātu revidentu asociācijas izdotajiem administratīvajiem aktiem un faktisko rīcību un administratīvā procesa ietvaros sagatavot ministrijas lēmumu projektus

- veikt tiesā iesniedzamo paskaidrojumu un pierādījumu sagatavošanu un pārstāvēt ministriju tiesā administratīvajās lietās komercsabiedrību revīzijas jomā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 21. saimes "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi" IIIB līmenis un 10.mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, apliecinājuma formu par atbilstību Revīzijas pakalpojumu likuma 37. panta ceturtās daļas prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 15 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju par amata pienākumiem, apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un apliecinājuma formu par atbilstību Revīzijas pakalpojumu likuma 37. panta ceturtās daļas prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.


OP 2017/135.AKK2

AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz Juridiskā departamenta Starptautisko tiesību nodaļas vecākā referenta amatu (uz noteiktu (ierēdņa prombūtnes) laiku)

Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- zināšanas starptautisko publisko tiesību jomā

- ļoti labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu valodas tests)

- vēlama pieredze jurista amatā valsts pārvaldes iestādē

- vēlama pieredze starptautisko publisko tiesību jomas līgumu izstrādē

- atbildības izjūta un precizitāte

- spēja darboties komandā, bet vienlaicīgi arī spēja patstāvīgi veikt uzticētos uzdevumus

- labas datorprogrammu lietotāj prasmes

Galvenie pienākumi:

- izskatīt un analizēt citu ministriju (institūciju) sagatavotos tiesību aktu projektus un dokumentus starptautisko tiesību jomā un sagatavot atzinumus par tiem

- nodrošināt tiesisko bāzi Aizsardzības ministrijas un Nacionālo bruņoto spēku daudzpusējai sadarbībai aizsardzības jomā

- nodrošināt tiesisko bāzi Nacionālo bruņoto spēku vienību līdzdalībai starptautiskajās operācijās

Mēs piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu no 793 EUR līdz 1131 EUR (pirms nodokļu nomaksas) atkarībā no profesionālās pieredzes un veselības apdrošināšanu

Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473 vai jānosūta uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv . Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx. Uzziņas pa tālruni 67335268, 67335200.


OP 2017/135.AKK3

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Juridiskā un nekustamā īpašuma departamenta juriskonsulta (iepirkumi) valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)

Amata mērķis: Ministrijas juridisko dokumentu sagatavošana un saņemto dokumentu juridiska izvērtēšana, kā arī līgumu noslēgšanas un kontroles nodrošināšana.

Galvenie amata pienākumi:

- izvērtēt ministrijas vai citu valsts institūciju sagatavoto dokumentu juridisko kvalitāti, tai skaitā piedalīties atzinumu sagatavošanā par citu valsts institūciju izstrādātajiem tiesību aktu projektiem

- piedalīties ministrijas iekšējo normatīvo aktu projektu izstrādē

- juridiski noformēt administratīvos aktus un sagatavot līgumu projektus

- piedalīties iepirkuma komisijas darbā:

1) veikt publisko iepirkumu ietvaros iesniegto piedāvājumu vērtēšanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām un kompetento institūciju un attiecīgo nozaru ieteikumiem;

2) veikt iepirkuma komisijas sēžu protokolēšanu.

- pārstāvēt ministrijas intereses Iesniegumu izskatīšanas komisijas sēdēs un tiesā, tai skaitā piedalīties paskaidrojumu sagatavošanā par Iepirkumu uzraudzības birojā iesniegtajiem iesniegumiem

- konsultēt ministrijas darbiniekus un ierēdņus juridiskajos un kontroles jautājumos

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (bakalaurs/maģistrs) un 5. kvalifikācijas līmenis tiesību zinātnē

- pieredze juridiskajā darbā, t. sk. līgumu izstrādē, vismaz divi gadi

- pieredze iepirkumu jomā vismaz divi gadi

- pieredze iekšējo normatīvo aktu izstrādē vismaz viens gads

- zināšanas administratīvā procesa jomā

- zināšanas publisko iepirkumu regulējošo normatīvo aktu un kompetento institūciju izstrādāto publiskā iepirkuma vadlīniju piemērošanas jomā

- vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas - angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu īsos termiņos

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Ministrija piedāvā:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- mēnešalgu no 1230,00 līdz 1287,00 euro (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei; amats klasificēts 21. amata saimes III B līmenī (10. mēnešalgu grupa)

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu stājoties amatā

- labus darba apstākļus Rīgā, Vaļņu ielā 2 (Vecrīgā)

Iesniedzamie dokumenti:

- pieteikuma vēstule, kurā ir aprakstīta darba pieredze juridiskajā darbā, iepirkumu jomā un pieredze iekšējo normatīvo aktu izstrādē, norādot periodu (ja pieteikuma vēstulē nav aprakstīta minētā pieredze, konkursa komisija uzskata, ka pretendentam nav šādas pieredzes, un pretendents netiek virzīts nākamajā kārtā)

- CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai)

- izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā)

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" iesniedzamos dokumentus:

- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407. kabinets, Rīga, LV-1050)

- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar norādi " JNĪD juriskonsults"

Informējam, ka amata konkurss noritēs 3 kārtās šādi:

- 1. kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības izvērtēšana;

- 2. kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz klātienes praktiskā uzdevuma izpildi;

- 3. kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju.

Pēc konkursa 1. kārtas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa nākošajai kārtai!

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi

- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un zinātnes ministrija

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tālruņi uzziņām 67047892, 67047815.


OP 2017/135.AKK4

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Informācijas tehnoloģiju un nodrošinājuma departamenta direktora valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)

Amata mērķis: Ministrijas kompetences ietvaros: Latvijas izglītības, zinātnes, sporta, jaunatnes un valodas jomu informatizācijas un e-pārvaldes politiku izstrāde e-pārvaldes ieviešanas koordinēšana. Ministrijas un resora informācijas tehnoloģiju infrastruktūras attīstības stratēģijas izstrādāšana un īstenošana. Ministrijas darbības tehniskā un saimnieciskā nodrošināšana. Ministrijas dokumentu aprites, arhīva un Informācijas centra darbības nodrošināšana.

Galvenie amata pienākumi:

Plānot, organizēt un vadīt departamenta darbu:

- atbilstoši ministrijas reglamentā un departamenta reglamentā noteiktajām funkcijām un uzdevumiem, nodrošināt un kontrolēt šo uzdevumu izpildi

- iesniegt valsts sekretāram priekšlikumus par departamenta struktūru un darba organizāciju, ierēdņu iecelšanu amatā un atbrīvošanu no amata, darbinieku pieņemšanu darbā un atbrīvošanu no darba, amata (darba) pienākumu apjomu, darbības rezultātiem, saukšanu pie disciplināratbildības, kā arī kvalifikācijas paaugstināšanu

- izstrādāt departamenta ierēdņu amatu aprakstus un darbinieku pienākumu aprakstus un iesniegt valsts sekretāram apstiprināšanai, kā arī veikt to pilnveidošanu

- nodrošināt departamenta darba laika uzskaites tabulu aizpildīšanu

- nodrošināt departamenta atvaļinājuma grafika izstrādi, pēc iespējas ievērojot departamenta nodarbināto vēlmes, un tā nosūtīšanu Personālvadības nodaļai, kā arī izskatīt departamenta nodarbināto pieteikumus par atvaļinājumu piešķiršanu

- veikt departamenta nodarbināto darba izpildes novērtēšanu

- nodrošināt ministrijas iekšējo tiesību aktu izstrādi departamenta kompetences jomās

- nodrošināt atzinumu un viedokļu sagatavošanu par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktiem un to projektiem, informatīvo ziņojumu projektiem departamenta kompetencē esošo jautājumu jomā

- nodrošināt iekšējās kontroles sistēmas ieviešanu un pilnveidošanu departamentā

- sniegt priekšlikumus valsts sekretāram par darba efektivitātes uzlabošanu departamenta funkciju izpildes nodrošināšanai

Informācijas tehnoloģiju jomā:

- nodrošināt izstrādātās valsts e-pārvaldes politikas koordinētu ieviešanu un pasākumu īstenošanu ministrijas resora kompetencē esošajās jomās

- koordinēt ministrijas resora informācijas sistēmu pilnveides un attīstības projektus un piedalīties to īstenošanā

- nodrošināt ministrijas resora informācijas un komunikācijas tehnoloģiju jomas attīstības stratēģijas izstrādāšanu un īstenošanu, tai skaitā Akadēmiskā tīkla ietvaros

- sagatavot informāciju par valsts e-pārvaldes politikas ieviešanas gaitu ministrijas resorā

- sadarbībā ar ministrijas padotībā esošajām iestādēm nodrošināt ministrijas resora Koplietošanas informācijas sistēmu un infrastruktūras plānošanu, ieviešanu un pārvaldību

- nodrošināt ministrijas un resora informācijas un komunikācijas tehnoloģiju jomas darbības atbilstību normatīvajā regulējumā noteiktajām drošības prasībām

- ministrijas kompetences ietvaros nodrošināt valsts informācijas sistēmu attīstības un pilnveides koordinēšanu un īstenošanu

- sadarboties ar citām ministrijām un valsts pārvaldes iestādēm informatizācijas, elektronisko pakalpojumu attīstības un e-pārvaldes ieviešanas jomās

- nodrošināt ministrijas informācijas sistēmu darbību un šo sistēmu pilnveidošanu un attīstību atbilstoši valsts politikai e-pārvaldes jomā

- nodrošināt priekšlikumu sagatavošanu budžeta pieprasījumam informācijas tehnoloģiju jomā un tehnisko specifikāciju sagatavošanu publisko iepirkumu veikšanai

- nodrošināt ministrijas datortehnikas un datortīkla darbības nepārtrauktību, darbību uzturēšanu un attīstību (t. sk. Akadēmiskā tīkla ietvaros izveidotās infrastruktūras darbību)

- nodrošināt konsultatīvā un tehniskā atbalsta sniegšanu ministrijā nodarbinātajiem departamenta kompetences jomā

- koordinēt informatīvā atbalsta sniegšanu ministrijas informācijas sistēmu lietotājiem un sadarbības partneriem

Saimnieciskā nodrošinājuma un darba aizsardzības jomā:

- nodrošināt ministrijas saimniecisko un tehnisko darbību, tai skaitā nodrošināt ministrijas pamatlīdzekļu, mazvērtīgā inventāra un materiālu norakstīšanas organizēšanu

- plānot ministrijas saimnieciskās un tehniskās darbības nodrošināšanai un ministrijas ēkas apsaimniekošanai paredzētos finanšu resursus plānošanu, iesniedzot priekšlikumus budžeta pieprasījumam, un atbildēt par tā izlietošanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- nodrošināt priekšlikumu sagatavošanu ikgadējam ministrijas budžeta pieprasījumam par nepieciešamajiem izdevumiem ministrijas saimnieciskās un tehniskās darbības nodrošināšanai un ministrijas ēkas uzturēšanai

- sagatavot priekšlikumus par nepieciešamo publisko iepirkumu veikšanu ministrijas saimnieciskajam, tehniskajam nodrošinājumam un informatizācijas tehnoloģiju nodrošinājumam

- organizēt transporta nodrošinājumu ministrijā nodarbinātajiem, nodrošināt ministrijas dienesta transportlīdzekļu izmantošanas un uzturēšanas koordinēšanu

- organizēt ministrijas darbībai nepieciešamo atbalsta pakalpojumu nodrošināšanu (ēdināšanas pakalpojumi, reprezentācijas materiāli, u. tml.)

- nodrošināt ministrijas darba aizsardzības un ugunsdrošības sistēmas uzturēšanu un pilnveidošanu (sadarbībā ar kompetento institūciju)

- nodrošināt ministrijas nodarbināto instruēšanu par darba drošību un rīcību ekstremālos apstākļos koordinēšanu

- nodrošināt ministrijas nodarbināto informēšanu par darba vides risku novērtējuma rezultātiem

- nodrošināt ministrijas nodarbināto nosūtīšanu uz obligātajām veselības pārbaudēm

Dokumentu aprites un arhīva jomā:

- nodrošināt un pārraudzīt ministrijas dokumentu apriti un arhīva darbību

- nodrošināt ministrijas Informācijas centra darbību

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā vai vadībzinībās. Vēlams maģistra grāds atbilstošā jomā

- pieredze darbā valsts pārvaldē ilgāka par trīs gadiem

- pieredze vadošā amatā ilgāka par trīs gadiem

- pieredze sarežģītu un finansiāli apjomīgu informācijas un komunikāciju tehnoloģiju projektu vadībā vismaz trīs gadi

- vēlama pieredze politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādē

- zināšanas par valsts pārvaldes institucionālo sistēmu un tās tiesisko regulējumu

- zināšanas par publisko iepirkumu organizēšanas kārtību un iestādes darbības nodrošināšanu

- zināšanas informācijas tehnoloģiju, datorsistēmu un datortehnikas ekspluatācijas jomā

- zināšanas par personāla vadību un prasme organizēt struktūrvienības darbu

- zināšanas par darba aizsardzības organizēšanu iestādē

- izpratne par dokumentu pārvaldību un arhīva darbību iestādē

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu

- vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā

- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Ministrija piedāvā:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- mēnešalgu 2007-2100 euro (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei; amats klasificēts 19.3. amata saimes IV līmenī)

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu stājoties amatā

- labus darba apstākļus Rīgā, Vaļņu ielā 2 (Vecrīgā)

Iesniedzamie dokumenti:

1) pieteikuma vēstule, kurā lūdzam aprakstīt (ja pieteikuma vēstulē nav aprakstīta minētā pieredze, konkursa komisija uzskata, ka pretendentam nav šādas pieredzes):

- pieredzi sarežģītu un finansiāli apjomīgu informācijas un komunikāciju tehnoloģiju projektu vadībā, minot projektu nosaukumus un projektu vadīšanas periodu

- pieredzi vadošā amatā, minot padoto darbinieku skaitu

- pieredzi politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādē.

2) CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai),

3) Izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā).

Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" iesniedzamos dokumentus:

- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407a. kabinets, Rīga, LV-1050);

- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar norādi "ITND direktors".

Informējam, ka amata konkurss noritēs 3 kārtās šādi:

- 1. kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības izvērtēšana;

- 2. kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti veikt klātienes praktisko uzdevumu un piedalīties situācijas lomu spēlē;

- 3. kārtā iekļuvušie pretendenti, kuri praktisko uzdevumu izpildē ieguvuši trīs visaugstākos rezultātus (vislielāko punktu skaitu), tiks aicināti uz darba interviju.

Pēc konkursa 1. kārtas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa nākamajām kārtām!

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi

- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un zinātnes ministrija

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tālrunis uzziņām 67047892.


OP 2017/135.AKK5

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Juridiskā un nekustamo īpašumu departamenta direktora vietnieka valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)

Amata mērķis: Departamenta darba juridiskā atbalsta un publisko iepirkumu jomās vadīšana un koordinēšana; ministrijas un ministrijas padotības iestāžu gatavoto tiesību aktu un attīstības plānošanas dokumentu izstrādes metodiskās vadības un juridiskās analīzes nodrošināšana; ministrijas pārstāvības institūcijās un tiesās nodrošināšana.

Galvenie amata pienākumi:

Nodrošināt departamenta uzdevumu izpildi juridiskā atbalsta jomā:

- departamenta direktora uzdevumā koordinēt juridisko jautājumu risināšanu departamentā un ministrijā

- organizēt un nodrošināt metodisko vadību citu ministrijas struktūrvienību juriskonsultiem juridisko jautājumu risināšanā

- koordinēt un organizēt juridisko jautājumu risināšanu ministrijā saistībā ar atbildes dokumentu sagatavošanu Satversmes tiesai lietās, kurās ministrija ir pieaicināta kā trešā persona, un lietās, kurās, atbilstoši dotajam uzdevumam, ministrija pārstāv Ministru kabinetu, kā arī nodrošināt pārstāvību Satversmes tiesas sēdēs

- koordinēt un organizēt juridisko jautājumu risināšanu ministrijā saistībā ar atbildes dokumentu sagatavošanu Latvijas Republikas Tiesībsargam

- izstrādāt tiesību aktu projektus, kas saistīti ar juridiska rakstura jautājumiem, un piedalīties ministrijas kompetencē esošo tiesību aktu projektu izstrādē

- atbilstoši departamenta kompetencei koordinēt un organizēt prasības pieteikumu sagatavošanu un iesniegšanu tiesā, tai skaitā, apelācijas, kasācijas un blakus sūdzību sagatavošanu un iesniegšanu tiesas spriedumu un lēmumu pārsūdzēšanai

- ministrijas pilnvarojuma ietvaros pārstāvēt ministriju tiesvedības procesos par izglītības, zinātnes un sporta nozarē, jaunatnes un valsts valodas jomā izdotajiem administratīvajiem aktiem, ministrijas amatpersonu faktiskās rīcības pārsūdzēšanu un lietās, kas izriet no darba tiesiskajām attiecībām

- pildīt departamenta direktora pienākumus viņa prombūtnes laikā

Nodrošināt departamenta uzdevumu izpildi iepirkumu jomā:

- vadīt departamenta iepirkumu jomā nodarbināto darbu atbilstoši departamenta reglamentā un ministrijas reglamentā noteiktajam, noteikt un kontrolēt darba uzdevumu izpildes secību un termiņus

- organizēt un nodrošināt metodisko vadību citu ministrijas struktūrvienību juriskonsultiem publisko iepirkumu jautājumu risināšanā

- koordinēt ministrijas iepirkumu plānu sagatavošanu, to izpildes kontroli un atskaišu par plānu izpildi sagatavošanu

- koordinēt publisko iepirkumu jomu reglamentējošos normatīvajos aktos noteikto pārskatu sagatavošanu un iesniegšanu Iepirkumu uzraudzības birojā

Sniegt metodisko atbalstu departamenta kompetences jomā:

- sniegt ministrijas un ministrijas padotībā esošo iestāžu ierēdņiem un darbiniekiem metodisku palīdzību normatīvo aktu projektu izstrādē un uzziņu sagatavošanā

- konsultēt ministrijas darbiniekus un ierēdņus departamenta kompetences jautājumos

- sagatavot atbildes uz ministrijā saņemto korespondenci atbilstoši departamenta kompetencei

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (bakalaurs/maģistrs) un 5. kvalifikācijas līmenis tiesību zinātnē

- pieredze darbā valsts pārvaldē ilgāka par diviem gadiem

- pieredze juridiskajā darbā ilgāka par pieciem gadiem

- vēlama pieredze vadošā amatā ilgāka par diviem gadiem

- vēlama pieredze pārstāvības nodrošināšanai tiesā

- pieredze politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādē un publisko iepirkumu procedūru piemērošanā

- zināšanas par valsts pārvaldes institucionālo sistēmu un tās tiesisko regulējumu

- zināšanas par publisko iepirkumu jomu

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu

- vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā

- teicamas sadarbības un komunikācijas prasmes

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Ministrija piedāvā:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- mēnešalgu 1832-1917 euro (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei; amats klasificēts 21. amata saimes V B līmenī)

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu stājoties amatā

- labus darba apstākļus Rīgā, Vaļņu ielā 2 (Vecrīgā)

Iesniedzamie dokumenti:

1) pieteikuma vēstule, kurā lūdzam aprakstīt (ja pieteikuma vēstulē nav aprakstīta minētā pieredze, konkursa komisija uzskata, ka pretendentam nav šādas pieredzes):

- pieredzi politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādē,

- publisko iepirkumu procedūru piemērošanā,

- vadošā amatā,

- pārstāvības nodrošināšanā tiesā.

2) CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai),

3) izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā).

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" iesniedzamos dokumentus:

- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407a. kabinets, Rīga, LV-1050);

- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar norādi "JNĪD direktora vietnieks".

Informējam, ka amata konkurss noritēs 3 kārtās šādi:

- 1. kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības un pieteikuma vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana;

- 2. kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti veikt klātienes praktisko uzdevumu;

- 3. kārtā iekļuvušie pretendenti, kuri praktisko uzdevumu izpildē ieguvuši trīs visaugstākos rezultātus (vislielāko punktu skaitu), tiks aicināti uz darba interviju.

Pēc konkursa 1. kārtas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa nākamajām kārtām!

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi

- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un zinātnes ministrija

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.


OP 2017/135.AKK6

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Komunikācijas nodaļas vadītāja darbinieka amatu (uz nenoteiktu laiku)

Amata mērķis: plānot, koordinēt un īstenot ministrijas komunikācijas un sabiedrisko attiecību politiku, organizēt ārējās un iekšējās komunikācijas procesu, veidojot un uzturot pozitīvu ministrijas publisko tēlu.

Galvenie amata pienākumi:

Plānot, organizēt un vadīt Nodaļas darbu:

- atbilstoši ministrijas reglamentā un Nodaļas reglamentā noteiktajām funkcijām un uzdevumiem, nodrošināt un kontrolēt šo uzdevumu izpildi

- iesniegt valsts sekretāram priekšlikumus par Nodaļas struktūru un darba organizāciju, darbinieku pieņemšanu darbā un atbrīvošanu no darba, amata (darba) pienākumu apjomu, darbības rezultātiem, saukšanu pie disciplināratbildības, kā arī kvalifikācijas paaugstināšanu

- izstrādāt Nodaļas reglamentu un darbinieku pienākumu aprakstus un iesniegt valsts sekretāram apstiprināšanai, kā arī veikt to pilnveidošanu un aktualizēšanu

- nodrošināt Nodaļas ikmēneša darba laika uzskaites tabulas aizpildīšanu

- nodrošināt Nodaļas atvaļinājuma grafika izstrādi, pēc iespējas ievērojot departamenta nodarbināto vēlmes, un tā nosūtīšanu Personālvadības nodaļai, kā arī izskatīt departamenta nodarbināto pieteikumus par atvaļinājumu piešķiršanu

- veikt Nodaļā nodarbināto darba izpildes novērtēšanu

- nodrošināt ministrijas iekšējo tiesību aktu izstrādi Nodaļas kompetences jomās

- nodrošināt iekšējās kontroles sistēmas ieviešanu un pilnveidošanu Nodaļā

- sniegt priekšlikumus valsts sekretāram par darba efektivitātes uzlabošanu Nodaļas funkciju izpildes nodrošināšanai

Komunikācijas un sabiedrisko attiecību jomā:

- nodrošināt ministrijas komunikācijas un sabiedrisko attiecību stratēģijas izstrādi, ieviešanu un īstenošanu

- izstrādāt stratēģiskās komunikācijas plānu un nodrošināt tā īstenošanu

- izstrādāt vienotu vēstījumu sistēmu par nozarē aktuālajiem jautājumiem sadarbībā ar ministrijas struktūrvienībām un padotības iestādēm;

- nodrošināt sabiedrības informēšanas pasākumus par nozares politiku un ministrijas padotībā esošo iestāžu darbību, kā arī ministrijas īstenotajiem projektiem un programmām

- nodrošināt plašsaziņas līdzekļiem informācijas ieguvi pēc to pieprasījuma par ministrijas kompetences jautājumiem, savlaicīgu nozares ekspertu atbilžu sagatavošanu plašsaziņas līdzekļiem

- nodrošināt ministrijas un tai padotībā esošo iestāžu oficiālā viedokļa un informācijas izplatīšanu un izskaidrošanu Latvijas un ārvalstu informācijas līdzekļos

- nodrošināt komunikācijas ar sabiedrību koordinēšanu krīzes situācijās, kuras skar ministrijas kompetenci, kā arī informēt ministru un valsts sekretāru par jebkuru paredzamu ministrijas darbības krīzes situāciju, veicināt tās novēršanu

- nodrošināt ministrijas publiskā tēla veidošanu

- izstrādāt priekšlikumus komunikācijas aktivitāšu budžeta pieprasījumam un kontrolēt tā izpildi

- nodrošināt nepieciešamās dokumentācijas sagatavošanu sabiedrisko attiecību kampaņu iepirkumu organizēšanai, sagatavot līgumus un kontrolēt to izpildi

- nodrošināt informatīvo kampaņu sagatavošanu un īstenošanu par ministrijas kompetencē esošajiem jautājumiem

- nodrošināt mediju monitoringa veikšanu

- nodrošināt ministrijas informatīvo un publicitātes materiālu izstrādi

- nodrošināt preses konferenču un interviju organizēšanu un vadīšanu

- sadarbībā ar ministrijas struktūrvienībām un ministrijas padotībā esošajām iestādēm, nodrošināt regulāru informācijas atjaunošanu ministrijas tīmekļa vietnē

- izstrādāt sociālo mediju stratēģiju un nodrošināt tās īstenošanu

- nodrošināt ministrijas vizuālās identitātes prasību, grafiskā standarta pareiza lietojuma ievērošanu, konsultēt lietošanas jautājumos

- nodrošināt ministrijas iekšējo un ārējo komunikācijas problēmu analīzi un sniegt priekšlikumus valsts sekretāram problēmu risināšanai

Prasības pretendentam/-ei:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība komunikācijas zinātnēs vai citās sociālajās vai humanitārajās zinātnēs

- darba pieredze vadošā amatā vismaz trīs gadi

- darba pieredze komunikācijas vai sabiedrisko attiecību jomā vismaz trīs gadi

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldes iestādē

- zināšanas par komunikācijas un sabiedrisko attiecību jomu

- zināšanas par personāla vadību un prasme organizēt struktūrvienības darbu

- teicamas prezentācijas, komunikācijas un sadarbības prasmes

- angļu valodas un krievu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj sazināties un izmantot dokumentus un literatūru amatu pienākumu izpildē

- augsta atbildība, precizitāte un spēja strādāt paaugstinātas darba intensitātes apstākļos

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Ministrija piedāvā:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- mēnešalgu 1253-1647 euro (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei; amats klasificēts 24. amata saimes IV līmenī, 12. mēnešalgu grupa)

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu stājoties amatā

- labus darba apstākļus Rīgā, Vaļņu ielā 2 (Vecrīgā)

Iesniedzamie dokumenti:

1) pieteikuma vēstule, kurā lūdzam aprakstīt (ja pieteikuma vēstulē nav aprakstīta minētā pieredze, konkursa komisija uzskata, ka pretendentam nav šādas pieredzes):

- pieredzi vadošā amatā, norādot periodu,

- pieredzi komunikācijas vai sabiedrisko attiecību jomā, norādot periodu.

2) CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai),

3) izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā).

4) profesionālu vīziju "Kā mūsdienās nodrošināt sekmīgu komunikāciju" (max 2 A4 formāta lapas)

Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" iesniedzamos dokumentus:

- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407a. kabinets, Rīga, LV-1050);

- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar norādi "Komunikācijas nodaļas vadītājs".

Informējam, ka amata konkurss noritēs 2 kārtās šādi:

- 1. kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības un pieteikuma vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana;

- 2. kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju, kurā būs jāprezentē iesniegtā vīzija latviešu, angļu un krievu valodā.

Pēc konkursa 1. kārtas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa nākošām kārtām!

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi

- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un zinātnes ministrija

Tālrunis uzziņām 67047892.


OP 2017/135.AKK7

Kultūras ministrija (reģistrācijas Nr. 90000042963) izsludina atklātu konkursu uz Juridiskās nodaļas juriskonsulta ierēdņa amata vietu uz nenoteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- izstrādāt priekšlikumus tiesību sistēmas pilnveidošanai ministrijas kompetences jomās

- sagatavot tiesību aktu, iekšējo normatīvo aktu, pārvaldes lēmumu (rīkojumu, administratīvo aktu), līgumu un citu dokumentu projektus atbilstoši normatīvo aktu un juridiskās tehnikas prasībām

- sagatavot atzinumu projektus par citu ministriju (Valsts kancelejas un citu valsts pārvaldes iestāžu) izstrādāto tiesību aktu projektiem, to anotācijām un politikas plānošanas dokumentu projektiem

- izskatīt un sagatavot atbildes uz fizisku un juridisku personu iesniegumiem un sūdzībām par nodaļas kompetencē esošajiem jautājumiem

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- vismaz 2 (divu) gadu darba pieredze valsts tiešās pārvaldes iestādē

- vismaz 2 (divu) gadu darba pieredze jurista profesijā

- pieredze juridisku procesu nodrošināšanā, tai skaitā tiesību aktu un citu juridisko dokumentu izstrādē

- labas angļu valodas zināšanas (šā konkursa izpratnē vismaz B2 līmenis mutvārdu saziņas prasmēs atbilstoši Europass valodu pašnovērtējuma tabulai http://www.europass.lv/valodu-pase)

- zināšanas un izpratne par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un virzības procesu

- zināšanas un izpratne par valsts pārvaldi un ministrijas darbību reglamentējošiem normatīvajiem aktiem, kā arī administratīvā procesa normu piemērošanu

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- spēja argumentēti pamatot savu viedokli

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- profesionālās izaugsmes iespējas

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- darbavietu Rīgas centrā

Amatam noteikta 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", IIIB līmenis, 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga līdz 1158 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Konkursa pretendentiem līdz 2017. gada 24. jūlijam jānosūta pa pastu vai jāiesniedz Kultūras ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā, LV-1364, 21.kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, pasta zīmogs ir 2017.gada 24.jūlijs), vai elektroniski uz e-pasta adresi vakances@km.gov.lv šādi dokumenti ar norādi "Pieteikums konkursam uz Juridiskās nodaļas juriskonsulta ierēdņa amatu":

- motivēta pieteikuma vēstule

- parakstīts dzīves gājuma apraksts (Curriculum Viate), (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai (pieejama http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas)

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja izglītības dokuments vai grāds iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to, kādam Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs iegūtais izglītības dokuments vai grāds)

- Valsts izglītības satura centra izsniegta valsts valodas prasmes apliecības kopija (ja persona nav ieguvusi pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās programmās latviešu valodā)

- parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (pieejami Kultūras ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv);

- kā arī citi dokumenti, kurus Pretendenti uzskata par nepieciešamu pievienot.

Tālrunis uzziņām 67330218.


OP 2017/135.AKK8

Valsts izglītības satura centrs izsludina konkursu uz Vispārējās izglītības satura nodrošinājuma nodaļas vadītāja vietnieka (ierēdņa) amata vietu (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība vai profesionālā augstākā izglītība

- trīs gadu pieredze pedagoģiskajā darbā dabaszinātņu un/ vai inženierzinātņu, un/vai matemātikas, un/vai datorikas jomā pamatizglītības 7.-9. klasē un vidējās izglītības pakāpē

- pieredze mācību satura dokumentu (mācību priekšmetu standartu un programmu) izstrādē

- pieredze mācību līdzekļu izstrādē

- pārzināt vispārējās izglītības satura un tā īstenošanas normatīvo regulējumu

- pārzināt metodiskā darba īstenošanas procesu

- pārzināt lietišķo komunikāciju, dokumentu izstrādi un iesniegumu un vai atbilžu sagatavošanu

- sadarbības un efektīvas komunikācijas prasmes

- pārvaldīt divas svešvalodas saziņas līmenī, no kurām viena ir Eiropas Savienības dalībvalsts valsts valoda

Veicamie amata pienākumi:

- nodaļas vadītāja prombūtnē organizēt nodaļas darbu; piedalīties nodaļas kompetencē esošo tiesību aktu projektu izstrādē

- pārraudzīt mācību priekšmetu "Dabas zinības", "Dabaszinātnes", "Fizika", "Ķīmija", "Bioloģija", "Ģeogrāfija", "Matemātika", "Informātika", "Programmēšanas pamati" īstenošanu, nodrošināt mācību satura pilnveidi kompetenču pieejā vispārējās izglītības pirmsskolas, pamatizglītības un vidējās izglītības pakāpē un pārraudzīt tā ieviešanu

- sadarboties (konsultācijas, pasākumi, profesionālās kompetences pilnveide) ar mācību satura metodisko apvienību vadītājiem, pedagogu profesionālajām apvienībām un biedrībām, izglītības pārvalžu darbiniekiem, augstskolām, pedagogiem, sociālajiem partneriem

- koordinēt izglītības iestāžu izstrādāto Valsts vispārējās izglītības standartos neminētu vispārējās izglītības mācību priekšmetu standartu izvērtēšanu, izvērtēt kompetencei atbilstošus mācību priekšmetu standartus

- izskatīt apstiprināšanai iesniegtās mācību literatūras manuskriptus, koordinēt to atbilstības mācību priekšmeta standartam izvērtēšanu; koordinēt mācību (metodisko) līdzekļu izstrādi

- izskatīt juridisku un fizisku personu iesniegumus, sūdzības un priekšlikumus, sagatavot atbilžu projektus; sagatavot atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu projektiem; sniegt ar mācību saturu saistītu informāciju dažādiem politikas plānošanas un analīzes dokumentiem, pētījumiem un izvērtējumiem

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, darbavietu Rīgas centrā

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

- profesionālo izaugsmi

Amats ir klasificēts 35. saimes III līmenī (10. mēnešalgu grupa)

Iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule

- dzīves un iepriekšējās darba pieredzes apraksts (CV)

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

- apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (pieejams Valsts izglītības satura centra mājaslapā www.visc.gov.lv sadaļā "Vakances")

Dokumentus sūtīt pa pastu Valsts izglītības satura centram, Administratīvā nodaļa, adrese: Vaļņu iela 2, Rīga, LV- 1050 ar norādi "Konkursam", iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi visc@visc.gov.lv 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis". Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks izvirzīti nākamajai konkursa kārtai.


OP 2017/135.AKK9

Salaspils novada dome izsludina atklātu konkursu Salaspils novada pašvaldības izglītības iestādes "ATVASĪTE" VADĪTĀJA amatam

Obligātās prasības pretendentam/-ei:

- uz pretendentu neattiecas Izglītības likumā un Bērnu tiesību aizsardzības likumā noteiktie ierobežojumi strādāt par pedagogu

- izglītība atbilstoši Izglītības likumā un Ministru kabineta noteikumos par pedagogiem nepieciešamo izglītību un profesionālo kvalifikāciju un profesionālās pilnveides kārtību noteiktajām prasībām

- vismaz 3 gadu pedagoģiskā darba pieredze PIRMSSKOLĀ

- ne mazāk kā divu gadu pieredze izglītības vadības darbā (par izglītības vadības darbu tiek uzskatīts - darbs izglītības iestādes vadītāja vai vadītāja vietnieka amatā; cits darbs, ja tas saistīts ar izglītības jomas administrēšanu) vai vadības darbā attiecīgajā jomā; par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze PIRMSSKOLAS izglītības iestādes vadības darbā

- valsts valodas prasme atbilstoši valsts valodas likuma prasībām

- vismaz vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas prasme profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā

- prasmes darbā ar informācijas tehnoloģijām

- pamatzināšanas pašvaldības iestādes darba organizācijā (darba likumdošana, lietvedība, finanšu jautājumi, publiskie iepirkumi) un izglītības iestādes profesionālās darbības jautājumos

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt izglītības iestādes darbību reglamentējošo normatīvo aktu, iestādes nolikuma, Salaspils novada domes lēmumu un rīkojumu, Salaspils novada domes Izglītības daļas rīkojumu un metodisko ieteikumu ievērošanu

- nodrošināt izglītības iestādes intelektuālo, finanšu un materiālo līdzekļu efektīvu un racionālu izmantošanu; nodrošināt iestādes iekšējo kārtību reglamentējošo dokumentu sagatavošanu, apstiprināšanu un izpildi, nodrošināt iestādes darbalaika ievērošanu

- sagatavot un iesniegt izglītības iestādes budžeta pieprasījumu, slēgt nepieciešamos saimnieciskos līgumus apstiprinātā budžeta ietvaros

- vadīt izglītības iestādes un tās darbinieku darbību, saskaņā ar Latvijas Republikas izglītības jomu reglamentējošo normatīvo aktu prasībām nodrošināt iestādi ar atbilstošas kvalifikācijas pedagogiem un darbiniekiem

- saskaņā ar Darba likuma nosacījumiem pieņemt un atbrīvot iestādes darbiniekus, noteikt darbinieku amata pienākumus, tiesības un atbildības pakāpi; sagatavot darbinieku amata aprakstus, novērtēt darbinieku darba kvalitāti

- nodrošināt izglītības programmu izstrādi, licencēšanu un īstenošanu

- organizēt un nodrošināt iestādei nodotā nekustamā īpašuma uzturēšanu un apsaimniekošanu

Pretendentam iesniedzamie dokumenti:

- Salaspils novada pašvaldības pirmsskolas izglītības iestādes "Atvasīte" pretendenta attīstības vīzija tuvāko piecu gadu laikā (apjoms līdz 3 lapām A4 formātā)

- pieteikuma vēstule

- profesionālās pieredzes apraksts (Curriculum Vitae), ar iekļautu valodu prasmju pašvērtējumu

- izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas

- apliecinājumu, ka uz pretendentu neattiecas Izglītības likumā un Bērnu tiesību aizsardzības likumā noteiktie ierobežojumi strādāt par pedagogu (pielikums Nr. 1)

Pretendents var iesniegt amata pienākumu izpildei atbilstošu papildus apmācību apliecinošu un svešvalodu apguves apliecinošu dokumentu kopijas un citus dokumentus.

Par priekšrocību tiek uzskatīta izglītība izglītības vadībā, pieredze pedagoģiskajā darbā vairāk kā pieci gadi, pieredze izglītības vadības darbā pēdējos piecos gados un vairāku ES oficiālo valodu prasmes.

Piedāvājumi iesniedzami personīgi domes Apmeklētāju apkalpošanas centrā vai nosūtāmi pa pastu Salaspils novada domes Administrācijai Līvzemes ielā 8, Salaspilī, LV-2169, vai parakstīti ar drošu elektronisko parakstu nosūtāmi uz elektroniskā pasta adresi dome@salaspils.lv, ar norādi "Pieteikums atklātam konkursam uz Salaspils novada pašvaldības izglītības iestādes "ATVASĪTE" VADĪTĀJA amatu" līdz 2017. gada 1. augustam.

Pēc šī termiņa iesniegtie, iesūtītie vai saņemtie konkursa pieteikumi netiks vērtēti.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Salaspils novada dome informē, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases norisi. Garantējam informācijas konfidencialitāti.

Tālr. uzziņām 67981029.


OP 2017/135.AKK10

Nacionālais kino centrs (NKC) konkursa kārtībā aicina darbā JURISKONSULTU (ierēdņa amats)

Sīkāka informācija par vakantā amata galvenajiem pienākumiem un izvirzītajām prasībām Nacionālā kino centra mājaslapā www.nkc.gov.lv (Nacionālais kino centrs → Par mums → Vakances).

Pieteikumus aicinām iesniegt līdz šā gada 4. augustam, sūtot uz adresi Peitavas ielā 10, Rīgā, LV-1050, vai uz e-pasta adresi nkc@nkc.gov.lv ar norādi "Pieteikums konkursam uz juriskonsulta ierēdņa vietu".

Amatu konkursu rezultāti

OP 2017/135.AKR1

Nacionālais kino centrs paziņo, ka izsludinātais amatu konkurss uz juriskonsulta ierēdņa amata vietu (izsludināts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2017. gada 14. jūnijā, Nr. 118 (5945)), noslēdzies bez rezultāta.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)