Laidiens: 10.07.2017., Nr. 135
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/135.AKK1
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz vakantu amatu - Nodokļu
administrēšanas, grāmatvedības un revīzijas politikas departamenta
Komercsabiedrību revīzijas politikas un uzraudzības nodaļas vadītāja
vietnieks - inspektors
Nodokļu administrēšanas, grāmatvedības un revīzijas politikas
departaments ir struktūrvienība, kas izstrādā un koordinē valsts politikas
grāmatvedības un tās pārskatu jomā, valsts nodevu jomā un valsts proves jomā,
izstrādā un īsteno valsts politiku komercsabiedrību revīzijas jomā, nodrošina
Finanšu ministrijas kā Revīzijas pakalpojumu likumā noteiktās kompetentās iestādes
funkciju izpildi, izstrādā valsts politiku sabiedriskā labuma jomā un nodrošina
valsts nodokļu administrēšanas politikas veidošanu un pārraudzību.
Ja tev ir:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augtākā izglītība ekonomikas,
vadības zinātņu vai finanšu jomā
- darba pieredze komercsabiedrību gada pārskatu revīzijā, kas veikta
ievērojot starptautiskos revīzijas standartus
- darba pieredze valsts pārvaldē (tiks uzskatīta par priekšrocību)
- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos
- datora lietotāja līmeņa prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība Eiropas Parlamenta un Padomes 2014. gada 16. aprīļa
regulas Nr. 537/2014 par īpašām prasībām attiecībā uz obligātajām
revīzijām sabiedriskas nozīmes struktūrās un ar ko atceļ Komisijas Lēmumu
2005/909/EK (Regula Nr. 537/2014) 26. panta 5. punkta a) līdz
c) apakšpunktu prasībām
Pievienojies Nodokļu administrēšanas, grāmatvedības un revīzijas politikas
departamenta kolektīvam, un mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:
- piedalīties komercsabiedrību revīzijas politikas veidošanā un īstenošanā
- veikt revīzijas pakalpojumu sabiedriskas nozīmes struktūrām kvalitātes
kontroles prasību ievērošanas kārtējā gada un ārkārtas pārbaudes (inspekcijas),
sagatavot ar šo pārbaužu norisi un rezultātiem saistīto dokumentāciju un
ziņojumus
- gatavot metodoloģiskos materiālus un sniegt viedokli par komercsabiedrības
revīzijas jomas tiesību normu un profesionālo standartu piemērošanu
- pārstāvēt nodaļu un ministriju apspriedēs, tai skaitā Eiropas Savienības
institūciju organizētajās komercsabiedrību revīzijas jomas ekspertu sanāksmēs,
kā arī piedalīties nacionālā viedokļa par Eiropas Savienības politiskajām
iniciatīvām un tiesību aktu priekšlikumiem komercsabiedrību revīzijas jomā izstrādē
- pārbaudīt Finanšu ministrijas pārraudzībā esošās Latvijas Zvērinātu
revidentu asociācijas kārtējā gadā veikto kvalitātes kontroļu procesa norises
atbilstību Revīzijas pakalpojumu likuma prasībām un sagatavot ziņojumu par
pārbaudes norisi un rezultātiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts
26.3. saimes "Kontrole un uzraudzība. Privātpersonu kontrole" IV
līmenis un 11. mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām, apliecinājumu par atbilstību Regulas Nr. 537/2014 26. panta
5. punkta a) līdz c) apakšpunktu prasībām, dokumentu par izglītības
akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 15 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju par amata pienākumiem, apliecinājuma formu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un apliecinājuma
formu par atbilstību Regulas Nr. 537/2014 26. panta 5. punkta a)
līdz c) apakšpunktu prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir
neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz vakantu amatu - Nodokļu
administrēšanas, grāmatvedības un revīzijas politikas departamenta
Komercsabiedrību revīzijas politikas un uzraudzības nodaļas vecākais
eksperts - inspektors
Nodokļu administrēšana, grāmatvedības un revīzijas politikas
departaments ir struktūrvienība, kas izstrādā un koordinē valsts politikas
grāmatvedības un tās pārskatu jomā, valsts nodevu jomā un valsts proves jomā,
izstrādā un īsteno valsts politiku komercsabiedrību revīzijas jomā, nodrošina
Finanšu ministrijas kā Revīzijas pakalpojumu likumā noteiktās kompetentās
iestādes funkciju izpildi, izstrādā valsts politiku sabiedriskā labuma jomā un
nodrošina valsts nodokļu administrēšanas politikas veidošanu un pārraudzību.
Ja tev ir:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augtākā izglītība ekonomikas,
tiesību zinātņu vai finanšu jomā
- darba pieredze komercsabiedrību gada pārskatu revīzijā, kas veikta
ievērojot starptautiskos revīzijas standartus
- zināšanas par komercsabiedrību revīzijas jomas normatīvo aktu prasībām
- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos
- analītiskā domāšana un iniciatīva, kā arī spēja plānot un organizēt savu
darbu
- labas iemaņas darbā ar datoru
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība Eiropas Parlamenta un Padomes 2014. gada 16. aprīļa
regulas Nr. 537/2014 par īpašām prasībām attiecībā uz obligātajām
revīzijām sabiedriskas nozīmes struktūrās un ar ko atceļ Komisijas Lēmumu
2005/909/EK (Regula Nr.537/2014) 26. panta 5. punkta a) līdz c)
apakšpunktu prasībām
Pievienojies Nodokļu administrēšana, grāmatvedības un revīzijas politikas
departamenta kolektīvam, un mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:
- izstrādāt normatīvo aktu projektu, iekšējo procedūru un metodiku projektus
komercsabiedrību revīzijas jomā, kā arī sniegt konsultācijas par šīs jomas
normatīvo aktu un profesionālo standartu normu piemērošanu
- veikt zvērinātu revidentu un zvērinātu revidentu komercsabiedrību sniegto
revīzijas pakalpojumu sabiedriskas nozīmes struktūrām kvalitātes kontroles
prasību ievērošanas kārtējā gada un ārkārtas pārbaudes (inspekcijas),
piedalīties ar pārbaudes norisi un tās rezultātiem nepieciešamo dokumentācijas
un kontroles ziņojumu sagatavošanā
- veikt zvērinātu revidentu un zvērinātu revidentu komercsabiedrību
ministrijai iesniegto ikgadējo atskaišu par ieņēmumiem un citas informācijas
analīzi un apkopošanu vienotajā datu bāzē, kā arī sagatavot pārskatu par veikto
analīzi un tās rezultātiem
- izvērtēt Finanšu ministrijas pārraudzībā esošās Latvijas Zvērinātu
revidentu asociācijas izstrādātos dokumentu projektus un citu informāciju
saistībā ar asociācijas veiktajām revīzijas pakalpojumu kvalitātes kontrolēm un
sagatavot par tām atzinumu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts
26.3. saimes "Kontrole un uzraudzība. Privātpersonu kontrole"
III B līmenis un 10. mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām, apliecinājumu par atbilstību Regulas Nr. 537/2014 26. panta
5. punkta a) līdz c) apakšpunktu prasībām, dokumentu par izglītības
akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 15 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju par amata pienākumiem, apliecinājuma formu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un apliecinājuma
formu par atbilstību Regulas Nr.537/2014 26.panta 5.punkta a) līdz c)
apakšpunktu prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir
neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz vakantu amatu - Nodokļu administrēšanas,
grāmatvedības un revīzijas politikas departamenta Komercsabiedrību revīzijas
politikas un uzraudzības nodaļas juriskonsults
Nodokļu administrēšana, grāmatvedības un revīzijas politikas
departaments ir struktūrvienība, kas izstrādā un koordinē valsts politikas
grāmatvedības un tās pārskatu jomā, valsts nodevu jomā un valsts proves jomā,
izstrādā un īsteno valsts politiku komercsabiedrību revīzijas jomā, nodrošina
Finanšu ministrijas kā Revīzijas pakalpojumu likumā noteiktās kompetentās
iestādes funkciju izpildi, izstrādā valsts politiku sabiedriskā labuma jomā un
nodrošina valsts nodokļu administrēšanas politikas veidošanu un pārraudzību.
Ja tev ir:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs
- pieredze tiesību zinātņu specialitātei atbilstošā amatā darbā ar
administratīvo procesu saistītajiem jautājumiem
- vēlama vismaz 1 gada pieredze darbā tiešajā valsts pārvaldē pēdējo 5 gadu
laikā
- zināšanas par komercdarbību revīzijas tiesisko regulējumu (tiks uzskatītas
par priekšrocību) un administratīvā procesa normu piemērošanu
- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos
- analītiskā domāšana, pārliecināšanas un argumentācijas prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība Revīzijas pakalpojumu likuma 37. panta ceturtajā daļā
noteiktajām obligātajām prasībām
Pievienojies Nodokļu administrēšana, grāmatvedības un revīzijas politikas
departamenta kolektīvam, un mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:
- sagatavot normatīvo aktu un starpresoru vienošanās projektus
komercsabiedrību revīzijas jomā
- izskatīt fizisku un juridisku personu sūdzības par zvērinātu revidentu
sniegtajiem revīzijas pakalpojumiem sabiedriskas nozīmes struktūrām un
administratīvā pārkāpumu gadījumos sagatavot ministrijas lēmumu projektus par
sankciju un/vai uzraudzības pasākumu piemērošanu zvērinātam revidentam un/vai
zvērinātu revidentu komercsabiedrībām
- izskatīt sūdzības par ministrijā apstrīdētajiem Latvijas Zvērinātu
revidentu asociācijas izdotajiem administratīvajiem aktiem un faktisko rīcību
un administratīvā procesa ietvaros sagatavot ministrijas lēmumu projektus
- veikt tiesā iesniedzamo paskaidrojumu un pierādījumu sagatavošanu un
pārstāvēt ministriju tiesā administratīvajās lietās komercsabiedrību revīzijas
jomā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 21. saimes
"Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi" IIIB līmenis un
10.mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām, apliecinājuma formu par atbilstību Revīzijas pakalpojumu likuma
37. panta ceturtās daļas prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko
atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 15 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju par amata pienākumiem, apliecinājuma formu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un apliecinājuma
formu par atbilstību Revīzijas pakalpojumu likuma 37. panta ceturtās daļas
prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances.
Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
OP 2017/135.AKK2
AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz Juridiskā
departamenta Starptautisko tiesību nodaļas vecākā referenta amatu (uz noteiktu
(ierēdņa prombūtnes) laiku)
Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs
- zināšanas starptautisko publisko tiesību jomā
- ļoti labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu
valodas tests)
- vēlama pieredze jurista amatā valsts pārvaldes iestādē
- vēlama pieredze starptautisko publisko tiesību jomas līgumu izstrādē
- atbildības izjūta un precizitāte
- spēja darboties komandā, bet vienlaicīgi arī spēja patstāvīgi veikt
uzticētos uzdevumus
- labas datorprogrammu lietotāj prasmes
Galvenie pienākumi:
- izskatīt un analizēt citu ministriju (institūciju) sagatavotos tiesību
aktu projektus un dokumentus starptautisko tiesību jomā un sagatavot atzinumus
par tiem
- nodrošināt tiesisko bāzi Aizsardzības ministrijas un Nacionālo bruņoto
spēku daudzpusējai sadarbībai aizsardzības jomā
- nodrošināt tiesisko bāzi Nacionālo bruņoto spēku vienību līdzdalībai
starptautiskajās operācijās
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu no 793
EUR līdz 1131 EUR (pirms nodokļu nomaksas) atkarībā no profesionālās
pieredzes un veselības apdrošināšanu
Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un
augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības
departamenta Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473 vai jānosūta
uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv . Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama
http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx. Uzziņas pa tālruni 67335268,
67335200.
OP 2017/135.AKK3
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Juridiskā
un nekustamā īpašuma departamenta juriskonsulta (iepirkumi) valsts
civildienesta ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)
Amata mērķis: Ministrijas juridisko dokumentu sagatavošana un saņemto
dokumentu juridiska izvērtēšana, kā arī līgumu noslēgšanas un kontroles
nodrošināšana.
Galvenie amata pienākumi:
- izvērtēt ministrijas vai citu valsts institūciju sagatavoto dokumentu
juridisko kvalitāti, tai skaitā piedalīties atzinumu sagatavošanā par citu
valsts institūciju izstrādātajiem tiesību aktu projektiem
- piedalīties ministrijas iekšējo normatīvo aktu projektu izstrādē
- juridiski noformēt administratīvos aktus un sagatavot līgumu projektus
- piedalīties iepirkuma komisijas darbā:
1) veikt publisko iepirkumu ietvaros iesniegto piedāvājumu vērtēšanu
atbilstoši normatīvo aktu prasībām un kompetento institūciju un attiecīgo
nozaru ieteikumiem;
2) veikt iepirkuma komisijas sēžu protokolēšanu.
- pārstāvēt ministrijas intereses Iesniegumu izskatīšanas komisijas sēdēs un
tiesā, tai skaitā piedalīties paskaidrojumu sagatavošanā par Iepirkumu
uzraudzības birojā iesniegtajiem iesniegumiem
- konsultēt ministrijas darbiniekus un ierēdņus juridiskajos un kontroles
jautājumos
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (bakalaurs/maģistrs) un 5. kvalifikācijas līmenis
tiesību zinātnē
- pieredze juridiskajā darbā, t. sk. līgumu izstrādē, vismaz divi gadi
- pieredze iepirkumu jomā vismaz divi gadi
- pieredze iekšējo normatīvo aktu izstrādē vismaz viens gads
- zināšanas administratīvā procesa jomā
- zināšanas publisko iepirkumu regulējošo normatīvo aktu un kompetento
institūciju izstrādāto publiskā iepirkuma vadlīniju piemērošanas jomā
- vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas - angļu valodas zināšanas
līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru
svešvalodā
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu īsos termiņos
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Ministrija piedāvā:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- mēnešalgu no 1230,00 līdz 1287,00 euro (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei; amats
klasificēts 21. amata saimes III B līmenī (10. mēnešalgu grupa)
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu stājoties amatā
- labus darba apstākļus Rīgā, Vaļņu ielā 2 (Vecrīgā)
Iesniedzamie dokumenti:
- pieteikuma vēstule, kurā ir aprakstīta darba pieredze juridiskajā darbā,
iepirkumu jomā un pieredze iekšējo normatīvo aktu izstrādē, norādot periodu (ja
pieteikuma vēstulē nav aprakstīta minētā pieredze, konkursa komisija uzskata,
ka pretendentam nav šādas pieredzes, un pretendents netiek virzīts nākamajā
kārtā)
- CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai)
- izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši
ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā)
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas dienas laikrakstā "Latvijas
Vēstnesis" iesniedzamos dokumentus:
- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407. kabinets, Rīga,
LV-1050)
- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar
norādi " JNĪD juriskonsults"
Informējam, ka amata konkurss noritēs 3 kārtās šādi:
- 1. kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības
izvērtēšana;
- 2. kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz klātienes praktiskā
uzdevuma izpildi;
- 3. kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju.
Pēc konkursa 1. kārtas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru
kandidatūras tiks izvirzītas konkursa nākošajai kārtai!
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi
- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un
zinātnes ministrija
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Tālruņi uzziņām 67047892, 67047815.
OP 2017/135.AKK4
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz
Informācijas tehnoloģiju un nodrošinājuma departamenta direktora valsts
civildienesta ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)
Amata mērķis: Ministrijas kompetences ietvaros: Latvijas izglītības, zinātnes,
sporta, jaunatnes un valodas jomu informatizācijas un e-pārvaldes politiku
izstrāde e-pārvaldes ieviešanas koordinēšana. Ministrijas un resora
informācijas tehnoloģiju infrastruktūras attīstības stratēģijas izstrādāšana un
īstenošana. Ministrijas darbības tehniskā un saimnieciskā nodrošināšana.
Ministrijas dokumentu aprites, arhīva un Informācijas centra darbības
nodrošināšana.
Galvenie amata pienākumi:
Plānot, organizēt un vadīt
departamenta darbu:
- atbilstoši ministrijas reglamentā un departamenta reglamentā noteiktajām
funkcijām un uzdevumiem, nodrošināt un kontrolēt šo uzdevumu izpildi
- iesniegt valsts sekretāram priekšlikumus par departamenta struktūru un
darba organizāciju, ierēdņu iecelšanu amatā un atbrīvošanu no amata, darbinieku
pieņemšanu darbā un atbrīvošanu no darba, amata (darba) pienākumu apjomu,
darbības rezultātiem, saukšanu pie disciplināratbildības, kā arī kvalifikācijas
paaugstināšanu
- izstrādāt departamenta ierēdņu amatu aprakstus un darbinieku pienākumu
aprakstus un iesniegt valsts sekretāram apstiprināšanai, kā arī veikt to
pilnveidošanu
- nodrošināt departamenta darba laika uzskaites tabulu aizpildīšanu
- nodrošināt departamenta atvaļinājuma grafika izstrādi, pēc iespējas
ievērojot departamenta nodarbināto vēlmes, un tā nosūtīšanu Personālvadības
nodaļai, kā arī izskatīt departamenta nodarbināto pieteikumus par atvaļinājumu
piešķiršanu
- veikt departamenta nodarbināto darba izpildes novērtēšanu
- nodrošināt ministrijas iekšējo tiesību aktu izstrādi departamenta
kompetences jomās
- nodrošināt atzinumu un viedokļu sagatavošanu par citu institūciju
izstrādātajiem tiesību aktiem un to projektiem, informatīvo ziņojumu projektiem
departamenta kompetencē esošo jautājumu jomā
- nodrošināt iekšējās kontroles sistēmas ieviešanu un pilnveidošanu
departamentā
- sniegt priekšlikumus valsts sekretāram par darba efektivitātes uzlabošanu
departamenta funkciju izpildes nodrošināšanai
Informācijas tehnoloģiju jomā:
- nodrošināt izstrādātās valsts e-pārvaldes politikas koordinētu ieviešanu
un pasākumu īstenošanu ministrijas resora kompetencē esošajās jomās
- koordinēt ministrijas resora informācijas sistēmu pilnveides un attīstības
projektus un piedalīties to īstenošanā
- nodrošināt ministrijas resora informācijas un komunikācijas tehnoloģiju jomas
attīstības stratēģijas izstrādāšanu un īstenošanu, tai skaitā Akadēmiskā tīkla
ietvaros
- sagatavot informāciju par valsts e-pārvaldes politikas ieviešanas gaitu
ministrijas resorā
- sadarbībā ar ministrijas padotībā esošajām iestādēm nodrošināt ministrijas
resora Koplietošanas informācijas sistēmu un infrastruktūras plānošanu,
ieviešanu un pārvaldību
- nodrošināt ministrijas un resora informācijas un komunikācijas tehnoloģiju
jomas darbības atbilstību normatīvajā regulējumā noteiktajām drošības prasībām
- ministrijas kompetences ietvaros nodrošināt valsts informācijas sistēmu
attīstības un pilnveides koordinēšanu un īstenošanu
- sadarboties ar citām ministrijām un valsts pārvaldes iestādēm
informatizācijas, elektronisko pakalpojumu attīstības un e-pārvaldes ieviešanas
jomās
- nodrošināt ministrijas informācijas sistēmu darbību un šo sistēmu
pilnveidošanu un attīstību atbilstoši valsts politikai e-pārvaldes jomā
- nodrošināt priekšlikumu sagatavošanu budžeta pieprasījumam informācijas
tehnoloģiju jomā un tehnisko specifikāciju sagatavošanu publisko iepirkumu
veikšanai
- nodrošināt ministrijas datortehnikas un datortīkla darbības
nepārtrauktību, darbību uzturēšanu un attīstību (t. sk.
Akadēmiskā tīkla ietvaros izveidotās infrastruktūras darbību)
- nodrošināt konsultatīvā un tehniskā atbalsta sniegšanu ministrijā
nodarbinātajiem departamenta kompetences jomā
- koordinēt informatīvā atbalsta sniegšanu ministrijas informācijas sistēmu
lietotājiem un sadarbības partneriem
Saimnieciskā nodrošinājuma un darba aizsardzības jomā:
- nodrošināt ministrijas saimniecisko un tehnisko darbību, tai skaitā
nodrošināt ministrijas pamatlīdzekļu, mazvērtīgā inventāra un materiālu
norakstīšanas organizēšanu
- plānot ministrijas saimnieciskās un tehniskās darbības nodrošināšanai un
ministrijas ēkas apsaimniekošanai paredzētos finanšu resursus plānošanu,
iesniedzot priekšlikumus budžeta pieprasījumam, un atbildēt par tā izlietošanu
atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- nodrošināt priekšlikumu sagatavošanu ikgadējam ministrijas budžeta
pieprasījumam par nepieciešamajiem izdevumiem ministrijas saimnieciskās un
tehniskās darbības nodrošināšanai un ministrijas ēkas uzturēšanai
- sagatavot priekšlikumus par nepieciešamo publisko iepirkumu veikšanu
ministrijas saimnieciskajam, tehniskajam nodrošinājumam un informatizācijas
tehnoloģiju nodrošinājumam
- organizēt transporta nodrošinājumu ministrijā nodarbinātajiem, nodrošināt
ministrijas dienesta transportlīdzekļu izmantošanas un uzturēšanas koordinēšanu
- organizēt ministrijas darbībai nepieciešamo atbalsta pakalpojumu
nodrošināšanu (ēdināšanas pakalpojumi, reprezentācijas materiāli, u. tml.)
- nodrošināt ministrijas darba aizsardzības un ugunsdrošības sistēmas
uzturēšanu un pilnveidošanu (sadarbībā ar kompetento institūciju)
- nodrošināt ministrijas nodarbināto instruēšanu par darba drošību un rīcību
ekstremālos apstākļos koordinēšanu
- nodrošināt ministrijas nodarbināto informēšanu par darba vides risku
novērtējuma rezultātiem
- nodrošināt ministrijas nodarbināto nosūtīšanu uz obligātajām veselības
pārbaudēm
Dokumentu aprites un arhīva jomā:
- nodrošināt un pārraudzīt ministrijas dokumentu apriti un arhīva darbību
- nodrošināt ministrijas Informācijas centra darbību
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
informācijas tehnoloģiju jomā vai vadībzinībās. Vēlams maģistra grāds
atbilstošā jomā
- pieredze darbā valsts pārvaldē ilgāka par trīs gadiem
- pieredze vadošā amatā ilgāka par trīs gadiem
- pieredze sarežģītu un finansiāli apjomīgu informācijas un komunikāciju
tehnoloģiju projektu vadībā vismaz trīs gadi
- vēlama pieredze politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu
izstrādē
- zināšanas par valsts pārvaldes institucionālo sistēmu un tās tiesisko
regulējumu
- zināšanas par publisko iepirkumu organizēšanas kārtību un iestādes
darbības nodrošināšanu
- zināšanas informācijas tehnoloģiju, datorsistēmu un datortehnikas
ekspluatācijas jomā
- zināšanas par personāla vadību un prasme organizēt struktūrvienības darbu
- zināšanas par darba aizsardzības organizēšanu iestādē
- izpratne par dokumentu pārvaldību un arhīva darbību iestādē
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu
- vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas līmenī, kas ļauj
amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā
- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Ministrija piedāvā:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- mēnešalgu 2007-2100 euro
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei; amats klasificēts 19.3. amata saimes IV
līmenī)
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu stājoties amatā
- labus darba apstākļus Rīgā, Vaļņu ielā 2 (Vecrīgā)
Iesniedzamie dokumenti:
1) pieteikuma vēstule, kurā lūdzam aprakstīt (ja pieteikuma vēstulē nav
aprakstīta minētā pieredze, konkursa komisija uzskata, ka pretendentam nav
šādas pieredzes):
- pieredzi sarežģītu un finansiāli apjomīgu informācijas un komunikāciju
tehnoloģiju projektu vadībā, minot projektu nosaukumus un projektu vadīšanas
periodu
- pieredzi vadošā amatā, minot padoto darbinieku skaitu
- pieredzi politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādē.
2) CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV
standarta formai),
3) Izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši
ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā).
Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit)
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" iesniedzamos dokumentus:
- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407a. kabinets, Rīga,
LV-1050);
- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar
norādi "ITND direktors".
Informējam, ka amata konkurss noritēs 3 kārtās šādi:
- 1. kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības
izvērtēšana;
- 2. kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti veikt klātienes
praktisko uzdevumu un piedalīties situācijas lomu spēlē;
- 3. kārtā iekļuvušie pretendenti, kuri praktisko uzdevumu izpildē
ieguvuši trīs visaugstākos rezultātus (vislielāko punktu skaitu), tiks aicināti
uz darba interviju.
Pēc konkursa 1. kārtas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru
kandidatūras tiks izvirzītas konkursa nākamajām kārtām!
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi
- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un
zinātnes ministrija
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Tālrunis uzziņām 67047892.
OP 2017/135.AKK5
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Juridiskā
un nekustamo īpašumu departamenta direktora vietnieka valsts civildienesta
ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)
Amata mērķis: Departamenta darba juridiskā atbalsta un publisko iepirkumu
jomās vadīšana un koordinēšana; ministrijas un ministrijas padotības iestāžu
gatavoto tiesību aktu un attīstības plānošanas dokumentu izstrādes metodiskās
vadības un juridiskās analīzes nodrošināšana; ministrijas pārstāvības
institūcijās un tiesās nodrošināšana.
Galvenie amata pienākumi:
Nodrošināt departamenta uzdevumu
izpildi juridiskā atbalsta jomā:
- departamenta direktora uzdevumā koordinēt juridisko jautājumu risināšanu
departamentā un ministrijā
- organizēt un nodrošināt metodisko vadību citu ministrijas struktūrvienību
juriskonsultiem juridisko jautājumu risināšanā
- koordinēt un organizēt juridisko jautājumu risināšanu ministrijā saistībā
ar atbildes dokumentu sagatavošanu Satversmes tiesai lietās, kurās ministrija
ir pieaicināta kā trešā persona, un lietās, kurās, atbilstoši dotajam
uzdevumam, ministrija pārstāv Ministru kabinetu, kā arī nodrošināt pārstāvību
Satversmes tiesas sēdēs
- koordinēt un organizēt juridisko jautājumu risināšanu ministrijā saistībā
ar atbildes dokumentu sagatavošanu Latvijas Republikas Tiesībsargam
- izstrādāt tiesību aktu projektus, kas saistīti ar juridiska rakstura
jautājumiem, un piedalīties ministrijas kompetencē esošo tiesību aktu projektu
izstrādē
- atbilstoši departamenta kompetencei koordinēt un organizēt prasības
pieteikumu sagatavošanu un iesniegšanu tiesā, tai skaitā, apelācijas, kasācijas
un blakus sūdzību sagatavošanu un iesniegšanu tiesas spriedumu un lēmumu
pārsūdzēšanai
- ministrijas pilnvarojuma ietvaros pārstāvēt ministriju tiesvedības
procesos par izglītības, zinātnes un sporta nozarē, jaunatnes un valsts valodas
jomā izdotajiem administratīvajiem aktiem, ministrijas amatpersonu faktiskās
rīcības pārsūdzēšanu un lietās, kas izriet no darba tiesiskajām attiecībām
- pildīt departamenta direktora pienākumus viņa prombūtnes laikā
Nodrošināt departamenta uzdevumu
izpildi iepirkumu jomā:
- vadīt departamenta iepirkumu jomā nodarbināto darbu atbilstoši
departamenta reglamentā un ministrijas reglamentā noteiktajam, noteikt un
kontrolēt darba uzdevumu izpildes secību un termiņus
- organizēt un nodrošināt metodisko vadību citu ministrijas struktūrvienību
juriskonsultiem publisko iepirkumu jautājumu risināšanā
- koordinēt ministrijas iepirkumu plānu sagatavošanu, to izpildes kontroli
un atskaišu par plānu izpildi sagatavošanu
- koordinēt publisko iepirkumu jomu reglamentējošos normatīvajos aktos
noteikto pārskatu sagatavošanu un iesniegšanu Iepirkumu uzraudzības birojā
Sniegt metodisko atbalstu
departamenta kompetences jomā:
- sniegt ministrijas un ministrijas padotībā esošo iestāžu ierēdņiem un
darbiniekiem metodisku palīdzību normatīvo aktu projektu izstrādē un uzziņu
sagatavošanā
- konsultēt ministrijas darbiniekus un ierēdņus departamenta kompetences
jautājumos
- sagatavot atbildes uz ministrijā saņemto korespondenci atbilstoši
departamenta kompetencei
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (bakalaurs/maģistrs) un 5. kvalifikācijas līmenis
tiesību zinātnē
- pieredze darbā valsts pārvaldē ilgāka par diviem gadiem
- pieredze juridiskajā darbā ilgāka par pieciem gadiem
- vēlama pieredze vadošā amatā ilgāka par diviem gadiem
- vēlama pieredze pārstāvības nodrošināšanai tiesā
- pieredze politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādē
un publisko iepirkumu procedūru piemērošanā
- zināšanas par valsts pārvaldes institucionālo sistēmu un tās tiesisko
regulējumu
- zināšanas par publisko iepirkumu jomu
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu
- vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas līmenī, kas ļauj
amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā
- teicamas sadarbības un komunikācijas prasmes
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Ministrija piedāvā:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- mēnešalgu 1832-1917 euro
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei; amats klasificēts 21. amata saimes V B
līmenī)
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu stājoties amatā
- labus darba apstākļus Rīgā, Vaļņu ielā 2 (Vecrīgā)
Iesniedzamie dokumenti:
1) pieteikuma vēstule, kurā lūdzam aprakstīt (ja pieteikuma vēstulē nav
aprakstīta minētā pieredze, konkursa komisija uzskata, ka pretendentam nav
šādas pieredzes):
- pieredzi politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādē,
- publisko iepirkumu procedūru piemērošanā,
- vadošā amatā,
- pārstāvības nodrošināšanā tiesā.
2) CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV
standarta formai),
3) izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši
ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā).
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" iesniedzamos dokumentus:
- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407a. kabinets, Rīga,
LV-1050);
- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar
norādi "JNĪD direktora vietnieks".
Informējam, ka amata konkurss noritēs 3 kārtās šādi:
- 1. kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības un
pieteikuma vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana;
- 2. kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti veikt klātienes
praktisko uzdevumu;
- 3. kārtā iekļuvušie pretendenti, kuri praktisko uzdevumu izpildē
ieguvuši trīs visaugstākos rezultātus (vislielāko punktu skaitu), tiks aicināti
uz darba interviju.
Pēc konkursa 1. kārtas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru
kandidatūras tiks izvirzītas konkursa nākamajām kārtām!
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi
- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un
zinātnes ministrija
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
OP 2017/135.AKK6
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz
Komunikācijas nodaļas vadītāja darbinieka amatu (uz nenoteiktu laiku)
Amata mērķis: plānot, koordinēt un īstenot ministrijas komunikācijas un sabiedrisko
attiecību politiku, organizēt ārējās un iekšējās komunikācijas procesu,
veidojot un uzturot pozitīvu ministrijas publisko tēlu.
Galvenie amata pienākumi:
Plānot, organizēt un vadīt Nodaļas
darbu:
- atbilstoši ministrijas reglamentā un Nodaļas reglamentā noteiktajām
funkcijām un uzdevumiem, nodrošināt un kontrolēt šo uzdevumu izpildi
- iesniegt valsts sekretāram priekšlikumus par Nodaļas struktūru un darba
organizāciju, darbinieku pieņemšanu darbā un atbrīvošanu no darba, amata
(darba) pienākumu apjomu, darbības rezultātiem, saukšanu pie
disciplināratbildības, kā arī kvalifikācijas paaugstināšanu
- izstrādāt Nodaļas reglamentu un darbinieku pienākumu aprakstus un iesniegt
valsts sekretāram apstiprināšanai, kā arī veikt to pilnveidošanu un aktualizēšanu
- nodrošināt Nodaļas ikmēneša darba laika uzskaites tabulas aizpildīšanu
- nodrošināt Nodaļas atvaļinājuma grafika izstrādi, pēc iespējas ievērojot
departamenta nodarbināto vēlmes, un tā nosūtīšanu Personālvadības nodaļai, kā
arī izskatīt departamenta nodarbināto pieteikumus par atvaļinājumu piešķiršanu
- veikt Nodaļā nodarbināto darba izpildes novērtēšanu
- nodrošināt ministrijas iekšējo tiesību aktu izstrādi Nodaļas kompetences
jomās
- nodrošināt iekšējās kontroles sistēmas ieviešanu un pilnveidošanu Nodaļā
- sniegt priekšlikumus valsts sekretāram par darba efektivitātes uzlabošanu
Nodaļas funkciju izpildes nodrošināšanai
Komunikācijas un sabiedrisko
attiecību jomā:
- nodrošināt ministrijas komunikācijas un sabiedrisko attiecību stratēģijas
izstrādi, ieviešanu un īstenošanu
- izstrādāt stratēģiskās komunikācijas plānu un nodrošināt tā īstenošanu
- izstrādāt vienotu vēstījumu sistēmu par nozarē aktuālajiem jautājumiem
sadarbībā ar ministrijas struktūrvienībām un padotības iestādēm;
- nodrošināt sabiedrības informēšanas pasākumus par nozares politiku un
ministrijas padotībā esošo iestāžu darbību, kā arī ministrijas īstenotajiem
projektiem un programmām
- nodrošināt plašsaziņas līdzekļiem informācijas ieguvi pēc to pieprasījuma
par ministrijas kompetences jautājumiem, savlaicīgu nozares ekspertu atbilžu
sagatavošanu plašsaziņas līdzekļiem
- nodrošināt ministrijas un tai padotībā esošo iestāžu oficiālā viedokļa un
informācijas izplatīšanu un izskaidrošanu Latvijas un ārvalstu informācijas
līdzekļos
- nodrošināt komunikācijas ar sabiedrību koordinēšanu krīzes situācijās,
kuras skar ministrijas kompetenci, kā arī informēt ministru un valsts sekretāru
par jebkuru paredzamu ministrijas darbības krīzes situāciju, veicināt tās
novēršanu
- nodrošināt ministrijas publiskā tēla veidošanu
- izstrādāt priekšlikumus komunikācijas aktivitāšu budžeta pieprasījumam un
kontrolēt tā izpildi
- nodrošināt nepieciešamās dokumentācijas sagatavošanu sabiedrisko attiecību
kampaņu iepirkumu organizēšanai, sagatavot līgumus un kontrolēt to izpildi
- nodrošināt informatīvo kampaņu sagatavošanu un īstenošanu par ministrijas
kompetencē esošajiem jautājumiem
- nodrošināt mediju monitoringa veikšanu
- nodrošināt ministrijas informatīvo un publicitātes materiālu izstrādi
- nodrošināt preses konferenču un interviju organizēšanu un vadīšanu
- sadarbībā ar ministrijas struktūrvienībām un ministrijas padotībā esošajām
iestādēm, nodrošināt regulāru informācijas atjaunošanu ministrijas tīmekļa
vietnē
- izstrādāt sociālo mediju stratēģiju un nodrošināt tās īstenošanu
- nodrošināt ministrijas vizuālās identitātes prasību, grafiskā standarta
pareiza lietojuma ievērošanu, konsultēt lietošanas jautājumos
- nodrošināt ministrijas iekšējo un ārējo komunikācijas problēmu analīzi un
sniegt priekšlikumus valsts sekretāram problēmu risināšanai
Prasības pretendentam/-ei:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
komunikācijas zinātnēs vai citās sociālajās vai humanitārajās zinātnēs
- darba pieredze vadošā amatā vismaz trīs gadi
- darba pieredze komunikācijas vai sabiedrisko attiecību jomā vismaz trīs
gadi
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldes iestādē
- zināšanas par komunikācijas un sabiedrisko attiecību jomu
- zināšanas par personāla vadību un prasme organizēt struktūrvienības darbu
- teicamas prezentācijas, komunikācijas un sadarbības prasmes
- angļu valodas un krievu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj sazināties un
izmantot dokumentus un literatūru amatu pienākumu izpildē
- augsta atbildība, precizitāte un spēja strādāt paaugstinātas darba
intensitātes apstākļos
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Ministrija piedāvā:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- mēnešalgu 1253-1647 euro
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei; amats klasificēts 24. amata saimes IV līmenī,
12. mēnešalgu grupa)
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu stājoties amatā
- labus darba apstākļus Rīgā, Vaļņu ielā 2 (Vecrīgā)
Iesniedzamie dokumenti:
1) pieteikuma vēstule, kurā lūdzam aprakstīt (ja pieteikuma vēstulē nav
aprakstīta minētā pieredze, konkursa komisija uzskata, ka pretendentam nav
šādas pieredzes):
- pieredzi vadošā amatā, norādot periodu,
- pieredzi komunikācijas vai sabiedrisko attiecību jomā, norādot periodu.
2) CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV
standarta formai),
3) izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši
ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā).
4) profesionālu vīziju "Kā mūsdienās nodrošināt sekmīgu
komunikāciju" (max 2 A4 formāta lapas)
Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit)
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" iesniedzamos dokumentus:
- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407a. kabinets, Rīga,
LV-1050);
- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar
norādi "Komunikācijas nodaļas vadītājs".
Informējam, ka amata konkurss noritēs 2 kārtās šādi:
- 1. kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības un
pieteikuma vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana;
- 2. kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju,
kurā būs jāprezentē iesniegtā vīzija latviešu, angļu un krievu valodā.
Pēc konkursa 1. kārtas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru
kandidatūras tiks izvirzītas konkursa nākošām kārtām!
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi
- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un
zinātnes ministrija
Tālrunis uzziņām 67047892.
OP 2017/135.AKK7
Kultūras ministrija (reģistrācijas Nr. 90000042963) izsludina
atklātu konkursu uz Juridiskās nodaļas juriskonsulta ierēdņa amata vietu uz
nenoteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt priekšlikumus tiesību sistēmas pilnveidošanai ministrijas
kompetences jomās
- sagatavot tiesību aktu, iekšējo normatīvo aktu, pārvaldes lēmumu
(rīkojumu, administratīvo aktu), līgumu un citu dokumentu projektus atbilstoši
normatīvo aktu un juridiskās tehnikas prasībām
- sagatavot atzinumu projektus par citu ministriju (Valsts kancelejas un
citu valsts pārvaldes iestāžu) izstrādāto tiesību aktu projektiem, to
anotācijām un politikas plānošanas dokumentu projektiem
- izskatīt un sagatavot atbildes uz fizisku un juridisku personu
iesniegumiem un sūdzībām par nodaļas kompetencē esošajiem jautājumiem
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- vismaz 2 (divu) gadu darba pieredze valsts tiešās pārvaldes iestādē
- vismaz 2 (divu) gadu darba pieredze jurista profesijā
- pieredze juridisku procesu nodrošināšanā, tai skaitā tiesību aktu un citu
juridisko dokumentu izstrādē
- labas angļu valodas zināšanas (šā konkursa izpratnē vismaz B2 līmenis
mutvārdu saziņas prasmēs atbilstoši Europass valodu pašnovērtējuma tabulai
http://www.europass.lv/valodu-pase)
- zināšanas un izpratne par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu
izstrādes un virzības procesu
- zināšanas un izpratne par valsts pārvaldi un ministrijas darbību
reglamentējošiem normatīvajiem aktiem, kā arī administratīvā procesa normu
piemērošanu
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- spēja argumentēti pamatot savu viedokli
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- profesionālās izaugsmes iespējas
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- darbavietu Rīgas centrā
Amatam noteikta 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un
pakalpojumi", IIIB līmenis, 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga līdz
1158 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Konkursa pretendentiem līdz 2017. gada 24. jūlijam jānosūta pa
pastu vai jāiesniedz Kultūras ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa
Valdemāra ielā 11A, Rīgā, LV-1364, 21.kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa
pastu, pasta zīmogs ir 2017.gada 24.jūlijs), vai elektroniski uz e-pasta adresi
vakances@km.gov.lv šādi dokumenti ar norādi
"Pieteikums konkursam uz Juridiskās nodaļas juriskonsulta ierēdņa
amatu":
- motivēta pieteikuma vēstule
- parakstīts dzīves gājuma apraksts (Curriculum Viate), (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai (pieejama http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja izglītības dokuments vai grāds
iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to, kādam
Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs iegūtais izglītības
dokuments vai grāds)
- Valsts izglītības satura centra izsniegta valsts valodas prasmes
apliecības kopija (ja persona nav ieguvusi pamata, vidējo vai augstāko
izglītību akreditētās programmās latviešu valodā)
- parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (pieejami Kultūras
ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv);
- kā arī citi dokumenti, kurus Pretendenti uzskata par nepieciešamu
pievienot.
Tālrunis uzziņām 67330218.
OP 2017/135.AKK8
Valsts izglītības satura centrs izsludina konkursu uz Vispārējās
izglītības satura nodrošinājuma nodaļas vadītāja vietnieka (ierēdņa) amata
vietu (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība vai profesionālā augstākā izglītība
- trīs gadu pieredze pedagoģiskajā darbā dabaszinātņu un/ vai
inženierzinātņu, un/vai matemātikas, un/vai datorikas jomā pamatizglītības
7.-9. klasē un vidējās izglītības pakāpē
- pieredze mācību satura dokumentu (mācību priekšmetu standartu un
programmu) izstrādē
- pieredze mācību līdzekļu izstrādē
- pārzināt vispārējās izglītības satura un tā īstenošanas normatīvo
regulējumu
- pārzināt metodiskā darba īstenošanas procesu
- pārzināt lietišķo komunikāciju, dokumentu izstrādi un iesniegumu un vai
atbilžu sagatavošanu
- sadarbības un efektīvas komunikācijas prasmes
- pārvaldīt divas svešvalodas saziņas līmenī, no kurām viena ir Eiropas
Savienības dalībvalsts valsts valoda
Veicamie amata pienākumi:
- nodaļas vadītāja prombūtnē organizēt nodaļas darbu; piedalīties nodaļas
kompetencē esošo tiesību aktu projektu izstrādē
- pārraudzīt mācību priekšmetu "Dabas zinības",
"Dabaszinātnes", "Fizika", "Ķīmija",
"Bioloģija", "Ģeogrāfija", "Matemātika", "Informātika",
"Programmēšanas pamati" īstenošanu, nodrošināt mācību satura
pilnveidi kompetenču pieejā vispārējās izglītības pirmsskolas, pamatizglītības
un vidējās izglītības pakāpē un pārraudzīt tā ieviešanu
- sadarboties (konsultācijas, pasākumi, profesionālās kompetences pilnveide)
ar mācību satura metodisko apvienību vadītājiem, pedagogu profesionālajām
apvienībām un biedrībām, izglītības pārvalžu darbiniekiem, augstskolām,
pedagogiem, sociālajiem partneriem
- koordinēt izglītības iestāžu izstrādāto Valsts vispārējās izglītības
standartos neminētu vispārējās izglītības mācību priekšmetu standartu
izvērtēšanu, izvērtēt kompetencei atbilstošus mācību priekšmetu standartus
- izskatīt apstiprināšanai iesniegtās mācību literatūras manuskriptus,
koordinēt to atbilstības mācību priekšmeta standartam izvērtēšanu; koordinēt
mācību (metodisko) līdzekļu izstrādi
- izskatīt juridisku un fizisku personu iesniegumus, sūdzības un
priekšlikumus, sagatavot atbilžu projektus; sagatavot atzinumus par citu
institūciju izstrādātajiem tiesību aktu projektiem; sniegt ar mācību saturu
saistītu informāciju dažādiem politikas plānošanas un analīzes dokumentiem,
pētījumiem un izvērtējumiem
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, darbavietu Rīgas centrā
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
- profesionālo izaugsmi
Amats ir klasificēts 35. saimes III līmenī (10. mēnešalgu grupa)
Iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule
- dzīves un iepriekšējās darba pieredzes apraksts (CV)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
(pieejams Valsts izglītības satura centra mājaslapā www.visc.gov.lv
sadaļā "Vakances")
Dokumentus sūtīt pa pastu Valsts izglītības satura centram, Administratīvā
nodaļa, adrese: Vaļņu iela 2, Rīga, LV- 1050 ar norādi "Konkursam",
iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi visc@visc.gov.lv
10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas
Vēstnesis". Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos
pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Sazināsimies
tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks izvirzīti nākamajai konkursa kārtai.
OP 2017/135.AKK9
Salaspils novada dome izsludina atklātu konkursu Salaspils novada
pašvaldības izglītības iestādes "ATVASĪTE" VADĪTĀJA amatam
Obligātās prasības pretendentam/-ei:
- uz pretendentu neattiecas Izglītības likumā un Bērnu tiesību aizsardzības
likumā noteiktie ierobežojumi strādāt par pedagogu
- izglītība atbilstoši Izglītības likumā un Ministru kabineta noteikumos par
pedagogiem nepieciešamo izglītību un profesionālo kvalifikāciju un
profesionālās pilnveides kārtību noteiktajām prasībām
- vismaz 3 gadu pedagoģiskā darba pieredze PIRMSSKOLĀ
- ne mazāk kā divu gadu pieredze izglītības vadības
darbā (par izglītības vadības darbu tiek uzskatīts - darbs izglītības iestādes
vadītāja vai vadītāja vietnieka amatā; cits darbs, ja tas saistīts ar izglītības
jomas administrēšanu) vai vadības darbā attiecīgajā jomā; par priekšrocību tiks
uzskatīta pieredze PIRMSSKOLAS izglītības iestādes vadības darbā
- valsts valodas prasme atbilstoši valsts valodas likuma prasībām
- vismaz vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas prasme profesionālajai darbībai
nepieciešamajā apjomā
- prasmes darbā ar informācijas tehnoloģijām
- pamatzināšanas pašvaldības iestādes darba organizācijā (darba likumdošana,
lietvedība, finanšu jautājumi, publiskie iepirkumi) un izglītības iestādes profesionālās
darbības jautājumos
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt izglītības iestādes darbību reglamentējošo normatīvo aktu,
iestādes nolikuma, Salaspils novada domes lēmumu un rīkojumu, Salaspils novada
domes Izglītības daļas rīkojumu un metodisko ieteikumu ievērošanu
- nodrošināt izglītības iestādes intelektuālo, finanšu un materiālo līdzekļu
efektīvu un racionālu izmantošanu; nodrošināt iestādes iekšējo kārtību
reglamentējošo dokumentu sagatavošanu, apstiprināšanu un izpildi, nodrošināt
iestādes darbalaika ievērošanu
- sagatavot un iesniegt izglītības iestādes budžeta pieprasījumu, slēgt
nepieciešamos saimnieciskos līgumus apstiprinātā budžeta ietvaros
- vadīt izglītības iestādes un tās darbinieku darbību, saskaņā ar Latvijas
Republikas izglītības jomu reglamentējošo normatīvo aktu prasībām nodrošināt
iestādi ar atbilstošas kvalifikācijas pedagogiem un darbiniekiem
- saskaņā ar Darba likuma nosacījumiem pieņemt un atbrīvot iestādes
darbiniekus, noteikt darbinieku amata pienākumus, tiesības un atbildības
pakāpi; sagatavot darbinieku amata aprakstus, novērtēt darbinieku darba
kvalitāti
- nodrošināt izglītības programmu izstrādi, licencēšanu un īstenošanu
- organizēt un nodrošināt iestādei nodotā nekustamā īpašuma uzturēšanu un
apsaimniekošanu
Pretendentam iesniedzamie dokumenti:
- Salaspils novada pašvaldības pirmsskolas izglītības iestādes
"Atvasīte" pretendenta attīstības vīzija tuvāko piecu gadu laikā (apjoms
līdz 3 lapām A4 formātā)
- pieteikuma vēstule
- profesionālās pieredzes apraksts (Curriculum Vitae), ar iekļautu
valodu prasmju pašvērtējumu
- izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas
- apliecinājumu, ka uz pretendentu neattiecas Izglītības likumā un Bērnu
tiesību aizsardzības likumā noteiktie ierobežojumi strādāt par pedagogu
(pielikums Nr. 1)
Pretendents var iesniegt amata pienākumu izpildei atbilstošu papildus
apmācību apliecinošu un svešvalodu apguves apliecinošu dokumentu kopijas un
citus dokumentus.
Par priekšrocību tiek uzskatīta izglītība izglītības vadībā, pieredze
pedagoģiskajā darbā vairāk kā pieci gadi, pieredze izglītības vadības darbā
pēdējos piecos gados un vairāku ES oficiālo valodu prasmes.
Piedāvājumi iesniedzami personīgi domes Apmeklētāju apkalpošanas centrā vai
nosūtāmi pa pastu Salaspils novada domes Administrācijai Līvzemes ielā 8,
Salaspilī, LV-2169, vai parakstīti ar drošu elektronisko parakstu nosūtāmi uz
elektroniskā pasta adresi dome@salaspils.lv, ar
norādi "Pieteikums atklātam konkursam uz Salaspils novada pašvaldības
izglītības iestādes "ATVASĪTE" VADĪTĀJA amatu" līdz 2017. gada
1. augustam.
Pēc šī termiņa iesniegtie, iesūtītie vai saņemtie konkursa pieteikumi netiks
vērtēti.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Salaspils novada dome informē, ka pretendentu pieteikuma dokumentos
norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases norisi.
Garantējam informācijas konfidencialitāti.
Tālr. uzziņām 67981029.
OP 2017/135.AKK10
Nacionālais kino centrs (NKC) konkursa kārtībā aicina darbā JURISKONSULTU
(ierēdņa amats)
Sīkāka informācija par vakantā amata galvenajiem pienākumiem un izvirzītajām
prasībām Nacionālā kino centra mājaslapā www.nkc.gov.lv
(Nacionālais kino centrs → Par mums → Vakances).
Pieteikumus aicinām iesniegt līdz šā gada 4. augustam, sūtot uz adresi Peitavas ielā 10, Rīgā, LV-1050, vai uz e-pasta adresi nkc@nkc.gov.lv ar norādi "Pieteikums konkursam uz
juriskonsulta ierēdņa vietu".
Amatu konkursu rezultāti
OP 2017/135.AKR1
Nacionālais kino centrs paziņo, ka izsludinātais amatu konkurss uz
juriskonsulta ierēdņa amata vietu (izsludināts oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" 2017. gada 14. jūnijā, Nr. 118 (5945)),
noslēdzies bez rezultāta.