Laidiens: 07.07.2017., Nr. 134

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/134.AKK1

Sociālās integrācijas valsts aģentūra (reģ. Nr. 90001790030) izsludina atklātu konkursu akadēmiskā personāla vēlēšanām uz lektora amatiem

1) Studiju virzienā "Viesnīcu un restorānu serviss, tūrisma un viesnīcu uzņēmējdarbība":

- priekšmetos "Viesnīcas saimniecisko dienestu darba organizācija" un "Sanitārijas un higiēnas prasības" - 1 lektors ar 2017. gada 1. septembri

2) Studiju virzienā "Informācijas tehnoloģija, datortehnika, elektronika, telekomunikācijas, datorvadība un datorzinātne":

- priekšmetos "Programmēšanas valodas" un "Objektorientētā programmēšana" - 1 lektors ar 2017. gada 1. septembri

- priekšmetos "Informācijas sistēmu izstrāde" un "Datu struktūras un algoritmi" - 1 lektors ar 2017. gada 1. septembri

3) Studiju virzienā "Iestāžu darba organizācija un vadība":

- priekšmetā "Vadības informācijas sistēmas" - 1 lektors ar 2017. gada 1. septembri

- priekšmetos "Personāla vadīšana", "Mācību firma Cilvēku resursu vadībai" - 1 lektors ar 2017. gada 1. septembri

- priekšmetos "Mikroekonomika" un "Civilā un darba aizsardzība, ergonomika" - 1 lektors ar 2017. gada 1. septembri

- priekšmetā "Uzņēmējdarbības organizēšana un plānošana" - 1 lektors ar 2017. gada 1. septembri

Prasības pretendentiem:

- doktora vai maģistra grāds vai persona bez akadēmiskā grāda, kurai praktiskā darba stāžs attiecīgajā jomā ir ne mazāks kā pieci gadi

- zinātnes nozarei atbilstošas publikācijas (zinātniskās publikācijas, monogrāfijas, raksti), mācību metodiskie materiāli

- spēja lasīt lekciju kursus, vadīt seminārus, praktiskās nodarbības un laboratorijas darbus

- uzstāšanās ar referātiem konferencēs vai semināros

- valsts valodas zināšanas saskaņā ar normatīvo aktu prasībām

- svešvalodu zināšanas tādā līmenī, kāds nepieciešams akadēmiskā amata pienākumu pildīšanai (tai skaitā nodarbību vadīšanai šajās valodās)

- nepārtraukta akadēmiskās un zinātniskās kvalifikācijas pilnveidošana

Pretendentiem ne vēlāk kā viena mēneša laikā no publikācijas brīža Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz, jāiesūta pa pastu vai elektroniski Sociālās integrācijas valsts aģentūras Personāla un dokumentu pārvaldības nodaļā Dubultu prospektā 71, Jūrmalā, LV-2015, vai uz e-pasta adresi milana.vitina@siva.gov.lv:

- iesniegums Aģentūras direktoram par piedalīšanos konkursā uz izsludināto akadēmiskā amata vakanci;

- dokuments, kas apliecina nepieciešamo akadēmisko vai zinātnisko grādu, kopijas vai Akadēmiskā informācijas centra lēmuma par iepriekš iegūtās izglītības pielīdzināšanu kopija (uzrādot to oriģinālus)

- Akadēmiskā informācijas centra izdota izziņa par to, kādam Latvijas Republikā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam atbilst ārvalstīs iegūtais diploms, ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs

- akadēmiskā amata pretendenta dzīves un darba gājuma apraksts (Curriculum Vitae) (aizpildīt paraugu, kas atrodams SIVA mājaslapā www.siva.gov.lv sadaļā "Vakances")

- profesionālo kvalifikāciju, pilnveidi apliecinoši dokumenti un citi dokumenti, kas apstiprina pretendentu atbilstību kvalifikācijas prasībām par akadēmiskā un zinātniskā darba stāžu, kopijas

- valsts valodas prasmes apliecības kopija (ja nepieciešams)

- apliecinājums par atbilstību Izglītības likuma prasībām (aizpildīt paraugu, kas atrodams SIVA mājaslapā www.siva.gov.lv sadaļā "Vakances")

- zinātnisko publikāciju saraksts

- citi dokumenti, ko pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai apliecinātu savu kvalifikāciju

Konkursa komisijai lēmuma pieņemšanai ir tiesības pieprasīt uzrādīt sagatavotus studiju materiālu komplektus norādītajos studiju virzienos.

Tālrunis informācijai 29727938 (Vivita Ponciusa).


OP 2017/134.AKK2

Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu JURISKONSULTS (uz noteiktu laiku) Pirmajā uzraudzības departamentā

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- vēlama pieredze jurista specialitātē un valsts pārvaldes iestādē

- zināšanas civiltiesībās un maksātnespējas procesu regulējošajos normatīvajos aktos

- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana un prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas

- analītiskā domāšana, iniciatīva, komunikācija, ētiskums

- prasme lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru

- vēlamas labas svešvalodu zināšanas

Amata pienākumi:

- maksātnespējas procesa administratoru darbības atbilstības normatīvo aktu prasībām izvērtēšana

- Maksātnespējas administrācijas pārstāvēšana tiesu instancēs

- lēmumu projektu sagatavošana u. c.

Mēs piedāvājam:

- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas

- mēnešalgu, sākot no 835 EUR (pirms nodokļu nomaksas)

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Maksātnespējas administrācija, reģ. Nr. 90001287943, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasta adrese: konkurss@mna.gov.lv.


OP 2017/134.AKK3

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921) izsludina konkursu uz ierēdņa amatu - Stratēģiskās plānošanas nodaļas vecākais referents (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālās zinātnēs, ekonomikā, tiesību zinātnē, medicīnā vai veselības zinātņu bakalaura grāds veselības aprūpē

- vēlama praktiskā darba pieredze veselības nozarē, normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādāšanā, statistiskās informācijas apkopošanā, apstrādē un analīzē un veselības vai citas nozares politikas plānošanas jautājumos

- izpratne par valsts kopējās statistikas un veselības statistikas organizācijas kārtību, vēlama izpratne par lietišķo pētījumu organizāciju un metodoloģiju

- izpratne par veselības sistēmu regulējošiem tiesību aktiem un politikas plānošanas dokumentiem, veselības aprūpes sistēmas un sabiedrības veselības sistēmas organizāciju un plānošanu

- zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs un izpratne par Eiropas Savienības tiesību normām veselības aprūpē un to realizācijas mehānismiem

- prasme lietot statistiskās informācijas analīzes metodes

- spēja plānot savu darbu un uzņemties atbildību par uzdotajiem pienākumiem, precizitāte uzdoto uzdevumu izpildē, ētiskums

- labas angļu valodas zināšanas

- prasmes strādāt ar biroja tehniku un datoru.

Galvenie pienākumi:

- piedalīties veselības nozari reglamentējošo tiesību aktu projektu un politikas plānošanas dokumentu izstrādāšanā, t.sk. veselības aprūpes cilvēkresursu jomā

- veikt veselības nozares statistiskās informācijas un veselības nozares politikas analīzi

- izvērtēt veselības nozares statistiskās informācijas plūsmu, statistisko pārskatu programmu un reģistru izmantošanu

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 15 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876017, vai sūtot uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv.


OP 2017/134.AKK4

Biznesa vadības koledža izsludina atklātu konkursu uz vēlētajiem akadēmiskā personāla amatiem

Informācija par pretendentiem nepieciešamo izglītības līmeni un kvalifikācijas pakāpi pieejama koledžas mājaslapā http://www.bvk.lv/aktualitates/ aktualitāšu sadaļā "Akadēmiskā personāla vēlēšanas 2017".

Pieteikuma dokumenti:

- iesniegums par piedalīšanos konkursā

- dokumentu kopijas, kas apliecina nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus

- dzīves un darba gājums (CV), publicēto darbu saraksts un citi dokumenti, ko pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju

jāiesniedz Biznesa vadības koledžas Studiju atbalsta centrā Rīgā, Alberta ielā 13, 3. stāvā, vai jānosūta uz e-pasta adresi bvk@vk.lv līdz 2017. gada 7. augustam ieskaitot.

Sīkāka informācija pa tālruni 28651242.


OP 2017/134.AKK5

Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina konkursu uz vienu darbinieka amata vietu - finansists Finanšu nodaļā

Vispārējie darba pienākumi:

- sagatavot valsts budžeta līdzekļu pieprasījumus

- veikt noteiktu izmaksu posteņu budžeta plānošanu

- kontrolēt budžeta izpildi un nodrošināt finanšu līdzekļu pietiekamību

- piedalīties valsts pamatbudžeta resursu un izdevumu tāmju un finansēšanas plānu sagatavošanā

- kontrolēt finanšu līdzekļu izlietojuma atbilstību finansēšanas plāniem un tāmēm

- pārbaudīt būvniecības iepirkumu tāmju aritmētisko pareizību

- nomas un īres maksas pašizmaksas kalkulācija

Prasības kandidātiem/-ēm:

- augstākā izglītība ekonomikā, vadības zinībās vai citā ar finansēm saistītā jomā

- MS Excel programmatūras zināšanas ļoti labā līmenī un pārējo MS Office programmu pārzināšana lietotāja līmenī

- precizitāte, prasme risināt problēmsituācijas, analītiskā domāšana, labas komunikācijas prasmes

- vēlama pieredze valsts vai pašvaldības budžeta finanšu uzskaitē vai plānošanā, resursu vadība sistēmā Horizon

Piedāvājam:

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no 835 EUR līdz 1190 EUR pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas

- pēc pārbaudes laika veselības apdrošināšana

Aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapā www.vamoic.gov.lv sadaļā "Vakances"), motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2017. gada 31. jūlijam (ieskaitot) sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV 1046, vai uz e-pasta adresi sarmite.freidenfelde@vamoic.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67300241.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies nedēļas laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.

Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.


OP 2017/134.AKK6

Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina konkursu uz vienu darbinieka amata vietu - vecākais grāmatvedis Finanšu nodaļā

Vispārējie darba pienākumi:

- veikt kreditoru, avansu norēķinu, krājumu un nekustamā īpašuma nodokļa uzskaiti

- sagatavot Centrālās statistikas pārvaldes atskaites

- piedalīties gada pārskata sagatavošanā

Prasības kandidātiem/-ēm:

- augstākā izglītība ekonomikā vai vadības zinībās

- labas teorētiskās un praktiskās grāmatvedības zināšanas

- MS Office programmu pārzināšana lietotāja līmenī

- precizitāte, prasme risināt problēmsituācijas, analītiskā domāšana, labas komunikācijas prasmes

- pieredze grāmatveža amatā valsts pārvaldes iestādē vai pašvaldība un pieredze darbā ar grāmatvedības programmu "RVS Horizon" tiks uzskatīta par priekšrocību

Piedāvājam:

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no 835 EUR līdz 1190 EUR pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas

- pēc pārbaudes laika veselības apdrošināšana

Aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapā www.vamoic.gov.lv sadaļā "Vakances"), motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2017. gada 31. jūlijam (ieskaitot) sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV 1046, vai uz e-pasta adresi sarmite.freidenfelde@vamoic.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67300241.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies nedēļas laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.

Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.


OP 2017/134.AKK7

Precizējot iepriekš publicēto

Dabas aizsardzības pārvalde precizē izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2017. gada 5. jūlijā laidienā Nr. 132 publicēto paziņojumu par amata konkursu uz Īpašuma pārvaldības nodaļas vadītāja ierēdņa amata vietu uz nenoteiktu laiku.

Paziņojuma teksts pareizi lasāms šādā redakcijā:

Dabas aizsardzības pārvalde izsludina konkursu uz Īpašuma pārvaldības nodaļas vadītāja ierēdņa amata vietu uz nenoteiktu laiku (pilna darba slodze)

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinībās

- ne mazāk kā 5 gadu pieredze vadošā amatā valsts pārvaldes vai pašvaldības iestādēs nekustamā īpašuma apsaimniekošanas, vērtēšanas, pārvaldības vai būvniecības jomā

- vēlams būvuzrauga sertifikāts

- iepriekšēja pieredze komandas vadīšanā

- iepriekšēja pieredze iepirkumu organizēšanā

- dabas aizsardzību, administratīvo procesu, dokumentu pārvaldību, valsts pārvaldi un civildienestu regulējošo normatīvo aktu pārzināšana, prasme tos piemērot

- precizitāte darba uzdevumu izpildē, iniciatīva un atbildība par sasniegtajiem rezultātiem

- teicamas valsts valodas zināšanas mutvārdos un rakstos

- teicamas prasmes darbam ar biroja tehniku, MS Office programmatūru un citām mūsdienu saziņas tehnoloģijām

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Galvenie darba pienākumi:

- vadīt Īpašuma pārvaldības nodaļas darbu, nodrošināt funkciju un uzdevumu izpildi

- izstrādāt valsts nekustamā īpašuma apsaimniekošanas plānus, organizēt un vadīt to izpildi

- administrēt valsts nekustamā īpašuma civiltiesisko līgumu slēgšanas procesu

- administrēt valsts nekustamā īpašuma apgrūtināšanu ar lietu tiesībām

- pārvaldīt iestādes valdījumā un lietošanā nodoto kustamo un nekustamo valsts īpašumu un autoparku

- nodrošināt, nodaļas darba ietvaros, atbalsta funkcijas pārējām iestādes struktūrvienībām

- uzturēt labas attiecības ar sadarbības partneriem, pakalpojumu un preču piegādātājiem

- veikt izpildāmo darbu plānošanu, izmaksu noteikšanu, uzskaiti, kā arī sagatavot atskaites par paveikto

- vadīt, motivēt darbiniekus

- konsultēt iestādes vadību un darbiniekus īpašuma pārvaldības jautājumos

Piedāvājam:

- veselības apdrošināšanas polisi

- ikgadējo apmaksāto papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām atbilstoši amata pienākumu izpildes novērtējuma rezultātiem

- amata pienākumu veikšanai nepieciešamo mobilo sakaru pakalpojumu apmaksu

- iespēju izmantot dienesta autotransportu amata pienākumu veikšanai

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas, apmeklējot seminārus un mācību kursus

- ērtu un komfortablu darba vidi draudzīgā kolektīvā

- iespēju iegūt unikālu pieredzi vadošajā dabas aizsardzības iestādē valstī

Mēnešalga: 880 līdz 1100 EUR (bruto) atbilstoši piešķirtajai kategorijai.

Pārbaudes laiks: 4 mēneši.

Darbavieta: Siguldā.

Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt vai nosūtīt pa pastu (pasta zīmogs 20.07.2017.) Dabas aizsardzības pārvaldei Baznīcas ielā 7, Siguldā, LV-2150, vai nosūtīt elektroniski ar norādi "Īpašuma pārvaldības nodaļas vadītājs" uz e-pasta adresi daba@daba.gov.lv līdz 20.07.2017.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2017/134.AKR1

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Reģionālās politikas departamenta Reģionālās ekonomikas nodaļas vecākā referenta valsts civildienesta ierēdņa amatā uz noteiktu laiku no 2017. gada 4. jūlija ir iecelts VARIS PUTNIŅŠ.


OP 2017/134.AKR2

Satiksmes ministrija paziņo, ka oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2017.gada 22.maijā izsludinātais konkurss uz vakanto Satiksmes ministrijas Investīciju departamenta TEN-T tīkla infrastruktūras attīstības projektu nodaļas vecākā eksperta (projektu koordinatora) amatu uz noteiktu laiku ir beidzies bez rezultāta.


OP 2017/134.AKR3

Valsts vides dienesta Lielrīgas reģionālā vides pārvalde informē, ka konkursa kārtībā Piesārņojuma kontroles daļas vecākā inspektora ierēdņa amatā 2017.gada 3.jūlijā iecelts PĒTERIS AVSĒJEVS.


OP 2017/134.AKR4

Valsts vides dienesta Lielrīgas reģionālā vides pārvalde informē, ka oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2017. gada 31. maijā izsludinātais konkurss uz vakanto Piesārņojuma kontroles daļas vecākā inspektora amatu (trīs amata vietas uz nenoteiktu laiku) noslēdzies bez rezultāta.


OP 2017/134.AKR5

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra paziņo, ka 2017.gada 3.jūlijā Tūrisma departamenta Tūrisma produktu attīstības nodaļas vadītāja amatā uz nenoteiktu laiku iecelts MĀRTIŅŠ EŅĢELIS.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)