Laidiens: 07.07.2017., Nr. 134
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/134.AKK1
Sociālās integrācijas valsts aģentūra (reģ. Nr. 90001790030)
izsludina atklātu konkursu akadēmiskā personāla vēlēšanām uz lektora amatiem
1) Studiju virzienā "Viesnīcu un
restorānu serviss, tūrisma un viesnīcu uzņēmējdarbība":
- priekšmetos "Viesnīcas saimniecisko dienestu darba
organizācija" un "Sanitārijas un higiēnas prasības" - 1 lektors
ar 2017. gada 1. septembri
2) Studiju virzienā "Informācijas tehnoloģija, datortehnika,
elektronika, telekomunikācijas, datorvadība un datorzinātne":
- priekšmetos "Programmēšanas valodas" un "Objektorientētā
programmēšana" - 1 lektors ar 2017. gada 1. septembri
- priekšmetos "Informācijas sistēmu izstrāde" un "Datu
struktūras un algoritmi" - 1 lektors ar 2017. gada 1. septembri
3) Studiju virzienā "Iestāžu darba organizācija un vadība":
- priekšmetā "Vadības informācijas sistēmas" - 1 lektors ar
2017. gada 1. septembri
- priekšmetos "Personāla vadīšana", "Mācību firma Cilvēku
resursu vadībai" - 1 lektors ar 2017. gada 1. septembri
- priekšmetos "Mikroekonomika" un "Civilā un darba
aizsardzība, ergonomika" - 1 lektors ar 2017. gada 1. septembri
- priekšmetā "Uzņēmējdarbības organizēšana un plānošana" - 1
lektors ar 2017. gada 1. septembri
Prasības pretendentiem:
- doktora vai maģistra grāds vai persona bez akadēmiskā grāda, kurai
praktiskā darba stāžs attiecīgajā jomā ir ne mazāks kā pieci gadi
- zinātnes nozarei atbilstošas publikācijas (zinātniskās publikācijas,
monogrāfijas, raksti), mācību metodiskie materiāli
- spēja lasīt lekciju kursus, vadīt seminārus, praktiskās nodarbības un
laboratorijas darbus
- uzstāšanās ar referātiem konferencēs vai semināros
- valsts valodas zināšanas saskaņā ar normatīvo aktu prasībām
- svešvalodu zināšanas tādā līmenī, kāds nepieciešams akadēmiskā amata
pienākumu pildīšanai (tai skaitā nodarbību vadīšanai šajās valodās)
- nepārtraukta akadēmiskās un zinātniskās kvalifikācijas pilnveidošana
Pretendentiem ne vēlāk kā viena mēneša laikā no publikācijas brīža Latvijas
Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz, jāiesūta
pa pastu vai elektroniski Sociālās integrācijas valsts aģentūras Personāla un
dokumentu pārvaldības nodaļā Dubultu prospektā 71, Jūrmalā, LV-2015, vai uz
e-pasta adresi milana.vitina@siva.gov.lv:
- iesniegums Aģentūras direktoram par piedalīšanos konkursā uz izsludināto
akadēmiskā amata vakanci;
- dokuments, kas apliecina nepieciešamo akadēmisko vai zinātnisko grādu,
kopijas vai Akadēmiskā informācijas centra lēmuma par iepriekš iegūtās izglītības
pielīdzināšanu kopija (uzrādot to oriģinālus)
- Akadēmiskā informācijas centra izdota izziņa par to, kādam Latvijas
Republikā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam atbilst ārvalstīs
iegūtais diploms, ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds
iegūts ārvalstīs
- akadēmiskā amata pretendenta dzīves un darba gājuma apraksts (Curriculum Vitae) (aizpildīt paraugu, kas atrodams SIVA mājaslapā www.siva.gov.lv sadaļā "Vakances")
- profesionālo kvalifikāciju, pilnveidi apliecinoši dokumenti un citi
dokumenti, kas apstiprina pretendentu atbilstību kvalifikācijas prasībām par
akadēmiskā un zinātniskā darba stāžu, kopijas
- valsts valodas prasmes apliecības kopija (ja nepieciešams)
- apliecinājums par atbilstību Izglītības likuma prasībām (aizpildīt
paraugu, kas atrodams SIVA mājaslapā www.siva.gov.lv
sadaļā "Vakances")
- zinātnisko publikāciju saraksts
- citi dokumenti, ko pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai
apliecinātu savu kvalifikāciju
Konkursa komisijai lēmuma pieņemšanai ir tiesības pieprasīt uzrādīt
sagatavotus studiju materiālu komplektus norādītajos studiju virzienos.
Tālrunis informācijai 29727938 (Vivita Ponciusa).
OP 2017/134.AKK2
Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts
civildienesta ierēdņa amatu JURISKONSULTS (uz noteiktu laiku) Pirmajā
uzraudzības departamentā
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- vēlama pieredze jurista specialitātē un valsts pārvaldes iestādē
- zināšanas civiltiesībās un maksātnespējas procesu regulējošajos
normatīvajos aktos
- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana un prasme praksē
izmantot teorētiskās zināšanas
- analītiskā domāšana, iniciatīva, komunikācija, ētiskums
- prasme lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru
- vēlamas labas svešvalodu zināšanas
Amata pienākumi:
- maksātnespējas procesa administratoru darbības atbilstības normatīvo aktu
prasībām izvērtēšana
- Maksātnespējas administrācijas pārstāvēšana tiesu instancēs
- lēmumu projektu sagatavošana u. c.
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas
- mēnešalgu, sākot no 835 EUR (pirms nodokļu nomaksas)
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese:
Maksātnespējas administrācija, reģ. Nr. 90001287943, Mārstaļu ielā 19, Rīgā,
LV-1050, tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasta adrese: konkurss@mna.gov.lv.
OP 2017/134.AKK3
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921)
izsludina konkursu uz ierēdņa amatu - Stratēģiskās plānošanas nodaļas vecākais
referents (uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
sociālās zinātnēs, ekonomikā, tiesību zinātnē, medicīnā vai veselības zinātņu
bakalaura grāds veselības aprūpē
- vēlama praktiskā darba pieredze veselības nozarē, normatīvo aktu un politikas
plānošanas dokumentu izstrādāšanā, statistiskās informācijas apkopošanā,
apstrādē un analīzē un veselības vai citas nozares politikas plānošanas
jautājumos
- izpratne par valsts kopējās statistikas un veselības statistikas
organizācijas kārtību, vēlama izpratne par lietišķo pētījumu organizāciju un
metodoloģiju
- izpratne par veselības sistēmu regulējošiem tiesību aktiem un politikas
plānošanas dokumentiem, veselības aprūpes sistēmas un sabiedrības veselības
sistēmas organizāciju un plānošanu
- zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs un izpratne par Eiropas
Savienības tiesību normām veselības aprūpē un to realizācijas mehānismiem
- prasme lietot statistiskās informācijas analīzes metodes
- spēja plānot savu darbu un uzņemties atbildību par uzdotajiem pienākumiem,
precizitāte uzdoto uzdevumu izpildē, ētiskums
- labas angļu valodas zināšanas
- prasmes strādāt ar biroja tehniku un datoru.
Galvenie pienākumi:
- piedalīties veselības nozari reglamentējošo tiesību aktu projektu un
politikas plānošanas dokumentu izstrādāšanā, t.sk. veselības aprūpes
cilvēkresursu jomā
- veikt veselības nozares statistiskās informācijas un veselības nozares
politikas analīzi
- izvērtēt veselības nozares statistiskās informācijas plūsmu, statistisko
pārskatu programmu un reģistru izmantošanu
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 15
kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876017, vai sūtot uz e-pasta adresi
vm@vm.gov.lv.
OP 2017/134.AKK4
Biznesa vadības koledža izsludina atklātu konkursu uz vēlētajiem
akadēmiskā personāla amatiem
Informācija par pretendentiem nepieciešamo izglītības līmeni un
kvalifikācijas pakāpi pieejama koledžas mājaslapā http://www.bvk.lv/aktualitates/
aktualitāšu sadaļā "Akadēmiskā personāla vēlēšanas 2017".
Pieteikuma dokumenti:
- iesniegums par piedalīšanos konkursā
- dokumentu kopijas, kas apliecina nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos
grādus
- dzīves un darba gājums (CV), publicēto darbu saraksts un citi dokumenti,
ko pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu
kvalifikāciju
jāiesniedz Biznesa vadības koledžas Studiju atbalsta centrā Rīgā, Alberta
ielā 13, 3. stāvā, vai jānosūta uz e-pasta adresi bvk@vk.lv
līdz 2017. gada 7. augustam ieskaitot.
Sīkāka informācija pa tālruni 28651242.
OP 2017/134.AKK5
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina
konkursu uz vienu darbinieka amata vietu - finansists Finanšu nodaļā
Vispārējie darba pienākumi:
- sagatavot valsts budžeta līdzekļu pieprasījumus
- veikt noteiktu izmaksu posteņu budžeta plānošanu
- kontrolēt budžeta izpildi un nodrošināt finanšu līdzekļu pietiekamību
- piedalīties valsts pamatbudžeta resursu un izdevumu tāmju un finansēšanas
plānu sagatavošanā
- kontrolēt finanšu līdzekļu izlietojuma atbilstību finansēšanas plāniem un
tāmēm
- pārbaudīt būvniecības iepirkumu tāmju aritmētisko pareizību
- nomas un īres maksas pašizmaksas kalkulācija
Prasības kandidātiem/-ēm:
- augstākā izglītība ekonomikā, vadības zinībās vai citā ar finansēm
saistītā jomā
- MS Excel programmatūras zināšanas ļoti labā līmenī un pārējo MS
Office programmu pārzināšana lietotāja līmenī
- precizitāte, prasme risināt problēmsituācijas, analītiskā domāšana, labas
komunikācijas prasmes
- vēlama pieredze valsts vai pašvaldības budžeta finanšu uzskaitē vai
plānošanā, resursu vadība sistēmā Horizon
Piedāvājam:
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no 835 EUR līdz
1190 EUR pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
- pēc pārbaudes laika veselības apdrošināšana
Aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapā www.vamoic.gov.lv sadaļā "Vakances"), motivācijas
vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2017. gada
31. jūlijam (ieskaitot) sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un
iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV 1046, vai uz e-pasta adresi sarmite.freidenfelde@vamoic.gov.lv. Tālrunis uzziņām
67300241.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies nedēļas laikā
pēc pieteikšanās beigu termiņa.
Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
OP 2017/134.AKK6
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina
konkursu uz vienu darbinieka amata vietu - vecākais grāmatvedis Finanšu
nodaļā
Vispārējie darba pienākumi:
- veikt kreditoru, avansu norēķinu, krājumu un nekustamā īpašuma nodokļa uzskaiti
- sagatavot Centrālās statistikas pārvaldes atskaites
- piedalīties gada pārskata sagatavošanā
Prasības kandidātiem/-ēm:
- augstākā izglītība ekonomikā vai vadības zinībās
- labas teorētiskās un praktiskās grāmatvedības zināšanas
- MS Office programmu pārzināšana
lietotāja līmenī
- precizitāte, prasme risināt problēmsituācijas, analītiskā domāšana, labas
komunikācijas prasmes
- pieredze grāmatveža amatā valsts pārvaldes iestādē vai pašvaldība un
pieredze darbā ar grāmatvedības programmu "RVS Horizon"
tiks uzskatīta par priekšrocību
Piedāvājam:
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no 835 EUR līdz 1190 EUR pirms
nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
- pēc pārbaudes laika veselības apdrošināšana
Aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapā www.vamoic.gov.lv sadaļā "Vakances"), motivācijas vēstuli
un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2017. gada 31. jūlijam
(ieskaitot) sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram
Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV 1046, vai uz e-pasta adresi sarmite.freidenfelde@vamoic.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67300241.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies nedēļas laikā
pēc pieteikšanās beigu termiņa.
Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
OP 2017/134.AKK7
Precizējot iepriekš publicēto
Dabas aizsardzības pārvalde precizē izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2017. gada
5. jūlijā laidienā Nr. 132 publicēto paziņojumu par amata konkursu uz
Īpašuma pārvaldības nodaļas vadītāja
ierēdņa amata vietu uz nenoteiktu laiku.
Paziņojuma teksts pareizi lasāms šādā
redakcijā:
Dabas aizsardzības pārvalde izsludina
konkursu uz Īpašuma pārvaldības nodaļas vadītāja ierēdņa amata vietu uz
nenoteiktu laiku (pilna darba slodze)
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinībās
- ne mazāk kā 5 gadu pieredze vadošā amatā valsts
pārvaldes vai pašvaldības iestādēs nekustamā īpašuma apsaimniekošanas,
vērtēšanas, pārvaldības vai būvniecības jomā
- vēlams būvuzrauga sertifikāts
- iepriekšēja pieredze komandas vadīšanā
- iepriekšēja pieredze iepirkumu organizēšanā
- dabas aizsardzību, administratīvo procesu, dokumentu pārvaldību, valsts
pārvaldi un civildienestu regulējošo normatīvo aktu pārzināšana, prasme tos
piemērot
- precizitāte darba uzdevumu izpildē, iniciatīva un atbildība par
sasniegtajiem rezultātiem
- teicamas valsts valodas zināšanas mutvārdos un rakstos
- teicamas prasmes darbam ar biroja tehniku, MS Office programmatūru un citām mūsdienu saziņas tehnoloģijām
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Galvenie darba pienākumi:
- vadīt Īpašuma pārvaldības nodaļas darbu, nodrošināt funkciju un uzdevumu
izpildi
- izstrādāt valsts nekustamā īpašuma apsaimniekošanas plānus, organizēt un
vadīt to izpildi
- administrēt valsts nekustamā īpašuma civiltiesisko līgumu slēgšanas
procesu
- administrēt valsts nekustamā īpašuma apgrūtināšanu ar lietu tiesībām
- pārvaldīt iestādes valdījumā un lietošanā nodoto kustamo un nekustamo
valsts īpašumu un autoparku
- nodrošināt, nodaļas darba ietvaros, atbalsta funkcijas pārējām iestādes
struktūrvienībām
- uzturēt labas attiecības ar sadarbības partneriem, pakalpojumu un preču
piegādātājiem
- veikt izpildāmo darbu plānošanu, izmaksu noteikšanu, uzskaiti, kā arī
sagatavot atskaites par paveikto
- vadīt, motivēt darbiniekus
- konsultēt iestādes vadību un darbiniekus īpašuma pārvaldības jautājumos
Piedāvājam:
- veselības apdrošināšanas polisi
- ikgadējo apmaksāto papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām atbilstoši
amata pienākumu izpildes novērtējuma rezultātiem
- amata pienākumu veikšanai nepieciešamo mobilo sakaru pakalpojumu apmaksu
- iespēju izmantot dienesta autotransportu amata pienākumu veikšanai
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas, apmeklējot seminārus un mācību
kursus
- ērtu un komfortablu darba vidi draudzīgā kolektīvā
- iespēju iegūt unikālu pieredzi vadošajā dabas aizsardzības iestādē valstī
Mēnešalga: 880 līdz 1100 EUR (bruto) atbilstoši piešķirtajai kategorijai.
Pārbaudes laiks: 4 mēneši.
Darbavieta: Siguldā.
Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt
vai nosūtīt pa pastu (pasta zīmogs 20.07.2017.) Dabas aizsardzības pārvaldei
Baznīcas ielā 7, Siguldā, LV-2150, vai nosūtīt elektroniski ar norādi
"Īpašuma pārvaldības nodaļas vadītājs" uz e-pasta adresi daba@daba.gov.lv līdz 20.07.2017.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2017/134.AKR1
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija
paziņo, ka konkursa kārtībā Reģionālās politikas departamenta Reģionālās
ekonomikas nodaļas vecākā referenta valsts civildienesta ierēdņa amatā uz
noteiktu laiku no 2017. gada 4. jūlija ir iecelts VARIS PUTNIŅŠ.
OP 2017/134.AKR2
Satiksmes ministrija paziņo, ka oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" 2017.gada 22.maijā izsludinātais konkurss uz
vakanto Satiksmes ministrijas Investīciju departamenta TEN-T tīkla
infrastruktūras attīstības projektu nodaļas vecākā eksperta (projektu
koordinatora) amatu uz noteiktu laiku ir beidzies bez rezultāta.
OP 2017/134.AKR3
Valsts vides dienesta Lielrīgas reģionālā vides pārvalde
informē, ka konkursa kārtībā Piesārņojuma kontroles daļas vecākā inspektora
ierēdņa amatā 2017.gada 3.jūlijā iecelts
PĒTERIS AVSĒJEVS.
OP 2017/134.AKR4
Valsts vides dienesta Lielrīgas reģionālā vides pārvalde
informē, ka oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2017. gada 31.
maijā izsludinātais konkurss uz
vakanto Piesārņojuma kontroles daļas
vecākā inspektora amatu (trīs amata vietas uz nenoteiktu laiku) noslēdzies
bez rezultāta.
OP 2017/134.AKR5
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra paziņo, ka
2017.gada 3.jūlijā Tūrisma departamenta Tūrisma produktu attīstības nodaļas
vadītāja amatā uz nenoteiktu laiku iecelts MĀRTIŅŠ EŅĢELIS.