Laidiens: 03.07.2017., Nr. 130

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/130.AKK1

Vidzemes Augstskola izsludina konkursu uz vakantajiem amatiem Inženierzinātņu fakultātē:

- pētnieks - 2 vietas (pētījuma virziens Tautsaimniecības viedās tehnoloģijas un ekobūves)

- docents - 1 vieta (zinātnes nozare Būvzinātne, apakšnozare Būvmateriāli un būvtehnoloģija). Izglītības līmenis: doktora grāds ar būvniecību saistītā nozarē vai dabaszinātnēs. Ja doktora grāds ir dabaszinātnēs - ar nosacījumu, ka pretendentam ir vismaz maģistra grāds ar būvniecību saistītā nozarē)

- lektors - 1 vieta (zinātnes nozare Būvzinātne, apakšnozare Būvmehānika)

Pretendentiem uz vakantajiem amatiem viena mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas datuma izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz rektoram adresēta motivācijas vēstule, izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas, publicēto zinātnisko un metodisko darbu saraksts, CV. Pieteikumu sūtīt augstskolas juristei-personāla speciālistei (C204. kabinets, Cēsu iela 4, Valmiera, LV-4201, vai pa e-pastu: agrita.somase@va.lv) ar norādi "Konkurss uz akadēmisko amatu". Tālr. 26557730.


OP 2017/130.AKK2

Valsts tiesu ekspertīžu birojs izsludina atklātu konkursu uz specializētā valsts civildienesta ierēdņa amatu - Tehnisko ekspertīžu departamenta tiesu eksperts

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- Tiesu ekspertu likumā noteiktajā kārtībā apliecināta tiesu eksperta kvalifikācija

- vismaz gada tiesu eksperta palīga darba pieredze

- augsta atbildības izjūta, koncentrēšanās spēja

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu un argumentēt savu viedokli

- labas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru

Gaidām motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās pieredzes aprakstu, izglītību un tiesu eksperta tiesības apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Fakss 67517749, e-pasta adrese: vteb@vteb.gov.lv.


OP 2017/130.AKK3

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr. 90000270634) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts iestāde, kas uzkrāj informāciju sabiedrības interesēm, lai nodrošinātu uzticamu un drošu darījumu vidi valstī.

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra komandai ir nepieciešams jauns kolēģis, kuram ir svarīgas tādas vērtības kā koleģialitāte un profesionalitāte, šādam ierēdņa amatam - valsts notārs Funkciju izpildes departamenta Valmieras reģionālajā nodaļā.

Funkciju izpildes departamenta Valmieras reģionālā nodaļa nodrošina normatīvajos aktos noteikto funkciju īstenošanu Vidzemes novadu teritorijā.

Galvenie pienākumi:

- veikt uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu, biedrību un nodibinājumu reģistrāciju, pamatdokumentu grozījumu un izmaiņu reģistrāciju

- veikt saimnieciskās darbības apturēšanas un darbības izbeigšanas reģistrāciju

- veikt prasības nodrošinājuma reģistrāciju

- veikt laulāto mantisko attiecību (grozījumu vai izbeigšanas) reģistrāciju

- veikt koncesijas līguma ierakstīšanu, grozījumu un izbeigšanās ierakstīšanu koncesiju reģistrā

- veikt personas paraksta apliecināšanu

- klientu apkalpošana

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. pantam

- augstākā juridiskā izglītība (tai skaitā pirmā līmeņa augstākā izglītība)

- zināšanas komercdarbību regulējošos normatīvajos aktos, Uzņēmumu reģistra darbību regulējošos normatīvajos aktos, administratīvajās un Eiropas Savienības tiesībās

- zināšanas lietvedībā

- labas iemaņas darbā ar datoru

- augsta atbildības izjūta un spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- izcilas saskarsmes spējas

- precizitāte

- vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- apmācības un profesionālās izaugsmes iespējas

- bruto atalgojumu, sākot no 664,00 EUR (8. mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- darbavietu Valmierā (Rīgas iela 25c, Valmiera)

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Pieteikuma dokumentus (CV, pieteikuma vēstuli un augstākās izglītības apliecinošu dokumenta kopiju) iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, faksu 67031793 vai e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālruņi uzziņām 67031816, 67031815.


OP 2017/130.AKK4

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Infrastruktūras projektu atlases nodaļai VECĀKO EKSPERTU vai EKSPERTU (finanšu jomā) (ierēdņa amata vietas uz noteiktu laiku uz 2 gadiem, ar iespēju pēc noteiktā termiņa darbu turpināt citā struktūrvienībā)

Tavi darba pienākumi būs Eiropas Savienības fondu projektu iesniegumu atlases organizēšana, atlases dokumentācijas sagatavošana, projektu iesniegumu vērtēšana, vērtēšanas komisijas atzinumu un lēmumu projektu sagatavošana.

MĒS PIEDĀVĀJAM pievienoties mūsdienīgai, profesionālai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu ekspertam līdz 1225 euro, vecākajam ekspertam līdz 1340 euro), sociālo nodrošinājumu.

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā)

- pieredze Eiropas Savienības projektu sagatavošanā, atlasē, ieviešanā, uzraudzībā vai kontrolē

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā

- izpratne par finanšu analīzi, īpaši izdevumu-ieguvumu analīzi (CBA) tiks uzskatīta par būtisku priekšrocību

- izpratne par lietvedības un dokumentu noformēšanas pamata jautājumiem

- spēja strādāt intensīvi, patstāvīgi un komandā

- augsta atbildības izjūta, precizitāte, labas komunikācijas prasmes

- spēja analītiski izvērtēt procesus un strādāt ar liela apjoma informāciju

- orientācija uz rezultātu

Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Infrastruktūras projektu atlases nodaļa vecākais eksperts, eksperts (finanšu joma)".

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Centrālā finanšu un līgumu aģentūra informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2017/130.AKK5

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Infrastruktūras projektu atlases nodaļai VECĀKO EKSPERTU vai EKSPERTU (IT jomā) (ierēdņa amata vietas uz noteiktu laiku uz 2 gadiem, ar iespēju pēc noteiktā termiņa darbu turpināt citā struktūrvienībā)

Tavi darba pienākumi būs Eiropas Savienības fondu projektu iesniegumu atlases organizēšana informācijas un komunikācijas tehnoloģiju jomā un citās, t. sk. atlases dokumentācijas sagatavošana, projektu iesniegumu vērtēšana, vērtēšanas komisijas atzinumu un lēmumu projektu sagatavošana.

MĒS PIEDĀVĀJAM pievienoties mūsdienīgai, profesionālai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu ekspertam līdz 1225 euro, vecākajam ekspertam līdz 1340 euro), sociālo nodrošinājumu.

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (izglītība IT jomā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- pieredze projektu atlasē, ieviešanā, uzraudzībā vai kontrolē, jo īpaši IT jomā, tiks uzskatīta par priekšrocību

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā

- izpratne par lietvedības un dokumentu noformēšanas pamata jautājumiem

- spēja strādāt intensīvi, patstāvīgi un komandā

- augsta atbildības izjūta, precizitāte, labas komunikācijas prasmes

- spēja analītiski izvērtēt procesus un strādāt ar liela apjoma informāciju

- orientācija uz rezultātu

Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Infrastruktūras projektu atlases nodaļa vecākais eksperts, eksperts (IT joma)".

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Centrālā finanšu un līgumu aģentūra informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2017/130.AKK6

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Piespiedu un sabiedriskā darba daļas probācijas speciālists (1 vakance uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība, kas atbilst ceturtās profesionālās kvalifikācijas līmenim (juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi

- kontrolēt piespiedu un sabiedriskā darba izpildi, veikt pārbaudes darba vietās, kur tiek nodarbināti notiesātie

- savas kompetences ietvaros sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 693 € līdz 760 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Piespiedu un sabiedriskā darba daļa - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālruni 67021178 vai arī Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas teritoriālajā struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.


OP 2017/130.AKK7

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests atkārtoti izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Ziemeļu rajona filiāles probācijas speciālists (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (bakalaura grāds), kas atbilst piektās profesionālās kvalifikācijas līmenim (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā)

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un papildsodu - piespiedu darbs - izpildi

- savas kompetences ietvaros sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 703 € līdz 770 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Ziemeļu rajona filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas teritoriālajā struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.


OP 2017/130.AKK8

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Zemgales priekšpilsētas filiāles probācijas speciālists (1 vakance uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (bakalaura grāds), kas atbilst piektās profesionālās kvalifikācijas līmenim (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā)

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un papildsodu - piespiedu darbs - izpildi

- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 703 € līdz 770 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Zemgales priekšpilsētas filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa pastu, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniegt klātienē Dzirnavu ielā 91, Rīgā. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas teritoriālajā struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.


OP 2017/130.AKK9

Latvijas Kultūras akadēmijas Latvijas Kultūras koledža izsludina konkursu uz šādu akadēmisko amatu (uz 6 gadiem):

- docents studiju kursā Režijas pamati (1 amata vieta)

Dokumentus ar amata norādi lūdzam sūtīt vai iesniegt Latvijas Kultūras akadēmijas Latvijas Kultūras koledžā Bruņinieku ielā 57, Rīgā, LV-1011, pie dežuranta darbdienās no plkst. 10.00 līdz 17.00. Pieteikšanās kārtība - http://www.kulturaskoledza.lv/par-lkk/vakances. Informācija par konkursa norisi pa tālruni 25456024, lauma.komarovska@lkk.gov.lv.


OP 2017/130.AKK10

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu Bauskas filiālē - nodarbinātības aģents (1 amata vieta uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs)

- vismaz viena gada pieredze klientu konsultēšanā

- vēlama pieredze nodarbinātības jomā

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus

- labas saskarsmes, komunikācijas, plānošanas, kontroles un analītiskās prasmes

- zināšanas par personāla atlases procesu

- vēlamas vienas svešvalodas zināšanas sarunvalodas līmenī

- pieredze darbā ar datoru (MS Word, Excel) un biroja tehniku (lietotāja līmenī)

Galvenie amata pienākumi: sniegt pakalpojumus bezdarbniekiem, darba meklētājiem un bezdarba riskam pakļautām personām ar nodarbinātību saistītos jautājumos. Izdot administratīvus aktus. Noteikt bezdarbniekiem, darba meklētājiem un bezdarba riskam pakļautām personām tiesības saņemt Nodarbinātības valsts aģentūras pakalpojumus.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 570,00 EUR, 2. kategorija: 635,00 EUR, 3. kategorija: 700,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Bauskas filiālē Rātslaukuma ielā 4, Bauskā, LV-3901, vai jānosūta uz e-pasta adresi bauska@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 63960631, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.

Intervija notiks Nodarbinātības valsts aģentūras Bauskas filiālē.


OP 2017/130.AKK11

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto JURISKONSULTA ierēdņa amatu (darbam ar Eiropas Savienības tiesībām)

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar juriskonsulta kvalifikāciju, vēlams ar specializāciju Eiropas Savienības vai starptautiskajās tiesībās

- profesionālā pieredze jurista darbā vai darbā tiesu sistēmā vai Eiropas Savienības tiesību jomā

- zināšanas un izpratne Eiropas Savienības tiesībās

- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un virzības procesu

- labas angļu valodas zināšanas

Veicamie pienākumi:

- koordinēt no Eiropas Komisijas saņemtos informācijas pieprasījumus un izvērtēt valsts pārvaldes iestāžu sniegto atbilžu projektus

- izstrādāt Latvijas Republikas nostājas projektus un rakstveida apsvērumus valsts pārstāvībai Eiropas Savienības Tiesā izskatāmās lietās

- analizēt Eiropas Savienības Tiesā izskatāmās lietas, identificējot iespējamās Latvijas Republikas intereses, gatavot pārskatus par Latvijas Republikai nozīmīgākajām lietām

- sniegt juridiskus atzinumus par ar Eiropas Savienības tiesībām saistītiem jautājumiem, veicot padziļinātu jautājumu izpēti

- izstrādāt informatīvos ziņojumus par valsts izpildes pasākumiem, pārkāpuma procedūrām pret Latvijas Republiku, kā arī Latvijas Republikas dalību Eiropas Savienības Tiesā izskatāmās lietās

- darboties kā nacionālam kontaktpunktam komunikācijā ar Eiropas Komisiju, Eiropas Savienības Tiesu un citu dalībvalstu pārstāvjiem

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas. Tālrunis uzziņām 67036822, 67036731.


OP 2017/130.AKK12

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Tehnoloģiju departamenta Zinātnes komercializācijas nodaļas vadītāja amatu (ierēdņa amata vieta uz noteiktu laiku - līdz 2022. gada 31. decembrim)

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra meklē inovatīvi domājošu darbinieku, kura galvenais uzdevums būs progresīvāko tehnoloģiju meklēšana un attīstīšana publiskajās pētniecības organizācijās un uzņēmējdarbībā.

Galvenie amata pienākumi:

- vadīt struktūrvienības darbu un kontrolēt funkciju izpildi

- atrast jaunākās inovācijas starp Latvijas pētniecības organizācijām un kopā ar zinātniekiem un pasaules līmeņa ekspertiem ieviest izgudrojumus uzņēmējdarbībā

- meklēt inovāciju interesējošus komersantus, biznesa organizācijas un potenciālos investorus

- apkopot informāciju par pētniecisko organizāciju piedāvātajiem pakalpojumiem

- kopā ar pētniecības organizācijām apzināt Latvijas uzņēmumu inovāciju vajadzības

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (ekonomikā, grāmatvedībā, finansēs, vadības zinībās, tiesību zinātnē vai inženierzinātnēs) vai augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar departamenta kompetencei atbilstošām speciālajām mācībām

- darba pieredze vadošā amatā struktūrvienības kompetences jomās (vismaz divi gadi)

- darba pieredze budžeta plānošanā un iepirkumu organizēšanā (vismaz divi gadi)

- pieredze dokumentu izstrādāšanā un normatīvo aktu piemērošanā

- zināšanas par Eiropas Savienības fondiem un valsts pārvaldes darbību

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir ES oficiālā valoda) zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā

- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu un padoto darbu

- spēja apkopot, sistematizēt un analizēt lielu informācijas apjomu

- labas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- augsta atbildība, precizitāte un uz rezultātu orientēta pieeja darbam

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā

- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas

- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 1253,00 EUR, 2. kategorija: 1442,00 EUR, 3. kategorija: 1647,00 EUR (bruto) un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā) un redzējumu par vienas (konkrētas) Latvijas publiskās pētniecības organizācijas piedāvājumu sadarbībai ar privāto sektoru tehnoloģiju pārneses jomā (teksta apjoms līdz 2 A4 lapām) iesniegt vai nosūtīt pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi "TeD ZKN vadītājs".

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tālrunis uzziņām 67039403, 67039407.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)