Laidiens: 03.07.2017., Nr. 130
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/130.AKK1
Vidzemes Augstskola izsludina konkursu uz vakantajiem amatiem
Inženierzinātņu fakultātē:
- pētnieks - 2 vietas (pētījuma virziens Tautsaimniecības viedās
tehnoloģijas un ekobūves)
- docents - 1 vieta (zinātnes nozare Būvzinātne, apakšnozare Būvmateriāli
un būvtehnoloģija). Izglītības līmenis: doktora grāds ar būvniecību
saistītā nozarē vai dabaszinātnēs. Ja doktora grāds ir dabaszinātnēs - ar
nosacījumu, ka pretendentam ir vismaz maģistra grāds ar būvniecību saistītā
nozarē)
- lektors - 1 vieta (zinātnes nozare Būvzinātne, apakšnozare Būvmehānika)
Pretendentiem uz vakantajiem amatiem viena mēneša laikā no paziņojuma
publicēšanas datuma izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
jāiesniedz rektoram adresēta motivācijas vēstule, izglītību un zinātnisko grādu
apliecinošu dokumentu kopijas, publicēto zinātnisko un metodisko darbu
saraksts, CV. Pieteikumu sūtīt augstskolas juristei-personāla speciālistei
(C204. kabinets, Cēsu iela 4, Valmiera, LV-4201, vai pa e-pastu:
agrita.somase@va.lv) ar norādi "Konkurss uz akadēmisko amatu". Tālr.
26557730.
OP 2017/130.AKK2
Valsts tiesu ekspertīžu birojs izsludina atklātu konkursu uz specializētā
valsts civildienesta ierēdņa amatu - Tehnisko ekspertīžu departamenta tiesu
eksperts
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība
- Tiesu ekspertu likumā noteiktajā kārtībā apliecināta tiesu eksperta
kvalifikācija
- vismaz gada tiesu eksperta palīga darba pieredze
- augsta atbildības izjūta, koncentrēšanās spēja
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu un argumentēt savu viedokli
- labas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru
Gaidām motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās pieredzes aprakstu,
izglītību un tiesu eksperta tiesības apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Fakss 67517749, e-pasta adrese: vteb@vteb.gov.lv.
OP 2017/130.AKK3
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ.
Nr. 90000270634) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts
iestāde, kas uzkrāj informāciju sabiedrības interesēm, lai nodrošinātu uzticamu
un drošu darījumu vidi valstī.
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra komandai ir nepieciešams jauns
kolēģis, kuram ir svarīgas tādas vērtības kā koleģialitāte un profesionalitāte,
šādam ierēdņa amatam - valsts notārs Funkciju izpildes departamenta
Valmieras reģionālajā nodaļā.
Funkciju izpildes departamenta Valmieras reģionālā nodaļa nodrošina
normatīvajos aktos noteikto funkciju īstenošanu Vidzemes novadu teritorijā.
Galvenie pienākumi:
- veikt uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu, biedrību un nodibinājumu
reģistrāciju, pamatdokumentu grozījumu un izmaiņu reģistrāciju
- veikt saimnieciskās darbības apturēšanas un darbības izbeigšanas
reģistrāciju
- veikt prasības nodrošinājuma reģistrāciju
- veikt laulāto mantisko attiecību (grozījumu vai izbeigšanas) reģistrāciju
- veikt koncesijas līguma ierakstīšanu, grozījumu un izbeigšanās
ierakstīšanu koncesiju reģistrā
- veikt personas paraksta apliecināšanu
- klientu apkalpošana
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. pantam
- augstākā juridiskā izglītība (tai skaitā pirmā līmeņa augstākā izglītība)
- zināšanas komercdarbību regulējošos normatīvajos aktos, Uzņēmumu reģistra
darbību regulējošos normatīvajos aktos, administratīvajās un Eiropas Savienības
tiesībās
- zināšanas lietvedībā
- labas iemaņas darbā ar datoru
- augsta atbildības izjūta un spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- izcilas saskarsmes spējas
- precizitāte
- vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- apmācības un profesionālās izaugsmes iespējas
- bruto atalgojumu, sākot no 664,00 EUR (8. mēnešalgu grupa), un
sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- darbavietu Valmierā (Rīgas iela 25c, Valmiera)
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas. Pieteikuma dokumentus (CV, pieteikuma vēstuli
un augstākās izglītības apliecinošu dokumenta kopiju) iesniegt vai nosūtīt pa
pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, faksu 67031793 vai
e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālruņi uzziņām 67031816,
67031815.
OP 2017/130.AKK4
Centrālā
finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Infrastruktūras projektu atlases
nodaļai VECĀKO EKSPERTU vai EKSPERTU (finanšu jomā) (ierēdņa amata vietas uz
noteiktu laiku uz 2 gadiem, ar iespēju pēc noteiktā termiņa darbu turpināt citā
struktūrvienībā)
Tavi darba pienākumi būs Eiropas Savienības fondu projektu iesniegumu
atlases organizēšana, atlases dokumentācijas sagatavošana, projektu iesniegumu
vērtēšana, vērtēšanas komisijas atzinumu un lēmumu projektu sagatavošana.
MĒS PIEDĀVĀJAM pievienoties mūsdienīgai, profesionālai komandai, iegūt
lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu
atalgojumu (bruto darba algu ekspertam līdz 1225 euro,
vecākajam ekspertam līdz 1340 euro), sociālo
nodrošinājumu.
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā)
- pieredze Eiropas Savienības projektu sagatavošanā, atlasē, ieviešanā,
uzraudzībā vai kontrolē
- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā
- izpratne par finanšu analīzi, īpaši izdevumu-ieguvumu analīzi (CBA) tiks
uzskatīta par būtisku priekšrocību
- izpratne par lietvedības un dokumentu noformēšanas pamata jautājumiem
- spēja strādāt intensīvi, patstāvīgi un komandā
- augsta atbildības izjūta, precizitāte, labas komunikācijas prasmes
- spēja analītiski izvērtēt procesus un strādāt ar liela apjoma informāciju
- orientācija uz rezultātu
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no
mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar
norādi "Konkurss - Infrastruktūras projektu atlases nodaļa vecākais
eksperts, eksperts (finanšu joma)".
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Centrālā finanšu un līgumu aģentūra informē, ka jūsu pieteikuma
dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases
konkursa norisi.
OP 2017/130.AKK5
Centrālā
finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Infrastruktūras projektu atlases
nodaļai VECĀKO EKSPERTU vai EKSPERTU (IT jomā) (ierēdņa amata vietas uz
noteiktu laiku uz 2 gadiem, ar iespēju pēc noteiktā termiņa darbu turpināt citā
struktūrvienībā)
Tavi darba pienākumi būs Eiropas Savienības fondu projektu iesniegumu
atlases organizēšana informācijas un komunikācijas tehnoloģiju jomā un citās,
t. sk. atlases dokumentācijas sagatavošana, projektu iesniegumu vērtēšana,
vērtēšanas komisijas atzinumu un lēmumu projektu sagatavošana.
MĒS PIEDĀVĀJAM pievienoties mūsdienīgai, profesionālai komandai, iegūt
lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu
atalgojumu (bruto darba algu ekspertam līdz 1225 euro,
vecākajam ekspertam līdz 1340 euro), sociālo
nodrošinājumu.
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (izglītība IT jomā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- pieredze projektu atlasē, ieviešanā, uzraudzībā vai kontrolē, jo īpaši IT
jomā, tiks uzskatīta par priekšrocību
- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā
- izpratne par lietvedības un dokumentu noformēšanas pamata jautājumiem
- spēja strādāt intensīvi, patstāvīgi un komandā
- augsta atbildības izjūta, precizitāte, labas komunikācijas prasmes
- spēja analītiski izvērtēt procesus un strādāt ar liela apjoma informāciju
- orientācija uz rezultātu
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no
mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar
norādi "Konkurss - Infrastruktūras projektu atlases nodaļa vecākais
eksperts, eksperts (IT joma)".
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Centrālā finanšu un līgumu aģentūra informē, ka jūsu pieteikuma
dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases
konkursa norisi.
OP 2017/130.AKK6
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir
tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno
valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura
piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu
uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Rīgas teritoriālās struktūrvienības Piespiedu un sabiedriskā darba daļas probācijas
speciālists (1 vakance uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība, kas atbilst ceturtās profesionālās kvalifikācijas
līmenim (juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi
- kontrolēt piespiedu un sabiedriskā darba izpildi, veikt pārbaudes darba vietās, kur tiek nodarbināti notiesātie
- savas kompetences ietvaros sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt
Valsts probācijas dienestu tiesā
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 693 € līdz 760 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum
Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Piespiedu un
sabiedriskā darba daļa - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības
departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011.
Informācija pa tālruni 67021178 vai arī Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas
teritoriālajā struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.
OP 2017/130.AKK7
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir
tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno
valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura
piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu
uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests atkārtoti izsludina konkursu uz vakanto
ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Ziemeļu rajona filiāles probācijas
speciālists (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (bakalaura grāds), kas atbilst piektās profesionālās
kvalifikācijas līmenim (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā
pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti
atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras
nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī
organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas
kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu
likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts
laikā)
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un papildsodu - piespiedu darbs
- izpildi
- savas kompetences ietvaros sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt
Valsts probācijas dienestu tiesā
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības
atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 703 € līdz 770 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum
Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Ziemeļu rajona
filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta
Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011.
Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas teritoriālajā
struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.
OP 2017/130.AKK8
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir
tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno
valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura
piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu
uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Rīgas teritoriālās struktūrvienības Zemgales priekšpilsētas filiāles probācijas
speciālists (1 vakance uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (bakalaura grāds), kas atbilst piektās profesionālās
kvalifikācijas līmenim (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā
pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti
atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras
nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī
organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas
kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu
likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts
laikā)
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un papildsodu - piespiedu darbs
- izpildi
- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības
atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 703 € līdz 770 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum
Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Zemgales
priekšpilsētas filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības
departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz
elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa
pastu, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniegt klātienē Dzirnavu
ielā 91, Rīgā. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta
mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas
teritoriālajā struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.
OP 2017/130.AKK9
Latvijas Kultūras akadēmijas Latvijas Kultūras koledža izsludina konkursu
uz šādu akadēmisko amatu (uz 6 gadiem):
- docents studiju kursā Režijas
pamati (1 amata vieta)
Dokumentus ar amata norādi lūdzam sūtīt vai iesniegt Latvijas Kultūras akadēmijas
Latvijas Kultūras koledžā Bruņinieku ielā 57, Rīgā, LV-1011, pie dežuranta darbdienās
no plkst. 10.00 līdz 17.00. Pieteikšanās kārtība -
http://www.kulturaskoledza.lv/par-lkk/vakances. Informācija par konkursa norisi
pa tālruni 25456024, lauma.komarovska@lkk.gov.lv.
OP 2017/130.AKK10
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu Bauskas filiālē - nodarbinātības aģents (1 amata vieta uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs)
- vismaz viena gada pieredze klientu konsultēšanā
- vēlama pieredze nodarbinātības jomā
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas
Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros
- vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus
- labas saskarsmes, komunikācijas, plānošanas, kontroles un analītiskās
prasmes
- zināšanas par personāla atlases procesu
- vēlamas vienas svešvalodas zināšanas sarunvalodas līmenī
- pieredze darbā ar datoru (MS Word,
Excel) un biroja tehniku (lietotāja līmenī)
Galvenie amata pienākumi: sniegt pakalpojumus bezdarbniekiem, darba
meklētājiem un bezdarba riskam pakļautām personām ar nodarbinātību saistītos
jautājumos. Izdot administratīvus aktus. Noteikt bezdarbniekiem, darba
meklētājiem un bezdarba riskam pakļautām personām tiesības saņemt
Nodarbinātības valsts aģentūras pakalpojumus.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 570,00 EUR,
2. kategorija: 635,00 EUR, 3. kategorija: 700,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Bauskas
filiālē Rātslaukuma ielā 4, Bauskā, LV-3901, vai jānosūta uz e-pasta adresi bauska@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 63960631, kā arī
Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
Intervija notiks Nodarbinātības valsts aģentūras Bauskas filiālē.
OP 2017/130.AKK11
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto JURISKONSULTA ierēdņa
amatu (darbam ar Eiropas Savienības tiesībām)
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar juriskonsulta kvalifikāciju, vēlams
ar specializāciju Eiropas Savienības vai starptautiskajās tiesībās
- profesionālā pieredze jurista darbā vai darbā tiesu sistēmā vai Eiropas
Savienības tiesību jomā
- zināšanas un izpratne Eiropas Savienības tiesībās
- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un
virzības procesu
- labas angļu valodas zināšanas
Veicamie pienākumi:
- koordinēt no Eiropas Komisijas saņemtos informācijas pieprasījumus un izvērtēt
valsts pārvaldes iestāžu sniegto atbilžu projektus
- izstrādāt Latvijas Republikas nostājas projektus un rakstveida apsvērumus
valsts pārstāvībai Eiropas Savienības Tiesā izskatāmās lietās
- analizēt Eiropas Savienības Tiesā izskatāmās lietas, identificējot
iespējamās Latvijas Republikas intereses, gatavot pārskatus par Latvijas
Republikai nozīmīgākajām lietām
- sniegt juridiskus atzinumus par ar Eiropas Savienības tiesībām saistītiem
jautājumiem, veicot padziļinātu jautājumu izpēti
- izstrādāt informatīvos ziņojumus par valsts izpildes pasākumiem, pārkāpuma
procedūrām pret Latvijas Republiku, kā arī Latvijas Republikas dalību Eiropas
Savienības Tiesā izskatāmās lietās
- darboties kā nacionālam kontaktpunktam komunikācijā ar Eiropas Komisiju,
Eiropas Savienības Tiesu un citu dalībvalstu pārstāvjiem
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā
(Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pasta
adresi personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas. Tālrunis uzziņām 67036822, 67036731.
OP 2017/130.AKK12
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz
Tehnoloģiju departamenta Zinātnes komercializācijas nodaļas vadītāja amatu
(ierēdņa amata vieta uz noteiktu laiku - līdz 2022. gada 31. decembrim)
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra meklē inovatīvi domājošu
darbinieku, kura galvenais uzdevums būs progresīvāko tehnoloģiju meklēšana un
attīstīšana publiskajās pētniecības organizācijās un uzņēmējdarbībā.
Galvenie amata pienākumi:
- vadīt struktūrvienības darbu un kontrolēt funkciju izpildi
- atrast jaunākās inovācijas starp Latvijas pētniecības organizācijām un
kopā ar zinātniekiem un pasaules līmeņa ekspertiem ieviest izgudrojumus
uzņēmējdarbībā
- meklēt inovāciju interesējošus komersantus, biznesa organizācijas un
potenciālos investorus
- apkopot informāciju par pētniecisko organizāciju piedāvātajiem
pakalpojumiem
- kopā ar pētniecības organizācijām apzināt Latvijas uzņēmumu inovāciju
vajadzības
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(ekonomikā, grāmatvedībā, finansēs, vadības zinībās, tiesību zinātnē vai
inženierzinātnēs) vai augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība, kas papildināta ar departamenta kompetencei atbilstošām speciālajām
mācībām
- darba pieredze vadošā amatā struktūrvienības kompetences jomās (vismaz
divi gadi)
- darba pieredze budžeta plānošanā un iepirkumu organizēšanā (vismaz divi
gadi)
- pieredze dokumentu izstrādāšanā un normatīvo aktu piemērošanā
- zināšanas par Eiropas Savienības fondiem un valsts pārvaldes darbību
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir ES oficiālā valoda) zināšanas,
kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā
- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu un padoto darbu
- spēja apkopot, sistematizēt un analizēt lielu informācijas apjomu
- labas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- augsta atbildība, precizitāte un uz rezultātu orientēta pieeja darbam
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā
- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas
- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 1253,00 EUR, 2. kategorija:
1442,00 EUR, 3. kategorija: 1647,00 EUR (bruto) un sociālās
garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju
apliecinošu dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši
ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā) un
redzējumu par vienas (konkrētas) Latvijas publiskās pētniecības organizācijas
piedāvājumu sadarbībai ar privāto sektoru tehnoloģiju pārneses jomā (teksta
apjoms līdz 2 A4 lapām) iesniegt vai nosūtīt pa pastu LIAA Personāla vadības
nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi "TeD
ZKN vadītājs".
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Tālrunis uzziņām 67039403, 67039407.