Laidiens: 16.01.2017., Nr. 13

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/13.AKK1

Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto Zemgales virsmežniecības Dobeles nodaļas Vītiņu apgaitas mežziņa/-es ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība mežsaimniecībā

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas normatīvo aktu ievērošanas uzraudzībā

- augsta atbildības izjūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī sadarboties

- B kategorijas autovadītāja tiesības

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas

Galvenie amata pienākumi:

- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju

- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības, medības un ugunsapsardzību reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti

- pārzināt meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā

- sagatavot dokumentus, izskatīt administratīvās lietas un pieņemt lēmumus tajās

- pārzināt VMD informācijas sistēmu (ĢIS), uzturēt un papildināt tajās esošo informāciju

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 780,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā

- sociālās garantijas

Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts meža dienestā Rīgā, 13. janvāra ielā 15, 3. stāvā, 303. kabinetā, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas (tālr. uzziņām 67211167).


OP 2017/13.AKK2

Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz Rīgas reģionālās virsmežniecības vecākā/-ās referenta/-es ierēdņa amatu Inčukalna mežniecībā

Prasības pretendentiem:

- nozarei atbilstoša akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība (jebkura līmeņa izglītība mežsaimniecībā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- vēlama pieredze ilgāka par gadu attiecīgajā profesijā vai specialitātē

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- precizitāte un augsta atbildības izjūta

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas

Galvenie amata pienākumi:

- konsultēt klientus par VMD sniegtajiem pakalpojumiem

- operatīvi apkalpot klientus (pieņemt privātpersonu iesniegumus un citus dokumentus atļauju saņemšanai, koordinēt saņemto dokumentu izskatīšanu, atbildes vēstuļu sagatavošanu, izsniegt attiecīgās atļaujas)

- nodrošināt dokumentu sagatavošanu, apriti un glabāšanu atbilstoši noteiktajai kārtībai

- pārzināt un izmantot darba pienākumu veikšanai VMD informācijas sistēmas

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 780,00 EUR (bruto)

- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā

- sociālās garantijas

Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts meža dienestā Rīgā, 13. janvāra ielā 15, 3. stāvā, 303. kabinetā, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas (tālr. uzziņām 67211167).


OP 2017/13.AKK3

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr. 90001669496, www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Liepājas reģionālās nodaļas Pabalstu daļas inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Liepājā)

Galvenie pienākumi:

- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociālajiem pabalstiem

- reģistrēt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā

- izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)

- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- orientācija uz klientu

- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī

- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 607,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts pārvaldē

Konkursa pretendentiem/-ēm 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt šādus dokumentus:

- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv

- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām

- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana, ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta - pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko uzdevumu metodiku.

Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Liepājas reģionālajā nodaļā, Graudu iela 50, Liepāja, LV-3401 (ar norādi "Konkursam uz Pabalstu daļas inspektora amatu"), vai nosūtīt uz e-pasta adresi liepaja@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 63422391.


OP 2017/13.AKK4

VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA aicina darbā INFORMĀCIJAS SISTĒMU ATBALSTA DEPARTAMENTA LIETOTĀJU ATBALSTA NODAĻAS DATORSISTĒMU UN DATORTĪKLU ADMINISTRATORU/-I (divas darbinieku amata (19.5. amatu saimes IIIA līmeņa 10. mēnešalgu grupas amats) vietas uz nenoteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt VRAA informācijas sistēmu (turpmāk - IS) uzturēšanu

- piedalīties IS izmaiņu pārvaldībā un dokumentācijas uzturēšanā

- uzstādīt IS programmatūras izmaiņas un jaunās versijas IS lietojumprogrammatūras testa un produkcijas vidēs;

- piedalīties IS monitoringa prasību definēšanā

- veikt atbildībā esošo IS darbību monitoringu un monitoringā attēloto kļūdu novēršanu

- apstrādāt ienākošos pieprasījumus par IS incidentiem

Prasības:

- augstākā izglītība (datorzinātnēs vai radniecīgā studiju virzienā), kas papildināta ar amatam nepieciešamām speciālām zināšanām (var būt vecāko kursu students)

- vēlamas zināšanas par UNIX/Linux bāzētām operētājsistēmām un datubāzu vadības sistēmām (Oracle), pieredze MS Windows bāzētas infrastruktūras un Windows Server arhitektūras administrēšanā un zināšanas par datortīklu topoloģiju

- pieredze un/vai zināšanas ar ZENworks datortīkla (serveru, darbstaciju) pārvaldīšanas programmatūru tiks uzskatītas kā priekšrocība

- vēlamas angļu valodas zināšanas sarunvalodas un tehniskās dokumentācijas sapratnes līmenī

Piedāvājam:

- interesantu, daudzveidīgu un atbildīgu darbu valsts iestādē

- lieliskus darba kolēģus un iespēju pilnveidot savas profesionālās zināšanas

- stabilu atalgojumu (940,00 euro 1. kategorija, 1028,00 euro 2. kategorija, 1158,00 euro 3. kategorija), sociālās garantijas

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam iesniegt līdz 2017. gada 27. janvārim Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā (adrese: Alberta iela 10, Rīga, LV-1010) vai sūtīt uz e-pasta adresi darbs@vraa.gov.lv. Tālr. uzziņām 67350636, 28347888.


OP 2017/13.AKK5

VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA aicina darbā INFORMĀCIJAS SISTĒMU ATBALSTA DEPARTAMENTA LIETOTĀJU ATBALSTA NODAĻAS LIETOTĀJU ATBALSTA SPECIĀLISTU/-I un SISTĒMU ANALĪTIĶI (divas darbinieku amata (19.5. amatu saimes IIIA līmeņa 10. mēnešalgu grupas amats) vietas uz nenoteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- Nodrošināt Valsts informācijas sistēmu lietotāju atbalstu, tai skaitā:

- saņemt un apstrādāt lietotāju pieteikumus, veicot to klasifikāciju un diagnosticēšanu

- konsultēt lietotājus par sistēmu lietošanu

- koordinēt atbildes par sistēmu darbību sagatavošanu un sniegšanu lietotājiem, ja atbildes sagatavošanā iesaistītas vairākas iestādes

- uzturēt (papildināt, atjaunot) lietotāju biežāk uzdoto jautājumu datubāzi

- ierosināt izmaiņas sistēmās saistībā ar to lietojamību

- Nodrošināt Valsts reģionālās attīstības aģentūras pārziņā esošo e-pakalpojumu lietotāju pieteikumu apstrādi, kompetences robežās kļūdu novēršanu un lietotāju konsultēšanu

Prasības kandidātiem:

- augstākā izglītība vai pēdējā kursa students/-e informāciju tehnoloģiju vai vadībzinību jomā

- labas prasmes darbā ar lietojumprogrammām

- teicamas komunikācijas prasmes, vēlme mācīties un pilnveidoties

- precizitāte, atbildība par uzticētajiem pienākumiem

- analītiska domāšana, spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- labas latviešu valodas zināšanas, krievu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī, vēlamas angļu valodas zināšanas

Iestāde piedāvā:

- interesantu, daudzveidīgu un atbildīgu darbu valsts iestādē

- lieliskus darba kolēģus un iespēju pilnveidot savas profesionālās zināšanas

- stabilu atalgojumu (892,00 euro 1. kategorija, 940,00 euro 2. kategorija, 1030,00 euro 3. kategorija), sociālās garantijas

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt līdz 2017. gada 27. janvārim Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam departamentam Alberta ielā 10, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta adresi darbs@vraa.gov.lv. Tālr. uzziņām 67350636, 28347888.


OP 2017/13.AKK6

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Finanšu un plānošanas nodaļas vadītāja vietnieks/-e (1 vakance uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, finansēs vai vadības zinātnē

- vismaz 3 gadu profesionālā pieredze galvenā grāmatveža amatā budžeta iestādē

- Latvijas Republikas grāmatvedību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- izpratne par finanšu analīzi un plānošanu budžeta iestādē

- pieredze vismaz divu gada pārskatu sagatavošanā

- pieredze mēneša, ceturkšņa finanšu pārskatu sagatavošanā un iesniegšanā informācijas sistēmā

- pieredze iekšējo normatīvo aktu sagatavošanā

- labas iemaņas darbā ar datoru, pieredze darbā ar grāmatvedības programmām (vēlams ar HORIZON)

- vēlama pieredze darbā ar ES un citu valstu finansētiem projektiem

- teicamas latviešu valodas zināšanas

Darba pienākumi:

- veikt Valsts probācijas dienesta galvenā grāmatveža funkcijas

- aizvietot nodaļas vadītāju viņa prombūtnes laikā

- izstrādāt un aktualizēt grāmatvedības organizēšanu regulējošos iekšējos normatīvos aktus

Piedāvājam:

- atalgojumu atbilstoši 11. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- dinamisku darbu un ērtu darbavietu

- darbu saliedētā un profesionālā komandā

Motivēta pieteikuma vēstule, darba un dzīves gājuma apraksts (Curriculum Vitae) un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Personālvadības nodaļā ar norādi "Finanšu un plānošanas nodaļa - KONKURSS" 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv. Adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienestā Dzirnavu ielā 91, Rīgā.


OP 2017/13.AKK7

Valsts izglītības attīstības aģentūra izsludina atklātu konkursu uz Profesionālās izglītības projektu departamenta Pieaugušo izglītības pārvaldības nodaļas vadītāja vietnieka/-es (ierēdņa) amatu (uz Projekta īstenošanas laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- veikt iekšējo administratīvo darbu koordinēšanu nodaļas vadītāja darba atbalstam un kopā ar nodaļas vadītāju nodrošināt Eiropas Savienības fondu darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 8.4.1. specifiskā atbalsta mērķa "Pilnveidot nodarbināto personu profesionālo kompetenci" Eiropas Sociālā fonda projekta "Nodarbināto personu profesionālās kompetences pilnveide" vadību (turpmāk - Projekts)

- piedalīties Projekta sadarbības partneru, pakalpojumu sniedzēju finansiālās un saturiskās darbības uzraudzībā un kontrolē, tai skaitā plānot, organizēt un vadīt Projekta sadarbības partneru finansiālās darbības novērtēšanas vizītes

- plānot Projekta aktivitāšu budžetu, tā izlietojumu un kontrolēt tā atbilstību spēkā esošo normatīvo aktu prasībām

- apzināt un analizēt riskus Projekta īstenošanas laikā, sniegt priekšlikumus identificēto risku novēršanai vai mazināšanai

- organizēt un veikt Projekta grāmatvedības uzskaiti

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, grāmatvedībā, finansēs, tirgzinībās vai vadību zinībās;

- praktiskā darba pieredze valsts iestādē grāmatvedības un/vai budžeta plānošanas jomā - vismaz 3 gadi

- pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu finansēto programmu projektu finanšu administrēšanā - vismaz 3 gadi

- pieredze dokumentu izstrādāšanā un noformēšanā

- pieredze līgumu sastādīšanā un iepirkumu dokumentācijas noformēšanā

- zināšanas par valsts pārvaldes iestādes darbības pamatprincipiem

- zināšanas Eiropas Savienības struktūrfondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu finansēto programmu īstenošanā un finanšu administrēšanā

- zināšanas finanšu un grāmatvedības jautājumos

- prasme koordinēt kolektīva darbu svarīgu uzdevumu risināšanā

- teicama prasme sniegt prezentācijas

- teicamas komunikācijas, sadarbības prasmes un sarunu vešanas prasmes, precizitāte un atbildības sajūta

- spēja operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisku apstrādi un būtiskāko datu akcentēšanu, izdarīt atbilstošus secinājumus

- spēja plānot un organizēt savu darbu, iekļauties noteiktos termiņos, strādāt komandā, panākt izvirzīto uzdevumu savlaicīgu izpildi, kā arī spēja uzņemties atbildību par pieņemtajiem lēmumiem

Mēs piedāvājam:

- interesantu, radošu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā

- profesionālās izaugsmes iespējas

- stabilitāti un labus darba apstākļus

Amats ir klasificēts 44. saimes IVA līmenī (12.mēnešalgu grupa). Mēnešalgas apmērs: 1. kategorija: 1172,00 EUR, 2. kategorija: 1349,00 EUR, 3. kategorija: 1541,00 EUR (bruto).

Iesniedzamos dokumentus - motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - nosūtīt pa pastu Valsts izglītības attīstības aģentūrai (adrese: Vaļņu iela 1, Rīga, LV-1050) vai uz e-pasta adresi info@viaa.gov.lv (ar norādi "Konkursam") 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", vai iesniegt personīgi 5. stāvā. Papildu informācija pa tālruni 67785407.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Pretendentu konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu iesniegto dokumentu izvērtēšana. Otrā kārta - amata vietai nepieciešamo zināšanu rakstveida pārbaude - tests. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks izvērtēta katra pretendenta zināšanas un piemērotība noteiktajām prasībām. Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas prioritārajām prasībām konkursa pirmajā kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Valsts izglītības attīstības aģentūra informē, ka

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts izglītības attīstības aģentūra, kontaktinformācija: Vaļņu iela 1, Rīga, LV-1050.


OP 2017/13.AKK8

Valsts izglītības attīstības aģentūra izsludina atklātu konkursu uz Informācijas un karjeras atbalsta departamenta Karjeras atbalsta nodaļas eksperta/-es amatu (darbinieka amata vieta uz noteiktu laiku līdz 2020. gada 30. decembrim)

Galvenie darba pienākumi:

- būs saistīti ar Eiropas Savienības fondu darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 8.3.5. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot pieeju karjeras atbalstam izglītojamajiem vispārējās un profesionālās izglītības iestādēs" projekta "Karjeras atbalsts vispārējās un profesionālās izglītības iestādēs" (turpmāk-Projekts) ieviešanu, tai skaitā piedalīties Projekta sadarbības partneru iesniegtās dokumentācijas izvērtēšanā un nodrošināt dokumentu uzglabāšanu Projekta elektroniskajā vidē, piedalīties sadarbības partneru novērtēšanas vizītēs, nodrošināt novērtēšanas dokumentēšanu, konsultēt projektā iesaistītos pedagogus karjeras konsultantus par karjeras atbalsta īstenošanas jautājumiem, savas kompetences ietvaros sagatavot citu Projekta dokumentāciju, pārskatus un atskaites

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- darba pieredze izglītības sistēmā vai karjeras attīstības atbalsta pakalpojumu sektorā vismaz 5 gadi

- darba pieredze informatīvo un mācību semināru, studiju vizīšu grupu darba organizēšanā un vadīšanā;

- pieredze dokumentu, instrukciju, publikāciju (tai skaitā e-formā) izstrādāšanā, noformēšanā

- zināšanas par valsts pārvaldes iestādes darbības pamatprincipiem

- zināšanas par Latvijas izglītības sistēmu

- zināšanas par Latvijas Karjeras attīstības atbalsta sistēmu

- prasme izstrādāt informatīvos materiālus

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru darbības jomā

- teicamas komunikācijas, sadarbības prasmes un sarunu vešanas prasmes, prasme veidot pozitīvu saskarsmi, precizitāte un atbildības sajūta

- spēja plānot un organizēt savu darbu, iekļauties noteiktos termiņos, kā arī patstāvīgi pieņemt lēmumus, strādāt komandā, panākt izvirzīto uzdevumu savlaicīgu izpildi, kā arī spēja uzņemties atbildību par pieņemtajiem lēmumiem

- spēja operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisku apstrādi un būtiskāko datu akcentēšanu, izdarīt atbilstošus secinājumus

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru (Word, Excel) un internetu

Mēs piedāvājam:

- interesantu, radošu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā

- profesionālās izaugsmes iespējas

- stabilitāti un labus darba apstākļus

Amats ir klasificēts 35. saimes III līmenī (10. mēnešalgu grupa). Mēnešalgas apmērs: 1. kategorija: 940,00 EUR, 2. kategorija: 1115,00 EUR, 3. kategorija: 1287,00 EUR (bruto).

Iesniedzamos dokumentus - motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - nosūtīt pa pastu Valsts izglītības attīstības aģentūrai (adrese: Vaļņu iela 1, Rīga, LV-1050) vai uz e-pasta adresi info@viaa.gov.lv (ar norādi "Konkursam") līdz 2017. gada 24. janvārim ieskaitot (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, pasta zīmogs ir 2017.gada 24.janvāris), vai iesniegt personīgi 5. stāvā. Papildu informācija pa tālruni 67785407.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Pretendentu konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu iesniegto dokumentu izvērtēšana. Otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks izvērtēta katra pretendenta zināšanas un piemērotība noteiktajām prasībām. Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas prioritārajām prasībām konkursa pirmajā kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Valsts izglītības attīstības aģentūra informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts izglītības attīstības aģentūra, kontaktinformācija: Vaļņu iela 1, Rīga, LV-1050.


OP 2017/13.AKK9

Valsts vides dienests (reģ. Nr. 90000017078) izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Zvejas kontroles departamenta Iekšējo ūdeņu kontroles daļas vecākais/-ā inspektors/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku, darbavieta Rīgā)

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- vismaz 1. līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnē vai dabas zinātnēs

- profesionālā pieredze (vismaz 1 gads) valsts pārvaldē vai vides aizsardzības jomā. Profesionālā pieredze vides aizsardzības jomā tiek uzskatīts par priekšrocību

- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences robežās

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- mazizmēra kuģošanas līdzekļu vadītāja apliecība tiks uzskatīta par priekšrocību

- labas komunikācijas prasmes

- labas iemaņas darbā ar standarta datorprogrammām

- laba fiziskā sagatavotība

- prasme un vēlēšanās strādāt komandā

Galvenie darba pienākumi:

- veikt uzraudzības kontroles zivju resursu aizsardzības jomā

- piedalīties metodisko un uzraudzības dokumentu izstrādāšanā

- kontrolēt Latvijas Republikas normatīvo aktu prasību ievērošanu zivju resursu aizsardzības jomā

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- vērtīgu pieredzi, profesionālās izaugsmes iespējas

- atalgojumu 570,00 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Valsts vides dienestam Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045, ar norādi "Amata konkursam - Iekšējo ūdeņu kontroles daļas vecākais inspektors" vai iesniegt personīgi Valsts vides dienesta Lietvedības daļā (1. stāvā), vai sūtīt skenētā veidā uz e-pasta adresi vvd@vvd.gov.lv. Kontaktinformācija: tālr. 67084203, fakss 67807932.


OP 2017/13.AKK10

Valsts vides dienests (reģ. Nr. 90000017078) izsludina konkursu uz Zvejas kontroles departamenta Jūras kontroles daļas vecākā/-ās inspektora/-es (ierēdņa) amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku, darbavieta Rīgā)

Galvenie pienākumi:

- veikt zvejas kontroli uz Latvijas kuģiem, kas zvejo Eiropas Savienības dalībvalstu, trešo valstu un starptautiskajos ūdeņos, kā arī uz citu Eiropas Savienības dalībvalstu zvejas kuģiem

- atklāto pārkāpumu gadījumos uzsākt administratīvo lietvedību un nodrošināt lietas izskatīšanu un lēmuma pieņemšanu, kā arī to izpildes kontroli

- veikt informācijas apkopošanu un analīzi par zvejas aktivitātēm Latvijas jūras ūdeņos un zivju izkraušanu Latvijas ostās

- sagatavot informāciju Latvijas Republikas valsts institūcijām, Eiropas Komisijai un Eiropas Zvejas Kontroles Aģentūrai, iestādes kompetencē esošajos jautājumos

- piedalīties metodisko un uzraudzības dokumentu izstrādāšanā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- vismaz 1. līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnē, jūrniecībā vai vides zinātnēs

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, angļu valodas zināšanas darba pienākumu izpildei nepieciešamā līmenī (runāt un rakstīt prasme). Amata pienākumu pildīšana saistīta ar zvejas kontroli, informācijas sagatavošanu ārvalstu institūcijām pārvaldes kompetencē esošajos jautājumos, dalību starptautiskajās sanāksmēs u. c.

- profesionālā pieredze (vismaz 1 gads) valsts pārvaldē, jūrniecībā vai vides aizsardzības nozarē (profesionālā pieredze jūrniecībā, vides aizsardzības nozarē tiks uzskatīta par priekšrocību)

- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel)

- laba fiziskā sagatavotība

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- mazizmēra kuģošanas līdzekļu vadītāja apliecība tiks uzskatīta par priekšrocību

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences ietvaros

- labas komunikācijas spējas

- prasme un vēlēšanās strādāt komandā

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- vērtīgu pieredzi un profesionālās izaugsmes iespējas

- atalgojumu no 570 euro pirms nodokļu nomaksas

Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, autovadītāja apliecības kopiju, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 20 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesī" sūtīt uz adresi Valsts vides dienestam Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045 (ar norādi "Konkursam - Jūras kontroles daļas vecākais inspektors"), iesniegt personīgi Lietvedības daļā (1.stāvs) vai sūtīt uz e-pasta adresi vvd@vvd.gov.lv. Tālr. uzziņām 67084203, 67807936.


OP 2017/13.AKK11

Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Sabiedrības veselības uzraudzības un kontroles departamenta Zemgales kontroles nodaļas inspektors/-e veselības aprūpes jomā (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku ar darbavietu Jelgavā)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība veselības aprūpē

- praktiskā darba pieredze specialitātē 2 gadi

- administratīvā procesa pārzināšana valsts pārvaldes institūcijā

- Veselības inspekcijas kompetencē ietilpstošo normatīvo aktu pārzināšana un prasme izmantot praksē

- veselības aprūpi reglamentējošo normatīvo aktu zināšanas un prasme pielietot praksē

- valsts valodas prasmes C1 līmenis

- divu svešvalodu (krievu, angļu valoda) zināšanas

- labas iemaņas darbam ar datoru un citu biroja tehniku

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Galvenie pienākumi:

- veikt kontroles veselības aprūpes objektos par normatīvo aktu prasību ievērošanu, izvērtēt esošās situācijas atbilstību normatīvo aktu prasībām, saskaņā ar noteiktajām procedūrām sastādīt kontroles aktu, norādot veicamās darbības neatbilstību novēršanai, kā arī pārbaudīt uzdotā izpildi

- interpretēt normatīvo aktu piemērošanu, klasificēt normatīvo aktu pārkāpumu un noteikt sankcijas saskaņā ar normatīvos aktos noteiktām amata tiesībām

- sniegt priekšlikumus par objektu darbības apturēšanu, izteikt rakstveida brīdinājumu un sagatavot attiecīgu lēmumu projektus

- iegūt un uzturēt informāciju par uzraudzībā esošiem objektiem (ārstniecības iestādēm), ievadīt datus VUIS sistēmā par inspicējamiem objektiem un veiktajām kontrolēm

- izskatīt juridisku un fizisku personu iesniegumus un sūdzības, sagatavot korespondences projektus normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā

- pieņemt apmeklētājus, konsultēt fiziskas un juridiskas personas atbilstoši kompetencei u.c.

Mēs piedāvājam:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi inspektors veselības aprūpes jomā Zemgales kontroles nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2017/13.AKR1

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Latgales nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektores valsts civildienesta ierēdnes amatā konkursa kārtībā 2017. gada 16. janvārī iecelta IRINA SOLODŅIKOVA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)