Laidiens: 27.06.2017., Nr. 126
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/126.AKK1
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Personālvadības pārvaldes Personāla plānošanas un attīstības daļas galvenā speciālista
ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (VID)
atbalsta funkcijas īstenošana personāla vadības,
procesu vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta
tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības
nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
(ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs vai komerczinībās, vai personālvadībā
- pieredze personāla vadībā ne mazāk kā divi gadi
- zināšanas normatīvo aktu sagatavošanā un metodisko materiālu izstrādē
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida sarežģītu
informāciju, noteikt prioritātes un pieņemt atbilstošus lēmumus
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- veikt personāla vadības politikas administrēšanu, personāla plānošanu un
attīstību, un uzturēt aktuālu amata vietu sarakstu atbilstoši VID izdotajiem
rīkojumiem
- veikt amata aprakstu vienveidīgu izstrādi
- analizēt un novērtēt VID darbību atbilstoši kompetencei
- organizēt VID struktūrvienību reglamentu izstrādi
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa amatam noteikta: 35. saime "Politikas ieviešana", III
līmenis, 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 719 līdz 1089 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV))
un augstāko izglītību apliecinošu dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz PP_PPAD_GS_5_Vārds_Uzvārds".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/126.AKK2
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Personālvadības pārvaldes Personāla plānošanas un attīstības daļas galvenā speciālista
ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (VID)
atbalsta funkcijas īstenošana personāla vadības,
procesu vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta
tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības
nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
(ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
komerczinībās vai personālvadībā
- pieredze personāla vadībā ne mazāk kā trīs gadi
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida sarežģītu
informāciju, noteikt prioritātes un pieņemt atbilstošus lēmumus
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- veikt personāla vadības politikas administrēšanu, personāla plānošanu un
attīstību, un uzturēt aktuālu amata vietu sarakstu atbilstoši VID izdotajiem
rīkojumiem
- izstrādāt un uzturēt amata vietu sadalījumu
- veikt VID amatu klasificēšanu un vērtēšanu, organizēt to saskaņošanu
- organizēt VID struktūrvienību reglamentu izstrādi
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa amatam noteikta: 35. saime "Politikas ieviešana", III
līmenis, 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 719 līdz 1089 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV))
un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz PP_PPAD_GS_3_Vārds_Uzvārds".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/126.AKK3
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Personālvadības pārvaldes Personāla plānošanas un attīstības daļas galvenā personāla
speciālista ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (VID)
atbalsta funkcijas īstenošana personāla vadības,
procesu vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta
tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības
nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
(ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs vai komerczinībās, vai personālvadībā
- pieredze personāla vadībā ne mazāk kā viens gads
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida sarežģītu
informāciju, noteikt prioritātes un pieņemt atbilstošus lēmumus
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- veikt personāla vadības politikas administrēšanu, personāla plānošanu un
attīstību, un uzturēt aktuālu amata vietu sarakstu atbilstoši VID izdotajiem
rīkojumiem
- veikt amata aprakstu vienveidīgu izstrādi
- uzturēt VID amatu aprakstu reģistru
- sadarbībā ar VID struktūrvienībām sagatavot reglamentu projektus un
nosūtīt tos papildināšanai un saskaņošanai
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa amatam noteikta: 30. saime "Personāla vadība", III
līmenis, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 626 līdz 945 EUR (atkarībā
no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV))
un augstāko izglītību apliecinošu dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz PP_PPAD_GPS_6_Vārds_Uzvārds".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruņa 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/126.AKK4
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Personālvadības pārvaldes Civilās un darba aizsardzības daļas darba
aizsardzības vecākā speciālista darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (VID)
atbalsta funkcijas īstenošana personāla vadības,
procesu vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta
tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības
nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība darba aizsardzības
jomā
- apmācība ugunsdrošības jomā atbilstoši Izglītības un zinātnes ministrijas
licencētai 160 stundu mācību programmai
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- veikt darba vides iekšējo uzraudzību, t. sk. darba vides risku
novērtēšanu, darba aizsardzības pasākumu plānu izstrādi
- veikt nodarbināto apmācību un instruktāžu civilās aizsardzības pasākumu
jomā
- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Darbinieka amatam noteikta: 6. saime "Darba aizsardzība", III
līmenis, 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 555 līdz 841 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Darbinieka dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV))
un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas
ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz PP_CDAD_DAVS_Vārds_Uzvārds".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruņa 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi: "Jautājums par konkursu".
OP 2017/126.AKK5
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Personālvadības pārvaldes Personāla administrēšanas daļas galvenā personāla
speciālista ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (VID)
atbalsta funkcijas īstenošana personāla vadības,
procesu vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta
tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības
nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
(ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālās
zinātnēs
- zināšanas darba un civildienesta attiecību regulējošo normatīvo aktu jomā
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida sarežģītu
informāciju, noteikt prioritātes un pieņemt atbilstošus lēmumus
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- izskatīt VID struktūrvienību iesniegtos pieprasījumus konkursu
izsludināšanai, sagatavot amatu konkursu sludinājumus un nosūtīt tos
publicēšanai plašsaziņas līdzekļos
- līdzdarboties pretendentu izvērtēšanā, izstrādāt personāla atlases
kritēriju un rezultātu dokumentāciju, informēt pretendentus par rezultātiem
- veikt personāla datu un dokumentu pārvaldību:
- noformēt personāla darba tiesisko vai civildienesta attiecību
nodibināšanu, pārcelšanu un darba tiesisko vai civildienesta attiecību
izbeigšanu, kā arī līdzdarboties personāla pieņemšanas darba procesa
koordinēšanā
- ievadīt datus, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām
attiecībām, Centralizētajā resursu vadības sistēmā "Horizon"
(turpmāk - HORIZON)
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- darba pieredzi ar HORIZON
Ierēdņa amatam noteikta: 30. saime "Personāla vadība", III
līmenis, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 626 līdz 945 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV))
un augstāko izglītību apliecinošas dokumentu kopijas 15 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā
1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz PP_PAdmD_GPS_Vārds_Uzvārds".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruņa 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/126.AKK6
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu
policijas pārvaldes Izmeklēšanas metodikas daļas galvenā speciālista ierēdņa
amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Finanšu policijas pārvaldes (turpmāk - Pārvalde) kompetencē ir Valsts
ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas
īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un novēršanas un Valsts ieņēmumu
dienesta ierēdņu un darbinieku apsardzes jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
(ar pamatojumu, lai atjaunotu un nodrošinātu sabiedrības uzticību
civildienestam) citā amatā VID
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība valodu studijās,
sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- labas angļu vai krievu valodas zināšanas
- spēja analizēt informāciju un aprakstīt rezultātus
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- veikt kriminālprocesa ietvaros izņemto priekšmetu, dokumentu vai citu
objektu apskates
- veikt procesuālus uzdevumus
- veikt tulka pienākumus, piedaloties izmeklētāju veicamajās izmeklēšanas
darbībās un tulkot (mutiski un rakstiski) no latviešu valodas uz angļu valodu
un no angļu valodas uz latviešu valodu izmeklēšanas darbību gaitu vai sastādīto
procesuālo dokumentu saturu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa amatam noteikta: 28.1. apakšsaime
"Izmeklēšana", I līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga
no 626 līdz 945 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz FPP_IMD_ GS_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/126.AKK7
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Akcīzes preču aprites daļas Pārvietošanas kontroles
nodaļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Akcīzes preču aprites daļas kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk
- VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana akcīzes preču aprites
jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
(ar pamatojumu, lai atjaunotu un nodrošinātu sabiedrības uzticību
civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
komerczinībās, tiesībās, matemātikā vai informācijas tehnoloģijās
- zināšanas informācijas tehnoloģiju jomā
- prasme strādāt ar informācijas sistēmām un datora lietojumprogrammām (MS Outlook, MS Word, MS Excel)
- prasme strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, kā arī piemīt
spēja pieņemt atbilstošus lēmumus
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- veikt akcīzes preču pārvietošanas dokumentu kontroli
- identificēt neatbilstības un pārkāpumus akcīzes preču pārvietošanā
- veikt informācijas atlasi, identificēt gadījumus, kuros ir maksājams
akcīzes nodoklis, vai ir nepieciešams pieprasīt papildus informāciju
komersantam
- konsultēt nodokļu maksātājus par Akcīzes preču pārvietošanas un kontroles
sistēmas (EMCS) lietošanu un akcīzes preču pārvietošanu
- veikt informācijas apmaiņu ar citu dalībvalstu kompetentajām iestādēm
(angļu valodā)
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- darba pieredzi ar informatīvajām sistēmām un liela apjoma informāciju
- pamatzināšanām angļu valodā
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. apakšsaime
"Privātpersonas kontrole", III A līmenis, 9. mēnešalgu
grupa. Mēnešalga bruto no 626 EUR līdz 945 EUR (atkarībā no kategorijas,
kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz APAD_PKN_GNI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/126.AKK8
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Finanšu policijas pārvaldes Ceturtās izmeklēšanas daļas
izmeklētāja ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Finanšu policijas pārvaldes (turpmāk - Pārvalde) kompetencē ir Valsts
ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas
īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un novēršanas un Valsts ieņēmumu
dienesta ierēdņu un darbinieku apsardzes jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
(ar pamatojumu, lai atjaunotu un nodrošinātu sabiedrības uzticību
civildienestam) citā amatā VID
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā,
komerczinībās vai administrēšanā (finansēs, banku lietas un apdrošināšana,
grāmatvedība un nodokļi), vai tiesību zinātnē
- spēja strādāt ar liela apjomu un daudzveidīgu
informāciju, prasme to analizēt
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- izskatīt iesniegtās ziņas, kuras norāda uz iespējami noziedzīga nodarījumu
izdarīšanu, un uzsākt kriminālprocesu, tiklīdz konstatēts likumā noteiktais
iemesls un pamats, vai atteikties uzsākt kriminālprocesu
- pirmstiesas kriminālprocesā izmeklēt noziedzīgus nodarījumus valsts
ieņēmumu jomā
- nodrošināt tiesas, prokurora un citu kompetento iestāžu un amatpersonu
procesuālo uzdevumu un norādījumu izpildi saistībā ar noziedzīgiem nodarījumiem
valsts ieņēmumu jomā
- veikt citus kriminālprocesa likumā noteiktos izmeklēšanas iestādes
uzdevumus saistībā ar noziedzīgiem nodarījumiem valsts ieņēmumu jomā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pieredzi noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomas tiesību aktu
pārzināšanā
Ierēdņa amatam noteikta: 28.1. apakšsaime
"Izmeklēšana", I līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no
626 līdz 945 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Rīgas ielā 4/6, Daugavpilī.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz FPP_4ID_ I_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/126.AKK9
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Maksātnespējas procesa daļas Otrās nodaļas
galvenā jurista ierēdņa amatu (2 vakances uz noteiktu laiku)
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu
piedziņas jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
(ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- labas prasmes darbā ar MS Outlook,
Word, Excel
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- veikt procesuālas darbības nodokļu maksātāju maksātnespējas procesos,
tiesiskās aizsardzības procesos un ārpustiesas tiesiskās aizsardzības procesos
- veikt tiesā iesniedzamo paskaidrojumu un pierādījumu sagatavošanu,
pārsūdzēt tiesas nolēmumus un pārstāvēt VID intereses tiesā
- kontrolēt nodokļu nomaksas termiņu ievērošanu un veikt nodokļu un tiem
pielīdzināto maksājumu bezstrīda piedziņu
- izskatīt iesniegumus, sniegt atbildes nodokļu maksātājiem, iestādēm,
organizācijām pēc pieprasījuma
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Jelgavā vai Preiļos, vai Rēzeknē.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes
kontrole un pakalpojumi", III A līmenis un 9. mēnešalgu grupa.
Bruto mēnešalga no 626 līdz 945 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka,
ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta
pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NPPP_MPD_2N_GJ_Vards_Uzvards_pilsēta".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/126.AKK10
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Maksātnespējas procesa daļas Pirmās nodaļas
galvenā jurista ierēdņa amatu (2 vakances uz noteiktu laiku)
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu
piedziņas jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
(ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- labas prasmes darbā ar MS Outlook,
Word, Excel
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- veikt procesuālas darbības nodokļu maksātāju maksātnespējas procesos,
tiesiskās aizsardzības procesos un ārpustiesas tiesiskās aizsardzības procesos
- veikt tiesā iesniedzamo paskaidrojumu un pierādījumu sagatavošanu,
pārsūdzēt tiesas nolēmumus un pārstāvēt VID intereses tiesā
- kontrolēt nodokļu nomaksas termiņu ievērošanu un veikt nodokļu un tiem
pielīdzināto maksājumu bezstrīda piedziņu
- izskatīt iesniegumus, sniegt atbildes nodokļu maksātājiem, iestādēm,
organizācijām pēc pieprasījuma
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes
kontrole un pakalpojumi", III A līmenis un 9. mēnešalgu grupa.
Bruto mēnešalga no 626 līdz 945 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka,
ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta
pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NPPP_MPD_1N_GJ_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu
par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/126.AKK11
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
pārvaldes Saistību izpildes nodrošināšanas daļas Atbalsta nodaļas galvenā
nodokļu inspektora ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes (turpmāk - Pārvaldes) kompetencē ir VID pamatdarbības un
atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par
interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē
(izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts
iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar
informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju
uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
(ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā,
komerczinībās vai administrēšanā (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību
zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā;
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasme darbā ar datoru: Microsoft
Word, Microsoft Excel, Microsoft Outlook
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- iekļaut adreses riska adrešu sarakstā un izslēgt no tā
- veikt personu izslēgšanu no riska personu saraksta
- izvērtēt VID rīcībā esošo informāciju par nodokļu maksātāju un sagatavot
lēmumu projektus par sabiedrību darbības izbeigšanu
- konsultēt nodokļu maksātājus normatīvo aktu piemērošanas jautājumos un
citos jautājumos
- izskatīt saņemtos iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus un sagatavot
atbildes
- līdzdarboties metodisko materiālu sagatavošanā, viedokļa sniegšanā par
tiem, sniegt priekšlikumus to izstrādei
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu
kontrole", III A līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga
no 626 līdz 945 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV))
un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NP_SIND_AN_GNI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/126.AKK12
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
pārvaldes Juridisko personu deklarāciju uzskaites daļas Ceturtās nodaļas
galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes (turpmāk - Pārvaldes) kompetencē ir VID pamatdarbības un
atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par
interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē
(izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts
iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar
informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju
uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
(ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un
nodokļu administrēšanā
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasme darbā ar datoru: Microsoft
Word, Microsoft Excel, Microsoft Outlook
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- ievadīt un veikt saņemto nodokļu maksātāju pārskatu un deklarāciju datu
apstrādi un datu kvalitātes pārbaudi
- telefoniski, elektroniski vai rakstiski informēt nodokļu maksātājus par
konstatētajām kļūdām
- izskatīt nodokļu maksātāju iesniegumus
- sagatavot un sniegt informāciju starptautiskajām organizācijām un citu
valsts institūcijām
- darboties ar administratīvo pārkāpumu lietām
- nodrošināt Nodaļas dokumentu apriti uz uzglabāšanu atbilstoši normatīvo
aktu prasībām
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pieredzi nodokļu administrēšanas jomā
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu
kontrole", II B līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga
no 555 līdz 841 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: K. Valdemāra ielā 2, Cēsīs.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV))
un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NP_JPDUD_4N_GNI_C_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/126.AKK13
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
pārvaldes Maksājumu uzskaites daļas Atbalsta nodaļas galvenā nodokļu inspektora
ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes (turpmāk - Pārvaldes) kompetencē ir VID pamatdarbības un
atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par
interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē
(izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts
iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar
informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju
uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
(ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un
nodokļu administrēšanā
- darba pieredze nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
sistematizēšanu, datu apkopošanu un analīzi, pieņemt atbilstošus lēmumus
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- uzskaitīt VID administrētos nodokļus, apkopot un sagatavot pārskatus par
valsts budžeta ieņēmumiem, pārmaksām u. c. informāciju
- apkopot un analizēt saņemto informāciju par nodokļu maksātāju veiktajiem
maksājumiem valsts budžetā
- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par kompetencē esošiem
jautājumiem un sagatavot atbilžu projektus normatīvo aktu noteiktajā termiņā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pieredzi nodokļu administrēšanas jomā ne mazāk kā viens
gads
- darba pieredzi ar Nodokļu informācijas sistēmu (NIS, DNS, EDS)
- prasmēm darbā ar datoru: MS Outlook,
Word, Excel
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu
kontrole", III A līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga
no 626 līdz 945 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NP_MUD_AN_GNI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/126.AKK14
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Lielo nodokļu maksātāju apkalpošanas
daļas Maksājumu uzskaites nodaļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu
(vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes (turpmāk - Pārvaldes) kompetencē ir VID pamatdarbības un
atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par
interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē
(izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts
iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar
informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju
uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
(ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un
nodokļu administrēšanā
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- veikt VID administratīvo nodokļu, nodevu un citu valsts obligāto maksājumu
uzskaiti un samaksāto nodokļu saņemšanu, pārbaudi un analīzi
- akceptēt un sagatavot maksājumu dokumentus
- meklēt un veidot pieteikumus Nodokļu informācijas sistēmā maksājumu
dokumentiem ar nepazītu vai nepareizi atpazītu nodokļu maksātāju
- uzskaitīt un sadalīt pa budžeta kontiem VID administrētos nodokļus,
nodevas un citus valsts obligātos maksājumus
- veikt pārmaksāto nodokļu t.sk. kļūdaini iekasēto, pamatotības izvērtēšanu,
atmaksu vai novirzīšanu citu nodokļu maksājumu parādu segšanai
- izvērtēt un atmaksāt pārmaksātos vai kļūdaini iekasētos valsts nodevas un
naudas sodus
- veikt uzskaitē esošo maksātāju atlasi, kuriem ir dzēšamas nodokļu
pārmaksas, un sagatavot lēmumu projektus par nodokļu pārmaksu dzēšanu
- izskatīt saņemtos iesniegumus un sagatavot atbildes nodokļu maksātājiem,
iestādēm un organizācijām pēc pieprasījuma
- veikt nodokļu maksātāju konsultēšanu normatīvo aktu piemērošanas
jautājumos un citos jautājumos ( pa tālruni un elektroniski)
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pieredzi nodokļu administrēšanas jomā (ne mazāk kā viens
gads)
- darba pieredzi liela apjoma informācijas izvērtēšanā, apstrādē, dokumentu
sagatavošanā, priekšlikumu un normatīvo aktu projektu izstrādē
- darba pieredzi ar Nodokļu informācijas sistēmu (NIS), nodokļu un nodevu
aprēķināšanu, uzskaiti
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu
kontrole", III A līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga
no 626 līdz 945 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NP_FPDUD_10N_GNI_J_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/126.AKK15
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
pārvaldes Fizisko personu deklarāciju uzskaites daļas Otrās nodaļas galvenā nodokļu
inspektora ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes (turpmāk - Pārvaldes) kompetencē ir VID pamatdarbības un
atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par
interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē
(izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts
iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar
informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju
uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
(ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un
nodokļu administrēšanā
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- pamatprasmes darbā ar MS Outlook,
Word, Excel
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- veikt saņemto gada ienākumu deklarāciju apstrādi un datu kvalitātes
pārbaudi
- informēt nodokļu maksātājus par konstatētajām kļūdām deklarācijās
- izskatīt iesniegumus par Nodaļas kompetencē esošajiem jautājumiem un
sagatavot atbildes normatīvo aktu noteiktajos termiņos
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- priekšzināšanām normatīvo aktu pielietošanā
- darba pieredzi informācijas izvērtēšanā un lēmumu sagatavošanā
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu
kontrole", II B līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga
no 555 līdz 841 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NP_FPDUD_2N_GNI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/126.AKK16
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Fizisko personu deklarāciju uzskaites daļas
Desmitās nodaļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu
laiku)
Nodokļu pārvaldes (turpmāk - Pārvaldes) kompetencē ir VID pamatdarbības un
atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par
interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē
(izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts
iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar
informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju
uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
(ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un
nodokļu administrēšanā
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- pamatprasmes darbā ar MS Outlook,
Word, Excel
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- veikt saņemto gada ienākumu deklarāciju apstrādi un datu kvalitātes
pārbaudi
- informēt nodokļu maksātājus par konstatētajām kļūdām deklarācijās
- izskatīt iesniegumus par Nodaļas kompetencē esošajiem jautājumiem un
sagatavot atbildes normatīvo aktu noteiktajos termiņos
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- priekšzināšanām normatīvo aktu pielietošanā
- darba pieredzi informācijas izvērtēšanā un lēmumu sagatavošanā
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu
kontrole", II B līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga
no 555 līdz 841 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Jomas ielā 28, Jūrmalā.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NP_FPDUD_10N_GNI_J_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/126.AKK17
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
pārvaldes Fizisko personu deklarāciju uzskaites daļas Piektās nodaļas galvenā nodokļu
inspektora ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes (turpmāk - Pārvaldes) kompetencē ir VID pamatdarbības un
atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par
interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē
(izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts
iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar
informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju
uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
(ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un
nodokļu administrēšanā
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- pamatprasmes darbā ar MS Outlook,
Word, Excel
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- veikt saņemto gada ienākumu deklarāciju apstrādi un datu kvalitātes
pārbaudi
- informēt nodokļu maksātājus par konstatētajām kļūdām deklarācijās
- izskatīt iesniegumus par Nodaļas kompetencē esošajiem jautājumiem un
sagatavot atbildes normatīvo aktu noteiktajos termiņos
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- priekšzināšanām normatīvo aktu pielietošanā
- darba pieredzi informācijas izvērtēšanā un lēmumu sagatavošanā
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu
kontrole", II B līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga
no 555 līdz 841 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Jūras ielā 25/29, Liepājā.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NP_FPDUD_5N_GNI_L_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/126.AKK18
Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina konkursu uz vakanto
vecākā referenta (ierēdņa) amatu Konsulārā departamenta Kancelejā uz nenoteiktu
laiku
Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3. panta piektās
daļas prasībām
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība
- iemaņas darbam ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī
- precizitāte, augsta atbildības izjūta
- spēja strādāt dinamiski un ātri apgūt jaunas iemaņas
- teicamas angļu un krievu valodas zināšanas
- pieredze konsulārajā jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
- pieredze darbā ar datubāzēm tiks uzskatīta par priekšrocību
Galvenie amata pienākumi:
- reģistrēt saņemtos un nosūtāmos dokumentus Ārlietu ministrijas lietvedības
sistēmā
- izsūtīt Ārlietu ministrijas informācijas sistēmā dokumentus elektroniskā
formā Ārlietu ministrijas struktūrvienībām, tajā skaitā Latvijas
diplomātiskajām un konsulārajām pārstāvniecībām ārvalstīs
- kārtot un uzturēt dokumentus Konsulārā departamenta lietvedībā un arhīvā
atbilstoši lietu nomenklatūrai
- sniegt informāciju par Konsulārā departamenta saraksti, izmantojot Ārlietu
ministrijas datubāzes, dokumentu uzskaites sistēmas un Konsulāro dokumentu
arhīvu
Darbinieka amatam noteikta: 30. saime, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga
no 780 līdz 925 EUR. Ar sociālajām garantijām un to noteikšanas kritērijiem
iespējams iepazīties Ārlietu ministrijas mājaslapā www.mfa.gov.lv
sadaļā "Budžets".
Pretendentus lūdzam pieteikties:
- portālā latvija.lv
(https://www.latvija.lv/lv/Epakalpojumi/EP141/Apraksts)
vai
- CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un
aizpildītu pieteikuma anketu (pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē
http://www.mfa.gov.lv/ministrija/darba-piedavajumi-un-prakses-iespejas)
iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv
desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". Tālrunis informācijai 67016132.
OP 2017/126.AKK19
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un
kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Veselības aprūpes uzraudzības un kontroles departamenta Līgumu uzraudzības
nodaļas inspektors (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība medicīnā (ārsta
grāds) vai ekonomikā, finansēs, sabiedrības veselībā, tiesībzinībās
vai augstākā izglītība sociālajā darbā ar specializāciju medicīnā
- divu gadu pieredze ārstniecības iestādes administratīvajā, ar veselības
aprūpi vai sociāliem jautājumiem saistītā valsts pārvaldes vai pašvaldības
darbā
- likumu un citu tiesību aktu valsts apmaksātās veselības aprūpes
organizēšanas un finansēšanas jomā pārzināšana, tai skaitā zināšanas par valsts
līgumu darbības izpildi
- zināšanas datu analīzes, kontroles un uzraudzības darba organizēšanas
pamatprincipos
- zināt valsts elektroniskās veselības aprūpes pakalpojumu uzskaites
sistēmas pielietošanas pamatprincipus
- zināšanas valsts pārvaldes darbības un tiesību aktu skaidrošanas un
piemērošanas pamatprincipos
- krievu, angļu vai citu svešvalodu zināšanas
- valsts valodas prasmes atbilstoši C1 līmenim
- prasme strādāt ar datoru un citiem biroja tehniskajiem līdzekļiem
- labas lietvedības prasmes
Galvenie pienākumi:
- analizēt datus valsts elektroniskajā veselības aprūpes pakalpojumu
uzskaites sistēmā visos pakalpojumu veidos (primārais, sekundārais
ambulatorais, stacionārais, zobārstniecības, laboratorijas, kompensējamo zāļu),
identificēt problēmas un potenciālos pakalpojumu uzskaites pārkāpumus
- izskatīt Nacionālā veselības dienesta un citu iestāžu ziņojumus, no kuriem
izriet potenciālie pakalpojumu pieejamības, uzskaites un apmaksas pārkāpumi
- pēc iepriekš veiktās risku analīzes un iegūtas pārbaudāmās informācijas,
veikt kontroles, to ietvaros izskatīt medicīnisko, uzskaites un finanšu
dokumentāciju;
- sagatavot kontroles aktus, tai skaitā ar paskaidrojumiem un aprēķiniem par
ārstniecības iestādes radītajiem finanšu zaudējumiem budžetā un pacientiem
- izskatīt ārstniecības iestāžu iebildumus, argumentus, paskaidrojumus,
ierosinājumus uz kontroles aktu un sagatavot administratīvā lēmuma projektu
- izskatīt un sagatavot atbildes projektus uz fizisku un juridisku personu
iesniegumiem, ziņojumiem, priekšlikumiem, kas attiecas uz valsts apmaksāto
veselības aprūpes pakalpojumu pieejamības, apmaksas un finanšu izlietojuma
kontroli u. c.
Mēs piedāvājam:
- darbu profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbildoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi: inspektors Līgumu
uzraudzības nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt
Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā Klijānu ielā
7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Veselības inspekcija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Veselības
inspekcija, kontaktinformācija: Klijānu iela 7, Rīga, LV-1012.
OP 2017/126.AKK20
JŪRMALAS PILSĒTAS DOME AICINA DARBĀ LABĀKOS PROFESIONĀĻUS!
Jūrmalas pilsēta ir pazīstamākā Latvijas un Baltijas valstu kūrortpilsēta. Mēs
esam apņēmības pilni turpināt attīstīt Jūrmalu kā vienu no labākajiem un
atzītākajiem kūrorta un veselības centriem Eiropā.
Ja tevi saista izaicinājumi un aizraujošs, radošs, uz izaugsmi vērsts darbs,
kā arī redzi sevi īstenojam Jūrmalas pilsētas stratēģiskos attīstības mērķus,
būsi gaidīts mūsu komandā - Jūrmalas pilsētas domē (reģ.
Nr. 90000056357).
AICINĀM PIETEIKTIES AMATA KONKURSAM - MAJORU VIDUSSKOLAS DIREKTORS
Prasības:
- izglītība atbilst Izglītības likumā un Ministru kabineta noteikumos par
pedagogiem nepieciešamo izglītību un profesionālo kvalifikāciju un
profesionālās pilnveides kārtību noteiktajām prasībām.
- vismaz 3 gadu pedagoģiskā darba pieredze izglītības vadības darbā
- zināšanas par izglītības iestādi reglamentējošiem normatīvajiem aktiem
- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma
prasībām un vismaz vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas
profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā (sazināties, kā arī izmantot
dokumentus un literatūru darba pienākumu izpildei)
- vadības prasmes, spējas motivēt un strādāt komandā
- teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes
- teicamas prasmes darbā ar datoru (MS Office programmas)
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt mācību procesa nepārtrauktību un atbilstību Valsts izglītības
standartiem
- vadīt iestādes darbu saskaņā ar Latvijas Republikas izglītības jomu
reglamentējošo normatīvo aktu prasībām, nodrošināt iestādi ar atbilstošas
kvalifikācijas pedagogiem un darbiniekiem, nodrošināt pedagogu pašvērtējuma un
pašanalīzes procesu iestādē, paaugstināt profesionālo meistarību skolvadībā
- organizēt "E-klase" darbību, ar kuras palīdzību tiek realizēta
pedagoģiskajā procesā nepieciešamo dokumentāciju sagatavošana un nodrošināšana
- plānot, organizēt un vadīt iestādes saimniecisko un finansiālo darbību
- izstrādāt un piedalīties iestādes darbību reglamentējošo dokumentu
izstrādāšanā, nodrošināt to izpildi
- nodrošināt Latvijas Republikas un Jūrmalas pilsētas domes izdoto normatīvo
aktu ievērošanu un izpildi iestādē
- nodrošināt jauno tehnoloģiju ieviešanu izglītības procesā
Pieteikuma dokumenti:
- pieteikuma vēstule un apliecinājumi (saskaņā ar pielikumiem), motivācijas
vēstule (brīvā formā)
- dzīves un iepriekšējās profesionālās pieredzes apraksts (CV)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- atsauksmes (vēlams)
- izpildīts praktiskā darba uzdevums "Vīzija par Majoru vidusskolas
attīstības virzieniem" (līdz trim A4 lapām datorrakstā)
Pieteikumu var iesniegt:
- nosūtot uz e-pastu (e-pasta adrese: personals@jurmala.lv),
- nosūtot pa pastu (adrese: Jūrmalas pilsētas dome, Jomas ielā 1/5, Jūrmala,
LV-2015),
- iesniegt personīgi Jūrmalas pilsētas domes apmeklētāju apkalpošanas centrā
Jomas ielā 1/5, Jūrmalā.
Pieteikuma dokumentiem jābūt ar norādi "Konkursam uz Majoru vidusskola
direktora amatu". Pieteikšanās termiņš līdz 2017. gada
21. jūlijam plkst. 17.00.
Papildu informācijai: www.jurmala.lv, tālr.
67093921, e-pasta adrese: personals@jurmala.lv.
Sazināsimies ar kandidātiem, kurus uzaicināsim uz konkursa nākamo kārtu.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. pantu,
Jūrmalas pilsētas dome informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie
personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī amata konkursa norisi,
personas datu apstrādes pārzinis ir Jūrmalas pilsētas dome, kontaktinformācija:
Jomas iela 1/5, Jūrmala, LV-2015.
OP 2017/126.AKK21
Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija izsludina konkursu uz šādiem amatiem:
- uz pētnieka amatu RTA Inženieru fakultātes Ģeotehnoloģiju un ekoindustrijas pētnieciskajā centrā Ģeoloģijas zinātnes
nozarē (apakšnozare - lietišķā ģeoloģija) - 1 vieta
- uz pētnieka amatu RTA Inženieru fakultātes Ģeotehnoloģiju un ekoindustrijas pētnieciskajā centrā Materiālzinātnes nozarē
(apakšnozare - tekstila un apģērbu tehnoloģija) - 1 vieta
- uz vadošā pētnieka amatu RTA Ekonomikas un pārvaldības fakultātes
Biznesa sabiedrības pārvaldības pētniecības centrā Juridiskās zinātnes nozarē
(apakšnozare - krimināltiesības) - 1 vieta
- uz vadošā pētnieka amatu RTA Ekonomikas un pārvaldības fakultātes
Biznesa sabiedrības pārvaldības pētniecības centrā Ekonomikas zinātnes nozarē
(apakšnozare - reģionālā ekonomika) - 1 vieta
- uz pētnieka amatu RTA Ekonomikas un pārvaldības fakultātes Biznesa
sabiedrības pārvaldības pētniecības centrā Vadībzinātnes nozarē (apakšnozare -
uzņēmējdarbības vadība) - 1 vieta
- uz vadošā pētnieka amatu RTA Ekonomikas un pārvaldības fakultātes
Biznesa sabiedrības pārvaldības pētniecības centrā Vēstures nozarē (apakšnozare
- kultūras un zinātnes vēsture) - 1 vieta
Pretendentiem izvirzītās prasības, iesniedzamo dokumentu saraksts un
iesniegšanas termiņi atrodami Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmijas mājaslapā
www.rta.lv sadaļā "Vakances".
OP 2017/126.AKK22
Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto
iekšējās kontroles vecākā eksperta amatu (uz nenoteiktu laiku, 0,5 slodzes)
Galvenie darba pienākumi:
- veikt iekšējās kontroles sistēmas novērtējumu atbilstoši apstiprinātajam gada
plānam un sagatavot ziņojumus par aģentūras iekšējās kontroles sistēmas darbību
- nodrošināt risku identificēšanu, risku novērtēšanu, risku vadības pasākumu
noteikšanu, risku uzraudzību Eiropas Savienības programmas izglītības,
apmācības, jaunatnes un sporta jomā "Erasmus+" un aģentūras
pamatdarbības procesos
Prasības pretendentam/-ei:
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība
- vismaz divu gadu darba pieredze valsts pārvaldē
- vismaz divu gadu darba pieredze iekšējo vai ārējo pārbaužu veikšanā
- vismaz viena gada darba pieredze gada pārbaužu plānu izstrādē un to
izpildes kontrolē
- vismaz viena gada darba pieredze riska vadības jomā
- zināšanas un izpratne par riska vadību
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft
Office, Outlook Express)
- labas iemaņas darbā ar biroja tehniku
Amats klasificēts 44. saimes III A līmenī (11. mēnešalgu grupa).
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošu dokumentu kopijām
jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", nosūtot pa pastu Jaunatnes starptautisko programmu aģentūrai
Rīgā, Mūkusalas ielā 41, LV-1004, vai elektroniski uz e-pastu: personals@jaunatne.gov.lv. Tālr. uzziņām 67356255.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2017/126.AKR1
Nacionālais veselības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Ārstniecības
pakalpojumu departamenta Stacionāro pakalpojumu nodaļas vecākās ekspertes amatā
2017.gada 19.jūnijā ir iecelta DACE REZEVSKA.