Laidiens: 16.06.2017., Nr. 120

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/120.AKK1

Latvijas Ģeotelpiskās informācijas aģentūra (reģ. Nr. 90002065000) izsludina konkursu uz Aģentūras direktora vietnieka (ierēdņa) amatu

Jūs iegūsiet unikālas zināšanas un pieredzi, strādājot vadošajā iestādē valsts politikas īstenošanā ģeodēzijas, kartogrāfijas un ģeotelpiskās informācijas jomā.

Galvenie pienākumi:

- organizēt un veikt Aģentūras vidējā termiņa budžeta plānošanu, budžeta līdzekļu sadales plānošanu pa atsevišķām Aģentūras darbības nozarēm un projektiem

- izstrādāt un sagatavot iesniegšanai Aizsardzības ministrijai Aģentūras budžeta projektu kārtējam budžeta gadam un vidējam termiņam, kā arī kārtējā gada valsts budžeta grozījumus

- pārvaldīt Aģentūras budžeta līdzekļiem saskaņā ar finansēšanas plānu un apstiprinātajām ieņēmumu un izdevumu tāmēm (parakstīt rēķinus apmaksai un maksājuma dokumentus)

- plānot, vadīt un koordinēt tiešā pakļautībā esošo struktūrvienību (administratīvo un tipogrāfijas) darbu

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstība likuma " Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

- atbilstoša augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība ekonomikā vai finansēs

- vismaz 3 gadu darba pieredze vadošā amatā valsts pārvaldē līdzīgā amatā

- pieredze valsts pārvaldes reglamentējošo normatīvo aktu pielietošanā

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- spēja strādāt komandā, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- vadīšanas, plānošanas, organizēšanas, kontroles un analītiskās prasmes

Mēs piedāvājam sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu 1. kategorija: 1458 EUR, 2. kategorija: 1678, 3. kategorija: 1880 EUR (pirms nodokļu nomaksas) un veselības apdrošināšanu.

Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa (pieejami mājaslapā www.lgia.gov.lv sadaļā "Vakances"), CV, motivācijas vēstule un augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Latvijas Ģeotelpiskās informācijas aģentūras Personāla un lietvedības daļai 25. kabinetā, Rīgā, O.Vācieša ielā 43, LV-1004, fakss 29370505, e-pasta adrese: konkurss@lgia.gov.lv. Kontaktālrunis 25691503.


OP 2017/120.AKK2

Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr.90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Sabiedrības veselības uzraudzības un kontroles departamenta Produktu drošuma un tirgus uzraudzības nodaļas vecākais referents (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendenta/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ķīmijā, farmācijā, medicīnā, bioloģijā vai vides zinātnē

- praktiskā darba pieredze specialitātē 2 gadi

- zināšanas par valsts pārvaldi reglamentējošiem normatīviem aktiem un Administratīvo procesu

- Veselības inspekcijas darbību reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana

- zināšanas par Eiropas Savienības politikas dokumentiem sabiedrības veselības jomā

- valsts valodas prasmes C1 līmenis

- divu svešvalodu (angļu un krievu valoda) pārzināšana

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības prasmes

Galvenie pienākumi:

- piedalīties tiesību normatīvo aktu projektu izskatīšanā

- analizēt Eiropas Savienības dalībvalstu labākās prakses pieredzi un tendences politikas ieviešanā

- veikt informācijas apkopošanu un pārbaudi ziņojumiem un pārskatiem par politikas dokumentu un normatīvo aktu ieviešanu Latvijas un Eiropas Savienības institūcijām

- veikt informācijas savākšanu un apkopošanu Inspekcijas kontroles un uzraudzības plānu un stratēģiskās plānošanas dokumentu projektu sagatavošanai

- konsultēt fiziskas un juridiskas personas nodaļas kompetences jomā

- izstrādāt kontroles un uzraudzības dokumentu projektus, procedūras, sagatavot priekšlikumus to aktualizācijai

- sniegt metodisko atbalstu un konsultācijas Inspekcijas kontroles nodaļām

- koordinēt Inspekcijas sadarbību ar valsts, nevalstiskajām un starptautiskajām organizācijām un pārraudzīt to īstenošanu

- doties komandējumā ārpus Latvijas, kad nepieciešams piedalīties sanāksmē vai darba grupā nodaļas kompetences jautājumos

Mēs piedāvājam:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- atalgojumu atbildoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi - vecākais referents Produktu drošuma un tirgus uzraudzības nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Veselības inspekcija informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Veselības inspekcija, kontaktinformācija: Klijānu iela 7, Rīga, LV-1012.


OP 2017/120.AKK3

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) kolektīvam.

Piedāvātais amats - Statistikas metodoloģijas un kvalitātes departamenta Matemātiskā nodrošinājuma daļas vecākais referents (uz noteiktu laiku)

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 800-1100 euro, atbilstoši profesionālajai pieredzei

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- profesionālo izaugsmi vienā no lielākajām valsts iestādēm

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- darbavietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi: izstrādāt, lietot un pilnveidot personu un mājsaimniecību apsekojumu matemātiskās metodoloģijas (izlašu plānošana un atlase, datu svēršana, trūkstošo datu imputācija, atlases kļūdu novērtēšana).

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība statistikā, matemātikā vai saistītā jomā

- teorētiskās zināšanas matemātiskajā statistikā

- praktiskā pieredze datu apstrādē un analīzē

- prasme strādāt ar MS Office (MS Word, MS Excel, MS Powerpoint)

- prasme strādāt ar skaitļošanas programmu R, IBM SPSS Statistics (vai līdzīgu)

- angļu valodas zināšanas vismaz vidējā līmenī (B1)

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv sadaļā Darba piedāvājumi) iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366792.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.


OP 2017/120.AKK4

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Zinātnes attīstības un pētniecības projektu nodaļai VECĀKO EKSPERTU (ierēdņa amats uz noteiktu laiku uz 5 gadiem)

Tavi darba pamatpienākumi būs Eiropas Savienības struktūrfondu finansēto zinātnes attīstības un pētniecības projektu finanšu kontrole, maksājuma pieprasījumu pārbaude, valsts budžeta izdevumu plānošanai nepieciešamās informācijas sagatavošana par nodaļas kompetencē esošajiem projektiem, finanšu rādītāju izpildes analīze un uzraudzība, projektu īstenotāju konsultēšana par finanšu un grāmatvedības jautājumiem.

MĒS PIEDĀVĀJAM pievienoties mūsdienīgai, profesionālai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 940 euro līdz 1287 euro), sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā.

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība ekonomikā, vadībzinībās vai banku zinībās un finansēs

- pieredze darbā ar Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanu, administrēšanu, uzraudzību un kontroli (pieredze izglītības vai pētniecības projektu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā

- ļoti laba izpratne par grāmatvedības kārtošanas un finanšu vadības pamatprincipiem

- spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- augsta atbildības izjūta, precizitāte, labas komunikācijas prasmes

- spēja analītiski izvērtēt procesus un strādāt ar liela apjoma informāciju

Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Zinātnes attīstības un pētniecības projektu nodaļas vecākais eksperts".

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.


OP 2017/120.AKK5

AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA paziņo, ka tiek pagarināts pretendentu pieteikšanās termiņš konkursam uz vakanto darbinieka amatu - Sakaru un informācijas tehnoloģiju departamenta Informācijas tehnoloģiju nodaļas vecākais referents

Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:

- augstākā izglītība datorzinību vai pielīdzināmā jomā vai nodaļas darba specifikai atbilstoša profesionālā vidējā izglītība

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

- Windows 7/8/10 operētājsistēmu zināšanas

- Microsoft Office 2010/2013/2016 zināšanas

- pamatzināšanas datortīkla darbībā (TCP/IP, DNS, DHCP)

- pamatzināšanas programmēšanā

- labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu valodas tests)

- vēlme mācīties un turpināt izaugsmi

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt IT atbalstu lietotājiem

- identificēt, reģistrēt un novērst IT problēmas

Mēs piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju apmeklēt apmaksātus kursus jomā, kas saistīti ar amata pienākumu izpildi

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu no 793 EUR līdz 1131 EUR (pirms nodokļu nomaksas) atkarībā no profesionālās pieredzes un veselības apdrošināšanu

Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai jānosūta uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv.

Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejamas ministrijas mājaslapā http://www.mod.gov.lv/lv/Papildriki/Vakances.aspx.

Uzziņas pa tālruni 67335268, 67335200.


OP 2017/120.AKK6

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Personālvadības pārvaldes Juridiskās daļas vadītājas ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (VID) atbalsta funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī VID darbības nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai atjaunotu un nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- profesionālā pieredze juridisko jautājumu jomā (ne mazāk kā trīs gadi)

- prasme analizēt situāciju, noteikt prioritātes, atbilstoši kompetencei pieņemt lēmumus, pārvaldīt, organizēt, vadīt un motivēt ierēdņus

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- zināšanas darba, civildienesta tiesisko attiecību, dienesta pārbaužu un disciplinārlietu izskatīšanas jomā

- nevainojama reputācija un uz tevi nav attiecināmi likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta trešajā daļā noteiktie ierobežojumi

Ja esi gatavs:

- koordinēt Personālvadības pārvaldes Juridiskās daļas darbu, nodrošinot dienesta pārbaužu veikšanu, disciplinārlietu izskatīšanu un juridisko jautājumu, kas izriet no darba tiesiskajām un civildienesta attiecībām, risināšanu

- nodrošināt tiesas lēmumu pārsūdzēšanu

- nodrošināt VID interešu pārstāvību tiesā jautājumos, kas izriet no darba civildienesta tiesiskajām attiecībām

- nodrošināt iesniegumu par VID amatpersonu iespējams izdarītajiem pārkāpumiem izvērtēšanu un atbilžu sniegšanu uz tiem

- nodrošināt iekšējo normatīvo aktu izstrādi, aktualizēšanu un priekšlikumu sniegšanu

- nodrošināt VID nodarīto zaudējumu atlīdzinājuma iespējas izvērtēšanu, to piedziņu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa amatam noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi" V A līmenis un 12. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 1452 līdz 1650 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu apliecinājumu par atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" → "Darba piedāvājumi" → "Vakantās amata vietas" pie konkrētā konkursa sludinājuma, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz PP_JD_V_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir jautājumi par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/120.AKK7

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija, reģistrācijas Nr. 90001870675, izsludina konkursu uz sešām vakantām Juridiskās nodaļas juriskonsulta amata vietām (amata saime 21, līmenis III A)

Saskaņā ar jauno Uzturlīdzekļu garantiju fonda likumu, kas paredz izmaiņas uzturlīdzekļu saņemšanā, Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija papildu funkciju nodrošināšanai izsludina konkursu uz vakantām Juridiskās nodaļas juriskonsulta amata vietām.

Prasības:

- augstākā juridiskā izglītība (otrā līmeņa), jurista kvalifikācija

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- amatā nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa

- angļu valodas zināšanas (runāšana, rakstīšana, lasīšana)

- pieredze normatīvo aktu izstrādē

- zināšanas par administratīvo procesu iestādē

- zināšanas starptautiskajās tiesībās

- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas

- zināšanas lietvedībā

- prasmes darbā ar datoru (MS Office)

- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas saskarsmes un analītiskās prasmes

Galvenie darba pienākumi:

- gatavot administratīvo aktu projektus uzturlīdzekļu lietās

- gatavot priekšlikumus grozījumiem normatīvajos aktos

- mutvārdu un rakstveida komunikācija uzturlīdzekļu lietās ar privātpersonām un juridiskām personām (zvērinātiem tiesu izpildītājiem, bāriņtiesām u. c.)

- izskatīt pārrobežu pieteikumus un gatavot pieteikumu projektus pārrobežu uzturlīdzekļu lietās nosūtīšanai centrālai iestādei saskaņā ar Padomes Regulu (EK) Nr. 4/2009 vai Hāgas 2007. gada uzturlīdzekļu konvenciju

- mutvārdu un rakstveida komunikācija angļu valodā pārrobežu uzturlīdzekļu lietās ar privātpersonām, centrālajām iestādēm u. c. kompetentām iestādēm

Piedāvājam:

- mēnešalgu 1. kategorija: 835,00 EUR, 2. kategorija: 1015,00 EUR, 3. kategorija 1190,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt 10 dienu laikā no konkursa izsludināšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" personīgi vai nosūtīt elektroniski vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasta adrese: pasts@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM". Tālrunis 67830626.


OP 2017/120.AKK8

Valsts kase (reģ. Nr. 90000597275) ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas valsts finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un naudas līdzekļu vadību, kā arī, veicot Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Budžeta izpildes un uzraudzības departamenta vecākais eksperts (vakance uz noteiktu laiku, orientējoši līdz 2018. gada jūnijam)

Galvenie pienākumi:

- veikt ministriju un centrālo valsts iestāžu iesniegto finansēšanas plānu pārbaudi un asignējumu piešķiršanu, kontrolēt asignējumu izpildi

- analizēt valsts budžeta izpildes operatīvo informāciju, veikt budžeta izpildes neatbilstību analīzi un sagatavot budžeta izpildes pārskatus

- uzturēt normatīviem aktiem atbilstošas kontroles Valsts kases informācijas sistēmās, sniegt priekšlikumus budžeta kontroļu pilnveidošanā

- atvērt vai slēgt kontus saskaņā ar normatīvajiem aktiem

Prasības pretendentam/-ei:

- augstākā izglītība ekonomikas studiju virzienā (vēlams ekonomikas vai finanšu studiju programmā), vadības studiju virzienā (vēlams uzņēmējdarbības vai valsts pārvaldes studiju programmā)

- pieredze finanšu, ekonomikas vai uzskaites jomā ilgāka par gadu, tajā skaitā vēlama pieredze valsts pārvaldē

- vēlamas zināšanas par valsts budžeta izpildes jautājumiem un budžeta izpildi reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- vēlama pieredze darbā ar valsts budžeta izpildes vai grāmatvedības informācijas sistēmām, finanšu datu apstrādi un analīzi

- pieredzējuša lietotāja prasmes darbā ar Microsoft Office programmām, vēlamas prasmes darbā ar SAP

- labas plānošanas un organizatoriskās prasmes, orientācija uz rezultātu sasniegšanu

- prasme veikt analītisku darbu ar augstu precizitāti un atbildību

- teicamas komunikācijas spējas un klientorientēta pieeja darbam

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu, sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu

- profesionālās izaugsmes iespējas

Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV un pieteikuma vēstuli 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas ar norādi "BIUD_Vards_Uzvards" uz e-pasta adresi personals@kase.gov.lv vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377, papildu informācija: tālr. 67094277, www.kase.gov.lv.


OP 2017/120.AKK9

Latvijas Mākslas akadēmija izsludina konkursu uz vakantajām asociētā profesora un profesora amata vietām:

- vakantā profesora amata vieta - mākslā, dizainā

vakantā asociētā profesora amata vietas:

- asociētā profesora amata vieta - mākslā, grafikā

- asociētā profesora amata vieta -mākslā, dizainā

- asociētā profesora amata vieta - mākslā, grafikā (Latgales filiālē)

Prasības:

- atbilstošas Latvijas Republikas Ministru kabineta noteikumiem Nr. 391 (04.09.2003., protokola Nr. 41 3. §)

- LMA Nolikumam par akadēmiskajiem amatiem

Dokumenti jāiesniedz LMA Personāldaļā (4. telpā) līdz 2017. gada 13. jūlijam (darba dienās) no plkst. 10.00 līdz 15.30.

Dokumentiem jābūt sakārtotiem atbilstoši iesniedzamo dokumentu sarakstam un aizpildīšanas principiem asociēto profesoru un profesoru vēlēšanām Latvijas Mākslas akadēmijā.

Informācija pa tālruni +371 67321892.


OP 2017/120.AKK10

Iekšējās drošības birojs, reģistrācijas numurs 90010643967, aicina atsaukties pretendentus uz Iekšējās drošības biroja Operatīvi tehniskā nodrošinājuma nodaļas vecākā inspektora (amatpersonas ar speciālo dienesta pakāpi) amatu uz nenoteiktu laiku

Ikdienas amata pienākumu izpildē ietilpst runas atpazīšana un transkribēšana elektroniskā, rakstiskā formā.

Obligātās prasības kandidātiem:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs vai datorikas izglītības tematiskajā jomā

- valsts valodas zināšanas C līmeņa 2. pakāpes apjomā

- krievu valodas zināšanas C līmeņa 2. pakāpes apjomā

- angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī

- atbilstība Iekšlietu ministrijas sistēmas iestāžu un Ieslodzījuma vietu pārvaldes amatpersonu ar speciālajām dienesta pakāpēm dienesta gaitas likuma 4. un 7. pantā noteiktajām obligātajām prasībām (prasība, ka dienestā var pieņemt personu vecumā līdz 40 gadiem neattiecas uz personām, kurām ir vismaz divu gadu stāžs amatā, kura pienākumos ietilpst operatīvās darbības pasākumu veikšana, noziedzīgu nodarījumu izmeklēšana vai šo darbību vadība un uzraudzība)

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta otrajā un trešajā daļā noteiktajām obligātajām prasībām

No kandidātiem sagaidām:

- pieredzi, ātrumu un precizitāti apjomīgu tekstu drukāšanā elektroniski, latviešu un krievu valodā

- prasmi ātri orientēties, pārslēgties starp valodām

- vēlmi mācīties un pastāvīgi papildināt savas zināšanas un pielietot tās praksē

- atbildības izjūtu, prasmi plānot savu laiku

- labu fizisko sagatavotību

- nevainojamu reputāciju

Piedāvājam:

- amata pienākumu izpildes specifikai un zināšanām atbilstošu, konkurētspējīgu atalgojumu (sākot no 1230 euro līdz 1615 euro pirms nodokļu nomaksas)

- sociālās garantijas, tajā skaitā veselības apdrošināšanu

- darbavietu Rīgas centrā

- iespēju pilnveidot savas zināšanas un prasmes dažādos kursos un semināros

- iespēju apmeklēt sporta nodarbības

- normālo dienesta pienākumu izpildes laiku (40 stundas nedēļā)

Pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt Iekšējās drošības birojam Krišjāņa Valdemāra ielā 1A, Rīgā, LV-1010, vai sūtīt uz e-pasta adresi personals@idb.gov.lv ar norādi "Atšifrētājs". Tālr. informācijai 67209043.

Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks aicināti uz pārrunām.


OP 2017/120.AKK11

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Telpiskās plānošanas departamenta Zemes politikas nodaļas vecākā referenta valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība telpiskās attīstības plānošanas, ģeogrāfijas, vides, dabas, tiesību zinātņu vai arhitektūras, būvniecības, zemes ierīcības jomā

- izpratne par valsts pārvaldes iekārtu un pieredze darbā valsts pārvaldē vai pašvaldībā

- pieredze un zināšanas telpiskās plānošanas, reģionālās attīstības vai būvniecības jomā

- zināšanas par normatīvo aktu, attīstības plānošanas dokumentu un metodisko materiālu izstrādes procesu

- angļu valodas zināšanas, kas jāpārzina savu amata pienākumu veikšanai vajadzīgā apjomā

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (amatam noteikts 36. saimes "Politikas plānošana" II līmenis un 9. mēnešalgu grupa; mēnešalga no 835 līdz 900 EUR pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt profesionālo pieredzi zemes politikas un telpiskās plānošanas jomā

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv.

Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)