Laidiens: 14.06.2017., Nr. 118
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/118.AKK1
Elektronikas un datorzinātņu institūts izsludina konkursu uz asistentu,
pētnieku un vadošo pētnieku akadēmiskajiem amatiem - Elektronikas, signālu
apstrādes un datorzinātnes specialitātēs
Pieteikumā jānorāda specialitāte un amats, uz kuru pretendē.
Pieteikumi iesniedzami mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas dienas.
Papildu informāciju var iegūt Rīgā, Dzērbenes ielā 14, A korpusā,
1-3 kab., rakstot uz e-pasta adresi info@edi.lv
vai zvanot pa tālruni 67554500.
Pieteikumam pievienot:
1) Curriculum Vitae,
2) akadēmiskos un zinātniskos grādus apliecinošo dokumentu kopijas,
3) publicēto zinātnisko darbu sarakstu (2012.-2017.
g.),
4) citas kvalifikāciju apliecinošo dokumentu kopijas (pēc pretendenta
izvēles).
Konkursa nolikums pieejams www.edi.lv sadaļā
"Paziņojumi" → "Sludinājumi".
OP 2017/118.AKK2
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.
Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina
konkursu uz Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Tiesvedības
daļas Pirmās nodaļas galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa
amatu (2 vakances uz noteiktu laiku)
Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts
ieņēmumu dienesta pamatdarbības funkcijas īstenošana administratīvās prakses
piemērošanas jomā un Valsts ieņēmumu dienesta atbalsta funkcijas īstenošana
juridisko pakalpojumu jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
(ar pamatojumu, lai atjaunotu un nodrošinātu sabiedrības uzticību
civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- zināšanas VID darbību reglamentējošo tiesību aktu jomā, nodokļu un muitas
lietu normatīvo aktu jomā, administratīvajā procesā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- pārstāvēt VID intereses tiesā nodokļu strīdu lietās
- sagatavot paskaidrojumus par pieteikumiem, tiesas nolēmumu pārsūdzības un
citus tiesās iesniedzamos dokumentus
- regulāri iepazīties ar izmaiņām normatīvajos aktos, pastāvīgi papildināt
zināšanas un paaugstināt kvalifikāciju
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa amatam noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes
kontrole un pakalpojumi", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 838 līdz 1270 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka,
ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta
pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae
(CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu
apliecinājumu par atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu"
17. panta pirmās daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv sadaļas "Par VID" apakšsadaļā
"Darba iespējas VID" → "Darba piedāvājumi" → "Vakantās
amata vietas" pie konkrētā konkursa sludinājuma, 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas
ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz JPSIP_TD_1N_GJ_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/118.AKK3
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu
pārvaldes Iepirkumu daļas vecākā/-ās iepirkumu
speciālista/-es darbinieka amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku un vakance uz
noteiktu laiku)
Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID
finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu
saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot
starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un
to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības
birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un
strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem
līgumiem.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā) vai tiesību zinātnē
- zināšanas publisko iepirkumu jomas normatīvajos aktos
- darba pieredze publisko iepirkumu jomā
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām personām
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- plānot un veikt publisko iepirkumu procedūras saskaņā ar struktūrvienību
pieprasījumiem
- sagatavot publisko iepirkumu statistiskos pārskatus
- veikt publisko iepirkumu procedūras, kas noteiktas Publisko iepirkumu
likumā
- veikt publiskos iepirkumus, kuru paredzamā līgumcena ir mazāka par 10 000 EUR,
kā arī publiskos būvdarbu iepirkumus, kuru paredzamā līgumcena ir zemāka par 20 000 EUR
- sagatavot informāciju ievietošanai VID ārējā tīmekļa vietnē un citos
publiskajos informācijas avotos
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Darbinieka amatam ir noteikta: 2. saime "Apgāde", III A
līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 555 līdz 841 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu apliecinājumu par
atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās
daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv
sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" →
"Darba piedāvājumi" → "Vakantās amata vietas" pie konkrētā
konkursa sludinājuma, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz FP_ID_VIS_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/118.AKK4
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Finanšu pārvaldes Finanšu grāmatvedības un pārskatu daļas Norēķinu nodaļas
grāmatveža/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID
finanšu vadības, VID materiālo vērtību nodrošināšanas, publisko iepirkumu un
publisko iepirkumu līgumu, citu saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un
sadarbības līgumu (izņemot starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas
jomā) projektu izstrādes un to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu
pārstāvības Iepirkumu uzraudzības birojā un tiesā nodrošināšana strīdos
saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos, kas izriet no publisko
iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā)
- pieredze grāmatvedības jomā (ne mazāk kā divi gadi)
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos, pieņemt atbilstošus
lēmumus
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- veikt saimniecisko darījumu uzskaiti grāmatvedības uzskaites reģistros,
tajā skaitā arī grāmatvedības attaisnojuma dokumentu pārbaudi un kontroli
- kontrolēt ar piegādātājiem noslēgto līgumu izpildi
- līdzdarboties iekšējo normatīvo aktu un metodisko materiālu izstrādē,
sniegt priekšlikumus par tiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Darbinieka amatam noteikta: 14. saime "Grāmatvedība", III
līmenis, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 626 līdz 945 EUR (atkarībā
no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Darbinieka dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu apliecinājumu par
atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās
daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv
sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" →
"Darba piedāvājumi" → "Vakantās amata vietas" pie konkrētā
konkursa sludinājuma, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz FP_FGPD_NN_Vārds_Uzvārds".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti atlases
otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruņa 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot e-pastu uz VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/118.AKK5
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Stratēģiskās
vadības lietu un sabiedrisko attiecību pārvaldes Sabiedrisko attiecību daļas
sabiedrisko attiecību speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu
laiku)
Stratēģiskās vadības lietu un sabiedrisko attiecību pārvaldes kompetencē ir
Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana
stratēģiskās attīstības plānošanas, attīstības pasākumu īstenošanas koordinēšanas
jomā, VID iekšējās un ārējas komunikācijas veidošanai, koordinēšanai un
veicināšanai sabiedrisko attiecību jomā, starptautiskās sadarbības
nodrošināšanas un VID vadības darba organizācijas jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās
daļas prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs
- teicamas prasmes darbā ar MS Excel,
MS PowerPoint un MS Word, kā arī
datu apstrādes programmām (piemēram, SPSS vai tml.)
- teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- izstrādāt un organizēt VID iekšējos un ārējos pētījumus un aptaujas
- koordinēt to norisi, rezultātu apkopošanu un analīzi
- vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažādu veidu sarežģītu informāciju,
pārzināt dažādas darbības jomas un pieņemt atbilstošus lēmumus
- piedalīties VID iekšējo un ārējo sabiedrisko attiecību pasākumu
organizēšanā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- atbildīgu un dinamisku darbu stabilā un mūsdienīgā uzņēmumā
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pieredzi ilgtermiņa projektu izstrādāšanā un realizācijā
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē
Darbinieka amatam noteikta: 24. saime "Komunikācija un
sabiedriskās attiecības", IV līmenis un 9. mēnešalgu grupa.
Bruto mēnešalga no 626 līdz 945 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka,
ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta
pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Darbinieka amata vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu apliecinājumu par
atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās
daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv
sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" -
"Darba piedāvājumi" - "Vakantās amata vietas" pie konkrētā
konkursa sludinājuma, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz SVLSAP_SAD_SAS_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani pa tālruņa 67122627 vai uzdod
savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/118.AKK6
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Trešās nodaļas
galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu
(vakance uz nenoteiktu laiku un 3 vakances uz noteiktu laiku)
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu
piedziņas jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
(ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā) vai tiesību zinātnē
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- regulāri sagatavot nodokļu parādnieku sarakstus un analizēt informāciju
par nodokļu parādniekiem
- sagatavot lēmumu projektus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu
- izpildīt lēmumus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu normatīvajos
aktos noteiktajā kārtībā
- sazināties ar nodokļu maksātāju, noskaidrot parādu rašanās iemeslus un tā
samaksas iespējas, ievadīt informāciju Nodokļu informācijas sistēmā
- pieņemt nodokļu parādnieku paskaidrojumus par nodokļu parādu rašanās
iemesliem un nomaksas termiņiem, sagatavot atbildes uz nodokļu parādnieku
iesniegumiem, kontrolēt iesniegumos minēto saistību izpildi
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- darba pieredzi nodokļu un nodevu aprēķināšanā, uzskaitē un piedziņā
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu
kontrole", III A līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga
no 626 līdz 945 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu apliecinājumu par
atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv
sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" →
"Darba piedāvājumi" → "Vakantās amata vietas" pie konkrētā
konkursa sludinājuma, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz NPPP_1PD_3N_GNI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/118.AKK7
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Otrās nodaļas
galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu
(vakance uz nenoteiktu laiku un vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu
piedziņas jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
(ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā) vai tiesību zinātnē
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos
- pieredze nodokļu un nodevu aprēķināšanā, uzskaitē un piedziņā
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- regulāri sagatavot nodokļu parādnieku sarakstus un analizēt informāciju
par nodokļu parādniekiem
- sagatavot lēmumu projektus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu
- izpildīt lēmumus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu normatīvajos
aktos noteiktajā kārtībā
- sazināties ar nodokļu maksātāju, noskaidrot parādu rašanās iemeslus un tā
samaksas iespējas, ievadīt informāciju Nodokļu informācijas sistēmā
- pieņemt nodokļu parādnieku paskaidrojumus par nodokļu parādu rašanās
iemesliem un nomaksas termiņiem, sagatavot atbildes uz nodokļu parādnieku
iesniegumiem, kontrolēt iesniegumos minēto saistību izpildi
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu
kontrole", III A līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga
no 626 līdz 945 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu apliecinājumu par
atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv
sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" →
"Darba piedāvājumi" → "Vakantās amata vietas" pie konkrētā
konkursa sludinājuma, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz NPPP_1PD_2N_GNI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/118.AKK8
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Ceturtās nodaļas
galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (2
vakances uz nenoteiktu laiku un vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu
piedziņas jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
(ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā) vai tiesību zinātnē
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos
- pieredze nodokļu un nodevu aprēķināšanā, uzskaitē un piedziņā
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- regulāri sagatavot nodokļu parādnieku sarakstus un analizēt informāciju
par nodokļu parādniekiem
- sagatavot lēmumu projektus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu
- izpildīt lēmumus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu normatīvajos
aktos noteiktajā kārtībā
- sazināties ar nodokļu maksātāju, noskaidrot parādu rašanās iemeslus un tā
samaksas iespējas, ievadīt informāciju Nodokļu informācijas sistēmā
- pieņemt nodokļu parādnieku paskaidrojumus par nodokļu parādu rašanās
iemesliem un nomaksas termiņiem, sagatavot atbildes uz nodokļu parādnieku
iesniegumiem, kontrolēt iesniegumos minēto saistību izpildi
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu
kontrole", III A līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga
no 626 līdz 945 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu apliecinājumu par
atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv
sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" →
"Darba piedāvājumi" → "Vakantās amata vietas" pie konkrētā
konkursa sludinājuma, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz NPPP_1PD_4N_GNI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/118.AKK9
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Piedziņas procesa vadības un atbalsta daļas
galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amatu (vakance uz
nenoteiktu laiku)
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu
piedziņas jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
(ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- pieredze nodokļu administrēšanas jomā (ne mazāk kā viens
gads)
- labas zināšanas nodokļu normatīvajos aktos
- pieredze nodokļu un nodevu aprēķināšanā, uzskaitē un piedziņā
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- veikt tiesā iesniedzamo paskaidrojumu un pierādījumu sagatavošanu tiesas
nolēmumos noteiktajiem uzdevumiem
- pārstāvēt VID intereses tiesā
- izskatīt iesniegumus, sniegt atbildes nodokļu maksātājiem, iestādēm un
organizācijām pēc pieprasījuma
- pārsūdzēt tiesas lēmumus
- sniegt juridisku atbalstu un līdzdarboties juridisku jautājumu risināšanā
VID uzdevumu izpildes un VID darbības nodrošināšanai
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa amatam ir noteikta: 21. apakšsaime
"Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", III B
līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 719 līdz 1089 EUR (atkarībā
no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae
(CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu
apliecinājumu par atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv
sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" →
"Darba piedāvājumi" → "Vakantās amata vietas" pie konkrētā
konkursa sludinājuma, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz NPPP_PPVAD_GJ_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/118.AKK10
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodrošinājuma pārvaldes Muitas tehniskā aprīkojuma daļas vecākā/-ās iepirkumu speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz
nenoteiktu laiku)
Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības,
kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā (koledžas) augstākā izglītība
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- labas prasmes darbā ar MS Outlook,
Word, Excel, PowerPoint
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- veikt muitas tehniskā aprīkojuma iepirkumus
- uzraudzīt noslēgto līgumsaistību korektu izpildi
- veikt muitas tehniskā aprīkojuma izmantošanas un tehniskā stāvokļa
uzraudzību muitas kontroles punktos
- organizēt remontdarbus un apkopes darbus
- pārbaudīt darījumu attaisnojuma dokumentus atbilstoši noslēgtā līguma
nosacījumiem
- nodrošināt muitas tehniskā aprīkojuma sertificēšanu, verificēšanu un
kalibrēšanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pieredzi publisko iepirkumu jomā
Darbinieka amatam noteikta: 2. saime "Apgāde (iepirkšana)",
III A līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 555 EUR līdz 841
EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu apliecinājumu par
atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās
daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv
sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" →
"Darba piedāvājumi" → "Vakantās amata vietas" pie konkrētā
konkursa sludinājuma, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz NdrP_MTAD_VIS_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/118.AKK11
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
pārvaldes Nodokļu maksātāju lietu daļas Pirmās lietu uzglabāšanas un
informācijas sagatavošanas nodaļas galvenā/-ās
nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā"
izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības
iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
(ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un
nodokļu administrēšanā
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Nodaļas kompetencē
esošajiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvo aktu noteiktajā termiņā
- uzraudzīt nodokļu maksātāju lietu uzturēšanas nosacījumu izpildi
- veikt mantiskā stāvokļa deklarāciju datu kvalitātes pārbaudes un kļūdu
labošanu, t.sk. sazinoties ar nodokļu maksātājiem
- uzsākt lietvedību administratīvo pārkāpumu lietās un sastādīt
administratīvo pārkāpumu protokolus atbilstoši Nodaļas kompetencei
- izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas un sagatavot lēmumu projektus
atbilstoši Nodaļas kompetencei
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pieredzi nodokļu administrēšanas jomā
- darba pieredzi ar Nodokļu informācijas sistēmu (NIS)
- darba pieredzi ar liela apjoma informācijas izvērtēšanu, apstrādi,
dokumentu sagatavošanu, priekšlikumu un normatīvo aktu projektu izstrādi
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu
kontrole", II B līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga
no 555 līdz 841 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Jūrmalā.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu apliecinājumu par
atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv
sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" →
"Darba piedāvājumi" → "Vakantās amata vietas" pie konkrētā
konkursa sludinājuma, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz NP_NMLD_1LUISN_GNI_J_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/118.AKK12
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
pārvaldes Nodokļu maksātāju lietu daļas Pirmās lietu uzglabāšanas un
informācijas sagatavošanas nodaļas galvenā/-ās
nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes
kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un
citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
(ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un
nodokļu administrēšanā
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Nodaļas kompetencē
esošajiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvo aktu noteiktajā termiņā
- uzraudzīt nodokļu maksātāju lietu uzturēšanas nosacījumu izpildi
- veikt mantiskā stāvokļa deklarāciju datu kvalitātes pārbaudes un kļūdu
labošanu, t.sk. sazinoties ar nodokļu maksātājiem
- uzsākt lietvedību administratīvo pārkāpumu lietās un sastādīt
administratīvo pārkāpumu protokolus atbilstoši Nodaļas kompetencei
- izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas un sagatavot lēmumu projektus
atbilstoši Nodaļas kompetencei
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pieredzi nodokļu administrēšanas jomā
- darba pieredzi ar Nodokļu informācijas sistēmu (NIS)
- darba pieredzi ar liela apjoma informācijas izvērtēšanu, apstrādi,
dokumentu sagatavošanu, priekšlikumu un normatīvo aktu projektu izstrādi
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu
kontrole", II B līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga
no 555 līdz 841 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Bauskā.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu apliecinājumu par
atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv
sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" →
"Darba piedāvājumi" → "Vakantās amata vietas" pie konkrētā
konkursa sludinājuma, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz NP_NMLD_1LUISN_GNI_B_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/118.AKK13
NACIONĀLAIS KINO CENTRS (NKC) konkursa kārtībā aicina darbā
JURISKONSULTU/-I (ierēdņa amats)
Plašāka informācija par vakantā amata galvenajiem pienākumiem un
izvirzītajām prasībām Nacionālā kino centra mājaslapā www.nkc.gov.lv
(Nacionālais kino centrs → Par mums → Vakances).
Pieteikumus aicinām iesniegt līdz šā gada 30. jūnijam, sūtot uz adresi Peitavas ielā 10, Rīgā, LV-1050, vai uz e-pasta adresi nkc@nkc.gov.lv ar norādi "Pieteikums konkursam uz
juriskonsulta ierēdņa amatu".
OP 2017/118.AKK14
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
pārvaldes Nodokļu maksātāju lietu daļas Otrās lietu uzglabāšanas un
informācijas sagatavošanas nodaļas galvenā/-ās
nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (4 vakances uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes (turpmāk - Pārvaldes) kompetencē ir VID pamatdarbības un
atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par
interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē
(izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts
iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar
informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju
uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
(ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un
nodokļu administrēšanā
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Nodaļas kompetencē
esošajiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvo aktu noteiktajā termiņā
- uzraudzīt nodokļu maksātāju lietu uzturēšanas nosacījumu izpildi
- veikt mantiskā stāvokļa deklarāciju datu kvalitātes pārbaudes un kļūdu
labošanu, t. sk. sazinoties ar nodokļu maksātājiem
- uzsākt lietvedību administratīvo pārkāpumu lietās un sastādīt
administratīvo pārkāpumu protokolus atbilstoši Nodaļas kompetencei
- izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas un sagatavot lēmumu projektus
atbilstoši Nodaļas kompetencei
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pieredzi nodokļu administrēšanas jomā
- darba pieredzi ar Nodokļu informācijas sistēmu (NIS)
- darba pieredzi ar liela apjoma informācijas izvērtēšanu, apstrādi,
dokumentu sagatavošanu, priekšlikumu un normatīvo aktu projektu izstrādi
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu
kontrole", II B līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga
no 555 līdz 841 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Daugavpilī, Rēzeknē, Jēkabpilī, Valmierā.
Pieteikuma vēstuli dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu apliecinājumu par
atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv
sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" → "Darba
piedāvājumi" → "Vakantās amata vietas" pie konkrētā konkursa
sludinājuma, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
NP_NMLD_2LUISN_GNI_PILSETA_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/118.AKK15
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu
policijas pārvaldes Finanšu izlūkošanas daļas Informācijas koordinācijas
nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es ierēdņa amatu
(vakance uz nenoteiktu laiku)
Finanšu policijas pārvaldes (turpmāk - Pārvaldes) kompetencē ir Valsts
ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas
īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un novēršanas un Valsts ieņēmumu
dienesta ierēdņu un darbinieku apsardzes jomās.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
(ar pamatojumu, lai atjaunotu un nodrošinātu sabiedrības uzticību
civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas
tehnoloģiju jomā
- darba pieredze ar datu bāzēm un informācijas sistēmām vai informācijas
sistēmu administrēšanā un uzturēšanā
- zināšanas un izpratne par informācijas sistēmu arhitektūru
- zināšanas un izpratne par informācijas apmaiņas standartiem
- zināšanas un izpratne par informācijas sistēmu drošības standartiem un
drošības pārvaldību
- izpratne par informācijas un komunikāciju tehnoloģiju (IKT) iekārtu
apkalpošanu un uzturēšanu
- spēja analizēt, apkopot informāciju un aprakstīt rezultātu
- nevainojama reputācija un uz tevi nav attiecināmi "Par valsts
noslēpumu" 9. panta trešajā daļā noteiktie ierobežojumi
Ja esi gatavs:
- pilnveidot un izstrādāt Pārvaldes rīcībā esošās informācijas sistēmas
- veikt pārziņā esošo Pārvaldes informācijas sistēmu resursu pārvaldību
atbilstoši informācijas sistēmu drošības noteikumiem
- administrēt informācijas sistēmu lietotāju tiesības
- veikt informācijas sistēmu datubāzu un lietojumprogrammatūras darbības
pārvaldību un uzturēšanu, rezerves kopēšanu un atjaunošanu no rezerves kopijām
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- praktisku darba pieredzi Microsoft
Windows Server un IBM Informix datubāzu administrēšanā un uzturēšanā
- kvalifikācijas apliecinošiem sertifikātiem: MCTS, CompTIA Network+,
CompTIA Server+
Ierēdņa amatam noteikta: 19.5. saime "Sistēmu administrēšana un
uzturēšana", III A līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 719 līdz 1089 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu apliecinājumu par
atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv
sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" →
"Darba piedāvājumi" → "Vakantās amata vietas" pie konkrētā
konkursa sludinājuma, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz FPP_FID_IKN_GS_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod
savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/118.AKK16
VESELĪBAS MINISTRIJA kā valsts
sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Nacionālais rehabilitācijas centrs
"Vaivari"" (reģistrācijas Nr. 40003273900) kapitāla daļu
turētāja izsludina atklātu konkursu uz vakanto amatu - valsts sabiedrības ar
ierobežotu atbildību "Nacionālais rehabilitācijas centrs
"Vaivari"" valdes loceklis
Valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Nacionālais rehabilitācijas
centrs "Vaivari"" valdes locekļa/-es amata kandidātam/-ei izvirzāmās prasības:
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
vadības zinātnēs, finansēs, sociālajās zinātnēs, medicīnā vai jomā, kas
nepieciešama, lai profesionāli pildītu valdes locekļa pienākumus konkrētajā
amatā
- vismaz trīs gadu pieredze vadošā amatā, kas
nodrošina kompetences un zināšanas, kas nepieciešamas valdes locekļa pienākumu
pildīšanai
- praktiskā darba pieredze tādu jautājumu risināšanā, kas attiecas uz
kapitālsabiedrības attīstību, darbības stratēģijas īstenošanu, administratīvo
un pārmaiņu vadību
- izpratne par publiskas personas kapitālsabiedrību pārvaldību un darbību un
laba korporatīvās pārvaldības principu pārzināšana, t. sk. augsta
saskarsmes kultūra, labas sadarbības un organizatoriskās prasmes
- izpratne par kapitālsabiedrību darbības stratēģijas realizēšanu, tai
skaitā attīstības un stratēģisko plānošanu
- zināšanas un izpratne par administratīvo, personāla un pārmaiņu vadības
procesu
- zināšanas un izpratne par finanšu vadības jautājumiem
- valsts valodas zināšanas normatīvajos aktos valsts valodas lietošanas jomā
noteiktajā apjomā
- angļu valodas zināšanas tādā apjomā, kas ļauj lasīt un saprast drukātu
tekstu, sagatavot rakstisku tekstu, uzturēt dialogu, orientējoties
profesionālajā terminoloģijā. Vēlama vēl vismaz vienas svešvalodas zināšana
- nevainojama reputācija
Ja vēlaties piedalīties amata konkursā, tad 30 kalendāro dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt Veselības
ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā (Brīvības ielā 72,
Rīgā, LV-1011) vai nosūtīt uz oficiālo elektroniskā pasta adresi vm@vm.gov.lv (ja dokumenti parakstīti ar drošu elektronisko
parakstu) ar norādi "Pieteikums VSIA "Nacionālais rehabilitācijas
centrs "Vaivari"" valdes locekļa amata konkursam" šādus
dokumentus:
- personīgi parakstītu un datētu motivētu pieteikumu, iekļaujot informāciju,
kas apliecina sludinājumā norādītās pieredzes un prasmju esamību
- personīgi parakstītu un datētu Curriculum Vitae (CV), iekļaujot pašvērtējumu par valodu zināšanām
- izglītību, pieredzi, prasmes un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
- apliecinājumu par atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un
kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31. panta ceturtās daļas prasībām.
Papildu informācija pa tālruni 67876028 (Juridiskā nodaļa).
Amatu konkursu rezultāti
OP 2017/118.AKR1
Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcija paziņo, ka 2017.
gada 24. martā oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais
konkurss uz vakanto Kontroles departamenta vecākā inspektora amatu (uz
nenoteiktu laiku) noslēdzies bez rezultāta.
OP 2017/118.AKR2
Izglītības kvalitātes valsts dienesta Latvijas Republikas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2017. gada 20. martā,
Nr. 58 (5885), izsludinātais atklātais konkurss uz juriskonsulta (valsts
civildienesta ierēdņa) amatu ir noslēdzies bez rezultāta.