Laidiens: 13.06.2017., Nr. 117
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/117.AKK1
LATVIJAS SPORTA PEDAGOĢIJAS AKADĒMIJA IZSLUDINA
KONKURSU uz
- vadošā pētnieka amatu sporta zinātnē - 2 amata vietas (nepieciešams doktora
grāds)
- pētnieka amatu sporta zinātnē - 1 amata vieta (nepieciešams maģistra
grāds) LSPA Sporta zinātnes daļā
Amata pretendentiem jāiesniedz šādi dokumenti:
- rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā
- dokumentu kopijas, kas apliecina nepieciešamos zinātniskos un akadēmiskos
grādus
- dzīvesgaitas apraksts (Curriculum Vitae) Europass formātā
- zinātnisko publikāciju un saņemto patentu saraksts (par pēdējiem sešiem
gadiem)
- zinātniskās un pedagoģiskās kvalifikācijas un organizatoriskās kompetences
anketa ar visām tajā norādīto dokumentu kopijām un apliecinājumiem
- saraksts par piedalīšanos ar referātiem zinātniskajās konferencēs (par
pēdējiem sešiem gadiem)
- zinātnisko projektu un grantu saraksts, kuru
izpildē pretendents ir piedalījies pēdējo sešu gadu laikā, ar norādi par savu
lomu projektā
Dokumenti saskaņā ar nolikumu par akadēmiskā personāla vēlēšanām iesniedzami
mēneša laikā pēc sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" LSPA zinātniskajai sekretārei Rīgā, Brīvības gatvē 333, 221. kabinetā.
Uzziņas pa tālruni 67543355 (Irēna Dravniece).
OP 2017/117.AKK2
Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts
civildienesta ierēdņa amatu - JURISKONSULTS (uz noteiktu laiku) Maksātnespējas
procesa nodrošinājuma departamentā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- administratīvo un civiltiesību un maksātnespējas procesu reglamentējošo
normatīvo aktu pārzināšana
- analītiskā domāšana, iniciatīva, komunikācija, ētiskums
- prasme lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja
programmatūru
- vēlama darba pieredze tiesību vai valsts pārvaldes jomā
Amata pienākumi:
- iesniegumu, kas saistīti ar maksātnespējas procesa depozīta izmaksu
segšanu, izskatīšana un lēmumu projektu sagatavošana
- informācijas pieprasījuma, atbildes u. c. vēstuļu projektu
sagatavošana
- Maksātnespējas administrācijas kreditora prasījumu tiesību
izmantošanas/realizācijas iespējas maksātnespējas procesos, kuros
Maksātnespējas administrācija ir kreditors, kontrolēšana
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas
- mēnešalgu no 835 EUR līdz 1190 EUR (pirms nodokļu nomaksas,
atbilstoši piešķirtajai kategorijai)
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese:
Maksātnespējas administrācija, reģ. Nr. 90001287943, Mārstaļu ielā 19, Rīgā,
LV-1050, tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasta adrese: konkurss@mna.gov.lv.
OP 2017/117.AKK3
Dabas aizsardzības pārvalde izsludina konkursu uz Pierīgas reģionālās
administrācijas vecākā valsts vides inspektora ierēdņa vietu uz nenoteiktu
laiku (pilna darba slodze)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vides,
dabaszinību vai meža zinātnēs
- zināšanas un praktiskā pieredze darbā ar dabas un vides aizsardzību
regulējošiem normatīvajiem un tiesību aktiem, kā arī sugu un biotopu
atpazīšanas prasmes tiks uzskatītas par priekšrocību
- augsta atbildības izjūta, prasme strādāt ar liela apjoma informāciju,
spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- labas komunikācijas, argumentācijas un sadarbības prasmes
- prasme strādāt komandā
- labas prasmes darbam ar biroja tehniku un MS Office programmatūru
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- svešvalodas zināšanas (vēlamas angļu un krievu valodas zināšanas)
Galvenie darba pienākumi:
- īpaši aizsargājamo dabas teritoriju, sugu, biotopu, mikroliegumu
aizsardzību un izmantošanu regulējošo normatīvo aktu ievērošanas kontrole
- sagatavot dokumentus un administratīvos aktus dabas aizsardzības jomā
- sabiedrības informēšana un izglītošana dabas aizsardzības jomā
- dalība iestādes rosināto projektu realizācijā
Piedāvājam:
- veselības apdrošināšanas polisi
- ikgadējo apmaksāto papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām atbilstoši
amata pienākumu izpildes rezultātiem
- amata pienākumu veikšanai nepieciešamo mobilo sakaru pakalpojumu apmaksu
- iespēju izmantot dienesta autotransportu amata pienākumu veikšanai
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas, apmeklējot seminārus un mācību
kursus
- ērtu un komfortablu darba vidi draudzīgā kolektīvā
- iespēju iegūt unikālu pieredzi vadošajā dabas aizsardzības iestādē valstī
Mēnešalga: no 730 līdz 760 euro (bruto) pēc
pārbaudes laika beigām, atbilstoši piešķirtajai kategorijai.
Amats klasificēts 26.3. amatu apakšsaimē, III
līmenī, 9. mēnešalgu grupā.
Pārbaudes laiks: 3 mēneši.
Biroja adrese: "Meža māja", Ķemeri, Jūrmala, LV-2012.
Pārraugāmās teritorijas atrodas Jelgavas pilsētā un Jelgavas novadā,
Ozolnieku, Bauskas, Vecumnieku, Iecavas, Rundāles, Dobeles, Tērvetes un Auces
novadā.
Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas Dabas aizsardzības pārvaldes
Pierīgas reģionālajā administrācijā "Meža mājā", Ķemeros, Jūrmalā,
LV-2012, vai e-pastā: pieriga@daba.gov.lv. Tālr.
uzziņām 67730078, 26197314.
OP 2017/117.AKK4
Dabas aizsardzības pārvalde izsludina konkursu uz Pierīgas reģionālās
administrācijas vecākā eksperta ierēdņa vietu uz noteiktu laiku (pilna darba
slodze līdz 31.05.2020.)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vides,
dabaszinību vai meža zinātnēs
- zināšanas un praktiskā pieredze darbā ar dabas un vides aizsardzību
regulējošiem tiesību aktiem tiks uzskatīta par priekšrocību
- zināšanas sugu un biotopu noteikšanā
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt
lēmumus
- augsta atbildības izjūta
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- labas datora lietošanas prasmes
- svešvalodas zināšanas (vēlamas angļu un krievu valodas zināšanas)
Galvenie amata pienākumi:
- dabas aizsardzību regulējošajos normatīvajos aktos paredzēto atļauju un
saskaņojumu projektu sagatavošana
- citu dokumentu un administratīvo aktu sagatavošana dabas aizsardzības jomā
- sabiedrības informēšana un izglītošana dabas aizsardzības jomā
- dalība iestādes rosināto projektu realizācijā
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- vērtīgu pieredzi, profesionālās izaugsmes iespējas
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- veselības apdrošināšanas polisi
- ikgadējo apmaksāto papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām atbilstoši
amata pienākumu izpildes rezultātiem
- amata pienākumu veikšanai nepieciešamo mobilo sakaru pakalpojumu apmaksu
- iespēju izmantot dienesta autotransportu amata pienākumu veikšanai
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas, apmeklējot seminārus un mācību
kursus
- ērtu un komfortablu darba vidi draudzīgā kolektīvā
- iespēju iegūt unikālu pieredzi vadošajā dabas aizsardzības iestādē valstī
Mēnešalga: no 730 līdz 760 euro (bruto) pēc
pārbaudes laika beigām, atbilstoši piešķirtajai kategorijai.
Amats klasificēts 10. amatu apakšsaimē, III
līmenī, 10. mēnešalgu grupā.
Pārbaudes laiks: 3 mēneši.
Darbavieta: biroja adrese: "Meža māja", Ķemeri, Jūrmala, LV-2012.
Pārraugāmās teritorijas atrodas: Jelgavas pilsētā un Jelgavas novadā,
Ozolnieku, Bauskas, Vecumnieku, Iecavas, Rundāles, Dobeles, Tērvetes un Auces
novadā.
Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas Dabas aizsardzības pārvaldes
Pierīgas reģionālajā administrācijā "Meža mājā", Ķemeros, Jūrmalā,
LV-2012, vai e-pastā: pieriga@daba.gov.lv. Tālr.
uzziņām 67730078, 26197314.
OP 2017/117.AKK5
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz 2 vakantajām ierēdņa amata
vietām - Bērnu un ģimenes politikas departamenta vecākais referents (uz
noteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot attīstības plānošanas dokumentus un tiesību aktu projektus
adopcijas jomā
- realizēt nacionālā un ārvalstu adopcijas procesa tiesisko mehānismu
atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajam (informācijas sniegšana par adopcijas
jautājumiem un norīkojuma par personīgu iepazīšanos ar bērnu sagatavošana,
iesniegto adoptētāja dokumentu pārbaude atbilstībai tiesību aktiem, adopcijas
atļauju vai atteikumu sagatavošana ārvalstu adopcijai u. c.)
- datu par adoptētājiem no Latvijas un ārvalstīm, adoptējamiem bērniem
ievadīšana datubāzēs, to aktualizēšana atbilstoši turpmākajam adopcijas
procesam
- sniegt konsultācijas par nacionālo un ārvalstu adopciju adoptētājiem,
bērnu ārpusģimenes aprūpes iestādēm, bāriņtiesām (izņemot jautājumus, kas skar
bāriņtiesu pamatdarbību, piemēram, lietu nomenklatūra, lēmumu noformēšana
u. c.), ārvalstu kompetentajām iestādēm
- saziņa par adopcijas procesu ar ārvalstu kompetentajām iestādēm, ārvalstu
vēstniecībām
- pārstāvēt ministrijas viedokli ārpusģimenes, jo īpaši adopcijas jautājumos
- piedalīties sabiedrības informēšanā par adopciju (dažādu informatīvo
materiālu sagatavošana un informatīvu pasākumu organizēšana un piedalīšanās
tajos)
- sagatavot atbildes uz iesniegtajiem iesniegumiem par adopcijas jautājumiem
- veikt darbības ar dokumentiem, nodrošinot to identificēšanu,
sistematizāciju, apriti, izpildi un saglabāšanu līdz nodošanai ministrijas
arhīvā vai līdz glabāšanas termiņa beigām
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās vai
tiesību zinātnēs
- labas zināšanas ārpusģimenes aprūpes un bērnu tiesību aizsardzības
jautājumos
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību, analītiskas
prasmes, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, labas angļu un krievu
valodas zināšanas
- labas komunikācijas un saskarsmes prasmes, spēja veidot plašu profesionālo
kontaktu tīklu un izmantot to profesionālo mērķu sasniegšanai
- labas datorprasmes un citas biroja tehnikas lietošanas prasmes
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 36. saimes II līmenis un
9. mēnešalgu grupa) un sociālās garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- radošu, daudzveidīgu darbu un atsaucīgus kolēģus
- darbavietu Rīgas centrā
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un
dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz
e-pastu: zanda.reinfelde-sausa@lm.gov.lv. Tālr. uzziņām
67021585.
OP 2017/117.AKK6
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Liepājas
filiāles ESF projekta "Jauniešu garantijas" (Nr. 7.2.1.1/15/1/001)
karjeras konsultanta amatu (1 amata vieta uz noteiktu laiku, projekta norises
laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā vai 2. līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams
psiholoģijā, pedagoģijā, sociālajā darbā vai izglītības zinātnē ar
kvalifikāciju karjeras konsultants)
- darba pieredze karjeras konsultēšanā (ne mazāk kā divi
gadi)
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē
- pieredze darbā ar datu analīzi, pārskatu sagatavošanu un dokumentu
projektu izstrādi
- Latvijas Republikā un Eiropas Savienībā spēkā esošo normatīvo aktu
pārzināšana amata kompetences ietvaros
- konsultēšanas prasmes
- zināšanas par personāla atlases procesu
- komunikācijas, plānošanas, kontroles un analītiskās prasmes
- vēlamas krievu un angļu valodu zināšanas
- prasme strādāt ar datoru (MS Word, Excel) lietotāja līmenī un
biroja tehniku
Amata mērķis: palielināt nodarbinātībā, izglītībā vai apmācībās neiesaistītu
jauniešu nodarbinātību un izglītības ieguvi projekta "Jauniešu
garantijas" ietvaros. Sniegt karjeras konsultācijas un nodrošināt karjeras
vadību jauniešiem bezdarbniekiem. Organizēt konkurētspējas paaugstināšanas pasākumus.
Galvenie amata pienākumi: mērķtiecīgi plānot un sniegt individuālās un
grupas karjeras konsultācijas. Plānot un sniegt individuālās diagnosticējošās
un grupu informatīvās karjeras konsultācijas. Nodrošināt klientam atbalstu
profesionālās piemērotības un pārkvalifikācijas jautājumu risināšanā. Sniegt
informāciju klientiem par darba tirgus aktuālajām tendencēm un izglītības
iespējām.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 570,00 EUR,
2. kategorija: 635,00 EUR, 3. kategorija: 700,00 EUR (bruto
alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras
Liepājas filiālē Graudu ielā 50, Liepājā, LV-3401, vai jānosūta uz e-pasta
adresi liepaja@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 63422404, kā arī
Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts
aģentūras Liepājas filiālē.
OP 2017/117.AKK7
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Ventspils
filiāles ESF projekta "Jauniešu garantijas" (Nr. 7.2.1.1/15/1/001)
karjeras konsultanta amatu (1 amata vieta uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā vai 2. līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams
psiholoģijā, pedagoģijā, sociālajā darbā vai izglītības zinātnē ar
kvalifikāciju karjeras konsultants)
- darba pieredze karjeras konsultēšanā (ne mazāk kā divi
gadi)
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē
- pieredze darbā ar datu analīzi, pārskatu sagatavošanu un dokumentu
projektu izstrādi
- Latvijas Republikā un Eiropas Savienībā spēkā esošo normatīvo aktu
pārzināšana amata kompetences ietvaros
- konsultēšanas prasmes
- zināšanas par personāla atlases procesu
- komunikācijas, plānošanas, kontroles un analītiskās prasmes
- vēlamas krievu un angļu valodu zināšanas
- prasme strādāt ar datoru (MS Word,
Excel) lietotāja līmenī un biroja tehniku
Amata mērķis: palielināt nodarbinātībā, izglītībā vai apmācībās neiesaistītu
jauniešu nodarbinātību un izglītības ieguvi projekta "Jauniešu
garantijas" ietvaros. Sniegt karjeras konsultācijas un nodrošināt karjeras
vadību jauniešiem bezdarbniekiem. Organizēt konkurētspējas paaugstināšanas
pasākumus.
Galvenie amata pienākumi: mērķtiecīgi plānot un sniegt individuālās un
grupas karjeras konsultācijas. Plānot un sniegt individuālās diagnosticējošās
un grupu informatīvās karjeras konsultācijas. Nodrošināt klientam atbalstu
profesionālās piemērotības un pārkvalifikācijas jautājumu risināšanā. Sniegt
informāciju klientiem par darba tirgus aktuālajām tendencēm un izglītības
iespējām.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 570,00 EUR, 2. kategorija:
635,00 EUR, 3. kategorija: 700,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras
Ventspils filiālē Lakstīgalu ielā 1, Ventspilī, LV-3601, vai jānosūta uz
e-pasta adresi ventspils@nva.gov.lv. Informācija pa
tālruni 63626559, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts
aģentūras Ventspils filiālē.
OP 2017/117.AKK8
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Jelgavas
filiāles ESF projekta "Jauniešu garantijas" (Nr. 7.2.1.1/15/1/001)
koordinējošā eksperta amatu (1 amata vieta, 0,5 slodze uz noteiktu laiku,
projekta norises laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība (jurista, ekonomista profesijā uzskatāma par
priekšrocību)
- pieredze klientu konsultēšanā
- vēlama pieredze nodarbinātības jomā
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas
Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana
- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērst riskus
- spēja identificēt problēmas, izprast to rašanās cēloņus un piedāvāt
risinājumu
- labas organizatora un komunikācijas prasmes, uz klientu orientēta saskarsme,
vērsta uz darba pozitīvu rezultātu
- vēlamas pamatzināšanas finanšu vadības jautājumos
- datorprasmes (MS Word, Excel lietotāja līmenī) un prasme strādāt ar
biroja tehniku
Amata mērķis: Darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība"
7.2.1. specifiskā atbalsta mērķa "Palielināt nodarbinātībā, izglītībā
vai apmācībās neiesaistītu jauniešu nodarbinātību un izglītības ieguvi Jauniešu
garantijas ietvaros" pasākumu "Aktīvās darba tirgus politikas
pasākumu īstenošana jauniešu bezdarbnieku nodarbinātības veicināšanai"
ietvaros īstenot atbalsta pasākumus bezdarbniekiem un darba meklētājiem, t.sk.
sadarboties ar fiziskām un juridiskām personām un kontrolēt ar tām uzņemto
līgumu izpildi pasākumu ietvaros.
Galvenie amata pienākumi: nodrošināt ESF projekta "Jauniešu
garantijas" (Nr. 7.2.1.1/15/1/001) īstenošanu filiālē - informēt
un piesaistīt darba devējus pasākuma īstenošanai un piedalīties to izvēlē
atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajai kārtībai; nodrošināt līgumu slēgšanu
ar izvēlētajiem darba devējiem, sekot minēto līgumsaistību izpildei; veikt
projektā iesaistāmo bezdarbnieku atlasi un norīkošanu dalībai pasākumā; plānot,
uzskaitīt un uzraudzīt finanšu līdzekļu izlietojumu; veikt dokumentu
ievietošanu un datu ievadi informācijas sistēmās atbilstoši noteiktajām
prasībām un termiņiem u. c.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 285,00 EUR,
2. kategorija: 317,50 EUR, 3. kategorija: 350,00 EUR (bruto
alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras
Jelgavas filiālē Jelgavā, Skolotāju ielā 3, LV-3001, vai jānosūta uz e-pasta
adresi jelgava@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni
63026686, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts
aģentūras Jelgavas filiālē.
OP 2017/117.AKK9
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz amatu:
Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas
zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu
ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu
kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - vecākais/-ā eksperts/-e
(uz noteiktu laiku) Komercdarbības atbalsta kontroles departamentā
Komercdarbības atbalsta kontroles departaments ir struktūrvienība, kas
nodrošina nacionālās politikas komercdarbības atbalsta kontroles jomā izstrādi
un īstenošanu.
Ja tev ir:
- augstākā izglītība ekonomikā, finansēs vai vadības zinātnē vai tiesību
zinātnēs
- vēlama 2 gadu pieredze ekonomikas/vadības zinātņu/tiesību zinātņu/finanšu
specialitātei atbilstošos amatos
- vēlama vismaz 1 gada pieredze darbā tiešajā valsts pārvaldē pēdējo 5 gadu
laikā
- labas latviešu un angļu valodas zināšanas,
- izpratne par valsts pārvaldes procesiem, zināšanas par komercdarbības
atbalsta kontroles jomu tiks uzskatītas par priekšrocību
- labas iemaņas darbā ar datoru
- analītiskā domāšana un iniciatīva, kā arī spēja plānot un organizēt savu
darbu
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Pievienojies Komercdarbības atbalsta kontroles departamenta kolektīvam,
un mēs tev uzticēsim veikt šādus pienākumus:
- veikt plānoto atbalsta programmu izvērtēšanu un gatavot atzinumus par normatīvo
aktu projektiem no komercdarbības atbalsta kontroles viedokļa
- gatavot metodoloģiskos materiālus un sniegt konsultācijas par valsts
atbalsta kontroles normu piemērošanu
- pārstāvēt departamentu un ministriju apspriedēs, tai skaitā ES institūciju
organizētajās komercdarbības atbalsta kontroles ekspertu sanāksmēs
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts
fiskālās politikas plānošana un izpilde" II A līmenis un
10. mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma
7.panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja
izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu
ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta
adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta
vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir
neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.
OP 2017/117.AKK10
Nacionālo bruņoto spēku (NBS) Nodrošinājuma pavēlniecības
2. reģionālais nodrošinājuma centrs izsludina konkursu uz Apgādes vada
Infrastruktūras grupas lidostu būvinženiera (civilā darbinieka) amatu Ķeguma
novadā, Rembates pagastā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (lidostu būvinženiera vai ceļu
būvinženiera kvalifikācija)
- praktiska pieredze ceļu būves un apkalpošanas nozarē tiks uzskatīta par
priekšrocību
- ļoti labas angļu valodas zināšanas (mutiski un rakstiski)
- ļoti labas iemaņas darbā ar datoru, prasme strādāt ar MS Office (Word,
Excel, Power Point)
- komunikācijas un sadarbības prasmes, prasme definēt problēmas un mērķus,
sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi
- spēja patstāvīgi organizēt savu darbu un uzņemties atbildību
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Darba pienākumi:
- lidlauka seguma defektācija
- lidlauka segumu trūkumu novēršanas plāna izstrāde
- lidlauka segumu defektu novēršanas organizācija
- specifisko iepirkumu organizēšana un specifikāciju izstrāde
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu NBS Aviācijas bāzē (valsts
pārvalde), kur ikdienā notiek intensīvi militāro gaisa kuģu lidojumi no daudzām
NATO valstīm
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas, apmeklējot dažāda
līmeņa kursus Latvijā un ārvalstīs
- sociālās garantijas atbilstošas valsts pārvaldē noteiktajam
- apmaksātu veselības apdrošināšanu
- bruto mēnešalgu no 830 EUR līdz 1287 EUR (mēnešalga
atbilstoši amatam noteiktajai 20. saimei "Inženiertehniskie
darbi", III līmenim un 10. mēnešalgu grupai. Mēnešalga ir atkarīga no
kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei)
- bezmaksas transports no Rīgas un Aizkraukles nokļūšanai uz "NBS
Aviācijas bāzi" un atpakaļ
- kompleksās pusdienas NBS Aviācijas bāzes ēdnīcā (par samaksu, līdz EUR
2,30)
- trenažieru zāles un dažādu sporta laukumu izmantošanu fizisko formu
uzturēšanai
- draudzīgu un atsaucīgu kolektīvu
Motivēta pieteikuma vēstule, CV, izglītību un kvalifikācijas apliecinošu
dokumentu kopijas, jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā no šī
paziņojuma publicēšanas NBS NP 2. RNC Personālsastāva un administrēšanas
nodaļai "NBS Aviācijas bāze", Rembates pagasts, Ķeguma novads,
LV-5016. Tālr. uzziņām 65055303, e-pasta adrese: inga.muizniece@mil.lv.
OP 2017/117.AKK11
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz
Tehnoloģiju departamenta Tehnoloģiju skautu nodaļas vadošā eksperta amatu
(darbinieka amata vieta uz noteiktu laiku - līdz 2018. gada 31. decembrim)
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra meklē darbinieku, kura galvenais
uzdevums būs inovatīvu tehnoloģiju meklēšana un attīstīšana publiskajās
pētniecības organizācijās enerģētikas jomā.
Galvenie amata pienākumi:
- kopā ar pētniecības organizācijām identificēt potenciāli komercializējamos
pētniecības rezultātus, palīdzēt formulēt idejas un sagatavot pētniecības
rezultātu mārketinga un prezentēšanas materiālus
- prezentēt pētniecības rezultātus komersantiem, biznesa organizācijām un
potenciālajiem investoriem
- apkopot informāciju par jomas pētniecisko organizāciju piedāvātajiem
pakalpojumiem
- kopā ar jomas pētniecības organizācijām apzināt Latvijas uzņēmumu
inovāciju vajadzības
Prasības pretendentiem:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- vēlama pieredze pētniecības, uzņēmējdarbības vai komercializācijas darbā
enerģētikas jomā
- pieredze dokumentu izstrādāšanā un normatīvo aktu piemērošanā
- zināšanas par zinātnisko institūciju darbību Latvijā
- zināšanas par komercializācijas procesu
- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- ļoti labas komunikācijas un prezentācijas prasmes
- augsta atbildība, precizitāte un uz rezultātu orientēta pieeja darbam
- angļu valodas zināšanas (vismaz B2 līmenī)
- labas spējas apkopot, sistematizēt un analizēt lielu informācijas apjomu
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā
- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas
- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 1052,00 EUR, 2. kategorija:
1209,00 EUR, 3. kategorija: 1382,00 EUR (bruto) un sociālās
garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta
kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniedzot vai nosūtot pa pastu
LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai nosūtot uz
e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi
"Vadošais eksperts enerģētikas jomā".
Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
otrajai kārtai.
Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu
par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Papildu informācija iegūstama, zvanot pa tālr. 67039407 vai 67039403.
OP 2017/117.AKK12
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921)
izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amatu - iekšējais auditors Audita
nodaļā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- otrā līmeņa augstākā izglītība veselības aprūpē, tiesību zinātnēs, ekonomikas,
vadības vai finanšu jomā
- darba pieredze iekšējā audita vai stratēģiskās plānošanas, kvalitātes vai
risku vadības jomā (ne mazāk kā 1 gads)
- zināšanas iekšējās kontroles un iekšējā audita jomā
- valsts pārvaldes tiesību aktu pārzināšana
- spēja analizēt liela apjoma informāciju, izdarīt secinājumus
- labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku
- prasme plānot savu darbu, spēja strādā komandā, iniciatīva, precizitāte,
ētiskums
Galvenie pienākumi:
- veikt iekšējos auditus un novērtēt iekšējās kontroles sistēmas
efektivitāti
- uzraudzīt iekšējo auditu ieteikumu ieviešanas gaitu
- veikt pārbaudes un sniegt konsultācijas
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 14
kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī",
Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876017, vai sūtot uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.
OP 2017/117.AKK13
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Vides aizsardzības departamenta
Vides kvalitātes un atkritumu apsaimniekošanas nodaļas vecākā referenta valsts
civildienesta ierēdņa amatu
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība ģeoloģijā,
ģeogrāfijā, vides zinātnē vai vides pārvaldībā
- pieredze un zināšanas jautājumos, kas saistīti ar zemes dzīļu izmantošanu
un aizsardzību un dabas resursu racionālu izmantošanu
- izpratne par valsts pārvaldes iekārtu un vēlama pieredze darbā valsts
pārvaldē vai pašvaldībā
- vēlama pieredze normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu
izstrādāšanā un ieviešanā
- vēlama pieredze darbā ar Eiropas Savienības un starptautiskās sadarbības
jautājumiem
- angļu valodas zināšanas sava amata pienākumu veikšanai nepieciešamajā
līmenī
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, orientācija uz rezultātu
sasniegšanu
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (amatam noteikts 36. saimes "Politikas
plānošana" III līmenis un 12. mēnešalgu grupa; mēnešalga no 1006 līdz
1080 euro) un sociālās garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- radošu, daudzveidīgu darbu un atsaucīgus kolēģus
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae (CV),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, apliecinājums par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokuments par izglītības
akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citi
dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 20 dienu laikā
no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības
ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv.
Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta likuma
7.panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv
sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.
OP 2017/117.AKK14
Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228;
www.lad.gov.lv) aicina darbā ZIVSAIMNIECĪBAS UN
VALSTS ATBALSTA DEPARTAMENTA VALSTS ATBALSTA DAĻAS VECĀKO REFERENTU (ierēdņa
amats uz nenoteiktu laiku)
Valsts atbalsta daļas komanda, kuras galvenie uzdevumi ir procedūru un citu
iesniegumu administrēšanai nepieciešamo dokumentu izstrāde, atbalsta
pretendentu iesnieguma pieņemšana un izvērtēšana atbilstoši atbalsta saņemšanas
nosacījumiem, kā arī pārbaužu veikšana uz vietas, meklē atbildīgu un pozitīvu
kolēģi!
JA TEV PIEMĪT SPĒJA
aktīvi rīkoties, lai sasniegtu mērķus un uzņemties atbildību, izzināt un
izprast klientu vajadzības, piemeklēt atbilstošākos risinājumus, formulēt un
izteikt rakstveidā viedokli par kompetencē esošiem jautājumiem, pieņemt
konkrētus lēmumus, izvērtējot iespējamos riskus, tad
MĒS TEV UZTICĒSIM
izvērtēt valsts atbalsta iesniegumus un maksājuma dokumentus, sagatavot
atbildes uz mūsu klientu iesniegumiem, doties darba braucienos, lai veiktu
pārbaudes un vizītes uz vietas, darboties ar IT sistēmām un datubāzēm un veikt
precīzu darbu ar dokumentiem.
MĒS NO TEVIS SAGAIDĀM
augstāko izglītību, vēlams lauksaimniecības, ekonomikas vai finanšu jomā,
profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai pēdējo piecu gadu laikā,
izpratni par Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem, vēlams zināšanas
grāmatvedībā, labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas), B kategorijas autovadītāja
apliecību.
Ja tu atbilsti Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, tad
piesakies un kļūsti par daļu no LAD komandas, jo mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- pozitīvu darba vidi, atsaucīgu un draudzīgu kolēģu komandu
- darbavietu Rīgā
Pieteikties vari, sūtot CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai 15 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" uz e-pasta adresi darbs@lad.gov.lv
vai sūtot pa pastu/iesniedzot personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981. Tālr.
uzziņām 67027697, 27877187.
OP 2017/117.AKK15
Atvasināta publiska persona (APP) "Agroresursu
un ekonomikas institūts" izsludina konkursu uz institūta direktora amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- maģistra vai doktora grāds lauksaimniecības, bioloģijas un vides zinātnē, inženierzinātnē
vai sociālajās zinātnēs, vai saistītās nozarēs
- administratīvā darba pieredze
- pieredze projektu vadīšanā un/vai piesaistē
- labas angļu un vēlamas krievu valodas zināšanas
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- augsta atbildības izjūta un mērķtiecīgums
- prasme strādāt komandā
- teicamas komunikācijas prasmes
- labas prasmes darbā ar datoru un citām tehnoloģijām
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- vērtīgu pieredzi un profesionālās izaugsmes iespējas
- konkurētspējīgu un uz darbības rezultātiem orientētu atalgojumu un
sociālās garantijas
Konkursam iesniedzamie dokumenti:
- motivēts iesniegums par piedalīšanos konkursā
- dzīves un darba gājuma apraksts (Curriculum Vitae - CV), kurā norādīti pretendentu prasībās minētie
nosacījumi
- augstāko izglītību un zinātniskos grādus apliecinošo dokumentu kopijas
- citas kompetenci un kvalifikāciju apliecinošo dokumentu kopijas
- atsauksmes no iepriekšējām darbavietām, ja tādas ir
Dokumenti ar norādi "Agroresursu un
ekonomikas institūta direktora amata konkursam" iesniedzami institūta
sekretariātā vai nosūtāmi pa pastu mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī", adrese: Struktoru iela
14, Rīga, LV-1039, vai arī, iepriekš saskaņojot, nosūtāmi pa e-pastu: arei@arei.lv. Tālr. uzziņām 67552909.