Laidiens: 13.06.2017., Nr. 117

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/117.AKK1

LATVIJAS SPORTA PEDAGOĢIJAS AKADĒMIJA IZSLUDINA KONKURSU uz

- vadošā pētnieka amatu sporta zinātnē - 2 amata vietas (nepieciešams doktora grāds)

- pētnieka amatu sporta zinātnē - 1 amata vieta (nepieciešams maģistra grāds) LSPA Sporta zinātnes daļā

Amata pretendentiem jāiesniedz šādi dokumenti:

- rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā

- dokumentu kopijas, kas apliecina nepieciešamos zinātniskos un akadēmiskos grādus

- dzīvesgaitas apraksts (Curriculum Vitae) Europass formātā

- zinātnisko publikāciju un saņemto patentu saraksts (par pēdējiem sešiem gadiem)

- zinātniskās un pedagoģiskās kvalifikācijas un organizatoriskās kompetences anketa ar visām tajā norādīto dokumentu kopijām un apliecinājumiem

- saraksts par piedalīšanos ar referātiem zinātniskajās konferencēs (par pēdējiem sešiem gadiem)

- zinātnisko projektu un grantu saraksts, kuru izpildē pretendents ir piedalījies pēdējo sešu gadu laikā, ar norādi par savu lomu projektā

Dokumenti saskaņā ar nolikumu par akadēmiskā personāla vēlēšanām iesniedzami mēneša laikā pēc sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" LSPA zinātniskajai sekretārei Rīgā, Brīvības gatvē 333, 221. kabinetā.

Uzziņas pa tālruni 67543355 (Irēna Dravniece).


OP 2017/117.AKK2

Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - JURISKONSULTS (uz noteiktu laiku) Maksātnespējas procesa nodrošinājuma departamentā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- administratīvo un civiltiesību un maksātnespējas procesu reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana

- analītiskā domāšana, iniciatīva, komunikācija, ētiskums

- prasme lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru

- vēlama darba pieredze tiesību vai valsts pārvaldes jomā

Amata pienākumi:

- iesniegumu, kas saistīti ar maksātnespējas procesa depozīta izmaksu segšanu, izskatīšana un lēmumu projektu sagatavošana

- informācijas pieprasījuma, atbildes u. c. vēstuļu projektu sagatavošana

- Maksātnespējas administrācijas kreditora prasījumu tiesību izmantošanas/realizācijas iespējas maksātnespējas procesos, kuros Maksātnespējas administrācija ir kreditors, kontrolēšana

Mēs piedāvājam:

- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas

- mēnešalgu no 835 EUR līdz 1190 EUR (pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši piešķirtajai kategorijai)

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Maksātnespējas administrācija, reģ. Nr. 90001287943, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasta adrese: konkurss@mna.gov.lv.


OP 2017/117.AKK3

Dabas aizsardzības pārvalde izsludina konkursu uz Pierīgas reģionālās administrācijas vecākā valsts vides inspektora ierēdņa vietu uz nenoteiktu laiku (pilna darba slodze)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vides, dabaszinību vai meža zinātnēs

- zināšanas un praktiskā pieredze darbā ar dabas un vides aizsardzību regulējošiem normatīvajiem un tiesību aktiem, kā arī sugu un biotopu atpazīšanas prasmes tiks uzskatītas par priekšrocību

- augsta atbildības izjūta, prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- labas komunikācijas, argumentācijas un sadarbības prasmes

- prasme strādāt komandā

- labas prasmes darbam ar biroja tehniku un MS Office programmatūru

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- svešvalodas zināšanas (vēlamas angļu un krievu valodas zināšanas)

Galvenie darba pienākumi:

- īpaši aizsargājamo dabas teritoriju, sugu, biotopu, mikroliegumu aizsardzību un izmantošanu regulējošo normatīvo aktu ievērošanas kontrole

- sagatavot dokumentus un administratīvos aktus dabas aizsardzības jomā

- sabiedrības informēšana un izglītošana dabas aizsardzības jomā

- dalība iestādes rosināto projektu realizācijā

Piedāvājam:

- veselības apdrošināšanas polisi

- ikgadējo apmaksāto papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām atbilstoši amata pienākumu izpildes rezultātiem

- amata pienākumu veikšanai nepieciešamo mobilo sakaru pakalpojumu apmaksu

- iespēju izmantot dienesta autotransportu amata pienākumu veikšanai

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas, apmeklējot seminārus un mācību kursus

- ērtu un komfortablu darba vidi draudzīgā kolektīvā

- iespēju iegūt unikālu pieredzi vadošajā dabas aizsardzības iestādē valstī

Mēnešalga: no 730 līdz 760 euro (bruto) pēc pārbaudes laika beigām, atbilstoši piešķirtajai kategorijai.

Amats klasificēts 26.3. amatu apakšsaimē, III līmenī, 9. mēnešalgu grupā.

Pārbaudes laiks: 3 mēneši.

Biroja adrese: "Meža māja", Ķemeri, Jūrmala, LV-2012.

Pārraugāmās teritorijas atrodas Jelgavas pilsētā un Jelgavas novadā, Ozolnieku, Bauskas, Vecumnieku, Iecavas, Rundāles, Dobeles, Tērvetes un Auces novadā.

Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas Dabas aizsardzības pārvaldes Pierīgas reģionālajā administrācijā "Meža mājā", Ķemeros, Jūrmalā, LV-2012, vai e-pastā: pieriga@daba.gov.lv. Tālr. uzziņām 67730078, 26197314.


OP 2017/117.AKK4

Dabas aizsardzības pārvalde izsludina konkursu uz Pierīgas reģionālās administrācijas vecākā eksperta ierēdņa vietu uz noteiktu laiku (pilna darba slodze līdz 31.05.2020.)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vides, dabaszinību vai meža zinātnēs

- zināšanas un praktiskā pieredze darbā ar dabas un vides aizsardzību regulējošiem tiesību aktiem tiks uzskatīta par priekšrocību

- zināšanas sugu un biotopu noteikšanā

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- augsta atbildības izjūta

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- labas datora lietošanas prasmes

- svešvalodas zināšanas (vēlamas angļu un krievu valodas zināšanas)

Galvenie amata pienākumi:

- dabas aizsardzību regulējošajos normatīvajos aktos paredzēto atļauju un saskaņojumu projektu sagatavošana

- citu dokumentu un administratīvo aktu sagatavošana dabas aizsardzības jomā

- sabiedrības informēšana un izglītošana dabas aizsardzības jomā

- dalība iestādes rosināto projektu realizācijā

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- vērtīgu pieredzi, profesionālās izaugsmes iespējas

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- veselības apdrošināšanas polisi

- ikgadējo apmaksāto papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām atbilstoši amata pienākumu izpildes rezultātiem

- amata pienākumu veikšanai nepieciešamo mobilo sakaru pakalpojumu apmaksu

- iespēju izmantot dienesta autotransportu amata pienākumu veikšanai

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas, apmeklējot seminārus un mācību kursus

- ērtu un komfortablu darba vidi draudzīgā kolektīvā

- iespēju iegūt unikālu pieredzi vadošajā dabas aizsardzības iestādē valstī

Mēnešalga: no 730 līdz 760 euro (bruto) pēc pārbaudes laika beigām, atbilstoši piešķirtajai kategorijai.

Amats klasificēts 10. amatu apakšsaimē, III līmenī, 10. mēnešalgu grupā.

Pārbaudes laiks: 3 mēneši.

Darbavieta: biroja adrese: "Meža māja", Ķemeri, Jūrmala, LV-2012.

Pārraugāmās teritorijas atrodas: Jelgavas pilsētā un Jelgavas novadā, Ozolnieku, Bauskas, Vecumnieku, Iecavas, Rundāles, Dobeles, Tērvetes un Auces novadā.

Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas Dabas aizsardzības pārvaldes Pierīgas reģionālajā administrācijā "Meža mājā", Ķemeros, Jūrmalā, LV-2012, vai e-pastā: pieriga@daba.gov.lv. Tālr. uzziņām 67730078, 26197314.


OP 2017/117.AKK5

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz 2 vakantajām ierēdņa amata vietām - Bērnu un ģimenes politikas departamenta vecākais referents (uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- sagatavot attīstības plānošanas dokumentus un tiesību aktu projektus adopcijas jomā

- realizēt nacionālā un ārvalstu adopcijas procesa tiesisko mehānismu atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajam (informācijas sniegšana par adopcijas jautājumiem un norīkojuma par personīgu iepazīšanos ar bērnu sagatavošana, iesniegto adoptētāja dokumentu pārbaude atbilstībai tiesību aktiem, adopcijas atļauju vai atteikumu sagatavošana ārvalstu adopcijai u. c.)

- datu par adoptētājiem no Latvijas un ārvalstīm, adoptējamiem bērniem ievadīšana datubāzēs, to aktualizēšana atbilstoši turpmākajam adopcijas procesam

- sniegt konsultācijas par nacionālo un ārvalstu adopciju adoptētājiem, bērnu ārpusģimenes aprūpes iestādēm, bāriņtiesām (izņemot jautājumus, kas skar bāriņtiesu pamatdarbību, piemēram, lietu nomenklatūra, lēmumu noformēšana u. c.), ārvalstu kompetentajām iestādēm

- saziņa par adopcijas procesu ar ārvalstu kompetentajām iestādēm, ārvalstu vēstniecībām

- pārstāvēt ministrijas viedokli ārpusģimenes, jo īpaši adopcijas jautājumos

- piedalīties sabiedrības informēšanā par adopciju (dažādu informatīvo materiālu sagatavošana un informatīvu pasākumu organizēšana un piedalīšanās tajos)

- sagatavot atbildes uz iesniegtajiem iesniegumiem par adopcijas jautājumiem

- veikt darbības ar dokumentiem, nodrošinot to identificēšanu, sistematizāciju, apriti, izpildi un saglabāšanu līdz nodošanai ministrijas arhīvā vai līdz glabāšanas termiņa beigām

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās vai tiesību zinātnēs

- labas zināšanas ārpusģimenes aprūpes un bērnu tiesību aizsardzības jautājumos

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību, analītiskas prasmes, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, labas angļu un krievu valodas zināšanas

- labas komunikācijas un saskarsmes prasmes, spēja veidot plašu profesionālo kontaktu tīklu un izmantot to profesionālo mērķu sasniegšanai

- labas datorprasmes un citas biroja tehnikas lietošanas prasmes

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 36. saimes II līmenis un 9. mēnešalgu grupa) un sociālās garantijas

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- radošu, daudzveidīgu darbu un atsaucīgus kolēģus

- darbavietu Rīgas centrā

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: zanda.reinfelde-sausa@lm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67021585.


OP 2017/117.AKK6

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Liepājas filiāles ESF projekta "Jauniešu garantijas" (Nr. 7.2.1.1/15/1/001) karjeras konsultanta amatu (1 amata vieta uz noteiktu laiku, projekta norises laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā vai 2. līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams psiholoģijā, pedagoģijā, sociālajā darbā vai izglītības zinātnē ar kvalifikāciju karjeras konsultants)

- darba pieredze karjeras konsultēšanā (ne mazāk kā divi gadi)

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē

- pieredze darbā ar datu analīzi, pārskatu sagatavošanu un dokumentu projektu izstrādi

- Latvijas Republikā un Eiropas Savienībā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- konsultēšanas prasmes

- zināšanas par personāla atlases procesu

- komunikācijas, plānošanas, kontroles un analītiskās prasmes

- vēlamas krievu un angļu valodu zināšanas

- prasme strādāt ar datoru (MS Word, Excel) lietotāja līmenī un biroja tehniku

Amata mērķis: palielināt nodarbinātībā, izglītībā vai apmācībās neiesaistītu jauniešu nodarbinātību un izglītības ieguvi projekta "Jauniešu garantijas" ietvaros. Sniegt karjeras konsultācijas un nodrošināt karjeras vadību jauniešiem bezdarbniekiem. Organizēt konkurētspējas paaugstināšanas pasākumus.

Galvenie amata pienākumi: mērķtiecīgi plānot un sniegt individuālās un grupas karjeras konsultācijas. Plānot un sniegt individuālās diagnosticējošās un grupu informatīvās karjeras konsultācijas. Nodrošināt klientam atbalstu profesionālās piemērotības un pārkvalifikācijas jautājumu risināšanā. Sniegt informāciju klientiem par darba tirgus aktuālajām tendencēm un izglītības iespējām.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 570,00 EUR, 2. kategorija: 635,00 EUR, 3. kategorija: 700,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Liepājas filiālē Graudu ielā 50, Liepājā, LV-3401, vai jānosūta uz e-pasta adresi liepaja@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 63422404, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts aģentūras Liepājas filiālē.


OP 2017/117.AKK7

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Ventspils filiāles ESF projekta "Jauniešu garantijas" (Nr. 7.2.1.1/15/1/001) karjeras konsultanta amatu (1 amata vieta uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā vai 2. līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams psiholoģijā, pedagoģijā, sociālajā darbā vai izglītības zinātnē ar kvalifikāciju karjeras konsultants)

- darba pieredze karjeras konsultēšanā (ne mazāk kā divi gadi)

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē

- pieredze darbā ar datu analīzi, pārskatu sagatavošanu un dokumentu projektu izstrādi

- Latvijas Republikā un Eiropas Savienībā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- konsultēšanas prasmes

- zināšanas par personāla atlases procesu

- komunikācijas, plānošanas, kontroles un analītiskās prasmes

- vēlamas krievu un angļu valodu zināšanas

- prasme strādāt ar datoru (MS Word, Excel) lietotāja līmenī un biroja tehniku

Amata mērķis: palielināt nodarbinātībā, izglītībā vai apmācībās neiesaistītu jauniešu nodarbinātību un izglītības ieguvi projekta "Jauniešu garantijas" ietvaros. Sniegt karjeras konsultācijas un nodrošināt karjeras vadību jauniešiem bezdarbniekiem. Organizēt konkurētspējas paaugstināšanas pasākumus.

Galvenie amata pienākumi: mērķtiecīgi plānot un sniegt individuālās un grupas karjeras konsultācijas. Plānot un sniegt individuālās diagnosticējošās un grupu informatīvās karjeras konsultācijas. Nodrošināt klientam atbalstu profesionālās piemērotības un pārkvalifikācijas jautājumu risināšanā. Sniegt informāciju klientiem par darba tirgus aktuālajām tendencēm un izglītības iespējām.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 570,00 EUR, 2. kategorija: 635,00 EUR, 3. kategorija: 700,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Ventspils filiālē Lakstīgalu ielā 1, Ventspilī, LV-3601, vai jānosūta uz e-pasta adresi ventspils@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 63626559, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts aģentūras Ventspils filiālē.


OP 2017/117.AKK8

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Jelgavas filiāles ESF projekta "Jauniešu garantijas" (Nr. 7.2.1.1/15/1/001) koordinējošā eksperta amatu (1 amata vieta, 0,5 slodze uz noteiktu laiku, projekta norises laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība (jurista, ekonomista profesijā uzskatāma par priekšrocību)

- pieredze klientu konsultēšanā

- vēlama pieredze nodarbinātības jomā

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana

- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērst riskus

- spēja identificēt problēmas, izprast to rašanās cēloņus un piedāvāt risinājumu

- labas organizatora un komunikācijas prasmes, uz klientu orientēta saskarsme, vērsta uz darba pozitīvu rezultātu

- vēlamas pamatzināšanas finanšu vadības jautājumos

- datorprasmes (MS Word, Excel lietotāja līmenī) un prasme strādāt ar biroja tehniku

Amata mērķis: Darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 7.2.1. specifiskā atbalsta mērķa "Palielināt nodarbinātībā, izglītībā vai apmācībās neiesaistītu jauniešu nodarbinātību un izglītības ieguvi Jauniešu garantijas ietvaros" pasākumu "Aktīvās darba tirgus politikas pasākumu īstenošana jauniešu bezdarbnieku nodarbinātības veicināšanai" ietvaros īstenot atbalsta pasākumus bezdarbniekiem un darba meklētājiem, t.sk. sadarboties ar fiziskām un juridiskām personām un kontrolēt ar tām uzņemto līgumu izpildi pasākumu ietvaros.

Galvenie amata pienākumi: nodrošināt ESF projekta "Jauniešu garantijas" (Nr. 7.2.1.1/15/1/001) īstenošanu filiālē - informēt un piesaistīt darba devējus pasākuma īstenošanai un piedalīties to izvēlē atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajai kārtībai; nodrošināt līgumu slēgšanu ar izvēlētajiem darba devējiem, sekot minēto līgumsaistību izpildei; veikt projektā iesaistāmo bezdarbnieku atlasi un norīkošanu dalībai pasākumā; plānot, uzskaitīt un uzraudzīt finanšu līdzekļu izlietojumu; veikt dokumentu ievietošanu un datu ievadi informācijas sistēmās atbilstoši noteiktajām prasībām un termiņiem u. c.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 285,00 EUR, 2. kategorija: 317,50 EUR, 3. kategorija: 350,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Jelgavas filiālē Jelgavā, Skolotāju ielā 3, LV-3001, vai jānosūta uz e-pasta adresi jelgava@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 63026686, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts aģentūras Jelgavas filiālē.


OP 2017/117.AKK9

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - vecākais/-ā eksperts/-e (uz noteiktu laiku) Komercdarbības atbalsta kontroles departamentā

Komercdarbības atbalsta kontroles departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina nacionālās politikas komercdarbības atbalsta kontroles jomā izstrādi un īstenošanu.

Ja tev ir:

- augstākā izglītība ekonomikā, finansēs vai vadības zinātnē vai tiesību zinātnēs

- vēlama 2 gadu pieredze ekonomikas/vadības zinātņu/tiesību zinātņu/finanšu specialitātei atbilstošos amatos

- vēlama vismaz 1 gada pieredze darbā tiešajā valsts pārvaldē pēdējo 5 gadu laikā

- labas latviešu un angļu valodas zināšanas,

- izpratne par valsts pārvaldes procesiem, zināšanas par komercdarbības atbalsta kontroles jomu tiks uzskatītas par priekšrocību

- labas iemaņas darbā ar datoru

- analītiskā domāšana un iniciatīva, kā arī spēja plānot un organizēt savu darbu

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Pievienojies Komercdarbības atbalsta kontroles departamenta kolektīvam, un mēs tev uzticēsim veikt šādus pienākumus:

- veikt plānoto atbalsta programmu izvērtēšanu un gatavot atzinumus par normatīvo aktu projektiem no komercdarbības atbalsta kontroles viedokļa

- gatavot metodoloģiskos materiālus un sniegt konsultācijas par valsts atbalsta kontroles normu piemērošanu

- pārstāvēt departamentu un ministriju apspriedēs, tai skaitā ES institūciju organizētajās komercdarbības atbalsta kontroles ekspertu sanāksmēs

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts fiskālās politikas plānošana un izpilde" II A līmenis un 10. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.


OP 2017/117.AKK10

Nacionālo bruņoto spēku (NBS) Nodrošinājuma pavēlniecības 2. reģionālais nodrošinājuma centrs izsludina konkursu uz Apgādes vada Infrastruktūras grupas lidostu būvinženiera (civilā darbinieka) amatu Ķeguma novadā, Rembates pagastā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (lidostu būvinženiera vai ceļu būvinženiera kvalifikācija)

- praktiska pieredze ceļu būves un apkalpošanas nozarē tiks uzskatīta par priekšrocību

- ļoti labas angļu valodas zināšanas (mutiski un rakstiski)

- ļoti labas iemaņas darbā ar datoru, prasme strādāt ar MS Office (Word, Excel, Power Point)

- komunikācijas un sadarbības prasmes, prasme definēt problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi

- spēja patstāvīgi organizēt savu darbu un uzņemties atbildību

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Darba pienākumi:

- lidlauka seguma defektācija

- lidlauka segumu trūkumu novēršanas plāna izstrāde

- lidlauka segumu defektu novēršanas organizācija

- specifisko iepirkumu organizēšana un specifikāciju izstrāde

Mēs piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu NBS Aviācijas bāzē (valsts pārvalde), kur ikdienā notiek intensīvi militāro gaisa kuģu lidojumi no daudzām NATO valstīm

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas, apmeklējot dažāda līmeņa kursus Latvijā un ārvalstīs

- sociālās garantijas atbilstošas valsts pārvaldē noteiktajam

- apmaksātu veselības apdrošināšanu

- bruto mēnešalgu no 830 EUR līdz 1287 EUR (mēnešalga atbilstoši amatam noteiktajai 20. saimei "Inženiertehniskie darbi", III līmenim un 10. mēnešalgu grupai. Mēnešalga ir atkarīga no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)

- bezmaksas transports no Rīgas un Aizkraukles nokļūšanai uz "NBS Aviācijas bāzi" un atpakaļ

- kompleksās pusdienas NBS Aviācijas bāzes ēdnīcā (par samaksu, līdz EUR 2,30)

- trenažieru zāles un dažādu sporta laukumu izmantošanu fizisko formu uzturēšanai

- draudzīgu un atsaucīgu kolektīvu

Motivēta pieteikuma vēstule, CV, izglītību un kvalifikācijas apliecinošu dokumentu kopijas, jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas NBS NP 2. RNC Personālsastāva un administrēšanas nodaļai "NBS Aviācijas bāze", Rembates pagasts, Ķeguma novads, LV-5016. Tālr. uzziņām 65055303, e-pasta adrese: inga.muizniece@mil.lv.


OP 2017/117.AKK11

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Tehnoloģiju departamenta Tehnoloģiju skautu nodaļas vadošā eksperta amatu (darbinieka amata vieta uz noteiktu laiku - līdz 2018. gada 31. decembrim)

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra meklē darbinieku, kura galvenais uzdevums būs inovatīvu tehnoloģiju meklēšana un attīstīšana publiskajās pētniecības organizācijās enerģētikas jomā.

Galvenie amata pienākumi:

- kopā ar pētniecības organizācijām identificēt potenciāli komercializējamos pētniecības rezultātus, palīdzēt formulēt idejas un sagatavot pētniecības rezultātu mārketinga un prezentēšanas materiālus

- prezentēt pētniecības rezultātus komersantiem, biznesa organizācijām un potenciālajiem investoriem

- apkopot informāciju par jomas pētniecisko organizāciju piedāvātajiem pakalpojumiem

- kopā ar jomas pētniecības organizācijām apzināt Latvijas uzņēmumu inovāciju vajadzības

Prasības pretendentiem:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- vēlama pieredze pētniecības, uzņēmējdarbības vai komercializācijas darbā enerģētikas jomā

- pieredze dokumentu izstrādāšanā un normatīvo aktu piemērošanā

- zināšanas par zinātnisko institūciju darbību Latvijā

- zināšanas par komercializācijas procesu

- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- ļoti labas komunikācijas un prezentācijas prasmes

- augsta atbildība, precizitāte un uz rezultātu orientēta pieeja darbam

- angļu valodas zināšanas (vismaz B2 līmenī)

- labas spējas apkopot, sistematizēt un analizēt lielu informācijas apjomu

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā

- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas

- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 1052,00 EUR, 2. kategorija: 1209,00 EUR, 3. kategorija: 1382,00 EUR (bruto) un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniedzot vai nosūtot pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai nosūtot uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi "Vadošais eksperts enerģētikas jomā".

Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai.

Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Papildu informācija iegūstama, zvanot pa tālr. 67039407 vai 67039403.


OP 2017/117.AKK12

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921) izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amatu - iekšējais auditors Audita nodaļā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- otrā līmeņa augstākā izglītība veselības aprūpē, tiesību zinātnēs, ekonomikas, vadības vai finanšu jomā

- darba pieredze iekšējā audita vai stratēģiskās plānošanas, kvalitātes vai risku vadības jomā (ne mazāk kā 1 gads)

- zināšanas iekšējās kontroles un iekšējā audita jomā

- valsts pārvaldes tiesību aktu pārzināšana

- spēja analizēt liela apjoma informāciju, izdarīt secinājumus

- labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku

- prasme plānot savu darbu, spēja strādā komandā, iniciatīva, precizitāte, ētiskums

Galvenie pienākumi:

- veikt iekšējos auditus un novērtēt iekšējās kontroles sistēmas efektivitāti

- uzraudzīt iekšējo auditu ieteikumu ieviešanas gaitu

- veikt pārbaudes un sniegt konsultācijas

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 14 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī", Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876017, vai sūtot uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.


OP 2017/117.AKK13

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Vides aizsardzības departamenta Vides kvalitātes un atkritumu apsaimniekošanas nodaļas vecākā referenta valsts civildienesta ierēdņa amatu

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība ģeoloģijā, ģeogrāfijā, vides zinātnē vai vides pārvaldībā

- pieredze un zināšanas jautājumos, kas saistīti ar zemes dzīļu izmantošanu un aizsardzību un dabas resursu racionālu izmantošanu

- izpratne par valsts pārvaldes iekārtu un vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē vai pašvaldībā

- vēlama pieredze normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādāšanā un ieviešanā

- vēlama pieredze darbā ar Eiropas Savienības un starptautiskās sadarbības jautājumiem

- angļu valodas zināšanas sava amata pienākumu veikšanai nepieciešamajā līmenī

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (amatam noteikts 36. saimes "Politikas plānošana" III līmenis un 12. mēnešalgu grupa; mēnešalga no 1006 līdz 1080 euro) un sociālās garantijas

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- radošu, daudzveidīgu darbu un atsaucīgus kolēģus

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv.

Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.


OP 2017/117.AKK14

Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv) aicina darbā ZIVSAIMNIECĪBAS UN VALSTS ATBALSTA DEPARTAMENTA VALSTS ATBALSTA DAĻAS VECĀKO REFERENTU (ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku)

Valsts atbalsta daļas komanda, kuras galvenie uzdevumi ir procedūru un citu iesniegumu administrēšanai nepieciešamo dokumentu izstrāde, atbalsta pretendentu iesnieguma pieņemšana un izvērtēšana atbilstoši atbalsta saņemšanas nosacījumiem, kā arī pārbaužu veikšana uz vietas, meklē atbildīgu un pozitīvu kolēģi!

JA TEV PIEMĪT SPĒJA

aktīvi rīkoties, lai sasniegtu mērķus un uzņemties atbildību, izzināt un izprast klientu vajadzības, piemeklēt atbilstošākos risinājumus, formulēt un izteikt rakstveidā viedokli par kompetencē esošiem jautājumiem, pieņemt konkrētus lēmumus, izvērtējot iespējamos riskus, tad

MĒS TEV UZTICĒSIM

izvērtēt valsts atbalsta iesniegumus un maksājuma dokumentus, sagatavot atbildes uz mūsu klientu iesniegumiem, doties darba braucienos, lai veiktu pārbaudes un vizītes uz vietas, darboties ar IT sistēmām un datubāzēm un veikt precīzu darbu ar dokumentiem.

MĒS NO TEVIS SAGAIDĀM

augstāko izglītību, vēlams lauksaimniecības, ekonomikas vai finanšu jomā, profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai pēdējo piecu gadu laikā, izpratni par Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem, vēlams zināšanas grāmatvedībā, labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas), B kategorijas autovadītāja apliecību.

Ja tu atbilsti Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, tad piesakies un kļūsti par daļu no LAD komandas, jo mēs tev piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- pozitīvu darba vidi, atsaucīgu un draudzīgu kolēģu komandu

- darbavietu Rīgā

Pieteikties vari, sūtot CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" uz e-pasta adresi darbs@lad.gov.lv vai sūtot pa pastu/iesniedzot personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981. Tālr. uzziņām 67027697, 27877187.


OP 2017/117.AKK15

Atvasināta publiska persona (APP) "Agroresursu un ekonomikas institūts" izsludina konkursu uz institūta direktora amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- maģistra vai doktora grāds lauksaimniecības, bioloģijas un vides zinātnē, inženierzinātnē vai sociālajās zinātnēs, vai saistītās nozarēs

- administratīvā darba pieredze

- pieredze projektu vadīšanā un/vai piesaistē

- labas angļu un vēlamas krievu valodas zināšanas

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- augsta atbildības izjūta un mērķtiecīgums

- prasme strādāt komandā

- teicamas komunikācijas prasmes

- labas prasmes darbā ar datoru un citām tehnoloģijām

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- vērtīgu pieredzi un profesionālās izaugsmes iespējas

- konkurētspējīgu un uz darbības rezultātiem orientētu atalgojumu un sociālās garantijas

Konkursam iesniedzamie dokumenti:

- motivēts iesniegums par piedalīšanos konkursā

- dzīves un darba gājuma apraksts (Curriculum Vitae - CV), kurā norādīti pretendentu prasībās minētie nosacījumi

- augstāko izglītību un zinātniskos grādus apliecinošo dokumentu kopijas

- citas kompetenci un kvalifikāciju apliecinošo dokumentu kopijas

- atsauksmes no iepriekšējām darbavietām, ja tādas ir

Dokumenti ar norādi "Agroresursu un ekonomikas institūta direktora amata konkursam" iesniedzami institūta sekretariātā vai nosūtāmi pa pastu mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī", adrese: Struktoru iela 14, Rīga, LV-1039, vai arī, iepriekš saskaņojot, nosūtāmi pa e-pastu: arei@arei.lv. Tālr. uzziņām 67552909.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2017/117.AKR1

Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Statistikas metodoloģijas un kvalitātes departamenta Statistikas plānošanas un standartizācijas daļas vecākās referentes ierēdnes amatā uz noteiktu laiku 12.06.2017. iecelta ANCE SVĀRUPA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)