Laidiens: 12.06.2017., Nr. 116

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/116.AKK1

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, reģistrācijas Nr. 90000054163, izsludina konkursu uz Rēzeknes nodaļas VADĪTĀJA VIETNIEKA ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams - tiesību zinātnēs)

- izpratne par Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes sniegtajiem pakalpojumiem

- praktiskā darba pieredze, sagatavojot administratīvos aktus

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- ļoti labas krievu valodas zināšanas

- labas angļu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē kvalitatīvi konsultēt un apkalpot klientus ar migrāciju saistītos jautājumos

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē

Galvenie amata pienākumi:

- konsultēt klientus ar migrāciju saistītos jautājumos

- sagatavot atbilžu projektus uz klientu iesniegumiem, sūdzībām

- sastādīt un izskatīt administratīvo pārkāpumu protokolus

- koordinēt darbu, kas saistīts ar uzturēšanās atļauju un reģistrācijas apliecību izsniegšanu reģistrēšanu un anulēšanu

- koordinēt darbu personu apliecinošu dokumentu jomā

- nodrošināt dokumentu pieņemšanu personu tiesiskā statusa noteikšanai un maiņai

- sagatavot lēmumprojektus nodaļas kompetences jautājumos (uzturēšanās atļauju un reģistrācijas apliecību izsniegšanu, vīzu, izsaukumu un tiesību uz nodarbinātību jautājumos, izbraukšanas rīkojumu un lēmumu par personas piespiedu izraidīšanu no valsts projektu sagatavošana)

Pārvalde piedāvā:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 23. saime, III B līmenis, 9. mēnešalgu grupa)

- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu

- labus darba apstākļus Rēzeknē, Atbrīvošanās alejā 155

Iesniedzamie dokumenti:

- pieteikuma vēstule

- CV

- izglītības dokumenta kopija

Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Konkursa otrā kārta notiks Rīgā, Čiekurkalna 1. līnijā 1.

Dokumentus var iesniegt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis":

- nosūtot pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentam Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-3, Rīgā, LV-1026;

- personīgi Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentā Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-3, Rīgā, LV-1026;

- nosūtot uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv ar norādi "Pieteikums Rēzeknes nodaļas vadītāja vietnieka amatam".

Uzziņas pa tālruni 67219273.


OP 2017/116.AKK2

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats - Sociālās statistikas departamenta Kultūras, izglītības, zinātnes un veselības statistikas daļas vecākais referents (uz noteiktu laiku)

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 800-850 euro, atbilstoši profesionālajai pieredzei

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- profesionālo izaugsmi vienā no lielākajām valsts iestādēm

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, labus darba apstākļus

- darbavietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- veikt zinātnes un augstākās izglītības statistikas datu loģisko un matemātisko kontroli, analīzi, aprēķinus, lai sagatavotu nepieciešamo kopsavilkumu informāciju

- veikt izglītības administratīvo datu kvalitātes novērtēšanu un iespēju nodrošināt EC Regulas par izglītības statistiku prasības

- nodrošināt atbildes uz informācijas lietotāju datu pieprasījumiem savas kompetences ietvaros

- piedalīties apsekojumu sagatavošanā, organizēšanā, veikšanā, datu kvalitātes novērtēšanā un iegūto rezultātu analīzē zinātnes statistikas jomā

- koordinēt sadarbību ar programmētājiem statistisko pārskatu apstrādes laikā

- komunikācija ar respondentiem datu vākšanas un datu analīzes procesā

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, statistikā, matemātikā, vai socioloģijā

- ļoti labas prasmes darbā ar datoru (MS Office aplikācijas: Excel, Word, Access)

- labas angļu valodas zināšanas

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- pieredze statistikas darbā, pieredze darbā ar datubāzēm un prasmes darbā ar statistisko aprēķinu programmu IBM SPSS Statistics tiek uzskatīta par priekšrocību

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi") un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366792.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.


OP 2017/116.AKK3

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu - vecākais/-ā eksperts/-e Juridiskā departamenta Iepirkumu politikas un valsts nekustamo īpašumu pārvaldīšanas politikas nodaļā

Juridiskais departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina politikas izstrādi publisko iepirkumu, publiskās un privātās partnerības jomā un valsts nekustamo īpašumu pārvaldīšanas jomā.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība, vēlama ekonomikā vai tiesību zinātnēs

- pieredze darbā publiskajā vai privātajā sektorā publisko iepirkumu vai publiskās un privātās partnerības jomā ne mazāk kā trīs gadi pēdējo 5 gadu laikā

- ļoti labas zināšanas un izpratne par publisko iepirkumu vai publiskās un privātās partnerības politikas jautājumiem

- labas zināšanas un izpratne par valsts pārvaldes, kā arī Eiropas Savienības institūciju struktūru un darbību, lēmumu pieņemšanas procesu

- svešvalodu zināšanas, t. sk. ļoti labas angļu valodas zināšanas

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- augsta atbildības izjūta un precizitāte

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Pievienojies Juridiskā departamenta kolektīvam, un mēs tev uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:

- tiesību aktu un attīstības plānošanas dokumentu projektu izstrādi publisko iepirkumu, publiskās un privātās partnerības jomā, kā arī sagatavot nepieciešamo informāciju un pārskatus par attiecīgās politikas izstrādes jautājumiem

- pārstāvēt ministrijas viedokli komunikācijā ar citām publiskām personām un privātpersonām, t. sk. ārvalstu institūcijās vai starptautiskajās organizācijās un Eiropas Savienības līmeņa sanāksmēs

- apkopot un analizēt informāciju un datus, kas saistīti ar valsts politikas veidošanu publisko iepirkumu, publiskās un privātās partnerības jomā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (darbinieka amatam noteikts 36. saimes "Politikas plānošana" III līmenis un 12. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.


OP 2017/116.AKK4

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju projektu nodaļas PROJEKTA VADĪTĀJU (ierēdņa amats uz noteiktu laiku uz 5 gadiem)

Tavi uzdevumi būs nodrošināt 2014.-2020. gada plānošanas perioda Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda finansēto informācijas un komunikācijas tehnoloģiju nozares projektu īstenošanas uzraudzību un kontroli, t. sk. līgumu un to grozījumu gatavošanu, maksājuma pieprasījumu izskatīšanu un pārbaužu veikšanu projektu īstenošanas vietās atbilstoši Eiropas Savienības un Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem.

MĒS PIEDĀVĀJAM pievienoties mūsdienīgai un profesionālai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 874 euro līdz 1197 euro), sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā.

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- vēlama pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā vai ieviešanas uzraudzībā (pieredze informācijas un komunikācijas tehnoloģiju projektu ieviešanā vai uzraudzībā, izglītība vai darba pieredze nozarē tiks uzskatīta par priekšrocību)

- vēlama pieredze grāmatvedības jomā un spēja to lietot projekta ietvaros

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā

- izpratne par Eiropas Savienības fondu projektu vadību un projektu vadības ciklu, kā arī izpratne un spēja labi orientēties normatīvajos dokumentos

- izpratne par publiskā iepirkuma procesu un likumdošanu un spēja to lietot projekta ietvar0s veikto iepirkumu procedūru izskatīšanā

- spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- iniciatīva un elastīga domāšana

- labas komunikācijas spējas

Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju projektu nodaļas projekta vadītājs".

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.


OP 2017/116.AKK5

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Zinātnes attīstības un pētniecības projektu nodaļa VECĀKO EKSPERTU (ierēdņa amats uz noteiktu laiku uz 5 gadiem)

Tavi darba uzdevumi būs nodrošināt Eiropas Savienības fondu projektu ietvaros veikto iepirkumu pirmspārbaudes un iepirkumu pārbaudes, nodrošināt iepirkumu plānu izskatīšanu un atzinumu sniegšanu par tiem, veikt nodaļas darbinieku izskatīto iepirkumu dokumentu virsuzraudzību, nodrošināt projektu īstenošanas uzraudzību un kontroli, izskatot finansējuma saņēmēju iesniegtos maksājuma pieprasījumus un veicot pārbaudes projektu īstenošanas vietās.

MĒS PIEDĀVĀJAM pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 940 euro līdz 1287 euro), sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā.

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- pieredze darbā ar Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanu, administrēšanu, uzraudzību vai kontroli

- pieredze publiskā iepirkuma dokumentācijas un procesa izvērtēšanā

- zināšanas publisko iepirkumu jautājumos

- pamatzināšanas grāmatvedības jautājumos

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā

- izpratne un spēja labi orientēties normatīvajos dokumentos

- vēlamas angļu valodas zināšanas

- spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- iniciatīva un elastīga domāšana

- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas

Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Zinātnes attīstības un pētniecības projektu nodaļas vecākais eksperts".

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.


OP 2017/116.AKK6

LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu Datorikas fakultātē:

- uz vienu vadošā pētnieka amata vietu - datorzinātne un informācijas tehnoloģijas, e- studiju tehnoloģijas un pārvaldība

- uz trim zinātniskā asistenta amata vietām - datorzinātne un informācijas tehnoloģijas, sistēmu analīze, modelēšana un projektēšana

- uz divām zinātniskā asistenta amata vietām - datorzinātne un informācijas tehnoloģijas, datorzinātnes matemātiskie pamati

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā sludinājumā http://www.lu.lv/par/vakances/.

Pieteikšanās termiņš ir līdz 2017. gada 12. jūlijam.

Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personāla departamentā Raiņa bulvārī 19, 128. telpā, Rīgā, LV-1586. Papildu informācija pa tālruni 67033990.


OP 2017/116.AKK7

LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu uz akadēmiskā personāla amata vietām

Atomfizikas un spektroskopijas institūtā:

- uz vienu zinātniskā asistenta amata vietu - fizika, medicīniskā fizika

- uz vienu zinātniskā asistenta amata vietu - fizika, fizikālās metodes un instrumenti

Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātē:

- uz vienu lektora amata vietu - psiholoģija, vispārīgā psiholoģija

- uz divām lektora amata vietām - māksla, plastiskās mākslas vēsture un teorija

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā sludinājumā http://www.lu.lv/par/vakances/.

Pieteikšanās termiņš ir līdz 2017. gada 12. jūlijam.

Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personāla departamentā Raiņa bulvārī 19, 128. telpā, Rīgā, LV-1586. Papildu informācija pa tālruni 67033990.


OP 2017/116.AKK8

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Informācijas sistēmu uzturēšanas un attīstības nodaļas vadītājs (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība datorzinātnēs vai vadības zinību programmās

- divu gadu pieredze vadošā amatā IS vai IT jomā

- darba pieredze IS un programmatūras izstrādes un administrēšanas jomā (ne mazāk kā 2 gadi)

- pieredze datu drošības un personas datu apstrādes un aizsardzības jautājumu risināšanā - ne kā 2 gadi

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un valsts informācijas sistēmu darbību

- vadības, kontroles, mērķu noteikšanas, darbības plānošanas un stratēģiskās plānošanas prasmes

- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus, kā arī pārzināt IT inovatīvus risinājumus

Amata mērķis: vadīt, plānot, organizēt un kontrolēt Informācijas sistēmu uzturēšanas un attīstības nodaļas reglamentā minēto uzdevumu, funkciju savlaicīgu un kvalitatīvu izpildi.

Galvenie amata pienākumi: organizēt normatīvo aktu un citu dokumentu projektu, t. sk. IT stratēģiju, IT resursu nepārtrauktības plāna, izstrādi un sagatavošanu; gatavot informāciju, atzinumus un analīzi par IT attīstību un TIK resursu pilnveidi, sekmējot e-pakalpojumu īstenošanu; piedalīties projektu īstenošanā, līgumu izstrādē un izpildē ar valsts, pašvaldību, sabiedrisko organizāciju un starptautiskajām institūcijām nodarbinātības jomā.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 1216,00 EUR, 2. kategorija: 1399,00 EUR, 3. kategorija: 1598,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūrā K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai jānosūta uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "ISUAN_vadītājs". Informācija pa tālruni 67021794, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.


OP 2017/116.AKK9

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - nodaļas vadītāja vietnieks/-e (uz nenoteiktu laiku) Budžeta departamenta Varas, valdības dienestu un tautsaimniecības finansēšanas nodaļā

Budžeta departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina valsts budžeta izdevumu politikas izstrādi, gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta un tā paskaidrojumu izstrādāšanu, kā arī ar gadskārtējā valsts budžeta likuma un Likuma par budžetu un finanšu vadību izpildi saistītu uzdevumu veikšanu.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā vai finansēs

- pieredze valsts pārvaldes institūcijās ilgāka par gadu

- prasme formulēt un izteikt rakstveidā savu viedokli par kompetencē esošiem jautājumiem

- angļu valodas zināšanas

- labas datora lietotāja prasmes (MS Word, Excel)

-analītiskā domāšana, spēja vienlaicīgi strādāt ar liela apjoma informāciju

- precizitāte, iniciatīva, labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Pievienojies Budžeta departamenta kolektīvam, un mēs tev uzticēsim veikt šādus pienākumus:

- dalību gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta un vidēja termiņa budžeta ietvara likumprojekta sagatavošanā

- atzinumu sagatavošanu par pārraudzībā esošu ministriju iesniegtajiem politikas plānošanas dokumentiem un tiesību aktu projektiem

- dalību valsts budžeta izdevumu pārskatīšanas procesā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts fiskālās politikas plānošana un izpilde" III līmenis un 12. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālr. 67083908.


OP 2017/116.AKK10

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Iekšējā audita nodaļas juriskonsulta ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)

Amata mērķis: juridiskā atbalsta, viedokļa un atzinumu sniegšana savas kompetences jautājumos, ministrijas un tās padotības iestāžu iekšējās kontroles sistēmas novērtēšanā.

Galvenie amata pienākumi:

- veikt amatpersonu/darbinieku atbildības izvērtēšanu un piedalīties ministrijas un tās padotības iestāžu dienesta pārbaužu un disciplinārlietu izmeklēšanā, kā arī sagatavot ar tām saistītos dokumentus

- izvērtēt auditu rezultātā konstatētos pārkāpumus saistībā ar kriminālprocesu ierosināšanu

- izvērtēt ministrijas vai citu iestāžu sagatavoto dokumentu kvalitāti no juridiskā viedokļa un to atbilstību tiesību aktos noteiktajiem uzdevumiem un amatpersonu lēmumiem

- sagatavot tiesību aktu (rīkojumu, lēmumu u. tml.) un sarakstes dokumentu projektus

- piedalīties uz risku novērtējumu balstītu iekšējo auditu veikšanā ministrijā un tās padotībā esošajās iestādēs saskaņā ar Iekšējā audita likumā noteikto, kā arī savas kompetences ietvaros sniegt juridisku atbalstu

- veikt pārbaudes par piešķirtā valsts budžeta finansējuma izlietojumu sporta organizācijās un profesionālās izglītības iestādēs, sniegt ziņojumus par veikto pārbaužu rezultātiem

- veikt Valsts kontroles revīziju ieteikumu ieviešanas uzraudzību, sagatavojot viedokli par ieteikumu ieviešanas gaitu un uzturot Valsts kontroles ieteikumu ieviešanas datubāzi

- piedalīties ārējo un iekšējo auditu ieteikumu ieviešanas uzraudzībā, uzturot ārējo un iekšējo auditu ieteikumu ieviešanas datubāzi

- piedalīties iekšējā audita darba salīdzinošo pārbaužu veikšanā un veikt salīdzinošo pārbaužu ieteikumu ieviešanas uzraudzību

- veikt pārvaldes lēmumu incidentālo (par konkrēto gadījumu) pēcpārbaudi

- sava amata kompetences ietvaros sniegt konsultācijas ministrijas vai padotības iestādes ierēdņiem un darbiniekiem, lai sekmētu ministrijas vai tās padotībā esošās iestādes mērķu sasniegšanu

- sniegt vērtējumu par kopējās pārvaldības procesa pilnveidošanu iestādē, informējot vadību par riskiem un kontroli atbilstošās jomās, efektīvi koordinējot darbību un informācijas apriti starp iekšējiem un ārējiem auditoriem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- darba pieredze valsts pārvaldē vismaz trīs gadi

- darba pieredze juridiskajā darbā vismaz divi gadi

- vēlama pieredze audita vai revīzijas darbā

- zināšanas un pieredze dienesta pārbaužu veikšanas un disciplinārlietu izskatīšanas jautājumos, Valsts pārvaldes iekārtas likuma, Administratīvā procesa likuma, Darba likuma un Valsts civildienesta likumu normu piemērošanā

- zināšanas par valsts administratīvo struktūru un procesiem

- zināšanas par Latvijas Republikas un Eiropas Savienības izglītības, zinātnes, sporta, jaunatnes un valsts valodas politiku un tiesību aktiem

- vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā

- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentēšanas prasmes

- spēja operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisko apstrādi un būtiskāko datu akcentēšanu, izdarīt atbilstošus secinājumus

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Ministrija piedāvā:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- mēnešalgu no 940,00 līdz 1174,00 euro (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei; amats klasificēts 21. amata saimes III B līmenī (10. mēnešalgu grupa)

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu

- labus darba apstākļus Rīgā, Vaļņu ielā 2

Iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule, kurā ir aprakstīta darba pieredze, norādot darba periodu (ja pieteikuma vēstulē nav aprakstīta minētā pieredze, konkursa komisija uzskata, ka pretendentam nav šādas pieredzes, un pretendents netiek virzīts nākamajā kārtā);

- CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai);

- izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā).

Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit) dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" iesniedzamos dokumentus:

- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407. kabinets, Rīga, LV-1050);

- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar norādi "Iekšējā audita nodaļas juriskonsults".

Informējam, ka amata konkurss noritēs 3 kārtās šādi:

1) kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības izvērtēšana;

2) kārtā pretendenti tiks aicināti klātienē veikt praktisko uzdevumu;

3) kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju.

Pēc konkursa 1. kārtas, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa nākamajai kārtai!

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un zinātnes ministrija.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tālruņi uzziņām 67047993.


OP 2017/116.AKK11

Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Komunikācijas departamenta projekta vadītāja darbinieka amatu uz projekta "Valsts un pašvaldību iestāžu tīmekļvietņu vienotā platforma" īstenošanas laiku

Galvenie pienākumi:

- organizēt projekta sagatavošanas dokumentācijas un tehnisko specifikāciju izstrādi Valsts un pašvaldību iestāžu tīmekļvietņu vienotas platformas izveidei

- koordinēt un vadīt projekta "Valsts un pašvaldību iestāžu tīmekļvietņu vienotā platforma" izstrādi un ieviešanu

- nodrošināt komunikāciju ar projektā iesaistītajiem partneriem, valsts un pašvaldību iestādēm, kas iekļautas projekta tvērumā, un citām ieinteresētajām pusēm, tostarp projekta rezultāta gala lietotājiem

- nodrošināt projekta atskaišu (saturisko un finanšu) savlaicīgu sagatavošanu un iesniegšanu atbilstoši Eiropas Savienības līdzfinansēto projektu normatīvo aktu prasībām

Pretendentam/-ei tiek izvirzītas šādas prasības:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, projektu vadības vai informācijas tehnoloģiju jomā

- vismaz trīs gadu pieredze Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju projektu vadīšanā (pieteikumā lūdzam norādīt konkrētus projektus)

- pieredze publisko iepirkumu dokumentācijas izstrādāšanā un/vai iepirkumu organizēšanā

- vēlama pieredze lietotāju vajadzību analīzē (pieteikumā lūdzam norādīt konkrētus projektus)

- vēlama pieredze Agile metodoloģijas lietošanā projektu vadībā (pieteikumā lūdzam norādīt konkrētus projektus)

- vēlama pieredze Eiropas Savienības līdzfinansēto projektu pārvaldībā

- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- orientācija uz rezultātu sasniegšanu

- izpratne par tīmekļvietņu uzbūves un darbības pamatprincipiem

- izpratne par valsts pārvaldes uzbūves pamatprincipiem

- angļu valodas zināšanas B2 līmenī

Mēs piedāvājam:

- atbildīgu darbu vadošā valsts pārvaldes iestādē projekta "Valsts un pašvaldību iestāžu tīmekļvietņu vienotā platforma" īstenošanas laikā (līdz 31.12.2020.)

- profesionālu, atsaucīgu un draudzīgu kolēģu komandu

- atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) līdz 2017. gada 26. jūnijam, sūtīt vai iesniegt Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, fakss 67082969, e-pasta adrese: pasts@mk.gov.lv, tālrunis uzziņām 67082844.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)