Laidiens: 12.06.2017., Nr. 116
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/116.AKK1
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde, reģistrācijas Nr. 90000054163, izsludina konkursu uz Rēzeknes
nodaļas VADĪTĀJA VIETNIEKA ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams -
tiesību zinātnēs)
- izpratne par Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes sniegtajiem
pakalpojumiem
- praktiskā darba pieredze, sagatavojot administratīvos aktus
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- ļoti labas krievu valodas zināšanas
- labas angļu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē
kvalitatīvi konsultēt un apkalpot klientus ar migrāciju saistītos jautājumos
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē
Galvenie amata pienākumi:
- konsultēt klientus ar migrāciju saistītos jautājumos
- sagatavot atbilžu projektus uz klientu iesniegumiem, sūdzībām
- sastādīt un izskatīt administratīvo pārkāpumu protokolus
- koordinēt darbu, kas saistīts ar uzturēšanās atļauju un reģistrācijas
apliecību izsniegšanu reģistrēšanu un anulēšanu
- koordinēt darbu personu apliecinošu dokumentu jomā
- nodrošināt dokumentu pieņemšanu personu tiesiskā statusa noteikšanai un
maiņai
- sagatavot lēmumprojektus nodaļas kompetences jautājumos (uzturēšanās
atļauju un reģistrācijas apliecību izsniegšanu, vīzu, izsaukumu un tiesību uz
nodarbinātību jautājumos, izbraukšanas rīkojumu un lēmumu par personas
piespiedu izraidīšanu no valsts projektu sagatavošana)
Pārvalde piedāvā:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 23. saime, III B līmenis, 9. mēnešalgu
grupa)
- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu
- labus darba apstākļus Rēzeknē, Atbrīvošanās alejā 155
Iesniedzamie dokumenti:
- pieteikuma vēstule
- CV
- izglītības dokumenta kopija
Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs
pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments
par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Konkursa otrā kārta notiks Rīgā, Čiekurkalna 1. līnijā 1.
Dokumentus var iesniegt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis":
- nosūtot pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla
vadības un sabiedrisko attiecību departamentam Čiekurkalna 1. līnijā 1,
k-3, Rīgā, LV-1026;
- personīgi Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un
sabiedrisko attiecību departamentā Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-3, Rīgā,
LV-1026;
- nosūtot uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv
ar norādi "Pieteikums Rēzeknes nodaļas vadītāja vietnieka amatam".
Uzziņas pa tālruni 67219273.
OP 2017/116.AKK2
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830)
kolektīvam!
Piedāvātais amats - Sociālās statistikas departamenta Kultūras,
izglītības, zinātnes un veselības statistikas daļas vecākais referents (uz
noteiktu laiku)
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 800-850 euro,
atbilstoši profesionālajai pieredzei
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu
- profesionālo izaugsmi vienā no lielākajām valsts iestādēm
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, labus darba apstākļus
- darbavietu Rīgas centrā
Pamatpienākumi:
- veikt zinātnes un augstākās izglītības statistikas datu loģisko un
matemātisko kontroli, analīzi, aprēķinus, lai sagatavotu nepieciešamo
kopsavilkumu informāciju
- veikt izglītības administratīvo datu kvalitātes novērtēšanu un iespēju
nodrošināt EC Regulas par izglītības statistiku prasības
- nodrošināt atbildes uz informācijas lietotāju datu pieprasījumiem savas
kompetences ietvaros
- piedalīties apsekojumu sagatavošanā, organizēšanā, veikšanā, datu kvalitātes
novērtēšanā un iegūto rezultātu analīzē zinātnes statistikas jomā
- koordinēt sadarbību ar programmētājiem statistisko pārskatu apstrādes
laikā
- komunikācija ar respondentiem datu vākšanas un datu analīzes procesā
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
statistikā, matemātikā, vai socioloģijā
- ļoti labas prasmes darbā ar datoru (MS
Office aplikācijas: Excel, Word, Access)
- labas angļu valodas zināšanas
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- pieredze statistikas darbā, pieredze darbā ar datubāzēm un prasmes darbā
ar statistisko aprēķinu programmu IBM
SPSS Statistics tiek uzskatīta par priekšrocību
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta
iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir
pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv
sadaļā "Darba piedāvājumi") un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt
CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz
e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 15 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Konsultācijas pa tālruni 67366792.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.
OP 2017/116.AKK3
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam
un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu - vecākais/-ā
eksperts/-e Juridiskā departamenta Iepirkumu politikas un valsts nekustamo īpašumu
pārvaldīšanas politikas nodaļā
Juridiskais departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina politikas
izstrādi publisko iepirkumu, publiskās un privātās partnerības jomā un valsts
nekustamo īpašumu pārvaldīšanas jomā.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība,
vēlama ekonomikā vai tiesību zinātnēs
- pieredze darbā publiskajā vai privātajā sektorā publisko iepirkumu vai
publiskās un privātās partnerības jomā ne mazāk kā trīs gadi pēdējo 5 gadu
laikā
- ļoti labas zināšanas un izpratne par publisko iepirkumu vai publiskās un
privātās partnerības politikas jautājumiem
- labas zināšanas un izpratne par valsts pārvaldes, kā arī Eiropas
Savienības institūciju struktūru un darbību, lēmumu pieņemšanas procesu
- svešvalodu zināšanas, t. sk. ļoti labas angļu valodas zināšanas
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- augsta atbildības izjūta un precizitāte
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Pievienojies Juridiskā departamenta kolektīvam, un mēs tev uzticēsim veikt
šādus galvenos uzdevumus:
- tiesību aktu un attīstības plānošanas dokumentu projektu izstrādi publisko
iepirkumu, publiskās un privātās partnerības jomā, kā arī sagatavot
nepieciešamo informāciju un pārskatus par attiecīgās politikas izstrādes
jautājumiem
- pārstāvēt ministrijas viedokli komunikācijā ar citām publiskām personām un
privātpersonām, t. sk. ārvalstu institūcijās vai starptautiskajās
organizācijās un Eiropas Savienības līmeņa sanāksmēs
- apkopot un analizēt informāciju un datus, kas saistīti ar valsts politikas
veidošanu publisko iepirkumu, publiskās un privātās partnerības jomā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (darbinieka amatam noteikts 36. saimes
"Politikas plānošana" III līmenis un 12. mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība
iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus
lūdzam sūtīt 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas
Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
OP 2017/116.AKK4
Centrālā
finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Informācijas un komunikācijas
tehnoloģiju projektu nodaļas PROJEKTA VADĪTĀJU (ierēdņa amats uz noteiktu laiku
uz 5 gadiem)
Tavi uzdevumi būs nodrošināt 2014.-2020. gada plānošanas perioda Eiropas
Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda finansēto informācijas un
komunikācijas tehnoloģiju nozares projektu īstenošanas uzraudzību un kontroli,
t. sk. līgumu un to grozījumu gatavošanu, maksājuma pieprasījumu
izskatīšanu un pārbaužu veikšanu projektu īstenošanas vietās atbilstoši Eiropas
Savienības un Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem.
MĒS PIEDĀVĀJAM pievienoties mūsdienīgai un profesionālai komandai, iegūt
lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu
atalgojumu (bruto darba algu no 874 euro līdz 1197 euro), sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā.
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- vēlama pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā vai ieviešanas
uzraudzībā (pieredze informācijas un komunikācijas tehnoloģiju projektu
ieviešanā vai uzraudzībā, izglītība vai darba pieredze nozarē tiks uzskatīta
par priekšrocību)
- vēlama pieredze grāmatvedības jomā un spēja to lietot projekta ietvaros
- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā
- izpratne par Eiropas Savienības fondu projektu vadību un projektu vadības
ciklu, kā arī izpratne un spēja labi orientēties normatīvajos dokumentos
- izpratne par publiskā iepirkuma procesu un likumdošanu un spēja to lietot
projekta ietvar0s veikto iepirkumu procedūru izskatīšanā
- spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- iniciatīva un elastīga domāšana
- labas komunikācijas spējas
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no
mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar
norādi "Konkurss - Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju
projektu nodaļas projekta vadītājs".
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
OP 2017/116.AKK5
Centrālā
finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Zinātnes attīstības un
pētniecības projektu nodaļa VECĀKO EKSPERTU (ierēdņa amats uz noteiktu laiku uz
5 gadiem)
Tavi darba uzdevumi būs nodrošināt Eiropas Savienības fondu projektu
ietvaros veikto iepirkumu pirmspārbaudes un iepirkumu
pārbaudes, nodrošināt iepirkumu plānu izskatīšanu un atzinumu sniegšanu par
tiem, veikt nodaļas darbinieku izskatīto iepirkumu dokumentu virsuzraudzību,
nodrošināt projektu īstenošanas uzraudzību un kontroli, izskatot finansējuma
saņēmēju iesniegtos maksājuma pieprasījumus un veicot pārbaudes projektu
īstenošanas vietās.
MĒS PIEDĀVĀJAM pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai
komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē,
stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 940 euro līdz
1287 euro), sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas
centrā.
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- pieredze darbā ar Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanu,
administrēšanu, uzraudzību vai kontroli
- pieredze publiskā iepirkuma dokumentācijas un procesa izvērtēšanā
- zināšanas publisko iepirkumu jautājumos
- pamatzināšanas grāmatvedības jautājumos
- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā
- izpratne un spēja labi orientēties normatīvajos dokumentos
- vēlamas angļu valodas zināšanas
- spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- iniciatīva un elastīga domāšana
- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no
mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar
norādi "Konkurss - Zinātnes attīstības un pētniecības projektu nodaļas
vecākais eksperts".
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
OP 2017/116.AKK6
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu
Datorikas fakultātē:
- uz vienu vadošā pētnieka amata vietu - datorzinātne un informācijas
tehnoloģijas, e- studiju tehnoloģijas un pārvaldība
- uz trim zinātniskā asistenta amata vietām - datorzinātne un
informācijas tehnoloģijas, sistēmu analīze, modelēšana un projektēšana
- uz divām zinātniskā asistenta amata vietām - datorzinātne un
informācijas tehnoloģijas, datorzinātnes matemātiskie pamati
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu
atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem
Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā
publicētajā sludinājumā http://www.lu.lv/par/vakances/.
Pieteikšanās termiņš ir līdz 2017. gada 12. jūlijam.
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes
Personāla departamentā Raiņa bulvārī 19, 128. telpā, Rīgā, LV-1586.
Papildu informācija pa tālruni 67033990.
OP 2017/116.AKK7
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina
konkursu uz akadēmiskā personāla amata vietām
Atomfizikas un spektroskopijas institūtā:
- uz vienu zinātniskā asistenta amata vietu - fizika, medicīniskā fizika
- uz vienu zinātniskā asistenta amata vietu - fizika, fizikālās metodes
un instrumenti
Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātē:
- uz vienu lektora amata vietu - psiholoģija, vispārīgā psiholoģija
- uz divām lektora amata vietām - māksla, plastiskās mākslas vēsture un
teorija
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu
atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem
Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā
publicētajā sludinājumā http://www.lu.lv/par/vakances/.
Pieteikšanās termiņš ir līdz 2017. gada 12. jūlijam.
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes
Personāla departamentā Raiņa bulvārī 19, 128. telpā, Rīgā, LV-1586.
Papildu informācija pa tālruni 67033990.
OP 2017/116.AKK8
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Informācijas sistēmu uzturēšanas un attīstības nodaļas vadītājs (1
amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība datorzinātnēs
vai vadības zinību programmās
- divu gadu pieredze vadošā amatā IS vai IT jomā
- darba pieredze IS un programmatūras izstrādes un administrēšanas jomā (ne mazāk kā 2 gadi)
- pieredze datu drošības un personas datu apstrādes un aizsardzības
jautājumu risināšanā - ne kā 2 gadi
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata
kompetences ietvaros
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un valsts informācijas
sistēmu darbību
- vadības, kontroles, mērķu noteikšanas, darbības plānošanas un stratēģiskās
plānošanas prasmes
- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus, kā arī
pārzināt IT inovatīvus risinājumus
Amata mērķis: vadīt, plānot, organizēt un kontrolēt Informācijas sistēmu
uzturēšanas un attīstības nodaļas reglamentā minēto uzdevumu, funkciju
savlaicīgu un kvalitatīvu izpildi.
Galvenie amata pienākumi: organizēt normatīvo aktu un citu dokumentu
projektu, t. sk. IT stratēģiju, IT resursu nepārtrauktības plāna, izstrādi
un sagatavošanu; gatavot informāciju, atzinumus un analīzi par IT attīstību un
TIK resursu pilnveidi, sekmējot e-pakalpojumu īstenošanu; piedalīties projektu
īstenošanā, līgumu izstrādē un izpildē ar valsts, pašvaldību, sabiedrisko
organizāciju un starptautiskajām institūcijām nodarbinātības jomā.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 1216,00 EUR, 2. kategorija:
1399,00 EUR, 3. kategorija: 1598,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūrā K. Valdemāra
ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai jānosūta uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv
ar norādi "ISUAN_vadītājs". Informācija pa
tālruni 67021794, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences
atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2017/116.AKK9
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - nodaļas
vadītāja vietnieks/-e (uz nenoteiktu laiku) Budžeta departamenta Varas,
valdības dienestu un tautsaimniecības finansēšanas nodaļā
Budžeta departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina valsts budžeta
izdevumu politikas izstrādi, gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta un tā
paskaidrojumu izstrādāšanu, kā arī ar gadskārtējā valsts budžeta likuma un
Likuma par budžetu un finanšu vadību izpildi saistītu uzdevumu veikšanu.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā vai
finansēs
- pieredze valsts pārvaldes institūcijās ilgāka par gadu
- prasme formulēt un izteikt rakstveidā savu viedokli par kompetencē esošiem
jautājumiem
- angļu valodas zināšanas
- labas datora lietotāja prasmes (MS Word, Excel)
-analītiskā domāšana, spēja vienlaicīgi strādāt ar liela apjoma informāciju
- precizitāte, iniciatīva, labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Pievienojies Budžeta departamenta kolektīvam, un mēs tev uzticēsim
veikt šādus pienākumus:
- dalību gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta un vidēja termiņa budžeta
ietvara likumprojekta sagatavošanā
- atzinumu sagatavošanu par pārraudzībā esošu ministriju iesniegtajiem
politikas plānošanas dokumentiem un tiesību aktu projektiem
- dalību valsts budžeta izdevumu pārskatīšanas procesā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts
fiskālās politikas plānošana un izpilde" III līmenis un 12. mēnešalgu
grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība
iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus
lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919,
e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas
interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev
ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālr. 67083908.
OP 2017/116.AKK10
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Iekšējā
audita nodaļas juriskonsulta ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)
Amata mērķis: juridiskā atbalsta, viedokļa un atzinumu sniegšana savas
kompetences jautājumos, ministrijas un tās padotības iestāžu iekšējās kontroles
sistēmas novērtēšanā.
Galvenie amata pienākumi:
- veikt amatpersonu/darbinieku atbildības izvērtēšanu un piedalīties
ministrijas un tās padotības iestāžu dienesta pārbaužu un disciplinārlietu
izmeklēšanā, kā arī sagatavot ar tām saistītos dokumentus
- izvērtēt auditu rezultātā konstatētos pārkāpumus saistībā ar
kriminālprocesu ierosināšanu
- izvērtēt ministrijas vai citu iestāžu sagatavoto dokumentu kvalitāti no
juridiskā viedokļa un to atbilstību tiesību aktos noteiktajiem uzdevumiem un
amatpersonu lēmumiem
- sagatavot tiesību aktu (rīkojumu, lēmumu u. tml.) un sarakstes
dokumentu projektus
- piedalīties uz risku novērtējumu balstītu iekšējo auditu veikšanā ministrijā
un tās padotībā esošajās iestādēs saskaņā ar Iekšējā audita likumā noteikto, kā
arī savas kompetences ietvaros sniegt juridisku atbalstu
- veikt pārbaudes par piešķirtā valsts budžeta finansējuma izlietojumu
sporta organizācijās un profesionālās izglītības iestādēs, sniegt ziņojumus par
veikto pārbaužu rezultātiem
- veikt Valsts kontroles revīziju ieteikumu ieviešanas uzraudzību,
sagatavojot viedokli par ieteikumu ieviešanas gaitu un uzturot Valsts kontroles
ieteikumu ieviešanas datubāzi
- piedalīties ārējo un iekšējo auditu ieteikumu ieviešanas uzraudzībā,
uzturot ārējo un iekšējo auditu ieteikumu ieviešanas datubāzi
- piedalīties iekšējā audita darba salīdzinošo pārbaužu veikšanā un veikt
salīdzinošo pārbaužu ieteikumu ieviešanas uzraudzību
- veikt pārvaldes lēmumu incidentālo (par konkrēto
gadījumu) pēcpārbaudi
- sava amata kompetences ietvaros sniegt konsultācijas ministrijas vai
padotības iestādes ierēdņiem un darbiniekiem, lai sekmētu ministrijas vai tās
padotībā esošās iestādes mērķu sasniegšanu
- sniegt vērtējumu par kopējās pārvaldības procesa pilnveidošanu iestādē,
informējot vadību par riskiem un kontroli atbilstošās jomās, efektīvi
koordinējot darbību un informācijas apriti starp iekšējiem un ārējiem
auditoriem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- darba pieredze valsts pārvaldē vismaz trīs gadi
- darba pieredze juridiskajā darbā vismaz divi gadi
- vēlama pieredze audita vai revīzijas darbā
- zināšanas un pieredze dienesta pārbaužu veikšanas un disciplinārlietu
izskatīšanas jautājumos, Valsts pārvaldes iekārtas likuma, Administratīvā
procesa likuma, Darba likuma un Valsts civildienesta likumu normu piemērošanā
- zināšanas par valsts administratīvo struktūru un procesiem
- zināšanas par Latvijas Republikas un Eiropas Savienības izglītības,
zinātnes, sporta, jaunatnes un valsts valodas politiku un tiesību aktiem
- vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas līmenī, kas ļauj
amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā
- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentēšanas prasmes
- spēja operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisko apstrādi un
būtiskāko datu akcentēšanu, izdarīt atbilstošus secinājumus
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Ministrija piedāvā:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- mēnešalgu no 940,00 līdz 1174,00 euro (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta
pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei; amats
klasificēts 21. amata saimes III B līmenī (10. mēnešalgu grupa)
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu
- labus darba apstākļus Rīgā, Vaļņu ielā 2
Iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule, kurā ir aprakstīta darba pieredze, norādot
darba periodu (ja pieteikuma vēstulē nav aprakstīta minētā pieredze, konkursa
komisija uzskata, ka pretendentam nav šādas pieredzes, un pretendents netiek
virzīts nākamajā kārtā);
- CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV
standarta formai);
- izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši
ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā).
Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit)
dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas laikrakstā "Latvijas
Vēstnesis" iesniedzamos dokumentus:
- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407. kabinets, Rīga,
LV-1050);
- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar
norādi "Iekšējā audita nodaļas juriskonsults".
Informējam, ka amata konkurss noritēs 3 kārtās šādi:
1) kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības izvērtēšana;
2) kārtā pretendenti tiks aicināti klātienē veikt praktisko uzdevumu;
3) kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju.
Pēc konkursa 1. kārtas, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru
kandidatūras tiks izvirzītas konkursa nākamajai kārtai!
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un
zinātnes ministrija.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Tālruņi uzziņām 67047993.
OP 2017/116.AKK11
Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Komunikācijas departamenta
projekta vadītāja darbinieka amatu uz projekta "Valsts un pašvaldību
iestāžu tīmekļvietņu vienotā platforma" īstenošanas laiku
Galvenie pienākumi:
- organizēt projekta sagatavošanas dokumentācijas un tehnisko specifikāciju
izstrādi Valsts un pašvaldību iestāžu tīmekļvietņu vienotas platformas izveidei
- koordinēt un vadīt projekta "Valsts un pašvaldību iestāžu
tīmekļvietņu vienotā platforma" izstrādi un ieviešanu
- nodrošināt komunikāciju ar projektā iesaistītajiem partneriem, valsts un
pašvaldību iestādēm, kas iekļautas projekta tvērumā, un citām ieinteresētajām
pusēm, tostarp projekta rezultāta gala lietotājiem
- nodrošināt projekta atskaišu (saturisko un finanšu) savlaicīgu
sagatavošanu un iesniegšanu atbilstoši Eiropas Savienības līdzfinansēto
projektu normatīvo aktu prasībām
Pretendentam/-ei tiek izvirzītas šādas prasības:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
sociālajās zinātnēs, projektu vadības vai informācijas tehnoloģiju jomā
- vismaz trīs gadu pieredze Informācijas un komunikācijas
tehnoloģiju projektu vadīšanā (pieteikumā lūdzam norādīt konkrētus
projektus)
- pieredze publisko iepirkumu dokumentācijas izstrādāšanā un/vai iepirkumu
organizēšanā
- vēlama pieredze lietotāju vajadzību analīzē (pieteikumā lūdzam norādīt
konkrētus projektus)
- vēlama pieredze Agile
metodoloģijas lietošanā projektu vadībā (pieteikumā lūdzam norādīt konkrētus
projektus)
- vēlama pieredze Eiropas Savienības līdzfinansēto projektu pārvaldībā
- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- orientācija uz rezultātu sasniegšanu
- izpratne par tīmekļvietņu uzbūves un darbības pamatprincipiem
- izpratne par valsts pārvaldes uzbūves pamatprincipiem
- angļu valodas zināšanas B2 līmenī
Mēs piedāvājam:
- atbildīgu darbu vadošā valsts pārvaldes iestādē projekta "Valsts un
pašvaldību iestāžu tīmekļvietņu vienotā platforma" īstenošanas laikā (līdz
31.12.2020.)
- profesionālu, atsaucīgu un draudzīgu kolēģu komandu
- atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju) līdz 2017. gada 26. jūnijam, sūtīt vai
iesniegt Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, fakss
67082969, e-pasta adrese: pasts@mk.gov.lv, tālrunis
uzziņām 67082844.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2017/116.AKR1
Iepirkumu uzraudzības birojs paziņo, ka 2017. gada 20. aprīlī oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz vakanto
Juridiskā departamenta vecākā referenta jurista ierēdņa amatu (uz nenoteiktu
laiku) noslēdzies bez rezultāta.
OP 2017/116.AKR2
Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2017. gada 13. aprīlī
Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Nr. 76
(5903), izsludinātais konkurss uz eksperta (ierēdņa) amatu Pakalpojumu
departamenta Nodarbinātības pasākumu nodaļā vietu ir noslēdzies bez rezultāta.
OP 2017/116.AKR3
Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2017.gada
1.jūnijā Nodarbinātības valsts aģentūras Pakalpojumu departamenta
Nodarbinātības pasākumu nodaļas vadītāja amatā ir iecelts PĀVELS BEĻISOVS.
OP 2017/116.AKR4
Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2017.gada 15.maijā Nodarbinātības
valsts aģentūras Jūrmalas filiāles nodarbinātības organizatores amatā (uz
noteiktu laiku) ir iecelta SANTA LIEPA-KUDIŅA.
OP 2017/116.AKR5
Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2017.gada
15.maijā Nodarbinātības valsts aģentūras Dobeles filiāles nodarbinātības
aģentes amatā (uz noteiktu laiku) ir iecelta LĪVA KĀRKLIŅA.
OP 2017/116.AKR6
Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2017.gada 2.maijā
Nodarbinātības valsts aģentūras Jūrmalas filiāles nodarbinātības organizatores
amatā (uz noteiktu laiku) ir iecelta INGA GULBE.
OP 2017/116.AKR7
Valsts asinsdonoru centrs (reģ. Nr. 90000013926) paziņo, ka
konkursa kārtībā 2017.gada 5.jūnijā Laboratoriju departamenta direktora ierēdņa
amatā ir iecelts DMITRIJS SLIŅKO.