Laidiens: 06.06.2017., Nr. 112
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/112.AKK1
Bauskas novada pašvaldības iestāde "Bauskas novada
administrācija", reģistrācijas Nr.90009116223, atkārtoti izsludina
konkursu uz vakanto projektu vadītāja/-s ēkās un būvēs amatu Saimnieciskajā
nodaļā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- otrā līmeņa augstākā izglītība būvniecībā un vismaz 2 gadu pieredze
būvniecības projektu vai būvdarbu vadībā, vai pirmā līmeņa augstākā izglītība
būvniecībā un vismaz 5 gadu pieredze būvniecības projektu vai būvdarbu vadībā
- LR būvnormatīvu, būvniecības jomu reglamentējošo normatīvo aktu
pārzināšana un prasmes to piemērošanā
- prasme izstrādāt iekšējos normatīvos aktus savas kompetences jomā
- zināšanas par būvniecības procesa norisi un organizēšanu
- pieredze tehnisko specifikāciju sagatavošanā
- zināšanas par projektu plānošanu, vadību, īstenošanu un kontroli
- spēja analizēt, veikt aprēķinus, kontrolēt projekta izpildi
- zināšanas par būvju konstruktīvajiem risinājumiem
- prasme orientēties būvmateriālu tirgus piedāvājuma izmaksās un piemērotībā
- zināšanas par būvmateriālu īpašībām
- labas datora lietotāja prasmes (MS Office
programmas, Auto CAD, Internet)
- labas komunikācijas un saskarsmes prasmes
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī, vismaz vienas svešvalodas
zināšanas sarunvalodas līmenī
- "B" kategorijas autovadītāja apliecība
Pretendenta piemērotība amatam tiks vērtēta 3 kārtās - izvērtējot atbilstību
amatam pēc iesniegtajiem dokumentiem, pēc praktiskā uzdevuma izpildes un darba
intervijas rezultātiem.
Motivētu pieteikumu, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju
apliecinošu dokumentu kopijas var iesniegt līdz 2017.gada
19.jūnija plkst.17.00 Bauskas novada administrācijas Klientu apkalpošanas
centrā, Uzvaras ielā 1, Bauskā, vai iesūtīt pa pastu, norādot adresātu: Bauskas
novada pašvaldība, Uzvaras iela 1, Bauska, Bauskas novads, LV-3901, vai
e-pastu: dome@bauska.lv. Tālrunis uzziņām 63922540.
Ar projektu vadītāja ēkās un būvēs amata aprakstu pretendenti var iepazīties
Bauskas novada pašvaldības mājaslapā www.bauska.lv
OP 2017/112.AKK2
Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienests (Maskavas
ielā 5, Rīgā, LV 1050, reģ. Nr. 90000049834), aicina pieteikties pretendentus
uz Iepirkumu un nodrošinājuma pārvaldes Iepirkumu nodaļas vecākā/-s
speciālista/-es amatu (uz noteiktu laiku) (amata kods
3323 08) Maskavas ielā 3, LV-1050
Obligātās prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- augstākā līmeņa 1. pakāpei (C 1) atbilstoša
valsts valodas prasme
Amata pienākumi:
- koordinēt iepirkuma procedūras, tai skaitā reģistrēt publiskos iepirkumus,
pieņemt iesniegtos piedāvājumus un publicēt iepirkuma dokumentus tīmekļvietnēs
saskaņā ar Publisko iepirkuma likumu
- protokolēt iepirkumu komisijas sēdes
- nodrošināt iepirkumu līgumu savstarpēju parakstīšanu
Zināšanas un prasmes:
- vismaz vienas svešvalodas zināšanas
- teicamas komunikācijas prasmes
- prasme strādāt ar biroja programmatūru (Microsoft Office)
- B kategorijas transportlīdzekļa vadītāja apliecība
Mēs piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- stabilu atalgojumu (EUR 785,00 - 875,00) un sociālās garantijas
Pretendentu CV un motivācijas vēstuli, norādot amatu, uz kuru vēlaties
kandidēt, līdz 2017.gada 9.jūnijam nosūtīt VUGD
Personāla pārvaldei uz e-pastu cv@vugd.gov.lv.
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un pieteikuma vēstules
izvērtēšanas būs iekļuvuši 2.kārtā.
OP 2017/112.AKK3
Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienests (Maskavas
ielā 5, Rīgā, LV 1050, reģ. Nr. 90000049834), aicina pieteikties pretendentus
uz Iepirkumu un nodrošinājuma pārvaldes Iepirkumu nodaļas juriskonsulta/-es
amatu (amata kods 2619 01) Maskavas ielā 3, LV-1050
Obligātās prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs
- zināšanas publisko iepirkumu jomā
- praktiskā darba pieredze jurisprudencē ne mazāk kā divi gadi
- augstākā līmeņa 1. pakāpei (C 1) atbilstoša
valsts valodas prasme
Amata pienākumi:
- sagatavot ar iepirkumu procedūru norisi saistošo iepirkumu dokumentāciju
saskaņā ar Publisko iepirkumu likumu
- publicēt iepirkuma dokumentus tīmekļa vietnēs saskaņā ar publisko
iepirkumu likumu
- sagatavot līgumus saskaņā ar iepirkumu dokumentāciju
- piedalīties iepirkumu komisiju darbā
- protokolēt iepirkumu komisijas sanāksmes
- vērtēt iepirkumu piedāvājumus, sagatavot un apkopot piedāvājumu rezultātus
Zināšanas un prasmes:
- vēlamas angļu un krievu valodas zināšanas
- zināšanas normatīvo aktu izstrādē
- prasme strādāt ar biroja programmatūru (Microsoft Office)
- teicamas komunikācijas prasmes
Mēs piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- stabilu atalgojumu (no EUR 785,00 - 915,00) un sociālās garantijas
Pretendentu CV un motivācijas vēstuli, norādot amatu, uz kuru vēlaties
kandidēt, līdz 2017.gada 16.jūnijam nosūtīt VUGD
Personāla pārvaldei uz e-pastu cv@vugd.gov.lv.
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un pieteikuma vēstules
izvērtēšanas būs iekļuvuši 2.kārtā.