Laidiens: 12.01.2017., Nr. 11
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/11.AKK1
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz
inspektora/-es amatu (uz nenoteiktu laiku, darbavieta Ludzā)
Prasības amata pretendentiem:
- augstākā izglītība
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- profesionālā pieredze lauksaimniecības mehanizācijā
- normatīvo aktu pārzināšana iestādei noteikto valsts funkciju jomā
- pieredze administratīvo lēmumu sagatavošanā
- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes
- obligātas autotransporta un traktortehnikas vadīšanas tiesības
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un datubāzēm
Galvenie pienākumi:
- organizēt, nodrošināt iestādes funkciju un ar tām saistīto uzdevumu
izpildi, nepārtrauktību
- administratīvo lēmumu sagatavošana
- nodrošināt klientu apkalpošanu
Piedāvājam:
- mēnešalga no 700 euro līdz 944 euro (atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam)
- profesionālās izaugsmes iespējas
Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai Republikas laukumā 2, Rīgā, LV-1010, vai
nosūtīt uz e-pasta adresi veneranda.urtane@vtua.gov.lv
ar norādi uz attiecīgo darbavietu. www.vtua.gov.lv
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri
tiks izvirzīti nākamajai konkursa kārtai.
OP 2017/11.AKK2
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz
inspektora/-es amatu (uz nenoteiktu laiku, darbavieta Bauskā)
Prasības amata pretendentiem:
- augstākā izglītība
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- profesionālā pieredze lauksaimniecības mehanizācijā
- normatīvo aktu pārzināšana iestādei noteikto valsts funkciju jomā
- pieredze administratīvo lēmumu sagatavošanā
- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes
- obligātas autotransporta un traktortehnikas vadīšanas tiesības
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un datubāzēm
Galvenie pienākumi:
- organizēt, nodrošināt iestādes funkciju un ar tām saistīto uzdevumu
izpildi, nepārtrauktību
- administratīvo lēmumu sagatavošana
- nodrošināt klientu apkalpošanu
Piedāvājam:
- mēnešalga no 700 euro līdz 944 euro (atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam)
- profesionālās izaugsmes iespējas
Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai Republikas laukumā 2, Rīgā, LV-1010, vai
nosūtīt uz e-pasta adresi veneranda.urtane@vtua.gov.lv
ar norādi uz attiecīgo darbavietu. www.vtua.gov.lv
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri
tiks izvirzīti nākamajai konkursa kārtai.
OP 2017/11.AKK3
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz inspektora/-es
amatu (uz nenoteiktu laiku, darbavieta Ogrē)
Prasības amata pretendentiem:
- augstākā izglītība
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- profesionālā pieredze lauksaimniecības mehanizācijā
- normatīvo aktu pārzināšana iestādei noteikto valsts funkciju jomā
- pieredze administratīvo lēmumu sagatavošanā
- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes
- obligātas autotransporta un traktortehnikas vadīšanas tiesības
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un datubāzēm
Galvenie pienākumi:
- organizēt, nodrošināt iestādes funkciju un ar tām saistīto uzdevumu
izpildi, nepārtrauktību
- administratīvo lēmumu sagatavošana
- nodrošināt klientu apkalpošanu
Piedāvājam:
- mēnešalga no 700 euro līdz 944 euro (atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam)
- profesionālās izaugsmes iespējas
Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai Republikas laukumā 2, Rīgā, LV-1010, vai
nosūtīt uz e-pasta adresi veneranda.urtane@vtua.gov.lv
ar norādi uz attiecīgo darbavietu. www.vtua.gov.lv
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri
tiks izvirzīti nākamajai konkursa kārtai.
OP 2017/11.AKK4
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Rīgas reģionālās filiāles Darba tirgus daļas nodarbinātības
organizatora/-es amats (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība
- vismaz viena gada pieredze klientu konsultēšanā
- vēlama pieredze nodarbinātības jomā
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas
Republikā normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros
- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērst riskus
- ļoti labas komunikācijas prasmes
- spēja identificēt problēmas, izprast to rašanās cēloņus un piedāvāt
risinājumu
- labas organizatora un komunikācijas prasmes, klientorientēta
saskarsme vērsta uz darba pozitīvu rezultātu
- pamatzināšanas finanšu vadības jautājumos
- pieredze darbā ar datoru (MS Word, Excel) un biroja tehniku (lietotāja
līmenī)
- vēlams divu svešvalodu zināšanas sarunvalodas līmenī
Amata mērķis: īstenot bezdarbniekiem, darba meklētājiem un darba devējiem
aktīvos nodarbinātības pasākumus un preventīvos bezdarba samazināšanas
pasākumus, nodrošināt klientu apkalpošanu ar nodarbinātību saistītos
jautājumos, sadarboties ar valsts un pašvaldību institūcijām, kā arī fiziskām
un juridiskām personām.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 570,00 EUR, 2. kategorija:
635,00 EUR, 3. kategorija: 700,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas
reģionālajā filiālē Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā, LV-1050, vai jānosūta uz e-pasta
adresi rigasfiliale@nva.gov.lv. Informācija pa
tālruni 67830850, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts
aģentūras Rīgas reģionālajā filiālē.
OP 2017/11.AKK5
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Darba tirgus politikas departamenta projekta "Atbalsts sociālajai
uzņēmējdarbībai" vecākais/-ā eksperts/-e (uz noteiktu laiku līdz 2018. gada
31. decembrim)
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs,
vēlams zināšanas komerctiesību jomā
- darba pieredze valsts pārvaldē tiesību aktu izstrādē un analizē ne mazāk
kā 3 gadi
- darba pieredze juridiskajos jautājumos ne mazāk kā 2
gadi
- vēlama pieredze darba un sociālās politikas izstrādāšanā, īstenošanā,
analizēšanā
- izpratne par valsts pārvaldes darbību un šo jomu reglamentējošiem
normatīvajiem aktiem
- prasmes efektīvi veidot un uzturēt konstruktīvas, uz rezultātu orientētas
starp personu un starp organizāciju attiecības ar citām valsts pārvaldes un
pašvaldību institūcijām, nevalstiskām organizācijām, juridiskām un fiziskām
personām savas kompetences ietvaros
- prasme vērtēt faktus, analizēt datus un strādāt komandā
- teicamas saskarsmes un sadarbības spējas
- organizēšanas un koordinēšanas prasmes
- izpratne projektu vadības jautājumos
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus amata kompetences robežās, uzņemties
iniciatīvu un rīkoties negaidot norādījumus
- spēja strādāt intensīvi un pastāvīgi organizēt savu darbu
- labas angļu valodas zināšanas, vēlamas krievu valodas zināšanas
- prasme darbam ar datoru un citu biroja tehniku
Amata pienākumi:
- veikt amata aprakstā paredzēto pienākumu izpildi atbilstoši Darbības
programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.1.1. specifiskā
atbalsta mērķa "Palielināt nelabvēlīgākā situācijā esošo bezdarbnieku iekļaušanos
darba tirgū" 9.1.1.3. pasākuma "Atbalsts sociālajai
uzņēmējdarbībai" (turpmāk - Projekts) ieviešanas noteikumiem
- nodrošināt Projekta pasākuma dalībnieku reģistra (turpmāk - Reģistrs)
prototipa izstrādi un reģistra aprobāciju
- nodrošināt un organizēt Reģistra darbībai nepieciešamās informācijas
ierosināšanu, izveidošanu, apkopošanu, uzkrāšanu, apstrādi un izmantošanu, tai
skaitā nodrošinot informācijas apriti par sociālajiem uzņēmumiem - pasākuma
dalībniekiem
- nodrošināt pasākuma dalībnieku iesniegtās dokumentācijas pārbaudi un
apstrādi, sagatavot lēmumu par dalībnieku reģistrāciju, sagatavot atzinumus un
izskatīt sūdzības pasākuma dalībnieku reģistra jautājumos
- organizēt līgumu slēgšanu ar pasākuma dalībniekiem, kontrolēt to izpildi
un darbības termiņu
- koordinēt nepieciešamās informācijas apmaiņu ar Nodarbinātības valsts
aģentūru
- konsultēt pasākuma dalībniekus par nepieciešamo dokumentu sagatavošanas,
iesniegšanas un reģistrācijas kārtību
- kontrolēt pasākumu dalībnieku atbilstību Reģistrā piešķirtajam statusam
- sniegt sadarbības partnerim Projekta īstenošanai nepieciešamo informāciju;
nodrošināt Reģistra pilnveidi un attīstību, analizējot un izvērtējot
informāciju par sociālās uzņēmējdarbības politiku, kā arī ievērojot Projekta
pasākumu rezultātus un dzīvotspēju
- konsultēt Projekta vadības grupu par Projekta Reģistra jautājumiem
- nodrošināt kvalitatīvu tehnisko specifikāciju saturisko prasību izstrādi,
konsultēt iepirkumu konkursu pretendentus saistībā ar Projekta pasākuma
dalībnieku reģistra jautājumiem, kā arī nodrošināt savlaicīgu un kvalitatīvu
iepirkumu piedāvājumu satura vērtēšanu un nodevumu projektu apspriešanas un
novērtēšanas procesu
- organizēt Projekta lietvedību pasākuma dalībnieku Reģistra jautājumos,
veikt amata kompetencē esošo dokumentu pārvaldību, nodrošinot dokumentu
identificēšanu, sistematizāciju, apriti, izpildi un saglabāšanu līdz nodošanai
ministrijas arhīvā vai līdz glabāšanas termiņa beigām
- piedalīties Projekta risku vadībā amata kompetences ietvaros, t. sk. nekavējoties
informēt par apstākļiem, kas var apdraudēt vai negatīvi ietekmēt Projekta
īstenošanu
- piedalīties pārbaudēs Projekta darbību īstenošanas vietās pie sadarbības
partnera un iesaistītās mērķa grupas un sagatavot Projekta prasībām atbilstošus
pārbaudes aktus
- piedalīties pasākuma uzraudzības padomes darba organizēšanā un koordinēšanā
- piedalīties Projekta īstenošanā atbilstoši Projekta apstiprinātajām
darbībām un laika grafikam, Projekta vadītāja noteiktajiem konkrētajiem
uzdevumiem un to izpildes termiņiem
- nodrošināt atbilstīgi kompetencei Projekta norisei nepieciešamo dokumentu
(t. sk. progresa pārskata un atskaišu) savlaicīgu un kvalitatīvu
sagatavošanu
- nepieciešamības gadījumā sagatavot prezentācijas un informatīvos
materiālus
- piedalīties Projekta ietvaros organizētajās sanāksmēs, semināros,
konferencēs un citos pasākumos par Projekta kompetencē esošo jautājumu
risināšanu atbilstīgi amata kompetencei
- pildīt citus amata aprakstā uzdotos uzdevumus un Projekta vadītāja uzdotos
uzdevumus
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
jāiesniedz 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas
Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai
elektroniski uz e-pastu: Silga.Anca@lm.gov.lv. Tālr.
uzziņām 67021628.
OP 2017/11.AKK6
Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina konkursu uz vakanto
vecākā/-ās referenta/-es (darbinieka) amatu Finanšu
politikas departamenta Finanšu analīzes un metodoloģijas nodaļā uz noteiktu
laiku
Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3. panta sestās
daļas prasībām
- augstākā izglītība grāmatvedībā, finansēs vai ekonomikā
- vēlama vismaz 2 gadu darba pieredze grāmatvedībā, finansēs vai ekonomikā
- iemaņas darbā ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī
- analītiskā domāšana, precizitāte, atbildība
- spēja strādāt dinamiski un paaugstināta stresa apstākļos
- vēlamas angļu un krievu valodas pamatzināšanas
- pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību
Galvenie darba pienākumi:
- ministrijas budžeta programmu/apakšprogrammu noteiktu uzdevumu pozīciju
plānošana un analīze, izpildes kontrole, tai skaitā finanšu pārskatu un
atskaišu sagatavošana un pārbaude
Darbinieka amatam noteikta: 12.1. saime, 10. mēnešalgu grupa.
Bruto mēnešalga no 905 līdz 1060 EUR.
Pretendentus lūdzam pieteikties:
- portālā latvija.lv
(https://www.latvija.lv/lv/Epakalpojumi/EP141/Apraksts)
vai
- CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un
aizpildītu pieteikuma anketu (pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē
http://www.mfa.gov.lv/ministrija/darba-piedavajumi-un-prakses-iespejas)
iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv,
piecpadsmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". Tālrunis informācijai 67016132.
OP 2017/11.AKK7
Valsts administrācijas skola (reģ. Nr.
90000028156) izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amatu - Eiropas
Savienības fondu projekta vadītājs/-a (1 vakance) uz darbinieka prombūtnes
laiku
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs, kas papildināta ar mācību kursiem projektu vadības un komunikācijas
jomā
- pieredze valsts pārvaldē (vismaz trīs gadi)
- pieredze sarežģītu, nestandarta projektu vadībā ar ieviešanas termiņu
vismaz divi gadi
- pieredze starptautiskos projektos, komunikācijā ar ārvalstu partneriem
- teicamas latviešu valodas un angļu valodas (C1 līmenis) zināšanas un
prezentācijas prasmes
- Latvijas Republikā un Eiropas Savienībā (ES) spēkā esošo normatīvo aktu
pārzināšana struktūrfondu projektu īstenošanas jomā; publiskā iepirkuma jomas
normatīvo aktu pārzināšana
- vēlama pieredze pieaugušo izglītības kursu organizēšanā un izpratne par
mazo un vidējo komersantu jomu
- teicamas personāla vadības prasmes
- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- teicamas komunikācijas un prezentācijas prasmes
- orientācija uz attīstību
- orientācija uz rezultātu sasniegšanu
- plānošanas un darba organizēšanas prasmes
- prasmes darbam komandā
- ētiskums
Amata mērķis:
- nodrošināt Eiropas Savienības fondu projekta "Valsts pārvaldes
cilvēkresursu profesionālā pilnveide labāka regulējuma izstrādē mazo un vidējo
komersantu atbalsta jomā" (Projekts) sekmīgu īstenošanu ES fondu
2014.-2020. gada plānošanas perioda darbības programmas "Izaugsme un
nodarbinātība" prioritārā virziena "Mazo un vidējo komersantu
konkurētspēja" specifiskā atbalsta mērķa Nr. 3.4.2. "valsts pārvaldes
profesionālā pilnveide labāka tiesiskā regulējuma izstrādē mazo un vidējo
komersantu atbalsta, korupcijas novēršanas un ēnu ekonomikas mazināšanas
jomās" ietvaros
Amata pienākumi:
- vadīt un koordinēt Projekta mācību nodrošināšanā iesaistītā personāla
darbu, noteikt uzdevumus saskaņā ar Valsts administrācijas skolas (VAS) darba
plānu un stratēģiju un kontrolēt to izpildi
- organizēt Projekta īstenošanai nepieciešamo VAS iekšējo normatīvo aktu
(kārtības, rīkojumi) un informācijas sagatavošanu
- sagatavot un uzturēt detalizētu Projekta īstenošanas plānu, organizēt
Projekta īstenošanu atbilstoši plānā noteiktajiem termiņiem, plānot un
organizēt uzdevumus, ikdienas operatīvos darbus, uzraudzīt to izpildi
- organizēt sadarbību ar sadarbības partneriem un citām Projektā
iesaistītajām institūcijām - ministrijām, padotības iestādēm, plānojot un vadot
darba grupu, konsultatīvo grupu darbu, kā arī organizējot individuālas tikšanās
ar projektā iesaistītajām pusēm. Dibināt un uzturēt regulārus kontaktus ar
citām valsts un pašvaldību institūcijām, Latvijas un starptautiskām
organizācijām, uzņēmumiem, konsultēt ar Projekta īstenošanu saistītos
jautājumos
- vadīt Projekta mācību dalībnieku mācību vajadzību apzināšanu un
izvērtēšanu, profesionālo kompetenču attīstības programmu izveidi
- vadīt Projekta īstenošanai nepieciešamos iepirkumus, vadīt Projektā
iesaistīto pakalpojumu sniedzēju un pasniedzēju darbu, lai sasniegtu Projekta
mērķus
- plānot un organizēt Projekta ietvaros nepieciešamo starptautisko
sadarbību, piedalīties semināros un tikšanās, sniegt informāciju par Latvijas
biznesa vidi, pārstāvēt organizācijas intereses savas kompetences ietvaros
- pastāvīgi izvērtēt progresu Projekta īstenošanā, nodrošināt risku vadību,
plānot un kontrolēt budžeta izpildi (rezultatīvo rādītāju izpilde, finansējuma
apguve), organizējot pasākumus Projekta īstenošanas uzlabošanai, problēmsituāciju
gadījumā konsultējot un piedāvājot risinājuma variantus un sniedzot
priekšlikumus VAS direktoram. Sagatavot pārskatus un atbildēt par Projekta
izpildes gaitu un rezultātiem
- koordinēt Projektu ar kopējo VAS mācību sistēmu
Mēs piedāvājam:
- labus darba apstākļus un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- atalgojumu atbilstoši 11. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas, t. sk.
veselības apdrošināšanu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma dokumentus - motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības
aprakstu (CV) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopiju - sūtīt pa
pastu Valsts administrācijas skoli, adrese: Raiņa
bulvāris 4, Rīga, LV-1050, vai sūtīt uz e-pasta adresi vas@vas.gov.lv
līdz 2017. gada 24. janvārim.
OP 2017/11.AKK8
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina
konkursu uz darbinieka amatu - ugunsdrošības un civilās aizsardzības
inženieris/-e Drošības un darba aizsardzības nodaļā (vakance uz nenoteiktu
laiku)
Vispārējie darba pienākumi:
- plānot, vadīt, kontrolēt un koordinēt normatīvajos aktos noteikto
ugunsdrošības, gāzes saimniecības un civilās aizsardzības prasību izpildi
iestādes pārvaldīšanā un apsaimniekošanā nodotajos objektos
- nodrošināt ugunsdrošības, gāzes saimniecības un civilās aizsardzības
iekšējo normatīvo aktu izstrādi un aktualizāciju
- izstrādāt un aktualizēt tematisko apmācību un instruktāžu materiālus,
organizēt mācības iestādē nodarbinātajiem ugunsdrošībā, gāzes saimniecību
atbilstošā ekspluatācijā un civilajā aizsardzībā
- piedalīties tehnisko specifikāciju izstrādē precēm un pakalpojumiem, kas
saistīti ar ugunsdrošības, gāzes saimniecības un civilās aizsardzības
nodrošinājumu, kā ekspertam piedalīties iepirkumu komisiju darbā
Prasības kandidātiem:
- otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība ugunsdrošības un civilās
aizsardzības jomā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā tehniskā izglītība un
apgūta 160 stundu profesionālās pilnveides programma "Ugunsdrošība un
aizsardzība"
- pieredze ugunsdrošības un civilās aizsardzības jomās ne mazāk kā 1 gads
- vēlama profesionālās pilnveides apliecība darba aizsardzībā (apgūta 60
stundu programma), apliecība, kas ļauj pildīt atbildīgās personas par gāzes
saimniecību pienākumus un apgūta 160 stundu profesionālās pilnveides programma
"Civilā drošība un aizsardzība"
- ļoti labas zināšanas jautājumos par ugunsdrošības un civilās aizsardzības
sistēmas organizāciju
- vēlamas zināšanas par gāzes saimniecību (saskaņā ar LVS 445 prasībām)
- vēlamas zināšanas par iepirkumu procedūrām un iepirkumus regulējošiem
normatīvajiem aktiem
- prasme un praktiska pieredze organizēt teorētiskās un praktiskās apmācības
ugunsdrošībā un civilajā aizsardzībā
- darbu plānošanas un organizatoriskās prasmes
- labas rakstiskās un mutiskās komunikācijas prasmes
- valsts valodas zināšanas (vismaz C līmenis 1. pakāpe).
- svešvalodu zināšanas - krievu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī, angļu
valodas zināšanas profesionālā līmenī
- prasme strādāt ar datoru, programmas (MS Office, AutoCad)
Piedāvājam:
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no 1052 EUR līdz 1382 EUR pirms
nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
Pieteikuma dokumentus - aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu
(atrodas mājaslapā www.vamoic.gov.lv sadaļā "Vakances"),
motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2017. gada
26. janvārim (ieskaitot) ar norādi uz vakanto amatu sūtīt Valsts
aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā,
LV-1046, vai uz e-pasta adresi liga.riemere@vamoic.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67301116.
Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies nedēļas laikā
pēc pieteikšanās termiņa beigām.
Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
OP 2017/11.AKK9
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto amatu -
Starptautiskās sadarbības un Eiropas Savienības politikas departamenta
juriskonsults/-e (uz noteiktu laiku, uz projekta īstenošanas laiku līdz 2018.
gada 31. decembrim)
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnē
- darba pieredze Eiropas Savienības vai starptautisko tiesību jautājumos
- vēlama darba pieredze tiešās valsts pārvaldes iestādē
- ļoti labas angļu valodas zināšanas, vēlamas arī franču vai vācu valodas
zināšanas
- prasme darbam ar datoru un citu biroja tehniku
Darba pienākumi:
- nodrošināt starpnozaru koordināciju Eiropas Savienības Tiesas lietās
ministrijas kompetences jautājumos
- konsultēt ministrijas struktūrvienības jautājumos, kas saistīti ar Eiropas
Savienības tiesību aktu prasību ieviešanu un lietu izskatīšanu Eiropas
Savienības Tiesā
- izvērtēt ministrijas izstrādāto tiesību aktu projektu atbilstību Latvijas
Republikas starptautiskajām saistībām un Eiropas Savienības tiesībām, kā arī
izstrādāt priekšlikumus par tiesību aktu pilnveidošanu ministrijas kompetences
jomās
- sagatavot nostājas projektus par Eiropas Komisijas ierosinātām pārkāpuma
procedūras lietām ministrijas kompetences jautājumos un uzraudzīt nostājās
ietverto pasākumu savlaicīgu un kvalitatīvu izpildi
- piedalīties ziņojumu sagatavošanā par Latvijas Republikas starptautisko
saistību izpildi ministrijas kompetences jomās
- koordinēt ministrijas starptautisko sadarbību un ar ārvalstu institūcijām
noslēgto sadarbības vienošanos īstenošanu
- sadarboties ar citām valsts institūcijām, Eiropas Savienības institūcijām,
ārvalstu, starptautiskām un nevalstiskām organizācijām, kā arī ar sociālajiem
partneriem
- pildīt citus ministrijas vadības un departamenta vadības dotos uzdevumus
amata kompetences ietvaros
Vakantajam amatam noteikta 21. saime IIIA līmenis un 9. mēnešalgu
grupa.
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
jāiesniedz 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas
Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai
elektroniski uz e-pastu: Anda.Turlute@lm.gov.lv. Tālr.
uzziņām 67021505.
OP 2017/11.AKK10
Valsts vides dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Licenču daļas vecākais/-ā eksperts/-e (2 amata vietas uz nenoteiktu laiku,
darbavieta Rīgā)
Galvenie amata pienākumi:
- izskatīt iesniegumus un sagatavot lēmumus par dabas resursu nodokļa
atbrīvojumu piešķiršanu par videi kaitīgām precēm, iepakojumu, vienreiz
lietojamiem galda traukiem un piederumiem, kā arī par transportlīdzekļiem,
kurus pirmo reizi pastāvīgi reģistrē Latvijas Republikā, kā arī koordinēt
kontroles pasākumus
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība (vēlams vides
zinātnēs)
- pieredze atkritumu apsaimniekošanas pārvaldībā un darbā ar vides
aizsardzības normatīvajiem aktiem ne mazāka kā divi gadi pēdējo piecu gadu
laikā (pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību)
- pieredze darbā ar liela apjoma informāciju, analītiska domāšana un prasme
argumentēt savu viedokli
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- mērķtiecība, precizitāte un augsta atbildības izjūta
- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā
- prasme efektīvi organizēt savu darbu
- teicamas saskarsmes un sadarbības spējas
Mēs piedāvājam:
- labus darba apstākļus
- interesantu un atbildīgu darbu ar dokumentāciju un atkritumu
apsaimniekošanas informāciju
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- atalgojumu no 670,00 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un
iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 10 dienu laikā no publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Valsts vides dienestam
Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045 (ar norādi "Vakancei - Licenču daļas
vecākais eksperts"), iesniegt personīgi Lietvedības daļā (1. stāvā)
vai sūtīt uz e-pasta adresi vvd@vvd.gov.lv.
Kontaktinformācija: tālr. uzziņām 67084203, 67084238.
OP 2017/11.AKK11
Nacionālais veselības dienests (reģ. Nr. 90009649337)
izsludina konkursu uz Ārstniecības pakalpojumu departamenta Ekonomikas un
vadlīniju nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es ierēdņa
amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Galvenie darba pienākumi:
- izstrādāt un aprēķināt no valsts budžeta līdzekļiem apmaksājamo veselības
aprūpes pakalpojumu izmaksas
- apkopot un analizēt profesionālo asociāciju un citu speciālistu
priekšlikumus par veselības aprūpes pakalpojumu izmaksu aprēķiniem
- veikt veselības aprūpes pakalpojumu izmaksu izmaiņu ietekmes prognozēšanu
- sniegt priekšlikumus ārējā normatīvā akta izmaiņām saistībā ar veselības
aprūpes pakalpojumu izmaksām
- nodrošināt vadības informācijas sistēmas klasifikatoru biznesa procesu
- sagatavot vēstuļu projektus, atbildes uz iesniegumiem sarakstei ar
juridiskām un fiziskām personām
- piedalīties darba grupās, apspriedēs, semināros, komisijās par veselības
aprūpes pakalpojumu izmaksas jautājumiem
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs (sabiedrības vadībā, biznesa
vadībā)
- ļoti labas datorprasmes (MS EXCEL)
- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī
- angļu valodas zināšanas (lasīt, rakstīt, runāt) un krievu valodas zināšanas
(sarunvaloda)
- pieredze darbā ar datubāzēm, finanšu un ekonomisko aprēķinu veikšanu tiks
uzskatīta par priekšrocību
- darba pieredze veselības aprūpes jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
- teicamas sadarbības prasmes, spēja efektīvi plānot un organizēt savu darbu
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Piedāvājam:
- interesantu un dinamisku darbu atsaucīgu un pieredzējušu kolēģu komandā
- profesionālās attīstības un jaunas pieredzes iespējas
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām
- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās Rīgas centrā un labus darba
apstākļus
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā no 849 EUR, pēc pārbaudes
laika - no 894 EUR līdz 1174 EUR
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) ar norādi "Vecākais eksperts Ekonomikas un vadlīniju
nodaļā" sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai uz e-pasta
adresi Olita.Auzina@vmnvd.gov.lv vai Rīgā, Cēsu ielā
31, k-3, LV-1012, līdz 2017. gada 22. janvārim. Informācija pa tālr.
67043742.
OP 2017/11.AKK12
Nacionālais veselības dienests (reģ. Nr. 90009649337)
izsludina konkursu uz vakanto Juridiskā departamenta Ārstniecības riska fonda
jurista/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu uz noteiktu laiku
Galvenie darba pienākumi:
- sagatavot administratīvo aktu projektus
- sagatavot atbilžu projektus sarakstei ar juridiskām un fiziskām personām
- pārstāvēt Dienesta intereses Latvijas Republikas tiesās, gatavot prasītāja
un atbildētāja iesniegumus, sagatavot paskaidrojumus
- gatavot prasību pieteikumus ārstniecības iestādēm, kas nav veikušas
ārstniecības riska maksājumus un veikt līdzekļu piedziņu
- iesniegt priekšlikumus tiesību aktu un iekšējo normatīvo aktu
pilnveidošanai
Prasības pretendentiem:
- iegūta juriskonsulta kvalifikācija
- juridiskā darba pieredze tiks uzskatīta par priekšrocību
- pieredze darbā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību
- labas datorprasmes (MS Word, EXCEL, PowerPoint)
- teicamas latviešu, labas krievu un angļu valodas zināšanas
- augsta atbildības izjūta, labas komunikācijas un sadarbības spējas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Piedāvājam:
- profesionālās attīstības un jaunas pieredzes iespējas
- interesantu un dinamisku darbu atsaucīgu un pieredzējušu kolēģu komandā
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām
- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās Rīgas centrā un labus darba
apstākļus
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā no 718 EUR, pēc pārbaudes
laika - no 756 EUR līdz 994 EUR
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) ar norādi "Jurists Ārstniecības riska fondā" sūtīt
Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai uz e-pasta adresi Olita.Auzina@vmnvd.gov.lv vai Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3,
LV-1012, līdz 2017. gada 22. janvārim. Informācija pa tālr. 67043742.
OP 2017/11.AKK13
Biznesa augstskola Turība izsludina konkursu uz akadēmiskā personāla
amatu Biznesa tehnoloģiju institūtā - vadošais pētnieks, nozare: Juridiskā
zinātne, apakšnozare: Konstitucionālās tiesības (1 vakance)
Prasības pretendentiem:
- izglītība atbilstoši izvēlētajam amatam
- praktiskā vai pētnieciskā vai konsultatīvā darba pieredze atbilstošā
nozarē
- zinātniskās publikācijas atbilstošā nozarē
- dalība zinātniskajās konferencēs un starptautiskajos projektos
- priekšroka pretendentiem ar labām svešvalodu zināšanām
Lūdzam iesniegt:
- pieteikuma vēstuli, kurā apliecina, ka nav ievēlēts nevienā citā
zinātniskajā institūcijā
- dzīves un darba gājums (CV)
- izglītības, akadēmisko nosaukumu un/vai zinātnisko grādu apliecinošu
dokumentu kopijas
- pēdējo sešu gadu publikācijas un/vai ievērojamu sasniegumu specialitātē
(nozarē) sarakstu
- amata īstenošanas projektu
Amatu pretendentiem viena mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas lūdzam
iesniegt iepriekš minētos dokumentus (personīgi vai sūtot pa e-pastu) SIA
"Biznesa augstskola Turība" Personāla daļā Graudu ielā 68, Rīgā,
LV-1058, fakss +371 67619152, e-pasta adrese: turiba@turiba.lv,
tālrunis informācijai +371 67622551.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2017/11.AKR1
Nacionālais veselības dienests paziņo, ka 2016.gada
22.decembrī izsludinātais konkurss uz Juridiskā departamenta Ārstniecības riska
fonda jurista amatu ir beidzies bez rezultāta.
OP 2017/11.AKR2
Nacionālais veselības dienests paziņo, ka 2016.gada
8.decembrī izsludinātais konkurss uz Ārstniecības pakalpojumu departamenta
Ekonomikas un vadlīniju nodaļas vecākā eksperta amatu ir beidzies bez
rezultāta.
OP 2017/11.AKR3
Veselības inspekcija informē, ka Sabiedrības veselības uzraudzības un
kontroles departamenta Produktu drošuma un tirgus uzraudzības nodaļas vecākās
referentes valsts civildienesta ierēdnes amatā uz nenoteiktu laiku 2017.gada
10.janvārī konkursa kārtībā iecelta ELZA DILBEKA.