Laidiens: 02.06.2017., Nr. 108
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/108.AKK1
Izglītības kvalitātes valsts dienests (reģ. Nr. 90001259032)
izsludina atklātu konkursu uz vecākā referenta valsts civildienesta ierēdņa
amatu uz nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- kārtot reģistrus izglītībā un sagatavot lēmumus
- veikt pedagogu privātprakses uzsākšanas sertificēšanai iesniegto dokumentu
pieņemšanu, reģistrēšanu, atbilstības novērtēšanu
- sagatavot kompetences ietvaros ziņojumu, atbilžu uz iesniegumiem un citu
dokumentu projektus
- izdarīt un aktualizēt ierakstus Valsts izglītības informācijas sistēmā
- konsultēt amata kompetences jautājumos
- piedalīties obligātā izglītības vecumā esošo bērnu uzskaites organizēšanā
un citās izpētēs
- piedalīties normatīvo aktu, administratīvo aktu, citu dokumentu izstrādē
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība,
vēlams pedagoģijā, vadībzinībās, ekonomikā, statistikā, socioloģijā,
jurisprudencē
- darba (civildienesta) pieredze valsts pārvaldē vai pedagoģiskais, vai
administratīvais darbs izglītības iestādē ilgāk par gadu
- prasme analizēt informāciju, pieņemt lēmumus, izteikt viedokli un
argumentēt
- labas lietotājprasmes darbā ar informācijas
tehnoloģijām un biroja tehniku
- pieredze darbā ar datubāzēm
Pieteikuma dokumentus (pieteikuma vēstuli - motivāciju, CV, apliecinājumu
par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus) un darba pieredzi apliecinošus
dokumentus) iesniegt personīgi Izglītības kvalitātes valsts dienestā Zigfrīda
Annas Meierovica bulvārī 14, Rīgā, LV-1050, vai nosūtīt uz e-pasta adresi ikvd@ikvd.gov.lv ar norādi "Konkursam" divdesmit
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67507834 vai 67367202.
OP 2017/108.AKK2
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Audita departamenta
direktora vietnieka valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku)
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība, kas
papildināta ar speciālu padziļinātu apmācības kursu audita jomā; vēlams iegūts
valsts pārvaldes iekšējā auditora sertifikāts iekšējo auditoru sertifikācijas
jomu reglamentējošos normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā vai biedrības
"Iekšējo auditoru institūts" atzīts iekšējā auditora profesionalitāti
apliecinošs sertifikāts
- pieredze vadošā amatā valsts pārvaldē ilgāka par gadu
- profesionālās iemaņas un prasmes auditu darba organizēšanā, vadīšanā un
veikšanā
- zināšanas par Eiropas Savienības regulām iekšējā auditā un revīzijā,
Iekšējā audita profesionālās prakses starptautiskiem standartiem un
Starptautiskiem revīzijas standartiem, iekšējās kontroles izveidošanas
pamatprasībām, grāmatvedības un finanšu jautājumiem
Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:
- labas angļu valodas zināšanas
- labas komunikācijas prasmes
- labas plānošanas un organizēšanas prasmes;
- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību
- orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu
finanšu instrumentu vadība" V B līmenis un 13. mēnešalgu grupa)
un sociālās garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae (CV),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, apliecinājums par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokuments par izglītības
akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citi dokumenti,
kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 10 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības
ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv.
Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7. panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi".
Tālrunis uzziņām 67026902.
OP 2017/108.AKK3
SLIMĪBU PROFILAKSES UN KONTROLES CENTRS (reģistrācijas numurs
90009756700) izsludina atklātu konkursu uz vakanto darbinieka amatu -
datortīkla administrators nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt lietotāju atbalstu un konsultēšanu darbam ar datortehniku,
standarta biroju programmatūru un specifiskām SPKC datu apstrādes programmām
- nodrošināt lokālā datortīkla un interneta pieslēgumu nepārtrauktu un drošu
darbību, tehniskā stāvokļa kontroli un pilnveidošanu
- veikt serveru un tīkla aparatūras konfigurēšanu, uzturēšanu darba kārtībā
un remontu
- nodrošināt SPKC informācijas tehnoloģiju drošības pārvaldību
- apkopot un apstrādāt lietotāju problēmu ziņojumus un izmaiņu pieprasījumus
- jaunu darbavietu nodrošināšana ar fiksētajiem telefonsakariem, numuru un
biroja tehnikas pārvietošana un datortīklu pieslēguma izveide
- veikt datortehnikas (datori, monitori, printeri u. c.) uzturēšanu
darba kārtībā, konfigurēšanu, remontu un modernizēšanu
- veikt savlaicīgu printeru izejmateriālu pasūtīšanu piegādātājiem
- nodrošināt nepieciešamo tehnisko specifikāciju izstrādi SPKC publiskajiem
iepirkumiem, kas saistīti ar informācijas tehnoloģiju un tiem saistīti
pakalpojumu iegādi
Prasības pretendentam/-ei:
- augstākā izglītība datorzinātņu vai informācijas tehnoloģiju jomā
- praktiskā darba pieredze informācijas tehnoloģiju jomā
- praktiskā darba pieredze Active Directory administrēšanā
- praktiskā darba pieredze ar Hyper-V virtualizācijas risinājumiem
- praktiskā darba pieredze IP telefonijas administrēšanā tiks uzskatīta par
priekšrocību
- labas angļu valodas zināšanas
- prasme efektīvi lietot jaunākās darba organizācijas formas un informācijas
tehnoloģijas
- labas organizatora spējas un spēja efektīvi plānot un organizēt savu darbu
- augstākā līmeņa 1. pakāpes (C1) valsts valodas prasmes līmenis
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un piešķirtai kategorijai
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Amata konkursa kandidātiem līdz 2017. gada 18. jūnijam jānosūta uz
e-pasta adresi personals@spkc.gov.lv ar norādi
"Datortīklu administrators" šādi dokumenti:
- profesionālās darbības apraksts (CV) un pieteikuma vēstule
- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
Uzziņas pa tālruni 67387657, informācija par SPKC - www.spkc.gov.lv.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Slimību profilakses un kontroles centrs informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī konkursa norisi;
2) jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Slimību profilakses un kontroles
centrs, kontaktinformācija: Duntes iela 22, k-5, Rīga, LV-1005.
OP 2017/108.AKK4
Nacionālo bruņoto spēku Nodrošinājuma pavēlniecība izsludina konkursu uz
finansista (civilais darbinieks) amata vietu uz noteiktu laiku (darbavieta Rīgā, Vienības gatvē 56)
Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai
finanšu jomā
- pieredze finansista vai ekonomista amatā (ne mazāk kā
trīs gadi)
- vēlama pieredze darbā budžeta iestādē
- latviešu valodas zināšanas atbilstoši augstākajam jeb C līmenim, labas
angļu valodas zināšanas
- labas prasmes darbā ar MS Word, Excel un Powerpoint
programmām
- augsta atbildības izjūta, labas komunikācijas un sadarbības spējas
Galvenie darba pienākumi:
- dokumentu plūsmas un finansējuma aprites nodrošināšana un kontrole
- saimniecisko darījumu attaisnojošo dokumentu priekšpārbaude, izdevumu
klasificēšana atbilstoši izdevumu ekonomiskās klasifikācijas kategorijām
- kārtējā gada budžeta izdevumu izpildes uzskaite sadalījumā pa mēnešiem
- ikmēneša, ceturkšņa un gada atskaišu un pārskatu sagatavošana par finanšu
līdzekļu izlietojumu
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā un labus darba apstākļus
- sociālās garantijas (t. sk. veselības apdrošināšana) atbilstoši
valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai no
745 EUR līdz 1190 EUR (pirms nodokļu nomaksas) atkarībā no
profesionālas pieredzes ilguma, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā
Pieteikuma dokumentus - motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības
aprakstu (CV), izglītības un profesionālo pieredzi apliecinošu dokumentu
kopijas iesniegt vai atsūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" pa pastu NBS Nodrošinājuma
pavēlniecības Personālsastāva un administrēšanas daļai Rīgā, Vienības gatvē 56,
LV-1008, vai nosūtīt uz e-pasta adresi aija.jansone@mil.lv.
Tālrunis papildu informācijai 67804443.
OP 2017/108.AKK5
Nacionālo bruņoto spēku Nodrošinājuma pavēlniecība izsludina konkursu uz
grāmatveža (civilais darbinieks) amatu (1 vieta) uz nenoteiktu laiku (darbavieta Rīgā, Vienības gatvē 56)
Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- atbilstoša vidējā profesionālā izglītība (3. līmeņa kvalifikācija)
- darba pieredze grāmatveža amatā valsts pārvaldē
- pārzināt un spēt lietot darbā budžeta iestāžu grāmatvedības uzskaiti reglamentējošus
normatīvos aktus
- labas prasmes darbā ar resursu vadības sistēmu "Horizon"
- labas prasmes darbā ar MS Word
un Excel programmām
- augsta atbildības izjūta, precizitāte, iniciatīva, labas komunikācijas
prasmes
Galvenie darba pienākumi:
- veikt nemateriālu ieguldījumu, pamatlīdzekļu, finanšu ieguldījumu un
krājumu uzskaiti
- veikt grāmatojumus un kārtot grāmatvedības reģistrus
- sagatavot kontu apgrozījumus un nepieciešamās atskaites
- sagatavot inventarizāciju sarakstus un citus dokumentus par atbildībā
esošiem grāmatvedības reģistriem
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālas iemaņas
- sociālās garantijas (t. sk. veselības apdrošināšana) atbilstoši
valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu atbilstoši 8. mēnešalgu grupai no
657 EUR līdz 1093 EUR (pirms nodokļu nomaksas) atkarībā no profesionālas
pieredzes ilguma, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā.
Pieteikuma dokumentus - motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības
aprakstu (CV), izglītības un profesionālo pieredzi apliecinošu dokumentu
kopijas iesniegt vai atsūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" pa pastu NBS Nodrošinājuma
pavēlniecības Personālsastāva un administrēšanas daļai Rīgā, Vienības gatvē 56,
LV-1008, vai nosūtīt uz e-pasta adresi indra.jurdza@mil.lv.
Tālrunis papildu informācijai 67892640.
OP 2017/108.AKK6
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz vakanto amatu - Informācijas sistēmu
drošības pārvaldnieks
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā
izglītība datorzinātņu specialitātē
- pieredze informācijas sistēmu drošības jomā
- praktiska pieredze darbā ar Valsts informācijas sistēmām un kritisko
infrastruktūru tiks uzskatīta par priekšrocību
- prasmes projektu vadībā, plānošanā
- zināšanu IT drošības un IT audita jomā apliecinošs sertifikāts, piemēram,
CISM, CISSP, CISA, tiks uzskatīts par priekšrocību
- angļu valodas zināšanas
- pašiniciatīva, spēja strādāt un mācīties patstāvīgi
- prasme ātri pieņemt lēmumus un argumentēt tos
- augsta atbildības izjūta un precizitāte
- teicamas komunicēšanās spējas
Pievienojies Finanšu ministrijas kolektīvam, un mēs tev uzticēsim veikt
šādus galvenos uzdevumus:
- izstrādāt un uzturēt ar informāciju sistēmu drošību saistītos dokumentus,
kā arī kontrolēt to izpildi un nodrošināt kontroles rezultātu izmantošanu IS
drošības uzlabošanā
- veikt un uzraudzīt ar IS drošību saistītos pasākumus organizēt un
vadīt IS drošības pasākumu īstenošanu, t. sk. veikt:
1) IS drošības incidentu pārvaldību un risku analīzi un ieteikt atbilstošus
uzlabojumus IS drošības aizsardzības sistēmā
2) IS tīklu drošības auditus
3) informācijas resursu klasifikāciju
- piedalīties IS darbības atjaunošanas un nepārtrauktības plāna izstrādē
- regulāri veikt ministrijas darbinieku apmācību informācijas drošības jomā.
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (darbinieka amatam noteikts 19.3. saimes "IT
un IS vadība" III B līmenis un 13. mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība
iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus
lūdzam sūtīt 15 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas
Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
OP 2017/108.AKK7
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Dzelzceļa departamenta vecākais referents uz noteiktu laiku
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
jurisprudencē
- jurista darba pieredze ne mazāka par gadu
- orientēšanās starptautiskajās attiecībās
- zināšanas par dzelzceļa nozari
- labas angļu un krievu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī
- ļoti labas komunikācijas prasmes
- organizatora un darba plānošanas spējas un iniciatīva
- orientācija uz attīstību
Amats klasificēts 36. saimes II līmenī (9. mēnešalgu grupa;
mēnešalga atbilstoši 29.01.2013. Ministru kabineta noteikumu Nr. 66
noteiktajiem ierobežojumiem). Mēnešalga - no 835 līdz 900 EUR.
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un
svešvalodu zināšanu kvalifikācijas kopijas nosūtīt pa pastu vai elektroniski
vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un
darbības nodrošināšanas nodaļā 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
E-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv, adrese:
Rīga, Gogoļa iela 3, 378. kabinets. Tālr. uzziņām 67028218.