Laidiens: 30.05.2017., Nr. 105
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/105.AKK1
Ventspils Augstskola izsludina atklātu konkursu uz vakantajām akadēmisko
amatu vietām
- zinātniskais asistents - Ventspils Augstskolas Inženierzinātņu
institūtā ''Ventspils Starptautiskais radioastronomijas centrs'' Informācijas
tehnoloģiju nozarē, datorvadības apakšnozarē - divas amata vietas
- zinātniskais asistents - Ventspils Augstskolas Inženierzinātņu
institūtā ''Ventspils Starptautiskais radioastronomijas centrs'' Astronomijas
nozarē, astrofizikas un fundamentālās astronomijas apakšnozarē - divas amata
vietas
Prasības pretendentiem:
- maģistra grāds
- pētnieciskā darba pieredze augstākās izglītības vai zinātniskajās
institūcijās attiecīgajā jomā
Iesniedzamie dokumenti:
- rektoram adresēts iesniegums
- izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot
oriģinālus)
- dzīves un darba gājums (CV) pēc EUROPASS
Curriculum Vitae
veidlapas parauga, kurā norādīta arī pētniecības, akadēmiskā un zinātniski
organizatoriskā darba pieredze, pēdējo 6 gadu publikāciju saraksts.
Dokumenti iesniedzami darbdienās no plkst. 10.00 līdz 16.00. Ventspils
Augstskolā Ventspilī, Inženieru ielā 101, C korpusā 202. kabinetā, divu
nedēļu laikā no publicēšanas datuma.
OP 2017/105.AKK2
Latvijas Zinātnes padome (reģ.
Nr. 90000048222) aicina darbā VECĀKO REFERENTU/-I (uz nenoteiktu laiku,
darbavieta Rīgā)
DARBA PIENĀKUMI:
- izstrādāt ar zinātni saistītus normatīvo aktu projektus
- organizēt darba grupas un sanāksmes
- piedalīties zinātniskās ekspertīzes organizēšanā
- piedalīties sabiedrisko pasākumu un konferenču organizēšanā
- piedalīties komunikācijas nodrošināšanā, tai skaitā mājaslapas uzturēšanā
PRASĪBAS PRETENDENTAM:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldes iestādē
- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas
- labas komunikācijas spējas
- spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- iniciatīva un elastīga domāšana
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai
- iegūt lielisku darba pieredzi
- ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē
- stabilu atalgojumu, atbilstoši 10. mēnešalgu grupai (atkarībā no
kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei; amats klasificēts 35. amata saimes III līmenī)
Aicinām CV, motivācijas vēstuli, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju
apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2017. gada 12. jūnijam nosūtīt pa
pastu vai iesniegt personīgi Latvijas Zinātnes padomei (Akadēmijas laukums 1,
334. kab., Rīga, LV-1050) vai nosūtīt uz e-pasta adresi lzp@lzp.gov.lv ar norādi "Konkurss -
referents". Tālrunis uzziņām 67228421.
Informējam, ka amata konkurss noritēs 2 kārtās šādi:
- 1. kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības
izvērtēšana;
- 2. kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju.
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
OP 2017/105.AKK3
Iekšējās drošības birojs, reģistrācijas numurs 90010643967, izsludina
atklātu konkursu uz Iekšējās drošības biroja Administratīvās nodaļas personāla
speciālista (valsts civildienesta ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē (iegūta jurista kvalifikācija)
- vismaz trīs gadu profesionālā pieredze (pēdējo piecu gadu laikā) - par
priekšrocību tiks uzskatīta pieredze ar personāla vadību saistītā amatā
Iekšlietu ministrijas sistēmas iestādēs
- pieredze darbā ar resursu vadības sistēmas "Horizon"
personāla vadības modeli
- papildu izglītību un profesionālo kvalifikāciju apliecinoši dokumenti
personāla vadības un tiesību zinību jomā (apliecības, sertifikāti) tiks
uzskatīti par priekšrocību
- spēja skaidri un argumentēti paust savu viedokli par kompetencē esošajiem
jautājumiem, zināšanas rīkojuma dokumentu projektu izstrādē
- teicamas datorlietotāja prasmes (MS Office produkti, tīmekļa
pārlūkprogrammas)
- amata pienākumu pildīšanai nepieciešama speciālā atļauja pieejai valsts
noslēpuma objektiem
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt personāla politikas plānošanas, izstrādes, ieviešanas un pārraudzības
procesu
- nodrošināt un veikt iekšējo normatīvo aktu izstrādi personāla vadības
jautājumos
- veikt amatpersonu ar speciālajām dienesta pakāpēm, valsts civildienesta
ierēdņu un darbinieku atlases procedūras
- koordinēt amatpersonu ar speciālajām dienesta pakāpēm, valsts
civildienesta ierēdņu un darbinieku darba izpildes novērtēšanu
Piedāvājam:
- prestižu un izaicinošu darbu valsts pārvaldes iestādē
- atalgojumu atbilstoši 11. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- iespēju pilnveidot savas zināšanas un prasmes dažādos kursos un semināros
- profesionālu komandu
Pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV),
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, iesniegt ne vēlāk kā desmit dienas no
sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" Iekšējās drošības birojam Krišjāņa Valdemāra ielā 1A, Rīgā,
LV-1010 vai sūtīt uz e-pasta adresi personals@idb.gov.lv
ar norādi "Konkursam uz vakanto IDB AN personāla speciālista amatu".
Tālrunis informācijai 67209043.
OP 2017/105.AKK4
Valsts augu aizsardzības dienests (reģ.
Nr. 90000042982) izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Augu
aizsardzības departamenta Augu aizsardzības līdzekļu novērtēšanas daļas
referents
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
bioloģijā vai vides zinātņu specialitātē, priekšroka pretendentiem ar pieredzi
zinātniskajā darbā attiecīgajā jomā, kā arī priekšroka pretendentiem ar papildu
speciālajām zināšanām un/vai profesionālās kvalifikācijas celšanas kursiem
vides piesārņojuma kontroles, ekotoksikoloģijas jomā,
agronomijā, vides ķīmijā, ķīmijā
- darba pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē
- zināšanas par augu aizsardzības jomu regulējošiem normatīviem aktiem
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru
- organizētība, iedziļināšanās detaļās, analītiskā domāšana, ētiskums un
orientācija uz attīstību
- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību
Galvenie darba uzdevumi:
- veikt augu aizsardzības līdzekļa atbilstības novērtējumu reģistrācijas
nosacījumiem ekotoksikoloģijas jomā, t. sk. par
līdzekļu ietekmi uz dzīvajiem organismiem, to grupām
- laboratorijas un lauka pētījumu un citas informācijas izvērtēšana un
novērtējumu sagatavošana
- dalība ES Komisijas un Eiropas pārtikas nekaitīguma iestādes izveidotajās
darba grupās.
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamenta
Personāla daļā 20 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Lielvārdes ielā 36, tālr. 67027219, e-pasta
adrese: personals@vaad.gov.lv.
OP 2017/105.AKK5
Valsts administrācijas skola (reģ. Nr.
90000028156) izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amata vietu - finanšu
speciālists (1 vakance)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikas,
vadības vai finanšu jomā
- pieredze valsts pārvaldes institucionālās sistēmas, tai skaitā tiesiskā
regulējuma un finanšu vadības pārzināšanā
- zināšanas finanšu plānošanā, uzskaites organizēšanā un analīzē
- vēlama pieredze darbā ar ES struktūrfondu projektiem (vismaz 2 gadi)
- izpratne par publisko iepirkumu organizēšanu
- teicamas latviešu valodas zināšanas, vēlamas angļu valodas zināšanas
- analītiskā domāšana
- izcilas datorprasmes MS Office,
īpaši MS Excel
- komunikācijas prasmes
- darbs komandā
Amata mērķis: nodrošināt Eiropas Savienības fondu projektu Nr. 3.4.2.0/15/I/001
"Valsts pārvaldes cilvēkresursu profesionālā pilnveide labāka regulējuma
izstrādē mazo un vidējo komersantu atbalsta jomā" un Nr. 3.4.2.0/15/I/002
"Valsts pārvaldes cilvēkresursu profesionālā pilnveide korupcijas
novēršanas un ēnu ekonomikas mazināšanas jomā" budžeta procesu plānošanu
un izpildi ES fondu 2014.-2020. gada plānošanas perioda darbības
programmas "Izaugsme un nodarbinātība" prioritārā virziena "Mazo
un vidējo komersantu konkurētspēja" specifiskā atbalsta mērķa Nr. 3.4.2.
"Valsts pārvaldes profesionālā pilnveide labāka tiesiskā regulējuma
izstrādē mazo un vidējo komersantu atbalsta, korupcijas novēršanas un ēnu
ekonomikas mazināšanas jomās" ietvaros.
Amata pienākumi:
- nodrošināt projektu budžeta procesa plānošanu un izpildi
- veikt nepieciešamos finanšu aprēķinus un finanšu analīzi
- sagatavot finansēšanas plānus, tāmes, pārskatus, maksājumu prognozes un
atskaites
- identificēt un paredzēt finanšu riskus
- apstrādāt maksājumu attaisnojošos dokumentus, sagatavot ES fondu projektu
maksājumu pieprasījumus un sekot līdzi apmaksas dokumentiem
- sagatavot rēķinus
- sniegt tehnisku atbalstu, t. sk. iepirkumu dokumentācijas
sagatavošanā
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt daudzpusīgu pieredzi
- labus darba apstākļus draudzīgā kolektīvā
- stabilu atalgojumu atbilstoši 10.mēnešalgu grupai un sociālās garantijas,
t. sk. veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus - motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības
aprakstu (CV) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopiju - sūtīt
pa pastu Valsts administrācijas skolai, adrese: Raiņa bulvāris 4, Rīgā, LV-1050,
vai uz e-pasta adresi vas@vas.gov.lv līdz 2017. gada
8. jūnijam.
OP 2017/105.AKK6
AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto darbinieka
amata vietu - Sakaru un informācijas tehnoloģiju departamenta Informācijas
tehnoloģiju nodaļas vecākais referents
Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:
- augstākā izglītība datorzinību vai pielīdzināmā jomā vai nodaļas darba
specifikai atbilstoša profesionālā vidējā izglītība
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- Windows 7/8/10 operētājsistēmu
zināšanas
- Microsoft Office 2010/2013/2016
zināšanas
- pamatzināšanas datortīkla darbībā (TCP/IP, DNS, DHCP)
- pamatzināšanas programmēšanā
- labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu valodas
tests)
- vēlme mācīties un turpināt izaugsmi
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt IT atbalstu lietotājiem
- identificēt, reģistrēt un novērst IT problēmas
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju apmeklēt apmaksātus kursus jomā, kas saistīti ar amata pienākumu
izpildi
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu no
793 EUR līdz 1131 EUR (pirms nodokļu nomaksas) atkarībā no profesionālās
pieredzes un veselības apdrošināšanu.
Konkursa pretendenta pieteikumu un aptaujas lapu, CV, motivācijas vēstuli un
augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības
departamenta Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473 vai jānosūta
uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejamas ministrijas mājaslapā
http://www.mod.gov.lv/lv/Papildriki/Vakances.aspx
Uzziņas pa tālruni 67335268, 67335200.
OP 2017/105.AKK7
Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem,
tev ir augstākā izglītība un tu vēlies veidot karjeru valsts pārvaldē - nāc
strādāt uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru!
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs aizsargā patērētāju tiesības dažādās
jomās. Lai uzlabotu iestādes darbu, pilnveidotu un paplašinātu iestādē ieviesto
kvalitātes vadības sistēmu, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr. 90000068854) aicina pieteikties darbam Plānošanas,
analīzes un kontroles departamenta kvalitātes vadītāja amatā centrālajā iestādē
Rīgā (viena vakance uz darbinieka prombūtnes laiku)
JA TEV IR:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā (vēlams - ekonomikā,
biznesa vai kvalitātes vadībā) izglītība, apmeklēti kursi kvalitātes sistēmu
vadībā
- vēlama praktiskā darba pieredze valsts pārvaldes iestādē kvalitātes
vadības sistēmas un iekšējo normatīvo aktu izstrādē, kā arī iekšējās
uzraudzības jomā, ne mazāka par vienu gadu
- vēlama ISO 9001 standarta un citu iekšējo uzraudzību regulējošo normatīvo
aktu pārzināšana
- labas komunikācijas prasmes (mutiski un rakstiski)
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- interesantu un atbildīgu darbu
- iespēju paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas
- mēnešalgu no 940,00 EUR 10. algu grupai noteiktajās robežās un valsts
pārvaldē noteiktās sociālās garantijas
LAI TU VARĒTU:
- vadīt, uzturēt un uzlabot kvalitātes vadības sistēmu iestādē
- nodrošināt kvalitātes vadības sistēmu reglamentējošo dokumentu izstrādi
- sagatavot iestādes gada plānu un kontrolēt tā izpildi noteiktajos termiņos
- uzraudzīt un aktualizēt iestādes iekšējo portālu
GAIDĀM līdz š. g. 14. jūnijam pieteikumu, norādot amatu, CV un
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju pa e-pastu (e-pasta adrese: ptac@ptac.gov.lv), pa faksu 67388634, pa pastu vai
personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55,
LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses).
Uzziņas pa tālruni 67388633.
OP 2017/105.AKK8
Valsts vides dienests (reģ. Nr. 90000017078)
ir Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pārraudzībā esoša
tiešās pārvaldes iestāde, kuras mērķis ir nodrošināt, lai tiktu ievēroti
normatīvie akti vides aizsardzības, radiācijas drošības un kodoldrošības un
dabas resursu izmantošanas jomā
Valsts vides dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
-Radiācijas drošības centra Inspekcijas daļas vecākais inspektors (divas amata
vietas - viena uz nenoteiktu laiku, otra - uz noteiktu laiku, darbavieta Rīgā)
Piedāvājam:
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē un profesionālo
izaugsmi, lai varētu pārstāvēt Latviju starptautiskās darba sanāksmēs
- iespēju papildināt ar radiācijas drošību saistītas zināšanas un prasmes
Latvijā vai ārvalstīs rīkotās apmācībās
- iespēju piedalīties ar radiācijas drošību saistītos projektos
- darbu komandā kopā ar profesionāliem un atsaucīgiem darba kolēģiem
- atalgojumu no 554 līdz 750 euro pirms nodokļu nomaksas
- veselības apdrošināšanu
Galvenie amata pienākumi:
- veikt inspekcijas pārbaudes vietās, kur notiek darbības ar jonizējošā
starojuma avotiem Latvijas teritorijā
- sastādīt pārbaudes aktus un administratīvo pārkāpumu protokolus par
pārbaudes rezultātiem
- piedalīties valsts teritorijā vai uz valsts robežas atklāta nezināma
jonizējošā starojuma avota identifikācijā (veicot mērījumus), izbraucot uz
notikuma vietu
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
fizikā, ķīmijā, bioloģijā vai citās eksakto zinātņu jomās, medicīnas fizikā,
medicīnā
- pieredze darbā ar jonizējošo starojumu, apgūti kursi radiācijas fizikā,
radiācijas ķīmijā, radiobioloģijā vai medicīnas
fizikā vai iegūta pēcdiploma apmācība radiācijas drošībā, kā arī atbilstošā
pieredze amatā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- teicamas latviešu valodas zināšanas un labas angļu valodas zināšanas,
vēlamas krievu valodas zināšanas
- labas prasmes strādāt ar standarta biroja programmatūru
- labas komunikācijas prasmes
- izpratne par administratīvo procesu un administratīvo pārkāpumu procesu,
kā arī dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu valsts iestādē tiks uzskatīta par
priekšrocību
- zināšanas par Latvijas Republikas un Eiropas Savienības radiācijas
drošības un kodoldrošības normatīvajiem aktiem tiks uzskatīta par priekšrocība
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, autovadītāja apliecības kopiju,
pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 15
dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" sūtīt Valsts vides dienestam, adrese: Rūpniecības ielā 23,
Rīgā, LV-1045 (ar norādi "Konkursam - RDC vecākais inspektors"),
iesniegt personīgi Lietvedības daļā (1. stāvs) vai sūtīt uz e-pasta adresi
vvd@vvd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67084203.
OP 2017/105.AKK9
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz vakanto amatu - vecākais/-ā referents/-e
(uz noteiktu laiku) Budžeta departamenta Aizsardzības un tiesībsargājošo
iestāžu finansēšanas nodaļā
Budžeta departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina gadskārtējā valsts
budžeta likumprojekta, tā paskaidrojumu izstrādāšanu, ar gadskārtējā valsts budžeta
likuma un Likuma par budžetu un finanšu vadību izpildi saistītu jautājumu
risināšanu.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
ekonomikā vai finansēs
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē ekonomikas/finanšu jomā
- prasmes darbā ar liela apjoma informāciju
- teicamas latviešu valodas zināšanas mutvārdos un rakstiski, labas angļu
valodas zināšanas
- prasme formulēt un izteikt rakstveidā savu viedokli par kompetencē esošiem
jautājumiem
- labas datora lietotāja prasmes (MS Word, Excel)
- analītiskā domāšana, precizitāte un iniciatīva
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Pievienojies Budžeta departamenta kolektīvam, un mēs tev uzticēsim
veikt šādus pienākumus:
- termiņa bāzes izdevumu aprēķinus, izvērtēt iesniegtos papildu finansējuma
pieprasījumus, sagatavot Tieslietu ministrijas un Prokuratūras budžeta
projektus iekļaušanai gadskārtējā valsts budžeta likumprojektā
- sagatavot analītiskos aprēķinus un informācijas kopsavilkumus valsts
budžeta plānošanas procesa un izpildes uzskaites nodrošināšanā
- izskatīt tiesību aktu projektus un sagatavot atzinumus par kompetencē
esošiem jautājumiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts
fiskālās politikas plānošana un izpilde" II A līmenis un
10. mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība
iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus
lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas
Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas
interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev
ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2017/105.AKR1
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra paziņo, ka 2017.gada
22.maijā Tehnoloģiju departamenta Tehnoloģiju pārneses nodaļas vadošās ekspertes
amatā uz noteiktu laiku iecelta OLGA BABINA.
OP 2017/105.AKR2
Valsts augu aizsardzības dienests paziņo, ka konkursa
kārtībā Vispārējās uzraudzības daļas inspektores amatā iecelta ANCE CELMIŅA.
OP 2017/105.AKR3
Valsts darba inspekcija paziņo, ka konkurss uz Juridiskās
nodaļas vadošā juriskonsulta amatu noslēdzies bez rezultāta.
OP 2017/105.AKR4
Labklājības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Personāla un dokumentu
pārvaldības departamenta direktores amatā (uz nenoteiktu laiku) no 2017.gada 24.maija ir iecelta INESE SILA.