Laidiens: 30.05.2017., Nr. 105

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/105.AKK1

Ventspils Augstskola izsludina atklātu konkursu uz vakantajām akadēmisko amatu vietām

- zinātniskais asistents - Ventspils Augstskolas Inženierzinātņu institūtā ''Ventspils Starptautiskais radioastronomijas centrs'' Informācijas tehnoloģiju nozarē, datorvadības apakšnozarē - divas amata vietas

- zinātniskais asistents - Ventspils Augstskolas Inženierzinātņu institūtā ''Ventspils Starptautiskais radioastronomijas centrs'' Astronomijas nozarē, astrofizikas un fundamentālās astronomijas apakšnozarē - divas amata vietas

Prasības pretendentiem:

- maģistra grāds

- pētnieciskā darba pieredze augstākās izglītības vai zinātniskajās institūcijās attiecīgajā jomā

Iesniedzamie dokumenti:

- rektoram adresēts iesniegums

- izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus)

- dzīves un darba gājums (CV) pēc EUROPASS Curriculum Vitae veidlapas parauga, kurā norādīta arī pētniecības, akadēmiskā un zinātniski organizatoriskā darba pieredze, pēdējo 6 gadu publikāciju saraksts.

Dokumenti iesniedzami darbdienās no plkst. 10.00 līdz 16.00. Ventspils Augstskolā Ventspilī, Inženieru ielā 101, C korpusā 202. kabinetā, divu nedēļu laikā no publicēšanas datuma.


OP 2017/105.AKK2

Latvijas Zinātnes padome (reģ. Nr. 90000048222) aicina darbā VECĀKO REFERENTU/-I (uz nenoteiktu laiku, darbavieta Rīgā)

DARBA PIENĀKUMI:

- izstrādāt ar zinātni saistītus normatīvo aktu projektus

- organizēt darba grupas un sanāksmes

- piedalīties zinātniskās ekspertīzes organizēšanā

- piedalīties sabiedrisko pasākumu un konferenču organizēšanā

- piedalīties komunikācijas nodrošināšanā, tai skaitā mājaslapas uzturēšanā

PRASĪBAS PRETENDENTAM:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldes iestādē

- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas

- labas komunikācijas spējas

- spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- iniciatīva un elastīga domāšana

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

MĒS PIEDĀVĀJAM:

- pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai

- iegūt lielisku darba pieredzi

- ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē

- stabilu atalgojumu, atbilstoši 10. mēnešalgu grupai (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei; amats klasificēts 35. amata saimes III līmenī)

Aicinām CV, motivācijas vēstuli, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2017. gada 12. jūnijam nosūtīt pa pastu vai iesniegt personīgi Latvijas Zinātnes padomei (Akadēmijas laukums 1, 334. kab., Rīga, LV-1050) vai nosūtīt uz e-pasta adresi lzp@lzp.gov.lv ar norādi "Konkurss - referents". Tālrunis uzziņām 67228421.

Informējam, ka amata konkurss noritēs 2 kārtās šādi:

- 1. kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības izvērtēšana;

- 2. kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju.

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.


OP 2017/105.AKK3

Iekšējās drošības birojs, reģistrācijas numurs 90010643967, izsludina atklātu konkursu uz Iekšējās drošības biroja Administratīvās nodaļas personāla speciālista (valsts civildienesta ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē (iegūta jurista kvalifikācija)

- vismaz trīs gadu profesionālā pieredze (pēdējo piecu gadu laikā) - par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze ar personāla vadību saistītā amatā Iekšlietu ministrijas sistēmas iestādēs

- pieredze darbā ar resursu vadības sistēmas "Horizon" personāla vadības modeli

- papildu izglītību un profesionālo kvalifikāciju apliecinoši dokumenti personāla vadības un tiesību zinību jomā (apliecības, sertifikāti) tiks uzskatīti par priekšrocību

- spēja skaidri un argumentēti paust savu viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem, zināšanas rīkojuma dokumentu projektu izstrādē

- teicamas datorlietotāja prasmes (MS Office produkti, tīmekļa pārlūkprogrammas)

- amata pienākumu pildīšanai nepieciešama speciālā atļauja pieejai valsts noslēpuma objektiem

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt personāla politikas plānošanas, izstrādes, ieviešanas un pārraudzības procesu

- nodrošināt un veikt iekšējo normatīvo aktu izstrādi personāla vadības jautājumos

- veikt amatpersonu ar speciālajām dienesta pakāpēm, valsts civildienesta ierēdņu un darbinieku atlases procedūras

- koordinēt amatpersonu ar speciālajām dienesta pakāpēm, valsts civildienesta ierēdņu un darbinieku darba izpildes novērtēšanu

Piedāvājam:

- prestižu un izaicinošu darbu valsts pārvaldes iestādē

- atalgojumu atbilstoši 11. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- iespēju pilnveidot savas zināšanas un prasmes dažādos kursos un semināros

- profesionālu komandu

Pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, iesniegt ne vēlāk kā desmit dienas no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Iekšējās drošības birojam Krišjāņa Valdemāra ielā 1A, Rīgā, LV-1010 vai sūtīt uz e-pasta adresi personals@idb.gov.lv ar norādi "Konkursam uz vakanto IDB AN personāla speciālista amatu". Tālrunis informācijai 67209043.


OP 2017/105.AKK4

Valsts augu aizsardzības dienests (reģ. Nr. 90000042982) izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Augu aizsardzības departamenta Augu aizsardzības līdzekļu novērtēšanas daļas referents

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība bioloģijā vai vides zinātņu specialitātē, priekšroka pretendentiem ar pieredzi zinātniskajā darbā attiecīgajā jomā, kā arī priekšroka pretendentiem ar papildu speciālajām zināšanām un/vai profesionālās kvalifikācijas celšanas kursiem vides piesārņojuma kontroles, ekotoksikoloģijas jomā, agronomijā, vides ķīmijā, ķīmijā

- darba pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē

- zināšanas par augu aizsardzības jomu regulējošiem normatīviem aktiem

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru

- organizētība, iedziļināšanās detaļās, analītiskā domāšana, ētiskums un orientācija uz attīstību

- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību

Galvenie darba uzdevumi:

- veikt augu aizsardzības līdzekļa atbilstības novērtējumu reģistrācijas nosacījumiem ekotoksikoloģijas jomā, t. sk. par līdzekļu ietekmi uz dzīvajiem organismiem, to grupām

- laboratorijas un lauka pētījumu un citas informācijas izvērtēšana un novērtējumu sagatavošana

- dalība ES Komisijas un Eiropas pārtikas nekaitīguma iestādes izveidotajās darba grupās.

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamenta Personāla daļā 20 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Lielvārdes ielā 36, tālr. 67027219, e-pasta adrese: personals@vaad.gov.lv.


OP 2017/105.AKK5

Valsts administrācijas skola (reģ. Nr. 90000028156) izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amata vietu - finanšu speciālists (1 vakance)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikas, vadības vai finanšu jomā

- pieredze valsts pārvaldes institucionālās sistēmas, tai skaitā tiesiskā regulējuma un finanšu vadības pārzināšanā

- zināšanas finanšu plānošanā, uzskaites organizēšanā un analīzē

- vēlama pieredze darbā ar ES struktūrfondu projektiem (vismaz 2 gadi)

- izpratne par publisko iepirkumu organizēšanu

- teicamas latviešu valodas zināšanas, vēlamas angļu valodas zināšanas

- analītiskā domāšana

- izcilas datorprasmes MS Office, īpaši MS Excel

- komunikācijas prasmes

- darbs komandā

Amata mērķis: nodrošināt Eiropas Savienības fondu projektu Nr. 3.4.2.0/15/I/001 "Valsts pārvaldes cilvēkresursu profesionālā pilnveide labāka regulējuma izstrādē mazo un vidējo komersantu atbalsta jomā" un Nr. 3.4.2.0/15/I/002 "Valsts pārvaldes cilvēkresursu profesionālā pilnveide korupcijas novēršanas un ēnu ekonomikas mazināšanas jomā" budžeta procesu plānošanu un izpildi ES fondu 2014.-2020. gada plānošanas perioda darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" prioritārā virziena "Mazo un vidējo komersantu konkurētspēja" specifiskā atbalsta mērķa Nr. 3.4.2. "Valsts pārvaldes profesionālā pilnveide labāka tiesiskā regulējuma izstrādē mazo un vidējo komersantu atbalsta, korupcijas novēršanas un ēnu ekonomikas mazināšanas jomās" ietvaros.

Amata pienākumi:

- nodrošināt projektu budžeta procesa plānošanu un izpildi

- veikt nepieciešamos finanšu aprēķinus un finanšu analīzi

- sagatavot finansēšanas plānus, tāmes, pārskatus, maksājumu prognozes un atskaites

- identificēt un paredzēt finanšu riskus

- apstrādāt maksājumu attaisnojošos dokumentus, sagatavot ES fondu projektu maksājumu pieprasījumus un sekot līdzi apmaksas dokumentiem

- sagatavot rēķinus

- sniegt tehnisku atbalstu, t. sk. iepirkumu dokumentācijas sagatavošanā

Mēs piedāvājam:

- iespēju iegūt daudzpusīgu pieredzi

- labus darba apstākļus draudzīgā kolektīvā

- stabilu atalgojumu atbilstoši 10.mēnešalgu grupai un sociālās garantijas, t. sk. veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumentus - motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopiju - sūtīt pa pastu Valsts administrācijas skolai, adrese: Raiņa bulvāris 4, Rīgā, LV-1050, vai uz e-pasta adresi vas@vas.gov.lv līdz 2017. gada 8. jūnijam.


OP 2017/105.AKK6

AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto darbinieka amata vietu - Sakaru un informācijas tehnoloģiju departamenta Informācijas tehnoloģiju nodaļas vecākais referents

Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:

- augstākā izglītība datorzinību vai pielīdzināmā jomā vai nodaļas darba specifikai atbilstoša profesionālā vidējā izglītība

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

- Windows 7/8/10 operētājsistēmu zināšanas

- Microsoft Office 2010/2013/2016 zināšanas

- pamatzināšanas datortīkla darbībā (TCP/IP, DNS, DHCP)

- pamatzināšanas programmēšanā

- labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu valodas tests)

- vēlme mācīties un turpināt izaugsmi

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt IT atbalstu lietotājiem

- identificēt, reģistrēt un novērst IT problēmas

Mēs piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju apmeklēt apmaksātus kursus jomā, kas saistīti ar amata pienākumu izpildi

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu no 793 EUR līdz 1131 EUR (pirms nodokļu nomaksas) atkarībā no profesionālās pieredzes un veselības apdrošināšanu.

Konkursa pretendenta pieteikumu un aptaujas lapu, CV, motivācijas vēstuli un augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473 vai jānosūta uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv

Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejamas ministrijas mājaslapā http://www.mod.gov.lv/lv/Papildriki/Vakances.aspx

Uzziņas pa tālruni 67335268, 67335200.


OP 2017/105.AKK7

Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem, tev ir augstākā izglītība un tu vēlies veidot karjeru valsts pārvaldē - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru!

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs aizsargā patērētāju tiesības dažādās jomās. Lai uzlabotu iestādes darbu, pilnveidotu un paplašinātu iestādē ieviesto kvalitātes vadības sistēmu, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr. 90000068854) aicina pieteikties darbam Plānošanas, analīzes un kontroles departamenta kvalitātes vadītāja amatā centrālajā iestādē Rīgā (viena vakance uz darbinieka prombūtnes laiku)

JA TEV IR:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā (vēlams - ekonomikā, biznesa vai kvalitātes vadībā) izglītība, apmeklēti kursi kvalitātes sistēmu vadībā

- vēlama praktiskā darba pieredze valsts pārvaldes iestādē kvalitātes vadības sistēmas un iekšējo normatīvo aktu izstrādē, kā arī iekšējās uzraudzības jomā, ne mazāka par vienu gadu

- vēlama ISO 9001 standarta un citu iekšējo uzraudzību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- labas komunikācijas prasmes (mutiski un rakstiski)

MĒS PIEDĀVĀJAM:

- interesantu un atbildīgu darbu

- iespēju paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas

- mēnešalgu no 940,00 EUR 10. algu grupai noteiktajās robežās un valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas

LAI TU VARĒTU:

- vadīt, uzturēt un uzlabot kvalitātes vadības sistēmu iestādē

- nodrošināt kvalitātes vadības sistēmu reglamentējošo dokumentu izstrādi

- sagatavot iestādes gada plānu un kontrolēt tā izpildi noteiktajos termiņos

- uzraudzīt un aktualizēt iestādes iekšējo portālu

GAIDĀM līdz š. g. 14. jūnijam pieteikumu, norādot amatu, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju pa e-pastu (e-pasta adrese: ptac@ptac.gov.lv), pa faksu 67388634, pa pastu vai personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses).

Uzziņas pa tālruni 67388633.


OP 2017/105.AKK8

Valsts vides dienests (reģ. Nr. 90000017078) ir Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kuras mērķis ir nodrošināt, lai tiktu ievēroti normatīvie akti vides aizsardzības, radiācijas drošības un kodoldrošības un dabas resursu izmantošanas jomā

Valsts vides dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -Radiācijas drošības centra Inspekcijas daļas vecākais inspektors (divas amata vietas - viena uz nenoteiktu laiku, otra - uz noteiktu laiku, darbavieta Rīgā)

Piedāvājam:

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē un profesionālo izaugsmi, lai varētu pārstāvēt Latviju starptautiskās darba sanāksmēs

- iespēju papildināt ar radiācijas drošību saistītas zināšanas un prasmes Latvijā vai ārvalstīs rīkotās apmācībās

- iespēju piedalīties ar radiācijas drošību saistītos projektos

- darbu komandā kopā ar profesionāliem un atsaucīgiem darba kolēģiem

- atalgojumu no 554 līdz 750 euro pirms nodokļu nomaksas

- veselības apdrošināšanu

Galvenie amata pienākumi:

- veikt inspekcijas pārbaudes vietās, kur notiek darbības ar jonizējošā starojuma avotiem Latvijas teritorijā

- sastādīt pārbaudes aktus un administratīvo pārkāpumu protokolus par pārbaudes rezultātiem

- piedalīties valsts teritorijā vai uz valsts robežas atklāta nezināma jonizējošā starojuma avota identifikācijā (veicot mērījumus), izbraucot uz notikuma vietu

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība fizikā, ķīmijā, bioloģijā vai citās eksakto zinātņu jomās, medicīnas fizikā, medicīnā

- pieredze darbā ar jonizējošo starojumu, apgūti kursi radiācijas fizikā, radiācijas ķīmijā, radiobioloģijā vai medicīnas fizikā vai iegūta pēcdiploma apmācība radiācijas drošībā, kā arī atbilstošā pieredze amatā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- teicamas latviešu valodas zināšanas un labas angļu valodas zināšanas, vēlamas krievu valodas zināšanas

- labas prasmes strādāt ar standarta biroja programmatūru

- labas komunikācijas prasmes

- izpratne par administratīvo procesu un administratīvo pārkāpumu procesu, kā arī dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu valsts iestādē tiks uzskatīta par priekšrocību

- zināšanas par Latvijas Republikas un Eiropas Savienības radiācijas drošības un kodoldrošības normatīvajiem aktiem tiks uzskatīta par priekšrocība

Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, autovadītāja apliecības kopiju, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 15 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Valsts vides dienestam, adrese: Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045 (ar norādi "Konkursam - RDC vecākais inspektors"), iesniegt personīgi Lietvedības daļā (1. stāvs) vai sūtīt uz e-pasta adresi vvd@vvd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67084203.


OP 2017/105.AKK9

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz vakanto amatu - vecākais/-ā referents/-e (uz noteiktu laiku) Budžeta departamenta Aizsardzības un tiesībsargājošo iestāžu finansēšanas nodaļā

Budžeta departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta, tā paskaidrojumu izstrādāšanu, ar gadskārtējā valsts budžeta likuma un Likuma par budžetu un finanšu vadību izpildi saistītu jautājumu risināšanu.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē ekonomikas/finanšu jomā

- prasmes darbā ar liela apjoma informāciju

- teicamas latviešu valodas zināšanas mutvārdos un rakstiski, labas angļu valodas zināšanas

- prasme formulēt un izteikt rakstveidā savu viedokli par kompetencē esošiem jautājumiem

- labas datora lietotāja prasmes (MS Word, Excel)

- analītiskā domāšana, precizitāte un iniciatīva

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Pievienojies Budžeta departamenta kolektīvam, un mēs tev uzticēsim veikt šādus pienākumus:

- termiņa bāzes izdevumu aprēķinus, izvērtēt iesniegtos papildu finansējuma pieprasījumus, sagatavot Tieslietu ministrijas un Prokuratūras budžeta projektus iekļaušanai gadskārtējā valsts budžeta likumprojektā

- sagatavot analītiskos aprēķinus un informācijas kopsavilkumus valsts budžeta plānošanas procesa un izpildes uzskaites nodrošināšanā

- izskatīt tiesību aktu projektus un sagatavot atzinumus par kompetencē esošiem jautājumiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts fiskālās politikas plānošana un izpilde" II A līmenis un 10. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2017/105.AKR1

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra paziņo, ka 2017.gada 22.maijā Tehnoloģiju departamenta Tehnoloģiju pārneses nodaļas vadošās ekspertes amatā uz noteiktu laiku iecelta OLGA BABINA.


OP 2017/105.AKR2

Valsts augu aizsardzības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Vispārējās uzraudzības daļas inspektores amatā iecelta ANCE CELMIŅA.


OP 2017/105.AKR3

Valsts darba inspekcija paziņo, ka konkurss uz Juridiskās nodaļas vadošā juriskonsulta amatu noslēdzies bez rezultāta.


OP 2017/105.AKR4

Labklājības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Personāla un dokumentu pārvaldības departamenta direktores amatā (uz nenoteiktu laiku) no 2017.gada 24.maija ir iecelta INESE SILA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)