Laidiens: 25.05.2017., Nr. 102
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/102.AKK1
Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ.
Nr. 90000069830) kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli!
Piedāvātais amats - Uzņēmumu statistikas departamenta Tirdzniecības
un pakalpojumu statistikas daļas vecākais referents
Pamatpienākumi:
- apsekojuma vadīšana, datu apstrāde un analīze par pakalpojumu apgrozījumu
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība statistikā,
ekonomikā (vai tai tuva profila) vai matemātikā (vai tai tuva profila)
- prasmes darbā ar datubāzēm
- labas analītiskās prasmes
- labas datora lietošanas prasmes (MS Word, MS Excel, vēlams - MS
Access)
- angļu valodas zināšanas
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
Mēs piedāvājam:
- profesionālo izaugsmi vienā no lielākajām valsts iestādēm
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, labus darba apstākļus
- stabilu atalgojumu, sociālās garantijas, tai skaitā veselības
apdrošināšanas polisi
- darbavietu Rīgas centrā
Amats ir klasificēts 18.6. apakšsaimes III A līmenī (9. mēnešalgu
grupa).
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -,
kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un
prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv
sadaļā "Darba piedāvājumi") un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1 vai atsūtīt pa pastu
(LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 20 dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis".
Konsultācijas pa tālruni 67332458.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.
OP 2017/102.AKK2
Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ.
Nr. 90000069830) kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli!
Piedāvātais amats - Uzņēmumu statistikas departamenta Tirdzniecības
un pakalpojumu statistikas daļas vecākais referents
Pamatpienākumi:
- apsekojuma vadīšana, datu apstrāde un analīze par vairumtirdzniecības
apgrozījumu
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība statistikā,
ekonomikā (vai tai tuva profila) vai matemātikā (vai tai tuva profila)
- prasmes darbā ar datubāzēm
- labas analītiskās prasmes
- labas datora lietošanas prasmes (MS Word, MS Excel, vēlams - MS
Access)
- angļu valodas zināšanas
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
Mēs piedāvājam:
- profesionālo izaugsmi vienā no lielākajām valsts iestādēm
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, labus darba apstākļus
- stabilu atalgojumu, sociālās garantijas, tai skaitā veselības
apdrošināšanas polisi
- darbavietu Rīgas centrā
Amats ir klasificēts 18.6. apakšsaimes III A līmenī (9. mēnešalgu
grupa).
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -,
kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un
prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv
sadaļā "Darba piedāvājumi") un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1 vai atsūtīt pa pastu
(LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 20 dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis".
Konsultācijas pa tālruni 67332458.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.
OP 2017/102.AKK3
Centrālā
finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Izglītības infrastruktūras
attīstības projektu nodaļa PROJEKTA VADĪTĀJUS (ierēdņa amati uz noteiktu laiku
uz 5 gadiem)
Tavi uzdevumi būs nodrošināt 2014.-2020. gada plānošanas perioda Eiropas
Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda finansēto izglītības
infrastruktūras projektu īstenošanas uzraudzību un kontroli, t. sk. līgumu
slēgšanas, līgumu grozījumu un maksājuma pieprasījumu izskaitīšanas
nodrošināšanu, atbilstoši Eiropas Savienības un Latvijas Republikas
normatīvajiem aktiem.
MĒS PIEDĀVĀJAM pievienoties mūsdienīgai un profesionālai komandai, iegūt
lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu
atalgojumu (bruto darba algu no 874 euro līdz 1197 euro), sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā.
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā vai ieviešanas uzraudzībā
(pieredze infrastruktūras projektu ieviešanā vai uzraudzībā tiks uzskatīta par
priekšrocību)
- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā un projektu
vadības ciklu un prasme to lietot projektu dokumentācijas izskatīšanā
- izpratne par publiskā iepirkuma procesu un likumdošanu un spēja to lietot
projekta ietvaros veikto iepirkumu procedūru izskatīšanā
- izpratne par grāmatvedības kārtošanas pamatprincipiem un spēja to izmantot
projekta ietvaros veikto izdevumu attiecināšanā
- izpratne par būvniecības normatīviem un to lietojumu projektu uzraudzībā
- spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- iniciatīva, elastīga domāšana un labas komunikācijas spējas
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no
mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar
norādi "Konkurss - Izglītības infrastruktūras attīstības projektu
nodaļa projekta vadītājs".
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
OP 2017/102.AKK4
Latvijas Valsts mežzinātnes institūts "Silava" izsludina
konkursu uz akadēmisko amatu vakancēm:
- četras zinātniskā asistenta vietas meža selekcijas un ģenētikas
virzienā
- divas zinātniskā asistenta vietas mežkopības un meža resursu virzienā
- divas zinātniskā asistenta vietas meža tehnoloģiju virzienā
- viena zinātniskā asistenta vieta meža atjaunošanas un ieaudzēšanas
virzienā un meža fitopatoloģijas virzienā
- viena pētnieka vieta medību faunas un medniecības virzienā
- viena vadošā pētnieka vieta meža atjaunošanas un ieaudzēšanas virzienā
Minimālās kvalifikācijas prasības: vadošajam pētniekam un pētniekam -
habilitētā doktora vai doktora grāds mežzinātnē, bioloģijā, ģeogrāfijā vai
vides zinātnē, iepriekšēja pieredze zinātniskās izpētes darbā; zinātniskajam
asistentam - maģistra grāds mežzinātnē, bioloģijā, ģeogrāfijā vai vides
zinātnē, iepriekšēja pieredze izpētes darbā.
Konkursam iesniedzamie dokumenti:
- iesniegums LVMI Silava Zinātniskajai padomei (ar konkrētā akadēmiskā amata
norādi)
- dzīves gājuma apraksts (CV)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
Dokumenti iesniedzami mēneša laikā pēc konkursa izsludināšanas datuma izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" LVMI Silava sekretariātā Salaspilī, Rīgas ielā 111,
217. istabā (ar norādi - Akadēmisko amatu konkursam).
OP 2017/102.AKK5
Valsts vides dienests (reģ. Nr.90000017078) ir
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pārraudzībā esoša
tiešās pārvaldes iestāde, kuras mērķis ir nodrošināt, lai tiktu ievēroti
normatīvie akti vides aizsardzības, radiācijas drošības un kodoldrošības un
dabas resursu izmantošanas jomā
Valsts vides dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Juridiskā departamenta Administratīvo soda piemērošanas daļas vecākais
inspektors (1 vakance uz nenoteiktu laiku, darbavieta Jelgavā)
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- vērtīgu pieredzi un profesionālās izaugsmes iespējas
- atalgojumu no 550 līdz 750 euro pirms
nodokļu nomaksas
- profesionālus un atsaucīgus kolēģus
Galvenie darba pienākumi:
- izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas un pieņemt lēmumus
- sekot līdzi piemēroto administratīvo sodu un zaudējumu samaksai
- paredzēti darba braucieni uz Rīgu
Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā izglītība tiesību zinātnēs
- zināšanas par administratīvo pārkāpumu procesu, administratīvo procesu un
valsts pārvaldes iekārtu regulējošiem normatīvajiem aktiem
- zināšanas par vides aizsardzības normatīvajiem aktiem tiks uzskatīta kā
priekšrocība
- krievu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar standarta datorprogrammām
- augsta atbildības izjūta, precizitāte un labas komunikācijas spējas
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un
iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 10 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Valsts
vides dienestam, adrese: Rūpniecības iela 23, Rīga, LV-1045 (ar norādi
"Konkursam - Administratīvo sodu piemērošanas daļas vecākais
inspektors"), iesniegt personīgi Lietvedības daļā Rūpniecības ielā 23,
Rīgā, vai sūtīt uz e-pasta adresi vvd@vvd.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67084204.
OP 2017/102.AKK6
Valsts vides dienests (reģ.
Nr. 90000017078) ir Vides aizsardzības un reģionālās attīstības
ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kuras mērķis ir
nodrošināt, lai tiktu ievēroti normatīvie akti vides aizsardzības, radiācijas
drošības un kodoldrošības un dabas resursu izmantošanas jomā
Valsts vides dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Uzraudzības departamenta vecākais eksperts (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku,
darbavieta Rīgā)
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- vērtīgu pieredzi un profesionālās izaugsmes iespējas
- atalgojumu no 600 euro pirms nodokļu
nomaksas
- profesionālus un atsaucīgus kolēģus
Galvenie amata pienākumi:
- veikt struktūrvienību ekspertu darbības uzraudzību
- izskatīt sūdzības par ekspertu darbu
- sniegt atbalstu ģenerāldirektoram darba organizēšanā
Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība vides zinātnē
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē darbā ar vides
aizsardzības normatīvajiem aktiem pēdējo piecu gadu laikā
- pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldības iestādēs tiks uzskatīta kā
priekšrocība
- mērķtiecība, precizitāte un augsta atbildības izjūta
- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā
- prasme efektīvi organizēt savu darbu
- teicamas saskarsmes un sadarbības spējas, prasme argumentēt savu viedokli
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un
iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 10 dienu laikā no publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesī" sūtīt Valsts vides dienestam,
adrese: Rūpniecības iela 23, Rīga, LV-1045 (ar norādi "Vakancei -
Uzraudzības departamenta vecākais eksperts"), iesniegt personīgi
Lietvedības daļā (1. stāvs) vai sūtīt uz e-pasta adresi vvd@vvd.gov.lv. Kontaktinformācija: tālrunis uzziņām
67084203.
OP 2017/102.AKK7
Valsts vides dienests (reģ.
Nr. 90000017078) ir Vides aizsardzības un reģionālās attīstības
ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kuras mērķis ir
nodrošināt, lai tiktu ievēroti normatīvie akti vides aizsardzības, radiācijas
drošības un kodoldrošības un dabas resursu izmantošanas jomā
Valsts vides dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Uzraudzības departamenta vecākais eksperts (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku,
darbavieta Rīgā)
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- vērtīgu pieredzi un profesionālās izaugsmes iespējas
- atalgojumu no 600 euro pirms nodokļu
nomaksas
- profesionālus un atsaucīgus kolēģus
Galvenie amata pienākumi:
- veikt struktūrvienību ekspertu darbības uzraudzību
- izskatīt sūdzības par ekspertu darbu
- sagatavot pārskatus, ziņojumus, atskaites, informācijas apkopojumus par
iestādes darbību un vides kvalitāti, kā arī analizēt apkopoto informāciju
- piedalīties stratēģijas, darba plāna un plānošanas dokumentu izstrādē
- sagatavot atzinumus par normatīvo aktu projektiem un sniegt priekšlikumus
par nepieciešamajiem grozījumiem normatīvajos aktos
- sagatavot atbildes uz privātpersonu, valsts un pašvaldību institūciju
iesniegumiem
Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība vides zinātnē
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē darbā ar vides
aizsardzības normatīvajiem aktiem pēdējo piecu gadu laikā
- pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldības iestādēs tiks uzskatīta kā
priekšrocība
- mērķtiecība, precizitāte un augsta atbildības izjūta
- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā
- prasme efektīvi organizēt savu darbu
- teicamas saskarsmes un sadarbības spējas, prasme argumentēt savu viedokli
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un
iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 10 dienu laikā no publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesī" sūtīt Valsts vides dienestam,
adrese: Rūpniecības iela 23, Rīga, LV-1045 (ar norādi "Vakancei -
Uzraudzības departamenta vecākais eksperts"), iesniegt personīgi
Lietvedības daļā (1. stāvs) vai sūtīt uz e-pasta adresi vvd@vvd.gov.lv. Kontaktinformācija: tālrunis uzziņām 67084203.
OP 2017/102.AKK8
Amata konkursa
atsaukums
Valsts probācijas dienests atsauc 2017. gada 22. maijā oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludināto amata konkursu uz Valsts
probācijas dienesta Ventspils teritoriālās struktūrvienības probācijas
speciālista amatu uz nenoteiktu laiku (1 vakance).
OP 2017/102.AKK9
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic
uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai
nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Juridiskā departamenta jurists (viena vakance uz nenoteiktu laiku un
viena - uz noteiktu laiku)
PRASĪBAS PRETENDENTIEM/-ĒM:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
un piešķirta profesionālā kvalifikācija - jurists
- pieredze valsts pārvaldē un jurista specialitātē (2 gadi)
- valsts pārvaldi, valsts civildienestu reglamentējošo normatīvo aktu,
Veselības inspekcijas (turpmāk - Inspekcija) kompetencē ietilpstošo
normatīvo aktu pārzināšana un prasme lietot praksē
- pieredze normatīvo aktu projektu izstrādē
- labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku
- augstākā līmeņa (C2) valsts valodas zināšanas
- labas lietvedības zināšanas
- vēlamas 2 svešvalodu (krievu, angļu valoda) zināšanas
GALVENIE PIENĀKUMI:
- izstrādāt Inspekcijas darbībai nepieciešamos iekšējos normatīvos aktus,
ārējo normatīvo aktu projektus un veikt to aktualizēšanu. Sagatavot Inspekcijas
administratīvo aktu projektus par Inspekcijas izdotajiem administratīvajiem
aktiem, veikto faktisko rīcību, kā arī procesuālo lēmumu projektus
- sagatavot, koriģēt un saskaņot līgumus (vienošanās), rīkojumus un citus
juridiska rakstura dokumentus, kas nepieciešami Inspekcijas darbības
nodrošināšanai
- pārbaudīt Inspekcijas ierēdņu un darbinieku sagatavoto juridisko dokumentu
atbilstību normatīvo aktu un juridiskās tehnikas prasībām un savas kompetences
ietvaros sniegt par tiem atzinumus
- inspekcijas vadītāja uzdevumā pārstāvēt Inspekcijas intereses tiesās,
valsts pārvaldes iestādēs un citās institūcijās atbilstoši pilnvarojumam
- sniegt juridiska rakstura konsultācijas Inspekcijas darbiniekiem par
Inspekcijas kompetencē esošajiem jautājumiem
- sagatavot atbilžu projektus uz fizisku un juridisku personu iesniegumiem
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi "Jurists
Juridiskajā departamentā", CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas)
iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā
Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Tālrunis uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv,
mājaslapa: www.vi.gov.lv.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Veselības inspekcija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekšminētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Veselības
inspekcija, kontaktinformācija: Klijānu iela 7, Rīga, LV-1012.
OP 2017/102.AKK10
Latvijas Universitātes Matemātikas un informātikas institūts izsludina
konkursu uz akadēmisko amatu:
- datorzinātnē - pētnieks (1 vieta), nepieciešams maģistra grāds
datorzinātnē vai telekomunikācijās, vismaz piecu gadu pieredze darbā datoru un
informācijas tehnoloģiju drošības jomā, kā arī zinātniskas publikācijas
Amatam nepieciešamās prasmes un darba uzdevumi ir noteikti amata aprakstā,
ar tiem var iepazīties LU Matemātikas un informātikas institūta Personāla daļā
(Rīgā, Raiņa bulvārī 29, 227. kabinetā) iepriekš piesakoties pa tālruni
20218408.
Dokumenti konkursam (iesniegums par piedalīšanos konkursā, zinātnisko
kvalifikāciju apliecinoša dokumenta kopija, CV un pēdējo 6 gadu publikāciju
saraksts) iesniedzami LU Matemātikas un informātikas institūta Personāla daļā
viena mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas dienas.
OP 2017/102.AKK11
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra pagarina pieteikšanās
termiņu - līdz 2017. gada 1. jūnijam - oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" 2017. gada 18. maijā izsludinātajam
konkursam uz Juridiskā departamenta Juridiskā nodrošinājuma nodaļas valsts
pārvaldes juriskonsulta amata vietām (trīs amata vietas uz noteiktu laiku).
OP 2017/102.AKK12
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz šādiem amatiem:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādiem vakantajiem amatiem Eiropas Savienības
fondu vadības un kontroles departamenta Eiropas Savienības fondu kontroles
nodaļā:
1) Vecākais/-ā eksperts/-e uz nenoteiktu laiku
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālo zinātņu,
komerczinību, tiesību, inženierzinātņu jomā
- vismaz 3 gadu pieredze darbā valsts pārvaldē pēdējo 5 gadu laikā, izpratne
par tās darbības principiem
- vismaz 2 gadu praktiskā pieredze darbā ar ES fondu vai citu līdzvērtīgu
atbalsta formu uzraudzību, kontroli vai vadību, t. sk. iepirkumu jomu
- praktiska pieredze auditu vai pārbaužu veikšanas jomā vai izpratne par
pārbaužu veikšanas principiem
- zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas
procesu, normatīvajiem aktiem, kas nosaka ES fondu ieviešanu
- profesionālas pārliecināšanas un argumentācijas prasmes, labas iemaņas
saskarsmē
- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos
- darba pienākumiem atbilstošas datora lietotāja prasmes (MS Office)
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Pievienojies Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles departamenta kolektīvam,
un mēs tev uzticēsim veikt šādus pienākumus:
- veikt dažādas pārbaudes ES fondu vadībā iesaistītajās institūcijās un ES
fondu projektu īstenošanas vietās
- veikt uzraudzību un vadību pār pārbaudēs izteikto ieteikumu faktisko
ieviešanu
- piedalīties veicamo kontroļu un pārbaužu veikšanai nepieciešamās
metodoloģijas izstrādē, aktualizēšanā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu
finanšu instrumentu vadība" III C līmenis un 12. mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta
ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam
sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas
Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas
interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev
ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.
2) Vecākais/-ā referents/-e uz nenoteiktu laiku
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālo zinātņu,
komerczinību, tiesību, inženierzinātņu jomā
- pieredze darbā valsts pārvaldē pēdējo 5 gadu laikā vismaz 1 gads, izpratne
par tās darbības principiem
- vēlama praktiskā pieredze darbā ar ES fondu vai citu līdzvērtīgu atbalsta
formu uzraudzību, kontroli vai vadību
- vēlama praktiska pieredze auditu vai pārbaužu veikšanas jomā vai izpratne
par pārbaužu veikšanas principiem
- zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas
procesu, normatīvajiem aktiem, kas nosaka ES fondu ieviešanu
- profesionālas pārliecināšanas un argumentācijas prasmes, labas iemaņas
saskarsmē
- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos
- darba pienākumiem atbilstošas datora lietotāja prasmes (MS Office)
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Pievienojies Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles departamenta kolektīvam,
un mēs tev uzticēsim veikt šādus pienākumus:
- veikt pārbaudes ES fondu vadībā iesaistītajās institūcijās un ES fondu
projektu īstenošanas vietās
- veikt uzraudzību pār pārbaudēs izteikto ieteikumu faktisko ieviešanu
- sniegt atbalstu kontroļu un pārbaužu veikšanai nepieciešamās metodoloģijas
aktualizēšanas laikā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu
finanšu instrumentu vadība" II C līmenis un 10. mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība
iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus
lūdzam sūtīt 15 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas
Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas
interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev
ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2017/102.AKR1
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijas Juridiskās nodaļas
juriskonsultes amatā no 2017.gada 23.maija konkursa
kārtībā iecelta INGA PAPĀNE.
OP 2017/102.AKR2
Valsts vides dienests informē, ka konkursa kārtībā 2017. gada 23. maijā
Juridiskā departamenta Administratīvo sodu piemērošanas daļas vecākās inspektores
amatā iecelta SANTA RADECKA.
OP 2017/102.AKR3
Valsts darba inspekcija paziņo, ka konkursa kārtībā Juridiskās nodaļas
vadītāja amatā (uz nenoteiktu laiku) no 2017. gada 10. maija ir
iecelts JURIS ZĀLĪTIS.
OP 2017/102.AKR4
Labklājības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Juridiskā departamenta
direktores amatā (uz nenoteiktu laiku) no 2017.gada
15.maija ir iecelta JANA PEINBERGA.
OP 2017/102.AKR5
Labklājības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Darba tirgus politikas
departamenta vecākā eksperta amatā (uz noteiktu laiku) no 2017.gada 15.maija ir
iecelta SVETLANA DJAČKOVA.
OP 2017/102.AKR6
Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija paziņo, ka konkursa kārtībā
Bāriņtiesu un audžuģimeņu departamenta galvenās inspektores amatā (uz noteiktu
laiku) no 2017. gada 15. maija ir iecelta AIJA BLŪMA.