Laidiens: 24.05.2017., Nr. 101
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/101.AKK1
Sabiedrības integrācijas fonda (reģ. Nr. 90001237779) sekretariāts
izsludina konkursu uz vakanto amata vietu - motivācijas programmas
koordinators/-e, 1 vakance (Projektu nodaļas Pasākuma Nr. 9.1.4.4.
"Dažādību veicināšana (diskriminācijas novēršana)" projekta
ieviešanas vienība)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība sociālās zinātnēs vai humanitārajās zinātnēs, vai tai
ekvivalenta
- izpratne par projektu cikla vadību un procedūrām
- iepriekšējā pieredze projektu/programmu/aktivitāšu vadībā
- pieredze publisko iepirkumu tehniskās specifikācijas gatavošanā un līgumu
izpildes uzraudzībā
- zināšanas un izpratne par sociālās iekļaušanas un pretdiskriminācijas
jautājumiem
- zināšanas un izpratne par sociālās atstumtības riskam pakļautajām iedzīvotāju
grupām
- zināšanas starpkultūru komunikācijas jautājumos
- finanšu vadības pieredze
- teicamas latviešu valodas zināšanas, kā arī labas angļu valodas zināšanas
- teicamas komunikācijas, prezentēšanas un koordinācijas prasmes
- labas iemaņas darbā ar datoru
- komunikabilitāte, spēja strādāt komandā
- augsta precizitāte un atbildības izjūta par sava darba rezultātiem
Pamatpienākumi:
- nodrošināt specifiskā atbalsta mērķa (SAM) Nr. 9.1.4.4. pasākuma
"Dažādību veicināšana (diskriminācijas novēršana)" projekta ietvaros
plānoto diskriminācijas novēršanas un sociālās iekļaušanas pakalpojumu sociālās
atstumtības un diskriminācijas riskam pakļautajām personu grupām atbalstāmās
darbības (turpmāk tekstā - programma) koordinēšanu un ieviešanu atbilstoši
iekšējo un ārējo normatīvo aktu prasībām
- nodrošināt programmas kvalitatīvu un savlaicīgu īstenošanu, progresa un
finanšu izlietojuma pārraudzību
- nodrošināt programmas atbalstāmo pasākumu stratēģiskā plāna izstrādi
- nodrošināt programmas ietvaros plānoto atbalstāmo pasākumu iepirkumu
tehniskās specifikācijas prasību sagatavošanu
- koordinēt un uzraudzīt programmas atbalstāmo pasākumu īstenošanā
piesaistīto pakalpojumu sniedzēju līgumu izpildi
- nodrošināt regulāru pakalpojumu sniegšanas kvalitātes kontroli, t. sk.
regulāru informācijas apmaiņu ar pakalpojumu sniedzējiem, atskaišu (nodevumu)
izvērtēšanu, veikt vizītes pakalpojumu sniegšanas vietās
- nodrošināt regulāru informācijas apkopojumu sagatavošanu par programmas
izpildes gaitu
Mēs piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu draudzīgā kolektīvā
- labus darba apstākļus un stabilu atalgojumu
Amats klasificēts 32. saimes III A līmenī (11. mēnešalgu
grupa).
Pieteikumus par piedalīšanos konkursā, CV un izglītības dokumentu kopijas
vai ieskenētās versijas lūdzam iesniegt līdz 2017. gada 5. jūnijam,
- atnesot personīgi vai nosūtot pa pastu uz Sabiedrības integrācijas fonda
biroju Aspazijas bulvārī 24 (3. stāvā), Rīgā, LV-1050;
- vai nosūtot pa e-pasta adresi vakance@sif.gov.lv
ar norādi "Konkursam uz vakanto motivācijas programmas koordinatora/-es
amata vietu".
Tālrunis informācijai 67078212.
OP 2017/101.AKK2
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz vakanto amatu - vecākais/-ā
eksperts/-e uz nenoteiktu laiku Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles
departamenta Eiropas Savienības fondu ieviešanas vadības nodaļā
Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles departaments ir
struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Sociālā fonda, Eiropas Reģionālā
attīstības fonda un Kohēzijas fonda vadības un kontroles sistēmas izveidi,
uzturēšanu un pilnveidi.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālo zinātņu
vai finanšu jomā
- vismaz 3 gadu pieredze pēdējo 5 gadu laikā darbā tiešajā valsts pārvaldē
- pieredze ar ES fondu administrēšanas jautājumiem vai iekšējā kontroles
sistēmā
- teicamas angļu valodas zināšanas - spēja strādāt ar dokumentiem angļu
valodā un līdzdarboties sanāksmēs, kas notiek angļu valodā
- zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas
procesu
- datorprasmes lietotāja līmenī
- darba organizēšanas un koordinācijas prasmes
- prezentācijas prasmes, pārliecināšanas un argumentācijas prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
pievienojies Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles departamenta kolektīvam
un mēs tev uzticēsim veikt šādus pienākumus:
- piedalīties pareizas finanšu vadības principiem atbilstošas ES fondu
vadības un kontroles sistēmas uzturēšanā neatbilstību jautājumos
- izstrādāt un aktualizēt metodiskos materiālus, vadlīnijas un departamenta
funkciju izpildes nodrošināšanai nepieciešamās iekšējās procedūras Eiropas
Savienības fondu 2014.-2020. gada plānošanas periodā
- analizēt informāciju par ES fondu vadības un kontroles sistēmas
efektivitāti, t. sk. koordinēt Eiropas Komisijas un citu iestāžu veiktos
auditus un pārbaudes, un sniegt priekšlikumus par uzlabojumiem, kas
nepieciešami ES fondu vadības un kontroles sistēmai un nodrošināt uzlabojumu
ieviešanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu
finanšu instrumentu vadība" III C līmenis un 12. mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība
iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus
lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas
Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas
interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev
ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.
OP 2017/101.AKK3
Datu valsts inspekcija (reģ. Nr. 90001037264) izsludina
konkursu uz vakanto Reģistrācijas lietu izskatīšanas nodaļas juriskonsulta/-es
ierēdņa amatu uz noteiktu laiku
Datu valsts inspekcijas kolektīvā Reģistrācijas lietu izskatīšanas nodaļa
nodrošina personas datu apstrādes reģistrāciju, personas datu aizsardzības
speciālistu kvalifikācijas piešķiršanu un reģistrāciju, kredītinformācijas
biroju licencēšanu, izvērtē ekspertu, kuri veic kredītinformācijas biroju
auditus, atbilstību kredītinformācijas biroju reglamentējošiem tiesību aktiem,
kā arī plāno, organizē un veic pirmsreģistrācijas pārbaudes.
Ja esi gatavs/-a strādāt valsts pārvaldē, pieņemt jaunus izaicinājumus,
analizēt situāciju un rīcības sekas, atrast piemērotāko risinājumu un
nebaidīties uzņemties atbildību. Ja vēlies izmantot savas zināšanas un
pieredzi, lai sniegtu ieguldījumu personas datu aizsardzības uzraudzībai
Latvijā, tad aicinām pievienoties Datu valsts inspekcijas kolektīvam, kas veic
personas datu aizsardzības uzraudzību.
Mēs tev uzticēsim izskatīt iesniegumus saistībā ar iespējamiem pārkāpumiem
personas datu apstrādes un kredītinformācijas biroja jomā, sagatavot
administratīvos aktus, lēmumus, administratīvo pārkāpumu protokolus, sniegt
konsultācijas par personu datu aizsardzības regulējumu, piedalīties personas
datu aizsardzības speciālistu pārbaudījumu organizēšanā, kā arī doties
pirmsreģistrācijas un preventīvajās pārbaudēs.
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- juridiskā darba pieredze (ne mazāk kā 1 gads)
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē un zināšanas par valsts pārvaldes
uzbūvi un darbības pamatprincipiem
- vēlama darba pieredze personas datu aizsardzības jomā
- zināšanas par administratīvo procesu un administratīvo pārkāpumu
lietvedību
- vēlamas labas angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbam ar datoru (MS
Office)
Piedāvājam:
- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- juridisko darba pieredzi personas datu aizsardzības jomā
Ierēdņa dienesta vieta: Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā
Datu valsts inspekcijas Reģistrācijas lietu izskatīšanas nodaļas
juriskonsulta/-es ierēdņa amatam noteikta 26.1. saime "Iestāžu un
amatpersonu kontrole", IV līmenis (11. mēnešalgu grupa), mēnešalga no
841 EUR līdz 1382 EUR pirms nodokļu nomaksas (atkarībā no kategorijas,
kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae) atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv)),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju
apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Datu valsts
inspekcijai Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā, LV-1011, vai uz e-pasta adresi kristine.revina@dvi.gov.lv ar norādi "Pieteikums
konkursam uz Reģistrācijas lietu izskatīšanas nodaļas juriskonsulta/-es amatu
(jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentus par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus un sludinājumā noteiktajā formā (Curriculum Vitae) atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļa
vietnē www.europass.lv)). Sazināsimies ar tiem
pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67686023 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi kristine.revina@dvi.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Datu valsts inspekcija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Datu valsts
inspekcija, kontaktinformācija: Blaumaņa iela 11/13-15, Rīga, LV-1011.