Laidiens: 02.01.2017., Nr. 1
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/1.AKK1
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Klimata pārmaiņu departamenta
vecākā/-ās referenta/-es valsts civildienesta
ierēdņa/-es amatu (uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides
zinātņu, juridiskajā, vadības vai ekonomikas specialitātē vai akadēmiskā vai
otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam
atbilstošām speciālām studijām
- vismaz viena gada darba pieredze valsts pārvaldē
- zināšanas par Latvijā spēkā esošo tiesību aktu un politikas plānošanas
dokumentu veidiem un hierarhiju
- zināšanas par Latvijas vides aizsardzības jomas institucionālo sistēmu,
Eiropas Savienības institūcijām un nozīmīgākajām starptautiskajām organizācijām
- zināšanas par starptautisko, Eiropas Savienības un Latvijas klimata
politiku
Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:
- ļoti labas angļu valodas zināšanas (vēlamas klimata politikas terminu
zināšanas)
- ļoti labas organizatora prasmes
- ļoti labas sadarbības un komunikācijas prasmes
- prasme strādāt komandā un pastāvīgi plānot savu darbu
- teicamas biroja programmatūras lietošanas prasmes
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 36. saimes
"Politikas plānošana" II līmenis un 9. mēnešalgu grupa) un
sociālās garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- radošu, daudzveidīgu darbu un atsaucīgus kolēģus
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, apliecinājums par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokuments par
izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī
citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 10 dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības
ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv.
Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7. panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi".
Tālrunis uzziņām 67026902.
OP 2017/1.AKK2
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ES fondu
projektu departamenta ESF projekta "Atbalsts ilgstošajiem
bezdarbniekiem" (Nr. 9.1.1.2/15/I/001) vecākā/-ās
ekonomista/-es amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība finanšu vadībā,
ekonomikā vai vadības zinātnēs
- vismaz divu gadu darba pieredze finanšu, ekonomikas vai grāmatvedības
jomā, t. sk. zināšanas finanšu plānošanā un finanšu uzskaites organizēšanā
un analīzē, atskaišu sagatavošanā
- vēlama pieredze valsts pārvaldē ES fondu finanšu plānošanas un analīzes
jomā
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata
kompetences ietvaros
- zināšanas finanšu plānošanā, uzskaites organizēšanā un analīzē
- prasme analizēt situāciju, pilnveidot darbību perspektīvā skatījumā,
vērtēt faktus, analizēt un kontrolēt datus, paredzēt un novērtēt riskus,
piedāvājot pasākumus to novēršanai
- izpratne par Eiropas Savienības vispārējiem un strukturālās politikas
jautājumiem
- pieredze darbā ar dažādām finanšu plānošanai un uzraudzībai paredzētām
datu bāzēm
- pieredze darba ar datoru un biroja tehniku
- vēlamas svešvalodu - angļu un krievu valodas - zināšanas
Amata mērķis: nodrošināt Projekta īstenošanai nepieciešamo finanšu līdzekļu
plānošanu, kontroli un analīzi.
Galvenie amata pienākumi: veikt finanšu līdzekļu plānošanu atbilstoši
Projekta aktivitātēm, finanšu izlietojuma analīzi un kontroli, gatavot
atskaites par Projekta finansējuma izlietojumu. Sagatavot Projekta ieņēmumu un
plānoto izdevumu tāmes. Nodrošināt Projekta īstenošanai nepieciešamo finanšu
līdzekļu pieejamību un atbilstošu finanšu līdzekļu plūsmu, t. sk. maksājumu
veikšanu.
Sniegt metodisku palīdzību, konsultācijas Projekta administrēšanas un
īstenošanas personālam. Vadīt, koordinēt un uzraudzīt projekta vecāko
ekonomistu un finanšu speciālistu darbu un filiāļu koordinējošo ekspertu darbu
ar projekta finansēm saistītajos jautājumos
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 947,00 EUR, 2. kategorija:
1089,00 EUR, 3. kategorija: 1244,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai,
adrese: K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "AIB_vecākais_ekonomists".
Informācija pa tālruni 67021794 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2017/1.AKK3
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921)
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Sabiedrības veselības
departamenta Vides veselības nodaļas vecākais/-ā referents/-e (ierēdņa amats uz
noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
medicīnā, sabiedrības veselībā vai bioloģijā
- praktiskā darba pieredze veselības aprūpes sistēmā, sabiedrības veselības
sistēmā vai vides veselības jautājumu nodrošināšanā
- praktiskā darba pieredze valsts pārvaldes vai pašvaldību institūcijā
- zināšanas un izpratne par vides veselības politiku un epidemioloģiskās
drošības jomu reglamentējošiem tiesību aktiem
- zināšanas par Eiropas Savienības pamatnostādnēm un izpratne par Eiropas
Savienības tiesību aktiem vides veselības un epidemioloģiskās drošības
jautājumu jomā un to realizācijas mehānismiem
- prasme plānot savu darbu un uzņemties atbildību, precizitāte, ētiskums
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektus vides
veselības un infekcijas slimību uzraudzības jomā
- sagatavot atzinumu projektus par citu institūciju izstrādātiem tiesību
aktiem sabiedrības veselības jautājumos
- sagatavot sarakstes dokumentu projektus ar juridiskām un fiziskām personām
- izvērtēt un sniegt priekšlikumus Eiropas Savienības un citu institūciju
tiesību aktu projektu vai pozīciju un instrukciju projektiem sabiedrības
veselības jomā
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10
kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876017 vai nosūtāmi uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.
OP 2017/1.AKK4
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto amata vietu -
Metodiskās vadības un kontroles departamenta vecākais/-ā eksperts/-e (uz
noteiktu laiku, līdz 2022. gada 31. decembrim)
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajā darbā
- zināšanas par attīstības plānošanas dokumentiem un normatīvajiem aktiem
sociālā darba, sociālās palīdzības un sociālo pakalpojumu jomās
- darba pieredze sociālā darba jomā
- vēlama darba pieredze sociālās politikas izstrādē, pārraudzībā un
novērtēšanā
- vēlama darba pieredze tiešās valsts pārvaldes vai pašvaldības pārvaldes
iestādē
- vēlama darba pieredze pašvaldībā sociālā darba vai sociālās palīdzības un
sociālo pakalpojumu jomā
- labas angļu valodas zināšanas
- prasme darbam ar datoru un citu biroja tehniku
Darba pienākumi:
- izstrādāt attīstības plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektus
sociālā darba un sociālās palīdzības politikas jomās
- sniegt priekšlikumus valsts politikas veidošanai un attīstībai, un tiesību
aktu pilnveidošanai sociālā darba un sociālās palīdzības jomā, un novērtēt šīs
politikas attīstību un īstenošanu
- sniegt atzinumus par valsts un pašvaldību institūciju, un ministrijas
struktūrvienību izstrādātajiem attīstības plānošanas dokumentu un tiesību aktu
projektiem, izvērtējot tos no sociālā darba un sociālās palīdzības aspekta
- izstrādāt pašvaldību sociālo dienestu un sociālo pakalpojumu sniedzēju
valsts statistikas pārskatu veidlapas
- konsultēt valsts un pašvaldību institūcijas, nevalstiskās organizācijas,
kā arī fiziskas, juridiskas personas un šādu personu apvienības sociālā darba,
sociālās palīdzības jautājumos
- piedalīties un sagatavot informāciju Studiju un studējošo kredītu dzēšanas
komisijas sēdēm par sociālā darba speciālistiem
- koordinēt un nodrošināt informācijas par sociālo darbu un sociālo
palīdzību publicēšanu un aktualizēšanu ministrijas interneta mājaslapā
- sniegt atbildes uz ministrijā saņemtajiem iesniegumiem sociālā darba un
sociālās palīdzības politikas jautājumos
- piedalīties apspriedēs, komisijās un darba grupās amata kompetencē esošo
jautājumu risināšanai
- sadarboties ar valsts un pašvaldību institūcijām, nevalstiskām organizācijām,
juridiskām un fiziskām personām sociālās palīdzības un sociālā darba jautājumu
risināšanā
- informēt sabiedrību par amata kompetencē esošajiem jautājumiem
- pildīt citus ministrijas vadības un departamenta vadības dotos uzdevumus
amata kompetences ietvaros
Vakantajam amatam noteikta 36. saime III līmenis un 12. mēnešalgu
grupa.
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
jāiesniedz 15 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā
"Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas
Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai
elektroniski uz e-pastu: Anda.Turlute@lm.gov.lv. Tālrunis
uzziņām 67021505.