Laidiens: 20.05.2016., Nr. 97

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/97.AKK1

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats - Sociālās statistikas departamenta Iedzīvotāju statistikas daļas vecākais/-ā referents/-e

Pamatpienākumi:

- piedalīties iedzīvotāju skaita un ilgtermiņa migrācijas novērtēšanā

- piedalīties datubāzu izveidošanā, kvalitātes izvērtēšanā, uzturēšanā un datu analīzē, izmantojot gan tiešsaistes datu pārraides režīmā iegūto informāciju no Iedzīvotāju reģistra, gan informāciju no citiem administratīvo datu avotiem

- apkopot datus, tos analizēt, izdarīt aprēķinus, gatavot kopsavilkuma statistiskās tabulas saskaņā ar Valsts statistiskās informācijas programmu un atbilstoši datu lietotāju pieprasījumiem

- veikt datubāzu un sagatavoto kopsavilkuma datu loģisko un matemātisko kontroli

- uz iegūto individuālo statistikas datu pamata veidot un analizēt kopsavilkuma informāciju, salīdzināt to ar citiem pieejamiem datu avotiem, sagatavot priekšlikumus informācijas kvalitātes paaugstināšanas jomā

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, statistikā, matemātikā, demogrāfijā vai socioloģijā (vai tām tuva profila)

- vēlama darba pieredze ar ekonomiku, statistiku, matemātiku, demogrāfiju vai socioloģiju saistītos amatos

- prasme profesionālā līmenī strādāt ar datoru (MS Office aplikācijas: Excel, Word, PowerPoint)

- prasmes darbā ar vismaz vienu no statistisko aprēķinu programmām (IBM SPSS Statistics, R vai līdzīgu)

- pieredze darbā ar lielām datubāzēm (piemēram, MS SQL)

- labas analītiskās prasmes

- labas angļu valodas zināšanas

- prasme orientēties likumdošanas aktos, kas skar statistikas organizēšanu valstī

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

- profesionālo izaugsmi

- darbavietu Rīgas centrā

Amats ir klasificēts 18.6. apakšsaimes III A līmenī (9. mēnešalgu grupa).

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, Apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi") un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju - iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366851.

Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.


OP 2016/97.AKK2

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats - Statistikas metodoloģijas un kvalitātes departamenta Matemātiskā nodrošinājuma daļas statistikas matemātiķis/-e (uz noteiktu laiku - līdz 2023. gada 30. decembrim)

Pamatpienākums:

- veikt matemātisko metodoloģiju izstrādes tautas skaitīšanas organizēšanas vajadzībām

Prasības pretendentam:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība statistikā, matemātikā vai saistītā jomā (var pieteikties iepriekšminēto programmu pēdējo divu kursu students)

- teorētiskās zināšanas matemātiskajā statistikā

- datorprasmes (MS Office aplikācijas: Word, Excel, Access)

- prasme strādāt ar statistiskās skaitļošanas programmu R (vai līdzīgu)

- pieredze veikt datu statistisko analīzi

- analītiskā domāšana

- angļu valodas zināšanas vismaz vidējā līmenī (B1)

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

- profesionālo izaugsmi

- darbavietu Rīgas centrā

Amats ir klasificēts 18.6. apakšsaimes III B līmenī (10. mēnešalgu grupa).

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju - iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366851.

Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.


OP 2016/97.AKK3

Valsts kultūras pieminekļu aizsardzības inspekcija (Inspekcija) izsludina atklātu konkursu uz Kurzemes reģionālās nodaļas vadītāja/-as galvenā/-ās valsts inspektora/-es ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku; darbavieta Kuldīgā)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība arhitektūrā, būvniecībā, vēsturē vai mākslas vēsturē

- vismaz divu gadu darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldībā ar kultūras mantojumu saistītā jomā, izpratne par kultūras mantojuma mūsdienu saglabāšanas filozofiju, kā arī pieredze personām saistošu lēmumu pieņemšanā (vēlama pieredze vadošā amatā)

- labas vismaz divu svešvalodu zināšanas

- B kategorijas autovadītāja tiesības

- zināšanas un izpratne par kultūras pieminekļu saglabāšanu, par materiālā kultūras mantojuma saglabāšanas jautājumiem, kā arī par materiālā kultūras mantojuma aizsardzības būtiskāko normatīvo aktu regulējumu

- spējas ātri uztvert un novērtēt kultūras pieminekļu tehnisko stāvokli un apdraudējumu, prasme analizēt un formulēt viedokli

- labas darba organizācijas un vadības prasmes, stratēģiska, konceptuāla un analītiska domāšana, orientācija uz attīstību, augsta atbildības izjūta, precizitāte, labas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja uzņemties atbildību

- labas iemaņas darbā ar biroja datorprogrammām (MS Office), prasme strādāt ar fototehniku, teicamas lietvedības prasmes

Pretendentiem 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas jāiesniedz pieteikuma dokumenti (aptaujas lapa un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) Inspekcijas Klientu apkalpošanas centrā (Rīga, Pils iela 20), atbilstoši normatīvo aktu prasībām par elektronisko dokumentu noformēšanu pieteikumu elektroniski nosūtot uz e-pasta adresi renate.lizbovska@mantojums.lv vai pa pastu (Rīga, Mazā Pils iela 17/19, LV-1050). Konkursa nolikums un materiāli publicēti Inspekcijas tīmekļa vietnes www.mantojums.lv sadaļā "Vakances". Papildu informācija pa tālruni 67229272.


OP 2016/97.AKK4

Valsts kultūras pieminekļu aizsardzības inspekcija (Inspekcija) izsludina atklātu konkursu uz Kurzemes reģionālās nodaļas valsts inspektora/-es ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku), darbavieta Kuldīgā

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība arhitektūrā, vēsturē vai mākslas vēsturē

- vismaz divu gadu darba pieredze ar kultūras mantojumu saistītā jomā, izpratne par kultūras mantojuma mūsdienu saglabāšanas filozofiju (par priekšrocību tiek uzskatīta darba pieredze valsts pārvaldē - personām saistošu lēmumu pieņemšanā un materiālā kultūras mantojuma saglabāšanas jomā)

- labas vismaz divu svešvalodu zināšanas

- B kategorijas autovadītāja tiesības

- zināšanas un izpratne par kultūras pieminekļu saglabāšanu, kā arī par materiālā kultūras mantojuma aizsardzības būtiskāko normatīvo aktu regulējumu

- spējas ātri uztvert un novērtēt kultūras pieminekļu tehnisko stāvokli un apdraudējumu, prasme analizēt un formulēt viedokli

- analītiska domāšana, orientācija uz attīstību, augsta atbildības izjūta, precizitāte, labas komunikācijas un sadarbības prasmes, augsta saziņas kultūra

- labas iemaņas darbā ar biroja datorprogrammām (MS Office), prasme strādāt ar fototehniku, teicamas lietvedības prasmes

Pretendentiem 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas jāiesniedz pieteikuma dokumenti (aptaujas lapa un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) Inspekcijas Klientu apkalpošanas centrā (Rīga, Pils iela 20), atbilstoši normatīvo aktu prasībām par elektronisko dokumentu noformēšanu pieteikumu elektroniski nosūtot uz e-pasta adresi renate.lizbovska@mantojums.lv vai pa pastu (Rīga, Mazā Pils iela 17/19, LV-1050). Konkursa nolikums un materiāli publicēti Inspekcijas tīmekļa vietnes www.mantojums.lv sadaļā "Vakances". Papildu informācija pa tālruni 67229272.


OP 2016/97.AKK5

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Siguldas filiāles nodarbinātības organizators/-e (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība

- vismaz viena gada pieredze klientu konsultēšanā

- vēlama pieredze nodarbinātības jomā

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas Republikā normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros

- saskarsmes, komunikācijas un organizēšanas prasmes, orientēšanās uz attīstību, pozitīvu darba rezultātu, izpratne par klientu orientētu darbību

- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus, piedāvāt problēmu risinājumu

- pamatzināšanas finanšu vadības jautājumos

- datorprasmes, datubāzu izmantošanas prasmes, ofisa tehnikas lietošanas prasmes

- vēlamas divu svešvalodu zināšanas sarunvalodas līmenī

Amata mērķis: īstenot bezdarbniekiem, darba meklētājiem un darba devējiem aktīvos nodarbinātības pasākumus un preventīvos bezdarba samazināšanas pasākumus (turpmāk - pasākumi), nodrošināt klientu apkalpošanu ar nodarbinātību saistītos jautājumos, sadarboties ar valsts un pašvaldību institūcijām, kā arī fiziskām un juridiskām personām, kontrolēt līgumu izpildi pasākumu ietvaros.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 540,00 EUR, 2. kategorija: 605,00 EUR, 3. kategorija: 670,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūras Siguldas filiālei, adrese: Dārza iela 2a, Sigulda, LV-2150, vai uz e-pasta adresi ilona.candere@nva.gov.lv, vai jāiesniedz personīgi Nodarbinātības valsts aģentūras Siguldas filiālē, adrese: Dārza iela 2a, Siguldā. Informācija pa tālruni 67870975 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.


OP 2016/97.AKK6

Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz Meža resursu pārvaldības departamenta Meža un vides aizsardzības daļas vadītāja/-as (ierēdņa) amata vietu uz nenoteiktu laiku (darbavieta Rīgā, 13. janvāra ielā 15)

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība mežsaimniecībā

- darba pieredze vadošā amatā ilgāka par 3 gadiem

- pieredze darbā meža nozarē un ar specializētām VMD informācijas sistēmām tiks uzskatīta par priekšrocību

- precizitāte un augsta atbildības izjūta

- spēja strādāt patstāvīgi, noteikt prioritātes un plānot ikdienas darbu

- sistēmiska un loģiskā domāšana, spēja ātri reaģēt

- praktiska pieredze lietvedībā, lietišķo dokumentu noformēšanā

- izpratne par mežsaimniecību, vides aizsardzību, meža ugunsapsardzību

- pieredze sadarbībā ar nozares profesionālajām organizācijām, labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- spēja plānot un organizēt savu un citu darbu, analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus, uzņemties atbildību

- analītiskā domāšana, iniciatīva, komunikācija, ētiskums

- B kategorijas autovadītāja tiesības

- labas angļu valodas zināšanas

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office)

Galvenie amata pienākumi:

- plānot, vadīt, organizēt un kontrolēt daļas darbību, kā arī atbildēt par daļai uzticēto funkciju un uzdevumu izpildi

- nodrošināt Departamenta reglamentā ietverto uzdevumu izpildi, kā arī koordinēt VMD teritoriālo struktūrvienību darbu ugunsapsardzības, meža un vides aizsardzības jautājumos

- izstrādāt un aktualizēt kārtības un procedūras, piedalīties normatīvo aktu projektu izstrādē daļas kompetencē esošo jautājumu ietvaros

- sagatavot atbildes projektus uz privātpersonu iesniegumiem, sūdzībām par kompetencē esošiem jautājumiem u. c.

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 947,00 līdz 1244 EUR (bruto alga)

- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā

- sociālās garantijas

Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts meža dienestā Rīgā, 13. janvāra ielā 15, 3. stāvā, 301. kabinetā, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" (tālrunis uzziņām 67220027).


OP 2016/97.AKK7

Elektronikas un datorzinātņu institūts izsludina konkursu uz asistentu, pētnieku un vadošo pētnieku akadēmiskajiem amatiem - Elektronikas, signālu apstrādes un datorzinātnes specialitātēs

Pieteikumā jānorāda specialitāte un amats, uz kuru pretendē.

Pieteikumi iesniedzami mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas dienas.

Papildu informāciju var iegūt Rīgā, Dzērbenes ielā 14, "A" korpusā, 1-3 kabinetā, rakstot uz info@edi.lv vai zvanot pa tālruni 67554500.

Pieteikumam pievienot:

- Curriculum Vitae

- akadēmiskos un zinātniskos grādus apliecinošo dokumentu kopijas

- publicēto zinātnisko darbu sarakstu (2011.-2015. g.)

- citas kvalifikāciju apliecinošo dokumentu kopijas (pēc pretendenta izvēles)

Konkursa nolikums pieejams www.edi.lv sadaļā "Paziņojumi" → "Sludinājumi".


OP 2016/97.AKK8

Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto Ziemeļvidzemes virsmežniecības Kocēnu nodaļas Straupes apgaitas mežziņa/-es ierēdņa amatu

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība mežsaimniecībā

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas normatīvo aktu ievērošanas uzraudzībā

- augsta atbildības izjūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī sadarboties

- B kategorijas autovadītāja tiesības

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas

Galvenie amata pienākumi:

- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju

- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības, medības un ugunsapsardzību reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti

- pārzināt meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā

- sagatavot dokumentus, izskatīt administratīvās lietas un pieņemt lēmumus tajās

- pārzināt VMD informācijas sistēmu (ĢIS), uzturēt un papildināt tajā esošo informāciju

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 590,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā

- sociālās garantijas

Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts meža dienestā Rīgā, 13. janvāra ielā 15, 3. stāvā, 303. kabinetā, 20 dienu laikā paziņojuma publicēšanas (tālrunis uzziņām 67211167).


OP 2016/97.AKK9

Darbības paplašināšanās ietvaros Centrālā finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Uzņēmējdarbības un inovāciju departamenta DIREKTORU/-I (ierēdņa amata vieta)

Jūsu darba pienākumi būs saistīti ar struktūrvienības un cilvēkresursu vadību, departamenta kompetencē esošo Eiropas Savienības fondu uzņēmējdarbības projektu īstenošanas uzraudzības un kontroles nodrošināšanu, Eiropas Savienības fondu 2014.-2020. gada plānošanas perioda specifisko atbalsta mērķu normatīvās bāzes sagatavošanas nodrošināšanu, kā arī publiskās un privātās partnerības uzraudzības institūcijas un kompetences centra funkciju īstenošanas nodrošināšanu.

Mēs piedāvājam:

pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu līdz 2011 euro), sociālo nodrošinājumu

Mēs sagaidām, ka jums ir:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai maģistra grāds (vadības, ekonomikas vai sociālajās zinātnēs)

- pieredze vadošā amatā (ilgāka par četriem gadiem)

- praktiskā darba pieredze un zināšanas Eiropas Savienības fondu projektu ieviešanā vai uzraudzībā un kontrolē

- labas zināšanas un izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā

- izpratne par uzņēmējdarbības jomu

- makroekonomisko un mikroekonomisko procesu pārzināšana

- izpratne par inovācijas procesiem un inovatīviem produktiem

- izpratne par publiskās un privātās partnerības projektu īstenošanu un uzraudzību

- zināšanas publisko iepirkumu jomā

- zināšanas par finanšu vadības un grāmatvedības jautājumiem

- zināšanas par publisko pārvaldi, cilvēkresursu vadību, lēmumu pieņemšanas procesu un projektu vadību

- ļoti labas angļu valodas zināšanas izmantošanai praktiskam darbam projektu uzraudzības procesā un komunikācijā ar dažādiem sadarbības partneriem

- spēja plānot un organizēt savu un citu darbu

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- spēja uzņemties atbildību

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- uz rezultātu orientēta un ar iniciatīvu apveltīta personība

Ja jūs ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlaties būt viens no mums, aicinām desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Uzņēmējdarbības un inovāciju departamenta direktors" nosūtīt šādus dokumentus:

- CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

- pretendenta rakstisku redzējumu par labākajiem saziņas, informācijas apmaiņas veidiem ar Ekonomikas ministrijas specifisko atbalsta mērķu īstenošanā ieinteresētajām pusēm (iestādes, finansējuma saņēmēji, gala labuma guvēji, sociālie partneri) par problēmām specifisko atbalsta mērķu ieviešanā, labākajiem risinājumiem to pilnveidošanai, ņemot vērā uzņēmēju intereses, kā arī ievērojot Centrālās finanšu un līgumu aģentūras kontrolējošo funkciju un uzraudzību par efektīvu un drošu finanšu vadību. Papildus lūdzam sniegt savu personisko vērtējumu par Eiropas Savienības fondu 2014-2020. gada plānošanas perioda pieejamā finansējuma uzņēmējdarbībai sadali vienam vai otram atbalsta mērķim, tā efektivitāti. Teksta apjoms - ne vairāk kā 2 (divas) A4 formāta lapas.


OP 2016/97.AKK10

Profesionālās izglītības kompetences centrs "Rīgas Tehniskā koledža" izsludina konkursu uz vakantajām akadēmiskā personāla amatu vietām

Detalizētu informāciju un prasības amatu kandidātiem lūdzu skatīt interneta vietnē http://www.rtk.lv sadaļā "Vakances".

Amatu konkursu rezultāti

OP 2016/97.AKR1

Valsts kanceleja paziņo, ka konkursa kārtībā Ekonomikas ministrijas valsts sekretāra amatā no 2016. gada 16. maija iecelts JURIS STINKA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)