Laidiens: 20.05.2016., Nr. 97
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/97.AKK1
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830)
kolektīvam!
Piedāvātais amats - Sociālās statistikas departamenta Iedzīvotāju
statistikas daļas vecākais/-ā referents/-e
Pamatpienākumi:
- piedalīties iedzīvotāju skaita un ilgtermiņa migrācijas novērtēšanā
- piedalīties datubāzu izveidošanā, kvalitātes izvērtēšanā, uzturēšanā un
datu analīzē, izmantojot gan tiešsaistes datu pārraides režīmā iegūto
informāciju no Iedzīvotāju reģistra, gan informāciju no citiem administratīvo
datu avotiem
- apkopot datus, tos analizēt, izdarīt aprēķinus, gatavot kopsavilkuma
statistiskās tabulas saskaņā ar Valsts statistiskās informācijas programmu un
atbilstoši datu lietotāju pieprasījumiem
- veikt datubāzu un sagatavoto kopsavilkuma datu loģisko un matemātisko
kontroli
- uz iegūto individuālo statistikas datu pamata veidot un analizēt
kopsavilkuma informāciju, salīdzināt to ar citiem pieejamiem datu avotiem,
sagatavot priekšlikumus informācijas kvalitātes paaugstināšanas jomā
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
statistikā, matemātikā, demogrāfijā vai socioloģijā (vai tām tuva profila)
- vēlama darba pieredze ar ekonomiku, statistiku, matemātiku, demogrāfiju
vai socioloģiju saistītos amatos
- prasme profesionālā līmenī strādāt ar datoru (MS Office aplikācijas:
Excel, Word, PowerPoint)
- prasmes darbā ar vismaz vienu no statistisko aprēķinu programmām (IBM SPSS
Statistics, R vai līdzīgu)
- pieredze darbā ar lielām datubāzēm (piemēram, MS SQL)
- labas analītiskās prasmes
- labas angļu valodas zināšanas
- prasme orientēties likumdošanas aktos, kas skar statistikas organizēšanu
valstī
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
- profesionālo izaugsmi
- darbavietu Rīgas centrā
Amats ir klasificēts 18.6. apakšsaimes III A
līmenī (9. mēnešalgu grupa).
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum
Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba
pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, Apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā
veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba
piedāvājumi") un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju - iesniegt CSP
Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz
e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366851.
Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro
kārtu.
OP 2016/97.AKK2
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830)
kolektīvam!
Piedāvātais amats - Statistikas metodoloģijas un kvalitātes departamenta
Matemātiskā nodrošinājuma daļas statistikas matemātiķis/-e (uz noteiktu laiku -
līdz 2023. gada 30. decembrim)
Pamatpienākums:
- veikt matemātisko metodoloģiju izstrādes tautas skaitīšanas organizēšanas
vajadzībām
Prasības pretendentam:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība statistikā,
matemātikā vai saistītā jomā (var pieteikties iepriekšminēto programmu pēdējo
divu kursu students)
- teorētiskās zināšanas matemātiskajā statistikā
- datorprasmes (MS Office aplikācijas: Word, Excel, Access)
- prasme strādāt ar statistiskās skaitļošanas programmu R (vai līdzīgu)
- pieredze veikt datu statistisko analīzi
- analītiskā domāšana
- angļu valodas zināšanas vismaz vidējā līmenī (B1)
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
- profesionālo izaugsmi
- darbavietu Rīgas centrā
Amats ir klasificēts 18.6. apakšsaimes III B
līmenī (10. mēnešalgu grupa).
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum
Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba
pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, un izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju - iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa
pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Konsultācijas pa tālruni 67366851.
Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro
kārtu.
OP 2016/97.AKK3
Valsts kultūras pieminekļu aizsardzības inspekcija (Inspekcija) izsludina
atklātu konkursu uz Kurzemes reģionālās nodaļas vadītāja/-as
galvenā/-ās valsts inspektora/-es ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku;
darbavieta Kuldīgā)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība arhitektūrā, būvniecībā, vēsturē vai mākslas vēsturē
- vismaz divu gadu darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldībā ar kultūras
mantojumu saistītā jomā, izpratne par kultūras mantojuma mūsdienu saglabāšanas
filozofiju, kā arī pieredze personām saistošu lēmumu pieņemšanā (vēlama
pieredze vadošā amatā)
- labas vismaz divu svešvalodu zināšanas
- B kategorijas autovadītāja tiesības
- zināšanas un izpratne par kultūras pieminekļu saglabāšanu, par materiālā
kultūras mantojuma saglabāšanas jautājumiem, kā arī par materiālā kultūras
mantojuma aizsardzības būtiskāko normatīvo aktu regulējumu
- spējas ātri uztvert un novērtēt kultūras pieminekļu tehnisko stāvokli un
apdraudējumu, prasme analizēt un formulēt viedokli
- labas darba organizācijas un vadības prasmes, stratēģiska, konceptuāla un
analītiska domāšana, orientācija uz attīstību, augsta atbildības izjūta,
precizitāte, labas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja uzņemties atbildību
- labas iemaņas darbā ar biroja datorprogrammām (MS Office), prasme strādāt
ar fototehniku, teicamas lietvedības prasmes
Pretendentiem 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas jāiesniedz
pieteikuma dokumenti (aptaujas lapa un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas)
Inspekcijas Klientu apkalpošanas centrā (Rīga, Pils
iela 20), atbilstoši normatīvo aktu prasībām par elektronisko dokumentu
noformēšanu pieteikumu elektroniski nosūtot uz e-pasta adresi renate.lizbovska@mantojums.lv vai pa pastu (Rīga, Mazā Pils
iela 17/19, LV-1050). Konkursa nolikums un materiāli publicēti Inspekcijas
tīmekļa vietnes www.mantojums.lv sadaļā
"Vakances". Papildu informācija pa tālruni 67229272.
OP 2016/97.AKK4
Valsts kultūras pieminekļu aizsardzības inspekcija (Inspekcija) izsludina
atklātu konkursu uz Kurzemes reģionālās nodaļas valsts inspektora/-es ierēdņa
amatu (uz nenoteiktu laiku), darbavieta Kuldīgā
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība arhitektūrā, vēsturē vai mākslas vēsturē
- vismaz divu gadu darba pieredze ar kultūras mantojumu saistītā jomā,
izpratne par kultūras mantojuma mūsdienu saglabāšanas filozofiju (par
priekšrocību tiek uzskatīta darba pieredze valsts pārvaldē - personām saistošu
lēmumu pieņemšanā un materiālā kultūras mantojuma saglabāšanas jomā)
- labas vismaz divu svešvalodu zināšanas
- B kategorijas autovadītāja tiesības
- zināšanas un izpratne par kultūras pieminekļu saglabāšanu, kā arī par
materiālā kultūras mantojuma aizsardzības būtiskāko normatīvo aktu regulējumu
- spējas ātri uztvert un novērtēt kultūras pieminekļu tehnisko stāvokli un
apdraudējumu, prasme analizēt un formulēt viedokli
- analītiska domāšana, orientācija uz attīstību, augsta atbildības izjūta,
precizitāte, labas komunikācijas un sadarbības prasmes, augsta saziņas kultūra
- labas iemaņas darbā ar biroja datorprogrammām (MS Office), prasme strādāt
ar fototehniku, teicamas lietvedības prasmes
Pretendentiem 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas jāiesniedz
pieteikuma dokumenti (aptaujas lapa un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas)
Inspekcijas Klientu apkalpošanas centrā (Rīga, Pils iela 20), atbilstoši
normatīvo aktu prasībām par elektronisko dokumentu noformēšanu pieteikumu
elektroniski nosūtot uz e-pasta adresi renate.lizbovska@mantojums.lv vai pa
pastu (Rīga, Mazā Pils iela 17/19, LV-1050). Konkursa nolikums un materiāli
publicēti Inspekcijas tīmekļa vietnes www.mantojums.lv
sadaļā "Vakances". Papildu informācija pa tālruni 67229272.
OP 2016/97.AKK5
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Siguldas filiāles nodarbinātības organizators/-e (1 amata vieta uz
nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība
- vismaz viena gada pieredze klientu konsultēšanā
- vēlama pieredze nodarbinātības jomā
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas
Republikā normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu pildīšanai nepieciešamās
kompetences ietvaros
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu
pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros
- saskarsmes, komunikācijas un organizēšanas prasmes, orientēšanās uz
attīstību, pozitīvu darba rezultātu, izpratne par klientu orientētu darbību
- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus,
piedāvāt problēmu risinājumu
- pamatzināšanas finanšu vadības jautājumos
- datorprasmes, datubāzu izmantošanas prasmes, ofisa tehnikas lietošanas
prasmes
- vēlamas divu svešvalodu zināšanas sarunvalodas līmenī
Amata mērķis: īstenot bezdarbniekiem, darba meklētājiem un darba devējiem
aktīvos nodarbinātības pasākumus un preventīvos bezdarba samazināšanas
pasākumus (turpmāk - pasākumi), nodrošināt klientu apkalpošanu ar nodarbinātību
saistītos jautājumos, sadarboties ar valsts un pašvaldību institūcijām, kā arī
fiziskām un juridiskām personām, kontrolēt līgumu izpildi pasākumu ietvaros.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 540,00 EUR,
2. kategorija: 605,00 EUR, 3. kategorija: 670,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūras
Siguldas filiālei, adrese: Dārza iela 2a, Sigulda, LV-2150, vai uz e-pasta
adresi ilona.candere@nva.gov.lv, vai jāiesniedz
personīgi Nodarbinātības valsts aģentūras Siguldas filiālē, adrese: Dārza iela
2a, Siguldā. Informācija pa tālruni 67870975 un Nodarbinātības valsts aģentūras
mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2016/97.AKK6
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz Meža resursu
pārvaldības departamenta Meža un vides aizsardzības daļas vadītāja/-as (ierēdņa) amata vietu uz nenoteiktu laiku (darbavieta Rīgā, 13. janvāra ielā 15)
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība mežsaimniecībā
- darba pieredze vadošā amatā ilgāka par 3 gadiem
- pieredze darbā meža nozarē un ar specializētām VMD informācijas sistēmām
tiks uzskatīta par priekšrocību
- precizitāte un augsta atbildības izjūta
- spēja strādāt patstāvīgi, noteikt prioritātes un plānot ikdienas darbu
- sistēmiska un loģiskā domāšana, spēja ātri reaģēt
- praktiska pieredze lietvedībā, lietišķo dokumentu noformēšanā
- izpratne par mežsaimniecību, vides aizsardzību, meža ugunsapsardzību
- pieredze sadarbībā ar nozares profesionālajām organizācijām, labas
komunikācijas un sadarbības prasmes
- spēja plānot un organizēt savu un citu darbu, analītiski izvērtēt procesus
un to rezultātus, uzņemties atbildību
- analītiskā domāšana, iniciatīva, komunikācija, ētiskums
- B kategorijas autovadītāja tiesības
- labas angļu valodas zināšanas
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office)
Galvenie amata pienākumi:
- plānot, vadīt, organizēt un kontrolēt daļas darbību, kā arī atbildēt par
daļai uzticēto funkciju un uzdevumu izpildi
- nodrošināt Departamenta reglamentā ietverto uzdevumu izpildi, kā arī
koordinēt VMD teritoriālo struktūrvienību darbu ugunsapsardzības,
meža un vides aizsardzības jautājumos
- izstrādāt un aktualizēt kārtības un procedūras, piedalīties normatīvo aktu
projektu izstrādē daļas kompetencē esošo jautājumu ietvaros
- sagatavot atbildes projektus uz privātpersonu iesniegumiem, sūdzībām par
kompetencē esošiem jautājumiem u. c.
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 947,00 līdz 1244 EUR (bruto alga)
- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā
- sociālās garantijas
Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu
(CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts meža
dienestā Rīgā, 13. janvāra ielā 15, 3. stāvā, 301. kabinetā, 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" (tālrunis uzziņām 67220027).
OP 2016/97.AKK7
Elektronikas un datorzinātņu institūts izsludina konkursu uz asistentu,
pētnieku un vadošo pētnieku akadēmiskajiem amatiem - Elektronikas, signālu
apstrādes un datorzinātnes specialitātēs
Pieteikumā jānorāda specialitāte un amats, uz kuru pretendē.
Pieteikumi iesniedzami mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas dienas.
Papildu informāciju var iegūt Rīgā, Dzērbenes ielā 14, "A"
korpusā, 1-3 kabinetā, rakstot uz info@edi.lv vai
zvanot pa tālruni 67554500.
Pieteikumam pievienot:
- Curriculum Vitae
- akadēmiskos un zinātniskos grādus apliecinošo dokumentu kopijas
- publicēto zinātnisko darbu sarakstu (2011.-2015.
g.)
- citas kvalifikāciju apliecinošo dokumentu kopijas (pēc pretendenta
izvēles)
Konkursa nolikums pieejams www.edi.lv sadaļā
"Paziņojumi" → "Sludinājumi".
OP 2016/97.AKK8
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto
Ziemeļvidzemes virsmežniecības Kocēnu nodaļas Straupes apgaitas mežziņa/-es
ierēdņa amatu
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība mežsaimniecībā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas normatīvo
aktu ievērošanas uzraudzībā
- augsta atbildības izjūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī
sadarboties
- B kategorijas autovadītāja tiesības
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD
informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas
Galvenie amata pienākumi:
- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju
- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības,
medības un ugunsapsardzību reglamentējošo normatīvo
aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti
- pārzināt meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā
- sagatavot dokumentus, izskatīt administratīvās lietas un pieņemt lēmumus
tajās
- pārzināt VMD informācijas sistēmu (ĢIS), uzturēt un papildināt tajā esošo
informāciju
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 590,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā
- sociālās garantijas
Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu
(CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts meža
dienestā Rīgā, 13. janvāra ielā 15, 3. stāvā, 303. kabinetā, 20
dienu laikā paziņojuma publicēšanas (tālrunis uzziņām 67211167).
OP 2016/97.AKK9
Darbības
paplašināšanās ietvaros Centrālā finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties
Uzņēmējdarbības un inovāciju departamenta DIREKTORU/-I (ierēdņa amata
vieta)
Jūsu darba pienākumi būs saistīti ar struktūrvienības un cilvēkresursu vadību,
departamenta kompetencē esošo Eiropas Savienības fondu uzņēmējdarbības projektu
īstenošanas uzraudzības un kontroles nodrošināšanu, Eiropas Savienības fondu
2014.-2020. gada plānošanas perioda specifisko atbalsta mērķu normatīvās
bāzes sagatavošanas nodrošināšanu, kā arī publiskās un privātās partnerības
uzraudzības institūcijas un kompetences centra funkciju īstenošanas
nodrošināšanu.
Mēs piedāvājam:
pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai, iegūt
lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu
atalgojumu (bruto darba algu līdz 2011 euro), sociālo nodrošinājumu
Mēs sagaidām, ka jums ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai maģistra
grāds (vadības, ekonomikas vai sociālajās zinātnēs)
- pieredze vadošā amatā (ilgāka par četriem gadiem)
- praktiskā darba pieredze un zināšanas Eiropas Savienības fondu projektu
ieviešanā vai uzraudzībā un kontrolē
- labas zināšanas un izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas
sistēmu Latvijā
- izpratne par uzņēmējdarbības jomu
- makroekonomisko un mikroekonomisko procesu pārzināšana
- izpratne par inovācijas procesiem un inovatīviem produktiem
- izpratne par publiskās un privātās partnerības projektu īstenošanu un
uzraudzību
- zināšanas publisko iepirkumu jomā
- zināšanas par finanšu vadības un grāmatvedības jautājumiem
- zināšanas par publisko pārvaldi, cilvēkresursu vadību, lēmumu pieņemšanas
procesu un projektu vadību
- ļoti labas angļu valodas zināšanas izmantošanai praktiskam darbam projektu
uzraudzības procesā un komunikācijā ar dažādiem sadarbības partneriem
- spēja plānot un organizēt savu un citu darbu
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- spēja uzņemties atbildību
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- uz rezultātu orientēta un ar iniciatīvu apveltīta personība
Ja jūs ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlaties būt viens
no mums, aicinām desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai
uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Uzņēmējdarbības
un inovāciju departamenta direktors" nosūtīt šādus dokumentus:
- CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas
- pretendenta rakstisku redzējumu par labākajiem saziņas, informācijas
apmaiņas veidiem ar Ekonomikas ministrijas specifisko atbalsta mērķu īstenošanā
ieinteresētajām pusēm (iestādes, finansējuma saņēmēji, gala labuma guvēji,
sociālie partneri) par problēmām specifisko atbalsta mērķu ieviešanā,
labākajiem risinājumiem to pilnveidošanai, ņemot vērā uzņēmēju intereses, kā
arī ievērojot Centrālās finanšu un līgumu aģentūras kontrolējošo funkciju un
uzraudzību par efektīvu un drošu finanšu vadību. Papildus lūdzam sniegt savu
personisko vērtējumu par Eiropas Savienības fondu 2014-2020. gada
plānošanas perioda pieejamā finansējuma uzņēmējdarbībai sadali vienam vai otram
atbalsta mērķim, tā efektivitāti. Teksta apjoms - ne vairāk kā 2 (divas) A4
formāta lapas.
OP 2016/97.AKK10
Profesionālās izglītības kompetences centrs "Rīgas Tehniskā
koledža" izsludina konkursu uz vakantajām akadēmiskā personāla amatu
vietām
Detalizētu informāciju un prasības amatu kandidātiem lūdzu skatīt interneta
vietnē http://www.rtk.lv sadaļā "Vakances".
Amatu konkursu rezultāti
OP 2016/97.AKR1
Valsts kanceleja paziņo, ka konkursa kārtībā Ekonomikas
ministrijas valsts sekretāra amatā no 2016. gada 16. maija iecelts JURIS
STINKA.