Laidiens: 17.05.2016., Nr. 94

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/94.AKK1

Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa(-nes) amatu - Maksātnespējas procesa nodrošinājuma departamenta JAUNĀKAIS/-Ā JURISKONSULTS/-E

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- administratīvo un civiltiesību un maksātnespējas procesu reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana

- analītiskā domāšana, iniciatīva, komunikācija, ētiskums

- prasme lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru

- vēlama darba pieredze tiesību vai valsts pārvaldes jomā

Amata pienākumi:

- iesniegumu saistībā ar maksātnespējas procesa depozīta izmaksu izskatīšana un lēmumu projektu sagatavošana

- departamentā saņemto, nosūtīto un iekšējo dokumentu reģistrācija un kontrole

- informācijas ievadīšana departamenta datu bāzēs

- atbilžu un informācijas vai dokumentu pieprasījuma vēstuļu projektu sagatavošana

Mēs piedāvājam:

- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas

- mēnešalgu no EUR 550 (pirms nodokļu nomaksas)

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Maksātnespējas administrācija, reģ. Nr. 90001287943, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasts: konkurss@mna.gov.lv.


OP 2016/94.AKK2

Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu - Darba tiesību nodaļas juriskonsults/-e (uz noteiktu laiku)

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā juridiskā izglītība

- vēlama pieredze jurista amatā, kas saistīta ar darba likumdošanas jautājumiem

- darba tiesisko attiecību normatīvo aktu pārzināšana un prasme tos pielietot

- pieredze darbā, kas saistīta ar normatīvo aktu izvērtēšanu un atzinumu sagatavošanu

- labas angļu un krievu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru (MS Word, Excel, Outlook, Internet Explore, Lotus notes) labā lietotāja līmenī

- spēja patstāvīgi strādāt un organizēt savu darbu

- pieredze darbā ar dokumentu sagatavošanu un to noformēšanu

- pieredze darbā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību

Darba pienākumi:

- izvērtēt un sniegt atzinumus par darba tiesisko attiecību regulējošo normatīvo aktu piemērošanu

- sagatavot atbildes uz valsts un pašvaldību institūciju un privātpersonu iesniegumiem nodaļas kompetencē esošajos jautājumos

- sniegt konsultācijas par darba tiesisko attiecību jautājumiem

Vakantajam amatam mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar MK 29.01.2013 noteikumu Nr.66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 3.pielikumu - 9.mēnešalgu grupa. Pārbaudes laikā bez atbilstošas profesionālās pieredzes vai pieredzi līdz 1 gadam (1.kategorija) mēnešalga ir EUR 700 (bruto). Pēc pārbaudes laika atkarībā pretendenta darba rezultātu novērtējuma līmeņa tiek saglabāta esošā vai noteikta nākamā kategorija un attiecīga mēnešalga.

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošu dokumentu kopijām jāiesniedz 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28 vai elektroniski uz e-pastu zanda.reinfelde-sausa@lm.gov.lv, tālrunis uzziņām 67021585.


OP 2016/94.AKK3

Ventspils pilsētas dome (reģ. Nr. 90000051970) aicina pieteikties uz Būvniecības administratīvās inspekcijas būvinspektora/-es amatu (darba līgums uz nenoteiktu laiku)

Prasības:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība arhitektūras jomā arhitekta studiju programmā vai vismaz pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība būvniecības jomā būvinženiera studiju programmā

- ir patstāvīgās prakses tiesības arhitektūras jomā arhitekta profesijā vai būvniecības jomā būvinženiera profesijā - būvspeciālista sertifikāts

- zināšanas par būvniecības jautājumus reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem un Administratīvā procesa likuma izpratne

- valsts valodas zināšanas normatīvajos aktos noteiktajā līmenī (svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību)

- labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, t.sk. prasme strādāt ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī

- B kategorijas transportlīdzekļu vadītāja apliecība

- augsta saskarsmes kultūra, labas sadarbības un organizatoriskās prasmes

- precizitāte un augsta atbildības sajūta

- spēja strādāt patstāvīgi, noteikt prioritātes un plānot ikdienas darbu

Mēs piedāvājam:

- iespēju strādāt profesionālā un dinamiskā komandā, labus darba apstākļus

- individuālās izaugsmes, attīstības un apmācību iespējas

- konkurētspējīgu atlīdzību

- sociālās garantijas

CV un motivācijas vēstuli līdz 2016.gada 24.maijam ieskaitot iesniegt Ventspils pilsētas domes Personāla nodaļā, 44.kabinetā, 3.stāvā, Jūras ielā 36, Ventspilī, vai sūtīt elektroniski: personals@ventspils.lv, uzziņas pa tālr. 636 01143; 636 01112.


OP 2016/94.AKK4

Ventspils pilsētas dome (reģ. Nr. 90000051970) aicina pieteikties uz Ventspils pilsētas domes Ekonomikas nodaļas vadītāja/-s vietnieka/-ces iepirkumu jautājumos amatu (uz nenoteiktu laiku)

Prasības:

- augstākā izglītība (bakalaura grāds vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība) tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas

- priekšrocība pretendentiem ar maģistra grādu tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas

- vismaz divu gadu darba pieredze publisko iepirkumu veikšanas jomā (t.sk. pieredze publisko iepirkumu veikšana Eiropas Savienības līdzfinansēto projektu ietvaros, kā arī pieredze juridiska rakstura darbā saistībā ar iepirkumu līgumu slēgšanu un to administrēšanu)

- zināšanas par tiesību aktiem iepirkumu jomā un ar to saistītām procedūrām

- valsts valodas zināšanas normatīvajos aktos noteiktajā līmenī (svešvalodu zināšanas pretendentiem tiks uzskatītas par priekšrocību)

- labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, t.sk. prasme strādāt ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī

- sistēmiska un loģiskā domāšana, spēja ātri reaģēt

- labas sadarbības un organizatoriskās prasmes

- precizitāte un augsta atbildības sajūta

- spēja strādāt patstāvīgi, noteikt prioritātes un plānot ikdienas darbu

Mēs piedāvājam:

- iespēju strādāt profesionālā un dinamiskā komandā, labus darba apstākļus

- individuālās izaugsmes, attīstības un apmācību iespējas

- konkurētspējīgu atlīdzību

- sociālās garantijas

CV (Ekonomikas nodaļas vadītāja vietnieka iepirkumu jautājumos amata kandidātam, iekļaujot īsu darba pienākumu aprakstu darbā publisko iepirkumu veikšanas jomā) un motivācijas vēstuli līdz 2016.gada 27.maijam ieskaitot iesniegt Ventspils pilsētas domes Personāla nodaļā, 44.kabinetā, 3.stāvā, Jūras ielā 36, Ventspilī, vai sūtīt elektroniski: personals@ventspils.lv, uzziņas pa tālr. 636 01143, 636 01112.


OP 2016/94.AKK5

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Audita departamenta Revīzijas nodaļas vecākā/-s eksperta/-es valsts civildienesta ierēdņa(-nes) amatu (uz noteiktu laiku)

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar speciālu apmācības kursu iekšējā vai ārējā auditā

- vēlama pieredze iekšējā audita, revīzijas vai finanšu uzskaites jomā ilgāka par gadu

- vēlamas profesionālās iemaņas auditu veikšanā

- Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvo aktu pārzināšana Eiropas Savienības fondu administrēšanas jomā

- zināšanas par Eiropas Savienības regulām, starptautiskiem audita standartiem, Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem grāmatvedības, publisko iepirkumu un darba tiesisko attiecību jomā

Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:

- labas angļu valodas zināšanas

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)

- labas komunikācijas prasmes

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44.saimes "Ārvalstu finanšu instrumentu vadība" III B līmenis un 12.mēnešalgu grupa) un sociālās garantijas

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, kā arī citus dokumentus, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv. Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā - Aktualitātes - Darba piedāvājumi. Tālrunis uzziņām 67026902.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2016/94.AKR1

Valsts kanceleja paziņo, ka konkursa kārtībā Valsts kancelejas direktora vietnieces valsts pārvaldes un komunikācijas jautājumos, Valsts pārvaldes politikas departamenta vadītājas amatā uz nenoteiktu laiku no 2016.gada 9.maija iecelta IEVA AILE.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)