Laidiens: 12.05.2016., Nr. 91

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/91.AKK1

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Darba tirgus politikas departamenta projekta "Atbalsts sociālajai uzņēmējdarbībai" vecākā/-s eksperta/-es/analītiķa/-es amatu (uz noteiktu laiku, līdz 2022. gada 31. decembrim)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams saistībā ar ekonomiku vai statistiku

- darba pieredze valsts pārvaldes darbā - vismaz 2 gadi

- darba pieredze ekonomikas un finanšu datu analizēšanā vismaz 2 gadi

- vēlama pieredze darba un sociālās politikas izstrādāšanā, īstenošanā, analizēšanā

- vēlama pieredze ar nodarbinātības politikas izstrādi un īstenošanu saistītajos jautājumos

- izpratne par valsts pārvaldes darbību un šo jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- pieredze normatīvo aktu izstrādē un saskaņošanā

- prasmes efektīvi veidot un uzturēt konstruktīvas, uz rezultātu orientētas starp personu un starp organizāciju attiecības ar citām valsts pārvaldes un pašvaldību institūcijām, nevalstiskām organizācijām, juridiskām un fiziskām personām savas kompetences ietvaros

- prasme vērtēt faktus, analizēt datus

- teicamas saskarsmes un sadarbības spējas

- organizēšanas un koordinēšanas prasmes

- izpratne projektu vadības jautājumos

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus amata kompetences robežās, uzņemties iniciatīvu un rīkoties negaidot norādījumus

- spēja strādāt patstāvīgi, augsta atbildība un precizitāte

- labas angļu valodas zināšanas, vēlamas krievu valodas zināšanas

- prasme darbam ar datoru un citu biroja tehniku

Amata pienākumi:

- piedalīties atbilstoši amata kompetencei politikas plānošanā, izstrādē un ietekmes novērtēšanā atbilstīgi Projekta ieviešanas noteikumiem

- izvērtēt un analizēt Projekta pasākuma dalībnieku iesniegtās atskaites, informāciju un datus atbilstīgi izstrādātai metodikai, kā arī par peļņas reinvestēšanu statūtos noteiktā mērķa sasniegšanai

- nodrošināt atzinumu un ziņojumu sagatavošanu par Projekta pasākuma dalībnieku darbību atbilstību izvirzītiem mērķiem

- nodrošināt ikgadējo ziņojumu sagatavošanu, izvērtējot, Projekta pasākuma dalībnieku darbību sociālo ietekmi un sasniegtos rezultātus

- piedalīties un sniegt atbalstu datu un informācijas uzkrāšanā par Projekta pasākuma dalībnieku darbības ekonomiskajiem, finanšu un statistikas rādītājiem

- sniegt atbalstu kvalitatīvas un savlaicīgas nepieciešamās ar Projektu pasākuma dalībnieku darbību un sasniegtajiem rezultātiem saistītās informācijas, dokumentu un prezentāciju sagatavošanā Labklājības ministrijas (turpmāk - ministrija) izveidotajām konsultatīvajām institūcijām - pasākuma uzraudzības padomei un citām institūcijām (Ministru kabinets, Finanšu ministrija u.c.)

- sniegt konsultācijas, atbalstu un nepieciešamo informāciju ministrijas struktūrvienībām, valsts un pašvaldību iestādēm, nevalstiskām organizācijām, kā arī fiziskām, juridiskām personām un šādu personu apvienībām par ar Projekta pasākuma dalībnieku darbību saistītiem jautājumiem

- piedalīties Projekta īstenošanā atbilstoši Projekta apstiprinātajām darbībām un laika grafikam, Projekta vadītāja noteiktajiem konkrētajiem uzdevumiem un to izpildes termiņiem

- nodrošināt atbilstīgi kompetencei Projekta norisei nepieciešamo dokumentu (t.sk. progresa pārskata un atskaišu) savlaicīgu un kvalitatīvu sagatavošanu

- nepieciešamības gadījumā sagatavot prezentācijas un informatīvos materiālus

- sniegt saturisku atbalstu Projekta informatīvo aktivitāšu īstenošanai

- piedalīties pasākuma uzraudzības padomes darba organizēšanā un koordinēšanā

- piedalīties Projekta ietvaros organizētajās sanāksmēs, semināros, konferencēs un citos pasākumos par Projekta kompetencē esošo jautājumu risināšanu atbilstīgi amata kompetencei

- pildīt citus amata aprakstā uzdotos uzdevumus un Projekta vadītāja uzdotos uzdevumus

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu zanda.reinfelde-sausa@lm.gov.lv, tālrunis uzziņām 67021585.


OP 2016/91.AKK2

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu - Darba tirgus politikas departamenta projekta "Atbalsts sociālajai uzņēmējdarbībai" vecākā/-s eksperta/-es/jurista/-es amatu (uz noteiktu laiku, līdz 2022. gada 31. decembrim)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs, vēlamas zināšanas komerctiesību jomā

- darba pieredze valsts pārvaldē tiesību aktu izstrādē un analīzē ne mazāk kā 3 gadi

- darba pieredze juridiskajos jautājumos ne mazāk kā 2 gadi

- vēlama pieredze darba un sociālās politikas izstrādāšanā, īstenošanā, analizēšanā

- izpratne par valsts pārvaldes darbību un šo jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- pieredze normatīvo aktu izstrādē un saskaņošanā

- prasmes efektīvi veidot un uzturēt konstruktīvas, uz rezultātu orientētas starp personu un starp organizāciju attiecības ar citām valsts pārvaldes un pašvaldību institūcijām, nevalstiskām organizācijām, juridiskām un fiziskām personām savas kompetences ietvaros

- prasme vērtēt faktus, analizēt datus un strādā komandā

- teicamas saskarsmes un sadarbības spējas

- organizēšanas un koordinēšanas prasmes

- izpratne projektu vadības jautājumos

- spēja strādāt intensīvi un patstāvīgi organizēt savu darbu

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus amata kompetences robežās, uzņemties iniciatīvu un rīkoties negaidot norādījumus

- labas angļu valodas zināšanas, vēlamas krievu valodas zināšanas

- prasme darbam ar datoru un citu biroja tehniku

Amata pienākumi:

- nodrošināt Projekta pasākuma dalībnieku reģistra (turpmāk - Reģistrs) prototipa izstrādi un reģistra aprobāciju

- piedalīties atbilstoši amata kompetencei politikas plānošanā, izstrādē un ietekmes novērtēšanā atbilstīgi Projekta ieviešanas noteikumiem

- nodrošināt un organizēt Reģistra darbībai nepieciešamās informācijas ierosināšanu, izveidošanu, apkopošanu, uzkrāšanu, apstrādi un izmantošanu, tai skaitā nodrošinot informācijas apriti par sociālajiem uzņēmumiem - pasākuma dalībniekiem

- nodrošināt pasākuma dalībnieku iesniegtās dokumentācijas pārbaudi un apstrādi, pieņemt lēmumu par dalībnieku reģistrāciju, sagatavot atzinumus un izskatīt sūdzības pasākuma dalībnieku reģistra jautājumos

- organizēt līgumu slēgšanu ar pasākuma dalībniekiem, kontrolēt to izpildi un darbības termiņu

- koordinēt nepieciešamās informācijas apmaiņu ar Nodarbinātības valsts aģentūru

- konsultēt pasākuma dalībniekus par nepieciešamo dokumentu sagatavošanas, iesniegšanas un reģistrācijas kārtību

- sniegt sadarbības partnerim Projekta īstenošanai nepieciešamo informāciju; nodrošināt Reģistra pilnveidi un attīstību, analizējot un izvērtējot informāciju par sociālās uzņēmējdarbības politiku, kā arī ievērojot Projekta pasākumu rezultātus un dzīvotspēju

- konsultēt Projekta vadības grupu par Projekta Reģistra jautājumiem

- sniegt atbalstu kvalitatīvas un savlaicīgas nepieciešamās ar Reģistru saistītās informācijas, dokumentu un prezentāciju sagatavošanā Labklājības ministrijas (turpmāk - ministrija) izveidotajām konsultatīvajām institūcijām - pasākuma uzraudzības padomei un citām institūcijām (Ministru kabinets, Finanšu ministrija u.c.)

- sniegt konsultācijas, atbalstu un nepieciešamo informāciju ministrijas struktūrvienībām, valsts un pašvaldību iestādēm, nevalstiskām organizācijām, kā arī fiziskām, juridiskām personām un šādu personu apvienībām par ar Projektu pasākuma dalībnieku reģistru saistītiem jautājumiem

- nodrošināt kvalitatīvu tehnisko specifikāciju saturisko prasību izstrādi, konsultēt iepirkumu konkursu pretendentus saistībā ar Projekta pasākuma dalībnieku reģistra jautājumiem, kā arī nodrošināt savlaicīgu un kvalitatīvu iepirkumu piedāvājumu satura vērtēšanu un nodevumu projektu apspriešanas un novērtēšanas procesu

- piedalīties Projekta īstenošanā atbilstoši Projekta apstiprinātajām darbībām un laika grafikam, Projekta vadītāja noteiktajiem konkrētajiem uzdevumiem un to izpildes termiņiem

- nodrošināt atbilstīgi kompetencei Projekta norisei nepieciešamo dokumentu (t.sk. progresa pārskata un atskaišu) savlaicīgu un kvalitatīvu sagatavošanu

- nepieciešamības gadījumā sagatavot prezentācijas un informatīvos materiālus

- sniegt saturisku atbalstu Projekta informatīvo aktivitāšu īstenošanai

- piedalīties pārbaudēs Projekta darbību īstenošanas vietās pie sadarbības partnera un iesaistītās mērķa grupas un sagatavot Projekta prasībām atbilstošus pārbaudes aktus

- piedalīties pasākuma uzraudzības padomes darba organizēšanā un koordinēšanā

- nepieciešamības gadījumā sniegt Projekta vadītājam priekšlikumus par vienošanās par Projekta īstenošanu grozījumiem, piedalīties vienošanās par Projekta īstenošanu grozījumu un Projekta iekšējo procedūru un to grozījumu izstrādē

- sagatavot un iesniegt Projekta vadītājam atskaites par darbu Projektā, atbilstoši ministrijā noteiktajām prasībām un termiņiem

- piedalīties Projekta īstenošanas laikā radušos problēmu, t.sk. nestandarta problēmu risināšanā, pēc nepieciešamības, par iespējamiem risinājumiem konsultējoties ar ministrijas un citu valsts pārvaldes institūciju speciālistiem

- piedalīties Projekta risku vadībā amata kompetences ietvaros, t.sk. nekavējoties informēt par apstākļiem, kas var apdraudēt vai negatīvi ietekmēt Projekta īstenošanu

- nodrošināt amata kompetences ietvaros ar Projekta īstenošanu saistītās informācijas uzkrāšanu, dokumentu esamību, izsekojamību un brīvu piekļuvi tiem

- organizēt Projekta lietvedību pasākuma dalībnieku Reģistra jautājumos, veikt amata kompetencē esošo dokumentu pārvaldību, nodrošinot dokumentu identificēšanu, sistematizāciju, apriti, izpildi un saglabāšanu līdz nodošanai ministrijas arhīvā vai līdz glabāšanas termiņa beigām

- piedalīties sēdēs, sanāksmēs, komisijās, darba grupās un metodisko materiālu izstrādē u.c. jautājumos, kas saistīti ar Projekta īstenošanu

- piedalīties Projekta ietvaros organizētajās sanāksmēs, semināros, konferencēs un citos pasākumos par Projekta kompetencē esošo jautājumu risināšanu atbilstīgi amata kompetencei

- pildīt citus Projekta vadītāja uzdotos uzdevumus

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: zanda.reinfelde-sausa@lm.gov.lv, tālrunis uzziņām 67021585.


OP 2016/91.AKK3

Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem, tev ir augstākā izglītība, darba pieredze inženiertehniskajā jomā, un tu vēlies veidot karjeru valsts pārvaldē - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru!

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs ir atbildīgs par lielāko daļu nepārtikas preču uzraudzību Latvijā, lai nodrošinātu, ka tikai drošas un prasībām atbilstošas preces nonāk patērētāju un profesionāļu rokās. Lai īstenotu šīs funkcijas, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr. 90000068854) izsludina konkursu uz Patēriņa preču uzraudzības daļas vecākā/-s inspektora/-es ierēdņa(-nes) amatu (viena vakance uz nenoteiktu laiku) centrālajā iestādē Rīgā

Prasības kandidātiem/-ēm:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (priekšroka -inženiertehniskajā jomā)

- atbilstība citām Valsts civildienesta likuma 7. pantā izvirzītajām obligātajām prasībām

- labas krievu un ļoti labas angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļautu izmantot dokumentus PTAC darbības jomā

- praktiskā darba pieredze inženiertehniskajā vai uzraudzības un kontroles jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- labas komunikācijas prasmes (mutiski un rakstiski)

- autovadītāja tiesības

Vecākā inspektora amata pamatpienākumi:

- pārbaužu veikšana tirdzniecības un pakalpojumu sniegšanas vietās

- pārbaužu rezultātu apkopošana

- lēmumu projektu sagatavošana

- konsultāciju sniegšana

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs piedāvā:

- interesantu un atbildīgu darbu aizraujošā, sabiedrībai ļoti svarīgā jomā

- iespēju paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju piedalīties Eiropas Savienības profesionāļu darba grupās un starptautiskos uzraudzības projektos

- mēnešalgu 9. algu grupai noteiktajās robežās un valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas

Pieteikumu konkursam, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt pa e-pastu: ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa tālruni 67388633.


OP 2016/91.AKK4

Precizējot iepriekš publicēto

Finanšu ministrija precizē, ka 2016.gada 10.maija oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Nr. 89 (5661) publicētais paziņojums par amatu pareizi lasāms šādi: vecākais eksperts (uz noteiktu laiku) Komercdarbības atbalsta kontroles departamentā.


OP 2016/91.AKK5

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu - eksperts/-e Uzraudzības nodaļā (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- vismaz viena gada pieredze nodarbinātības jomā vai projektu vadībā vai projektu uzraudzībā (vēlams valsts pārvaldē)

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros;

- izpratne par ES fondu sistēmu, ES fondu projektu vadības un uzraudzības jautājumiem

- analītiska domāšana, prasme vērtēt faktus, datus, paredzēt un novērst riskus, ļoti labas komunikācijas prasmes

- vēlamas krievu valodas zināšanas labā līmenī

- vēlamas zināšanas grāmatvedībā

- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku

Amata mērķis: nodrošināt no pamatbudžeta finansētu pakalpojumu, aktīvo nodarbinātības pasākumu un preventīvo bezdarba samazināšanas pasākumu aktivitāšu īstenošanas pārraudzību projektu īstenošanas vietās.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 681,00 EUR, 2. kategorija: 783,00 EUR, 3. kategorija: 895,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K. Valdemāra ielā 38, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "UN_eksperts_pretendents" vai jāiesniedz personīgi 117. kabinetā. Informācija pa tālruni 67021770, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.


OP 2016/91.AKK6

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu - juriskonsults/-e Resursu pārvaldības nodaļā (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs

- ne mazāk kā viena gada darba pieredze juridiskajos jautājumos valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās, t.sk. pieredze līgumu slēgšanas jomā, publisko iepirkumu organizēšanā, administratīvo aktu un normatīvo aktu projektu sagatavošanā

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana publisko iepirkumu jomā un saistību tiesību jomā

- spēja patstāvīgi sekot izmaiņām darbam nepieciešamajos normatīvajos aktos

- prasme liela apjoma informācijas izmantošanā, prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus

- spēja sagatavot dokumentu, t.sk. administratīvo aktu, projektus

- datorprasmes, datu bāžu izmantošanas prasmes, ofisa tehnikas lietošanas prasmes

Amata mērķis: Nodrošināt juridiskā atbalsta sniegšanu līgumu izstrādes, iepirkumu organizēšanas un normatīvo aktu izstrādes jomā.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 805,00 EUR, 2. kategorija: 926,00 EUR, 3. kategorija: 1057,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K. Valdemāra ielā 38, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "RPN_pretendents" vai jāiesniedz personīgi 117. kabinetā. Informācija pa tālruni 67021770, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.


OP 2016/91.AKK7

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu pārvaldes Finanšu grāmatvedības un pārskatu daļas Materiālo vērtību uzskaites nodaļas galvenā/-s speciālista/-es darbinieka(-ces) amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās daļas prasībām

- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- pieredze budžeta grāmatvedības uzskaitē

- darba pieredze ar grāmatvedības programmām

Ja esi gatavs:

- veikt ilgtermiņu ieguldījumu uzskaiti un ar to saistīto operāciju atspoguļošanu Centralizētajā resursu vadības sistēmā Horizon saskaņā ar spēkā esošiem normatīvajiem aktiem

- pārbaudīt un apkopot ilgtermiņa ieguldījumu inventarizācijas sarakstus, sagatavot inventarizācijas rezultātu kopsavilkumu

- piedalīties statistikas pārskatu sagatavošanā iesniegšanai Centrālajā statistikas pārvaldē

- piedalīties gada finanšu pārskatu sagatavošanā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību, otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību, otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- pieredzi darbā ar Centralizētās resursu vadības sistēmās "Horizon" finanšu moduli

Darbinieka darbavieta: Talejas iela 1, Rīga.

Darbinieka amatam ir noteikta: 14.saime "Grāmatvedība", IIIA līmenis un 9.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 604 līdz 708 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP FGPD MVUN GS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/91.AKK8

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu policijas pārvaldes Pirmās izmeklēšanas daļas izmeklētāja/-s ierēdņa(-nes) amatu (2 vakances uz noteiktu laiku)

Finanšu policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un novēršanas un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku apsardzes jomās.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai akadēmiskā augstākā izglītība ekonomikā, komerczinībās, administrēšanā (finanses, banku lietas un apdrošināšana, grāmatvedība un nodokļi) vai tiesību zinātnē

- labas zināšanas par kriminālprocesu

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- izskatīt iesniegtās ziņas un pieņemt lēmumu par kriminālprocesa uzsākšanu vai atteikumu uzsākt kriminālprocesu par noziedzīgiem nodarījumiem valsts ieņēmumu jomā

- pirmstiesas kriminālprocesā izmeklēt noziedzīgus nodarījumus valsts ieņēmumu jomā

- nodrošināt tiesas, prokurora un citu kompetento iestāžu un amatpersonu procesuālo uzdevumu un norādījumu izpildi saistībā ar noziedzīgiem nodarījumiem valsts ieņēmumu jomā

- analizēt praksi un izstrādāt priekšlikumus par pasākumu veikšanu, lai novērstu cēloņus un apstākļus, kas veicina noziedzīgu nodarījumu izdarīšanu valsts ieņēmumu jomā

- veikt citus Kriminālprocesa likumā noteiktos izmeklēšanas iestādes uzdevumus saistībā ar noziedzīgiem nodarījumiem valsts ieņēmumu jomā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pieredzi noziedzīgo nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomā ne mazāk kā vienu gadu

- B kategorijas vadītāja apliecību

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 28.1.saime "Izmeklēšana", I līmenis un 9.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 756 līdz 895 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, B kategorijas vadītāja apliecības kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FPP 1ID I amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/91.AKK9

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Rīgas Vidzemes priekšpilsētas nodaļas galvenā/-s nodokļu inspektora/-es ierēdņa(-nes) amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu piedziņas jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesību zinātnē

- labas zināšanas nodokļu normatīvajos aktos

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- regulāri sagatavot nodokļu parādnieku sarakstus un analizēt informāciju par nodokļu parādniekiem

- sagatavot lēmumu projektus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu

- izpildīt lēmumus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā

- sazināties ar nodokļu maksātāju, noskaidrot parādu rašanās iemeslus un tā samaksas iespējas, ievadīt informāciju Nodokļu informācijas sistēmā

- pieņemt nodokļu parādnieku paskaidrojumus par nodokļu parādu rašanās iemesliem un nomaksas termiņiem, sagatavot atbildes uz nodokļu parādnieku iesniegumiem, kontrolēt iesniegumos minēto saistību izpildi

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- darba pieredzi nodokļu un nodevu aprēķināšanā, uzskaitē un piedziņā

- prasmi vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", IIIA līmenis un 9.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 696 līdz 813 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NPPP 1PD RVPN GNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/91.AKK10

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Rīgas Latgales priekšpilsētas nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu piedziņas jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesību zinātnē

- labas zināšanas nodokļu normatīvajos aktos

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- regulāri sagatavot nodokļu parādnieku sarakstus un analizēt informāciju par nodokļu parādniekiem

- sagatavot lēmumu projektus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu

- izpildīt lēmumus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā

- sazināties ar nodokļu maksātāju, noskaidrot parādu rašanās iemeslus un tā samaksas iespējas, ievadīt informāciju Nodokļu informācijas sistēmā

- pieņemt nodokļu parādnieku paskaidrojumus par nodokļu parādu rašanās iemesliem un nomaksas termiņiem, sagatavot atbildes uz nodokļu parādnieku iesniegumiem, kontrolēt iesniegumos minēto saistību izpildi

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- darba pieredzi nodokļu un nodevu aprēķināšanā, uzskaitē un piedziņā

- prasmi darbā ar Nodokļu informācijas sistēmu (NIS)

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", IIIA līmenis un 9.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 696 līdz 813 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NPPP 1PD RLPN GNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/91.AKK11

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodrošinājuma pārvaldes Arhīva pārvaldības daļas Arhīvu nodaļas arhīvista/-es darbinieka(-ces) amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības, kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās daļas prasībām

- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasme analizēt situāciju, noteikt prioritātes, atbilstoši kompetencei pieņemt lēmumus

- pamatprasmes darbā ar datoru (Microsoft Office: Outlook, Word, Excel)

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- pieņemt no VID struktūrvienībām lietas, izvietot tās plauktos

- izstrādāt aktus par dokumentu atlasi iznīcināšanai

- sagatavot dokumentus tālākai glabāšanai iestādes arhīvā

- veikt lietu iešūšanu un izvietošanu plauktos noteiktā secībā

- veidot arhīva dokumentu uzziņas un uzskaites sistēmu

- sagatavot un izsniegt izmantošanai arhīva dokumentus

- sagatavot pastāvīgi glabājamos dokumentus nodošanai Latvijas Nacionālajam arhīvam saglabāšanai

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pieredzi dokumentu un arhīvu pārvaldības jomā

Darbinieka darbavieta: Buļļu iela 74, Rīga.

Darbinieka amatam noteikta: 18.1.saime "Arhīvu pakalpojumi", I līmenis un 7.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 545 līdz 607 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NdrP APD AN A amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/91.AKK12

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Tiesību aktu daļas galvenā/-s jurista/-es ierēdņa(-nes) amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) - tiesību zinātnē

- juridiskā darba pieredze, ne mazāk kā divus gadus

- zināšanas publisko tiesību, administratīvā procesa, nodokļu normatīvo aktu jomā, tiesību aktu izstrādē

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- izstrādāt politikas plānošanas dokumentus, informatīvos ziņojumus un ārējos normatīvos aktus un pārstāvēt tos izskatīšanas procesā atbilstoši Daļas kompetencei

- izvērtēt ārējo un iekšējo normatīvo aktu projektu atbilstību spēkā esošajai tiesību normu sistēmai un juridiskās tehnikas prasībām atbilstoši Daļas kompetencei

- sagatavot uzziņas un piedalīties uzziņu sagatavošanas līdzizpildē

- izvērtēt un apkopot priekšlikumus par izmaiņām tiesību aktos

- sniegt juridiskas konsultācijas normatīvo aktu piemērošanas jautājumos, juridisku jautājumu risināšanā, kā arī juridisku atbalstu citām VID struktūrvienībām deleģēto uzdevumu izpildes nodrošināšanai

- piedalīties VID, ministriju, starpinstitūciju un starptautisko komiteju un darba grupu darbā, sanāksmēs, sēdē, apspriedēs un komisijās par Daļas kompetencē esošiem jautājumiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- akadēmisko vai profesionālo augstāko izglītību (maģistra grāds) - tiesību zinātnē

- juridisko darba pieredzi valsts ieņēmumu jomā

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", IV līmenis un 11.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 794 līdz 934 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz JPSIP TAD GJ amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/91.AKK13

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Rīgas juridisko personu deklarāciju uzskaites daļas Otrās uzskaites nodaļas galvenā/-s nodokļu inspektora/-es ierēdņa(-nes) amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasmes darbā ar datoru (Microsoft Office: Word, Excel, Powerpoint)

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- ievadīt un veikt saņemto nodokļu maksātāju pārskatu un deklarāciju datu apstrādi un datu kvalitātes pārbaudi

- telefoniski, elektroniski vai rakstiski informēt nodokļu maksātājus par konstatētajām kļūdām

- izskatīt nodokļu maksātāju iesniegumus

- sagatavot un sniegt informāciju starptautiskajām organizācijām un citām valsts institūcijām

- darboties ar administratīvo pārkāpumu lietām

- nodrošināt nodaļas dokumentu apriti uz uzglabāšanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību sociālajās zinātnēs (ekonomikā), komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- pieredzi nodokļu administrēšanas jomā

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3 saime "Privātpersonu kontrole", IIB līmenis un 8.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 604 līdz 708 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP RJPDUD 2UN GNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/91.AKK14

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Fizisko personu tiešo nodokļu metodikas daļas Pirmās nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir VID pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze tiešos nodokļus reglamentējošo normatīvo aktu un ar tiem saistīto normatīvo aktu piemērošanā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasmes darbā ar datoru (Microsoft Office: Word, Excel, Outlook)

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- sagatavot ieteikumus, uzziņas un informatīvos materiālus nodokļu maksātājiem par normatīvo aktu piemērošanu un tiesībām konkrētajā tiesiskajā situācijā, kā arī konsultēt (klātienē, pa tālruni, rakstiski un elektroniski) un informēt nodokļu maksātājus par iedzīvotāju ienākuma nodokli, valsts sociālās apdrošināšanas obligātajām iemaksām un mikrouzņēmumu nodokli

- plānot, organizēt un vadīt seminārus nodokļu maksātājiem, izstrādāt prezentāciju u.c. mācību materiālus

- sniegt intervijas plašsaziņas līdzekļos

- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus un metodiskos materiālus, sniegt priekšlikumus par nepieciešamajiem papildinājumiem un grozījumiem atbilstoši kompetencei

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 35.saime "Politikas ieviešana", III līmenis un 10.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 794 līdz 934 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 20 dienu laikā nopaziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP FPTNMD 1N GNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/91.AKK15

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Talsu klientu apkalpošanas centra galvenā/-s nodokļu inspektora/-es ierēdņa(-nes) amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība sociālajās zinātnēs (ekonomikā), komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasme darbā ar datoru (Microsoft Office: Word, Excel, Outlook)

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- veikt nodokļu un informatīvo deklarāciju (ziņu, paziņojumu) pieņemšanu, datu apstrādi un kvalitātes pārbaudi

- veikt darbu ar nodokļu un informatīvo deklarāciju neiesniedzējiem

- sagatavot brīdinājumus par saimnieciskās darbības apturēšanu

- veikt nodokļu maksātāju konsultēšanu normatīvo aktu piemērošanas jautājumos un citos jautājumos (klātienē)

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- darba pieredzi nodokļu un nodevu aprēķināšanā un uzskaitē

- darbā ar Nodokļu informācijas sistēmu (NIS)

Ierēdņa dienesta vieta: Kareivju iela 7, Talsi.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", IIB līmenis un 8.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 604 līdz 708 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP Talsu KAC GNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/91.AKK16

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Otrās Rīgas pievienotās vērtības nodokļa datu ticamības novērtējuma daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir VID pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadība, grāmatvedība), tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- zināšanas un pieredze nodokļu administrēšanas jomā, grāmatvedībā, ekonomikā vai finanšu vadībā un administratīvā procesa normu piemērošanā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju un pieņemt atbilstošus lēmumus

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- veikt PVN deklarāciju datu ticamības novērtējumu un pārmaksāto PVN summu apstiprināšanu saskaņā ar VID izstrādātajiem norādījumiem

- konsultēt nodokļu maksātājus normatīvo aktu piemērošanas jautājumos un citos jautājumus

- sagatavot atbildes nodokļu maksātājiem, iestādēm un organizācijām pēc pieprasījuma

- sagatavot informāciju apmaiņai ar Eiropas Savienības dalībvalstīm tiešo un netiešo nodokļu jomā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", IIIA līmenis un 9.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 696 līdz 813 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP 2RPVN DTND GNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/91.AKK17

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Datu ticamības novērtējuma metodikas un uzraudzības daļas galvenā/-s nodokļu inspektora/-es ierēdņa(-nes) amatu (2 vakances uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir VID pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasmes darbā ar datoru (Microsoft Office: Word, Excel, Outlook)

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- definēt nodokļu iekasēšanas riskus un izstrādāt risku kritērijus

- veikt fizisko personu, kuras veic nereģistrētu saimniecisko darbību, identificēšanas, datu ticamības novērtējuma izpildes un datu atbilstības pārbaužu veikšanas uzraudzību

- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Daļas kompetencē esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvajos aktos noteiktajā termiņā (t.sk. nodokļu maksātājiem, iestādēm un organizācijām pēc pieprasījuma)

- izstrādāt vai piedalīties normatīvo aktu izstrādē, sniegt atzinumus par citu normatīvo aktu projektiem, priekšlikumus normatīvo aktu pilnveidošanai, atbilstoši Daļas kompetencei

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pieredzi nodokļu uzskaites un analizēšanas jomā

- pieredzi iekšējo normatīvo aktu un metodisko materiālu izstrādē

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 35.saime "Politikas ieviešana", III līmenis un 10.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 794 līdz 934 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP DTNMUD GNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/91.AKK18

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Iedzīvotāju ienākuma nodokļa datu atbilstības pārbaužu daļas galvenā/-s nodokļu inspektora/-es ierēdņa(-nes) amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir VID pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadība, grāmatvedība), tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- zināšanas nodokļu administrēšanas jomā, grāmatvedībā, ekonomikā vai finanšu vadībā un administratīvā procesa normu piemērošanā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- veikt iedzīvotāju ienākuma nodokļa datu atbilstības pārbaudes saskaņā ar normatīvajiem aktiem un VID izstrādātajiem norādījumiem

- veikt nodokļu maksātāja risku analīzi

- iegūt informāciju par fiziskajām personām un veikt tās aprites procesu

- konsultēt nodokļu maksātājus normatīvo aktu piemērošanas jautājumos un citos jautājumos (klātienē, pa tālruni, rakstiski un elektroniski)

- sagatavot atbildes nodokļu maksātājiem, iestādēm un organizācijām pēc pieprasījuma

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pieredzi nodokļu administrēšanas jomā, grāmatvedībā, ekonomikā vai finanšu vadībā

Ierēdņa dienesta vieta: Daugavpils.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", IIIA līmenis un 9.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 696 līdz 813 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP IINDAPD GNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/91.AKK19

Ventspils Augstskola izsludina atklātu konkursu uz vakantajām akadēmisko amatu vietām:

- lektori - Tulkošanas studiju fakultātē valodniecības nozarē lietišķās valodniecības apakšnozarē (divas amata vietas)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- maģistra vai doktora zinātniskais grāds

- pedagoģiskā darba pieredze augstākās izglītības institūcijās

- vēlama akadēmiskā vai pētnieciskā darba pieredze augstākās izglītības vai zinātniskajās institūcijās attiecīgajā jomā

Iesniedzamie dokumenti:

- rektorei adresēts iesniegums

- izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus)

- dzīves un darba gājums (CV), kurā norādīta arī pētniecības un akadēmiskā darba pieredze, pēdējo 6 gadu publikāciju saraksts

Dokumenti iesniedzami darba dienās no plkst. 10.00 līdz 16.00 Ventspils Augstskolā, Inženieru ielā 101, C korpusā, 202.kabinetā, triju nedēļu laikā no publicēšanas datuma.


OP 2016/91.AKK20

Daugavpils Universitātē tiek izsludināts konkurss uz šādām amata vietām:

Profesors

- Humanitārās fakultātes Angļu filoloģijas un translatoloģijas katedrā - valodniecības nozarē, salīdzināmās un sastatāmās valodniecības apakšnozarē - 1 vieta

- Humanitārās fakultātes Rusistikas un slāvistikas katedrā - literatūrzinātnes nozarē, cittautu literatūras vēstures apakšnozarē - 1 vieta

- Izglītības un vadības fakultātes Pedagoģijas un pedagoģiskās psiholoģijas katedrā - pedagoģijas nozarē, nozaru (mūzikas) pedagoģijas apakšnozarē - 1 vieta

- Sociālo zinātņu fakultātes Sociālās psiholoģijas katedrā - psiholoģijas nozarē, personības psiholoģijas apakšnozarē - 1 vieta

Asociētais profesors

- Dabaszinātņu un matemātikas fakultātes Fizikas un matemātikas katedrā - matemātikas zinātņu nozarē, modernās elementārās matemātikas un matemātikas didaktikas apakšnozarē - 1 vieta

- Dabaszinātņu un matemātikas fakultātes Fizikas un matemātikas katedrā - matemātikas zinātņu nozarē, diferenciālvienādojumu apakšnozarē - 1 vieta

- Dabaszinātņu un matemātikas fakultātes Informātikas katedrā - datorzinātnes nozarē, datu apstrādes sistēmu un datortīklu apakšnozarē - 1 vieta

- Mūzikas un mākslu fakultātes Mūzikas katedrā - mākslas zinātņu nozarē, muzikoloģijas apakšnozarē -1 vieta

Vadošais pētnieks

- Dzīvības zinātņu un tehnoloģiju institūta Biosistemātikas departamentā - bioloģijas nozarē, botānikas apakšnozarē, -1 vieta

Prasības:

- doktora grāds bioloģijā

- vismaz divu svešvalodu prasme

- zinātniskā un pētnieciskā darba stāžs nav mazāks par 5 gadiem

- Latvijas un starptautiska mēroga pieredze epifītu ekoloģijas pētījumos, kas atspoguļota zinātniskās publikācijās, kas iekļautas Scopus/Web of Science datu bāzēs

- pieredze zinātnisko projektu sagatavošanā

Zinātniskais asistents

- Dzīvības zinātņu un tehnoloģiju institūta Biotehnoloģiju departamentā - bioloģijas nozarē, ģenētikas apakšnozarē - 2 vietas

Amatu pretendentiem viena mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas dienas jāiesniedz DU Administratīvajā daļā, Vienības ielā 13 - 227, Daugavpilī, LV-5401, iesniegums DU rektoram par piedalīšanos konkursā un pārējie dokumenti saskaņā ar "Nolikumu par vēlēšanām akadēmiskajos amatos DU" http://du.lv/lv/par_mums/svarigakie_dokumenti.


OP 2016/91.AKK21

Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija izsludina konkursu uz vakantajām (divām) ierēdņu amatu vietām - Bērnu tiesību aizsardzības departamenta vecākais/-ā inspektors/-e Rīgas reģionā (uz noteiktu laiku)

Izvirzāmās prasības vecākā inspektora amata pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām

- otrā līmeņa augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība sociālajā jomā

- profesionālā pieredze darbā bērnu tiesību aizsardzības jomā

- profesionālās zināšanas un prasmes bērnu tiesību aizsardzības jautājumu risināšanā

- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas

- labas komunikācijas un saskarsmes prasmes

- svešvalodu zināšanas

- prasme PowerPoint sagatavot prezentāciju un publiski uzstāties

- zināšanas darbā ar datorprogrammām Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint

Vecākā inspektora amata galvenie darba pienākumi:

- kontrolēt Bērnu tiesību aizsardzības likuma un citu bērnu tiesību aizsardzības regulējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā administratīvā teritorijā

- izskatīt juridisko un fizisko personu priekšlikumus, iesniegumus un sūdzības normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā par savā kompetencē esošajiem jautājumiem, un sniegt iesniedzējam atbildi

- noteiktos laikos un vietā pieņemt apmeklētājus, sniegt konsultācijas ar bērnu tiesību aizsardzību saistītajos jautājumos; sadarboties ar attiecīgās administratīvās teritorijas - valsts un pašvaldību amatpersonām jautājumos, kas saistīti ar bērnu tiesību aizsardzības jautājumiem

- sastādīt un izskatīt administratīvo pārkāpumu protokolu par administratīvo pārkāpumu, ko izdarījušas institūcijas amatpersonas vai darbinieki

- piedalīties starpinstitūciju darba grupās, sēdēs, sanāksmēs, darba grupās, semināros, kā arī pārstāvēt departamenta viedokli valsts un pašvaldību iestādēs

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītības dokumenta kopija jāiesniedz 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības nodaļai Skolas ielā 28, Rīgā, LV-1331, vai uz e-pastu: liga.kuske@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67021645.


OP 2016/91.AKK22

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Uzņēmējdarbības konkurētspējas departamenta Mazo un vidējo uzņēmumu atbalsta nodaļas vecākā/-s referenta/-es amatu

Prasības pretendentam/-ei:

- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs vai vadībzinātnē

- teicamas angļu valodas prasmes, vēlamas otras svešvalodas prasmes (darbs ar dokumentu analīzi, viedokļa pārstāvēšana)

- zināšanas par uzņēmumu darbības un konkurētspējas noteicošajiem faktoriem un administratīvā sloga mazināšanas jautājumiem, zināšanas grāmatvedības un nodokļu politikā, tiesību politikā, kā arī zināšanas par Eiropas Savienības likumdošanu un institūciju darbību tiks uzskatītas par priekšrocību

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldes institūcijā (tiesību aktu projektu, politikas plānošanas dokumentu, ziņojumu projektu izstrādē, normatīvo aktu piemērošanā) un projektu vadībā

- analītiskās spējas, darba koordinēšanas un komunikācijas prasmes, augsta atbildības sajūta un labas sadarbības iemaņas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Amata pienākumi:

darbs saistīts ar uzņēmējiem labvēlīgu nosacījumu izstrādi to ikdienas darbā, kārtojot prasības valsts institūcijās. Veicot darba pienākumus, nepieciešams analizēt iepriekš īstenotos pasākumus un to rezultātus Latvijā, vērtēt ārvalstu pieredzi, analizēt tiesību aktus un politikas plānošanas dokumentus, izprast uzņēmēju vajadzības un nepieciešamos atbalsta pasākumus uzņēmumu izaugsmei, sadarboties ar uzņēmēju organizācijām, bet pats galvenais - Ekonomikas ministrijai nepieciešami tavi priekšlikumi un idejas efektīvu uzņēmējdarbības atbalsta programmu un politikas izstrādei un īstenošanai

Piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu

- vērtīgu pieredzi uzņēmējdarbības konkurētspējas politikas veidošanā un darbā ar Eiropas Savienības fondu atbalsta instrumentiem uzņēmējdarbībai, sadarbojoties ar sociālajiem partneriem

- atalgojums atbilstoši 12.mēnešalgu grupai no 1006-1500 euro (bruto)

Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) iesniegt 15 kalendāro dienu laikā no izsludināšanas dienas, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2016/91.AKR1

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkurss uz Programmu vadības un uzraudzības departamenta Programmu uzraudzības un stratēģiskās plānošanas nodaļas vecākā eksperta amatu ir noslēdzies bez rezultāta.


OP 2016/91.AKR2

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkurss uz Cilvēkresursu attīstības projektu departamenta Publiskās pārvaldes attīstības projektu nodaļas vecākā eksperta amatu ir noslēdzies bez rezultāta.


OP 2016/91.AKR3

Valsts meža dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Zemgales virsmežniecības Bauskas nodaļas mežzines ierēdnes amatā 09.05.2016. iecelta LAURA KĻAVIŅA.


OP 2016/91.AKR4

Valsts meža dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Austrumlatgales virsmežniecības Ludzas nodaļas mežziņa ierēdņa amatā 10.05.2016. iecelts JĀNIS ŠANTARS.


OP 2016/91.AKR5

Valsts meža dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Austrumlatgales virsmežniecības Rēzeknes nodaļas mežziņa ierēdņa amatā 10.05.2016. iecelts STEFANS SPRIDZĀNS.


OP 2016/91.AKR6

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs paziņo, ka konkursa kārtībā Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra Funkciju izpildes departamenta Saldus reģionālās nodaļas valsts notāres ierēdnes amatā no 2016.gada 9.maija iecelta GINTA LAIZĀNE.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)