Laidiens: 11.05.2016., Nr. 90
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/90.AKK1
Darbības
paplašināšanās ietvaros Centrālā finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties
Infrastruktūras attīstības departamenta Zemgales reģiona nodaļas VADĪTĀJU (ierēdņa
darbavieta Jelgavā)
Tavi darba pienākumi būs saistīti ar struktūrvienības un cilvēkresursu
vadību, nodaļas kompetencē esošo Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanas
uzraudzības un kontroles nodrošināšanu, kā arī līdzdalību Eiropas Savienības
fondu 2014.-2020.gada plānošanas perioda specifisko atbalsta mērķu normatīvās
bāzes sagatavošanā.
Mēs piedāvājam:
pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai, iegūt
lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu
atalgojumu (bruto darba algu līdz 1685 euro),
sociālo nodrošinājumu
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze vadošā amatā vismaz 2 gadi
- praktiskā darba pieredze un zināšanas Eiropas Savienības fondu, t.sk.
Eiropas Savienības fondu infrastruktūras projektu ieviešanā, uzraudzībā un
kontrolē
- zināšanas publisko iepirkumu jomā
- izpratne par finanšu vadības un grāmatvedības jautājumiem, kā arī
būvniecības jautājumiem
- zināšanas par publisko pārvaldi, cilvēkresursu vadību, lēmumu pieņemšanas
procesu un projektu vadību
- laba izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā
- labas angļu valodas zināšanas izmantošanai praktiskam darbam projektu
uzraudzības procesā un komunikācijā ar dažādiem sadarbības partneriem
- spēja plānot un organizēt savu un citu darbu
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- spēja uzņemties atbildību
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- uz rezultātu orientēta un ar iniciatīvu apveltīta personība
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs, un vēlies būt viens
no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai uz e-pastu cfla@cfla.gov.lv ar norādi
"Konkurss - Zemgales reģiona nodaļas vadītājs".
OP 2016/90.AKK2
Centrālā
finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Publiskās pārvaldes attīstības
projektu nodaļai PROJEKTA VADĪTĀJU
Tavi darba pienākumi būs saistīti ar Eiropas Savienības fondu projektu
īstenošanas uzraudzību un kontroli, t.sk. projektu izdevumu finanšu plūsmas
izskatīšanu un analīzi, un projektu iepirkumu dokumentācijas izvērtēšanu.
Mēs piedāvājam:
pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai, iegūt
lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu
atalgojumu (bruto darba algu līdz 1156 euro),
sociālo nodrošinājumu
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (izglītība ekonomikā vai finanšu vadības jomā tiks
uzskatīta par priekšrocību)
- pieredze darbā ar Eiropas Savienības fondu vadību
- pieredze, kas saistīta ar publisko iepirkumu jautājumiem, tai skaitā
pieredze darbā ar iepirkuma dokumentāciju un līgumiem
- labas zināšanas grāmatvedības un finanšu analīzes jautājumos
- laba izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā
- laba izpratne par Eiropas Savienības fondu projektu vadību un projektu
vadības ciklu
- vēlamas angļu valodas zināšanas
- spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- iniciatīva un elastīga domāšana
- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs, un vēlies būt viens
no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai uz e-pastu cfla@cfla.gov.lv ar norādi
"Konkurss - Publiskās pārvaldes attīstības projektu nodaļas projekta
vadītājs".
OP 2016/90.AKK3
Centrālā
finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Publiskās pārvaldes attīstības
projektu nodaļai VECĀKO EKSPERTU
Tavi darba pienākumi būs saistīti ar Eiropas Savienības fondu projektu
īstenošanas uzraudzību un kontroli, t.sk. projektu izdevumu finanšu plūsmas
izskatīšanu un analīzi, un projektu iepirkumu dokumentācijas izvērtēšanu.
Mēs piedāvājam:
pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai, iegūt
lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu
atalgojumu (bruto darba algu līdz 1231 euro),
sociālo nodrošinājumu
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (izglītība ekonomikā vai finanšu vadības jomā tiks
uzskatīta par priekšrocību)
- pieredze darbā ar Eiropas Savienības fondu vadību
- pieredze, kas saistīta ar publisko iepirkumu jautājumiem, tai skaitā
pieredze darbā ar iepirkuma dokumentāciju un līgumiem
- labas zināšanas grāmatvedības un finanšu analīzes jautājumos
- laba izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā
- laba izpratne par Eiropas Savienības fondu projektu vadību un projektu
vadības ciklu
- vēlamas angļu valodas zināšanas
- spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- iniciatīva un elastīga domāšana
- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs, un vēlies būt viens
no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai uz e-pastu cfla@cfla.gov.lv ar norādi
"Konkurss - Publiskās pārvaldes attīstības projektu nodaļas vecākais
eksperts".
OP 2016/90.AKK4
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830)
kolektīvam! Piedāvātais amats - Informācijas, izdevniecības un poligrāfijas
departaments, Izdevniecības daļas tulks (uz noteiktu laiku)
Pamatpienākumi:
- tulkot preses ziņojumus, statistiskos izdevumus u.c. materiālus uz un no
angļu valodas latviešu valodā
- rediģēt statistiskos izdevumus, vēstules, kā arī metodoloģiskos, projektu,
u.c. materiālus angļu valodā
- nodrošināt mutisko tulkošanu uz un no angļu valodas
Prasības pretendentam:
- augstākā izglītība angļu filoloģijas vai tulkošanas jomā
- angļu valodas zināšanas profesionālā līmenī
- prasme kontaktēties ar cilvēkiem
- vēlama pieredze rakstiskā tulkošanā no latviešu uz angļu valodu
- vēlama tulkošanas atmiņas TRADOS pārzināšana un pieredze darbā ar to
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
- profesionālo izaugsmi
- darbavietu Rīgas centrā
Amats ir klasificēts 42.3 apakšsaimes II līmenī
(9.mēnešalgu grupa).
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum
Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba
pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, un izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu
(LV-1301), pa e-pastu: personals@csb.gov.lv, faksu 67830137,
līdz 2016.gada 25.maijam. Konsultācijas pa tālruni 67366851.
OP 2016/90.AKK5
Konkurences padome izsludina konkursu uz Komunikācijas nodaļas vadītāja/-s
amatu
Konkurences padomes mērķis ir veidot godīgu un vienlīdzīgu konkurences vidi
visas sabiedrības interesēs. Novērstie un nepieļautie konkurences tiesību
pārkāpumi ik gadu Latvijas iedzīvotājiem rada 51 000 000 euro lielu ieguvumu.
Nāc uz Konkurences padomi un palīdzi veidot skaidru, profesionālu un radošu
sarunu ar uzņēmējiem, patērētājiem un valsts pārvaldi, palīdzot izprast un aizsargāt godīgas konkurences principus!
Pienākumi:
- nodrošināt stratēģisku Konkurences padomes komunikāciju ar sabiedrību un
plašsaziņas līdzekļiem, kā arī savlaicīgu informācijas pieejamību tiešsaistē
- sniegt informāciju starptautiskiem izdevumiem un plašsaziņas līdzekļiem,
apzināt un analizēt informāciju par citu valstu konkurences veicināšanas
aktivitātēm
- līdzdarboties Eiropas Konkurences tīkla un citu starptautisku organizāciju
komunikācijas un sadarbības pasākumos
- piedalīties konkurences kultūras veicināšanā, organizējot izglītojošus un
informatīvus pasākumus un aktivitātes, kā arī koordinējot sadarbību ar
nevalstisko sektoru un izglītības iestādēm
- gatavot informāciju par Konkurences padomes darba rezultātiem iestādes
darbu pārraugošajai ministrijai, sociālajiem partneriem, Latvijas sabiedrībai
un starptautiskām organizācijām
- vecināt sadarbību ar citu valstu konkurences uzraudzības iestādēm
Mūsu prasības:
- akadēmiskā vai 2. līmeņa profesionālā izglītība sociālo zinātņu jomā
- profesionālā pieredze valsts pārvaldē vai privātajā sektorā ne mazāka kā 3
gadi
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- veiksmīga vadītāja pieredze un komandas darba veidošanas spējas
- izcilas latviešu valodas (gramatikas, stila un kultūras) zināšanas
- izcilas angļu valodas prasmes mutvārdos un rakstveidā
- izcilas komunikācijas un publiskās uzstāšanās prasmes
- labas organizatoriskās un sadarbības prasmes
- analītiska domāšana un labas argumentācijas spējas
- izpratni par konkurences tiesībām uzskatīsim par priekšrocību
Mēs piedāvājam:
- aizraujošu un dinamisku darbu profesionāļu komandā
- sociālās garantijas un labus darba apstākļus
- profesionālās izaugsmes iespējas
CV un motivācijas vēstuli lūdzam iesniegt Konkurences padomē Brīvības ielā
55 (2. ieeja), Rīgā, vai sūtīt uz e-pastu konkurence@kp.gov.lv
līdz šī gada 29.maijam. Tālrunis uzziņām 67282865.
OP 2016/90.AKK6
Latvijas Kultūras akadēmija izsludina konkursu uz vakanto akadēmiskā
personāla amatu Kultūras socioloģijas un menedžmenta katedrā/ Mākslas zinātnes
nozarē/ Kultūras teorijas apakšnozarē/ darbības joma - "Kultūras socioloģija
un radošās industrijas"
Darbavieta: Rīga
Darba laiks: uz noteiktu laiku
Amata vieta - profesors
Akadēmiskā personāla studiju darba plāni tiek precizēti katru akadēmisko
gadu.
Prasības pretendentam:
- doktora grāds humanitārajās vai sociālajās zinātnēs
- zinātniskā, pedagoģiskā un organizatoriskā darba pieredze
- pieredze asociētā profesora vai profesora amatā - vismaz 3 gadi
- zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskas publikācijas anonīmi recenzētos
izdevumos
- vismaz viena zinātnes nozarei atbilstoša zinātniska publikācija starptautiski
citējamā datubāzē iekļautā izdevumā
- spēja vadīt ar kultūras socioloģiju un radošajām industrijām saistītus
studiju kursus bakalaura, maģistra un doktora studiju programmu līmenī
Iesniedzamie dokumenti:
- LKA rektorei adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā (iesniegumā
jāuzrāda amats, uz kuru pretendē)
- motivācijas vēstule
- dokumentu kopijas, kas apliecina iegūto izglītību (uzrādot oriģinālus)
- ja akadēmiskais grāds iegūts ārvalstīs, izziņa par to, kādam Latvijā
piešķirtam akadēmiskajam grādam atbilst ārvalstīs iegūtais diploms
- dzīves un darba gājums (CV Europass formātā),
kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā un organizatoriskā darba pieredze;
zinātnisko publikāciju saraksts (pēdējo sešu gadu publikācijas)
- aizpildīta veidlapa par profesoru kritēriju izpildi
Papildinformācija:
Saskaņā ar Latvijas Kultūras akadēmijas Nolikumu "Par akadēmiskajiem
amatiem Latvijas Kultūras akadēmijā", LKA profesors Mākslas zinātnes
nozarē, Kultūras teorijas apakšnozarē, darbības jomā "Kultūras socioloģija
un radošās industrijas" ir starptautiski atzīts speciālists, kurš veic
mūsdienu augstskolas mērķiem un līmenim atbilstošu zinātniskās pētniecības
darbu un nodrošina augstas kvalitātes studijas savā zinātnes apakšnozarē un
darbības jomā.
Pieteikumu reģistrācija mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas LKA
Personāldaļā, Rīgā, Ludzas ielā 24, 14. Kabinetā, tālr. 67114805.
OP 2016/90.AKK7
Latvijas Kultūras akadēmija izsludina konkursu uz vakanto akadēmiskā
personāla amatu Kultūras teorijas un vēstures katedrā/ Mākslas zinātnes nozarē/
Kultūras teorijas apakšnozarē/ darbības joma - "Literatūras un kultūras
studijas"
Darbavieta: Rīga
Darba laiks: uz noteiktu laiku
Amata vieta - profesors
Akadēmiskā personāla studiju darba plāni tiek precizēti katru akadēmisko
gadu.
Prasības pretendentam:
- doktora grāds mākslās vai humanitārajās zinātnēs
- zinātniskā, pedagoģiskā un organizatoriskā darba pieredze
- pieredze asociētā profesora vai profesora amatā - vismaz 3 gadi
- zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskas publikācijas anonīmi recenzētos
izdevumos
- vismaz viena zinātnes nozarei atbilstoša zinātniska publikācija
starptautiski citējamā datubāzē iekļautā izdevumā
- spēja vadīt ar literatūras un kultūras studijām saistītus studiju kursus
bakalaura, maģistra un doktora studiju programmu līmenī
Iesniedzamie dokumenti:
- LKA rektorei adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā (iesniegumā jāuzrāda
amats, uz kuru pretendē)
- motivācijas vēstule
- dokumentu kopijas, kas apliecina iegūto izglītību (uzrādot oriģinālus)
- ja akadēmiskais grāds iegūts ārvalstīs, izziņa par to, kādam Latvijā
piešķirtam akadēmiskajam grādam atbilst ārvalstīs iegūtais diploms
- dzīves un darba gājums (CV Europass formātā),
kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā un organizatoriskā darba pieredze;
zinātnisko publikāciju saraksts (pēdējo sešu gadu publikācijas)
- aizpildīta veidlapa par profesoru kritēriju izpildi
Papildinformācija:
Saskaņā ar Latvijas Kultūras akadēmijas Nolikumu "Par akadēmiskajiem
amatiem Latvijas Kultūras akadēmijā", LKA profesors Mākslas zinātnes
nozarē, Kultūras teorijas apakšnozarē, darbības jomā "Literatūras un
kultūras studijas" ir starptautiski atzīts speciālists, kurš veic mūsdienu
augstskolas mērķiem un līmenim atbilstošu zinātniskās pētniecības darbu un
nodrošina augstas kvalitātes studijas savā zinātnes apakšnozarē un darbības
jomā.
Pieteikumu reģistrācija mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas LKA
Personāldaļā, Rīgā, Ludzas ielā 24, 14. kabinetā, tālr. 67114805.
OP 2016/90.AKK8
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto
Dienvidlatgales virsmežniecības Krāslavas nodaļas Aglonas apgaitas mežziņa/-nes
ierēdņa(-nes) amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- nozarei atbilstoša augstākā izglītība
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas normatīvo
aktu ievērošanas uzraudzībā
- augsta atbildības sajūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī
sadarboties
- B kategorijas autovadītāja tiesības
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme
apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja
izmantošanas iespējas
Galvenie amata pienākumi:
- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju
- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības,
medības un ugunsapsardzību reglamentējošo normatīvo
aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti
- pārzināt meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā
- sagatavot dokumentus, izskatīt administratīvās lietas un pieņemt lēmumus
tajās
- pārzināt VMD informācijas sistēmu (ĢIS), uzturēt un papildināt tajā esošo
informāciju
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 590,00 līdz 660 EUR (bruto alga)
- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā
- sociālās garantijas
Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu
(CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pastu personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts meža
dienestā, Rīgā, 13.janvāra ielā 15, 3.stāvā,
301.kabinetā, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas (tālrunis uzziņām
67220027).
OP 2016/90.AKK9
Saulkrastu novada dome (reģistrācijas numurs 90000068680) aicina darbā uz
noteiktu laiku ar nepilnu darba laiku (līdz 2018.gada 31.martam) EKONOMISTU/-I
(iespēja strādāt arī attālināti)
Amata mērķis: izvērtēt ekosistēmu pakalpojumu novērtēšanas pieejas
ekonomisko pienesumu pašvaldībā saskaņā ar LIFE+ programmas projektā
"Ekosistēmu un to sniegto pakalpojumu novērtējuma pieejas pielietojums
dabas daudzveidības aizsardzībā un pārvaldībā" (Nr. LIFE 13ENV/LV/000839)
(turpmāk - Projekts) ietvertajiem nosacījumiem, vērtējot gan tiešo pienesumu
(kas sagaidāms no Projekta rīcību sekmīgas ieviešanas), gan nākotnes pienesumu,
plānojot teritorijas attīstības dokumentu pārskatīšanu.
Galvenie pienākumi:
- piedalīties ekosistēmu un to sniegto pakalpojumu ekonomiskā novērtēšanā
Projekta pilotteritorijā
- izstrādāt zaļo uzņēmēju darbības tīkla attīstības scenārijus un to
ietekmes uz ekosistēmu pakalpojumu veidiem (vides, ekonomiskos, kultūras).
Izvērtēt un analizēt attīstības scenāriju sociālekonomisko pienesumu Saulkrastu
pilotteritorijā
- iekļaut scenāriju izvērtēšanas rezultātus pašvaldības attīstības
plānošanas dokumentos
- piedalīties risku apzināšanas un novēršanas stratēģijas izstrādē dabas
aizsardzības statusa un ekosistēmu vērtību saglabāšanai
Prasības pretendentam/-ei:
- 2. līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai akadēmiskā augstākā
izglītība ekonomikas vai finanšu jomā
- pieredze ekonomista amatā
- prasme veikt dažādus aprēķinus, prognozes (tai skaitā balstītus uz
pieņēmumiem) un pielietot zināšanas ekonomisko un finanšu aprēķinu veikšanā,
dokumentu, faktu un informācijas analīzē
- finanšu un budžeta jomas normatīvo aktu pārzināšana un prasmes to
piemērošanā
- prasme strādāt ar datortehniku un citu biroja tehniku
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- spēja organizēt darbu patstāvīgi
- labas angļu valodas zināšanas
Piedāvājam:
- dinamisku, atbildīgu darbu
- profesionālu kolēģu atbalstu ikdienas darbā
- iespējas strādāt saliedētā un mērķtiecīgā komandā
- atalgojumu bruto 6,47 euro/stundā
- veselības apdrošināšanu
Pieteikumu un CV ar norādi "Ekonomists" līdz 2016. gada 16.maijam sūtīt uz e-pastu dome@saulkrasti.lv
vai pa pastu Raiņa iela 8, Saulkrasti, Saulkrastu novads, LV-2160, vai iesniegt
personīgi Saulkrastu novada domes Klientu apkalpošanas centrā domes darba
laikā. Precīzāku informāciju par vakanci sniegs Attīstības un plānošanas
nodaļas vadītāja Solveiga Tiļuga (tālrunis 67142515,
mob. tālrunis 28322033).
OP 2016/90.AKK10
Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā
esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un
veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru
valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes)
amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku) - Pārtikas un veterinārā dienesta
Iekšējās kontroles daļas vecākais/-ā eksperts/-e (darbavieta: Peldu iela 30,
Rīga)
Amats klasificēts 26.1.saimē, IV līmenī, 11.mēnešalgu grupā.
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- 2.līmeņa augstākā izglītība tiesību zinībās, uzņēmējdarbībā, ekonomikā
- pieredze amatā valsts pārvaldē ilgāka par gadu
- pieredze un spēja operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisku
apstrādi un būtiskāko datu akcentēšanu, izdarīt atbilstošus secinājumus
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- svešvalodu (krievu, angļu valodas) pamatzināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus, strādāt komandā, panākt izvirzīto
uzdevumu savlaicīgu izpildi, kā arī spēja uzņemties atbildību par pieņemtajiem
lēmumiem
- precizitāte darbā ar dokumentiem
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veikt riska faktoru analīzi un datu apstrādi par iestādes darbības
sistēmām, procesiem un dokumentiem
- koordinēt ārpuskārtas pārbaužu plānošanu un veikšanu
- izmeklēt disciplinārlietas un veikt dienesta izmeklēšanas
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības
apdrošināšanas polisi
- darbavietu Rīgas centrā
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā
dienesta Personāla vadības daļā. E-pasts: personals@pvd.gov.lv.
Tālrunis informācijai 67027529.
OP 2016/90.AKK11
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija, reģistrācijas Nr.
90001870675, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu - Juridiskās
nodaļas juriskonsults/-e (amata saime 21, līmenis II)
Prasības:
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- zināšanas par administratīvo procesu iestādē
- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas
- zināšanas lietvedībā
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un
atbildību
- labas saskarsmes un analītiskās prasmes
Piedāvājam:
- mēnešalgu 1.kategorija: EUR 664,00, 2.kategorija: EUR 766,00, 3.kategorija
EUR 874,00 (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītības apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt 10 dienu laikā no konkursa
izsludināšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
personīgi vai nosūtīt elektroniski, vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda
administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasts: Evija.Perkone@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM".
Tālrunis 67830634.
OP 2016/90.AKK12
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam
un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - vecākais/-ā
referents/-e (uz nenoteiktu laiku) Budžeta departamenta Reģionālās attīstības,
zemkopības un vides finansēšanas nodaļā
Budžeta departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina gadskārtējā valsts
budžeta likumprojekta, tā paskaidrojumu un gadskārtējā valsts budžeta likuma
grozījumu un tā paskaidrojumu izstrādāšanu, ar gadskārtējā valsts budžeta
likuma un Likuma par budžetu un finanšu vadību izpildi saistītu jautājumu
risināšanu.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikas vai
finanšu nozarē
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē ilgāka par gadu
- praktiskā darba pieredze ekonomikas/finanšu jomā tiks uzskatīta par
priekšrocību
- prasme formulēt un izteikt rakstveidā savu viedokli par kompetencē esošiem
jautājumiem
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- teicamas latviešu valodas zināšanas un labas angļu valodas zināšanas
- analītiskās spējas un prasme argumentēt savu viedokli
- teicamas MS Office programmas zināšanas
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Pievienojies Budžeta departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim
veikt šādus galvenos uzdevumus:
- pārraudzīt Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas budžetu
un sagatavot gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta attiecīgās sadaļas un tā
pielikumus
- izskatīt tiesību aktu projektus un sagatavot atzinumus par kompetencē
esošajiem jautājumiem
- sagatavot analītiskos aprēķinus un informācijas kopsavilkumus valsts
budžeta plānošanas procesa un izpildes uzskaites nodrošināšanā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts
fiskālās politikas plānošana un izpilde" IIA līmenis un 10. mēnešalgu
grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, dokumentu par
izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus
pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā
no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta
vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir
neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.