Laidiens: 14.01.2016., Nr. 9
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/9.AKK1
Korupcijas
novēršanas un apkarošanas birojs izsludina
konkursu uz vakanto Politikas
plānošanas nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es
amata vietu
Prasības pretendentiem:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- labas zināšanas tiesību aktu projektu un attīstības plānošanas dokumentu
projektu izstrādē un analīzē
- izpratne par korupcijas novēršanas un apkarošanas jomu
- prasme izskaidrot un pārliecināt par savu viedokli
- pārliecinošas prezentācijas prasmes
- laba rakstu valoda, prasme skaidri, argumentēti un pārliecinoši izteikties
rakstītos tekstos
- labas angļu un krievu valodas zināšanas
- atbilstība Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja likuma 5. panta
trešās daļas prasībām un likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem
kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai (9. panta
otrā daļa)
Amata pienākumi:
- izstrādāt tiesību aktu projektus, tajā skaitā koncepciju projektus un
informatīvo ziņojumu projektus
- izstrādāt pārskatus, rekomendācijas, metodikas un vadlīnijas
- veikt publisko personu darbības un tiesiskā regulējuma analīzi, vērtējot
korupcijas riskus
- sagatavot atzinumus
- sagatavot informatīvos materiālus
- sniegt tiesību normu skaidrojumus Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja
kompetences ietvaros
- pārstāvēt Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroju starpinstitūciju
sanāksmēs un darba grupās
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām
- elastīgu darba laiku
- mēnešalgu atbilstoši amatam noteiktajai 21 amatu saimei, IV līmenim (11. mēnešalgu
grupa) un atbilstoši darbinieka kategorijai - no 808 euro
līdz 1382 euro pirms nodokļu nomaksas
Sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
Motivācijas vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un
iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) līdz 2016. gada 31. janvārim
iesniegt Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojā Brīvības ielā 104, k-2,
Rīgā, LV-1010, vai nosūtīt uz e-pasta adresi knab@knab.gov.lv
(ar norādi "Konkursam"). Tālrunis uzziņām 67356137.
OP 2016/9.AKK2
Valsts probācijas dienests ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās
pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs -
un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā
arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests (reģ. Nr. 90001625082) izsludina konkursu
uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Jēkabpils teritoriālās struktūrvienības
vecākais/-ā referents/-e (1 vakance uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā
augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- labas krievu valodas zināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti
atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras
nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī
organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas
kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu
likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts
laikā)
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 630 € līdz 690 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum
Vitae) ar norādi "Jēkabpils TSV - KONKURSS"
un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopija jāiesniedz Valsts probācijas
dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 20 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv
vai pa pastu, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniegt personīgi
Jēkabpils teritoriālajā struktūrvienībā Draudzības alejā 9, Jēkabpilī.
Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Jēkabpils
teritoriālajā struktūrvienībā Draudzības alejā 9, Jēkabpilī.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
OP 2016/9.AKK3
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr. 90001669496;
www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Rīgas pilsētas
Kurzemes nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora/-es valsts civildienesta
ierēdņa amatu (3 vakances uz noteiktu laiku un dienesta vietu Baldones ielā 2,
Rīgā)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un
valsts sociālajiem pabalstiem
- pieņemt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā
- izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība
pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību
un finanšu institūcijās)
- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību
zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas
tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open
Office, internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 527,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Konkursa pretendentiem/-ēm 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt
šādus dokumentus:
- aizpildītu Curriculum Vitae
(CV) pēc parauga (pieejams mājaslapā www.vsaa.lv
sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi" → CV paraugs)
- motivētu pieteikuma vēstuli
- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Rīgas pilsētas
Kurzemes nodaļai, Baldones iela 2, Rīga, LV-1007 (ar norādi "Konkursam uz
Klientu apkalpošanas daļas inspektora amatu"), vai nosūtīt uz e-pasta
adresi kurzeme@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67804112.
OP 2016/9.AKK4
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr. 90001669496;
www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Rīgas pilsētas Zemgales reģionālās nodaļas
Zemgales Pabalstu daļas inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu
(vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Mārupes ielā 1, Rīgā)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un
valsts sociālajiem pabalstiem
- reģistrēt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā
- izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība pretendentiem, kuriem ir
darba pieredze valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)
- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību
zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas
tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- prasme izmantot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open
Office, internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas prasmes
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 527,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts
pārvaldē
Konkursa pretendentiem/-ēm 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt šādus
dokumentus:
- aizpildītu Curriculum Vitae
(CV) pēc parauga (pieejams mājaslapā www.vsaa.lv
sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi" → CV paraugs)
- motivētu pieteikuma vēstuli
- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Rīgas pilsētas
Zemgales reģionālajai nodaļai, Mārupes iela 1, Rīga, LV-1002 (ar norādi
"Konkursam uz Zemgales Pabalstu daļas inspektora amatu"), vai nosūtīt
uz e-pasta adresi zemgale@vsaa.lv. Tālr. uzziņām
67600651.
OP 2016/9.AKK5
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Atjaunojamo energoresursu un
energoefektivitātes departamenta Atjaunojamo energoresursu nodaļas vecākā
referenta amatu uz noteiktu laiku
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība enerģētikā, vides zinātnē vai ekonomikā
- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē vai starptautiskajās institūcijās
- zināšanas atjaunojamās enerģijas un klimata pārmaiņu politikas jomās
- zināšanas par tiesību aktu projektu un politikas plānošanas dokumentu
izstrādi
- labas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru
- spēja skaidri, argumentēti paust savu viedokli rakstos un mutiski, labas
komunikācijas prasmes
- spēja efektīvi plānot un organizēt darbu, strādāt gan komandā, gan
individuāli
- augsta atbildības izjūta, precizitāte
Amata pienākumi:
- analizēt datus un citu informāciju atjaunojamās enerģijas jomā
- izstrādāt tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektus
atjaunojamās enerģijas jomā
- piedalīties pārskata ziņojumu izstrādāšanā un iesniegšanā Latvijas un ES
institūcijās atjaunojamās enerģijas jomā
- organizatoriskais darbs un dalība konferencēs, semināros, sanāksmēs, kā
arī sabiedrības izglītošanas pasākumos nodaļas kompetencē esošajos jautājumos
Pretendentiem dokumenti (motivēts pieteikums, izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas, CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 15 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas jāiesniedz, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā
55, Rīgā, LV-1519) fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.
OP 2016/9.AKK6
Nacionālais veselības dienests (reģ. Nr. 90009649337)
izsludina konkursu uz E-veselības un starptautiskās sadarbības departamenta
Starptautiskās sadarbības nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es
ierēdņa amatu (1 vakance uz noteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- izskatīt administratīvās lietas par personu tiesību atzīšanu saņemt
veselības aprūpes pakalpojumus citā Eiropas Savienības (turpmāk - ES), Eiropas
Ekonomikas zonas (turpmāk - EEZ) dalībvalstī un Šveicē
- izskatīt lietas par no citām ES, EEZ dalībvalstīm un Šveices saņemtajiem
dokumentiem par personām, kas apdrošinātas citā ES, EEZ dalībvalstī vai Šveicē
- izskatīt nodaļas kompetencē esošos iesniegumus
- informēt fiziskas un juridiskas personas par tiesībām atbilstoši ES
tiesību aktiem par sociālās nodrošināšanas sistēmu koordinēšanu
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- vismaz viena gada praktiska darba pieredze jurisprudencē tiks uzskatīta
par priekšrocību
- pārzināt valsts pārvaldi reglamentējošos normatīvos aktus un
administratīvo procesu reglamentējošos normatīvos aktus, kā arī spēt tos
piemērot praksē
- pieredze veselības nozarē un ES tiesību piemērošanā tiks uzskatīta par
priekšrocību
- zināšanas par normatīvajiem aktiem veselības aprūpes jomā tiks uzskatīta
par priekšrocību
- prasme strādāt ar datoru (programmas Word, Excel u. c.) un citiem
biroja tehniskajiem līdzekļiem
- teicamas latviešu, labas krievu un angļu valodas zināšanas (svešvalodu zināšanām
jābūt B1/B2 līmenī atbilstoši Eiropas kopējām pamatnostādnēm valodu apguvē)
- augsta atbildības izjūta, iniciatīva, labas komunikācijas un sadarbības
spējas
Piedāvājam:
- interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā
- labus darba apstākļus
- mēnešalgu no 646 EUR (pārbaudes laikā) līdz 743 EUR, pirms nodokļu
nomaksas
Ierēdņa amatam noteikta: 35 saime, II līmenis un 9. mēnešalgu grupa.
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) ar norādi "Vecākais eksperts Starptautiskās sadarbības
nodaļā" sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai uz e-pasta
adresi olita.auzina@vmnvd.gov.lv vai pa pastu,
adrese: Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3, LV-1012, līdz 2016. gada 24. janvārim.
Informācija pa tālruni 67043742.
OP 2016/9.AKK7
Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv) aicina darbā PERSONĀLA DAĻAS PERSONĀLA
SPECIĀLISTU/-I (ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku)
Lauku atbalsta dienests (LAD) meklē pozitīvu, radošu, komunikablu un
iniciatīvas bagātu kolēģi, kurš/-a vēlētos sniegt savas zināšanas, prasmes un
pieredzi personāla vadības jomā LAD darbiniekiem.
Ja savos ikdienas pienākumos vēlies gatavot dokumentus, kas saistīti ar
civildienesta attiecību un darba tiesisko attiecību nodibināšanu, grozīšanu un
izbeigšanu, piedalīties mācību procesa organizēšanā, personāla atlasē un
iesaistīties organizatorisko jautājumu risināšanā, un
Ja Tev patīk pieiet procesiem inovatīvi un izrādīt iniciatīvu, komunicēt,
sadarboties un būt orientētam uz klientu, darboties ar IT sistēmām un strādāt
ar lielu datu apjomu, veikt rūpīgu un precīzu darbu ar dokumentiem, un
Tu esi ar augstāko izglītību personāla vadības vai sociālo zinību jomā, tev
ir pēdējo 5 gadu pieredze personāla vadības jomā, t. sk. pieredze valsts
civildienesta un darba tiesisko attiecību regulējošo normatīvo aktu
piemērošanā, ļoti labas datora lietošanas prasmes, pieredze darbā ar Horizon Personāla uzskaites moduli, un
Tu atbilsti Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, tad
piesakies un kļūsti par daļu no LAD komandas, jo mēs tev piedāvājam:
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- radošu un dinamisku kolēģu komandu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikties vari, sūtot CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai 15 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasta adrese: darbs@lad.gov.lv. Tālr. uzziņām 67027697, 27877187.
OP 2016/9.AKK8
Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā
esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un
veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru
valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku) - Pārtikas un veterinārā dienesta
Ārējo attiecību un starptautisko projektu daļas vadītājs/-a (darbavieta Peldu
ielā 30, Rīgā), amats klasificēts 32. saimē, IIIA līmenī, 11. mēnešalgu
grupā
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība veterinārmedicīnā vai izglītība, kas saistīta ar daļas
darbības specifiku (projektu vadība)
- pieredze valsts pārvaldes darbībā, valsts institūcijām mērķētu projektu
realizācijā un sadarbībā ar Eiropas Komisijas un Eiropas Padomes institūcijām
(ne mazāk kā 5 gadi)
- pieredze stratēģisku un liela apjoma dokumentu veidošanā
- zināšanas un prasme izmantot praktiskajā darbībā saistošos normatīvos
aktus
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj veidot dokumentus profesionālās
darbības jomā
- teicama komunikāciju prasme
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- Eiropas Savienības lietu koordinācija un dokumentu gatavošana
- starptautisko projektu vadība (pieteikumu gatavošana atbilstoši
profesionālajai jomai, budžeta veidošana, līgumu gatavošana, projektu
ieviešanas administrēšana)
- starptautisko vizīšu un pasākumu organizēšana
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības
apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli (norādot amatu, uz kādu kandidējat), CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt
vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā. E-pasta
adrese: personals@pvd.gov.lv. Tālrunis informācijai
67027529.
OP 2016/9.AKK9
Latvijas Nacionālais kultūras centrs izsludina atklātu konkursu uz valsts
civildienesta ierēdņa amatu - JURISTS/-E (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība
- vismaz divu gadu praktiskā darba pieredze normatīvo aktu izstrādē, prasme
patstāvīgi analizēt normatīvo aktu piemērošanu
- zināšanas politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādē
- vismaz divu gadu darba pieredze valsts pārvaldē (pēdējo piecu gadu laikā),
zināšanas publisko tiesību jomā saistībā ar valsts pārvaldes darbību
- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana un prasme praksē
izmantot teorētiskās zināšanas
- vismaz B1 līmeņa (saskaņā ar Eiropas valodu portfeli) angļu valodas
zināšanas (tiks pārbaudītas ar praktisko uzdevumu)
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office programmas)
Galvenie amata pienākumi:
- normatīvo aktu projektu un attīstības plānošanas dokumentu projektu
izstrāde un saskaņošana
- atzinumu sniegšana par normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu
projektiem
Piedāvājam:
- interesantu darbu radošā kolektīvā
- sociālās garantijas, atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- amats klasificēts 21. saimes III B līmenī (10. mēnešalgu grupa)
Gaidām jūsu pieteikuma (motivācijas) vēstuli, dzīves gājumu (CV) un
izglītību apliecinošos dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Latvijas Nacionālajā
kultūras centrā Pils laukumā 4, Rīgā, LV-1365, tālr. 67323109, e-pasta adrese: lnkc@lnkc.gov.lv (ar norādi "Konkursam uz vakanto
jurista amatu").
Pretendentu atlase notiks divās kārtās. Otrās kārtas dalībnieki par darba
intervijas laiku tiks informēti atsevišķi.
OP 2016/9.AKK10
Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz
vakanto zinātniskā personāla amata vietu:
DATORZINĀTNES UN INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJAS FAKULTĀTE
Lietišķās matemātikas institūts
- pētnieks - 1 amata vieta
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās
universitātes Personāla nodaļā Rīgā, Kaļķu ielā 1, 213. kabinetā, ir jāiesniedz
rektoram adresēts iesniegums un dokumentu noraksti, kas apliecina augstāko
izglītību un nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus (ja pretendents
konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi, jāuzrāda dokumentu oriģināli),
aktuāls dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kur norādīta zinātniskā, pedagoģiskā,
organizatoriskā darba pieredze un publicēto zinātnisko darbu saraksts, kā arī
citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk
raksturotu savu kvalifikāciju. Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Papildu
informācija pa tālr. 67089183.