Laidiens: 10.05.2016., Nr. 89

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/89.AKK1

Valsts kase (reģ.Nr.90000597275) ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas valsts finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un naudas līdzekļu vadību, kā arī veicot Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Kvalitātes un risku vadības departamenta risku vadības speciālists/-e

Galvenie amata pienākumi:

- uzturēt, aktualizēt un pilnveidot risku vadības procesu un nodrošināt ar risku vadību saistīto dokumentu atbilstību Valsts kases darbības stratēģijai, risku videi un organizācijas kultūrai

- organizēt risku novērtēšanu un risku mazinošo pasākumu īstenošanas uzraudzību

- nodrošināt Valsts kases personāla mācības, informēšanu un konsultēšanu risku vadības jomā

- sniegt atbalstu darbiniekiem risku identificēšanā, novērtēšanā un dokumentēšanā

- reģistrēt informāciju par identificētiem riskiem un veikt to analīzi un risku mazinošo pasākumu īstenošanas uzraudzību

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība ekonomikas, vadības zinātnes vai informācijas tehnoloģijas, datortehnikas, elektronikas, telekomunikāciju, datorvadības un datorzinātnes jomā

- darba pieredze risku vadības, kvalitātes vadības, informācijas drošības vai audita jomā ilgāka par gadu

- labas datorprasmes (vēlamas zināšanas un pieredze darbā ar biznesa procesu modelēšanas un analīzes rīkiem)

- zināšanas par risku, kvalitātes vadības un projektu vadības metodēm un rīkiem

- labas angļu valodas zināšanas

- rūpes par kārtību, precizitāti un kvalitāti, iniciatīva

- spēja racionāli plānot un organizēt savu darbu

- klientorientēta pieeja darbam un labas komunikācijas spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu

- profesionālās izaugsmes iespējas

Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV un pieteikuma vēstuli 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas ar norādi "KRVD_Vards_Uzvards" uz e-pastu personals@kase.gov.lv, vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377, papildu informācija: tālr. 67094277, www.kase.gov.lv.


OP 2016/89.AKK2

LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu Vēstures un filozofijas fakultātē:

- uz divām vadošā pētnieka amata vietām - Vēstures nozarē vispārīgās vēstures apakšnozarē

- uz divām pētnieka amata vietām - Filozofijas nozarē sociālās filozofijas apakšnozarē

- uz vienu pētnieka amata vietu - Vēstures nozarē Latvijas vēstures apakšnozarē

- uz vienu zinātniskā asistenta amata vietu - Vēstures nozarē Latvijas vēstures apakšnozarē

- uz vienu zinātniskā asistenta amata vietu - Filozofijas nozarē filozofijas vēstures apakšnozarē

- uz vienu zinātniskā asistenta amata vietu - Vēstures nozarē vispārīgās vēstures apakšnozarē

- uz vienu zinātniskā asistenta amata vietu - Vēstures nozarē arheoloģijas apakšnozarē

- uz vienu zinātniskā asistenta amata vietu - Vēstures nozarē vēstures palīgzinātņu apakšnozarē

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā sludinājumā http://www.lu.lv/par/vakances/.

Pieteikšanās termiņš ir līdz 2016.gada 10.jūnijam.

Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personāla departamentā Baznīcas ielā 5, 107. telpā, Rīgā, LV-1010. Papildu informācija pa tālr. 67034657.


OP 2016/89.AKK3

Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr.90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu: Finanšu un grāmatvedības nodaļas vadītāja vietnieks/-ce - galvenais/-ā grāmatvedis/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- grāmatvedības darbības sfērai atbilstoša augstākā profesionālā izglītība

- darba pieredze galvenā grāmatveža amatā ne mazāk kā 3 gadi

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē

- prasme strādāt ar elektronisko dokumentu pārvaldības sistēmām

- pieredze normatīvo aktu izstrādāšanā

- valsts pārvaldes, budžeta grāmatvedības principu, finanšu un veselības aprūpes nozares regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- prasme izprast un darbā izmantot normatīvos aktus

- augstākā līmeņa (C1) valsts valodas zināšanas

- vēlamas svešvalodu (krievu, angļu) zināšanas sarunvalodas līmenī

- teicamas datorprasmes (WORD, EXCEL, POWER POINT)

- prasme strādāt ar resursu vadības sistēmu "Horizon"

- prasme strādāt ar biroja tehniku

- lietvedības zināšanas

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt savlaicīgu, kvalitatīvu un pārskatāmu Veselības inspekcijas (turpmāk - Inspekcijas) grāmatvedības uzskaiti, dokumentu apriti, glabāšanu un pārskatu sastādīšanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām un termiņiem

- nodrošināt grāmatvedības procedūru un iekšējo normatīvo aktu, kas ir saistīti ar Inspekcijas grāmatvedības politiku, uzskaiti, izstrādi un savlaicīgu aktualizēšanu

- veikt budžeta ieņēmumu - izdevumu uzskaiti, t.sk. sagatavojot "Virsgrāmatu", grāmatvedības uzskaites datorprogrammā

- veikt debitoru un kreditoru atlikumu inventarizācijas

- nodrošināt Inspekcijas īpašumā, valdījumā, turējumā vai glabājumā esošo ķermenisko un bezķermenisko lietu uzskaiti

- nodrošināt Inspekcijas saimnieciskās darbības naudas plūsmu un izpildi pēc uzkrāšanas principa uzskaiti ekonomiskās klasifikācijas kodu griezumā

- sagatavot un noteiktos termiņos iesniegt gada grāmatvedības pārskatus saskaņā ar pastāvošajiem normatīvajiem aktiem

- piedalīties statistikas atskaišu sastādīšanā un iesniegšanai LR Statistikas pārvaldei, tās noteiktos termiņos

- piedalīties nepieciešamo atskaišu sagatavošanā, pēc speciālajiem Veselības ministrijas vai Finanšu ministrijas pieprasījumiem

- nodrošināt starptautisko projektu grāmatvedību

- kontrolēt pārskatu un ziņojumus iesniegšanu Valsts ieņēmumu dienestam

- regulāri sekot izmaiņām ārējos normatīvajos aktos par grāmatvedības uzskaites jautājumiem u.c.

Mēs piedāvājam:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- atalgojumu atbildoši 11.mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi nodaļas vadītāja vietnieks - galvenais grāmatvedis Finanšu un grāmatvedības nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā, Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai pa e-pastu personal@vi.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67819675, e-pasts: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.


OP 2016/89.AKK4

Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu - Juridiskās nodaļas jurists/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku, viena amata vieta uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnē, jurista kvalifikācija

- pieredze valsts pārvaldē un jurista specialitātē ne mazāk kā 3 gadi

- valsts pārvaldi, valsts civildienestu reglamentējošo normatīvo aktu, Veselības inspekcijas (turpmāk - Inspekcija) kompetencē ietilpstošo normatīvo aktu pārzināšana un prasme pielietot praksē

- pieredze normatīvo aktu projektu izstrādē

- labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku

- augstākā līmeņa (C2) valsts valodas zināšanas

- prasme strādāt ar elektroniskajām dokumentu pārvaldības sistēmām

- labas lietvedības zināšanas

- vēlamas 2 svešvalodu (krievu, angļu) zināšanas

Galvenie pienākumi:

- izstrādāt Inspekcijas darbībai nepieciešamos iekšējos normatīvos aktus, ārējo normatīvo aktu projektus un veikt to aktualizēšanu atbilstoši izmaiņām normatīvajos aktos

- sagatavot Inspekcijas administratīvo aktu projektus par Inspekcijas izdotajiem administratīvajiem aktiem, veikto faktisko rīcību, kā arī procesuālo lēmumu projektus

- sagatavot, koriģēt un saskaņot līgumus (vienošanās), rīkojumus un citus juridiska rakstura dokumentus, kas nepieciešami Inspekcijas darbības nodrošināšanai

- pārbaudīt Inspekcijas ierēdņu un darbinieku sagatavoto juridiska rakstura dokumentu atbilstību normatīvo aktu un juridiskās tehnikas prasībām, un savas kompetences ietvaros sniegt par tiem atzinumus

- Inspekcijas vadītāja uzdevumā pārstāvēt Inspekcijas intereses tiesās, valsts pārvaldes iestādēs un citās institūcijās atbilstoši pilnvarojumam

- sniegt juridiska rakstura konsultācijas Inspekcijas darbiniekiem par Inspekcijas kompetencē esošajiem jautājumiem

- sagatavot atbilžu projektus uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem

- veikt un piedalīties dienesta pārbaužu un disciplinārlietu izmeklēšanā u.c.

Mēs piedāvājam:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 10.mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi jurists Juridiskajā nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā, Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai pa e-pastu personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67819675, e-pasts: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.


OP 2016/89.AKK5

Latvijas Nacionālais arhīvs (reģ.Nr.90009476367) izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu - Institūciju dokumentu un arhīvu pārvaldības departamenta vecākais/-ā eksperts/-e uz nenoteiktu laiku (darbavieta Rīga)

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlama informācijas pārvaldības jomā vai citās radnieciskās jomās)

- praktiskā darba pieredze un profesionālās iemaņas dokumentu pārvaldībā un arhīvu nozares jomā

- pārzināt administratīvo tiesību normatīvos aktus

- labi attīstītas kompetences: elastīga domāšana, komunikācija, orientācija uz klientu, patstāvība, ētiskums

- svešvalodu zināšanas (angļu, krievu), kas nepieciešamas amata pienākumu izpildei

- iemaņas darbā ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī (vēlama izpratne par datu bāzēm un elektroniskajiem dokumentiem, xml u.c. datu formātiem)

Galvenie amata pienākumi:

- veikt arhīvu nozares eksperta funkcijas, sniedzot metodisko un praktisko palīdzību LNA uzraudzībā esošām institūcijām dokumentu pārvaldības, sakārtošanas, aprakstīšanas, izmantošanas un glabāšanas jautājumos

- koordinēt institūciju dokumentu nodošanu LNA

- izvērtēt amata uzraudzībā esošo institūciju lietu nomenklatūras, dokumentu klasifikācijas shēmas, glabāšanas termiņus, aprakstus un iznīcināšanas aktus

Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" iesniegt vai nosūtīt pieteikumu un aptaujas lapu, CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju Latvijas Nacionālā arhīva Personāla vadības nodaļai Šķūņu ielā 11, Rīgā, LV-1050, vai uz e-pasta adresi personals@arhivi.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama LNA mājaslapā www.arhivi.gov.lv sadaļā "Aktualitātes", "Vakances". Uzziņas pa tālr. 67213472.


OP 2016/89.AKK6

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amata vietu - NOZARU POLITIKAS DEPARTAMENTA POLITIKAS IZSTRĀDES UN RELIĢIJAS LIETU NODAĻAS JURISKONSULTS/-E

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā juridiskā izglītība

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldes iestādē

- vēlama pieredze normatīvo aktu projektu sagatavošanā

- labas zināšanas konstitucionālo, administratīvo un cilvēktiesību jomā (īpaši personas datu aizsardzības un tiesību uz reliģijas brīvību jomā)

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office un interneta pārlūkprogrammas)

- augsta atbildības sajūta

- prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem un spēja saskaņot atšķirīgus viedokļus

- spēja strādāt komandā, kā arī veikt patstāvīgi izpildāmus uzdevumus

Veicamie pienākumi:

- piedalīties valsts politikas izstrādē un tās īstenošanas koordinēšanā

- izstrādāt tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu projektus, kā arī rīkojuma, līguma vai iekšējo normatīvo aktu projektus

- sagatavot viedokli par ministrijas, tās padotībā esošo iestāžu un citu institūciju izstrādātiem projektiem

- sagatavot atbildes uz valsts un pašvaldību institūciju un privātpersonu iesniegumiem nodaļas kompetencē esošajos jautājumos

- sadarbības ietvaros sniegt atbalstu un informāciju citām ministrijas struktūrvienībām, ministrijas padotībā esošajām iestādēm un citām valsts vai pašvaldību iestādēm par nodaļas kompetencē esošiem jautājumiem

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi personals@tm.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas. Tālr. uzziņām 67036822, 67036731.


OP 2016/89.AKK7

LR Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Valsts vides dienesta Jelgavas reģionālā vides pārvalde, reģ. Nr. 90000017078, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu ar atalgojumu 554 euro mēnesī - vecākais/-ā inspektors/-e Kontroles daļas Piesārņojuma kontroles sektorā (uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Galvenie darba pienākumi:

- kontrolēt vides aizsardzības prasību aktu ievērošanu, veicot pārbaudes

- savas kompetences ietvaros izdot administratīvos aktus

- sastādīt protokolus par konstatētajiem administratīvajiem pārkāpumiem, izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas un uzlikt administratīvos sodus

- izskatīt sūdzības un iesniegumus, kā arī sagatavot atbildes

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība ķīmijā vai vides inženierzinātnē

- izpratne par normatīvo aktu sistēmu un pieredze to pielietošanā

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Word un Excel)

- komunikācijas spējas un atbildības sajūta

- autovadītāja tiesības

- pieredze vides inženiera - tehnologa darbā, kā arī pieredze darbā ar likumdošanas aktiem, tiks uzskatīta par priekšrocību

Pieteikumu, dzīves aprakstu (CV) un izglītības apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt personīgi, pa pastu vai pa e-pastu 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Jelgavā, Kazarmes ielā 17a, tālrunis 63023228.


OP 2016/89.AKK8

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - vecākais/-ā eksperts/-e Komercdarbības atbalsta kontroles departamentā

Komercdarbības atbalsta kontroles departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina nacionālās politikas komercdarbības atbalsta kontroles jomā izstrādi un īstenošanu.

Ja tev ir:

- augstākā izglītība ekonomikā, finansēs, vadības zinātnē vai augstākā juridiskā izglītība

- vismaz 2 gadu pieredze profesionālajā jomā un zināšanas par komercdarbības atbalsta kontroles jomu tiks uzskatītas par priekšrocību

- labas latviešu un angļu valodas zināšanas mutiski un rakstiski

- izpratne par valsts pārvaldes procesiem

- labas iemaņas darbā ar datoru

- analītiskā domāšana un iniciatīva, kā arī spēja plānot un organizēt savu darbu

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Pievienojies Komercdarbības departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:

- veikt plānoto atbalsta programmu izvērtēšanu un gatavot atzinumus par normatīvo aktu projektiem no komercdarbības atbalsta kontroles viedokļa

- gatavot metodoloģiskos materiālus un sniegt konsultācijas par valsts atbalsta kontroles normu piemērošanu

- pārstāvēt departamentu un ministriju apspriedēs, tai skaitā, ES institūciju organizētajās komercdarbības atbalsta kontroles ekspertu sanāksmēs

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts fiskālās politikas plānošana un izpilde" IIA līmenis un 10. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.


OP 2016/89.AKK9

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Cilvēkresursu attīstības projektu departamentam divus VECĀKOS EKSPERTUS (iepirkumu jomā)

Darbojoties vecākā eksperta amatā, tavi uzdevumi būs nodrošināt Eiropas Savienības fondu projektu ietvaros veikto iepirkumu pirmspārbaudes un iepirkumu pārbaudes, nodrošināt iepirkumu plānu izskatīšanu un atzinumu sniegšanu par tiem, veikt nodaļas darbinieku izskatīto iepirkumu dokumentu virsuzraudzību, nodrošināt projektu īstenošanas uzraudzību un kontroli, izskatot finansējuma saņēmēju iesniegtos maksājuma pieprasījumus un veicot pārbaudes projektu īstenošanas vietās.

Mēs piedāvājam pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu līdz 1231 euro), sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (izglītība tiesību zinātņu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- pieredze publiskā iepirkuma dokumentācijas un procesa izvērtēšanā, pieredze darbā ar līgumiem

- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanas uzraudzībā tiks uzskatīta par priekšrocību

- padziļinātas zināšanas publisko iepirkumu jautājumos

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā

- izpratne un spēja labi orientēties normatīvajos dokumentos

- vēlamas angļu valodas zināšanas

- spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- iniciatīva un elastīga domāšana

- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas

Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs, un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai ar norādi "Konkurss - vecākais eksperts iepirkumu jomā".


OP 2016/89.AKK10

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Sabiedrības attīstības projektu nodaļai PROJEKTA VADĪTĀJU

Darbojoties projekta vadītāja amatā, tavi uzdevumi būs nodrošināt Eiropas Savienības Sociālā fonda projektu īstenošanas uzraudzību un kontroli, t.sk. izvērtēt projektu iepirkumu dokumentāciju.

Mēs piedāvājam pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu līdz 1156 euro), sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (izglītība sociālo zinātņu vai tiesību zinātņu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanas uzraudzībā

- pieredze publiskā iepirkuma dokumentācijas izvērtēšanā, tai skaitā pieredze darbā ar iepirkuma dokumentāciju un līgumiem

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā

- vēlamas angļu valodas zināšanas

- spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- precizitāte un augsta atbildības izjūta

- labas komunikācijas spējas

Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs, un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai ar norādi "Konkurss - Sabiedrības attīstības projektu nodaļas projekta vadītājs".


OP 2016/89.AKK11

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Veselības attīstības projektu nodaļai PROJEKTA VADĪTĀJU

Darbojoties projekta vadītāja amatā Tavi uzdevumi būs nodrošināt Eiropas Savienības Sociālā fonda un Eiropas Reģionālās attīstības fonda projektu īstenošanas uzraudzību un kontroli, t.sk. izvērtēt projektu iepirkumu dokumentāciju.

Mēs piedāvājam pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu līdz 1156 euro), sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (izglītība sociālo zinātņu, medicīnas, veselības aprūpes vai tiesību zinātņu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanas uzraudzībā

- zināšanas par finanšu vadības un grāmatvedības jautājumiem

- pieredze publiskā iepirkuma dokumentācijas izvērtēšanā, tai skaitā pieredze darbā ar iepirkuma dokumentāciju un līgumiem

- izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā

- vēlamas angļu valodas zināšanas

- spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- precizitāte un augsta atbildības izjūta

- labas komunikācijas spējas

Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs, un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai ar norādi "Konkurss - Veselības attīstības projektu nodaļas projekta vadītājs".


OP 2016/89.AKK12

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Veselības attīstības projektu nodaļai VECĀKO EKSPERTU

Darbojoties vecākā eksperta amatā, tavi uzdevumi būs nodrošināt Eiropas Savienības Sociālā fonda un Eiropas Reģionālās attīstības fonda projektu īstenošanas uzraudzību un kontroli, t.sk. izvērtēt projektu iepirkumu dokumentāciju.

Mēs piedāvājam pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu līdz 1231 euro), sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (izglītība medicīnas, veselības aprūpes vai tiesību zinātņu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanas uzraudzībā

- pieredze publiskā iepirkuma dokumentācijas izvērtēšanā, tai skaitā pieredze darbā ar iepirkuma dokumentāciju un līgumiem

- izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā

- vēlamas angļu valodas zināšanas

- spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- precizitāte un augsta atbildības izjūta

- labas komunikācijas spējas

Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs, un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai ar norādi "Konkurss - Veselības attīstības projektu nodaļas vecākais eksperts".


OP 2016/89.AKK13

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Izglītības infrastruktūras un zinātnes projektu nodaļai divus PROJEKTA VADĪTĀJUS

Darbojoties projekta vadītāja amatā, tavi uzdevumi būs nodrošināt 2014.-2020.gada plānošanas perioda Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda finansēto izglītības infrastruktūras un zinātnes projektu īstenošanas uzraudzību un kontroli atbilstoši Eiropas Savienības un Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem.

Mēs piedāvājam pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu līdz 1156 euro), sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (izglītība tiesību zinātņu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā vai ieviešanas uzraudzībā (pieredze infrastruktūras vai zinātnes projektu ieviešanā vai uzraudzībā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā

- izpratne par Eiropas Savienības fondu projektu vadību un projektu vadības ciklu, kā arī izpratne un spēja labi orientēties normatīvajos dokumentos

- spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- iniciatīva un elastīga domāšana

- labas komunikācijas spējas

Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs, un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai ar norādi "Konkurss - Izglītības infrastruktūras un zinātnes projektu nodaļas projekta vadītājs".

Amatu konkursu rezultāti

OP 2016/89.AKR1

Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Ziemeļaustrumu reģionālās lauksaimniecības pārvaldes Valsts atbalsta un LEADER pasākumu daļas vecākās referentes amatā uz noteiktu laiku no 2016.gada 9.maija iecelta LIENĪTE SPIRIDONOVA.


OP 2016/89.AKR2

Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Eiropas Savienības Tiešo maksājumu departamenta Maksājumu un pārskatu daļas vecākās referentes amatā uz nenoteiktu laiku no 2016.gada 9.maija iecelta INGA RUTKA.


OP 2016/89.AKR3

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Investīciju uzraudzības departamenta Teritoriālās sadarbības projektu kontroles nodaļas vecākās ekspertes valsts civildienesta ierēdnes amatā no 2016.gada 9.maija iecelta DAINA DOBROVOĻSKA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)