Laidiens: 06.05.2016., Nr. 87

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/87.AKK1

LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu Ķīmijas fakultātē:

- uz vienu vadošā pētnieka amata vietu - ķīmija, fizikālā ķīmija

- uz divām pētnieka amata vietām - ķīmija, analītiskā ķīmija

- uz divām pētnieka amata vietām - ķīmija, fizikālā ķīmija

- uz divām pētnieka amata vietām - ķīmija, organiskā ķīmija

- uz vienu zinātniskā asistenta amata vietu - ķīmija, organiskā ķīmija

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā sludinājumā http://www.lu.lv/par/vakances/.

Pieteikšanās termiņš ir līdz 2016.gada 6.jūnijam.

Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personāla departamentā Baznīcas ielā 5, 107. telpā, Rīgā, LV-1010. Papildu informācija pa tālr. 67034657.


OP 2016/87.AKK2

Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Zemgales reģionālās nodaļas Jelgavas biroja arhīvista/-es amatu (1 darbinieka amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- pieņemt elektroniskos un papīra dokumentus arhīva glabāšanā un uzskaitīt tos

- veikt nekustamā īpašuma lietu reģistrāciju Nekustamā īpašuma valsts kadastra informācijas sistēmā

- veikt uz laiku glabājamo arhīva dokumentu atlasi iznīcināšanai pēc dokumentu glabāšanas termiņa beigām

- nodrošināt arhīva dokumentu pieejamību un izmantošanu, izsniedzot tos dienesta darbiniekiem darba pienākumu veikšanai

- sagatavot arhīva izziņas un arhīva dokumentu atvasinājumus (kopijas, izrakstus, norakstus) un apliecināt to pareizību saskaņā ar normatīvo aktu prasībām

Pretendentam izvirzītās prasības:

- vēlama augstākā izglītība sociālo vai humanitāro zinātņu jomā (vēsture, dokumentu un arhīvu pārvaldība, bibliotēkzinātne un informācija)

- vēlama praktiskā darba pieredze arhīvu pārvaldības jomā

- dokumentu un arhīvu pārvaldību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana un prasme pielietot tos praksē

- labas prasmes darbā ar MS Office programmām

- spēja patstāvīgi organizēt darbu

- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju un lietot praksē teorētiskās zināšanas

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- darbu Jelgavā

- bruto darba algu no 525 euro līdz 620 euro

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanu

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

Pretendentiem pieteikuma vēstuli un CV 20 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pasta adresi konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67038614.


OP 2016/87.AKK3

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi

 Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles departamenta Eiropas Savienības fondu ieviešanas vadības nodaļas vecākais/-ā eksperts/-e (uz noteiktu laiku)

Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Sociālā fonda, Eiropas Reģionālā attīstības fonda un Kohēzijas fonda vadības un kontroles sistēmas izveidi, uzturēšanu un pilnveidi.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālo zinātņu vai finanšu jomā

- teicamas angļu valodas zināšanas - spēja strādāt ar dokumentiem angļu valodā un līdzdarboties sanāksmēs, kas notiek angļu valodā

- zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu

- prasme strādāt ar datoru

- darba organizēšanas un koordinācijas prasmes

- prasme uzstāties, pārliecināšanas un argumentācijas prasmes

- pieredze darbā valsts pārvaldē, vai izpratne par tās darbības principiem

- pieredze ar ES fondu administrēšanas jautājumiem vai iekšējā kontroles sistēmā

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

pievienojies Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim uzdevumus:

- piedalīties pareizas finanšu vadības principiem atbilstošas ES fondu vadības un kontroles sistēmas uzturēšanā, tajā skaitā nodrošināt ES fondu vadības un kontroles sistēmas apraksta aktualizēšanu un iesniegšanu revīzijas iestādei

- izstrādāt un aktualizēt metodiskos materiālus, vadlīnijas un departamenta funkciju izpildes nodrošināšanai nepieciešamās iekšējās procedūras

- analizēt informāciju par ES fondu vadības un kontroles sistēmas efektivitāti, t.sk., koordinēt Eiropas Komisijas un citu iestāžu veiktos auditus un pārbaudes, un sniegt priekšlikumus par uzlabojumiem, kas nepieciešami ES fondu vadības un kontroles sistēmai un nodrošināt uzlabojumu ieviešanu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru ES fondu vadošajā iestādē un vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu finanšu instrumentu vadība" IIIC līmenis un 12. mēnešalgu grupa), sociālās garantijas;

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.


OP 2016/87.AKK4

Vides pārraudzības valsts birojs izsludina atklātu konkursu uz vecākā/-ās eksperta/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu piesārņojuma novērtēšanas jomā (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība vides zinātnēs, ķīmijas vai inženiertehnisko zinātņu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- vides aizsardzības normatīvo aktu pārzināšana un pieredze darbā vides aizsardzības institūcijās tiks uzskatīta par priekšrocību

- analītiska domāšana, labas argumentācijas spējas un spēja izteikties rakstiski

- labas sadarbības un saskarsmes spējas

- praktiskas iemaņas darbā ar datoru

- labas angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

Galvenie amata pienākumi:

- lēmuma projektu izstrāde saistībā ar apstrīdēšanas iesniegumiem vides aizsardzības jomā

- vides pārvaldības audita sistēmas (EMAS) un Eiropas Savienības Ekomarķējuma sistēmas koordinācija, organizāciju reģistrācija un ekomarķējuma piešķiršana

- informatīvās sistēmas uzturēšana par A un B kategorijas atļaujām, ar tām saistītajiem lēmumiem un labākajiem pieejamajiem tehniskajiem paņēmieniem

Piedāvājam:

- iespēju iegūt daudzpusīgu pieredzi un pilnveidot zināšanas vides aizsardzības jomā

- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku vidi

- stabilu atalgojumu (atbilstoši amatu klasifikācijai ierēdņa amatam noteikts 10 saimes "Ekspertīze" III līmenis un 10. mēnešalgu grupa; pārbaudes laikā atbilstoši iestādes noteiktās darba samaksas sistēmai ierēdņa amatam bruto alga - 803,00 euro mēnesī)

Pieteikuma dokumentus (izvērstu motivācijas vēstuli, kurā apliecināta arī pretendenta atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dzīves un darba aprakstu (CV), kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) iesniegt Vides pārraudzības valsts birojā Rūpniecības ielā 23, Rīgā vai atsūtīt pa pastu (LV-1045), uz e-pasta adresi vpvb@vpvb.gov.lv (ar norādi "Konkurss"), pa faksu 67321049 12 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67770811, Vides pārraudzības valsts biroja tīmekļa vietne: http://www.vpvb.gov.lv/lv.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)