Laidiens: 06.05.2016., Nr. 87
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/87.AKK1
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu
Ķīmijas fakultātē:
- uz vienu vadošā pētnieka amata vietu - ķīmija, fizikālā ķīmija
- uz divām pētnieka amata vietām - ķīmija, analītiskā ķīmija
- uz divām pētnieka amata vietām - ķīmija, fizikālā ķīmija
- uz divām pētnieka amata vietām - ķīmija, organiskā ķīmija
- uz vienu zinātniskā asistenta amata vietu - ķīmija, organiskā ķīmija
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu
atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem
Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā
publicētajā sludinājumā http://www.lu.lv/par/vakances/.
Pieteikšanās termiņš ir līdz 2016.gada 6.jūnijam.
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes
Personāla departamentā Baznīcas ielā 5, 107. telpā, Rīgā, LV-1010. Papildu
informācija pa tālr. 67034657.
OP 2016/87.AKK2
Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432) ir
Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina
Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un
Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju
kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Zemgales reģionālās
nodaļas Jelgavas biroja arhīvista/-es amatu (1
darbinieka amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- pieņemt elektroniskos un papīra dokumentus arhīva glabāšanā un uzskaitīt
tos
- veikt nekustamā īpašuma lietu reģistrāciju Nekustamā īpašuma valsts
kadastra informācijas sistēmā
- veikt uz laiku glabājamo arhīva dokumentu atlasi iznīcināšanai pēc
dokumentu glabāšanas termiņa beigām
- nodrošināt arhīva dokumentu pieejamību un izmantošanu, izsniedzot tos
dienesta darbiniekiem darba pienākumu veikšanai
- sagatavot arhīva izziņas un arhīva dokumentu atvasinājumus (kopijas,
izrakstus, norakstus) un apliecināt to pareizību saskaņā ar normatīvo aktu
prasībām
Pretendentam izvirzītās prasības:
- vēlama augstākā izglītība sociālo vai humanitāro zinātņu jomā (vēsture,
dokumentu un arhīvu pārvaldība, bibliotēkzinātne un informācija)
- vēlama praktiskā darba pieredze arhīvu pārvaldības jomā
- dokumentu un arhīvu pārvaldību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana un
prasme pielietot tos praksē
- labas prasmes darbā ar MS Office programmām
- spēja patstāvīgi organizēt darbu
- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju un lietot praksē
teorētiskās zināšanas
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- darbu Jelgavā
- bruto darba algu no 525 euro līdz 620 euro
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanu
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
Pretendentiem pieteikuma vēstuli un CV 20 dienu laikā no publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā,
11.novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pasta adresi konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67038614.
OP 2016/87.AKK3
Finanšu ministrija (reģ.
Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - Eiropas Savienības fondu
vadības un kontroles departamenta Eiropas Savienības fondu ieviešanas vadības
nodaļas vecākais/-ā eksperts/-e (uz noteiktu laiku)
Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles departaments ir
struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Sociālā fonda, Eiropas Reģionālā
attīstības fonda un Kohēzijas fonda vadības un kontroles sistēmas izveidi,
uzturēšanu un pilnveidi.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālo zinātņu
vai finanšu jomā
- teicamas angļu valodas zināšanas - spēja strādāt ar dokumentiem angļu
valodā un līdzdarboties sanāksmēs, kas notiek angļu valodā
- zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas
procesu
- prasme strādāt ar datoru
- darba organizēšanas un koordinācijas prasmes
- prasme uzstāties, pārliecināšanas un argumentācijas prasmes
- pieredze darbā valsts pārvaldē, vai izpratne par tās darbības principiem
- pieredze ar ES fondu administrēšanas jautājumiem vai iekšējā kontroles
sistēmā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
pievienojies Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles departamenta kolektīvam
un mēs tev uzticēsim uzdevumus:
- piedalīties pareizas finanšu vadības principiem atbilstošas ES fondu
vadības un kontroles sistēmas uzturēšanā, tajā skaitā nodrošināt ES fondu
vadības un kontroles sistēmas apraksta aktualizēšanu un iesniegšanu revīzijas
iestādei
- izstrādāt un aktualizēt metodiskos materiālus, vadlīnijas un departamenta
funkciju izpildes nodrošināšanai nepieciešamās iekšējās procedūras
- analizēt informāciju par ES fondu vadības un kontroles sistēmas
efektivitāti, t.sk., koordinēt Eiropas Komisijas un citu iestāžu veiktos
auditus un pārbaudes, un sniegt priekšlikumus par uzlabojumiem, kas
nepieciešami ES fondu vadības un kontroles sistēmai un nodrošināt uzlabojumu
ieviešanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru ES fondu vadošajā iestādē un vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu
nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu
finanšu instrumentu vadība" IIIC līmenis un 12. mēnešalgu grupa),
sociālās garantijas;
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par
izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus
pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā
no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas
interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev
ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.
OP 2016/87.AKK4
Vides pārraudzības valsts birojs izsludina atklātu konkursu uz vecākā/-ās eksperta/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu
piesārņojuma novērtēšanas jomā (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība vides zinātnēs, ķīmijas vai inženiertehnisko zinātņu
jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
- vides aizsardzības normatīvo aktu pārzināšana un pieredze darbā vides
aizsardzības institūcijās tiks uzskatīta par priekšrocību
- analītiska domāšana, labas argumentācijas spējas un spēja izteikties
rakstiski
- labas sadarbības un saskarsmes spējas
- praktiskas iemaņas darbā ar datoru
- labas angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību
Galvenie amata pienākumi:
- lēmuma projektu izstrāde saistībā ar apstrīdēšanas iesniegumiem vides
aizsardzības jomā
- vides pārvaldības audita sistēmas (EMAS) un Eiropas Savienības
Ekomarķējuma sistēmas koordinācija, organizāciju reģistrācija un ekomarķējuma
piešķiršana
- informatīvās sistēmas uzturēšana par A un B kategorijas atļaujām, ar tām
saistītajiem lēmumiem un labākajiem pieejamajiem tehniskajiem paņēmieniem
Piedāvājam:
- iespēju iegūt daudzpusīgu pieredzi un pilnveidot zināšanas vides
aizsardzības jomā
- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku vidi
- stabilu atalgojumu (atbilstoši amatu klasifikācijai
ierēdņa amatam noteikts 10 saimes "Ekspertīze" III līmenis un
10. mēnešalgu grupa; pārbaudes laikā atbilstoši iestādes noteiktās
darba samaksas sistēmai ierēdņa amatam bruto alga - 803,00 euro mēnesī)
Pieteikuma dokumentus (izvērstu motivācijas vēstuli, kurā apliecināta arī
pretendenta atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām,
dzīves un darba aprakstu (CV), kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba
pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, un izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju) iesniegt Vides pārraudzības valsts birojā Rūpniecības ielā 23, Rīgā vai
atsūtīt pa pastu (LV-1045), uz e-pasta adresi vpvb@vpvb.gov.lv
(ar norādi "Konkurss"), pa faksu 67321049 12 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis
uzziņām 67770811, Vides pārraudzības valsts biroja tīmekļa vietne:
http://www.vpvb.gov.lv/lv.