Laidiens: 05.05.2016., Nr. 86
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/86.AKK1
Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto
Eiropas Savienības programmu daļas projektu koordinatora/-es amatu (uz
nenoteiktu laiku)
Galvenie darba pienākumi ir īstenot Eiropas Savienības programmas izglītības,
apmācības, jaunatnes un sporta jomā "Erasmus+" aktivitāti eTwinning (turpmāk - eTwinning),
iesaistīt Latvijas skolotājus Eiropas skolu tīklā, sadarboties ar
starptautiskajām un valsts pārvaldes institūcijām izglītības jomā, organizēt
konferences, izstādes, seminārus u.c. pasākumus.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība
- organizatoriskā darba pieredze saistībā ar projektiem
- zināšanas un izpratne par eTwinning darbību
- zināšanas par sadarbības jautājumiem ar Eiropas Komisiju
- zināšanas un izpratne par formālās izglītības jomu
- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Office, Outlook Express)
- ļoti labas angļu un krievu valodas zināšanas
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Amats klasificēts 44. saimes III A līmenī (11. mēnešalgu grupa).
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", nosūtot pa pastu Jaunatnes starptautisko programmu aģentūrai
Rīgā, Mūkusalas ielā 41, LV-1004, vai elektroniski uz e-pasta adresi info@jaunatne.gov.lv, tālr. uzziņām 67358073 vai 67356252.
OP 2016/86.AKK2
Banku augstskola izsludina konkursu uz amatiem:
LEKTORS
- Informātikas zinātņu nozarē, Datorvadības apakšnozarē - 1 vieta
Prasības pretendentiem:
- maģistra vai doktora grāds, vai persona ar augstāko izglītību bez zinātniskā
grāda, ja tai ir pasniedzamajam priekšmetam atbilstošs vismaz 5 gadu praktiskā
darba stāžs
- piedāvātajam amatam atbilstoša vismaz 3 gadu zinātniskā un akadēmiskā
darba pieredze, no kuriem vismaz viens gads nostrādāts augstskolā (vairāk nekā
240 stundas gada laikā)
- teicama datorprasme (Word, Excel, Power Point)
- teicamas svešvalodu (īpaši angļu) zināšanas, prasme lietot tās studiju un
metodiskajā darbā
DOCENTS
- Valodniecības zinātņu nozares Lietišķās valodniecības apakšnozarē (vācu
valoda) - 1 vieta
- Ekonomikas zinātņu nozares Grāmatvedības un uzskaites teorijas
apakšnozarē - 1 vieta
Prasības pretendentiem:
- doktora grāds vai persona ar augstāko izglītību bez zinātniskā grāda, ja
tai ir pasniedzamajam priekšmetam atbilstošs vismaz 7 gadu praktiskā darba
stāžs
- piedāvātajam amatam atbilstoša vismaz 3 gadu zinātniskā un akadēmiskā
darba pieredze, no kuriem vismaz viens gads nostrādāts augstskolā (vairāk nekā
240 stundas gada laikā)
teicama datorprasme (Word, Excel, Power Point)
teicamas svešvalodu (īpaši angļu) zināšanas, prasme lietot tās studiju un
metodiskajā darbā
Sīkāka informācija par amata pretendentu vērtēšanas kritērijiem atrodama
mājaslapā www.ba.lv sadaļā "Augstskola" → "Vakances".
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu dinamiskā un mūsdienīgā augstskolā
- stabilu atalgojumu
- sociālās garantijas
Pieteikuma vēstuli un CV 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
sūtīt uz e-pasta adresi aija.lukstina@ba.lv.
Kontakttālrunis 67709299.
OP 2016/86.AKK3
Valsts tiesu ekspertīžu birojs izsludina atklātu konkursu uz
Administratīvā un finanšu departamenta direktora/-es amatu
Prasības pretendentam:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība ekonomikā, finansēs
- pieredze vadošā amatā darbā valsts pārvaldē, prasmes orientēties valsts
pārvaldes institucionālajā sistēmā
- pieredze finanšu vadības un plānošanas jomā, finanšu uzskaites un aprites
procesu, kā arī procedūru izstrādē un vadīšanā
- pieredze darbā ar valsts budžeta pārskatu informācijas sistēmām (eKase, ePārskati, ePlāni)
- pieredze un izpratne iekšējo normatīvo aktu izstrādē
- pieredze iepirkumu procesu organizēšanā un līgumu izstrādē
- augsta atbildības izjūta, spēja analītiski domāt, precizitāte darba uzdevumu
izpildē
- labas komunikācijas, argumentācijas un sadarbības prasmes
- labas prasmes darbam ar biroja tehniku un MS Office programmatūru
- zināšanas un pieredze darbā ar grāmatvedības programmu "Horizon"
Galvenie pienākumi:
- iestādes budžeta plānošana, izpildes kontrole, priekšlikumu sagatavošana
- gada un ceturkšņu pārskatu, atskaišu sagatavošana un iesniegšana
- finanšu vadības un kontroles sistēmas pārraudzīšana, tās optimizēšana
- naudas līdzekļu plūsmas un grāmatvedības kontrole, krājumu un ilgtermiņa
ieguldījumu uzskaite un pārraudzība
- administratīvi saimniecisko darbību nodrošināšana iestādē
- publisko iepirkumu procedūru uzraudzīšana
Mēs piedāvājam intensīvu un atbildīgu darbu komandā, iegūt lielisku darba
pieredzi un iespēju profesionāli attīstīties, papildinot zināšanas, ikdienu
pavadīt dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (darba algu līdz 1253 euro pirms nodokļu nomaksas), sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, darbu labiekārtotās telpās un labus
darba apstākļus.
Gaidām motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās pieredzes aprakstu,
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un citus dokumentus, kas apliecina
pretendentam izvirzīto prasību izpildi. Dokumentus iesniegt līdz
2016. gada 16. maijam plkst. 17.00 Valsts tiesu ekspertīžu birojā
Upes ielā 1a, Rīgā, LV-1013, vai nosūtīt uz e-pasta adresi vteb@vteb.gov.lv.
Uzziņas pa tālruni 67517746.
OP 2016/86.AKK4
Latvijas Universitātes Matemātikas un informātikas institūts izsludina
konkursu uz šādiem akadēmiskajiem amatiem:
- datorzinātnē - vadošais pētnieks (1 vieta), nepieciešams doktora
zinātniskais grāds, vairāk nekā 5 gadu pētnieciskā darba pieredze atvērto datu
tematikā un modeļu bāzētu datorsistēmu projektēšanā un izstrādē, kā arī vairāk
nekā 5 gadu pieredze zinātnisku projektu izpildē, vismaz piecas SCOPUS vai Web of Science līmeņa zinātniskas
publikācijas;
- datorzinātnē - vadošais pētnieks (1 vieta), nepieciešams doktora
zinātniskais grāds, vairāk nekā 5 gadu pētnieciskā darba pieredze netriviālu,
heterogēnu, modeļu bāzētu datorsistēmu projektēšanā un izstrādē, kā arī vairāk
nekā 5 gadu pieredze zinātnisku projektu izpildē, vismaz piecas SCOPUS vai Web of Science līmeņa zinātniskas
publikācijas;
- datorzinātnē - pētnieks (1 vieta), nepieciešams maģistra grāds
datorzinātnē, vairāk nekā 5 gadu pētnieciskā darba pieredze sarežģītu sistēmu
modelēšanas metožu un rīku projektēšanā un izstrādē, vairāk nekā 5 gadu
pieredze zinātnisku projektu izpildē, kā arī praktiska pieredze medicīnas
informātikā;
- datorzinātnē - pētnieks (1 vieta), nepieciešams maģistra grāds
datorzinātnē, vairāk nekā 3 gadu pētnieciskā darba pieredze heterogēnu modeļu
bāzētu datorsistēmu izstrādē, vairāk nekā 3 gadu pieredze zinātnisku projektu
izpildē, kā arī vismaz trīs SCOPUS vai Web of Science līmeņa zinātniskas publikācijas.
Amatam nepieciešamās prasmes un darba uzdevumi ir noteikti amata aprakstā,
ar tiem var iepazīties LU Matemātikas un informātikas institūta Personāla daļā
(Rīgā, Raiņa bulvārī 29, 227.kabinetā), iepriekš piesakoties pa tālruni
20218408.
Dokumenti konkursam (iesniegums par piedalīšanos konkursā, zinātnisko
kvalifikāciju apliecinoša dokumenta kopija, CV un pēdējo 6 gadu publikāciju
saraksts) iesniedzami LU Matemātikas un informātikas institūta Personāla daļā
viena mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas dienas.
OP 2016/86.AKK5
Valsts kase (reģ. Nr. 90000597275) ir Finanšu
ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts
pārvaldes funkcijas valsts finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta
izpildi un uzskaiti, valsts parāda un naudas līdzekļu vadību, kā arī, veicot
Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības maksājumu un
sertifikācijas iestādes funkcijas, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
- Informātikas departamenta Informācijas tehnoloģiju attīstības daļas sistēmu
analītiķis/-e - programmētājs/-a (vecākais/-ā eksperts/-e)
Galvenie amata pienākumi:
- analizēt informācijas sistēmu lietotāju/pasūtītāju vajadzības
- koordinēt programmatūras izmaiņu procesu
- sagatavot programmatūras tehniskās specifikācijas, piedalīties
specifikāciju saskaņošanā
- veikt informācijas sistēmu testēšanu
- dokumentēt sistēmu izstrādes un izmaiņu ieviešanas rezultātus
- veikt programmatūras izstrādi (programmēšanu)
- izgūt datus no Valsts kases informācijas sistēmām speciālos griezumos
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas
tehnoloģiju, datortehnikas, elektronikas, telekomunikācijas, datorvadības,
datorzinātnes jomā vai augstākā izglītība finanšu, matemātikas, statistikas
jomā ar specializāciju informācijas tehnoloģijās
- zināšanas un vēlama darba pieredze informācijas sistēmu analīzes un/vai
izmaiņu ieviešanas jomā, t. sk. praktiskas iemaņas programmēšanā un testēšanā
- zināšanas un iemaņas darbā ar relāciju datubāzēm un SQL
- par priekšrocību tiks uzskatītas zināšanas un iemaņas darbā ar šādām
tehnoloģijām un programmēšanas valodām: PHP, JavaScript/AJAX,
CSS, HTML, XML, C#, .NET, MS Sharepoint
- par priekšrocību tiks uzskatītas zināšanas vai pieredze darbā ar datu
noliktavām (var būt izstrādāts pētnieciskais darbs izglītības iestādē)
- labas plānošanas un organizēšanas prasmes
- labas komunikācijas spējas un klientorientēta
pieeja darbam
- precizitāte, spēja izrādīt iniciatīvu un uzņemties atbildību
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Piedāvājam:
- nozīmīgu pieredzi, strādājot ar kritiskām valsts informācijas sistēmām
finanšu jomā
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu
- profesionālās izaugsmes iespējas
Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV un pieteikuma vēstuli 15 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas ar norādi: "ID_ITAD_Vards_Uzvards"
uz e-pasta adresi personals@kase.gov.lv vai Personāla
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377, papildu
informācija: tālr. 67094277, www.kase.gov.lv.
OP 2016/86.AKK6
Valsts kase (reģ. Nr. 90000597275) ir Finanšu
ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts
pārvaldes funkcijas valsts finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta
izpildi un uzskaiti, valsts parāda un naudas līdzekļu vadību, kā arī veicot
Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības maksājumu un
sertifikācijas iestādes funkcijas, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
- Informātikas departamenta Informācijas sistēmu administrēšanas daļas sistēmu
administrators/-e (vecākais/-ā eksperts/-e)
Galvenie amata pienākumi:
- administrēt, uzstādīt un konfigurēt informācijas sistēmas un to klienta
aplikācijas
- nodrošināt SAP risinājumu administrēšanu, t. sk. SAP datu noliktavas datu
pārneses procesu uzraudzību
- nodrošināt informācijas sistēmu lietotāju kontu pārvaldību
- sniegt tehnisko atbalstu informācijas sistēmu lietotājiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas
tehnoloģiju, datortehnikas, elektronikas, telekomunikācijas, datorvadības vai
datorzinātnes jomā
- vēlama darba pieredze informāciju sistēmu un datortīklu jomā
- vēlama pieredze darbā ar SAP un/vai Oracle risinājumiem
- zināšanas un iemaņas darbā ar relāciju datubāzēm, SQL pieprasījumiem, Linux un Windows operētājsistēmām tiks uzskatītas par
priekšrocību
- labas angļu valodas zināšanas
- teicamas plānošanas un organizēšanas prasmes
- labas komunikācijas spējas un klientorientēta
pieeja darbam
- precizitāte, spēja izrādīt iniciatīvu un uzņemties atbildību
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu
- profesionālās izaugsmes iespējas
Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV un pieteikuma vēstuli 15 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas ar norādi "ID_ISAD_Vards_Uzvards"
uz e-pasta adresi personals@kase.gov.lv vai Personāla
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377, papildu
informācija: tālr. 67094277, www.kase.gov.lv.
OP 2016/86.AKK7
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Informātikas
pārvaldes Ekspluatācijas daļas Lietojumprogrammatūras uzturēšanas nodaļas
informācijas sistēmu administratora/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu
laiku)
Informātikas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmuma dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana informācijas sistēmu resursu pārvaldības
jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- praktiska pieredze Linux vai Unix
tipa operētājsistēmu administrēšanā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- zināšanas par informācijas sistēmu arhitektūru, datubāzu vadības sistēmu
un lietojumprogrammatūras darbības principiem
- zināšanas par datortīklu darbības pamatiem
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- pārvaldīt un uzturēt informācijas sistēmu (IS) lietojumprogrammatūras
darbību
- uzraudzīt IS darba vides
- veidot jaunas IS darba vides
- piedalīties IS izmaiņu pārvaldībā un dokumentācijas uzturēšanā
Priekšrocības pretendentiem ar:
- praktisku pieredzi darbā ar Java atbalsta platformām sistēmām (Oracle,
Oracle iAS, Oracle WebLogic)
vai Apache
- prasmi veidot SQL pieprasījumus
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Darbinieka amatam ir noteikta: 19.5. saime "Sistēmu administrēšana
un uzturēšana", IVA līmenis un 12. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga
no 842 līdz 1020 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz IP ED
LUN ISA amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/86.AKK8
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Informātikas pārvaldes Datubāzu administrēšanas nodaļas informācijas sistēmu
administratora/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Informātikas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmuma dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana informācijas sistēmu resursu pārvaldības
jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- praktiska pieredze Windows, Linux vai Unix tipa operētājsistēmu administrēšanā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- zināšanas par informācijas sistēmu arhitektūru, datubāzu vadības sistēmu
un lietojumprogrammatūras darbības principiem
- praktiska pieredze darbā ar kādu no datubāzu vadības sistēmām
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- uzturēt IS datubāzes un nodrošināt pieejamību
- veikt datubāzu darba vides monitoringu
- pārvaldīt un uzturēt IS tehniskās infrastruktūras darbību, rezerves
kopēšanu un atjaunošanu no rezerves kopijām
- piedalīties IS izmaiņu pārvaldībā un dokumentācijas uzturēšanā
Priekšrocības pretendentiem ar:
- praktisku pieredzi MS SQL Server administrēšanā
- zināšanām par datortīklu darbības pamatiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Darbinieka amatam ir noteikta: 19.5. saime "Sistēmu administrēšana
un uzturēšana", IVA līmenis un 12. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga
no 842 līdz 1020 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz IP ED
DAN ISA amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/86.AKK9
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu pārvaldes Centrālās informācijas apmaiņas daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz
nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā"
izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības
iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- zināšanas nodokļu jomas tiesību aktos
- izpratne par informācijas sistēmu prasību analīzi un testēšanu
- labas angļu valodas zināšanas
- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- veikt informācijas apmaiņu tiešo un netiešo nodokļu jomā ar ārvalstu
nodokļu administrācijām
- veikt VID un Eiropas Savienības nodokļu informācijas sistēmu
pilnveidošanu, uzturēšanu un jaunu Eiropas Savienības nodokļu informācijas
sistēmu ieviešanu
- izstrādāt un aktualizēt iekšējos un ārējos normatīvos aktus, un metodiskos
materiālus, kā arī sniegt priekšlikumus par tiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- vācu un/vai franču valodas zināšanām
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 35. saime "Politikas ieviešana", II
līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 726 līdz 839 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP CIAD
GNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/86.AKK10
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu pārvaldes Nodokļu administrēšanas plānošanas un analīzes daļas Analīzes
nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa
amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes
kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un
citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds)
- zināšanas nodokļu normatīvo aktu jomā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
- prasmes darbā ar datoru (Microsoft Office: Word, Excel, Outlook)
Ja esi gatavs:
- veikt VID administrēto valsts kopbudžeta ieņēmumu analīzi un prognozēšanu
- veikt atsevišķo nodokļu maksātāju grupu saimnieciskās darbības analīzi
- novērtēt nodokļu administrēšanas procesu efektivitāti
- sagatavot atzinumus un sniegt priekšlikumus par citu institūciju izstrādāto
politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un ārējo normatīvo aktu
projektiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo
augstāko izglītību (bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību
(bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās, vai
dabaszinātnēs, matemātikā vai informācijas tehnoloģijās
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 35. saime "Politikas ieviešana", III
līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 794 līdz 934 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
NP_NAPAD_AN_GNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".