Laidiens: 03.05.2016., Nr. 85
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/85.AKK1
Latvijas Universitātes Cietvielu fizikas institūts (LU CFI) izsludina
konkursu uz institūta direktora/-es amatu
Direktora pienākumu pildīšanas nosacījumi ir noteikti Zinātniskās darbības
likumā, LU CFI nolikumā (apstiprināts ar 19.08.2013. Ministru kabineta rīkojumu
Nr. 381) un Nolikumā par direktora vēlēšanām LU CFI (turpmāk - Nolikums), kurš
publicēts LU CFI mājaslapā www.cfi.lu.lv/dokumenti/.
Prasības pretendentiem: doktora vai habilitēta doktora grāds; zinātnisko
projektu vadīšanas pieredze; zinātniskā un akadēmiskā darba stāžs kopumā ne
mazāks par 5 gadiem inženierzinātnes vai dabas zinātnes nozarēs.
Pretendentus lūdzam iesniegt dokumentus saskaņā ar Nolikuma 3. punktu, tajā
skaitā LU CFI attīstības vīziju, par kuru pretendents ziņos LU CFI Zinātniskās
padomes sēdē. Dokumenti jāiesniedz LU CFI Personāla daļā (Rīgā, Ķengaraga ielā
8, 338. telpā) viena mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas dienas.
Papildu informācija pa tālr. +371 67260556 vai +371 67187816, vai
elektroniski issp@cfi.lu.lv.
OP 2016/85.AKK2
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz amatiem:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam
un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādiem vakantajiem amatiem:
Vecākais/-ā referents/-e (uz noteiktu laiku) Budžeta departamenta
Labklājības sfēras finansēšanas nodaļā
Budžeta departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina gadskārtējā valsts
budžeta likumprojekta, tā paskaidrojumu un gadskārtējā valsts budžeta likuma
grozījumu un tā paskaidrojumu izstrādāšanu, ar gadskārtējā valsts budžeta
likuma un Likuma par budžetu un finanšu vadību izpildi saistītu jautājumu
risināšanu.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikas vai
finanšu nozarē
- pieredze darbā valsts pārvaldē ekonomikas/finanšu jomā (tiks uzskatīta par
priekšrocību)
- prasme formulēt un izteikt rakstveidā savu viedokli par kompetencē esošiem
jautājumiem
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- teicamas latviešu valodas zināšanas un labas angļu valodas zināšanas
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- analītiskās spējas un prasme argumentēt savu viedokli
- teicamas MS Office programmas zināšanas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
pievienojies Budžeta departamenta kolektīvam un mēs Tev uzticēsim veikt
šādus galvenos uzdevumus:
- izskatīt un sagatavot Veselības ministrijas pamatbudžeta projektus
iekļaušanai gadskārtējā valsts budžeta likumprojektā
- izskatīt tiesību aktu projektus un sagatavot atzinumus par kompetencē
esošajiem jautājumiem
- sagatavot analītiskos aprēķinus un informācijas kopsavilkumus valsts
budžeta plānošanas procesa un izpildes uzskaites nodrošināšanā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu
par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu
ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani
mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.
Vecākais/-ā eksperts/-e (uz nenoteiktu laiku) Eiropas Savienības fondu
stratēģijas departamenta Uzņēmējdarbības un inovāciju plānošanas nodaļā
Eiropas Savienības fondu stratēģijas departaments ir struktūrvienība, kas
nodrošina Eiropas Savienības fondu un citu ārvalstu finanšu instrumentu
plānošanas dokumentu sagatavošanu, Eiropas Savienības fondu un citu ārvalstu
finanšu instrumentu programmu izvērtēšanu, koordinē un nodrošina Latvijas
pozīcijas formulēšanu par Eiropas Savienības līmeņa normatīvajiem aktiem
Kohēzijas politikas vadībai un ieviešanai, kā arī piedalās Latvijas pozīcijas
formulēšanā attiecībā uz citām Eiropas Savienības un nacionāla līmeņa
politikām, kas saistītas ar Kohēzijas politiku.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā,
vadībzinībās, finansēs, jurisprudencē vai citās sociālajās zinātnēs
- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos
- pieredze darbā valsts pārvaldē pēdējo 5 gadu laikā ne mazāk kā 3 gadi, izpratne
par tās darbības principiem
- vēlama pieredze Eiropas Savienības fondu vadībā
- vēlama pieredze darbā vai zināšanas par zinātnisko institūciju darbību
- zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas
procesu
- datorprasmes lietotāja līmenī
- labas analītiskās spējas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
pievienojies Eiropas Savienības fondu stratēģijas departamenta kolektīvam
un mēs tev uzticēsim uzdevumus, kas saistīti ar Eiropas Reģionālās attīstības fonda
līdzfinansēto aktivitāšu pētniecības un attīstības (P&A) un inovāciju jomā
ieviešanu un vadību.
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu
finanšu instrumentu vadība" IIIC līmenis un 12. mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, dokumentu par
izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus
pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā
no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruni 67083908.
OP 2016/85.AKK3
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr.
90000270634) izsludina konkursu uz valsts notāra/-es ierēdņa amatu Funkciju
izpildes departamenta Valmieras reģionālajā nodaļā uz noteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- veikt uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu, biedrību un nodibinājumu
reģistrāciju, pamatdokumentu grozījumu un izmaiņu reģistrāciju
- veikt personas paraksta apliecināšanu
- veikt prasības nodrošinājuma reģistrāciju
- veikt komercķīlas (pārjaunojuma, grozījumu, dzēšanas) reģistrāciju
- veikt laulāto mantisko attiecību (grozījumu vai izbeigšanas) reģistrāciju
- veikt koncesijas līguma ierakstīšanu, grozījumu un izbeigšanās
ierakstīšanu koncesiju reģistrā
- klientu apkalpošana
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam
- augstākā juridiskā izglītība (tai skaitā pirmā līmeņa augstākā izglītība)
- zināšanas komercdarbību regulējošos normatīvajos aktos, Uzņēmumu reģistra
darbību regulējošos normatīvajos aktos, administratīvajās un Eiropas Savienības
tiesībās
- zināšanas lietvedībā
- labas iemaņas darbā ar datoru
- augsta atbildības izjūta un spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- izcilas saskarsmes spējas
- precizitāte
- vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā.
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- bruto atalgojumu, sākot no 664,00 EUR (8. mēnešalgu grupa), un
sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- profesionālās izaugsmes iespējas
- darbavietu Valmierā
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt
pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793 vai
uz e-pasta adresi info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām
67031816.
OP 2016/85.AKK4
Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto inspektora/-es ierēdņa
amatu uz noteiktu laiku Vidzemes reģionālajā Valsts darba inspekcijā
(darbavieta Valmierā)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība
pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)
- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības
jomā (vismaz gads)
- svešvalodu zināšanas (vēlama - krievu un angļu valoda)
- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus
reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās
Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu
inspekcijas darbības jomā pārzināšana
- komunikācijas un sadarbība prasmes, organizatora spējas, prasme definēt
problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to
izpildi
- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī
- B kategorijas autovadītāja apliecība un prasme braukt ar manuālo
pārnesumkārbu - obligāta
Darba pienākumi:
- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba
tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu
- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai
- atbilstoši Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt
administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības
normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā soda
uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un
savlaicīgu izpildi
- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām izskatīt un sniegt atbildes uz
fizisku un juridisku personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem
- izmeklēt darbā notikušos nelaimes gadījumus
- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus
- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un
darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām
Vakantajam amatam mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta
29.01.2013. noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību
institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas
kārtību" 3. pielikumu - 7. mēnešalgu grupa. Pārbaudes laikā bez
atbilstošas profesionālās pieredzes vai pieredzi līdz 1 gadam (1.kategorija)
mēnešalga ir 570 EUR (bruto). Pēc pārbaudes laika atkarībā no pretendenta darba
rezultātu novērtējuma līmeņa tiek saglabāta esošā vai noteikta nākamā
kategorija un attiecīga mēnešalga.
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Labklājības ministrijas Personāla un
dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālrunis
uzziņām 67021621, e-pasta adrese: anita.cine@lm.gov.lv.
OP 2016/85.AKK5
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr.
90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz
Pierīgas nodaļas Pensiju daļas inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa
amatu (vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Šveices ielā 12, Siguldā)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un
valsts sociālajiem pabalstiem
- reģistrēt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā
- izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (priekšrocība pretendentiem ar
izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru
programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība
pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību
un finanšu institūcijās)
- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- orientācija uz klientu
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 527,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts
pārvaldē.
Konkursa pretendentiem/-ēm 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt šādus
dokumentus:
- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV
standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv
- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām
- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana,
ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta -
pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko
uzdevumu metodiku.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt: dokumentus
pieteikumam uz konkursu nosūtīt vai iesniegt VSAA Pierīgas nodaļai, Šveices
iela 12, Sigulda, LV-2150 (ar norādi "Konkursam") vai uz e-pasta
adresi sigulda@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67976990.
OP 2016/85.AKK6
Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā
esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un
veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru
valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz ierēdņa amatu
(viena amata vieta uz nenoteiktu laiku) - Robežkontroles departamenta kontroles
punkta "Silene" inspektors/-e fitosanitārās uzraudzības jomā
(darbavieta Silenē, Daugavpils novadā), amats klasificēts 26.3. saimē,
IIIA līmenī, 9. mēnešalgu grupā
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (2.līmeņa profesionālā vai bakalaura grāds)
lauksaimniecībā, bioloģijā vai agronomijā
- pieredze profesionālajā jomā/nozarē
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru
darbības jomā
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veikt kravu pārbaudes fitosanitārās un pārtikas uzraudzības jomā
- precīzi noformēt kravu pavaddokumentus
- izrakstīt rēķinus par kontrolētajām kravām
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības
apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli (norādot amatu, uz kādu kandidējat), CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt
vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā. E-pasta
adrese: personals@pvd.gov.lv. Tālrunis informācijai
67027529.
OP 2016/85.AKK7
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Eiropas Savienības struktūrfondu departamenta vecākais/-ā referents/-e (uz
nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams
sociālajās zinātnēs)
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē (vismaz vienu gadu)
- vēlama darba pieredze projektu vai programmu vadības jomā (vismaz vienu
gadu)
- vēlamas zināšanas un izpratne par valsts pārvaldes darbību un šo jomu
reglamentējošiem normatīvajiem aktiem
- vēlamas zināšanas par projektu vadības (plānošanas, īstenošanas un
uzraudzības) procesiem
- angļu valodas zināšanas
- datortehnikas un citas biroja tehnikas lietošanas prasmes
- komunikācijas un saskarsmes prasmes (spēja argumentēti izteikties un spēja
strādāt ar cilvēkiem)
Amata pienākumi:
- izstrādāt Ministru kabineta noteikumus un to grozījumus darbības
programmas "Izaugsme un nodarbinātība" specifisko atbalsta mērķu un
to pasākumu (SAM) Nr. 7.1.1., 7.2.1.1., 7.2.1.2. un 7.2.1.3. ieviešanai,
organizēt to saskaņošanu un virzību apstiprināšanai Ministru kabinetā
- izstrādāt tiesību akta projekta sākotnējās ietekmes novērtējuma ziņojumu
(anotāciju) Ministru kabineta noteikumiem par pārziņā esošo SAM ieviešanu,
organizēt tā saskaņošanu un virzību izskatīšanai Ministru kabinetā
- konsultēt finansējuma saņēmējus par pārziņā esošo SAM ieviešanas
nosacījumu piemērošanas jautājumiem
- izvērtēt pārziņā esošo SAM ierobežotas projektu iesniegumu atlases
projektu grozījumus un sagatavot atbildīgās iestādes atzinumu
- piedalīties pārziņā esošo SAM ieviešanas uzraudzībā, tai skaitā pārziņā
esošo SAM uzraudzības rādītāju izpildes un projektu īstenošanas progresa
analīzē
- uzturēt aktuālu atbildīgās iestādes kompetences informāciju ministrijas
tīmekļa vietnes ES fondu sadaļā
- sagatavot ziņojumus, informāciju un pārskatus par amata kompetences
jautājumiem
- izstrādāt iekšējos normatīvos aktus par amata kompetences jautājumiem un
veikt to aktualizāciju
- sniegt atzinumus par Labklājības ministrijas struktūrvienību un citu
institūciju izstrādātajiem tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu
projektiem
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
jāiesniedz 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un
dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz
e-pasta adresi zanda.reinfelde-sausa@lm.gov.lv,
tālrunis uzziņām 67021585.
OP 2016/85.AKK8
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Eiropas Savienības struktūrfondu departamenta vecākais/-ā eksperts/-e (uz
nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams
sociālajās zinātnēs)
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē (vismaz vienu gadu)
- vēlama pieredze vadošā amatā
- darba pieredze projektu vai programmu vadības jomā (vismaz divus gadus)
- vēlama darba pieredze ārvalstu finanšu palīdzības jomā (vismaz vienu gadu)
- vēlama darba pieredze Eiropas Savienības fondu vadības jomā (vismaz vienu
gadu)
- vēlamas zināšanas un izpratne par ministrijas politikas jomām un to
reglamentējošiem normatīvajiem aktiem
- vēlamas zināšanas un izpratne par ES fondu vadību un šo jomu
reglamentējošiem normatīvajiem aktiem
- zināšanas par projektu vadības (plānošanas, īstenošanas un uzraudzības)
procesiem
- konceptuālās prasmes (spēja koordinēt un integrēt organizācijas intereses
un aktivitātes)
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- datortehnikas un citas biroja tehnikas lietošanas prasmes
- komunikācijas un saskarsmes prasmes (spēja argumentēti izteikties un spēja
strādāt ar cilvēkiem)
Amata pienākumi:
- analizēt ministrijā īstenotās STS (ārvalstu finanšu palīdzības,
mērķsadarbības un attīstības sadarbības) projektu vadības sistēmas darbības
efektivitāti un sagatavot priekšlikumus ministrijas procedūru pilnveidei, kā
arī metodiski vadīt ministrijas procedūrās noteiktā regulējuma praktisko
piemērošanu
- analizēt informāciju par nozarei pieejamo STS finansējumu saistībā ar
nozares politikas prioritātēm un investīciju vajadzībām jauno projektu
attīstīšanai
- koordinēt un uzraudzīt informācijas apriti ar potenciālajiem projektu
iesniedzējiem (ministrijas struktūrvienībām un padotības iestādēm) par nozarei
pieejamo STS finansējumu un nosacījumiem to piesaistei
- uzturēt aktuālu informāciju par nozarei pieejamo mērķsadarbību (Twinnig), analizēt izvirzītās prasības un izpildes
iespējas, organizēt informācijas apriti ar potenciālajiem projektu
iesniedzējiem un metodiski vadīt mērķsadarbības projektu iesniegumu
sagatavošanu, saskaņošanu un iesniegšanu
- izstrādāt un uzturēt aktuālas ES fondu atbildīgās iestādes (turpmāk -
atbildīgā iestāde) pārziņā esošo ES fondu specifisko atbalsta mērķu un to
pasākumu ietvaros piemērojamās vienas vienības izmaksu metodikas
- sagatavot atbildīgās iestādes atzinumus par ES fondu vienkāršoto izmaksu
instrumentu piemērošanu reglamentējošiem tiesību aktu, metodiku, vadlīniju un
nacionālo pozīciju projektiem
- nodrošināt atbildīgās iestādes pārziņā esošo ES fondu
specifisko atbalsta mērķu un to pasākumu uzraudzības, tai skaitā
snieguma ietvara, rādītāju plānu izstrādi un aktualizēšanu
- nodrošināt ES fondu izmaksu attiecināšanas metodisko vadību atbildīgās
iestādes pārziņā esošo specifisko atbalsta mērķu un to pasākumu īstenošanā
- sagatavot ziņojumus, informāciju un pārskatus par amata kompetences
jautājumiem
- izstrādāt iekšējos normatīvos aktus par amata kompetences jautājumiem un
veikt to aktualizāciju
Sniegt atzinumus par Labklājības ministrijas struktūrvienību un citu
institūciju izstrādātajiem tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu
projektiem
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
jāiesniedz 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un
dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz
e-pastu: zanda.reinfelde-sausa@lm.gov.lv. Tālrunis
uzziņām 67021585.
OP 2016/85.AKK9
RĪGAS PEDAGOĢIJAS UN IZGLĪTĪBAS VADĪBAS AKADĒMIJA konkursa kārtībā aicina
darbā pētnieku pedagoģijas zinātnes nozarē, nozaru (mākslas) pedagoģijas
apakšnozarē - 1 (viena) amata vieta
Prasības pretendentiem, galvenos pienākumus un nolikumu par vēlēšanām skatīt
RPIVA mājaslapā sadaļā "Vakances": http://www.rpiva.lv/index.php?mh=vakances.
Amata pretendentiem mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" RPIVA Personāla nodaļā jāiesniedz vai jānosūta
CV un motivācijas vēstule ar norādi uz attiecīgās nozares vadošā pētnieka
amatu.
Adrese: Imantas 7. līnija 1, Rīga, LV-1083; tālr. 67808013, fakss 67808034,
e-pasta adrese: personals@rpiva.lv.
OP 2016/85.AKK10
RĪGAS PEDAGOĢIJAS UN IZGLĪTĪBAS VADĪBAS AKADĒMIJA konkursa kārtībā aicina
darbā uz noteiktu laiku (saskaņā ar Augstskolu likuma 24. pantu) - PEDAGOĢIJAS
FAKULTĀTES DEKĀNA/-ES amats
Prasības pretendentiem, galvenos pienākumus un nolikumu par vēlēšanām skatīt
RPIVA mājaslapā sadaļā "Vakances": http://www.rpiva.lv/index.php?mh=vakances.
Personām, kuras vēlas piedalīties konkursā, mēneša laikā no paziņojuma
publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" RPIVA Personāla nodaļā
jāiesniedz vai jāatsūta: iesniegums par piedalīšanos konkursā; CV;
atsauksme/-es no darba devēja/-iem par darbu pēdējo
trīs gadu laikā; dokumenti, kas apliecina zinātnisko grādu, profesionālo
kvalifikāciju un atbilstību izvirzītajām prasībām.
Adrese: Imantas 7. līnija 1, Rīga, LV-1083, tālrunis 67808013, fakss
67808034 e-pasta adrese: personals@rpiva.lv.
OP 2016/85.AKK11
Valsts augu aizsardzības dienests (reģ. Nr.
90000042982) pagarina pretendentu pieteikšanās termiņu līdz 2016. gada
10. maijam oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
2016. gada 21. aprīlī, Nr. 77 (5649), izsludinātajam konkursam
uz vakanto ierēdņa amatu - Agroķīmijas departamenta vecākais inspektors (1
amata vieta uz noteiktu laiku).
OP 2016/85.AKK12
Centrālā
finanšu un līgumu aģentūra aicina Tevi pievienoties Programmu vadības un
metodikas nodaļai VECĀKĀ EKSPERTA amatā
Darbojoties vecākā eksperta amatā, Tev būs jāpārzina un jāanalizē Eiropas Savienības
fondu normatīvā bāze un plānošanas dokumenti, jāsniedz priekšlikumi Eiropas
Savienības fondu normatīvo aktu pilnveidošanai, jānodrošina aģentūras iekšējās
kontroles sistēmas izveidošana un aktualizēšana saskaņā ar normatīvajiem
aktiem. Tu nodrošināsi finanšu instrumentu vadības kontroles sistēmas
aktualizēšanu un savas kompetences ietvaros nodrošināsi aģentūras pārstāvību
Eiropas Savienības fondu plānošanas un ieviešanas dokumentu izstrādes procesā
un saskaņošanā.
MĒS PIEDĀVĀJAM
pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai, iegūt
lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu
atalgojumu (bruto darba algu līdz 1340 euro), sociālo nodrošinājumu, darbavietu
Rīgas centrā
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinātnē, ekonomikā vai vadības
zinātnē);
- laba izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu un
atbalsta finanšu instrumentu veidā specifiku Latvijā;
- pieredze darbā ar Eiropas Savienības fondu vadību;
- laba izpratne un pieredze iekšējo un ārējo normatīvo aktu izstrādē;
- labas angļu valodas zināšanas;
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes;
- iniciatīva;
- labas argumentācijas spējas;
- augsta atbildības izjūta;
- spēja un vēlme nepārtraukti un patstāvīgi mācīties.- augsta atbildības
izjūta, labas argumentācijas spējas.
Ja Tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no
mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai ar norādi "Konkurss - Programmu vadības un metodikas nodaļas
vecākais eksperts".
Amatu konkursu rezultāti
OP 2016/85.AKR1
Finanšu ministrija paziņo, ka konkurss uz Finanšu ministrijas Eiropas
Savienības fondu stratēģijas departamenta Uzņēmējdarbības un inovāciju
plānošanas nodaļas vecākā eksperta amatu noslēdzies bez rezultāta.
OP 2016/85.AKR2
Valsts vides dienests informē, ka konkursa kārtībā 2016.gada 12.aprīlī
Juridiskā departamenta Administratīvo sodu piemērošanas daļas vecākās
inspektores amatā iecelta EVITA LABĀNE.
OP 2016/85.AKR3
Satiksmes ministrija informē, ka konkursa kārtībā Satiksmes
ministrijas Juridiskā departamenta valsts kapitāla daļu pārvaldes un publisko
līgumu nodaļas juriskonsultes amatā 2016.gada 19.aprīlī tika iecelta MARITA
BALTIŅA.
OP 2016/85.AKR4
Satiksmes ministrija informē, ka konkursa kārtībā Satiksmes ministrijas
Tranzīta politikas departamenta nozares atašeja amatā uz noteiktu laiku
2016.gada 22.aprīlī tika iecelts HELMUTS KOLS.
OP 2016/85.AKR5
Satiksmes ministrija informē, ka konkursa kārtībā Satiksmes ministrijas
Tranzīta politikas departamenta nozares atašeja amatā uz noteiktu laiku
2016.gada 21.aprīlī tika iecelts KASPARS KUKELIS.
OP 2016/85.AKR6
Valsts augu aizsardzības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Rīgas
reģionālās un vispārējās uzraudzības nodaļas vecākās inspektores amatā iecelta
INGŪNA ULMANE.
OP 2016/85.AKR7
Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka Ziemeļpierīgas
pārvaldes inspektores pārtikas uzraudzības jomā amatā uz noteiktu laiku no
2016.gada 25.aprīļa iecelta RŪTA ANUŠKA.
OP 2016/85.AKR8
Valsts vides dienesta Jelgavas reģionālajā vides pārvaldē konkursa kārtībā
vakantajā Kontroles daļas Piesārņojuma kontroles sektora vecākās inspektores amatā
no š.g. 2.maija iecelta ZANE STALIDZĀNE.