Laidiens: 27.04.2016., Nr. 81
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/81.AKK1
NACIONĀLĀ ELEKTRONISKO PLAŠSZIŅAS LĪDZEKĻU PADOME IZSLUDINA KONKURSU UZ
VALSTS SIA "LATVIJAS TELEVĪZIJA" VALDES LOCEKĻA/-ES FINANŠU VADĪBAS
JAUTĀJUMOS AMATU
Aicinām pieteikties Latvijas Republikas pilsoņus, kuri atbilst šādām
prasībām:
- valsts valodas un vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas
- augstākā izglītība (akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība) biznesa vadībā, ekonomikā vai finansēs
- vismaz piecus gadus ilga darba pieredze vidēja vai liela uzņēmuma finanšu
vadībā
- nevainojama reputācija
- spēja garantēt Latvijas Televīzijas darbības politisko neitralitāti un
redakcionālo neatkarību
- izpratne par mediju sabiedrisko atbildību un sabiedriskajiem medijiem
(misija, vīzija, mērķi un darbības specifika), prasme strādāt ar radošiem
cilvēkiem un izpratne par modernajām tehnoloģijām un mediju industriju
- prasme veidot uzņēmuma stratēģiju un pārvaldīt tā finanšu resursus
- izpratne par valsts kapitālsabiedrību darbību un labas pārvaldības principiem
- biznesa, finanšu, personāla un administratīvo resursu vadības prasmes
- komandas veidošanas un sadarbības prasmes
- spēja formulēt, skaidrot un pārstāvēt organizācijas viedokli gan Latvijā,
gan ārvalstīs
- spēja lietot biznesa vadības IT sistēmas un tehnoloģijas
- augsta atbildības izjūta un precizitāte, labas komunikācijas spējas,
mērķtiecība, stratēģiskā un konceptuālā domāšana
Lūdzam pretendentus iesniegt konkursa pieteikumus līdz 2016. gada
9. maijam plkst. 16.00 (ik darbadienu no plkst. 10.00 līdz 16.00) slēgtā
aploksnē Padomes sekretariātā Doma laukumā 8A, Rīgā (6. stāvā).
Pieteikumam jāpievieno ar parakstu apliecināts dzīvesgājums (Curriculum Vitae), kurā ietverta
informācija par izglītību un darba pieredzi, augstāko izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas 1 eksemplārā un personīgās motivācijas vēstule (ne vairāk kā 3 lp.
garumā), ietverot redzējumu par sabiedriskās televīzijas darbības modeli,
t. sk. balstoties uz Latvijas Televīzijas finanšu rādītājiem, un modelējot
iespējamo Latvijas Televīzijas iziešanu no reklāmas tirgus.
Mēnešalga 3726,26 euro pirms nodokļu
nomaksas.
Ar konkursa nolikumu var iepazīties Padomes mājaslapā www.neplpadome.lv
sadaļā "Sabiedriskie mediji" → "LTV valdes konkursa
norise", kā arī saņemt Padomes sekretariātā Rīgā, Doma laukumā 8A
(6. stāvā), katru darbadienu no plkst. 10.00 līdz 16.00.
OP 2016/81.AKK2
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu
Ģeogrāfijas un Zemes zinātņu fakultātē:
- uz vienu vadošā pētnieka amata vietu - ģeogrāfija, dabas ģeogrāfija
- uz divām vadošā pētnieka amata vietām - vides zinātne, dabas
aizsardzība
- uz divām pētnieka amata vietām - ģeogrāfija, cilvēka ģeogrāfija
- uz vienu pētnieka amata vietu - ģeogrāfija, reģionālā un vides
ģeogrāfija
- uz vienu pētnieka amata vietu - ģeoloģija, kvartārģeoloģija
un ģeomorfoloģija
- uz trim pētnieka amata vietām - vides zinātne, dabas aizsardzība
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu
atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem
Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā
publicētajā sludinājumā http://www.lu.lv/par/vakances/.
Pieteikšanās termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas.
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes
Personāla departamentā Baznīcas ielā 5, 107. telpā, Rīgā, LV-1010. Papildu
informācija pa tālr. 67034657.
OP 2016/81.AKK3
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakantu ierēdņa amatu -
Autosatiksmes departamenta Autoceļu nodaļas vecākais/-ā referents/-e
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība transportbūvju vai autotransporta jomā
- darba pieredze autoceļu jomā ne mazāka kā 2 gadi
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldības institūcijās
- zināšanas par satiksmes organizēšanu
- zināšanas par autoceļu nozari regulējošiem normatīviem aktiem
- analītiskās domāšana, plānošanas un organizēšanas prasmes, patstāvība un
orientācija uz attīstību
- labas angļu valodas un vēlamas krievu valodas zināšanas
- labas sadarbības prasmes, spēja strādāt komandā
- prasme strādāt ar datoru
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Amats klasificēts: saime 36; līmenis II.
Mēnešalgu grupa 9; mēnešalga no 830 līdz 1000 EUR atkarībā no pretendentam
piešķirtās kategorijas.
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
nosūtīt pa pastu vai elektroniski, vai iesniegt Satiksmes ministrijas
Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 14
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378. kabinets, e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālr. uzziņām 67028218.
OP 2016/81.AKK4
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodrošinājuma pārvaldes Dokumentu pārvaldības daļas Pirmās dokumentu
reģistrācijas nodaļas vecākā/-ās speciālista/-es
darbinieka amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības,
kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība
- vismaz viena gada darba pieredze lietvedībā
- zināšanas lietvedību reglamentējošo normatīvo aktu jomā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- teicamas zināšanas latviešu valodā
- prasmes darbā ar datoru (Microsoft Office: Outlook, Word, Excel)
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- pieņemt Nodokļu pārvaldei adresēto korespondenci, veikt ārējās izcelsmes
dokumentu atbilstības izvērtēšanu noteiktajām dokumentu iesniegšanas prasībām,
noteikt dokumentu sākotnējo virzību atbilstoši Nodaļas kompetencei
- veikt elektroniskā dokumenta, parakstīta ar drošu elektronisko parakstu,
saņemšanu un nosūtīšanu saskaņā ar normatīvo aktu prasībām
- reģistrēt saņemto korespondenci un noteikt dokumentu izpildes termiņus,
saskaņā ar VID vadības rezolūcijām un normatīvajiem aktiem, kas reglamentē
dokumentu izpildes kārtību, izdarīt atzīmes uz dokumentiem par to saņemšanas
datumu un numuru
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību bibliotēku, informācijas un
arhīvu zinībās vai sekretariāta un biroja darbā
Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Darbinieka amatam noteikta: 18.3. saime "Dokumentu
pārvaldība", II līmenis un 7. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 575
līdz 633 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus 10
dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NdrP DPD 1DRN VS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122651 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/81.AKK5
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Personālvadības
pārvaldes Civilās un darba aizsardzības daļas personāla speciālista/-es
darbinieka amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana personāla vadības,
procesu vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta
tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī VID darbības nodrošināšanai civilās
aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
- prasmes darbā ar datoru (MS Outlook, Word, Excel, PowerPoint)
Ja esi gatavs:
- sagatavot dokumentāciju un nodrošināt nodarbināto obligāto veselības
pārbaužu veikšanu
- veikt nodarbināto veselības apdrošināšanas administrēšanu
- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus
- izskatīt iesniegumus un sūdzības par daļas kompetencē esošiem jautājumiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo
augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura
grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs,
komerczinībās vai tiesību zinātnēs
- apmācību civilās aizsardzības un darba aizsardzības jomā 60 stundu
licencētai mācību programmai
Darbinieka amata vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Darbinieka amatam noteikta: 30. saime "Personāla vadība", II
līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 604 līdz 708 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
PP_CDAD_PS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani pa tālruni 67122626 vai uzdod
savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/81.AKK6
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu
pārvaldes Budžeta administrēšanas daļas Uzturēšanas un attīstības budžeta
administrēšanas nodaļas vadītāja/-as darbinieka amatu
(vakance uz nenoteiktu laiku)
Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID
finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu
saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot
starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un
to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības
birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un
strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem
līgumiem.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- vismaz 2 gadu pieredze organizācijas kopējā budžeta plānošanā un izmaiņu
koordinēšanā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- nodrošināt VID kopējā budžeta plānošanu
- nodrošināt piešķirtā finansējuma administrēšanu
- nodrošināt VID kopējā budžeta izlietojuma kontroli un ekonomisko analīzi
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Darbinieka amatam ir noteikta: 12.1. saime "Finanšu analīze un
vadība valsts iestādēs vai nozaru ministrijās", IIIA līmenis un 11. mēnešalgu
grupa. Bruto mēnešalga no 844 līdz 1020 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
FP_BAD_UABAN_V amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/81.AKK7
Valsts probācijas dienests ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās
pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs -
un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā
arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests (reģ. Nr. 90001625082)
atkārtoti izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Limbažu
teritoriālās struktūrvienības vecākais/-ā referents/-e - 1 vakance uz noteiktu
laiku
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā
augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās un rast
risinājumu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- labas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- veikt probācijas klientu uzraudzību, kā arī organizēt papildsoda -
probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personu kontroli un sociālā atbalsta
organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, apmeklēt probācijas
klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā, sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt
Valsts probācijas dienestu tiesā)
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas vai prokurora pieprasījuma
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 630 € līdz 690 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības
departamenta Personālvadības nodaļai ar norādi "Limbažu TSV -
KONKURSS", nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv
vai iesniegt Limbažu teritoriālajā struktūrvienībā Jaunajā iela 2A, Limbažos,
10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". Informācija pa tālr. 67244868 vai Valsts probācijas
dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Limbažu
teritoriālajā struktūrvienībā - Jaunā iela 2A, Limbažos.
OP 2016/81.AKK8
Valsts vides dienesta Daugavpils reģionālā vides pārvalde izsludina
konkursu uz ierēdņa amatu - Kontroles daļas Piesārņojuma kontroles sektora
vecākais/-ā inspektors/-e (1 amata vieta uz noteiktu laiku; darbavieta
Daugavpilī)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides
zinātnēs, bioloģijā, ķīmijā, fizikā, inženierzinātnē vai tiesību zinātnē; zināšanas
ražošanas tehnoloģiju jomā, ķīmijas inženierzinātnē vai pieredze jurista darbā
tiks uzskatīta par priekšrocību
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- labas prasmes darbam ar standarta biroja programmatūru
- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un administratīvā procesa
pārzināšana un pielietošana praksē
- prasme lietot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvos aktus
vides aizsardzībā
- izpratne par dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu
- labas komunikācijas spējas un sadarbības prasmes
- analītiska domāšana
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- B kategorijas autovadītāja apliecība un praktiskas braukšanas iemaņas
Darba pienākumi:
- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos vides
aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu
- izsniegt uzņēmumiem, kas veic piesārņojošo darbu (operatoriem) rīkojumus
pārkāpumu novēršanai
- atbilstoši Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt
administratīvo pārkāpumu lietas par vides aizsardzības normatīvo aktu
pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā soda uzlikšanu, kā arī
kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un savlaicīgu izpildi
- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām izskatīt un sniegt atbildes uz
fizisku un juridisku personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem
- novērtēt videi nodarīto kaitējumu vai kaitējuma draudus
- konsultēt interesentus par vides aizsardzības normatīvo aktu prasībām
Piedāvājam atalgojumu no 554 euro pirms
nodokļu nomaksas.
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, motivēta pieteikuma vēstuli, dzīves
un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt:
- personīgi Valsts vides dienesta Daugavpils reģionālajā vides pārvaldē
Raiņa ielā 28, Daugavpilī, 3. kabinetā
- sūtīt skenētā veidā uz e-pasta adresi daugavpils@daugavpils.vvd.gov.lv
- sūtīt pa pastu Valsts vides dienesta Daugavpils reģionālajai vides
pārvaldei (Raiņa ielā 28, Daugavpilī, LV-5401)
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis".
Pieteikuma vēstulē obligāti jānorāda e-pasta adrese.
Kontaktinformācija - tālr. 65423219, fakss 65426545, e-pasts: daugavpils@daugavpils.vvd.gov.lv.
OP 2016/81.AKK9
Finanšu ministrija (reģ. nr. 90000014724) izsludina konkursu uz amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu - vecākais/-ā eksperts/-e
(uz noteiktu laiku) Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles departamentā
Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles departaments ir struktūrvienība,
kas nodrošina Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda (ES fondi),
Eiropas Ekonomikas zonas (EEZ) finanšu instrumenta un Norvēģijas valdības
divpusējā finanšu instrumenta, Latvijas un Šveices sadarbības programmas
līdzfinansēto aktivitāšu vadības un kontroles sistēmas funkciju izpildi.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā,
vadībzinībās, finansēs, jurisprudencē vai citās sociālajās zinātnēs
- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos
- pieredze darbā ar ES fondiem vai citām līdzvērtīgām atbalsta formām, to
darbības principiem, uzraudzības, kontroles un lēmumu pieņemšanas procesu vai
izpratne par to darbības principiem
- praktiskā pieredze darbā ar ES fondu vai citu līdzvērtīgu atbalsta formu uzraudzību,
kontroli vai vadību
- praktiskā pieredze auditu vai pārbaužu veikšanas jomā vai izpratne par
šiem procesiem
- elastīga, konceptuāla, analītiska domāšana
- amata pienākumu veikšanai atbilstošas datora lietotāja prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
pievienojies Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles departamenta kolektīvam
un mēs Tev uzticēsim uzdevumus, kas saistīti ar pārbaužu veikšanu ES fondu
vadībā iesaistītajās institūcijās, ES fondu projektu īstenošanas vietās, dalību
EEZ/Norvēģijas finanšu instrumentu vadības un kontroles sistēmas izstrādē un
sadarbībā ar ārējiem auditiem un revīzijas iestādēm par EEZ/Norvēģijas finanšu
instrumentu vadības un kontroles sistēmu.
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru ES fondu vadošajā iestādē un vadošajā valsts pārvaldes iestādē
finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu
finanšu instrumentu vadība" IIIC līmenis un 12. mēnešalgu grupa),
sociālās garantijas
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, dokumentu par
izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus
pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā
no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas
interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev
ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.